Tiger Racing Ltd./ Lotus Seven Replika |
Tiger Racing Ltd./ Lotus Seven Replika |
Thu, 12 Aug 2010 - 17:10
Post
#21
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 04 August 2010 Skąd: Warszawa |
Grzywaczewski, w drugim projekcie (w tym, gdzie siedzi Zetec) są z tyłu tarcze . W simrowej replice będą teraz wkładane tarcze z tyłu, ale jest to ściśle związane z tym, że zmieniany jest cały tylny most z mechanizmem różnicowym (na taki ze zwiększonym tarciem). Ja mam pytanie z innej beczki - lusterko wsteczne - można takie dostać w jakimś sklepie (u Was?), czy to Wasz wyrób? Ja mam pytanie? Czy najpierw była SIMRowa replika, czy GP Seven ŚP. Piotra Garbacza? Wiem, że to ta sama konstrukcja. Piotrek konstrukcje robił u nas. My do wyścigu zakładamy od Sierry 4x4 Lusterko na przyssawke znajdziesz na allegro za 30 zł Ewentualnie mamy takie chromowane do AC Cobry na stopkach z gwintem od Bartka Cielucha z Tiger Racing Pozdrawiam Adam Walenda _________________ WALENDA MOTORSPORT Budowa replik legendarnych samochodów ul. Koryncka 36, 04-686 Warszawa tel. (022)8153085 fax (022)8125666 http://walenda-motorsport.pl/ -------------------- Walenda Motorsport | Retro Power | Regeneracja Brembo
_https://www.instagram.com/walenda_motorsport |
|
|
Wspieraj forum |
Thu, 12 Aug 2010 - 17:10
Post
#
|
Dotacja |
|
|
|
Thu, 12 Aug 2010 - 17:38
Post
#22
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 04 August 2010 Skąd: Warszawa |
przydało by się więcej danych, jakie hamulce dokladnie, modyfikacje silnika, zawieszenie i itp bo teraz wyglada post jako reklama dla dzialu "Sprzedam Komercyjnie" poza tym świetna zabawka i w miare tania Wszystko jest zależne od specyfikacji klienta: Jeśli potrzebujesz auto do jazdy na grilla, do znajomych to polecam: - Tańszy model "T-Roadster" - Tarcze P/ Bebny T (Sierra) - Zawieszenie Przód - Niezależne, podwójne wahacze, wewnętrzny moduł amortyzator - sprężyna - Zawieszenie Tył - Niezależne, trójkątne wahacze wleczone (cała belka od Sierry, patrz na fotce) - Silnik 2.0 OHC Sierra 115 KM - Standardowy układ wydechowy - Przekładnia kier. 3,5 obrotu Takie auto waży w granicach 650 kg i na OHC'u rozpędzisz go do 100 w 6,5 sekundy. Jeśli natomiast chcesz wymiatacza, to polecam: - Lżejszą o 100 kg konstrukcję "S-Roadster" - Ham. seria Mondeo lub Wilwood (jak na fotce powyżej) - Zawieszenie Przód - Niezależne, podwójne wahacze, zewnętrzny moduł amortyzator - sprężyna, amortyzatory z regulacją tłumienia oraz stabilizator - Zawieszenie Tył - Niezależne, trójkątne wahacze wleczone, amortyzatory z regulacją tłumienia oraz stabilizator - Silnik Focus ZETEC 2.0 - Układ wyd. 4W1 - Przekładnia 2,4 obrotu I tu wedle Twojego uznania i głębokości kieszeni, ingerencja w silnik. Jeśli jesteś zainteresowany budową to zapraszam do mnie. Prościej będzie porozmawiać w 4 oczy, zobaczyć auto na żywo, przejechać się autem itd... Mamy w tej chwili 2 sztuki: 250 KM S-Roadster i 200 KM S-Roadster. Ewentualnie zapraszam w tą sobotę na Tor Kielce, ścigamy się tam z Caterhamem, Tigerami, Prosiakami i Formułą Estonią na imprezie Classicauto Cup 2010 Pozdrawiam Adam Walenda _________________ WALENDA MOTORSPORT Budowa replik legendarnych samochodów ul. Koryncka 36, 04-686 Warszawa tel. (022)8153085 fax (022)8125666 http://walenda-motorsport.pl/ -------------------- Walenda Motorsport | Retro Power | Regeneracja Brembo
_https://www.instagram.com/walenda_motorsport |
|
|
Thu, 12 Aug 2010 - 18:11
Post
#23
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 02 September 2009 Skąd: WWY |
A coś o czasach na 1/4 mili ? W ile sekund robi ćwiartkę ta najmocniejsza wersja?
