Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Tiger Racing Ltd./ Lotus Seven Replika
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Projekty i modyfikacje aut
Stron: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11
AdamWalenda
Budowa auta na licencji Tiger Racing Ltd.
Model: T-Roadster
Silnik: 2000 ccm OHC



















Pozdrawiam
Adam Walenda
_________________
WALENDA MOTORSPORT
Budowa replik legendarnych samochodów
ul. Koryncka 36, 04-686 Warszawa
tel. (022)8153085
fax (022)8125666
http://walenda-motorsport.pl/
AdamWalenda
Budowa auta na licencji Tiger Racing Ltd.
Model: S-Roadster
Silnik: 2000 ccm DOHC Zetec









cdn...


Pozdrawiam
Adam Walenda
_________________
WALENDA MOTORSPORT
Budowa replik legendarnych samochodów
ul. Koryncka 36, 04-686 Warszawa
tel. (022)8153085
fax (022)8125666
http://walenda-motorsport.pl/
AdamWalenda



Pozdrawiam
Adam Walenda
_________________
WALENDA MOTORSPORT
Budowa replik legendarnych samochodów
ul. Koryncka 36, 04-686 Warszawa
tel. (022)8153085
fax (022)8125666
http://walenda-motorsport.pl/
TJung
Boże jakie to proste. Nie wiem, po co się męczyłem z Coltem biggrin.gif
AdamWalenda
CYTAT(TOMEKKK @ Sun, 08 Aug 2010 - 19:59) *
Boże jakie to proste. Nie wiem, po co się męczyłem z Coltem biggrin.gif


Proste i w 4 sek. do 100 się rozpędza wink.gif

Pozdrawiam
Adam Walenda
_________________
WALENDA MOTORSPORT
Budowa replik legendarnych samochodów
ul. Koryncka 36, 04-686 Warszawa
tel. (022)8153085
fax (022)8125666
http://walenda-motorsport.pl/
grzegorzp
trzeba zaturbić i będą 3s wink.gif
Mickey
jaki jest koszt takiej zabawki w wersji "podstawowej" i jak wyglada rejestracja pojazdu?
AdamWalenda
Po co zaturbiać? Wystarczy zakuć i jest 3s.
Właśnie taki silnik wczoraj wstawiliśmy wink.gif

Auto jest za lekkie, żeby je zaturbiać. Waży mniej niż Fiat 126p bo 570 kg.

Pozdrawiam
Adam Walenda
_________________
WALENDA MOTORSPORT
Budowa replik legendarnych samochodów
ul. Koryncka 36, 04-686 Warszawa
tel. (022)8153085
fax (022)8125666
http://walenda-motorsport.pl/
AdamWalenda
CYTAT(grzegorzp @ Sun, 08 Aug 2010 - 23:17) *
trzeba zaturbić i będą 3s wink.gif


Jeśli sam sobie złożysz w garażu auto z zestawu, bez większych bajerów, powinieneś zamknąć się w 32.000 zł
Jeśli chcesz zlecić komuś budowę - ceny zaczynają się od 40.000 zł
Zestaw można kupić w 3 ratach/etapach.
Zestaw A (rama, zawieszenie)
Zestaw B (nadwozie, hamulce)
Zestaw C (wykończenie)

cennik:
http://t-c.pl/images/Sroadster_cennik.pdf


Pozdrawiam
Adam Walenda
_________________
WALENDA MOTORSPORT
Budowa replik legendarnych samochodów
ul. Koryncka 36, 04-686 Warszawa
tel. (022)8153085
fax (022)8125666
http://walenda-motorsport.pl/
Type-R
Czy ok. 3-krotna róznica w cenie w porównaniu do "oryginalnego" Caterhama wynika wyłącznie z wyższych kosztów pracy w GB i konieczności płacenia za znaczek?
AdamWalenda
CYTAT(Type-R @ Mon, 09 Aug 2010 - 12:54) *
Czy ok. 3-krotna róznica w cenie w porównaniu do "oryginalnego" Caterhama wynika wyłącznie z wyższych kosztów pracy w GB i konieczności płacenia za znaczek?


