Mazda RX-7 SR23VET Tery, Sezon 2012 - strona 24 |
Mazda RX-7 SR23VET Tery, Sezon 2012 - strona 24 |
Tue, 15 Jun 2010 - 18:34
Post
#141
|
|
drift freak Dołączył: Sun, 29 June 2003 Skąd: kterej.pl |
-------------------- _http://www.drifters.pl
_http://www.kterej.pl |
|
|
Wspieraj forum |
Tue, 15 Jun 2010 - 18:34
Post
#
|
Dotacja |
|
|
|
Tue, 15 Jun 2010 - 19:18
Post
#142
|
|
Super User Dołączył: Sat, 12 January 2008 Skąd: Białystok |
Fajnie ,że robicie taką relację. Bardzo przyjemnie takie coś obejrzeć.
Czekam na następną część. Pozdrawiam -------------------- Kszzzzysztof
|
|
|
Wed, 16 Jun 2010 - 10:08
Post
#143
|
|
User Dołączył: Wed, 06 August 2008 Skąd: Warszawa |
Ja pierdziu - jestem pod wrażeniem. Super,ze w naszym kraju są firmy, które potrafią robić takie rzeczy z takim profesjonalizmem. Co do filmików - mógłbym takie rzeczy oglądać cały dzień. Dziwi mnie i smuci zarazem fakt,ze w naszej telewizji nie robi się programów na wzór "Amerykańskiego Hot Rod'a". Zamiast tego puszczają jakieś gnioty...
Projekt Genialny - RX7 to jedno z piękniejszy aut, a widząc profesjonalizm firmy, w której łapy się dostało, można być pewnym że będzie co najmniej tak dobrze jeździć, jak wygląda. Z niecierpliwością czekam na więcej videorelacji. pozdro -------------------- COUGAR 2,5 V6 ST200
MONDEO 3.0 V6 ST220 |
|
|
Wed, 16 Jun 2010 - 15:59
Post
#144
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: Jasło |
nie sadzilem ze w polsce tego typu przerobki juz sa na takim poziomie , gratki panowie , oby wiecej takich projektów !
-------------------- GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
|
|
|
gość_fan of tuning_* |
Wed, 16 Jun 2010 - 16:43
Post
#145
|
|
Tery to takie moje propozycje na temat tylnego zderzaka (wygląda trochę seryjnie)
ale to propozycja na następny sezon (nie wiem czy po modach są jeszcze jakieś środki na upiększanie) i głowica neo vvl + turbo T04Z HKS`a (turbo działa z tym silnikiem (sr20det ze 180sx) http://www.timeattack.co.uk/ta%20driver%20...%20Parker.html) Pozdro życzę bardzo dobrych wyników w top 16 no i oczywiście pudła. Ps. czy ukończony projekt zobaczymy w "Królach DRIFTU" "OPT" czy "GT" |
|
|
Wed, 16 Jun 2010 - 17:31
Post
#146
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 02 May 2003 Skąd: Warszawa |
i głowica neo vvl + turbo T04Z HKS`a (turbo działa z tym silnikiem (sr20det ze 180sx) http://www.timeattack.co.uk/ta%20driver%20...%20Parker.html) A czemu wg Ciebie ma byc zmienione turbo? Czemu obecne sie nie nadaje? I co ma do rzeczy 180sx??? |
|
|
gość_fan of tuning_* |
Wed, 16 Jun 2010 - 17:51
Post
#147
|
|
spoon chodzi oto że sr20 ze 180sx jest fabrycznie mocniejszy (mody więcej niż 500hp) a t04r będzie idealnie pasował do charakterystyki głowicy vvl przynajmniej tak myślę (wyżej napisałem że to na następny sezon bo TOMSON ma już wszystko gotowe) poza tym ten setup się sprawdza bo ta s14 w tym linku dysponuje mocą ok. 540 - 570 hp przy ciśnieniu 1,1 - 1,2 bara w zależności od toru
ale w tym wypadku przyznam ci racje bo masz na pewno większą wiedzę ode mnie (mam 16 ale po prostu się pasjonuję i interesuję się tunigiem) |
|
|
Wed, 16 Jun 2010 - 18:51
Post
#148
|
|
Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer |
Boże, dzieciaku... Nie pisz nic, czytaj i się ucz.
