1.9Tdi Mocne drgania przy przyspieszaniu..., Passat b6 1.9 105 + mod 150KM |
1.9Tdi Mocne drgania przy przyspieszaniu..., Passat b6 1.9 105 + mod 150KM |
gość_shafter_* |
Wed, 10 Mar 2010 - 12:29
Post
#101
|
|
Beheheh ale VAG poszedl po bandzie z tymi nowymi TDI ... mieli doskonale 1.9 to zrobili kupe 2.0 No i jeszcze te cyrki z rozrzadami w 3.0 ...
Ja tam swojego "ASZ -> ARL" wspominam jako najlepszy silnik pod sloncem, dzikie softy z momentem wywalonym z dolu w kosmos (2003 rok style ), wyscigi na 1/4, katowanie, upalanie, jechanie z Vmax przez kilka godzin na autostradzie, no nie do zabicia byl dziad I to wszystko na jednej jedynej turbinie ASZ Potem wymienilismy na ARL(jedna z pierwszych konwersji w .pl) bo brakowalo szmocy Ale w wałki i custom turbo juz nie szedlem ... W moim prywatnym rankingu pancernosci stawiam ASZ/ARL na rowno z 4G63 |
|
|
Wspieraj forum |
Wed, 10 Mar 2010 - 12:29
Post
#
|
Dotacja |
|
|
|
Wed, 10 Mar 2010 - 15:26
Post
#102
|
|
Forum Clubber Dołączył: Sun, 23 March 2003 Skąd: B-B, KRAK |
w pelni sie z toba kolego shafter zgadzam. na big turbo moje obserwacje sa podobne (przelot na big turbo 100kkm).. hehe
awarie zwiazane z przelotem to urwana przesowka 3 biegu w skrzyni, za szybko je zmienialem, oraz przekrecony motor, ale to moja wina a nie tuningu jazda moja hehe. reszta zyje -------------------- Z3 coupe :) jest
Z4 coupe :) jest |
|
|
Wed, 10 Mar 2010 - 15:43
Post
#103
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 13 March 2009 Skąd: Dzierżoniów |
... oraz przekrecony motor, ale to moja wina a nie tuningu jazda moja hehe. reszta zyje zdradź tą tajemnice, to będzie wskazówką dla reszty pokolenia czego nie robić (jeżeli można tylko) -------------------- !! _http://www.youtube.com/user/bLee1988 !!
|
|
|
Wed, 10 Mar 2010 - 16:20
Post
#104
|
|
Forum Clubber Dołączył: Sun, 23 March 2003 Skąd: B-B, KRAK |
jaka tajmnice
-------------------- Z3 coupe :) jest
Z4 coupe :) jest |
|
|
Wed, 10 Mar 2010 - 16:47
Post
#105
|
|
Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa |
jak sie przekreca motor ?
-------------------- |
|
|
Wed, 10 Mar 2010 - 17:37
Post
#106
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 27 November 2002 Skąd: Bielsko-Biała |
jezdzi sie 5tys obr po autostradzie
-------------------- CompSport
Profesjonalnie Strojony Chiptuning http://www.compsport.pl 696030909 696030910 33 8213118 GG 3643857 |
|
|
Wed, 10 Mar 2010 - 19:51
Post
#107
|
|
Forum Clubber Dołączył: Sun, 23 March 2003 Skąd: B-B, KRAK |
patryk ty jakims jasnowdzen jestes czy co hihi. dokladnie tak sie przekreca motor jak napisales alejuz tak nie krece woza
-------------------- Z3 coupe :) jest
Z4 coupe :) jest |
|
|
Wed, 10 Mar 2010 - 20:30
Post
#108
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 06 March 2010 Skąd: Lbn/Wawa |
|
|
|
Wed, 10 Mar 2010 - 20:41
Post
#109
|
|
Super User Dołączył: Thu, 26 June 2008 Skąd: Kraków |
spokojnie do 180KM lub wiecej styknie chłodniczka oleju od najmocniejszych diesli AWX/AVF/ASZ/ARL nie ma sensu pakować większej chłodnicy oleju np. kilkunasto rzędowej bo cięzko w zime będzie dla silnika no chyba że ktoś ma tylko zamiar upalać diesla non-stop ale to tylko szybka droga do problemów Kolego chyba nie masz najmniejszego pojęcia o czym piszesz. Seryjny wymiennik ciepła występujący w ASZ/ARL/AWX itd zupełnie nic nie daje (tyle że się olej szybciej w zimie rozgrzewa) Seryjny ASZ grzeje olej makabrycznie i nie trzeba jakoś woza specjalnie upalać aby olej podszedł pod 120* i wyżej a tym bardziej po modach. Polecam customową chłodniczkę np: mocal. A z ciężkością dla silnika w zimie kolego nie będzie bo występuje coś takiego jak termostat do chlodnicy oleju także jest ona uzywana tylko wtedy gdy jest odpowiednia tmp. Jest to poza hamulcami w samochodzie jeden z najlepszych modow zwiekszajacy w znacznym stopniu bezawaryjnosc. A baje o nie grzejacym sie awx na autostradzie czy tez przy paru startach z pod swiatlem swiadcza albo o braku wkaznika tmp oleju albo o wskazniku marki auto gaugan. |