Tak, w cenie najsłabszego Caterhama (120.000 zł) mogę złożyć 3 Tigery dorównujące mocą i osiągami najmocniejszemu Caterhamowi R500 wink.gif

Pozdrawiam
Adam Walenda
_________________
WALENDA MOTORSPORT
Budowa replik legendarnych samochodów
ul. Koryncka 36, 04-686 Warszawa
tel. (022)8153085
fax (022)8125666
http://walenda-motorsport.pl/
DeviLL
A czy montujecie inne silniczki niz fordowskie ? Np hondowskie k20a/z (civic type-r) czy tez f20c z s2000 o motocyklowych np z hayabusy nie wspominajac ? wink.gif
AdamWalenda
CYTAT(DeviLL @ Mon, 09 Aug 2010 - 18:25) *
A czy montujecie inne silniczki niz fordowskie ? Np hondowskie k20a/z (civic type-r) czy tez f20c z s2000 o motocyklowych np z hayabusy nie wspominajac ? wink.gif


Jest to konstrukcja na licencji Tiger Racing Limited, przystosowana pod silniki Forda 1600/2000 OHC, Zetec DOHC 1800/2000 oraz K-Series
Colin Chapman budował na Fordzie, Caterham do dziś również montuje Forda.
Na dłubniętym Zetec'u z Mondeo mamy 200 KM i objechaliśmy nim Caterhama R300 SV na "Rozecie Wróbla'
Wróbel powiedział, że tym autem można spokojnie pobić rekord Ariela Atoma na jego rozecie.
Przedwczoraj zamontowaliśmy Zetec'a zrobionego na 250 KM, wg wyliczeń Świątka.
W ta sobotę testujemy auto w Kielcach na torze podczas zlotu.
Na Zetec'u z Focusa mamy 3sek. do 100, więc chyba nie ma sensu kombinować z innymi silnikami.

Co do silników motocykla - owszem można kombinować ale trzeba pamiętać, że:
-Nie będzie wstecznego biegu i czeka Cię zakup kosztownego reverse box'a lub kombinacja na patencie z rozrusznikiem.
-Masa auta jest 2,5 raza większa od motocykla, wiec taki silnik szybko wykończysz
-Będziesz miał brzydki garb na masce
-Miska olejowa jeszcze niżej niż w Zetec'u
-Osiągi podobne jak na dłubniętym Zetec'u z Focusa



Pozdrawiam
Adam Walenda
_________________
WALENDA MOTORSPORT
Budowa replik legendarnych samochodów
ul. Koryncka 36, 04-686 Warszawa
tel. (022)8153085
fax (022)8125666
http://walenda-motorsport.pl/
AdamWalenda
Zdecydowanie polecam Rozetę Wróbla.
Fantastyczna zabawa.
Można sprawdzić auto, i sporo się podszkolić smile.gif






Pozdrawiam
Adam Walenda
_________________
WALENDA MOTORSPORT
Budowa replik legendarnych samochodów
ul. Koryncka 36, 04-686 Warszawa
tel. (022)8153085
fax (022)8125666
http://walenda-motorsport.pl/
cowboy
CYTAT(TOMEKKK @ Sun, 08 Aug 2010 - 19:59) *
Boże jakie to proste. Nie wiem, po co się męczyłem z Coltem biggrin.gif


ech to samo pomyslałem, po co sie pałuje z audi... miałbym tu tego tigera na najlepszym wypasie i jeszcze by zostało na wakacje... nie mówiąc juz o terminie smile.gif

swietna zabawka w przystępnej cenie !!
AdamWalenda
Najciekawszy widok, to miny małolatów na ścigaczach, gdy dojeżdżają do Ciebie na następnych światłach i z tępym wzrokiem pytają:
-"panie co to za silnik?!"
Już nie raz tak miałem smile.gif
Gdy mówię, że 2.0 od Forda Mondeo, mina jest jeszcze lepsza wink.gif
Czasem się zbijam i mówię, że od Trabanta, po tuningu tongue.gif

Pozdrawiam
Adam Walenda
_________________
WALENDA MOTORSPORT
Budowa replik legendarnych samochodów
ul. Koryncka 36, 04-686 Warszawa
tel. (022)8153085
fax (022)8125666
http://walenda-motorsport.pl/
grzywaczewski
Wstaw prosze zjecie tego czarnego co sie w trzecim planie przewija. Wyglada na takiego wredniaka do scigania bez gejlookow tongue.gif
Na niektorych zdjeciach macie zalozone pasy szelkowe do fotela ze zwyklym zaglowkiem. Ja wiem, ze to sa krotkie pasy itd. ale nie boicie sie ze kogos zdekapituja?
Jest opcja, zeby z tylu byly tercze? Mam sporo zlych doswiadczen z bebmami, zwlaszcza z reakcjami na goracych, przyblokowywaniem kol, problemami z regulacja...
nigdyyy
Grzywaczewski, w drugim projekcie (w tym, gdzie siedzi Zetec) są z tyłu tarcze wink.gif.

