Shoutbox 0 nowych PW 


328 Stron V  « < 10 11 12 13 14 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Dobrze klejace opony na codzien i na tor
zlos
post Tue, 12 Jul 2011 - 13:02
Post #221


Super User
Dołączył: Wed, 22 September 2010
Skąd: WPR





CYTAT(Toldi @ Fri, 08 Jul 2011 - 18:43) *
tylko ze spora czesc tych opon jest nie dostępna u nas....sad.gif
Sporo też można zamówić w prywatnym imporcie smile.gif

BTW: Fedki 595RS-R są znośnie do jazdy na co dzień... Sam na nich jeżdżę codziennie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 12 Jul 2011 - 13:02
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
MisiekWAW
post Tue, 12 Jul 2011 - 13:29
Post #222


Frequent User
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: Warszawa





CYTAT(zlos @ Tue, 12 Jul 2011 - 13:02) *
BTW: Fedki 595RS-R są znośnie do jazdy na co dzień... Sam na nich jeżdżę codziennie.


wczoraj przyszły, obym nie musiał Cię przeklinać pod nosem laugh.gif bo wybrałem je przez to jak je zachwalasz rolleyes.gif


--------------------
DISI-tune - strojenie silników Mazda 2.3 DISI Turbo / 2.0 SkyActiv
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Toldi
post Tue, 12 Jul 2011 - 13:58
Post #223


Forum Homee
Dołączył: Fri, 20 August 2004
Skąd: Warszawa / Mokotów





a jeszcze Yokohama AD08...?? cos, ktos na tym jezdzi....? Bo jak nie bedzie zadnych konkretnych info na ich temat to chyba beda Fedki rs-r....
ZLOŚ ile kilometrow na nich juz zrobiles i jak wyglada bieznik....? Chcial bym zeby te gumy starczyly mi na miasto do konca tego sezonu i na cały przyszły....max 5 tys KM robię w sezonie


--------------------
Sociedad Espanola Automoviles de Turismo
był: Toledo T.U.R.B.O 1.8 20VT GT28R
VW Golf VII R Tornado Red 400/500 - Mistrz Polski Street AWD 2016
Audi RS4 B8 450HP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zlos
post Thu, 14 Jul 2011 - 11:59
Post #224


Super User
Dołączył: Wed, 22 September 2010
Skąd: WPR





CYTAT(Toldi @ Tue, 12 Jul 2011 - 13:58) *
a jeszcze Yokohama AD08...?? cos, ktos na tym jezdzi....? Bo jak nie bedzie zadnych konkretnych info na ich temat to chyba beda Fedki rs-r....
ZLOŚ ile kilometrow na nich juz zrobiles i jak wyglada bieznik....? Chcial bym zeby te gumy starczyly mi na miasto do konca tego sezonu i na cały przyszły....max 5 tys KM robię w sezonie

Jak tylko odbiorę od Przemka z Instalatorów, to cyknę fotkę opon nowych (mam tak przypadkiem) oraz po 5 upalankach i ok. 10.000 km przebiegu. Porównasz i sam podejmiesz decyzję.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Toldi
post Fri, 15 Jul 2011 - 07:53
Post #225


Forum Homee
Dołączył: Fri, 20 August 2004
Skąd: Warszawa / Mokotów





ok, czekam smile.gif


--------------------
Sociedad Espanola Automoviles de Turismo
był: Toledo T.U.R.B.O 1.8 20VT GT28R
VW Golf VII R Tornado Red 400/500 - Mistrz Polski Street AWD 2016
Audi RS4 B8 450HP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dejv667
post Sun, 17 Jul 2011 - 09:53
Post #226


Forum Homee
Dołączył: Thu, 12 May 2005
Skąd: Brachttal / Niemcy





Co wybrac w rozmiarze 205/50R15? Indeks predkosci do 240kmh.
Oska, 1330kg, circa 200KM/300Nm.

Opony glownie do upalania na ulicy, rowniez do jazdy po mokrym.

Polecicie cos? Najchetniej cos z tanszych opon, tak do 70-80 euro za sztuke.

Toyo T1R dadza rade? Moze Rainsport2 albo Federal?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MisiekWAW
post Sun, 17 Jul 2011 - 15:25
Post #227


Frequent User
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: Warszawa





Co Wy z tymi T1R rolleyes.gif Miałem okazję jeździć, przyznaję chwilę, Swiftem Sportem którego właściciel unieszczęśliwił się tymi oponami i mimo że było sucho to te opony były zdecydowanie najsłabszym elementem układu jezdnego. Nie pamiętam co tam było fabrycznie ale było bez porównania lepsze, w każdym razie właściciel bardzo żałował że posłuchał opinii w necie i kupił T1R.