Co z tego, że sr ze 180sx'a jest mocniejszy, jak silnik Terego nie ma praktycznie żadnej fabrycznej części ( łącznie z tulejowanym blokiem? ) Body jest kompletne już od jakiegoś czasu, po co więc propozycje tylnych zderzaków? Z całym szacunkiem - czytaj i chłoń wiedzę, bo to Ci się przyda. Ale do puki nie będziesz miał jakiegokolwiek pojęcia w temacie pytaj, a nie podpowiadaj - bo siejesz zamęt tylko. -------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
Wed, 16 Jun 2010 - 20:14
Post
#149
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 24 September 2007 Skąd: Warszawa Grochów |
Mając 16 lat to za wiele nie można wiedzieć... Projekt profi Ciekaw jestem jak silnik bedzie sie spisywać w tej budzie Powodzenia w ukończeniu prac
|
|
|
gość_fan of tuning_* |
Wed, 16 Jun 2010 - 22:17
Post
#150
|
|
Sorry PININ rozumiem mój błąd, ale po prostu czytałem jeszcze jak ten silnik był zamontowany jeszcze w 200sx,że był nieźle podkręcony. Po prostu chodziło mi, że na samym starcie masz mocniejszą jednostkę ale po tych modach różnice się zacierają.
Ale pisząc powyżej miałem na myśli tą s14 z time attack. Jest tak, że każda moja wypowiedź będzie krytykowana raz ze względu na mój wiek, a dwa ze względu że posiadam dużą wiedzę teoretyczną a praktyczną w małym stopniu dla tego wybieram się do technikum mechanicznego by to zmienić. No i dzięki bo po prostu ukierunkowujecie mnie na dobry tor. Michlap w każdym wieku można mieć mniej lub bardziej zasobną wiedzę. |
|
|
Wed, 16 Jun 2010 - 22:58
Post
#151
|
|
User Dołączył: Mon, 18 May 2009 |
CYTAT dla tego wybieram się do technikum mechanicznego by to zmienić. Jeżeli myślisz, że tam zdobędziesz więcej wiedzy teoretycznej o samochodach niż tutaj to grubo się mylisz. Dowiesz się jakie są oznaczenia stali, jak liczyć podpory w belkach, może łykniesz trochę mechaniki na praktykach i to by było na tyle. Jeżeli chcesz się uczyć tego o czym mówisz to przygotuj sobie jakieś miejsce do grzebania w samochodzie i jakiś tani samochód na początek. Nic prostszego. Czytaj tak jak ja i czekaj, aż będziesz mógł zrobić coś w praktyce. Sorry za OT, ale musiałem |
|
|
Thu, 17 Jun 2010 - 00:07
Post
#152
|
|
Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer |
@ fan:
Też byłem tak młody, i to w dodatku całkiem nie dawno. Wiem co to znaczy dostać zjeba na forum. I wierz mi, po tym co mniej więcej napisałeś, wnioskuję, że wiedzę w podstawie masz, ale szczątkową. Ja nie jestem alfą i omegą, bardzo wielu rzeczy nie wiem, dlatego nie udzielam rad jeśli nie mam pojęcia co i jak. Pytam i szczegółowo analizuję widzę zdobytą. I złota myśl, a właściwie 2, która Ci bardzo pomogą w przyszłości, jeśli będziesz się nimi kierował: 1. Lepiej zdjąć majtki w zatłoczonym metrze, niż głowicę u tunera ( wiele osób kojarzy ten tekst, wbrew pozorom ma on bardzo życiowy - ale nie piję do nikogo personalnie ) 2. To co napiszą na forach internetowych: podziel przez 2, wyciągnij pierwiastek, potem weź katalogi, przeanalizuj to wszystko a i tak Ci wyjdzie, że to w 50% bzdura - od kilku miesięcy się o tym przekonuję drutując moją wydumkę. Wiele osób się z tym nie zgodzi, ale to moje zdanie i mam do niego prawo... chyba... k1991 ma rację: nawet praca w firmie tuningowej nie dała mi tyle wiedzy i zdolności praktycznych co własny projekt tworzony od początku moimi rękami i głową. Wybaczcie mega OT. Zgrzeszyłem i postaram się tak już nie robić. Tery: Jak idą prace? Jeździ już? Jak wrażenia z prowadzenia - jest dobrze wyważony? -------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
Thu, 17 Jun 2010 - 01:15
Post
#153
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 26 May 2009 |
Jest miazga Pinin Tery daj tą fotkę co spina nie było - wiesz którą. Wychylenie mega - normalnie idealny samochód na polskę. Kierownik też potencjał ma - idealna para!!!