|
|
Wed, 10 Mar 2010 - 20:47
Post
#110
|
|
Forum Clubber Dołączył: Sun, 23 March 2003 Skąd: B-B, KRAK |
auto gaugan dobre...... chlodnica to podstawa i z chlodnica tez oliwka sie grzeje jak sie upala po autostradzie..... jak napisal ibi do 120 stopni to mozna zagrzac woza na serii w ciagu kilku przybutowan na autobahn
-------------------- Z3 coupe :) jest
Z4 coupe :) jest |
|
|
Wed, 10 Mar 2010 - 22:34
Post
#111
|
|
User Dołączył: Tue, 18 November 2008 Skąd: PL |
99% osób, które znam to seryjna chłodniczka w AWX w zupełności im wystarcza do 170KM
większąść tych ludzi nie uznają auta za bożyszcze i upala je jak im sie podoba przebiegi po takich modach to średnio to 70kkm znam pare osób które maja z 1.9TDI zrobione 200,212,220KM i maja seryjną chłodniczkę oleju w zeszłym tygodniu porównałem sobie chłodniczkę oleju z AJM/AFN to tu Audi dało dupy w porównaniu do AWX/AVF itd. nie przecze, że mocal z termostatem to przerost formy nad treścia ale do 170KM moim zdaniem wystarczy chłodniczka oleju zmocniejszych PD a koszt takiego zestawu to nie wiem czy zmieści sie w 1.000zł nie wiem czy w benzynie czy w dieslu olej szybciej sie grzeje ale w moim byłym AEB 200KM wskaznik temp.olejowej nigdy nie wariował a to auto to dopiero upalałem.... a tak wogole to kto o zdrowych zmysłach będzie gonił gnojowoza ze stałą prędkościa przez kilka godzin lub upalał do upadłego..... chociaż ostatnio koleś sie pochwalił jak sprowadził z niemiec do polski 1.9tdi 115KM w audi a4b6 2004 i przez kilka godzin w 3 osoby nie schodził po niżej 180km/h są i tacy... nie pochwalam |
|
|
Wed, 10 Mar 2010 - 22:40
Post
#112
|
|
User Dołączył: Tue, 18 November 2008 Skąd: PL |
mowa oczywiście o normalnej jezdzie i czasem gdzie można to wcisnie sie gaz do dechy ale jak ktoś chce upalać auto to nie kupuje ON
a swoją drogą tdik jaką masz chłodnice oleju + termostat w podstawie ?? |
|
|
Wed, 10 Mar 2010 - 23:02
Post
#113
|
|
Forum Clubber Dołączył: Sun, 23 March 2003 Skąd: B-B, KRAK |
mocala chyba mam. kazdemu kto nie ma chlodnicy proponuje zakup zegara tem oleju
-------------------- Z3 coupe :) jest
Z4 coupe :) jest |
|
|
Wed, 10 Mar 2010 - 23:15
Post
#114
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 09 February 2006 Skąd: Wrocław/ Oborniki Śląskie |
dyskusja wrze wiec ja sie wypowiem co do softu i koksowania auta bo czytam o kosmicznym koksie i EGT
doładowanie 1,2 bara, dawka paliwa 55mg/r. seryjne czasy wtrysku. auto nie było skoksowane ani przedmuchane, więc czy nadal wina jest w sofcie? moc wyszła ze sprawności pompek. Pompki od poczatku działalności w uzywce bierzemy od stałego dostawcy i nigdy nie było problemów. Przypomne tylko że właściciel w momoencie zakupu auta kiedy była robiona diagnoza został poinformowany o potrzebie wymiany pompowtrysku. Nie zrobił tego tylko jeździł. Przed modami też nie był do końca szczęśliwy że pompki trzeba wymienić. Co do sprężarki. W momencie zakupu na diagnostyki wszystkie parametry byly igła. Później pojawiły sie cyrki. Okazało sie ze turbo oberwało mechanicznie a gruszka sprężarki była zgnieciona. stąd wymiana na garetta. -------------------- www.vagtune.pl tel.502730289
indywidualny chiptuning, hamownia 4x4 Dynostar 4W-X |
|
|
Wed, 10 Mar 2010 - 23:52
Post
#115
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 03 October 2005 Skąd: Trojmiasto |
|
|
|
Wed, 10 Mar 2010 - 23:53
Post
#116
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 11 December 2008 Skąd: Na dole z lewej strony mapy |
Wiadomo w koncu co sie stalo w silniku?