--------------------
DISI-tune - strojenie silników Mazda 2.3 DISI Turbo / 2.0 SkyActiv
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dejv667
post Sun, 17 Jul 2011 - 15:53
Post #228


Forum Homee
Dołączył: Thu, 12 May 2005
Skąd: Brachttal / Niemcy





I wlasnie dlatego pytam co kupic wink.gif

Porwnbania nie mam zadnego bo na aucie sa jakies 6 letnie zimowe smietniki.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piwo
post Sun, 17 Jul 2011 - 18:09
Post #229


I live here !
Dołączył: Wed, 03 February 2010
Skąd: Marki





ja moge pwoeidziec ze mialem premium contact 2 i potem kupilem r888.i zupelnie inna liga na suchym.auto z duzo wiekszymi predkosciami wchodzilo w zakrety.powiedzmy o te 5 km/h. za to na deszczu duzo gorzej.hamowania na r888 na mokrym wogole nie ma.kolejna kwestia to halas.moze halas to zle slowo. chodzi o tutututu.normalnie jak w pociagu.ogolnie r888 bardzo dobre opony ale moim zdaniem za slabe na mokry asfalt.premium conbtact za to bardzo fajne na mokry asfalt.ale daleko bym byl do doradzania co wybrac.dopoki sie nie ma zasobu gotowki by kupic 20 kompletow opon i samemu sie rpzekonac to nie ma co liczyc na rady innych.kazdy sobie i rzetelnych informacji jak na lekarstwo.same subiektywne opinie ktore mozna wsadzic sobie.fajnie by bylo jakby komus sie udalo wybrac na tor np pozna czy kielce z kilkunastoma rodzajami opon i po kolei kazde okrazenie zeby wiadomo bylo jakie bylo.10 okrazen starczy do wgladu smile.gif do tego raz przejechac sie w warunkach suchych i cieplych a raz chlodniejszych i mokrych.wtedy wszystko byloby jasne


--------------------
930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2013r 180KM 13,806s
0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s
Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zlos
post Sun, 17 Jul 2011 - 21:41
Post #230


Super User
Dołączył: Wed, 22 September 2010
Skąd: WPR





CYTAT(dejv667 @ Sun, 17 Jul 2011 - 09:53) *
Co wybrac w rozmiarze 205/50R15? Indeks predkosci do 240kmh.
Oska, 1330kg, circa 200KM/300Nm.

Opony glownie do upalania na ulicy, rowniez do jazdy po mokrym.

Polecicie cos? Najchetniej cos z tanszych opon, tak do 70-80 euro za sztuke.

Toyo T1R dadza rade? Moze Rainsport2 albo Federal?

T1R umrą w deszczu - nie lubią mokrej nawierzchni.
Federal lepiej, ale nie lubią kolein i kałuż przy prędkościach +120kmh (głeboki bieżnik).
Rainsport OK jak mokro, ale na gorącym i suchym maccabresca.

Jakie temperatury?
Start z kreski?
Trzymanie w zakręcie?
Jazda 1/4 mili dzidą po prostej?
Styl jazdy?
Ośka tył czy przód?
Drift, time attack czy po prostu street hero?


Napisz coś więcej, bo z opisu to można polecić miękko gumowaną skarpetkę...

p.s. 300-400 zeta za sztukę to śmietnik kupisz... chyba, że masz felgę 13".
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dejv667
post Sun, 17 Jul 2011 - 23:12
Post #231


Forum Homee
Dołączył: Thu, 12 May 2005
Skąd: Brachttal / Niemcy





CYTAT(zlos @ Sun, 17 Jul 2011 - 21:41) *
T1R umrą w deszczu - nie lubią mokrej nawierzchni.

Tego wlasnie sie boje. Nie chce jezdzic spacerem gdy tylko zacznie troche padac.

CYTAT(zlos @ Sun, 17 Jul 2011 - 21:41) *
Federal lepiej, ale nie lubią kolein i kałuż przy prędkościach +120kmh (głeboki bieżnik).

Kolein u mnie nie ma. Co do kaluzy to roznie z tym bywa. Ogolnie na autostradach jezdzi sie szybciej, rowniez gdy pada.

