Dobrze klejace opony na codzien i na tor |
Dobrze klejace opony na codzien i na tor |
Tue, 12 Jul 2011 - 13:02
Post
#221
|
|
Super User Dołączył: Wed, 22 September 2010 Skąd: WPR |
|
|
|
Wspieraj forum |
Tue, 12 Jul 2011 - 13:02
Post
#
|
Dotacja |
|
|
|
Tue, 12 Jul 2011 - 13:29
Post
#222
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: Warszawa |
BTW: Fedki 595RS-R są znośnie do jazdy na co dzień... Sam na nich jeżdżę codziennie. wczoraj przyszły, obym nie musiał Cię przeklinać pod nosem bo wybrałem je przez to jak je zachwalasz -------------------- DISI-tune - strojenie silników Mazda 2.3 DISI Turbo / 2.0 SkyActiv
|
|
|
Tue, 12 Jul 2011 - 13:58
Post
#223
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 20 August 2004 Skąd: Warszawa / Mokotów |
a jeszcze Yokohama AD08...?? cos, ktos na tym jezdzi....? Bo jak nie bedzie zadnych konkretnych info na ich temat to chyba beda Fedki rs-r....
ZLOŚ ile kilometrow na nich juz zrobiles i jak wyglada bieznik....? Chcial bym zeby te gumy starczyly mi na miasto do konca tego sezonu i na cały przyszły....max 5 tys KM robię w sezonie -------------------- Sociedad Espanola Automoviles de Turismo
był: Toledo T.U.R.B.O 1.8 20VT GT28R VW Golf VII R Tornado Red 400/500 - Mistrz Polski Street AWD 2016 Audi RS4 B8 450HP |
|
|
Thu, 14 Jul 2011 - 11:59
Post
#224
|
|
Super User Dołączył: Wed, 22 September 2010 Skąd: WPR |
a jeszcze Yokohama AD08...?? cos, ktos na tym jezdzi....? Bo jak nie bedzie zadnych konkretnych info na ich temat to chyba beda Fedki rs-r.... ZLOŚ ile kilometrow na nich juz zrobiles i jak wyglada bieznik....? Chcial bym zeby te gumy starczyly mi na miasto do konca tego sezonu i na cały przyszły....max 5 tys KM robię w sezonie Jak tylko odbiorę od Przemka z Instalatorów, to cyknę fotkę opon nowych (mam tak przypadkiem) oraz po 5 upalankach i ok. 10.000 km przebiegu. Porównasz i sam podejmiesz decyzję. |
|
|
Fri, 15 Jul 2011 - 07:53
Post
#225
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 20 August 2004 Skąd: Warszawa / Mokotów |
ok, czekam
-------------------- Sociedad Espanola Automoviles de Turismo
był: Toledo T.U.R.B.O 1.8 20VT GT28R VW Golf VII R Tornado Red 400/500 - Mistrz Polski Street AWD 2016 Audi RS4 B8 450HP |
|
|
Sun, 17 Jul 2011 - 09:53
Post
#226
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 12 May 2005 Skąd: Brachttal / Niemcy |
Co wybrac w rozmiarze 205/50R15? Indeks predkosci do 240kmh.
Oska, 1330kg, circa 200KM/300Nm. Opony glownie do upalania na ulicy, rowniez do jazdy po mokrym. Polecicie cos? Najchetniej cos z tanszych opon, tak do 70-80 euro za sztuke. Toyo T1R dadza rade? Moze Rainsport2 albo Federal? |
|
|
Sun, 17 Jul 2011 - 15:25
Post
#227
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: Warszawa |
Co Wy z tymi T1R Miałem okazję jeździć, przyznaję chwilę, Swiftem Sportem którego właściciel unieszczęśliwił się tymi oponami i mimo że było sucho to te opony były zdecydowanie najsłabszym elementem układu jezdnego. Nie pamiętam co tam było fabrycznie ale było bez porównania lepsze, w każdym razie właściciel bardzo żałował że posłuchał opinii w necie i kupił T1R.
