Mazda RX-7 SR23VET Tery, Sezon 2012 - strona 24 |
Mazda RX-7 SR23VET Tery, Sezon 2012 - strona 24 |
Sun, 20 Jun 2010 - 21:47
Post
#201
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 18 May 2005 Skąd: znienacka |
Sugerując sie innymi forami to chyba sporo ludzi ma problem z Ygrekami. nie wierz w to, co piszą na forach -------------------- BMW
m6, 135i, 550ix, 550i, x5, x6 |
|
|
Wspieraj forum |
Sun, 20 Jun 2010 - 21:47
Post
#
|
Dotacja |
|
|
|
Mon, 21 Jun 2010 - 21:35
Post
#202
|
|
SHIFT_oldschool Dołączył: Sun, 14 November 2004 |
Zgodnie z życzeniem posprzątałem.
|
|
|
Tue, 22 Jun 2010 - 10:48
Post
#203
|
|
User Dołączył: Wed, 06 August 2008 Skąd: Warszawa |
Kiedy można się spodziewać kolejnej części filmiku ?
-------------------- COUGAR 2,5 V6 ST200
MONDEO 3.0 V6 ST220 |
|
|
gość_fan of tuning_* |
Tue, 22 Jun 2010 - 16:10
Post
#204
|
|
Sorry, że spowodowałem nieoczekiwany wylew OT na mój temat(mody to sugestie na następny sezon).
Szczerze z niecierpliwością czekam na koniec projektu, furka miazga nawet malina. Wóz ma jeszcze choroby wieku dziecięcego dla tego życzę powodzenia ekipie Tomsona jak i Teremu. i to samo pytanie co Taxon kiedy następna część filmu i kiedy i na jakich zawodach ukaże się wóz |
|
|
Tue, 22 Jun 2010 - 21:20
Post
#205
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 20 June 2009 Skąd: z toru... |
no blacha 1mm w płatach droga nie jest Mam nissana s13 do remontu blacharskiego,chetnie zlece koledze za cene blachy .co prawda 1mm to raczej na Warszawe albo syrene sie nadaje ale zato nie trzeba umiec dobrze spawac wiec ufam ze kolega sobie poradzi -------------------- Nie najtańszy DOBRY WARSZTAT WWW.KKM.WAW.PL
|
|
|
Tue, 22 Jun 2010 - 22:01
Post
#206
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 19 May 2006 Skąd: LBN |
Dzięki, mam bardziej dochodowe zajęcie.
Pozatym już swojego S13 spawałem, ten wóz się topi od dotknięcia drutem z miga A blacha seryjna jest 0,8 więc jak dasz 1mm to odrazu wzmacniasz wóz -------------------- https://www.facebook.com/ztunepl
|
|
|
Tue, 22 Jun 2010 - 23:36
Post
#207
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 20 June 2009 Skąd: z toru... |
Dzięki, mam bardziej dochodowe zajęcie. Pozatym już swojego S13 spawałem, ten wóz się topi od dotknięcia drutem z miga A blacha seryjna jest 0,8 więc jak dasz 1mm to odrazu wzmacniasz wóz Male wyjasnienie.Na mazde uzylismy blachy 0,6mm.Jak dobrze licze to jest lzejsza od 1mm 0 jakies 40%.To ze material sie topi przy spawaniu jest zupelnie normalne,kwestia metody spawania i ustawienia jego parametrow.Usztywnienie konstrukcji nadwozia nie dokonca polega na na zwiekszeniu grubosci scianki materialu.Pozdrawiam RALF. -------------------- Nie najtańszy DOBRY WARSZTAT WWW.KKM.WAW.PL
|
|
|
Tue, 22 Jun 2010 - 23:48
Post
#208
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 19 May 2006 Skąd: LBN |
Joke
0,6mm na podłogę to chyba trochę słabo... ? -------------------- https://www.facebook.com/ztunepl
|
|
|
Wed, 23 Jun 2010 - 08:54
Post
#209
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 20 June 2009 Skąd: z toru... |
Joke 0,6mm na podłogę to chyba trochę słabo... ? Usztywnienie konstrukcji nadwozia nie dokonca polega na na zwiekszeniu grubosci scianki materialu. -------------------- Nie najtańszy DOBRY WARSZTAT WWW.KKM.WAW.PL
|
|
|
Wed, 23 Jun 2010 - 18:50
Post
#210
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 08 March 2005 Skąd: Lublin |
Male wyjasnienie.Na mazde uzylismy blachy 0,6mm.Jak dobrze licze to jest lzejsza od 1mm 0 jakies 40%.To ze material sie topi przy spawaniu jest zupelnie normalne,kwestia metody spawania i ustawienia jego parametrow.Usztywnienie konstrukcji nadwozia nie dokonca polega na na zwiekszeniu grubosci scianki materialu.Pozdrawiam RALF. Usztywnienie konstrukcji nadwozia nie nie dokonca polega na na zwiekszeniu grubosci scianki materialu. a do konca? czyli zmniejszanie profilu blach nie zmniejsza sztywnosci? BTW. rx7 jest najbardziej kąśliwym autem jakie znam. Gratki auta |
|
|
Wed, 23 Jun 2010 - 19:03
Post
#211
|
|
User Dołączył: Tue, 05 September 2006 |
zastosowanie odpowiednich profili w jakie sie zagina blache wzmacnia o wiele bardziej konstrukcje niz plaskie polozenie grubszej (ciezszej) blachy.