W simrowej replice będą teraz wkładane tarcze z tyłu, ale jest to ściśle związane z tym, że zmieniany jest cały tylny most z mechanizmem różnicowym (na taki ze zwiększonym tarciem).

Ja mam pytanie z innej beczki - lusterko wsteczne - można takie dostać w jakimś sklepie (u Was?), czy to Wasz wyrób?
LIPSI-5
przydało by się więcej danych, jakie hamulce dokladnie, modyfikacje silnika, zawieszenie i itp
bo teraz wyglada post jako reklama dla dzialu "Sprzedam Komercyjnie"

poza tym świetna zabawka i w miare tania smile.gif
AdamWalenda
CYTAT(grzywaczewski @ Thu, 12 Aug 2010 - 15:58) *
Wstaw prosze zjecie tego czarnego co sie w trzecim planie przewija. Wyglada na takiego wredniaka do scigania bez gejlookow tongue.gif
Na niektorych zdjeciach macie zalozone pasy szelkowe do fotela ze zwyklym zaglowkiem. Ja wiem, ze to sa krotkie pasy itd. ale nie boicie sie ze kogos zdekapituja?
Jest opcja, zeby z tylu byly tercze? Mam sporo zlych doswiadczen z bebmami, zwlaszcza z reakcjami na goracych, przyblokowywaniem kol, problemami z regulacja...


Fotka czarnego:



Co do pasów. Tak samo jest w Caterhamie.

Co do tarcz, to w nowszej, unowocześnionej wersji "S-Roadster" z tyłu montujemy tarcze.

Ewentualnie, na specjalne życzenie pakujemy Wilwood'a:





Pozdrawiam
Adam Walenda
_________________
WALENDA MOTORSPORT
Budowa replik legendarnych samochodów
ul. Koryncka 36, 04-686 Warszawa
tel. (022)8153085
fax (022)8125666
http://walenda-motorsport.pl/
AdamWalenda
CYTAT(nigdyyy @ Thu, 12 Aug 2010 - 16:17) *
Grzywaczewski, w drugim projekcie (w tym, gdzie siedzi Zetec) są z tyłu tarcze wink.gif.

W simrowej replice będą teraz wkładane tarcze z tyłu, ale jest to ściśle związane z tym, że zmieniany jest cały tylny most z mechanizmem różnicowym (na taki ze zwiększonym tarciem).

Ja mam pytanie z innej beczki - lusterko wsteczne - można takie dostać w jakimś sklepie (u Was?), czy to Wasz wyrób?


Ja mam pytanie?
Czy najpierw była SIMRowa replika, czy GP Seven ŚP. Piotra Garbacza? Wiem, że to ta sama konstrukcja. Piotrek konstrukcje robił u nas.

My do wyścigu zakładamy od Sierry 4x4

Lusterko na przyssawke znajdziesz na allegro za 30 zł
Ewentualnie mamy takie chromowane do AC Cobry na stopkach z gwintem od Bartka Cielucha z Tiger Racing wink.gif

Pozdrawiam
Adam Walenda
_________________
WALENDA MOTORSPORT
Budowa replik legendarnych samochodów
ul. Koryncka 36, 04-686 Warszawa
tel. (022)8153085
fax (022)8125666
http://walenda-motorsport.pl/
AdamWalenda
CYTAT(LIPSI-5 @ Thu, 12 Aug 2010 - 16:19) *
przydało by się więcej danych, jakie hamulce dokladnie, modyfikacje silnika, zawieszenie i itp
bo teraz wyglada post jako reklama dla dzialu "Sprzedam Komercyjnie"

poza tym świetna zabawka i w miare tania smile.gif


Wszystko jest zależne od specyfikacji klienta:

Jeśli potrzebujesz auto do jazdy na grilla, do znajomych to polecam:
- Tańszy model "T-Roadster"
- Tarcze P/ Bebny T (Sierra)
- Zawieszenie Przód - Niezależne, podwójne wahacze, wewnętrzny moduł amortyzator - sprężyna
- Zawieszenie Tył - Niezależne, trójkątne wahacze wleczone (cała belka od Sierry, patrz na fotce)
- Silnik 2.0 OHC Sierra 115 KM
- Standardowy układ wydechowy
- Przekładnia kier. 3,5 obrotu

Takie auto waży w granicach 650 kg i na OHC'u rozpędzisz go do 100 w 6,5 sekundy.