|
|
|
Thu, 12 Aug 2010 - 19:32
Post
#24
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 23 September 2009 Skąd: Łódź |
Adamie, urzekl mnie ten czarny
Moze chcecie sklatkowane Legacy Turbo z doplata -------------------- EJ20G, EJ253, C16SE
|
|
|
Thu, 12 Aug 2010 - 20:13
Post
#25
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 01 February 2010 |
czarny nieźle się prezentuje
|
|
|
Thu, 12 Aug 2010 - 20:54
Post
#26
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 28 December 2008 Skąd: Warszawa |
Ja mam pytanie? Czy najpierw była SIMRowa replika, czy GP Seven ŚP. Piotra Garbacza? Wiem, że to ta sama konstrukcja. Piotrek konstrukcje robił u nas. Nie byłem od początku przy projekcie, więc zacytuję może dr. (tak, kropka w tym przypadku ) Seńkę: KOD Los stawiał na ich drodze różne osoby by ostatecznie zetknąć z śp. Piotrem Garbaczem – entuzjastą wytwarzającym pod nazwą GPseven swoją modyfikację Lotusa. Przychylne nastawienie Pana Piotra Garbacza zaowocowało podpisaniem umowy kupna – sprzedaży na ramę, zawieszenia i nadwozie pojazdu. Niestety tragiczna śmierć pana Piotra odsunęła o kilka miesięcy rozpoczęcie prac nad pojazdem. Pod koniec 2008 roku Pani Beata Garbacz-Piotrowska przejęła wszystkie zobowiązania zmarłego męża i dzięki jej życzliwości w ramach podpisanej wcześniej umowy otrzymaliśmy kilka dodatkowych części niezbędnych do pomyślnego zakończenia budowy Lotusa dla SiMRu. http://www.knmp.simr.pw.edu.pl/index.php/Lotus_7 Lusterko na przyssawke znajdziesz na allegro za 30 zł Ewentualnie mamy takie chromowane do AC Cobry na stopkach z gwintem od Bartka Cielucha z Tiger Racing Dzięki, to chromowane byłoby ok, w razie czego wiadomo do kogo uderzać . Pozdrawiam |
|
|
Thu, 12 Aug 2010 - 21:16
Post
#27
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 19 January 2006 |
Tak, w cenie najsłabszego Caterhama (120.000 zł) mogę złożyć 3 Tigery dorównujące mocą i osiągami najmocniejszemu Caterhamowi R500 Pozdrawiam Adam Walenda hmm za wersje 250hp NA zaplace ok 40 000, brzmi super ale juz przez telefon jest info ze wersja 200hp "z rozety" to koszt 75 000 +mase pracy .... pozdr m -------------------- BHW racing team
2007 - 12,5 streetr fwd rekord PL 2008 - 12,4 street fwd rekord PL 2010 - 11,0 street rwd rekord PL ......7,3@167kph - 1/8...... 100-200km/h w 5,2s :D 2010 - 1:15:2 rozeta, -3cim |
|
|
Thu, 12 Aug 2010 - 21:20
Post
#28
|
|
prawie jak integra Dołączył: Mon, 29 December 2003 Skąd: waw |
moze to jest 120 netto
auta faktycznie bardzo fajne, ale ten watek to w sumie taka calkiem niezla darmowa reklama.. |
|
|
Thu, 12 Aug 2010 - 21:41
Post
#29
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 23 September 2009 Skąd: Łódź |
Jak bylo napisane w MadMax I na garazu oponiarza: "Predkosc jest kwestia pieniedzy"
-------------------- EJ20G, EJ253, C16SE
|
|
|
Thu, 12 Aug 2010 - 22:25
Post
#30
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 25 February 2003 Skąd: Gdańsk |
Wystarczy porównać zdjęcia ram Tigera z ramą Caterhama- rożnica klasy (i za tym idącej kasy) jest więcej niże widoczna:
|
|
|
Thu, 12 Aug 2010 - 23:32
Post
#31
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 04 August 2010 Skąd: Warszawa |