|
|
|
Thu, 17 Jun 2010 - 01:50
Post
#154
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 18 May 2005 Skąd: znienacka |
trzeba poczekac az adrenalina posklada 3 czesc serialu o mazdzie
OT fan of tuning - nie przejmuj sie, spoko małolat jesteś, bierz sie do roboty i będą z Ciebie ludzie; mój brat w Twoim wieku podłubał 14 sekundowego crx, tylko ja staruch go później zepsułem i zrobiłem ztcp 15.xx, a na koniec jeszcze wiekszy staruch go rozbił, wiec nic sie nie przejmuj, czytaj forum, pytaj i DŁUB ! EOT -------------------- BMW
m6, 135i, 550ix, 550i, x5, x6 |
|
|
Thu, 17 Jun 2010 - 06:48
Post
#155
|
|
Forum Homee Dołączył: Sat, 15 September 2007 Skąd: Warszawa |
Myslisz ze bedzie o latajacych YYY jak to sie nazywalo ..... przperaszam nie moglem sie powstrzymac. Auto bardzo ladne kupe pieniedzy wlozone i tak naprawde zbudowane od poczatku . Wyglada zupelnie inaczej niz reszta drift carow. ja bym raczej widzial inne malowanie i inny silnik bo budowanie auta przez ponad rok i 30 min upalania to dla mnie zart
-------------------- Najgorszy Tuning w Mieście
|
|
|
Thu, 17 Jun 2010 - 10:07
Post
#156
|
|
drift freak Dołączył: Sun, 29 June 2003 Skąd: kterej.pl |
Myslisz ze bedzie o latajacych YYY jak to sie nazywalo ..... przperaszam nie moglem sie powstrzymac. Auto bardzo ladne kupe pieniedzy wlozone i tak naprawde zbudowane od poczatku . Wyglada zupelnie inaczej niz reszta drift carow. ja bym raczej widzial inne malowanie i inny silnik bo budowanie auta przez ponad rok i 30 min upalania to dla mnie zart bylo silniejsze od ciebie? Przez ponad rok? Rok temu to ja jezdzilem zoltym/bialym Nissanem Panie Tunerze. Mazda zostala kupiona w Pazdzierniku - jeszcze bylem nia na TA w Poznaniu. Budowa trwala ok 6 miesiecy, to byla pierwsza jazda, poczekaj Adas jeszcze zobaczysz jak przejezdzi cale zawody. dla mnie koniec tematu z toba w tym miejscu. peace. -------------------- _http://www.drifters.pl
_http://www.kterej.pl |
|
|
Thu, 17 Jun 2010 - 10:52
Post
#157
|
|
Forum Homee Dołączył: Sat, 15 September 2007 Skąd: Warszawa |
Krzysiu nie odbieraj tego jako zlosliwosci . Auto masz mega fajne , inne niz wszyscy tylko po co tam ten sr ? W tym roku byla moda na 2jz a widziales na rx7club co sie miesci do tej budy.
-------------------- Najgorszy Tuning w Mieście
|
|
|
Thu, 17 Jun 2010 - 11:13
Post
#158
|
|
drift freak Dołączył: Sun, 29 June 2003 Skąd: kterej.pl |
Krzysiu nie odbieraj tego jako zlosliwosci . Auto masz mega fajne , inne niz wszyscy tylko po co tam ten sr ? W tym roku byla moda na 2jz a widziales na rx7club co sie miesci do tej budy. po to ze nie bylo mnie stac na inny silnik a ten mielismy gotowy z zeszlego sezonu w ktorym bylem bardzo z niego zadowolony. Budzet byl znacznie mnijeszy niz sie wszystkim wydaje a i tak zostal znacznie przekroczony. Nie bylo pozycji jak silnik bo nigdy bym sie nie zabral za ta budowe, nie mam bogatego Taty ktory dosypie jak zabraknie, nie mam jego interesu, nie spada mi z nieba. Za moj projekt placa sponsorzy, gdyby nie oni nigdy bym tego auta nie zbudowal. Jak budzet pozwoli to w kolejnym roku bedzie inny silnik. 2JZ i inne V8 mnie nie interesuja ze wzgledu na wage i inne powody Mam nadzieje ze rozwialem watpliwosci. -------------------- _http://www.drifters.pl
_http://www.kterej.pl |
|
|
Thu, 17 Jun 2010 - 12:04
Post
#159
|
|
User Dołączył: Wed, 06 August 2008 Skąd: Warszawa |
Tery, mówisz o ograniczonym budżecie. O jakich kwotach mowa? Jaki jest koszt całkowity budowy tej furki?
-------------------- COUGAR 2,5 V6 ST200
MONDEO 3.0 V6 ST220 |
|
|
Thu, 17 Jun 2010 - 12:21
Post
#160
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 19 May 2006 Skąd: LBN |
no blacha 1mm w płatach droga nie jest
-------------------- https://www.facebook.com/ztunepl
|
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 28 April 2024 - 23:13 |