Jeśli natomiast chcesz wymiatacza, to polecam:
- Lżejszą o 100 kg konstrukcję "S-Roadster"
- Ham. seria Mondeo lub Wilwood (jak na fotce powyżej)
- Zawieszenie Przód - Niezależne, podwójne wahacze, zewnętrzny moduł amortyzator - sprężyna, amortyzatory z regulacją tłumienia oraz stabilizator
- Zawieszenie Tył - Niezależne, trójkątne wahacze wleczone, amortyzatory z regulacją tłumienia oraz stabilizator
- Silnik Focus ZETEC 2.0
- Układ wyd. 4W1
- Przekładnia 2,4 obrotu

I tu wedle Twojego uznania i głębokości kieszeni, ingerencja w silnik.
Jeśli jesteś zainteresowany budową to zapraszam do mnie.
Prościej będzie porozmawiać w 4 oczy, zobaczyć auto na żywo, przejechać się autem itd...
Mamy w tej chwili 2 sztuki: 250 KM S-Roadster i 200 KM S-Roadster.
Ewentualnie zapraszam w tą sobotę na Tor Kielce, ścigamy się tam z Caterhamem, Tigerami, Prosiakami i Formułą Estonią wink.gif na imprezie Classicauto Cup 2010 smile.gif

Pozdrawiam
Adam Walenda
_________________
WALENDA MOTORSPORT
Budowa replik legendarnych samochodów
ul. Koryncka 36, 04-686 Warszawa
tel. (022)8153085
fax (022)8125666
http://walenda-motorsport.pl/
Szydło
A coś o czasach na 1/4 mili ? W ile sekund robi ćwiartkę ta najmocniejsza wersja?
grzywaczewski
Adamie, urzekl mnie ten czarny rolleyes.gif
Moze chcecie sklatkowane Legacy Turbo z doplata laugh.gif
mech15
czarny nieźle się prezentuje ohmy.gif
nigdyyy
CYTAT(AdamWalenda @ Thu, 12 Aug 2010 - 17:10) *
Ja mam pytanie?
Czy najpierw była SIMRowa replika, czy GP Seven ŚP. Piotra Garbacza? Wiem, że to ta sama konstrukcja. Piotrek konstrukcje robił u nas.


Nie byłem od początku przy projekcie, więc zacytuję może dr. (tak, kropka w tym przypadku tongue.gif ) Seńkę:

KOD
Los stawiał na ich drodze różne osoby by ostatecznie zetknąć z śp. Piotrem Garbaczem – entuzjastą wytwarzającym pod nazwą GPseven swoją modyfikację Lotusa. Przychylne nastawienie Pana Piotra Garbacza zaowocowało podpisaniem umowy kupna – sprzedaży na ramę, zawieszenia i nadwozie pojazdu. Niestety tragiczna śmierć pana Piotra odsunęła o kilka miesięcy rozpoczęcie prac nad pojazdem. Pod koniec 2008 roku Pani Beata Garbacz-Piotrowska przejęła wszystkie zobowiązania zmarłego męża i dzięki jej życzliwości w ramach podpisanej wcześniej umowy otrzymaliśmy kilka dodatkowych części niezbędnych do pomyślnego zakończenia budowy Lotusa dla SiMRu.

http://www.knmp.simr.pw.edu.pl/index.php/Lotus_7

CYTAT(AdamWalenda @ Thu, 12 Aug 2010 - 17:10) *
Lusterko na przyssawke znajdziesz na allegro za 30 zł
Ewentualnie mamy takie chromowane do AC Cobry na stopkach z gwintem od Bartka Cielucha z Tiger Racing wink.gif


Dzięki,
to chromowane byłoby ok, w razie czego wiadomo do kogo uderzać smile.gif.

