Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> Kto używał tych camber/caster plates z Polski?
Kajman
post Sat, 26 Mar 2011 - 17:53
Post #1


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Szukając górnych mocowań amortyzatorów z regulacją zarówno caster jak i camber natrafiłem na takie coś:



http://allegro.pl/camber-plates-regulacja-...1516060534.html

Wydaje mi się, że caster będzie mniejszy niż na oryginalnych mocowaniach od M3, ale regulacja w obie strony za tą kasę jest nieosiągalna, pytanie czy ktoś może zetknął się z produktami tej firmy/sprzedawcy?



--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 26 Mar 2011 - 17:53
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
X_E_O_N
post Sat, 26 Mar 2011 - 21:54
Post #2


Frequent User
Dołączył: Tue, 17 February 2004
Skąd: KRAKOW





ja obawial bym sie tylko o zywotnosc lozyska , juz jest jeden na allegro ktory sprzedaje camber'y i lozysko wytrzymuje kilka godzin jazdy ale tutaj moze byc inaczej na temat tego produktu nie mam zadnych informacji ale jak zakupisz i sprawdzisz smile.gif daj znac
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Sat, 26 Mar 2011 - 22:05
Post #3


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Super, dobrze wróżysz wink.gif


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
unreall
post Sun, 27 Mar 2011 - 12:34
Post #4


Frequent User
Dołączył: Tue, 30 March 2004
Skąd: Warszawa





" regulacje konta przednich kół"
Czy przednim kołom należy wcześniej założyć konto?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Sun, 27 Mar 2011 - 13:58
Post #5


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Tak, powaliło mnie to również, ale może metal lepiej obrabiają niż piszą wink.gif


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ryczko100
post Fri, 22 Apr 2011 - 12:08
Post #6


Super User
Dołączył: Fri, 23 October 2009
Skąd: Warszawa





Użyłeś w końcu tego produktu ? Jak się sprawuje ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Fri, 22 Apr 2011 - 13:50
Post #7


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





W końcu nie, nie mam jeszcze gwintu, więc nie ma sensu montować. Jakoś kurde nie przekonują mnie. Wciąż szukam alternatywy,ale to trzeba wydać ok. 800-1000zł.


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ryczko100
post Fri, 22 Apr 2011 - 16:11
Post #8


Super User
Dołączył: Fri, 23 October 2009
Skąd: Warszawa





A rzuć linkiem do jakiejś dostępnej alternatywy ? Bo ja widzę tylko tą po 199 :-)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Fri, 22 Apr 2011 - 16:37
Post #9


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Nie w Polsce smile.gif W niemiaszkach coś było, ale przestali wystawiać, w usa trochę jest. sad.gif


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ryczko100
post Fri, 22 Apr 2011 - 19:34
Post #10


Super User
Dołączył: Fri, 23 October 2009
Skąd: Warszawa





No tak, znalazłem już. Ale prawde mówiąc poza łożyskiem ... jeden grzyb ;-)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Fri, 22 Apr 2011 - 19:43
Post #11


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





I co robisz? Ja sam nie wiem... Ci w pl jeszcze cenę o 100 podnieśli.


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hz10
post Sat, 23 Apr 2011 - 19:58
Post #12


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 18 December 2006
Skąd: TST





co sie tak sracie z tym łożyskiem , jak nie podoła to można założyć inne które podoła tongue.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ryczko100
post Sat, 23 Apr 2011 - 22:26
Post #13


Super User
Dołączył: Fri, 23 October 2009
Skąd: Warszawa





CYTAT(Kajman @ Fri, 22 Apr 2011 - 19:43) *
I co robisz? Ja sam nie wiem... Ci w pl jeszcze cenę o 100 podnieśli.

Wziałem te polskie. Jak sie zesra, to bede szukał innych. Podpytałem znajomych drifterów z e36 i opinie są skrajne różne. Jednym te za 199 sie wysrały od razu, innym nie. Dlategoż zobaczę w praniu. W zasadzie potrzebuje je tylko po to żeby zmniejszyć negatyw po posadzeniu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Sun, 24 Apr 2011 - 07:03
Post #14


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Czyli wziąłeś te tanie, ja chcę te tzw 3d głównie po to by zwiększyć kąt wyprzedzenia zwrotnicy, o negaty tak mi nie chodzi w tej chwili...


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dobro&zło
post Sun, 24 Apr 2011 - 14:33
Post #15


Rookie
Dołączył: Sun, 06 November 2005
Skąd: Wrocław





CYTAT(Kajman @ Sun, 24 Apr 2011 - 07:03) *
Czyli wziąłeś te tanie, ja chcę te tzw 3d głównie po to by zwiększyć kąt wyprzedzenia zwrotnicy, o negaty tak mi nie chodzi w tej chwili...

Weź zwykłego cambera ksport/d2/xyz i załóż tak aby regulował nie kąt pochylenia a kąt wyprzedzenia. Lub pod wybranym przez siebie kątem aby zmieniał oba łacznie. Ja tak założyłem u siebie.


--------------------
Audi S6 4,2 AEC
BMW E34 m30b35
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Sun, 24 Apr 2011 - 15:46
Post #16


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





CYTAT(dobro&zło @ Sun, 24 Apr 2011 - 14:33) *
Lub pod wybranym przez siebie kątem aby zmieniał oba łacznie. Ja tak założyłem u siebie.


Ale w sensie że jak to ostatnie zrobić?


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dobro&zło
post Sun, 24 Apr 2011 - 17:55
Post #17


Rookie
Dołączył: Sun, 06 November 2005
Skąd: Wrocław





CYTAT(Kajman @ Sun, 24 Apr 2011 - 15:46) *
Ale w sensie że jak to ostatnie zrobić?


Jak założysz z możliwością ruch wzdłuż osi auta to będziesz zmieniał KWSZ jeśli dasz możliwość ruchu pod kątem 45 stopni do osi auta to jednocześnie będziesz zmieniał oba kąty(KWSZ i camber). Ja u siebie założyłem pod kątem 25 stopni tak że cofając na maksa w tył jednocześnie minimalnie kąt pochylenia idzie na plus.
A co do wykonania trzeba wybić szpilki z camberów i nawiercić nowe otwory w odpowiadających twoim oczekiwaniom miejscach.


--------------------
Audi S6 4,2 AEC
BMW E34 m30b35
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Sun, 24 Apr 2011 - 18:33
Post #18


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Ano właśnie, nie pasowało mi żeby to było P&P smile.gif Tą opcję rozważałem, ale fajnie było by mieć stricte obie regulacje.


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ryczko100
post Sun, 24 Apr 2011 - 21:13
Post #19


Super User
Dołączył: Fri, 23 October 2009
Skąd: Warszawa





CYTAT(Kajman @ Sun, 24 Apr 2011 - 07:03) *
Czyli wziąłeś te tanie, ja chcę te tzw 3d głównie po to by zwiększyć kąt wyprzedzenia zwrotnicy, o negaty tak mi nie chodzi w tej chwili...

Nie, wziałem te droższe. Bo seryjnie moje M3 i tak ma dziwny KWZ. I taki bym chciał zostawić bo kiera ladnie odkręca.
Ale na pochyleniu wzdłużnym też mi zależy, bo usadzone będzie zżerało papcie niepotrzebnie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Sun, 24 Apr 2011 - 21:15
Post #20


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Daj znak jak zamontujesz, ciekaw jestem jak to ocenisz, IMHO mają mniejszy KWZ niż oryginalne M3.


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 27 April 2024 - 22:54