-------------------- DISI-tune - strojenie silników Mazda 2.3 DISI Turbo / 2.0 SkyActiv
|
|
|
Sun, 17 Jul 2011 - 15:53
Post
#228
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 12 May 2005 Skąd: Brachttal / Niemcy |
I wlasnie dlatego pytam co kupic
Porwnbania nie mam zadnego bo na aucie sa jakies 6 letnie zimowe smietniki. |
|
|
Sun, 17 Jul 2011 - 18:09
Post
#229
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki |
ja moge pwoeidziec ze mialem premium contact 2 i potem kupilem r888.i zupelnie inna liga na suchym.auto z duzo wiekszymi predkosciami wchodzilo w zakrety.powiedzmy o te 5 km/h. za to na deszczu duzo gorzej.hamowania na r888 na mokrym wogole nie ma.kolejna kwestia to halas.moze halas to zle slowo. chodzi o tutututu.normalnie jak w pociagu.ogolnie r888 bardzo dobre opony ale moim zdaniem za slabe na mokry asfalt.premium conbtact za to bardzo fajne na mokry asfalt.ale daleko bym byl do doradzania co wybrac.dopoki sie nie ma zasobu gotowki by kupic 20 kompletow opon i samemu sie rpzekonac to nie ma co liczyc na rady innych.kazdy sobie i rzetelnych informacji jak na lekarstwo.same subiektywne opinie ktore mozna wsadzic sobie.fajnie by bylo jakby komus sie udalo wybrac na tor np pozna czy kielce z kilkunastoma rodzajami opon i po kolei kazde okrazenie zeby wiadomo bylo jakie bylo.10 okrazen starczy do wgladu do tego raz przejechac sie w warunkach suchych i cieplych a raz chlodniejszych i mokrych.wtedy wszystko byloby jasne
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2013r 180KM 13,806s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
Sun, 17 Jul 2011 - 21:41
Post
#230
|
|
Super User Dołączył: Wed, 22 September 2010 Skąd: WPR |
Co wybrac w rozmiarze 205/50R15? Indeks predkosci do 240kmh. Oska, 1330kg, circa 200KM/300Nm. Opony glownie do upalania na ulicy, rowniez do jazdy po mokrym. Polecicie cos? Najchetniej cos z tanszych opon, tak do 70-80 euro za sztuke. Toyo T1R dadza rade? Moze Rainsport2 albo Federal? T1R umrą w deszczu - nie lubią mokrej nawierzchni. Federal lepiej, ale nie lubią kolein i kałuż przy prędkościach +120kmh (głeboki bieżnik). Rainsport OK jak mokro, ale na gorącym i suchym maccabresca. Jakie temperatury? Start z kreski? Trzymanie w zakręcie? Jazda 1/4 mili dzidą po prostej? Styl jazdy? Ośka tył czy przód? Drift, time attack czy po prostu street hero? Napisz coś więcej, bo z opisu to można polecić miękko gumowaną skarpetkę... p.s. 300-400 zeta za sztukę to śmietnik kupisz... chyba, że masz felgę 13". |
|
|
Sun, 17 Jul 2011 - 23:12
Post
#231
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 12 May 2005 Skąd: Brachttal / Niemcy |
T1R umrą w deszczu - nie lubią mokrej nawierzchni. Tego wlasnie sie boje. Nie chce jezdzic spacerem gdy tylko zacznie troche padac. Federal lepiej, ale nie lubią kolein i kałuż przy prędkościach +120kmh (głeboki bieżnik). Kolein u mnie nie ma. Co do kaluzy to roznie z tym bywa. Ogolnie na autostradach jezdzi sie szybciej, rowniez gdy pada. Rainsport OK jak mokro, ale na gorącym i suchym maccabresca. Szkoda, duzo osob je poleca i mialem nadzieje, ze i w tym wypadku sie sprawdza. Jakie temperatury? Takie normalne jak to w srodkowych Niemczech o tej porze roku. W nocy czasem spada do +12 w dzien bywa i +40 w sloncu Start z kreski? Zasadniczo rzadko chociaz zdarza sie. Samochod ma jakis tam swoj pseudoszperunek (ViscoDrive) i to troche pomaga. Trzymanie w zakręcie? Tak, to akurat dla mnie wazne. I twarda scianka boczna zeby gumy sie nie kladly, tym bardziej, ze w tym rozmiarze to troche balony sa. Jazda 1/4 mili dzidą po prostej? Nie. Styl jazdy? Agresywny, mocno obciazajacy przednia os (pozne i mocne hamowanie), jazda z zalozenia bez poslizgow jakichkolwiek. Ośka tył czy przód? Niestety przod. Drift, time attack czy po prostu street hero? To ostatnie...chyba. Ogolnie mam w okolicy duzo kretych, gorskich drog i sporo ladnych autostrad bez ograniczen predkosci. Typowych startow spod swiatel brak. Wyscigow na prostej brak. Napisz coś więcej, bo z opisu to można polecić miękko gumowaną skarpetkę... Nie sadzilem, ze do wozu o tak przecietnych osiagach bedzie to taki dylemat p.s. 300-400 zeta za sztukę to śmietnik kupisz... chyba, że masz felgę 13". To ile musze wydac? Bo w tym rozmiarze widze opony w przedziale od 50 do 130 euro. Opony z homologacja drogowa naturalnie bo jakies gumy tylko na tor mnie nie interesuja. Skoro wedlkug Ciebie 80-100 euro to zbyt malo to ile trzeba wydac? Powaznie pytam bo wsrod opon drozszych niz 100 tez jakiegos wielkiego wyboru nie widze. |