Pozdrawiam
czarna mamba
CYTAT(AdamWalenda @ Mon, 09 Aug 2010 - 16:50) *
Tak, w cenie najsłabszego Caterhama (120.000 zł) mogę złożyć 3 Tigery dorównujące mocą i osiągami najmocniejszemu Caterhamowi R500 wink.gif
Pozdrawiam
Adam Walenda


unsure.gif

hmm za wersje 250hp NA zaplace ok 40 000, brzmi super

ale juz przez telefon jest info ze wersja 200hp "z rozety" to koszt 75 000 +mase pracy .... rolleyes.gif

pozdr
m

!markos
moze to jest 120 netto laugh.gif

auta faktycznie bardzo fajne, ale ten watek to w sumie taka calkiem niezla darmowa reklama..
grzywaczewski
Jak bylo napisane w MadMax I na garazu oponiarza: "Predkosc jest kwestia pieniedzy" biggrin.gif
nevada
Wystarczy porównać zdjęcia ram Tigera z ramą Caterhama- rożnica klasy (i za tym idącej kasy) jest więcej niże widoczna:


AdamWalenda
CYTAT(Szydło @ Thu, 12 Aug 2010 - 18:11) *
A coś o czasach na 1/4 mili ? W ile sekund robi ćwiartkę ta najmocniejsza wersja?


Na 1/4 się nie ścigam, wole imprezy typu Classicauto Cup czy ExoticCars Track Day aczkolwiek raz mi się zdarzyło ścigać z 350 KM Subaru moim poprzednim Tigerem ze 170 KM silnikiem i szanse były wyrównane.


Pozdrawiam
Adam Walenda
_________________
WALENDA MOTORSPORT
Budowa replik legendarnych samochodów
ul. Koryncka 36, 04-686 Warszawa
tel. (022)8153085
fax (022)8125666
http://walenda-motorsport.pl/
AdamWalenda
CYTAT(grzywaczewski @ Thu, 12 Aug 2010 - 19:32) *
Adamie, urzekl mnie ten czarny rolleyes.gif
Moze chcecie sklatkowane Legacy Turbo z doplata laugh.gif


Jeśli chcesz zaoszczędzić kosztów to zamawiaj zestaw i buduj.
Możesz liczyć na naszą pomoc wink.gif


Pozdrawiam
Adam Walenda
_________________
WALENDA MOTORSPORT
Budowa replik legendarnych samochodów
ul. Koryncka 36, 04-686 Warszawa
tel. (022)8153085
fax (022)8125666
http://walenda-motorsport.pl/
AdamWalenda
CYTAT(czarna mamba @ Thu, 12 Aug 2010 - 21:16) *
unsure.gif

hmm za wersje 250hp NA zaplace ok 40 000, brzmi super

ale juz przez telefon jest info ze wersja 200hp "z rozety" to koszt 75 000 +mase pracy .... rolleyes.gif

pozdr
m


Wiadome jest, że jeśli budujesz auto z zestawu we własnym zakresie koszty budowy będą niższe aniżeli zlecisz taka budowę nam lubi innym firmom zajmującym się budową tego typu aut.
W tej chwili kończę swoje kolejne auto - 200 KM, nie licząc tapicerki, zegarów i Toyek R888, zamknąłem się w 42.000 zł (nie licząc godzin pracy jakie spędziłem przy budowie auta)
Natomiast ta 250 konna zabawka, to auto mojego ojca ale ciężko nazwać to autem - prędzej hardcorem, dlatego taka cena wink.gif


Pozdrawiam
Adam Walenda
_________________
WALENDA MOTORSPORT
Budowa replik legendarnych samochodów
ul. Koryncka 36, 04-686 Warszawa
tel. (022)8153085
fax (022)8125666
http://walenda-motorsport.pl/
AdamWalenda
CYTAT(nevada @ Thu, 12 Aug 2010 - 22:25) *
Wystarczy porównać zdjęcia ram Tigera z ramą Caterhama- rożnica klasy (i za tym idącej kasy) jest więcej niże widoczna:


Fakt, różnica jest widoczna, jednak mimo swojej ceny Caterham ma swoje mankamenty jak chociażby pękające konstrukcje foteli itp.
Najlepsze jest to, że w cenie podstawowego Roadsporta, złożysz 2-3 Tigery, dorównujące R500'tce wink.gif


Pozdrawiam
Adam Walenda
_________________
WALENDA MOTORSPORT
Budowa replik legendarnych samochodów
ul. Koryncka 36, 04-686 Warszawa
tel. (022)8153085
fax (022)8125666
http://walenda-motorsport.pl/
Feluke
CYTAT(nevada @ Thu, 12 Aug 2010 - 22:25) *
Wystarczy porównać zdjęcia ram Tigera z ramą Caterhama- rożnica klasy (i za tym idącej kasy) jest więcej niże widoczna:

To jest akurat super hiper nowe dziecko Caterhama. Wczesniej, rama byla niemal identyczna z ksiazkowa Lotusa 7. Teraz jedyna roznica to pajak dostosowany do niezaleznego zawieszenia z tylu i dyferencjalu zamiast sztywnego mostu.
Ogolnie to Lotusa 7 mozna zlozyc na milion sposobow w dowolnej konfiguracji, zaczynajac na czesciach od Poloneza, poprzez Sierre a konczac na niezaleznym zawieszeniu wszystkich kol i silniku motocyklowym. Ograniczeniem sa jedynie koszta i fantazja budowniczego.
W sieci jest pelno informacji jakich czesci potrzeba, jak poprawic rame zeby byla sztywniejsza przy tej samej wadze, koszta budowy i osiagi poszczegolnych setupow.

Jak Pan Walenda mowi autko w granicach 30-40tys to bedzie prawdziwy wymiatacz na drodze. Moze nie na 1/4 i do ganiania za motocyklami ale pierwszy zakret i wszystko zostanie w tyle.
cienki
CYTAT(AdamWalenda @ Thu, 12 Aug 2010 - 23:34) *
Jeśli chcesz zaoszczędzić kosztów to zamawiaj zestaw i buduj.
Możesz liczyć na naszą pomoc wink.gif


Czy można u was kupić samą ramę i jak kształtują się koszta ??
Mickey
CYTAT(cienki @ Sat, 14 Aug 2010 - 00:11) *
Czy można u was kupić samą ramę i jak kształtują się koszta ??


jakby ci sie chciało cofnąć strone to już o to pytałem i jest cały cennik w pdfie tongue.gif
cienki
CYTAT(MickeyLET @ Sat, 14 Aug 2010 - 09:13) *
jakby ci sie chciało cofnąć strone to już o to pytałem i jest cały cennik w pdfie tongue.gif


Akurat przeczytałem temat i cennik w pdfie też widziałem. Pytanie jest o samą ramę. A jak sam pewnie przeglądałeś cennik są to zestawy. Nie ma "gołej" ramy w sprzedaży w cenniku.
henry
CYTAT(cienki @ Sat, 14 Aug 2010 - 14:03) *
Akurat przeczytałem temat i cennik w pdfie też widziałem. Pytanie jest o samą ramę. A jak sam pewnie przeglądałeś cennik są to zestawy. Nie ma "gołej" ramy w sprzedaży w cenniku.


dokladnie, zgadzam sie
tez bym chetnie sie dowiedzial jakie sa koszty polproduktow tongue.gif
AdamWalenda
CYTAT(Szydło @ Thu, 12 Aug 2010 - 18:11) *
A coś o czasach na 1/4 mili ? W ile sekund robi ćwiartkę ta najmocniejsza wersja?


W sobotę na Classicauto Cup, na prostej ścigałem się z Porsche Carrera S z 385 KM silnikiem, którym jechał Herba smile.gif
Od 0 do 200 km/h szliśmy łeb w łeb. Powyżej 200 km/h odpuściliśmy, bo to na drodze dojazdowej do Toru w Kielcach było i musieliśmy obaj skręcić na Tor wink.gif

Pozdrawiam
Adam Walenda
_________________
WALENDA MOTORSPORT
Budowa replik legendarnych samochodów
ul. Koryncka 36, 04-686 Warszawa
tel. (022)8153085
fax (022)8125666
http://walenda-motorsport.pl/
AdamWalenda
CYTAT(cienki @ Sat, 14 Aug 2010 - 00:11) *
Czy można u was kupić samą ramę i jak kształtują się koszta ??



Zestaw z ramą to Zestaw A w cenniku. Poczytaj go dokładnie.
Samej ramy bez wahaczy, pałąków przeciwkapotarzowych itp. nie da się kupić.
Tylko w zestawach, w 3 ratach/ etapach, ewentualnie cały zestaw na raz - czyli A,B i C, lub kupić gotowe auto w naszej firmie.

Pozdrawiam
Adam Walenda
_________________
WALENDA MOTORSPORT
Budowa replik legendarnych samochodów
ul. Koryncka 36, 04-686 Warszawa
tel. (022)8153085
fax (022)8125666
http://walenda-motorsport.pl/
henry
CYTAT(AdamWalenda @ Mon, 16 Aug 2010 - 15:43) *
Zestaw z ramą to Zestaw A w cenniku. Poczytaj go dokładnie.
Samej ramy bez wahaczy, pałąków przeciwkapotarzowych itp. nie da się kupić.
Tylko w zestawach, w 3 ratach/ etapach, ewentualnie cały zestaw na raz - czyli A,B i C, lub kupić gotowe auto w naszej firmie.