CYTAT(zlos @ Sun, 17 Jul 2011 - 21:41) *
Rainsport OK jak mokro, ale na gorącym i suchym maccabresca.

Szkoda, duzo osob je poleca i mialem nadzieje, ze i w tym wypadku sie sprawdza.

CYTAT(zlos @ Sun, 17 Jul 2011 - 21:41) *
Jakie temperatury?

Takie normalne jak to w srodkowych Niemczech o tej porze roku. W nocy czasem spada do +12 w dzien bywa i +40 w sloncu wink.gif

CYTAT(zlos @ Sun, 17 Jul 2011 - 21:41) *
Start z kreski?

Zasadniczo rzadko chociaz zdarza sie. Samochod ma jakis tam swoj pseudoszperunek (ViscoDrive) i to troche pomaga.

CYTAT(zlos @ Sun, 17 Jul 2011 - 21:41) *
Trzymanie w zakręcie?

Tak, to akurat dla mnie wazne. I twarda scianka boczna zeby gumy sie nie kladly, tym bardziej, ze w tym rozmiarze to troche balony sa.

CYTAT(zlos @ Sun, 17 Jul 2011 - 21:41) *
Jazda 1/4 mili dzidą po prostej?

Nie.

CYTAT(zlos @ Sun, 17 Jul 2011 - 21:41) *
Styl jazdy?

Agresywny, mocno obciazajacy przednia os (pozne i mocne hamowanie), jazda z zalozenia bez poslizgow jakichkolwiek.

CYTAT(zlos @ Sun, 17 Jul 2011 - 21:41) *
Ośka tył czy przód?

Niestety przod.

CYTAT(zlos @ Sun, 17 Jul 2011 - 21:41) *
Drift, time attack czy po prostu street hero?

To ostatnie...chyba. Ogolnie mam w okolicy duzo kretych, gorskich drog i sporo ladnych autostrad bez ograniczen predkosci. Typowych startow spod swiatel brak. Wyscigow na prostej brak.

CYTAT(zlos @ Sun, 17 Jul 2011 - 21:41) *
Napisz coś więcej, bo z opisu to można polecić miękko gumowaną skarpetkę...

Nie sadzilem, ze do wozu o tak przecietnych osiagach bedzie to taki dylemat wink.gif


CYTAT(zlos @ Sun, 17 Jul 2011 - 21:41) *
p.s. 300-400 zeta za sztukę to śmietnik kupisz... chyba, że masz felgę 13".

To ile musze wydac? Bo w tym rozmiarze widze opony w przedziale od 50 do 130 euro. Opony z homologacja drogowa naturalnie bo jakies gumy tylko na tor mnie nie interesuja. Skoro wedlkug Ciebie 80-100 euro to zbyt malo to ile trzeba wydac?
Powaznie pytam bo wsrod opon drozszych niz 100 tez jakiegos wielkiego wyboru nie widze.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
-=wasq=-
post Mon, 18 Jul 2011 - 00:02
Post #232


Frequent User
Dołączył: Sat, 17 April 2004
Skąd: Łódź





CYTAT(zlos @ Sun, 17 Jul 2011 - 22:41) *
T1R umrą w deszczu - nie lubią mokrej nawierzchni.

nie wiem w jakim rozmiarze jezdziles ale subaryna gt 205/40/17 t1r na mokrym robily robote i to bardzo dobrze postronni widzowie z zewnatrz mowili ze "nasze" auto ruszalo najlepiej w deszczu poprostu wystrzeliwalo z miejsca a inne czterolapy mialy problemy

na zwyklym wyrazowie czasy na suchym na t1r oraz na r1r byly z niewielka korzyscia dla r1r


--------------------
Łódzki Związek Motorowy
_http://www.motosportklub.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_bezduszny_*
post Mon, 18 Jul 2011 - 08:03
Post #233









miałem T1R w DD i nie mogę powiedzieć złego słowa (225/45/18 Y)
na suchym nie aż tak jak RE050 ale ma mokrym lepiej od nich

opona bardzo uniwersalna
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zlos
post Mon, 18 Jul 2011 - 08:22
Post #234


