Dobrze klejace opony na codzien i na tor |
Dobrze klejace opony na codzien i na tor |
gość_gucior_* |
Wed, 01 Dec 2010 - 22:34
Post
#181
|
|
u mnie RE050A to praktycznie od wiosny do jesieni (40k km)... i są na poziomie 4mm U mnie po jednym mocniejszym pojeżdżeniu przez 2 godziny z nowych re050a zostały druty - dodam, że auto 4x4 z mocy wtedy circa 260 więc nie miały jakiejś katorgi. Szczerze to odradzam te opony każdemu kto mocniej operuje gazem. Na sezon letni planuję właśnie s001 - zobaczymy jak z tamtymi będzie t. |
|
|
Wspieraj forum |
Wed, 01 Dec 2010 - 22:34
Post
#
|
Dotacja |
|
|
|
Wed, 01 Dec 2010 - 23:12
Post
#182
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: Warszawa |
U mnie po jednym mocniejszym pojeżdżeniu przez 2 godziny z nowych re050a zostały druty - dodam, że auto 4x4 z mocy wtedy circa 260 więc nie miały jakiejś katorgi. Szczerze to odradzam te opony każdemu kto mocniej operuje gazem. Na sezon letni planuję właśnie s001 - zobaczymy jak z tamtymi będzie t. mi z kolei RE050A do upalania polecał znajomy bardzo intensywnie upalający STI, jako wyraźnie wytrzymalsze od przeciętnej więc może to nie wina opon -------------------- DISI-tune - strojenie silników Mazda 2.3 DISI Turbo / 2.0 SkyActiv
|
|
|
Thu, 02 Dec 2010 - 07:28
Post
#183
|
|
I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz |
Na dobrym torze każde dorgowe opony możesz zabić jeśli jest dość kręty lub ty bardzo agrsywnie jedziesz, widziałem jak ekipa oponeo.pl zabiła jakieś toyo w 12 okrążeń po naszym malutkim torze temp opon -zew 140st chyba,takie fajne bąbelki wysżły i poząbkowały się całe S02 są bardzo miękkie, po S01 nie będą twardsze za wiele.
-------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
gość_gucior_* |
Thu, 02 Dec 2010 - 17:21
Post
#184
|
|
mi z kolei RE050A do upalania polecał znajomy bardzo intensywnie upalający STI, jako wyraźnie wytrzymalsze od przeciętnej więc może to nie wina opon Wszystko jest możliwe Nie mniej jednak jst to tzw fakt empiryczny i w związku z tym kupię następne opony te co Ty polecasz tj s001 a re050a już nie kupię, o |
|
|
Fri, 03 Dec 2010 - 15:15
Post
#185
|
|
Forum Clubber Dołączył: Sun, 10 April 2005 Skąd: WWA/Tripolis |
S001 to zupelnie inna polka niz RE050. Nie mylic tez rzecz jasna z S-01 i S-02 (bo to juz antyki sa).
Swoja droga to ja tez upalalem RE050 na Ulezach i potwierdzam opinie o ich ponadprzecietnej wytrzymalosci na takie zabawy. -------------------- Kra$
And JDM again... :) |
|
|
Fri, 03 Dec 2010 - 15:22
Post
#186
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 24 July 2005 Skąd: Sthlm |
Mowa była o RE050A, a to co innego niż RE050.
-------------------- Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25 |
|
|
Fri, 03 Dec 2010 - 15:32
Post
#187
|
|
Forum Clubber Dołączył: Sun, 10 April 2005 Skąd: WWA/Tripolis |
Mialem te i te i nie widze specjalnej roznicy, zwlaszcza na suchym jest w zasadzie to samo.
-------------------- Kra$
And JDM again... :) |
|
|
gość_gucior_* |
Sun, 05 Dec 2010 - 12:56
Post
#188
|
|
S001 to zupelnie inna polka niz RE050. Nie mylic tez rzecz jasna z S-01 i S-02 (bo to juz antyki sa). Swoja droga to ja tez upalalem RE050 na Ulezach i potwierdzam opinie o ich ponadprzecietnej wytrzymalosci na takie zabawy. Ja mam jeszcze jedną teorię - mazda wypuszczała seryjnie 6mps o wadze 1600kg+ na 215 45 - myślę, że ta kusa szerokość też miała wpływ na to jak opony zużywają się w jeździe półbojowej.. Zobaczymy co będzie na nowym obuwiu - na wiosnę zamówione są już nowe felgi 18" ale szerokość felg jest szersza od serii w związku z czym s001 będą 235 40 |
|
|
Mon, 06 Dec 2010 - 16:48
Post
#189
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 28 October 2006 Skąd: Wa-wa |
Tamte 215 zeszły ci od dwóch czynników, raz że jest duża masa samochodu tak jak piszesz (ja przy 1350kg mam 225/45), dwa że było wtedy strasznie gorąco i chyba jeździłeś non stop bez studzenia, dla niektórych było nawet za gorąco
Możesz przełożyć stare gumy lewe na prawe i dojechać je na pojeżdzawce -------------------- e36 328i - Poznań 1.49
Race4Fun.pl |
|
|
Tue, 07 Dec 2010 - 10:43
Post
#190
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 24 July 2005 Skąd: Sthlm |
Jeżdżenie bez studzenia to powszechny błąd.
