Dobrze klejace opony na codzien i na tor |
Dobrze klejace opony na codzien i na tor |
Mon, 18 Jul 2011 - 11:47
Post
#241
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 13 April 2006 |
Pytanie czy lepiej kupić np. Federala 195/50 za 350 czy może np. Yokohama SDrive 205/50 (wybór na podstawie Oponeo -205/50, cena 350) lub inną 205/50 w tej samej cenie. To bardziej takie pytanie ?
|
|
|
Wspieraj forum |
Mon, 18 Jul 2011 - 11:47
Post
#
|
Dotacja |
|
|
|
Mon, 18 Jul 2011 - 13:05
Post
#242
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 12 May 2005 Skąd: Brachttal / Niemcy |
Tak, chodzi o dokladnie tego Federala. Nie wiem czemu u Ciebie nazywa sie tylko RS skoro to ewidentnie to samo co tutaj: http://www.racingtires.pl/index.php?grupa=...mp;kategoria=59 RE010 nie wiem niestety czy byla w 205/50 ale na pewno wychodzila w 15". Lancia. W grę wchodzą już podane 15 cali lub dużo droższe 215/45R16. Tyle że wtedy muszę też kupić felgi no i opony dużo droższe. |
|
|
Mon, 18 Jul 2011 - 13:07
Post
#243
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 12 May 2005 Skąd: Brachttal / Niemcy |
|
|
|
Mon, 18 Jul 2011 - 15:17
Post
#244
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 12 May 2005 Skąd: Brachttal / Niemcy |
Pytanie czy lepiej kupić np. Federala 195/50 za 350 czy może np. Yokohama SDrive 205/50 (wybór na podstawie Oponeo -205/50, cena 350) lub inną 205/50 w tej samej cenie. To bardziej takie pytanie ? W tym wypadku bardziej idzie o lokalne przepisy. Po prostu w dowodzie rejestracyjnym jest wbity rozmiar opon jaki narzuca producent. Mozna to naturalnie obejsc, ale wiaze sie to z kosztami i wizytami na stacjach diagnostycznych. Z drugiej strony olanie sprawy skutkuje problemami w kontaktach z Policja a tego chcialbym uniknac |
|
|
Mon, 18 Jul 2011 - 17:02
Post
#245
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki |
CYTAT Z opisu wynika, że semi slicki, odporne na upalanie. Cywilne gumy w profilu 205/50 będą mocno pływać na boki. Federale w tym rozmiarze kosztują ok. 90-100 EUR. Na - - zimna guma nie trzyma tak dobrze - głębsze kałuże = aquaplanning - hałas większy niż cywilnej - obniżony komfort jazdy (twardy bark) z tego co ja moge dodac odnosnie komfortu r888.byly bardziej komfortowe niz continental premium contact2 wiec raczej im twardszy bark opon tym wiekszy komfort resorowania.takie moje odczucia. ktos powie ze jak to ale moim zdaniem miekki bok wogole nie tlumi drgan ze wzgledu na zupelnie inna wielkosc sil podczas np wjezdzania w dziure.twardy bark po prostu przjemie czesc sily i pomoze amortyzatorom a miekkie ugna sie od razu i nie przejma pratycznie wogole energii.nie wiem mzoe mowie zle ale ja mialem odczucia po rpzesiadce z conti premium contact 2 na r888 ze komfort amortyzacji dziur wzrosl znacznie. -------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2013r 180KM 13,806s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
Mon, 18 Jul 2011 - 19:23
Post
#246
|
|
Super User Dołączył: Wed, 22 September 2010 Skąd: WPR |
|
|
|
Mon, 18 Jul 2011 - 21:38
Post
#247
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki |
no wygladaja jakby troche plynely i jak wrazenia z jazd?
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2013r 180KM 13,806s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
Mon, 18 Jul 2011 - 21:55
Post
#248
|
|
Super User Dołączył: Wed, 22 September 2010 Skąd: WPR |
no wygladaja jakby troche plynely i jak wrazenia z jazd? Płynęły, bo dostawały ostro ognia i to miękka mieszanka. Wrażenia z jazd + dobra trakcja, szybka reakcja na kierownice. + długo meldują, że puszczą, odpowiednio długa granica przyczepności + miękka mieszanka po rozgrzaniu + trzymanie na mokrym lepsze od dobrych cywili, trzymanie na suchym bardzo dobre + mimo przegrzania guma wraca do normalnej kondycji po schłodzeniu, brak frakcji, oddzielania gumy Na minus - po przegrzaniu długo stygną (nawet do 15-20 minut, prosta przejażdżka ich za bardzo nie chłodzi) - czułe na zmiany ciśnienia, koniecznie azotem dmuchać - wysokie prędkości wyczuwalna zmiana zachowania gumy - niektóre egzemplarze mają "szramy" między sekcjami gumy, które tupią na drodze; wg Federala ten typ tak ma i można z tym jeździć. |
|
|
Tue, 19 Jul 2011 - 09:45
Post
#249
|
|
Forum Clubber Dołączył: Sun, 10 April 2005 Skąd: WWA/Tripolis |
Szczerze powiem, ze jak na 4 uleze to genialnie wygladaja. Moich R888 po 4 ulezach juz nie ma A auto zauwazalnie lzejsze i lepiej zbalansowane.
