Kajman
Sat, 26 Mar 2011 - 17:53
Szukając górnych mocowań amortyzatorów z regulacją zarówno caster jak i camber natrafiłem na takie coś:
http://allegro.pl/camber-plates-regulacja-...1516060534.htmlWydaje mi się, że caster będzie mniejszy niż na oryginalnych mocowaniach od M3, ale regulacja w obie strony za tą kasę jest nieosiągalna, pytanie czy ktoś może zetknął się z produktami tej firmy/sprzedawcy?
X_E_O_N
Sat, 26 Mar 2011 - 21:54
ja obawial bym sie tylko o zywotnosc lozyska , juz jest jeden na allegro ktory sprzedaje camber'y i lozysko wytrzymuje kilka godzin jazdy ale tutaj moze byc inaczej na temat tego produktu nie mam zadnych informacji ale jak zakupisz i sprawdzisz
daj znac
Kajman
Sat, 26 Mar 2011 - 22:05
Super, dobrze wróżysz
unreall
Sun, 27 Mar 2011 - 12:34
" regulacje konta przednich kół"
Czy przednim kołom należy wcześniej założyć konto?
Kajman
Sun, 27 Mar 2011 - 13:58
Tak, powaliło mnie to również, ale może metal lepiej obrabiają niż piszą
ryczko100
Fri, 22 Apr 2011 - 12:08
Użyłeś w końcu tego produktu ? Jak się sprawuje ?
Kajman
Fri, 22 Apr 2011 - 13:50
W końcu nie, nie mam jeszcze gwintu, więc nie ma sensu montować. Jakoś kurde nie przekonują mnie. Wciąż szukam alternatywy,ale to trzeba wydać ok. 800-1000zł.
ryczko100
Fri, 22 Apr 2011 - 16:11
A rzuć linkiem do jakiejś dostępnej alternatywy ? Bo ja widzę tylko tą po 199 :-)
Kajman
Fri, 22 Apr 2011 - 16:37
Nie w Polsce
W niemiaszkach coś było, ale przestali wystawiać, w usa trochę jest.
ryczko100
Fri, 22 Apr 2011 - 19:34
No tak, znalazłem już. Ale prawde mówiąc poza łożyskiem ... jeden grzyb ;-)
Kajman
Fri, 22 Apr 2011 - 19:43
I co robisz? Ja sam nie wiem... Ci w pl jeszcze cenę o 100 podnieśli.
hz10
Sat, 23 Apr 2011 - 19:58
co sie tak sracie z tym łożyskiem , jak nie podoła to można założyć inne które podoła
ryczko100
Sat, 23 Apr 2011 - 22:26
CYTAT(Kajman @ Fri, 22 Apr 2011 - 19:43)
I co robisz? Ja sam nie wiem... Ci w pl jeszcze cenę o 100 podnieśli.
Wziałem te polskie. Jak sie zesra, to bede szukał innych. Podpytałem znajomych drifterów z e36 i opinie są skrajne różne. Jednym te za 199 sie wysrały od razu, innym nie. Dlategoż zobaczę w praniu. W zasadzie potrzebuje je tylko po to żeby zmniejszyć negatyw po posadzeniu.
Kajman
Sun, 24 Apr 2011 - 07:03
Czyli wziąłeś te tanie, ja chcę te tzw 3d głównie po to by zwiększyć kąt wyprzedzenia zwrotnicy, o negaty tak mi nie chodzi w tej chwili...
dobro&zło
Sun, 24 Apr 2011 - 14:33
CYTAT(Kajman @ Sun, 24 Apr 2011 - 07:03)
Czyli wziąłeś te tanie, ja chcę te tzw 3d głównie po to by zwiększyć kąt wyprzedzenia zwrotnicy, o negaty tak mi nie chodzi w tej chwili...
Weź zwykłego cambera ksport/d2/xyz i załóż tak aby regulował nie kąt pochylenia a kąt wyprzedzenia. Lub pod wybranym przez siebie kątem aby zmieniał oba łacznie. Ja tak założyłem u siebie.
Kajman
Sun, 24 Apr 2011 - 15:46
CYTAT(dobro&zło @ Sun, 24 Apr 2011 - 14:33)
Lub pod wybranym przez siebie kątem aby zmieniał oba łacznie. Ja tak założyłem u siebie.
Ale w sensie że jak to ostatnie zrobić?
dobro&zło
Sun, 24 Apr 2011 - 17:55
CYTAT(Kajman @ Sun, 24 Apr 2011 - 15:46)
Ale w sensie że jak to ostatnie zrobić?
Jak założysz z możliwością ruch wzdłuż osi auta to będziesz zmieniał KWSZ jeśli dasz możliwość ruchu pod kątem 45 stopni do osi auta to jednocześnie będziesz zmieniał oba kąty(KWSZ i camber). Ja u siebie założyłem pod kątem 25 stopni tak że cofając na maksa w tył jednocześnie minimalnie kąt pochylenia idzie na plus.
A co do wykonania trzeba wybić szpilki z camberów i nawiercić nowe otwory w odpowiadających twoim oczekiwaniom miejscach.
Kajman
Sun, 24 Apr 2011 - 18:33
Ano właśnie, nie pasowało mi żeby to było P&P
Tą opcję rozważałem, ale fajnie było by mieć stricte obie regulacje.
ryczko100
Sun, 24 Apr 2011 - 21:13
CYTAT(Kajman @ Sun, 24 Apr 2011 - 07:03)
Czyli wziąłeś te tanie, ja chcę te tzw 3d głównie po to by zwiększyć kąt wyprzedzenia zwrotnicy, o negaty tak mi nie chodzi w tej chwili...
Nie, wziałem te droższe. Bo seryjnie moje M3 i tak ma dziwny KWZ. I taki bym chciał zostawić bo kiera ladnie odkręca.
Ale na pochyleniu wzdłużnym też mi zależy, bo usadzone będzie zżerało papcie niepotrzebnie.
Kajman
Sun, 24 Apr 2011 - 21:15
Daj znak jak zamontujesz, ciekaw jestem jak to ocenisz, IMHO mają mniejszy KWZ niż oryginalne M3.
Wojtek
Mon, 25 Apr 2011 - 10:59
Lub proponuje te poduchy z m3 - rowniez mozna je zalozyc na kilka sposobow ale nie ma regulacji. Jedne z tych poduch sa takie ze zmniejszaja kat pochylenia ale zamieniajac je stronami juz zwiekszaja, wiec mozna i zwiekszysc kat pochylenia i cofnac amor w tyl jednoczesnie. Jak cos moge zapodac foto.
Kajman
Mon, 25 Apr 2011 - 11:16
A zapodaj, czy zmieniając je muszę coś jeszcze zmieniać?
ryczko100
Mon, 25 Apr 2011 - 12:13
No nie, ori od M3 3.0 montujesz 1:1 do każdego E36. I faktycznie jak obrócisz stronami L<>P to pochylenie troche się zmieni
Wojtek
Mon, 25 Apr 2011 - 16:28
Uploaded with
ImageShack.us
Kajman
Mon, 25 Apr 2011 - 18:52
Great, dzięki
Wojtek
Mon, 25 Apr 2011 - 21:48
jak chcesz to moge zapodac jeszcze foto jak lezy kolo wlasnie z takim acentrykiem + 2 podkladki.
Kajman
Mon, 25 Apr 2011 - 21:49
A poka poka,nie zaszkodzi
Wojtek
Mon, 25 Apr 2011 - 22:43
Uploaded with
ImageShack.us
Kajman
Tue, 26 Apr 2011 - 07:52
Duuży kąt
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę
kliknij tutaj.