Dobrze klejace opony na codzien i na tor |
Dobrze klejace opony na codzien i na tor |
Fri, 29 Jul 2011 - 07:11
Post
#281
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 19 October 2002 Skąd: Kraków |
o tym nie slyszalem.jakies linki?bo na google nic nie widze. Miałem to na wykładach z tribologii, więc linkami z rękawa nie sypnę. Jak będę miał chwilę to podrzucę jakieś źródła. -------------------- koniu.net | Gorechristmas.carbonmade.com | koniu.digart.pl | teksaschainsaw.blogspot.com
|
|
|
Wspieraj forum |
Fri, 29 Jul 2011 - 07:11
Post
#
|
Dotacja |
|
|
|
Fri, 29 Jul 2011 - 10:29
Post
#282
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki |
fajnie.lubie sie doksztalcac i wyprowadzac z bledow.
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2013r 180KM 13,806s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
Fri, 29 Jul 2011 - 14:07
Post
#283
|
|
Super User Dołączył: Wed, 25 May 2011 Skąd: Kępno |
No chyba się skuszę na te R1R...
-------------------- -BMW E30 fakeM3 GMengine - LS376/525, 535Hp/660nm-
BMW X1 35i Xdrive, 380hp/560nm, JB4 custom map BMW E60, 530D, 380hp/800nm - SOLD Subaru WRX, Toyota TS Compressor, Mercedes W124 Coupe - SOLD |
|
|
Sun, 31 Jul 2011 - 22:32
Post
#284
|
|
Super User Dołączył: Wed, 22 September 2010 Skąd: WPR |
Fajne dwa artykuly sie pojawilyw auto-swiecie. ----auto--------------------opony---------czas okraz.-predk w zakr---slalom--heble corvette zr1------michelin pilot sport ps2-----1m32s35-----93,6---------18,30---33,7 bmw 1m coupe----michelin pilot sport ps2-----1m37s90-----87,6----------18,46---35,6 Widać różnicę w autach i zawiasie. Niby amierykańska prostota, a jednak daje radę. A kierowca był przynajmniej ten sam? Ja właśnie dorzynam miśki ps2 i muszę przyznać, że dopóki nowa i niewygrzana, to guma jest fajna do codziennej jazdy. Jednak raz przegrzana twardnieje znacząco. Na tyle, że w moim golfiarzu palę 4 gumy spod świateł na zamówienie (o ile asfalt nie jest bardzo ostry). Na tor zabrałem ją raz, jak było mokro i to bardzo, a dodatkowo tor był betonowy (rozeta u Wroobla). Jazda trochę jak na prezerwatywach, ta guma ma być komfortowa, więc odcina masę informacji o nawierzchni. Na suchym i ciepłym zniknęłaby w oczach. Dzisiaj próbowałem rozgrzać federale na mokrym asfalcie... Było głośno... i wolno Nie udało się za cholerkę. Jednak w porównywalnych warunkach nowe miśki PS2 są o niebo gorsze. Może to efekt większej szerokości (fedki 255, miśki 225), ale na fedkach auto nawet ostro buksując czterema łapami zachowuje stabilny tor jazdy. Na miśkach niekoniecznie, lubi obracać autem. Kumpel jeździ identycznym jak moje autem na miśkach ps3 i są jeszcze wygodniejsze, jeszcze lepiej oddają wodę i nadal nie są mistrzami trzymania w boku. |
|
|
gość_Grzesiek Kuśmierz_* |
Mon, 01 Aug 2011 - 13:25
Post
#285
|
|
Polecam przyjrzeć się jeszcze Yokohamie ADVAN AD08, naprawdę fajna opona, z mocną ścianką, bardzo ładnie odpowiada na to co kierowca wyprawia z kierownicą, po zagrzaniu daje naprawdę niezły grip, do tego na wodzie dużo lepiej radzi sobie niż R888 itp.
|
|
|
Mon, 01 Aug 2011 - 18:00
Post
#286
|
|
User Dołączył: Mon, 13 November 2006 Skąd: 3CITY |
Z tą ścianką to cię poniosło od r888 jest dużo miększa ale klei dobrze i w stosunku do ceny jest naprawdę mega poza tym dużo bardziej żywotna.
-------------------- Renault Megane 3RS
|
|
|
Mon, 01 Aug 2011 - 21:00
Post
#287
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 02 June 2009 Skąd: Wrexham/Rzeszów |
do tego na wodzie dużo lepiej radzi sobie niż R888 itp. Potwierdzam, rozbił bym Evo jak by tak nie skleiła na mokrym w szoku byłem, pisałem o tej oponie kilka postów wyżej -------------------- Audi A3 ATD 241 KM 445 Nm by R-performance ET - 13,716 - Było
Mitsubishi Lanser Evo X by 4Turbo 390 KM 530 Nm - było |
|
|
gość_Grzesiek Kuśmierz_* |
Mon, 01 Aug 2011 - 22:09
Post
#288
|
|
Z tą ścianką to cię poniosło od r888 jest dużo miększa ale klei dobrze i w stosunku do ceny jest naprawdę mega poza tym dużo bardziej żywotna. Czy ja wiem czy poniosło ? Wyłożyć ją na bok jest mega sztuką, jakoś do tej pory nie udało mi się a auto ciężkie przodem więc lubi iść pługiem jeśli mu na to pozwolić, miałem i R888 w tej kwestii stwierdzam że można postawić je na równi. Ale mniejsza o to, do auta na ulice i pojeżdżawki godna polecenia. |
|
|
Tue, 02 Aug 2011 - 09:51
Post
#289
|
|
Super User Dołączył: Wed, 25 May 2011 Skąd: Kępno |
Widziałem porównanie Federali 595rs-r do R888...