-------------------- Kra$
And JDM again... :) |
|
|
Tue, 19 Jul 2011 - 10:30
Post
#250
|
|
Super User Dołączył: Wed, 22 September 2010 Skąd: WPR |
|
|
|
Tue, 19 Jul 2011 - 10:41
Post
#251
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 27 July 2004 Skąd: Warszawa |
zlos super Ci się ten rozmiar spisał, prawie jak nówka wyglądają. Ja swoje 195/50/15 zabiłem w sobotę na Ułężu, a to była ich druga pojeżdżawka.
-------------------- Pure driving, real racing...that makes me happy.
|
|
|
Tue, 19 Jul 2011 - 12:09
Post
#252
|
|
Super User Dołączył: Wed, 22 September 2010 Skąd: WPR |
Mam 4x4, ale głupi haldex kiepsko miesza momentem między osiami - opony są z przedniej ośki, bo tam dostawały najmocniej w kość. Tylna ośka jest w jeszcze lepszym stanie
A Wróbel twierdzi, że nie potrafię jeździć wolno... Fakt, przysypiam przy wolnej jeździe, przywilej wieku |
|
|
Tue, 19 Jul 2011 - 12:18
Post
#253
|
|
Forum Clubber Dołączył: Sun, 10 April 2005 Skąd: WWA/Tripolis |
A czy jakis user upalal juz R888 i Federale na tym samym aucie w porownywalnych warunkach?? Bo jesli 595 klei jak R888, a przy tym zuzywa sie tak jak na zdjeciach to ja nie widze zadnego sensu kupowania Toyo. Wiem, ze byly jakies porownania ale opisywal je dystrybutor...a wolalbym bardziej niezalezna opinie
-------------------- Kra$
And JDM again... :) |
|
|
Tue, 19 Jul 2011 - 13:02
Post
#254
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki |
ja tylko widzilaem jakis filmik z youtube gdzie federale dostaja od r1r na torze o jakis ulamek sekundy.ale to mogl byc blad keirowcy i tyle a moze opona nie rozgrzana.
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2013r 180KM 13,806s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
Tue, 19 Jul 2011 - 18:56
Post
#255
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 20 August 2004 Skąd: Warszawa / Mokotów |
eeeee to u mnie takie federale przezyja spokojnie 2 sezony
-------------------- Sociedad Espanola Automoviles de Turismo
był: Toledo T.U.R.B.O 1.8 20VT GT28R VW Golf VII R Tornado Red 400/500 - Mistrz Polski Street AWD 2016 Audi RS4 B8 450HP |
|
|
Tue, 19 Jul 2011 - 20:28
Post
#256
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 02 June 2009 Skąd: Wrexham/Rzeszów |
a jeszcze Yokohama AD08...?? cos, ktos na tym jezdzi....? Bo jak nie bedzie zadnych konkretnych info na ich temat to chyba beda Fedki rs-r.... ZLOŚ ile kilometrow na nich juz zrobiles i jak wyglada bieznik....? Chcial bym zeby te gumy starczyly mi na miasto do konca tego sezonu i na cały przyszły....max 5 tys KM robię w sezonie AD08 polecam, przy wyjeździe na urlop mi uratowały przód Na pojeżdżawkach testowane, opona tak klei, że 4x4 350 KM auto muli -------------------- Audi A3 ATD 241 KM 445 Nm by R-performance ET - 13,716 - Było
Mitsubishi Lanser Evo X by 4Turbo 390 KM 530 Nm - było |
|
|
gość_bezduszny_* |
Wed, 20 Jul 2011 - 22:33
Post
#257
|
|
Federale jakiej są produkcji ?
|
|
|
Wed, 20 Jul 2011 - 23:10
Post
#258
|
|
Super User Dołączył: Wed, 22 September 2010 Skąd: WPR |
Tajwan.
|
|
|
Thu, 21 Jul 2011 - 09:53
Post
#259
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 25 May 2006 Skąd: olsztyn |
to gdzie mogę dostać najtaniej federala 225/45R17 ?
nie zależy mi na czasie, wię mogę poczekać z dostawa |
|
|
gość_bezduszny_* |
Thu, 21 Jul 2011 - 10:00
Post
#260
|
|
|
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 27 April 2024 - 12:15 |