A potem opowiada się głupoty jak to te i te opony nie wytrzymują nawet jednej jazdy. -------------------- Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25 |
|
|
gość_gucior_* |
Tue, 07 Dec 2010 - 18:38
Post
#191
|
|
Tamte 215 zeszły ci od dwóch czynników, raz że jest duża masa samochodu tak jak piszesz (ja przy 1350kg mam 225/45), dwa że było wtedy strasznie gorąco i chyba jeździłeś non stop bez studzenia, dla niektórych było nawet za gorąco Możesz przełożyć stare gumy lewe na prawe i dojechać je na pojeżdzawce No właśnie nie - tamtego jeżdzenia nie przywołuję bo jak słusznie zauważyłeś 40stopni, nawierzchnia w NMnP, brak studzenia i efekt był taki, że w godzinę już prawej strony nie było, tzn były druty. Byłem autem jeszcze na jednym chulaniu i jeżdżąc z głową, studząc i specjalnie sie nie wściekając wszystkie po dwóch godzinach były znowu druty... Wg mnie te opony w tym rozmiarze z tą wagą to pomyłka - dwa komplety zabiłem pomimo, że nie planowałem zabić więcej niż jednego. Ja tych opon na bazie doświadczeń swoich na tym konkretnym aucie nie polecam |
|
|
Sat, 09 Apr 2011 - 13:01
Post
#192
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 20 August 2004 Skąd: Warszawa / Mokotów |
Czy są , macie jakies nowe informacje o Bridgestone S001 ?? (225/45/17) jak sie sprawuja po przejechaniu kilku tys kilometrów?
-------------------- Sociedad Espanola Automoviles de Turismo
był: Toledo T.U.R.B.O 1.8 20VT GT28R VW Golf VII R Tornado Red 400/500 - Mistrz Polski Street AWD 2016 Audi RS4 B8 450HP |
|
|
Sun, 10 Apr 2011 - 18:50
Post
#193
|
|
User Dołączył: Tue, 05 July 2005 Skąd: Poznań |
od piątku śmigam na S001, niewielekilometrów zrobiłem,ale jedno co mogę powiedzieć to że są twardsze od RE050A
i z podobnymi opiniami już się spotkałem |
|
|
Mon, 11 Apr 2011 - 16:29
Post
#194
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 20 August 2004 Skąd: Warszawa / Mokotów |
Hmm....do mnie wlasnie dzis przyjechaly te oponki...zobaczymy jak beda sie sprawować...mniej znikają niz RE050A to i twardsze, hehe cos za cos....
-------------------- Sociedad Espanola Automoviles de Turismo
był: Toledo T.U.R.B.O 1.8 20VT GT28R VW Golf VII R Tornado Red 400/500 - Mistrz Polski Street AWD 2016 Audi RS4 B8 450HP |
|
|
Wed, 13 Apr 2011 - 09:43
Post
#195
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 24 July 2005 Skąd: Sthlm |
Od paru dni wymieniłem zimówki Nokian Hakkapelitta na ContiSport 5.
Jeździłem na Conti już wcześniej, ale i tak jestem w szoku jaką mają gigantyczną przyczepność! :-O A temperatura np. dzisiaj tylko +4 stopni! -------------------- Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25 |
|
|
Wed, 13 Apr 2011 - 15:47
Post
#196
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 25 May 2006 Skąd: olsztyn |
widzę ze kilka osób kupiło falkeny
i jak opinia o nich??jesteście zadowoleni? |
|
|
Wed, 13 Apr 2011 - 22:49
Post
#197
|
|
User Dołączył: Thu, 14 May 2009 |
Na suchym Falkeny sprawują się całkiem dobrze, na mokrym przeciętnie. Tragedii nie ma. Jak za taką kasę, to powiedział bym, że są super. Zobaczymy co będzie przy wyższych temperaturach, bo teraz max to było paręnaście stopni (min 5 stopni). Auto: ośka 200KM/400 Nm.
-------------------- Renttner Apartamenty - Warszawa -> www.renttner.pl
|
|
|
Thu, 14 Apr 2011 - 07:02
Post
#198
|
|
I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz |
A jeździł ktoś na Bridgestone Potenza RE070 i RE55S ? Mimo żę Bridge lubię bardzo, to nie miałem tych opon.
-------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
Sat, 16 Apr 2011 - 18:01
Post
#199
|
|
User Dołączył: Wed, 04 May 2005 Skąd: Warszawa |
Ja jezdze na re070a i jestem bardzo zadowolony, czyli smialo moge polecic.
|
|
|
Sat, 30 Apr 2011 - 16:12
Post
#200
|
|
Super User Dołączył: Wed, 22 September 2010 Skąd: WPR |
Ja mam torowo-drogowe doświadczenia z Dunlop Maxx GT, Michelin PS2, a teraz naciągnąłem i jeżdżę po torze i na codzień Federal 595rs-r.
Pierwsze dwie należy trzymać z daleka od toru, im dalej tym lepiej dla opon. 225 szerokości, auto 1400kg zjada opony w tempie komplet na ok. 60-80 km toru. Federale na razie bardzo sobie chwalę. Szerokość 255, trochę hardcorowa jak na moje autko. Pomimo mniejszego komfortu na drodze auto po prostu skręca. Na torze, jeżdżąc rozsądnie i studząc auto i gumę 100km nie zrobiło na nich większego wrażenia. Owszem, lubią jak jest cieplutko i dopiero ciepłe kleją. Jednak męczą się w podobnym momencie jak Toyo r888 czy yoko advany, więc jest to fajna alternatywa z wielkim plusem za trwałość. Dodatkowy plus w porównaniu do niektórych semislików - pozwalają jechać w pełnych wody koleinach do okolic 120-140km/h. Na Federalach zrobilem już 2 pojeżdżawki i około 3000 km na drodze. |
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 27 April 2024 - 08:10 |