A coś o czasach na 1/4 mili ? W ile sekund robi ćwiartkę ta najmocniejsza wersja? Na 1/4 się nie ścigam, wole imprezy typu Classicauto Cup czy ExoticCars Track Day aczkolwiek raz mi się zdarzyło ścigać z 350 KM Subaru moim poprzednim Tigerem ze 170 KM silnikiem i szanse były wyrównane. Pozdrawiam Adam Walenda _________________ WALENDA MOTORSPORT Budowa replik legendarnych samochodów ul. Koryncka 36, 04-686 Warszawa tel. (022)8153085 fax (022)8125666 http://walenda-motorsport.pl/ -------------------- Walenda Motorsport | Retro Power | Regeneracja Brembo
_https://www.instagram.com/walenda_motorsport |
|
|
Thu, 12 Aug 2010 - 23:34
Post
#32
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 04 August 2010 Skąd: Warszawa |
Adamie, urzekl mnie ten czarny Moze chcecie sklatkowane Legacy Turbo z doplata Jeśli chcesz zaoszczędzić kosztów to zamawiaj zestaw i buduj. Możesz liczyć na naszą pomoc Pozdrawiam Adam Walenda _________________ WALENDA MOTORSPORT Budowa replik legendarnych samochodów ul. Koryncka 36, 04-686 Warszawa tel. (022)8153085 fax (022)8125666 http://walenda-motorsport.pl/ -------------------- Walenda Motorsport | Retro Power | Regeneracja Brembo
_https://www.instagram.com/walenda_motorsport |
|
|
Thu, 12 Aug 2010 - 23:44
Post
#33
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 04 August 2010 Skąd: Warszawa |
hmm za wersje 250hp NA zaplace ok 40 000, brzmi super ale juz przez telefon jest info ze wersja 200hp "z rozety" to koszt 75 000 +mase pracy .... pozdr m Wiadome jest, że jeśli budujesz auto z zestawu we własnym zakresie koszty budowy będą niższe aniżeli zlecisz taka budowę nam lubi innym firmom zajmującym się budową tego typu aut. W tej chwili kończę swoje kolejne auto - 200 KM, nie licząc tapicerki, zegarów i Toyek R888, zamknąłem się w 42.000 zł (nie licząc godzin pracy jakie spędziłem przy budowie auta) Natomiast ta 250 konna zabawka, to auto mojego ojca ale ciężko nazwać to autem - prędzej hardcorem, dlatego taka cena Pozdrawiam Adam Walenda _________________ WALENDA MOTORSPORT Budowa replik legendarnych samochodów ul. Koryncka 36, 04-686 Warszawa tel. (022)8153085 fax (022)8125666 http://walenda-motorsport.pl/ -------------------- Walenda Motorsport | Retro Power | Regeneracja Brembo
_https://www.instagram.com/walenda_motorsport |
|
|
Thu, 12 Aug 2010 - 23:49
Post
#34
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 04 August 2010 Skąd: Warszawa |
Wystarczy porównać zdjęcia ram Tigera z ramą Caterhama- rożnica klasy (i za tym idącej kasy) jest więcej niże widoczna: Fakt, różnica jest widoczna, jednak mimo swojej ceny Caterham ma swoje mankamenty jak chociażby pękające konstrukcje foteli itp. Najlepsze jest to, że w cenie podstawowego Roadsporta, złożysz 2-3 Tigery, dorównujące R500'tce Pozdrawiam Adam Walenda _________________ WALENDA MOTORSPORT Budowa replik legendarnych samochodów ul. Koryncka 36, 04-686 Warszawa tel. (022)8153085 fax (022)8125666 http://walenda-motorsport.pl/ -------------------- Walenda Motorsport | Retro Power | Regeneracja Brembo
_https://www.instagram.com/walenda_motorsport |
|
|
Fri, 13 Aug 2010 - 19:26
Post
#35
|
|
Moderator Dołączył: Sat, 03 January 2004 Skąd: Warszawa |