Pozdrawiam
Adam Walenda
_________________
WALENDA MOTORSPORT
Budowa replik legendarnych samochodów
ul. Koryncka 36, 04-686 Warszawa
tel. (022)8153085
fax (022)8125666
http://walenda-motorsport.pl/


czy moglbym dostac bezposredni link do tego cennika
wchodzilem na stronke z podpisu i za cholere nie widze w OFERCIE zeby byly ZESTAWY
nie wiem moze nie umie szukac
z gory dziekuje
Mateush`
CYTAT(henry @ Mon, 16 Aug 2010 - 17:32) *
czy moglbym dostac bezposredni link do tego cennika
wchodzilem na stronke z podpisu i za cholere nie widze w OFERCIE zeby byly ZESTAWY
nie wiem moze nie umie szukac

pierwsza strona sie klania
http://t-c.pl/images/Sroadster_cennik.pdf
grzywaczewski
Zeby bylo jasne, kupujemy A + B + C i do tego jeszcze silnik i zespol napedowy? I jeszcze zlozenie tego?
To jaka jest powiedzmy cena tego czarnego scigacza? Tak z dokladnoscia do 10k, pls.
AdamWalenda
CYTAT(grzywaczewski @ Mon, 16 Aug 2010 - 19:54) *
Zeby bylo jasne, kupujemy A + B + C i do tego jeszcze silnik i zespol napedowy? I jeszcze zlozenie tego?
To jaka jest powiedzmy cena tego czarnego scigacza? Tak z dokladnoscia do 10k, pls.



Cena takiego czarnego z fotki?
-Jeśli budujesz z zestawu, z cennika, sam w garażu - to w granicach 35.000- 40.000 zł złożysz takie auto.
-Natomiast jeśli chcesz zlecić montaż, to do tej kwoty należy doliczyć 350 godzin pracy przy montażu auta.
-Cena montażu S-Roadstera w naszej firmie - do negocjacji, w zależności od specyfikacji klienta.

Ps. Ten czarny S-Roadster z fotki był budowany u nas, na zlecenie dla klienta.
Obecnie śmiga po Trójmieście, ma dopinany dach i przednią szybę wink.gif

Pozdrawiam
Adam Walenda
_________________
WALENDA MOTORSPORT
Budowa replik legendarnych samochodów
ul. Koryncka 36, 04-686 Warszawa
tel. (022)8153085
fax (022)8125666
http://walenda-motorsport.pl/
AdamWalenda
Next one wink.gif



Pozdrawiam
Adam Walenda
_________________
WALENDA MOTORSPORT
Budowa replik legendarnych samochodów
ul. Koryncka 36, 04-686 Warszawa
tel. (022)8153085
fax (022)8125666
http://walenda-motorsport.pl/
grzywaczewski
Z przygotowanym silnikiem i napedami? Sorry ze tak sie idotycznie dopytuje, ale wiesz, jako posiadacz Subaru jestem zaskoczony tymi cenami ohmy.gif
Mr.Judge
CYTAT(AdamWalenda @ Tue, 17 Aug 2010 - 22:24) *
Next one wink.gif



Jako przedstawiciel Caterham Polska, czuję się w obowiązku przypomnieć, że używanie tego znaku "7", zastrzeżonego jako znak towarowy przez firmę Caterham Cars jest bezprawne.
Gdy ktoś prywatnie lubi nosić podrabiane Adidasy czy torebki Prady za 50zł to jego sprawa..
Jeśli jednak firma produkująca repliki Siódemki stosuje tego typu praktyki i nie ma zamierza ich zaniechać, musi liczyć się z konsekwencjami prawnymi...
bobr4
czy ten znak "7" jest zastrzezony rowniez w Polsce? Czy musi byc oddzielnie zastrzezony w kazdym kraju?
henry
CYTAT(bobr4 @ Thu, 19 Aug 2010 - 14:41) *
czy ten znak "7" jest zastrzezony rowniez w Polsce? Czy musi byc oddzielnie zastrzezony w kazdym kraju?

wg mnie wszedzie
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.