Dobrze klejace opony na codzien i na tor |
Dobrze klejace opony na codzien i na tor |
Tue, 30 Mar 2010 - 10:21
Post
#101
|
|
User Dołączył: Mon, 29 March 2010 |
Mam u siebie 4 x 245/45/17 PZero Rosso i zdecydowanie mogę polecić. Wprawdzie nie jeździłem nigdy na Nero. Warunki tylko drogowe ale jak dla mnie dobrze trzymają zarówno "chłodne" jak i rozgrzane. Przy wyższych prędkościach poziom hałasu w środku nie powoduje nadmiernego dyskomfortu. Opona sama w sobie dość wytrzymała na działania mechaniczne :-) Co rozumiesz przez wytrzymała mechanicznie? Bo mi np bardzo szybko się ścierała. Ale fakt trzymają się bardzo dobrze nawierzchni i maja sztywną ścianę boczna. -------------------- Audi A5 3.0 TDI - DD
|
|
|
Wspieraj forum |
Tue, 30 Mar 2010 - 10:21
Post
#
|
Dotacja |
|
|
|
Tue, 30 Mar 2010 - 10:56
Post
#102
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 17 April 2004 Skąd: Łódź |
nie zapomnijmy jeszcze ze jak omawiamy rozne opony wiele zalezy od rozmiaru opony i tak np T1R w jerdynm rozmairze jest slabe a w inny daje rade
i tak bedzie z kazda opona -------------------- Łódzki Związek Motorowy
_http://www.motosportklub.pl |
|
|
gość_bezduszny_* |
Tue, 30 Mar 2010 - 11:06
Post
#103
|
|
T1R jest bardzo fajną oponą uniwersalną... ale do sportu przez małe "s" się słabo nadaje.
- zdecydowanie gorzej trzyma na suchym od Potenza - bardziej się kładzie na zakrętach - na mokrym porównywalnie lub nawet ciut lepiej niż Potenza - kałuże zdecydowanie lepiej niż Potenza - zdecydowanie mniej jej ubywa ... tyle z własnych doświadczeń w codziennym dupowozie |
|
|
Tue, 30 Mar 2010 - 11:36
Post
#104
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 02 August 2007 Skąd: Kraków |
Co rozumiesz przez wytrzymała mechanicznie? Bo mi np bardzo szybko się ścierała. Ale fakt trzymają się bardzo dobrze nawierzchni i maja sztywną ścianę boczna. Fakt mnie również się dość szybko starły ale kilka razy uprawiałem wykorzystywanie auta w stylu buraka z pod remizy więc zrzuciłem to na garb tego. Wytrzymała mechanicznie hmmmm...czasem zdarzało mi się przejechać dość długi kawałek po drodze pełnej kamieni(naturalnej, nieusypanej) różnego kształtu. Do domku również mam dość dziurawą drogę i niekiedy zdarza się,że nie udaje się ominąć wszystkich dziur. Mimo to opona nie doznała żadnego uszkodzenia, nigdzie jej też nie wybrzuszyło etc. Co uważam za plus warty wymienienia zważywszy na charakter i przeznaczenie opony, które raczej nie uwzględnia takiego "terenowego" wykorzystania :-) -------------------- e55 amg w210 - gone
m3 e46 - gone scirocco r dsg |
|
|
Tue, 30 Mar 2010 - 12:24
Post
#105
|
|
Forum Clubber Dołączył: Sun, 10 April 2005 Skąd: WWA/Tripolis |
- zdecydowanie mniej jej ubywa ... tyle z własnych doświadczeń w codziennym dupowozie Wlasnie, w codziennym dupowozie. Przy upalaniu, np. na jakims Ulezu to T1R schodzi w oczach, a twarda Potenza w miare trzyma forme. -------------------- Kra$
And JDM again... :) |
|
|
Tue, 30 Mar 2010 - 12:47
Post
#106
|
|
User Dołączył: Mon, 29 March 2010 |