|
|
Mon, 18 Jul 2011 - 00:02
Post
#232
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 17 April 2004 Skąd: Łódź |
T1R umrą w deszczu - nie lubią mokrej nawierzchni. nie wiem w jakim rozmiarze jezdziles ale subaryna gt 205/40/17 t1r na mokrym robily robote i to bardzo dobrze postronni widzowie z zewnatrz mowili ze "nasze" auto ruszalo najlepiej w deszczu poprostu wystrzeliwalo z miejsca a inne czterolapy mialy problemy na zwyklym wyrazowie czasy na suchym na t1r oraz na r1r byly z niewielka korzyscia dla r1r -------------------- Łódzki Związek Motorowy
_http://www.motosportklub.pl |
|
|
gość_bezduszny_* |
Mon, 18 Jul 2011 - 08:03
Post
#233
|
|
miałem T1R w DD i nie mogę powiedzieć złego słowa (225/45/18 Y)
na suchym nie aż tak jak RE050 ale ma mokrym lepiej od nich opona bardzo uniwersalna |
|
|
Mon, 18 Jul 2011 - 08:22
Post
#234
|
|
Super User Dołączył: Wed, 22 September 2010 Skąd: WPR |
Tego wlasnie sie boje. Nie chce jezdzic spacerem gdy tylko zacznie troche padac. Kolein u mnie nie ma. Co do kaluzy to roznie z tym bywa. Ogolnie na autostradach jezdzi sie szybciej, rowniez gdy pada. Szkoda, duzo osob je poleca i mialem nadzieje, ze i w tym wypadku sie sprawdza. Takie normalne jak to w srodkowych Niemczech o tej porze roku. W nocy czasem spada do +12 w dzien bywa i +40 w sloncu ;) Zasadniczo rzadko chociaz zdarza sie. Samochod ma jakis tam swoj pseudoszperunek (ViscoDrive) i to troche pomaga. Tak, to akurat dla mnie wazne. I twarda scianka boczna zeby gumy sie nie kladly, tym bardziej, ze w tym rozmiarze to troche balony sa. Agresywny, mocno obciazajacy przednia os (pozne i mocne hamowanie), jazda z zalozenia bez poslizgow jakichkolwiek. Niestety przod. To ostatnie...chyba. Ogolnie mam w okolicy duzo kretych, gorskich drog i sporo ladnych autostrad bez ograniczen predkosci. Typowych startow spod swiatel brak. Wyscigow na prostej brak. Nie sadzilem, ze do wozu o tak przecietnych osiagach bedzie to taki dylemat ;) To ile musze wydac? Bo w tym rozmiarze widze opony w przedziale od 50 do 130 euro. Opony z homologacja drogowa naturalnie bo jakies gumy tylko na tor mnie nie interesuja. Skoro wedlkug Ciebie 80-100 euro to zbyt malo to ile trzeba wydac? Powaznie pytam bo wsrod opon drozszych niz 100 tez jakiegos wielkiego wyboru nie widze. Z opisu wynika, że semi slicki, odporne na upalanie. Cywilne gumy w profilu 205/50 będą mocno pływać na boki. Federale w tym rozmiarze kosztują ok. 90-100 EUR. Na + - trwałość, odporność w wyższych temp. - trzymanie w wyższych temperaturach porównywalne do r888 i yoko advan - wzmacniany bark, małe pływanie - index prędkości W Na - - zimna guma nie trzyma tak dobrze - głębsze kałuże = aquaplanning - hałas większy niż cywilnej - obniżony komfort jazdy (twardy bark) Musisz mieć świadomość, że semi slicki nie są cywilnymi gumami z bajerami typu komfort, cicha jazda, niskie spalanie i inne eko-bajery. Coś za coś nie wiem w jakim rozmiarze jezdziles ale subaryna gt 205/40/17 t1r na mokrym robily robote i to bardzo dobrze postronni widzowie z zewnatrz mowili ze "nasze" auto ruszalo najlepiej w deszczu poprostu wystrzeliwalo z miejsca a inne czterolapy mialy problemy na zwyklym wyrazowie czasy na suchym na t1r oraz na r1r byly z niewielka korzyscia dla r1r T1R bodajże na 17 feldze auto kolegi, ośka przód (Focus RS), 350koni / 1350kg. Zużycie ok. 30% - narzeka on, narzekałem i ja jak jechałem po mokrym. Trzymanie subiektywnie OK, ale relatywnie do innej gumy trudno ocenić bez odcinka testowego przejechanego identyko rozmiarem i identyko prędkością na różnych gumach. Mnie i jemu nie podobało się, że opona nie informuje o uślizgu, bardzo mało informacji na kierownicy. Po prostu auto nagle jechało prosto - nie było kałuż, zdrowo zlany gładki asfalt. Dość niemiłe doświadczenie. Na suchym inna bajka. |
