Shoutbox 0 nowych PW 


328 Stron V  « < 8 9 10 11 12 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Dobrze klejace opony na codzien i na tor
gość_gucior_*
post Wed, 01 Dec 2010 - 22:34
Post #181









CYTAT(bezduszny @ Tue, 23 Nov 2010 - 19:21) *
u mnie RE050A to praktycznie od wiosny do jesieni (40k km)... i są na poziomie 4mm


U mnie po jednym mocniejszym pojeżdżeniu przez 2 godziny z nowych re050a zostały druty - dodam, że auto 4x4 z mocy wtedy circa 260 więc nie miały jakiejś katorgi.
Szczerze to odradzam te opony każdemu kto mocniej operuje gazem.

Na sezon letni planuję właśnie s001 - zobaczymy jak z tamtymi będzie
t.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 01 Dec 2010 - 22:34
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
MisiekWAW
post Wed, 01 Dec 2010 - 23:12
Post #182


Frequent User
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: Warszawa





CYTAT(gucior @ Wed, 01 Dec 2010 - 22:34) *
U mnie po jednym mocniejszym pojeżdżeniu przez 2 godziny z nowych re050a zostały druty - dodam, że auto 4x4 z mocy wtedy circa 260 więc nie miały jakiejś katorgi.
Szczerze to odradzam te opony każdemu kto mocniej operuje gazem.

Na sezon letni planuję właśnie s001 - zobaczymy jak z tamtymi będzie
t.


mi z kolei RE050A do upalania polecał znajomy bardzo intensywnie upalający STI, jako wyraźnie wytrzymalsze od przeciętnej rolleyes.gif więc może to nie wina opon wink.gif


--------------------
DISI-tune - strojenie silników Mazda 2.3 DISI Turbo / 2.0 SkyActiv
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Thu, 02 Dec 2010 - 07:28
Post #183


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Na dobrym torze każde dorgowe opony możesz zabić jeśli jest dość kręty lub ty bardzo agrsywnie jedziesz, widziałem jak ekipa oponeo.pl zabiła jakieś toyo w 12 okrążeń po naszym malutkim torze temp opon -zew 140st chyba,takie fajne bąbelki wysżły i poząbkowały się całe smile.gif S02 są bardzo miękkie, po S01 nie będą twardsze za wiele.


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_gucior_*
post Thu, 02 Dec 2010 - 17:21
Post #184









CYTAT(MisiekWAW @ Thu, 02 Dec 2010 - 00:12) *
mi z kolei RE050A do upalania polecał znajomy bardzo intensywnie upalający STI, jako wyraźnie wytrzymalsze od przeciętnej rolleyes.gif więc może to nie wina opon wink.gif



Wszystko jest możliwe wink.gif
Nie mniej jednak jst to tzw fakt empiryczny i w związku z tym kupię następne opony te co Ty polecasz tj s001 a re050a już nie kupię, o wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kras
post Fri, 03 Dec 2010 - 15:15
Post #185


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 10 April 2005
Skąd: WWA/Tripolis





S001 to zupelnie inna polka niz RE050. Nie mylic tez rzecz jasna z S-01 i S-02 (bo to juz antyki sa).
Swoja droga to ja tez upalalem RE050 na Ulezach i potwierdzam opinie o ich ponadprzecietnej wytrzymalosci na takie zabawy.


--------------------
Kra$
And JDM again... :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mAbZ
post Fri, 03 Dec 2010 - 15:22
Post #186


Forum Homee
Dołączył: Sun, 24 July 2005
Skąd: Sthlm





Mowa była o RE050A, a to co innego niż RE050.


--------------------
Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kras
post Fri, 03 Dec 2010 - 15:32
Post #187


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 10 April 2005
Skąd: WWA/Tripolis





Mialem te i te i nie widze specjalnej roznicy, zwlaszcza na suchym jest w zasadzie to samo.