Fakt mnie również się dość szybko starły ale kilka razy uprawiałem wykorzystywanie auta w stylu buraka z pod remizy więc zrzuciłem to na garb tego. Wytrzymała mechanicznie hmmmm...czasem zdarzało mi się przejechać dość długi kawałek po drodze pełnej kamieni(naturalnej, nieusypanej) różnego kształtu. Do domku również mam dość dziurawą drogę i niekiedy zdarza się,że nie udaje się ominąć wszystkich dziur. Mimo to opona nie doznała żadnego uszkodzenia, nigdzie jej też nie wybrzuszyło etc. Co uważam za plus warty wymienienia zważywszy na charakter i przeznaczenie opony, które raczej nie uwzględnia takiego "terenowego" wykorzystania :-) A w tym sensie to zgodzę się z Tobą w 100% A co do tych T1R to cena kusi ale bez sensu kupić opony które się zjadą w jeden weekend. z drugiej strony 320i może nie zdoła ich szybko wytrzeć Ciężko jest w rozmiarze 195/50/15 coś wybrać. A co z dunlopami 01 albo jakimiś contipremium? Albo np parada? A może Bridgestone ER300? Zna je ktoś? O Brdigestone kilka osób już mówiło więc o tej konkretnie też ktoś coś wie. -------------------- Audi A5 3.0 TDI - DD
|
|
|
Tue, 30 Mar 2010 - 16:50
Post
#107
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 20 February 2006 Skąd: Bytów |
witam,
Co powiecie o continentalach sport contact 3? warto w to inwestować? mam golfa V GTI, na razie seria, niedługo program Samochód chciałbym trochę ambitniej poużywać (parę wypadów na lotnisko itp) ale przede wszystkim będzie służyć do normalnej jazdy. Już byłem zdecydowany na Toyo T1R ale to co tu przeczytałem przeraziło mnie trochę. rozmiar opon to 225/40/18 |
|
|
gość_bezduszny_* |
Tue, 30 Mar 2010 - 17:06
Post
#108
|
|
na dobrą sprawę to każda dobrze trzymająca opona będzie szybko się ścierała...
coś za coś |
|
|
Tue, 30 Mar 2010 - 20:21
Post
#109
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 09 January 2005 Skąd: Kraków |
CYTAT A teraz proszę o poradę. Chcę kupić komplet 195/50/15 i zastanawiam się między 1. opcja tania toyo t1r co o nich sądzicie? 2. opcja droższa dunlop sp sport 01 3. opcja nie mam pojęcia doradźcie Dodam że mam ograniczony budżet do ok 220 zł na oponę. Wiem że to mało ale nic nie poradzę. Proszę o radę. Za 219 zł za sztukę, masz nówki KUMHO ECSTA MX KU15 na oponytanio.pl Konkretna opona do upalania a nie jakieś typowo miejskie opony z miękką ścianką które bieżesz na razie pod uwagę... Tu masz fotkę: No ewentualnie z bardziej uniwersalnych, to za 210zł Hankook Ventus V12 EVO, które świetnie wypada w testach. -------------------- MX-5 ND
|
|
|
Tue, 30 Mar 2010 - 20:34
Post
#110
|
|
SHIFT_oldschool Dołączył: Sun, 14 November 2004 |
witam, Co powiecie o continentalach sport contact 3? Testowałem je na trzech różnych samochodach i za każdym razem wypadały bardzo dobrze, zwłaszcza w porównaniu do poprzedniej generacji GY F1. Na torze nie miałem okazji ich wypróbować, ale do daily drivera są IMO jak znalazł, bo w fajny sposób łączą dobrą przyczepność na suchym z odpornością na aquaplaning i ogólną stabilnością w deszczu. |
|
|
Tue, 30 Mar 2010 - 21:26
Post
#111
|
|
User Dołączył: Wed, 16 August 2006 Skąd: Kraków |
No ewentualnie z bardziej uniwersalnych, to za 210zł Hankook Ventus V12 EVO, które świetnie wypada w testach. Problem i rozmiar identyczny jak u mnie i powiem Ci, że opony wyglądają bardzo zachęcająco. Dodatkowo po przeczytaniu opini, mocno zaczynam się nad nimi zastanawiać. A cena na www.sklepopon.pl bardzo kusząca, 177 zł / szt. -------------------- Piter
|
|
|
Wed, 31 Mar 2010 - 21:05
Post
#112
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 23 August 2003 Skąd: Wydminy |
Co sądzicie o Hankook Ventus Sport K104 ??
-------------------- SSS 2008 Modlin- 60ft 2.062, ET 12.625@186.55
|
|
|
Sat, 03 Apr 2010 - 16:49
Post
#113
|
|
User Dołączył: Wed, 10 August 2005 Skąd: Warszawa |
Jak mają się Yokohamy Parady Spec-2 oraz Yokohamy AVS Sport na tle Toyo R1R?