|
|
Mon, 18 Jul 2011 - 09:00
Post
#235
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 12 May 2005 Skąd: Brachttal / Niemcy |
Z opisu wynika, że semi slicki, odporne na upalanie. Cywilne gumy w profilu 205/50 będą mocno pływać na boki. Federale w tym rozmiarze kosztują ok. 90-100 EUR. Najchetniej to UHP odporne na upalanie. Majac semi bede sie przy kazdej kontroli policji klocil z policja :/ Na + - trwałość, odporność w wyższych temp. - trzymanie w wyższych temperaturach porównywalne do r888 i yoko advan - wzmacniany bark, małe pływanie - index prędkości W Innymi slow duze zalety. Na - - zimna guma nie trzyma tak dobrze - głębsze kałuże = aquaplanning I tu moze byc problem bo na autostradzie nie mam jak kaluzy omijac... Musisz mieć świadomość, że semi slicki nie są cywilnymi gumami z bajerami typu komfort, cicha jazda, niskie spalanie i inne eko-bajery. Coś za coś Mam taka swiadomosc, ale rownoczesnie dalej ciezko jest mi uwierzyc, ze do takiego dupowozu semi slick jest potrzebny. Zawsze myslalem, ze takie gumy to jakies 300 konne subaru czy inny lancer |
|
|
Mon, 18 Jul 2011 - 09:13
Post
#236
|
|
Forum Clubber Dołączył: Sun, 10 April 2005 Skąd: WWA/Tripolis |
Najchetniej to UHP odporne na upalanie. Majac semi bede sie przy kazdej kontroli policji klocil z policja :/ Bridgestone RE010 jesli gdzies znajdziesz. Malo tego juz... Ale tak naprawde to szedlbym w Federala - nie powinno byc zadnych klopotow z policja, po pierwsze dlatego, ze opona ma homologacje drogowa, a po drugie dlatego, ze 595RSR wcale nie wyglada jak typowy semislick. -------------------- Kra$
And JDM again... :) |
|
|
Mon, 18 Jul 2011 - 09:37
Post
#237
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 12 May 2005 Skąd: Brachttal / Niemcy |
Bridgestone RE010 jesli gdzies znajdziesz. Malo tego juz... Ale tak naprawde to szedlbym w Federala - nie powinno byc zadnych klopotow z policja, po pierwsze dlatego, ze opona ma homologacje drogowa, a po drugie dlatego, ze 595RSR wcale nie wyglada jak typowy semislick. 595RS to ta sama opona opona co 595RSR? Czy mowimy o tej oponie? A z Policja to jest ciekawie... Auto, ze sie tak wyraze wzbudza zainteresowanie bo chyba 90% ludzi ma zagwozdke co to jest i czemu brzmi tak a nie inaczej RE010 nie widze w 15 calach. Wystepowalo to wogoloe jako 205/50R15? |
|
|
Mon, 18 Jul 2011 - 09:46
Post
#238
|
|
Forum Clubber Dołączył: Sun, 10 April 2005 Skąd: WWA/Tripolis |
Tak, chodzi o dokladnie tego Federala. Nie wiem czemu u Ciebie nazywa sie tylko RS skoro to ewidentnie to samo co tutaj: http://www.racingtires.pl/index.php?grupa=...mp;kategoria=59
RE010 nie wiem niestety czy byla w 205/50 ale na pewno wychodzila w 15". -------------------- Kra$
And JDM again... :) |
|
|
Mon, 18 Jul 2011 - 10:34
Post
#239
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 13 April 2006 |
Z ciekawości spytam, czemu nie 195/50/R15 ? Wybór o wiele większy i dzięki temu ceny trochę mniejsze.
Co do 205/50/R15 to w cenie 300 zł trudno kupić śmietnikową oponę (przynajmniej w Polsce). Kolega zlos chyba trochę przesadził. Taki Federal będzie chyba jedną z droższych 'zwykłych' (łatwo dostępnych) opon w tym rozmiarze, a kosztuje 400 zł. Tak poza tym, co to za auto, Fiat Coupe? |
|
|
Mon, 18 Jul 2011 - 10:44
Post
#240
|
|
Forum Clubber Dołączył: Sun, 10 April 2005 Skąd: WWA/Tripolis |
Z ciekawości spytam, czemu nie 195/50/R15 ? Wybór o wiele większy i dzięki temu ceny trochę mniejsze. Rozmiar 195 do auta, ktore ma 200KM/300Nm i wazy 1300kg?? Troszke malutki. Szczerze uwazam, ze i 205 to malo ale jak juz musi pozostac w 15"... -------------------- Kra$
And JDM again... :) |
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 27 April 2024 - 14:26 |