-------------------- Mocy Dostarcza JETRONIK
|
|
|
Thu, 11 Mar 2010 - 18:12
Post
#117
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 23 September 2007 |
Więc podumowując wątek jaki jest bezpieczny program dla BXE (konie i niutki) ? zakładając zdrowy motor i czy jest konieczność dokładania chłodnicy oleju (nie chodzi o to, że nie zaszkodzi tylko czy jest to umotywowane przy np. 140 konikach).
|
|
|
Thu, 11 Mar 2010 - 20:26
Post
#118
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 03 October 2005 Skąd: Trojmiasto |
Więc podumowując wątek jaki jest bezpieczny program dla BXE (konie i niutki) ? Nie ma...nawet na serii padaja w tych silnikach sprezarki .. a rzeznik zagotuje motor jak bedzie chcial koniecznie sie wykazac Przyjelo sie ze okolice 140KM i 310Nm nie wplywaja zauwazalnie na spadek wytrzymalosci co nie oznacza ze jest to w 100% bezpieczne. Mysle ze tutaj wlasnie kwestia indywidualnego podejscia do tematu ma znaczenie |
|
|
Thu, 11 Mar 2010 - 21:02
Post
#119
|
|
User Dołączył: Tue, 18 November 2008 Skąd: PL |
Nie ma...nawet na serii padaja w tych silnikach sprezarki .. a rzeznik zagotuje motor jak bedzie chcial koniecznie sie wykazac Przyjelo sie ze okolice 140KM i 310Nm nie wplywaja zauwazalnie na spadek wytrzymalosci co nie oznacza ze jest to w 100% bezpieczne. Mysle ze tutaj wlasnie kwestia indywidualnego podejscia do tematu ma znaczenie słuszna uwaga wszystko teraz zależy od użytkownika |
|
|
Thu, 11 Mar 2010 - 21:59
Post
#120
|
|
User Dołączył: Thu, 31 March 2005 Skąd: Wrocław |
eee wcale nie tak sam wspomniałeś aby dolać do paliwa STP wręcz nie na cały bak lecz na pół baku i aby przelatać na tym gdyż może pomoże bo całkiem możliwe iż zrobił się osad na końcówce wtrysku... od momentu zakupu do momentu podkręcenia, wymiany pompowtrysków, minęło z 2 tygodnie..
Tudzież liczyłem się z faktem wymiany pompowtrysku gdyż zostało zdiagnozowane przed zakupem autka iż jedna pompka jest słaba, BA! nawet myślałem o nówkach z allegro (około 500zł za szt). Skoro miałem podkręcać silnik "wymieniliśmy" 4szt bo tak było doradzane a że mieliście dojście do sprawdzonych pompek zdecydowałem się na wymiane u Was (nawet nie pomyślałem o tym "po co wymieniać 4 nogi u stołu skoro jedna jest złamana") Lepiej abym zamilczał i już się nie wypowiadał...gdyż o dziwo jest mi wręcz głupio pisać prawdę. Poza tym nie sądziłem iż ten post wywoła taką awersje do mnie ( do cholery! został utworzony zaraz po zdarzeniu , przed oddaniem auta do Was, aby ktoś podpowiedział, przygotował na koszty)...nie marudziłem, nie szukałem przyczyny, nie twierdziłem iż to wina softu... gdyż qrwa! wierzyłem w Was chłopaki! Przyjąłem na klatę cały ten syf który mnie spotkał...widocznie mam pecha do tego auta.... -------------------- .: B6 105KM -->150KM 320Nm by DYNOSOFT :.
|
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 29 April 2024 - 07:39 |