Słyszałem opinię, że Parady tylko wyglądają... Pozdr -------------------- "Nie dyskutuj z debilem: najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
|
|
|
Sat, 03 Apr 2010 - 22:27
Post
#114
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 12 November 2003 Skąd: Krakow |
Jak mają się Yokohamy Parady Spec-2 oraz Yokohamy AVS Sport na tle Toyo R1R? Słyszałem opinię, że Parady tylko wyglądają... Pozdr na tle r1r nijak bo to inna polka opon... seryjna opona vs semislik.. mozna je porownywac do t1r -------------------- http://www.racingforum.pl/zmiana-w-regulaminie-dotyczAeca-sygnaturek-na-forum-t101875.html
|
|
|
Wed, 07 Apr 2010 - 15:36
Post
#115
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 24 July 2005 Skąd: Sthlm |
Za 219 zł za sztukę, masz nówki KUMHO ECSTA MX KU15 na oponytanio.pl Konkretna opona do upalania a nie jakieś typowo miejskie opony z miękką ścianką które bieżesz na razie pod uwagę... Tu masz fotkę: Jeździłem na niej kiedyś na torze i na suchym jak na "cywnilną" oponę była rewelacyjna. Za to na mokrym dość beznadziejna, ale to z mojej strony był świadomy wybór. Tylko że o ile wiem, ta opona już od dawna nie jest produkowana- tak mi ze 2-3 lata temu odpowiedzieli z Oponytanio właśnie. A mam pytanie: ktoś z Was jeździł na następcy tej opony,Kumho V70A ? -------------------- Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25 |
|
|
Thu, 08 Apr 2010 - 07:40
Post
#116
|
|
Forum Clubber Dołączył: Sun, 10 April 2005 Skąd: WWA/Tripolis |
Patrzac po biezniku to chyba bedzie jeszcze gorsza na mokrym
-------------------- Kra$
And JDM again... :) |
|
|
Sat, 10 Apr 2010 - 20:47
Post
#117
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 30 December 2009 |
Panowie potrzebuje waszej opinii
Golf mk2 moc<200km waga ca. 900kg zawias gwint (ale nie beton tylko dobrze dostrojony pod autko) do tego poliuretany samochód używany na codzień aktualnie przod oponki r888(na wykończeniu) tył t1r. co doradzicie na przód do takiego auta? nie wiem czy ta informacja sie przyda ale te wymęczone r888 jeszcze wystarczająco dobrze ogarniaja mi Golfine -------------------- @CoiloversPl
|
|
|
Fri, 23 Apr 2010 - 21:49
Post
#118
|
|
User Dołączył: Wed, 03 September 2008 |
Podepnę się pod temat. Pacjent to Golf 4 1.8T FWD Moc około 300ps i moment na pewno ponad 420nm. (jeszcze nie mierzone)
Obecnie latam na dunlop 01, ale jakoś słabo z trakcją na nich, czasami na 3biegu nie trzymają na suchym. Potrzebuje oponki która będzie zarówno dobra na suchym jak i na deszcz, auto używane na co dzień od czasu do czasu 1/4. Myślałem nad: Continental ContiSportContact3 Bridgestone Potenza RE050 A Michelin Pilot Sport PS3 Opona musi kleić na suchym bo teraz na 1/4 to 200konne auto mi odjeżdża a ja dalej szukam trakcji.... Aha, ważne żeby miała dobre trzymanie boczne, raczej szybko w trasie latam i nie chciałbym się w którymś momencie obudzić w rowie. aha, rozmiar opony 225/40/18 -------------------- ex Mk4 GTI 1.8T @ k04-023 @ 280+++
|
|
|
Tue, 25 May 2010 - 20:00
Post
#119
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: Warszawa |
Podepnę się pod temat. Pacjent to Golf 4 1.8T FWD Moc około 300ps i moment na pewno ponad 420nm. (jeszcze nie mierzone) Obecnie latam na dunlop 01, ale jakoś słabo z trakcją na nich, czasami na 3biegu nie trzymają na suchym. Potrzebuje oponki która będzie zarówno dobra na suchym jak i na deszcz, auto używane na co dzień od czasu do czasu 1/4. Myślałem nad: Continental ContiSportContact3 Bridgestone Potenza RE050 A Michelin Pilot Sport PS3 Opona musi kleić na suchym bo teraz na 1/4 to 200konne auto mi odjeżdża a ja dalej szukam trakcji.... Aha, ważne żeby miała dobre trzymanie boczne, raczej szybko w trasie latam i nie chciałbym się w którymś momencie obudzić w rowie. aha, rozmiar opony 225/40/18 Bridgestone Potenza S001 -------------------- DISI-tune - strojenie silników Mazda 2.3 DISI Turbo / 2.0 SkyActiv
|
|
|
gość_bezduszny_* |
Tue, 25 May 2010 - 20:57
Post
#120
|
|
takie szybkie pytanie....
Czy TOYO T1R wraz ze zużywaniem się tracą na przyczepności....... czy to tylko moje subiektywne odczucie ? |
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 27 April 2024 - 15:14 |