A jak te Federalki "wyglądają"w stosunku do R1R ?? -------------------- -BMW E30 fakeM3 GMengine - LS376/525, 535Hp/660nm-
BMW X1 35i Xdrive, 380hp/560nm, JB4 custom map BMW E60, 530D, 380hp/800nm - SOLD Subaru WRX, Toyota TS Compressor, Mercedes W124 Coupe - SOLD |
|
|
Tue, 02 Aug 2011 - 12:29
Post
#290
|
|
Super User Dołączył: Wed, 22 September 2010 Skąd: WPR |
|
|
|
Tue, 02 Aug 2011 - 14:22
Post
#291
|
|
Super User Dołączył: Wed, 25 May 2011 Skąd: Kępno |
Może źle się "wysłowiłem" - ogólnie poczytałem tu i tam od użytkowników różnych forów.
Np tu: LINK gdzie jest również "małe" porównanie do innych opon -------------------- -BMW E30 fakeM3 GMengine - LS376/525, 535Hp/660nm-
BMW X1 35i Xdrive, 380hp/560nm, JB4 custom map BMW E60, 530D, 380hp/800nm - SOLD Subaru WRX, Toyota TS Compressor, Mercedes W124 Coupe - SOLD |
|
|
Tue, 02 Aug 2011 - 22:38
Post
#292
|
|
I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz |
Czy wam też pod koniec życia (1-2mm) R888 słabiej trzymały?
-------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
Wed, 03 Aug 2011 - 10:59
Post
#293
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki |
mi na pewno.staly sie duzo bardziej sliskie.kola buksowaly przy ruszaniu i duzo szybciej blokowaly sie przy hamowaniu.na deszczu to juz nie wspominam.jednak te 5 mm rowkow na r888 jeszcze ratuje je na mokrym.ale gdy sa lyse to niestety
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2013r 180KM 13,806s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
Thu, 04 Aug 2011 - 09:32
Post
#294
|
|
Forum Clubber Dołączył: Sun, 10 April 2005 Skąd: WWA/Tripolis |
Zdecydowanie slabiej. Dlatego nie warto kupowac takich dojechanych na 2mm uzywek (a czesto sie w ogloszeniach zdarzaja), nawet za niewielka kase.
-------------------- Kra$
And JDM again... :) |
|
|
Thu, 04 Aug 2011 - 11:50
Post
#295
|
|
I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz |
Ano właśnie kończę swoje r888 i wydają się nieciekawe. A ile gumy jest od zniknięcia bieżnika do końca życia tych opon? Co ciekawe, Nitto Nt-01 które są niby odpowiednikiem R888, podobno im mniej bieznika to zgodnie z logiką coraz lepiej trzymają
A jeździł ktoś na Kumho Ecsta MX / KU15? -------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
Sun, 14 Aug 2011 - 16:42
Post
#296
|
|
User Dołączył: Fri, 26 February 2010 Skąd: München |
MaBz kolce w osobowkach nie powoduja kolein w asfalcie.Ujezdzam obecnie Yoko Parada spec 2,nic specjalnego,mega glosne na autostradzie strasznie szumia za sprawa bieznika.Kupilem obecnie Bridgestone Potenza RE11 ale nie widzialem zeby ktos wspomnial o takiej oponie w tym watku.Jezdzil ktos na tym?
|
|
|
Thu, 22 Sep 2011 - 21:57
Post
#297
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 24 July 2005 Skąd: Sthlm |
MaBz kolce w osobowkach nie powoduja kolein w asfalcie. No sorry ale zupełnie nie masz racji. Zapraszam do Szwecji zimą to się przekonasz- i to mimo że tu jest znacznie wytrzymalszy asfalt. A wracając do tematu: mając te 2 opony do wyboru - które wybrać?? Do jazdy na codzień + okazjonalne jazdy na torze. Chcę coś lepszego niż R888. vs Yokohama Advan A048 Dunlop Direzza 03G Te pierwsze podobno dają wyjątkowo dobrą przyczepność, a drugie bardzo wytrzymałe. Jakie są Wasze opinie? -------------------- Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25 |
|
|
Thu, 22 Sep 2011 - 22:02
Post
#298
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 24 July 2005 Skąd: Sthlm |
A jeździł ktoś na Kumho Ecsta MX / KU15? Ja jeździłem, ale już ładnych parę lat temu skończyli ich produkcję. Są super na suchym i bardzo śliskie na mokrym - twarda guma. Ale dzięki temu są wytrzymałe. Na torze też. Mają twarde ścianki. -------------------- Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25 |
|
|
Thu, 22 Sep 2011 - 23:24
Post
#299
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław |
mAbZ, a dlaczego nie Federale?
-------------------- www.time4rally.pl
|
|
|
Fri, 23 Sep 2011 - 09:14
Post
#300
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 24 July 2005 Skąd: Sthlm |
Federal 595RS-R, podobnie jak nowa Yokohama AD08
już na pierwszy rzut oka mają jak dla mnie za dużo bieżnika. Szukam semi-slicka mogącego dobrze przenieść te 360 KM na asfalt i nie interesuje mnie zbytnio uniwersalność opony. Bo jak coś jest do wszystkiego, to tak naprawdę jest do niczego Dlatego też chyba raczej nie kupię Toyo R1R- bo to z mojego punktu widzenia byłby chyba krok w złym kierunku w stosunku do R888, które mam teraz. Dodam, że z R888 jestem zadowolony, prócz "pływania" podczas ostrej jazdy na torze. To wszystko do felg 17" Na 19" planuję założyć Michelin Pilot Sport Cup, które podobno nie mają sobie równych na suchym: -------------------- Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25 |
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 27 April 2024 - 13:34 |