--------------------
Kra$
And JDM again... :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_gucior_*
post Sun, 05 Dec 2010 - 12:56
Post #188









CYTAT(Kras @ Fri, 03 Dec 2010 - 16:15) *
S001 to zupelnie inna polka niz RE050. Nie mylic tez rzecz jasna z S-01 i S-02 (bo to juz antyki sa).
Swoja droga to ja tez upalalem RE050 na Ulezach i potwierdzam opinie o ich ponadprzecietnej wytrzymalosci na takie zabawy.


Ja mam jeszcze jedną teorię - mazda wypuszczała seryjnie 6mps o wadze 1600kg+ na 215 45 - myślę, że ta kusa szerokość też miała wpływ na to jak opony zużywają się w jeździe półbojowej..


Zobaczymy co będzie na nowym obuwiu - na wiosnę zamówione są już nowe felgi 18" ale szerokość felg jest szersza od serii w związku z czym s001 będą 235 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
K@mill
post Mon, 06 Dec 2010 - 16:48
Post #189


Frequent User
Dołączył: Sat, 28 October 2006
Skąd: Wa-wa





Tamte 215 zeszły ci od dwóch czynników, raz że jest duża masa samochodu tak jak piszesz (ja przy 1350kg mam 225/45), dwa że było wtedy strasznie gorąco i chyba jeździłeś non stop bez studzenia, dla niektórych było nawet za gorąco laugh.gif
Możesz przełożyć stare gumy lewe na prawe i dojechać je na pojeżdzawce smile.gif


--------------------
e36 328i - Poznań 1.49
Race4Fun.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mAbZ
post Tue, 07 Dec 2010 - 10:43
Post #190


Forum Homee
Dołączył: Sun, 24 July 2005
Skąd: Sthlm





Jeżdżenie bez studzenia to powszechny błąd.
A potem opowiada się głupoty jak to te i te opony nie wytrzymują nawet jednej jazdy.


--------------------
Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_gucior_*
post Tue, 07 Dec 2010 - 18:38
Post #191









CYTAT(K@mill @ Mon, 06 Dec 2010 - 17:48) *
Tamte 215 zeszły ci od dwóch czynników, raz że jest duża masa samochodu tak jak piszesz (ja przy 1350kg mam 225/45), dwa że było wtedy strasznie gorąco i chyba jeździłeś non stop bez studzenia, dla niektórych było nawet za gorąco laugh.gif
Możesz przełożyć stare gumy lewe na prawe i dojechać je na pojeżdzawce smile.gif


No właśnie nie - tamtego jeżdzenia nie przywołuję bo jak słusznie zauważyłeś 40stopni, nawierzchnia w NMnP, brak studzenia i efekt był taki, że w godzinę już prawej strony nie było, tzn były druty.

Byłem autem jeszcze na jednym chulaniu i jeżdżąc z głową, studząc i specjalnie sie nie wściekając wszystkie po dwóch godzinach były znowu druty...

Wg mnie te opony w tym rozmiarze z tą wagą to pomyłka - dwa komplety zabiłem pomimo, że nie planowałem zabić więcej niż jednego.
Ja tych opon na bazie doświadczeń swoich na tym konkretnym aucie nie polecam smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Toldi
post Sat, 09 Apr 2011 - 13:01
Post #192


Forum Homee
Dołączył: Fri, 20 August 2004
Skąd: Warszawa / Mokotów





Czy są , macie jakies nowe informacje o Bridgestone S001 ?? (225/45/17) jak sie sprawuja po przejechaniu kilku tys kilometrów?


--------------------
Sociedad Espanola Automoviles de Turismo
był: Toledo T.U.R.B.O 1.8 20VT GT28R
VW Golf VII R Tornado Red 400/500 - Mistrz Polski Street AWD 2016
Audi RS4 B8 450HP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
krz_p
post Sun, 10 Apr 2011 - 18:50
Post #193


User
Dołączył: Tue, 05 July 2005
Skąd: Poznań





od piątku śmigam na S001, niewielekilometrów zrobiłem,ale jedno co mogę powiedzieć to że są twardsze od RE050A
i z podobnymi opiniami już się spotkałem
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Toldi
post Mon, 11 Apr 2011 - 16:29
Post #194


Forum Homee
Dołączył: Fri, 20 August 2004
Skąd: Warszawa / Mokotów





Hmm....do mnie wlasnie dzis przyjechaly te oponki...zobaczymy jak beda sie sprawować...mniej znikają niz RE050A to i twardsze, hehe cos za cos....


