Najmniejsze zaciski 4ro tloczkowe?, Da sie ozenic z tarcza 280mm? |
Najmniejsze zaciski 4ro tloczkowe?, Da sie ozenic z tarcza 280mm? |
Fri, 16 Mar 2012 - 09:08
Post
#41
|
|
Super User Dołączył: Wed, 18 January 2012 |
Tylne zaciski 4 tloczkowe z ...jakiegos porszaka...tarcza 280 (golf mk2 G60) w moim golfie MK1, fele 15" z jakiegos Opla z jeb...ET dlatego musialem zastosowac dystans. Zrobilem bo mialem czesci...jakbym mial robic drugi raz...kolo 16 albo 17"..wieksza tarcza..no i mniej skomplikowany adapter. Z wlasnego doswiadczenia moge Ci powiedziec zebys szukal zacisk z jak najwieksza roznica rozstawu srub mocujacych zacisk do zwrotnicy. nie masz felgi zjebanej ale masz udziwniona tarcze, widac jak byk |
|
|
Wspieraj forum |
Fri, 16 Mar 2012 - 09:08
Post
#
|
Dotacja |
|
|
|
Fri, 16 Mar 2012 - 15:58
Post
#42
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 24 December 2006 Skąd: 3CITY |
nie masz felgi zjebanej ale masz udziwniona tarcze, widac jak byk Nie wiem co Ty tam widzisz ale sa to najzwyklejsze tarcze (w oryginalnym rozmiarze z golfa 2, corrado G 60) tylko nacinane..i wieksze od poprzednich. Napisalem ze zjeb... felgi bo tak sobie mi sie podobaly i ET bylo 48 albo 49 wiec b. glebokie co je eleminowalo na "dzien dobry" ale po zalazeniu dystansow zrobilo sie ET ok. 30 i jak widac sie zmiescilo. tak przy okazji...moze ktos mi powiedziec czy te czerwone zaciski moga byc z mitsu evo 7 ?? Bo nie wiem gdzie klocki kupic ! |
|
|
Fri, 16 Mar 2012 - 20:20
Post
#43
|
|
Super User Dołączył: Wed, 18 January 2012 |
jakbys wstawil inna tarcze z innym ET to nie byloby problemu i gwarantuje ci ze felga jakby byla z ET 30 to tez by nie weszla
|
|
|
Sat, 17 Mar 2012 - 14:45
Post
#44
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 24 December 2006 Skąd: 3CITY |
Tu masz jeszcze foty zeby lepiej zobaczyc o czym mowisz. Jak widzisz tarcza jest w jednej plaszczyznie z wiankiem ABSu...teraz zobacz na drugim zdjeciu ile jest miejsca do uszu mocujacych zacisk do zwrotnicy.."inna" tarcza musialaby miec wieksza srednice wewnetrzna zeby uszy weszly do srodka...a nawet gdyby cos podeszlo to zaraz wbiloby sie w zwrotnice.
Nie wiem dlaczego piszesz ze jakby felga miala ET 30 to by nie weszla...skoro ta ma tyle (ET 49 dystans 20mm czyli jak pisalem ET 29 (ok. 30) czyli felga wyjechala na zewnatrz ale wszystko weszlo bez mlotka czy loma ! Poza ET jeszcze wazny jest ksztalt ramion co nie bylo klopotem w moim przypadku. |
|
|
Sat, 24 Mar 2012 - 18:49
Post
#45
|
|
User Dołączył: Tue, 31 October 2006 |
Witam
Nie chciałem zakładać nowego tematu. Czy po swapie na czterotłoczkowe zaciski seryjna pompa hamulcowa daje radę czy konieczna jest jej wymiana? |
|
|
Sun, 25 Mar 2012 - 09:28
Post
#46
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 24 December 2006 Skąd: 3CITY |
Witam Nie chciałem zakładać nowego tematu. Czy po swapie na czterotłoczkowe zaciski seryjna pompa hamulcowa daje radę czy konieczna jest jej wymiana? Czesc, moja dawala rade bez najmniejszego klopotu. Nie zauwazylem roznicy przed i po ...pedal "nie wpadal", nie lapal nizej.. ABSik zasuwal jak glupi. |
|
|
Tue, 17 Dec 2019 - 20:24
Post
#47
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 05 January 2010 Skąd: z garażu |
Czy są jakieś przeciwskazania żeby tylne zaciski montować na przód,bo tak mi się kiedyś obiło o uszy?.Pomijając oczywiście dobór zacisku do wielkości tarczy.
|
|
|
Tue, 17 Dec 2019 - 22:09
Post
#48
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 04 April 2011 |
Te tylne czterotłoki pomimo dużych gabarytów samego zacisku mają śmiesznie małe średnice tłoczków dlatego są słabsze od większości seryjnych jednotłoków. Genialny przykład to popularnie pakowane tylne z cayenne do golfów na przód.