|
|
|
Wed, 23 Jun 2010 - 21:13
Post
#212
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 19 May 2006 Skąd: LBN |
od spodu to ja tam duże płaty widzę, oparte na profilach
-------------------- https://www.facebook.com/ztunepl
|
|
|
Wed, 23 Jun 2010 - 22:18
Post
#213
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 26 May 2009 |
I właśnie te profile są konstrukcją nośną - płaty są tylko po to żeby pasażer i kierowca toru nie pobrudzili podczas tych wychyleń
|
|
|
Mon, 28 Jun 2010 - 01:07
Post
#214
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 20 June 2009 Skąd: z toru... |
a do konca? czyli zmniejszanie profilu blach nie zmniejsza sztywnosci? BTW. rx7 jest najbardziej kąśliwym autem jakie znam. Gratki auta Oczywiscie ciensza blacha jest mniej sztywna,od grubszej.Na podlodze w tym aucie byla seryjnie 0,7mm.Koledzy bardzo ladnie wyjasnili o co chodzi ze sztywnoscia nadwozia.Na zdjeciach mozna zauwazyc,ze wiekszosc wstawionych przez nas elementow podlogi znajduje sie pod fotelami,ktore zamontowane sa na niezaleznej od podlogi konstrukcji.Ufam TEREMU,ze nie bedzie wyjmowal fotela i skakal po podlodze,jak tez uzywal tego pojazdu do zwiedzania plenerow w bezposrednim sasiedztwie torow(typu najazdy dla SUPPERMOTO w Poznaniu).Pod nogami kierowcy i pasazera w wiekszosci pozostala seryjna poidloga,ktora zreszta podparta jest przez podluznice.Co do kasliwosci to ja zaowazylem ze raczej projekt jest kasany a nie rx7 kasliwa,ale to moze wlasnie dla tego.Pozdrawiam RALF -------------------- Nie najtańszy DOBRY WARSZTAT WWW.KKM.WAW.PL
|
|
|
Sun, 04 Jul 2010 - 19:57
Post
#215
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 18 May 2005 Skąd: znienacka |
w imieniu opinii publicznej, która nie miała okazji na żywo widzieć pierwszych przejażdżek mazdą, wnoszę o zamieszczenie filmików
-------------------- BMW
m6, 135i, 550ix, 550i, x5, x6 |
|
|
Mon, 05 Jul 2010 - 05:59
Post
#216
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 02 February 2010 Skąd: Sosnowiec |
Albo chociaż zdjęć. Z opinia publiczną trza się liczyć
|
|
|
Mon, 05 Jul 2010 - 18:27
Post
#217
|
|
Super User Dołączył: Fri, 04 February 2005 Skąd: Warszawa / WN |
ino migiem!
-------------------- Passat B6 Highline 2.0 TDI DSG (BKP)
Passat B4 Exclusiv VR6 (AAA) Passat B3 Trend Edition 1.8 (ABS) |
|
|
Tue, 06 Jul 2010 - 18:58
Post
#218
|
|
drift freak Dołączył: Sun, 29 June 2003 Skąd: kterej.pl |
prosze, specjalnie dla was nagrywalem wczoraj:
sory za jakosc - nagrywane Ipodem. -------------------- _http://www.drifters.pl
_http://www.kterej.pl |
|
|
gość_fan of tuning_* |
Tue, 06 Jul 2010 - 19:05
Post
#219
|
|
Po prostu malinowa robota jestem pełen podziwu, wielki szacun za wytrwałość.
B.T.W. Czy to nie sesja zdjęciowa do "GT"????? Pozdro. Piotrek |
|
|
Tue, 06 Jul 2010 - 19:12
Post
#220
|
|
drift freak Dołączył: Sun, 29 June 2003 Skąd: kterej.pl |
Zapraszam do Sierpniowego wydania "GT" - na okladce MAZDA!!!!
-------------------- _http://www.drifters.pl
_http://www.kterej.pl |
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 28 April 2024 - 22:53 |