Kto używał tych camber/caster plates z Polski? |
Kto używał tych camber/caster plates z Polski? |
Sat, 26 Mar 2011 - 17:53
Post
#1
|
|
I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz |
Szukając górnych mocowań amortyzatorów z regulacją zarówno caster jak i camber natrafiłem na takie coś:
http://allegro.pl/camber-plates-regulacja-...1516060534.html Wydaje mi się, że caster będzie mniejszy niż na oryginalnych mocowaniach od M3, ale regulacja w obie strony za tą kasę jest nieosiągalna, pytanie czy ktoś może zetknął się z produktami tej firmy/sprzedawcy? -------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
Wspieraj forum |
Sat, 26 Mar 2011 - 17:53
Post
#
|
Dotacja |
|
|
|
Sat, 26 Mar 2011 - 21:54
Post
#2
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 17 February 2004 Skąd: KRAKOW |
ja obawial bym sie tylko o zywotnosc lozyska , juz jest jeden na allegro ktory sprzedaje camber'y i lozysko wytrzymuje kilka godzin jazdy ale tutaj moze byc inaczej na temat tego produktu nie mam zadnych informacji ale jak zakupisz i sprawdzisz daj znac
|
|
|
Sat, 26 Mar 2011 - 22:05
Post
#3
|
|
I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz |
Super, dobrze wróżysz
-------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
Sun, 27 Mar 2011 - 12:34
Post
#4
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 30 March 2004 Skąd: Warszawa |
" regulacje konta przednich kół"
Czy przednim kołom należy wcześniej założyć konto? |
|
|
Sun, 27 Mar 2011 - 13:58
Post
#5
|
|
I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz |
Tak, powaliło mnie to również, ale może metal lepiej obrabiają niż piszą
-------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
Fri, 22 Apr 2011 - 12:08
Post
#6
|
|
Super User Dołączył: Fri, 23 October 2009 Skąd: Warszawa |
Użyłeś w końcu tego produktu ? Jak się sprawuje ?
|
|
|
Fri, 22 Apr 2011 - 13:50
Post
#7
|
|
I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz |
W końcu nie, nie mam jeszcze gwintu, więc nie ma sensu montować. Jakoś kurde nie przekonują mnie. Wciąż szukam alternatywy,ale to trzeba wydać ok. 800-1000zł.
-------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
Fri, 22 Apr 2011 - 16:11
Post
#8
|
|
Super User Dołączył: Fri, 23 October 2009 Skąd: Warszawa |
A rzuć linkiem do jakiejś dostępnej alternatywy ? Bo ja widzę tylko tą po 199 :-)
|
|
|
Fri, 22 Apr 2011 - 16:37
Post
#9
|
|
I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz |
Nie w Polsce W niemiaszkach coś było, ale przestali wystawiać, w usa trochę jest.
-------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
Fri, 22 Apr 2011 - 19:34
Post
#10
|
|
Super User Dołączył: Fri, 23 October 2009 Skąd: Warszawa |
No tak, znalazłem już. Ale prawde mówiąc poza łożyskiem ... jeden grzyb ;-)
|
|
|
Fri, 22 Apr 2011 - 19:43
Post
#11
|
|
I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz |
I co robisz? Ja sam nie wiem... Ci w pl jeszcze cenę o 100 podnieśli.
-------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
Sat, 23 Apr 2011 - 19:58
Post
#12
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 18 December 2006 Skąd: TST |
co sie tak sracie z tym łożyskiem , jak nie podoła to można założyć inne które podoła
|
|
|
Sat, 23 Apr 2011 - 22:26
Post
#13
|
|
Super User Dołączył: Fri, 23 October 2009 Skąd: Warszawa |
I co robisz? Ja sam nie wiem... Ci w pl jeszcze cenę o 100 podnieśli. Wziałem te polskie. Jak sie zesra, to bede szukał innych. Podpytałem znajomych drifterów z e36 i opinie są skrajne różne. Jednym te za 199 sie wysrały od razu, innym nie. Dlategoż zobaczę w praniu. W zasadzie potrzebuje je tylko po to żeby zmniejszyć negatyw po posadzeniu. |
|
|
Sun, 24 Apr 2011 - 07:03
Post
#14
|
|
I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz |
Czyli wziąłeś te tanie, ja chcę te tzw 3d głównie po to by zwiększyć kąt wyprzedzenia zwrotnicy, o negaty tak mi nie chodzi w tej chwili...
-------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
Sun, 24 Apr 2011 - 14:33
Post
#15
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 06 November 2005 Skąd: Wrocław |
Czyli wziąłeś te tanie, ja chcę te tzw 3d głównie po to by zwiększyć kąt wyprzedzenia zwrotnicy, o negaty tak mi nie chodzi w tej chwili... Weź zwykłego cambera ksport/d2/xyz i załóż tak aby regulował nie kąt pochylenia a kąt wyprzedzenia. Lub pod wybranym przez siebie kątem aby zmieniał oba łacznie. Ja tak założyłem u siebie. -------------------- Audi S6 4,2 AEC
BMW E34 m30b35 |
|
|
Sun, 24 Apr 2011 - 15:46
Post
#16
|
|
I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz |
Lub pod wybranym przez siebie kątem aby zmieniał oba łacznie. Ja tak założyłem u siebie. Ale w sensie że jak to ostatnie zrobić? -------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
Sun, 24 Apr 2011 - 17:55
Post
#17
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 06 November 2005 Skąd: Wrocław |
Ale w sensie że jak to ostatnie zrobić? Jak założysz z możliwością ruch wzdłuż osi auta to będziesz zmieniał KWSZ jeśli dasz możliwość ruchu pod kątem 45 stopni do osi auta to jednocześnie będziesz zmieniał oba kąty(KWSZ i camber). Ja u siebie założyłem pod kątem 25 stopni tak że cofając na maksa w tył jednocześnie minimalnie kąt pochylenia idzie na plus. A co do wykonania trzeba wybić szpilki z camberów i nawiercić nowe otwory w odpowiadających twoim oczekiwaniom miejscach. -------------------- Audi S6 4,2 AEC
BMW E34 m30b35 |
|
|
Sun, 24 Apr 2011 - 18:33
Post
#18
|
|
I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz |
Ano właśnie, nie pasowało mi żeby to było P&P Tą opcję rozważałem, ale fajnie było by mieć stricte obie regulacje.
-------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
Sun, 24 Apr 2011 - 21:13
Post
#19
|
|
Super User Dołączył: Fri, 23 October 2009 Skąd: Warszawa |
Czyli wziąłeś te tanie, ja chcę te tzw 3d głównie po to by zwiększyć kąt wyprzedzenia zwrotnicy, o negaty tak mi nie chodzi w tej chwili... Nie, wziałem te droższe. Bo seryjnie moje M3 i tak ma dziwny KWZ. I taki bym chciał zostawić bo kiera ladnie odkręca. Ale na pochyleniu wzdłużnym też mi zależy, bo usadzone będzie zżerało papcie niepotrzebnie. |
|
|
Sun, 24 Apr 2011 - 21:15
Post
#20
|
|
I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz |
Daj znak jak zamontujesz, ciekaw jestem jak to ocenisz, IMHO mają mniejszy KWZ niż oryginalne M3.
-------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 27 April 2024 - 22:54 |