--------------------
Sociedad Espanola Automoviles de Turismo
był: Toledo T.U.R.B.O 1.8 20VT GT28R
VW Golf VII R Tornado Red 400/500 - Mistrz Polski Street AWD 2016
Audi RS4 B8 450HP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mAbZ
post Wed, 13 Apr 2011 - 09:43
Post #195


Forum Homee
Dołączył: Sun, 24 July 2005
Skąd: Sthlm





Od paru dni wymieniłem zimówki Nokian Hakkapelitta na ContiSport 5.

Jeździłem na Conti już wcześniej, ale i tak jestem w szoku jaką mają gigantyczną przyczepność! :-O
A temperatura np. dzisiaj tylko +4 stopni!


--------------------
Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25
Go to the top of the page
 
+Quote Post
1kowal1
post Wed, 13 Apr 2011 - 15:47
Post #196


Frequent User
Dołączył: Thu, 25 May 2006
Skąd: olsztyn





widzę ze kilka osób kupiło falkeny
i jak opinia o nich??jesteście zadowoleni?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bubolak
post Wed, 13 Apr 2011 - 22:49
Post #197


User
Dołączył: Thu, 14 May 2009





Na suchym Falkeny sprawują się całkiem dobrze, na mokrym przeciętnie. Tragedii nie ma. Jak za taką kasę, to powiedział bym, że są super. Zobaczymy co będzie przy wyższych temperaturach, bo teraz max to było paręnaście stopni (min 5 stopni). Auto: ośka 200KM/400 Nm.


--------------------
Renttner Apartamenty - Warszawa -> www.renttner.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Thu, 14 Apr 2011 - 07:02
Post #198


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





A jeździł ktoś na Bridgestone Potenza RE070 i RE55S ? Mimo żę Bridge lubię bardzo, to nie miałem tych opon.


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RSMANIEK
post Sat, 16 Apr 2011 - 18:01
Post #199


User
Dołączył: Wed, 04 May 2005
Skąd: Warszawa





Ja jezdze na re070a i jestem bardzo zadowolony, czyli smialo moge polecic.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zlos
post Sat, 30 Apr 2011 - 16:12
Post #200


Super User
Dołączył: Wed, 22 September 2010
Skąd: WPR





Ja mam torowo-drogowe doświadczenia z Dunlop Maxx GT, Michelin PS2, a teraz naciągnąłem i jeżdżę po torze i na codzień Federal 595rs-r.

Pierwsze dwie należy trzymać z daleka od toru, im dalej tym lepiej dla opon. 225 szerokości, auto 1400kg zjada opony w tempie komplet na ok. 60-80 km toru.

Federale na razie bardzo sobie chwalę. Szerokość 255, trochę hardcorowa jak na moje autko. Pomimo mniejszego komfortu na drodze auto po prostu skręca.
Na torze, jeżdżąc rozsądnie i studząc auto i gumę 100km nie zrobiło na nich większego wrażenia. Owszem, lubią jak jest cieplutko i dopiero ciepłe kleją. Jednak męczą się w podobnym momencie jak Toyo r888 czy yoko advany, więc jest to fajna alternatywa z wielkim plusem za trwałość.

Dodatkowy plus w porównaniu do niektórych semislików - pozwalają jechać w pełnych wody koleinach do okolic 120-140km/h.

Na Federalach zrobilem już 2 pojeżdżawki i około 3000 km na drodze.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

328 Stron V  « < 8 9 10 11 12 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 27 April 2024 - 09:52