Super User
Dołączył: Wed, 22 September 2010
Skąd: WPR





CYTAT(dejv667 @ Sun, 17 Jul 2011 - 23:12) *
Tego wlasnie sie boje. Nie chce jezdzic spacerem gdy tylko zacznie troche padac.
Kolein u mnie nie ma. Co do kaluzy to roznie z tym bywa. Ogolnie na autostradach jezdzi sie szybciej, rowniez gdy pada.
Szkoda, duzo osob je poleca i mialem nadzieje, ze i w tym wypadku sie sprawdza.
Takie normalne jak to w srodkowych Niemczech o tej porze roku. W nocy czasem spada do +12 w dzien bywa i +40 w sloncu ;)
Zasadniczo rzadko chociaz zdarza sie. Samochod ma jakis tam swoj pseudoszperunek (ViscoDrive) i to troche pomaga.
Tak, to akurat dla mnie wazne. I twarda scianka boczna zeby gumy sie nie kladly, tym bardziej, ze w tym rozmiarze to troche balony sa.
Agresywny, mocno obciazajacy przednia os (pozne i mocne hamowanie), jazda z zalozenia bez poslizgow jakichkolwiek.
Niestety przod.
To ostatnie...chyba. Ogolnie mam w okolicy duzo kretych, gorskich drog i sporo ladnych autostrad bez ograniczen predkosci. Typowych startow spod swiatel brak. Wyscigow na prostej brak.
Nie sadzilem, ze do wozu o tak przecietnych osiagach bedzie to taki dylemat ;)
To ile musze wydac? Bo w tym rozmiarze widze opony w przedziale od 50 do 130 euro. Opony z homologacja drogowa naturalnie bo jakies gumy tylko na tor mnie nie interesuja. Skoro wedlkug Ciebie 80-100 euro to zbyt malo to ile trzeba wydac?
Powaznie pytam bo wsrod opon drozszych niz 100 tez jakiegos wielkiego wyboru nie widze.


Z opisu wynika, że semi slicki, odporne na upalanie. Cywilne gumy w profilu 205/50 będą mocno pływać na boki.
Federale w tym rozmiarze kosztują ok. 90-100 EUR.

Na +
- trwałość, odporność w wyższych temp.
- trzymanie w wyższych temperaturach porównywalne do r888 i yoko advan
- wzmacniany bark, małe pływanie
- index prędkości W

Na -
- zimna guma nie trzyma tak dobrze
- głębsze kałuże = aquaplanning
- hałas większy niż cywilnej
- obniżony komfort jazdy (twardy bark)

Musisz mieć świadomość, że semi slicki nie są cywilnymi gumami z bajerami typu komfort, cicha jazda, niskie spalanie i inne eko-bajery.
Coś za coś smile.gif


CYTAT(-=wasq=- @ Mon, 18 Jul 2011 - 00:02) *
nie wiem w jakim rozmiarze jezdziles ale subaryna gt 205/40/17 t1r na mokrym robily robote i to bardzo dobrze postronni widzowie z zewnatrz mowili ze "nasze" auto ruszalo najlepiej w deszczu poprostu wystrzeliwalo z miejsca a inne czterolapy mialy problemy

na zwyklym wyrazowie czasy na suchym na t1r oraz na r1r byly z niewielka korzyscia dla r1r

T1R bodajże na 17 feldze auto kolegi, ośka przód (Focus RS), 350koni / 1350kg. Zużycie ok. 30% - narzeka on, narzekałem i ja jak jechałem po mokrym. Trzymanie subiektywnie OK, ale relatywnie do innej gumy trudno ocenić bez odcinka testowego przejechanego identyko rozmiarem i identyko prędkością na różnych gumach. Mnie i jemu nie podobało się, że opona nie informuje o uślizgu, bardzo mało informacji na kierownicy. Po prostu auto nagle jechało prosto - nie było kałuż, zdrowo zlany gładki asfalt. Dość niemiłe doświadczenie. Na suchym inna bajka.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dejv667
post Mon, 18 Jul 2011 - 09:00
Post #235


Forum Homee
Dołączył: Thu, 12 May 2005
Skąd: Brachttal / Niemcy





CYTAT(zlos @ Mon, 18 Jul 2011 - 08:22) *
Z opisu wynika, że semi slicki, odporne na upalanie. Cywilne gumy w profilu 205/50 będą mocno pływać na boki.
Federale w tym rozmiarze kosztują ok. 90-100 EUR.

Najchetniej to UHP odporne na upalanie. Majac semi bede sie przy kazdej kontroli policji klocil z policja :/


CYTAT(zlos @ Mon, 18 Jul 2011 - 08:22) *
Na +
- trwałość, odporność w wyższych temp.
- trzymanie w wyższych temperaturach porównywalne do r888 i yoko advan
- wzmacniany bark, małe pływanie
- index prędkości W

Innymi slow duze zalety.