-------------------- Fiat Coupe 2.5 20VT (Italiano DAZA) >647KM & 669Nm + DSG powered by WALAS MotorSport
World first Fiat with DSG DQ250 - FB -> Fiat Coupe - YellowProject |
|
|
Wed, 18 Dec 2019 - 03:31
Post
#49
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 05 January 2010 Skąd: z garażu |
Chcem założyć zaciski z touarega tylne .Miałyby pracować z tarczą 280 i zastępować pojedyńczy tłoczek 60mm.
Czy w zaciskach wielotłoczkowych suma pola powierzchni wszystkich tłoczków daje nam obraz jaki zacisk jednotłoczkowy możemy zastąpić? |
|
|
Wed, 18 Dec 2019 - 09:46
Post
#50
|
|
User Dołączył: Sun, 02 August 2009 Skąd: Sosnowiec |
Mniej więcej tak to działa tylko dla zacisku jednotłoczkowego przyjmuje się powierzchnię podwójną. Dokładniej to jest opisane tutaj: https://brakestock.pl/news/view-rzeczywista...amulcowego.html
Jeśli toureg ma z tyłu tłoczki 28 i 30mm to skuteczność teog zacisku wynosi połowę tego co masz teraz zakładając że masz tą samą tarczę. |
|
|
Fri, 20 Dec 2019 - 07:56
Post
#51
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 05 January 2010 Skąd: z garażu |
Aha ,czy lipa
|
|
|
Sat, 21 Dec 2019 - 21:11
Post
#52
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 21 December 2008 Skąd: Łódź |
Chcem założyć zaciski z touarega tylne .Miałyby pracować z tarczą 280 i zastępować pojedyńczy tłoczek 60mm. Czy w zaciskach wielotłoczkowych suma pola powierzchni wszystkich tłoczków daje nam obraz jaki zacisk jednotłoczkowy możemy zastąpić? Jakie auto i felga? e30? |
|
|
Sat, 21 Dec 2019 - 22:10
Post
#53
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 17 February 2008 Skąd: W-wa |
Mniej więcej tak to działa tylko dla zacisku jednotłoczkowego przyjmuje się powierzchnię podwójną. Moim zdaniem glowna roznica to nie jeden czy wiecej tlokow a fakt czy zacisk jest staly czy plywajacy Jezeli jest zacisk staly do powinno sie liczyc powierzchnie tloczkow z jednej strony. Zacisk dwutloczkowy plywajacy bedzie sie podobnie zachowywal do jednotlokowego -------------------- papierowe konie + oszukane 4x4
|
|
|
Sun, 22 Dec 2019 - 06:14
Post
#54
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 13 November 2014 |
małe i tanie- skoda 120 i wartburg- te same zaciski, volvo seria 700
|
|
|
Tue, 24 Dec 2019 - 08:21
Post
#55
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 04 April 2011 |
małe i tanie- skoda 120 i wartburg- te same zaciski, volvo seria 700 Ale tu mowa raczej o zaciskach HAMULCOWYCH a nie spowalniaczach -------------------- Fiat Coupe 2.5 20VT (Italiano DAZA) >647KM & 669Nm + DSG powered by WALAS MotorSport
World first Fiat with DSG DQ250 - FB -> Fiat Coupe - YellowProject |
|
|
Tue, 24 Dec 2019 - 09:14
Post
#56
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 13 November 2014 |
Ale tu mowa raczej o zaciskach HAMULCOWYCH a nie spowalniaczach tylko że siła hamowania układu jako całości to nie tylko zaciski, ktoś patrzy np. na przełożenie hydrauliczne pompa-zacisk? Volvo 760 które miałem lepiej hamowało z 200-tu niż A6C5 z największymi tarczami jakie tam występowały. |
|
|
Sun, 29 Dec 2019 - 23:35
Post
#57
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 05 January 2010 Skąd: z garażu |
|
|
|
Mon, 30 Dec 2019 - 11:42
Post
#58
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 21 December 2008 Skąd: Łódź |
Tak,E30 felga Ori styling 5 (15") ,tarcza 280mm z golfa g60 Jak chcesz zostac przy tej tarczy i feldze to ewentualnie jakiś klocek lepszy. 4pot z tylnej osi zawsze wyjdzie powiechrznia mniejsza niż np. 1 tłok 52mm. Dlatego zakładanie zacisków z tylnej osi na przód jest totalnie bez sensu, chyba że do lansu ale nie o tym mowa |
|
|
Sat, 04 Jan 2020 - 18:18
Post
#59
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 01 July 2013 |
polecam Wilwood midilite, sa cywilne, maja oslony tloczkow jak fabryczne, sa ultralekkie i bardzo kompaktowe, spokonie obsluguja 280x22, tez w golfie i mieszcza sie w bbs rs 15"
|
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 29 April 2024 - 07:26 |