Wystarczy porównać zdjęcia ram Tigera z ramą Caterhama- rożnica klasy (i za tym idącej kasy) jest więcej niże widoczna: To jest akurat super hiper nowe dziecko Caterhama. Wczesniej, rama byla niemal identyczna z ksiazkowa Lotusa 7. Teraz jedyna roznica to pajak dostosowany do niezaleznego zawieszenia z tylu i dyferencjalu zamiast sztywnego mostu. Ogolnie to Lotusa 7 mozna zlozyc na milion sposobow w dowolnej konfiguracji, zaczynajac na czesciach od Poloneza, poprzez Sierre a konczac na niezaleznym zawieszeniu wszystkich kol i silniku motocyklowym. Ograniczeniem sa jedynie koszta i fantazja budowniczego. W sieci jest pelno informacji jakich czesci potrzeba, jak poprawic rame zeby byla sztywniejsza przy tej samej wadze, koszta budowy i osiagi poszczegolnych setupow. Jak Pan Walenda mowi autko w granicach 30-40tys to bedzie prawdziwy wymiatacz na drodze. Moze nie na 1/4 i do ganiania za motocyklami ale pierwszy zakret i wszystko zostanie w tyle. |
|
|
Sat, 14 Aug 2010 - 00:11
Post
#36
|
|
User Dołączył: Fri, 12 January 2007 Skąd: co chwilę gdzie indziej |
|
|
|
Sat, 14 Aug 2010 - 09:13
Post
#37
|
|
Forum Homee Dołączył: Sat, 12 September 2009 Skąd: www.Mickey-Garage.pl |
Czy można u was kupić samą ramę i jak kształtują się koszta ?? jakby ci sie chciało cofnąć strone to już o to pytałem i jest cały cennik w pdfie -------------------- WWW.MICKEY-GARAGE.COM
Części wykonywane indywidulanie Racing Custom Parts zapraszam Tsunami 0-100km/h - 1.7sec - 1231KM 1171Nm - ET@8,471 / 275km/h |
|
|
Sat, 14 Aug 2010 - 14:03
Post
#38
|
|
User Dołączył: Fri, 12 January 2007 Skąd: co chwilę gdzie indziej |
jakby ci sie chciało cofnąć strone to już o to pytałem i jest cały cennik w pdfie Akurat przeczytałem temat i cennik w pdfie też widziałem. Pytanie jest o samą ramę. A jak sam pewnie przeglądałeś cennik są to zestawy. Nie ma "gołej" ramy w sprzedaży w cenniku. |
|
|
Sat, 14 Aug 2010 - 19:14
Post
#39
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 01 June 2006 |
Akurat przeczytałem temat i cennik w pdfie też widziałem. Pytanie jest o samą ramę. A jak sam pewnie przeglądałeś cennik są to zestawy. Nie ma "gołej" ramy w sprzedaży w cenniku. dokladnie, zgadzam sie tez bym chetnie sie dowiedzial jakie sa koszty polproduktow -------------------- V6 Irmscher & supercharged
|
|
|
Mon, 16 Aug 2010 - 15:42
Post
#40
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 04 August 2010 Skąd: Warszawa |
A coś o czasach na 1/4 mili ? W ile sekund robi ćwiartkę ta najmocniejsza wersja? W sobotę na Classicauto Cup, na prostej ścigałem się z Porsche Carrera S z 385 KM silnikiem, którym jechał Herba Od 0 do 200 km/h szliśmy łeb w łeb. Powyżej 200 km/h odpuściliśmy, bo to na drodze dojazdowej do Toru w Kielcach było i musieliśmy obaj skręcić na Tor Pozdrawiam Adam Walenda _________________ WALENDA MOTORSPORT Budowa replik legendarnych samochodów ul. Koryncka 36, 04-686 Warszawa tel. (022)8153085 fax (022)8125666 http://walenda-motorsport.pl/ -------------------- Walenda Motorsport | Retro Power | Regeneracja Brembo
_https://www.instagram.com/walenda_motorsport |
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 28 April 2024 - 04:56 |