CYTAT(zlos @ Mon, 18 Jul 2011 - 08:22) *
Na -
- zimna guma nie trzyma tak dobrze
- głębsze kałuże = aquaplanning

I tu moze byc problem bo na autostradzie nie mam jak kaluzy omijac...

CYTAT(zlos @ Mon, 18 Jul 2011 - 08:22) *
Musisz mieć świadomość, że semi slicki nie są cywilnymi gumami z bajerami typu komfort, cicha jazda, niskie spalanie i inne eko-bajery.
Coś za coś smile.gif

Mam taka swiadomosc, ale rownoczesnie dalej ciezko jest mi uwierzyc, ze do takiego dupowozu semi slick jest potrzebny. Zawsze myslalem, ze takie gumy to jakies 300 konne subaru czy inny lancer wink.gif


Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kras
post Mon, 18 Jul 2011 - 09:13
Post #236


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 10 April 2005
Skąd: WWA/Tripolis





CYTAT(dejv667 @ Mon, 18 Jul 2011 - 09:00) *
Najchetniej to UHP odporne na upalanie. Majac semi bede sie przy kazdej kontroli policji klocil z policja :/


Bridgestone RE010 jesli gdzies znajdziesz. Malo tego juz...
Ale tak naprawde to szedlbym w Federala - nie powinno byc zadnych klopotow z policja, po pierwsze dlatego, ze opona ma homologacje drogowa, a po drugie dlatego, ze 595RSR wcale nie wyglada jak typowy semislick.


--------------------
Kra$
And JDM again... :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dejv667
post Mon, 18 Jul 2011 - 09:37
Post #237


Forum Homee
Dołączył: Thu, 12 May 2005
Skąd: Brachttal / Niemcy





CYTAT(Kras @ Mon, 18 Jul 2011 - 09:13) *
Bridgestone RE010 jesli gdzies znajdziesz. Malo tego juz...
Ale tak naprawde to szedlbym w Federala - nie powinno byc zadnych klopotow z policja, po pierwsze dlatego, ze opona ma homologacje drogowa, a po drugie dlatego, ze 595RSR wcale nie wyglada jak typowy semislick.

595RS to ta sama opona opona co 595RSR?
Czy mowimy o tej oponie?

A z Policja to jest ciekawie... Auto, ze sie tak wyraze wzbudza zainteresowanie bo chyba 90% ludzi ma zagwozdke co to jest i czemu brzmi tak a nie inaczej wink.gif

RE010 nie widze w 15 calach. Wystepowalo to wogoloe jako 205/50R15?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kras
post Mon, 18 Jul 2011 - 09:46
Post #238


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 10 April 2005
Skąd: WWA/Tripolis





Tak, chodzi o dokladnie tego Federala. Nie wiem czemu u Ciebie nazywa sie tylko RS skoro to ewidentnie to samo co tutaj: http://www.racingtires.pl/index.php?grupa=...mp;kategoria=59

RE010 nie wiem niestety czy byla w 205/50 ale na pewno wychodzila w 15".


--------------------
Kra$
And JDM again... :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
JJacek
post Mon, 18 Jul 2011 - 10:34
Post #239


Forum Killer
Dołączył: Thu, 13 April 2006





Z ciekawości spytam, czemu nie 195/50/R15 ? Wybór o wiele większy i dzięki temu ceny trochę mniejsze.
Co do 205/50/R15 to w cenie 300 zł trudno kupić śmietnikową oponę (przynajmniej w Polsce). Kolega zlos chyba trochę przesadził. Taki Federal będzie chyba jedną z droższych 'zwykłych' (łatwo dostępnych) opon w tym rozmiarze, a kosztuje 400 zł.
Tak poza tym, co to za auto, Fiat Coupe?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kras
post Mon, 18 Jul 2011 - 10:44
Post #240


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 10 April 2005
Skąd: WWA/Tripolis





CYTAT(JJacek @ Mon, 18 Jul 2011 - 10:34) *
Z ciekawości spytam, czemu nie 195/50/R15 ? Wybór o wiele większy i dzięki temu ceny trochę mniejsze.


Rozmiar 195 do auta, ktore ma 200KM/300Nm i wazy 1300kg?? Troszke malutki. Szczerze uwazam, ze i 205 to malo ale jak juz musi pozostac w 15"...


--------------------
Kra$
And JDM again... :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post

328 Stron V  « < 10 11 12 13 14 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 27 April 2024 - 13:00