Shoutbox 0 nowych PW 


9 Stron V  « < 4 5 6 7 8 > »   
Closed TopicStart new topic
> 1.9Tdi Mocne drgania przy przyspieszaniu..., Passat b6 1.9 105 + mod 150KM
gość_shafter_*
post Wed, 10 Mar 2010 - 12:29
Post #101









Beheheh ale VAG poszedl po bandzie z tymi nowymi TDI ... mieli doskonale 1.9 to zrobili kupe 2.0 biggrin.gif No i jeszcze te cyrki z rozrzadami w 3.0 ...

Ja tam swojego "ASZ -> ARL" wspominam jako najlepszy silnik pod sloncem, dzikie softy z momentem wywalonym z dolu w kosmos (2003 rok style biggrin.gif), wyscigi na 1/4, katowanie, upalanie, jechanie z Vmax przez kilka godzin na autostradzie, no nie do zabicia byl dziad biggrin.gif I to wszystko na jednej jedynej turbinie ASZ rolleyes.gif Potem wymienilismy na ARL(jedna z pierwszych konwersji w .pl) bo brakowalo szmocy smile.gif Ale w wałki i custom turbo juz nie szedlem ...

W moim prywatnym rankingu pancernosci stawiam ASZ/ARL na rowno z 4G63 wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 10 Mar 2010 - 12:29
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
tdik
post Wed, 10 Mar 2010 - 15:26
Post #102


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 23 March 2003
Skąd: B-B, KRAK





w pelni sie z toba kolego shafter zgadzam. na big turbo moje obserwacje sa podobne (przelot na big turbo 100kkm).. hehe
awarie zwiazane z przelotem to urwana przesowka 3 biegu w skrzyni, za szybko je zmienialem, oraz przekrecony motor, ale to moja wina a nie tuningu jazda moja hehe. reszta zyje


--------------------
Z3 coupe :) jest
Z4 coupe :) jest
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bLee!
post Wed, 10 Mar 2010 - 15:43
Post #103


Rookie
Dołączył: Fri, 13 March 2009
Skąd: Dzierżoniów





CYTAT(tdik @ Wed, 10 Mar 2010 - 15:26) *
... oraz przekrecony motor, ale to moja wina a nie tuningu jazda moja hehe. reszta zyje


zdradź tą tajemnice, to będzie wskazówką dla reszty pokolenia czego nie robić (jeżeli można tylko)


--------------------
!! _http://www.youtube.com/user/bLee1988 !!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tdik
post Wed, 10 Mar 2010 - 16:20
Post #104


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 23 March 2003
Skąd: B-B, KRAK





jaka tajmnice


--------------------
Z3 coupe :) jest
Z4 coupe :) jest
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Wed, 10 Mar 2010 - 16:47
Post #105


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





jak sie przekreca motor ? wink.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PatTDI
post Wed, 10 Mar 2010 - 17:37
Post #106


Forum Homee
Dołączył: Wed, 27 November 2002
Skąd: Bielsko-Biała





jezdzi sie 5tys obr po autostradzie


--------------------
CompSport
Profesjonalnie Strojony Chiptuning
http://www.compsport.pl

696030909
696030910
33 8213118
GG 3643857
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tdik
post Wed, 10 Mar 2010 - 19:51
Post #107


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 23 March 2003
Skąd: B-B, KRAK





patryk ty jakims jasnowdzen jestes czy co hihi. dokladnie tak sie przekreca motor jak napisales alejuz tak nie krece woza


--------------------
Z3 coupe :) jest
Z4 coupe :) jest
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kosa79
post Wed, 10 Mar 2010 - 20:30
Post #108


Rookie
Dołączył: Sat, 06 March 2010
Skąd: Lbn/Wawa





CYTAT(PatTDI @ Wed, 10 Mar 2010 - 17:37) *
jezdzi sie 5tys obr po autostradzie


O kur...wa! Na takie traktowanie to nawet teściowa nie zasługuje... laugh.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
iibitdi
post Wed, 10 Mar 2010 - 20:41
Post #109


Super User
Dołączył: Thu, 26 June 2008
Skąd: Kraków





CYTAT(silverkrzysiek @ Mon, 08 Mar 2010 - 14:58) *
spokojnie do 180KM lub wiecej styknie chłodniczka oleju od najmocniejszych diesli AWX/AVF/ASZ/ARL
nie ma sensu pakować większej chłodnicy oleju np. kilkunasto rzędowej bo cięzko w zime będzie dla silnika
no chyba że ktoś ma tylko zamiar upalać diesla non-stop ale to tylko szybka droga do problemów



Kolego chyba nie masz najmniejszego pojęcia o czym piszesz.
Seryjny wymiennik ciepła występujący w ASZ/ARL/AWX itd zupełnie nic nie daje (tyle że się olej szybciej w zimie rozgrzewa)
Seryjny ASZ grzeje olej makabrycznie i nie trzeba jakoś woza specjalnie upalać aby olej podszedł pod 120* i wyżej a tym bardziej po modach.
Polecam customową chłodniczkę np: mocal.
A z ciężkością dla silnika w zimie kolego nie będzie bo występuje coś takiego jak termostat do chlodnicy oleju także jest ona uzywana tylko wtedy gdy jest odpowiednia tmp.
Jest to poza hamulcami w samochodzie jeden z najlepszych modow zwiekszajacy w znacznym stopniu bezawaryjnosc.
A baje o nie grzejacym sie awx na autostradzie czy tez przy paru startach z pod swiatlem swiadcza albo o braku wkaznika tmp oleju albo o wskazniku marki auto gaugan.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tdik
post Wed, 10 Mar 2010 - 20:47
Post #110


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 23 March 2003
Skąd: B-B, KRAK





auto gaugan dobre...... chlodnica to podstawa i z chlodnica tez oliwka sie grzeje jak sie upala po autostradzie..... jak napisal ibi do 120 stopni to mozna zagrzac woza na serii w ciagu kilku przybutowan na autobahn


--------------------
Z3 coupe :) jest
Z4 coupe :) jest
Go to the top of the page
 
+Quote Post
silverkrzysiek
post Wed, 10 Mar 2010 - 22:34
Post #111


User
Dołączył: Tue, 18 November 2008
Skąd: PL





99% osób, które znam to seryjna chłodniczka w AWX w zupełności im wystarcza do 170KM
większąść tych ludzi nie uznają auta za bożyszcze i upala je jak im sie podoba przebiegi po takich modach to średnio to 70kkm
znam pare osób które maja z 1.9TDI zrobione 200,212,220KM i maja seryjną chłodniczkę oleju

w zeszłym tygodniu porównałem sobie chłodniczkę oleju z AJM/AFN to tu Audi dało dupy w porównaniu do AWX/AVF itd.
nie przecze, że mocal z termostatem to przerost formy nad treścia ale do 170KM moim zdaniem wystarczy chłodniczka oleju zmocniejszych PD
a koszt takiego zestawu to nie wiem czy zmieści sie w 1.000zł

nie wiem czy w benzynie czy w dieslu olej szybciej sie grzeje ale w moim byłym AEB 200KM wskaznik temp.olejowej nigdy nie wariował a to auto to dopiero upalałem....

a tak wogole to kto o zdrowych zmysłach będzie gonił gnojowoza ze stałą prędkościa przez kilka godzin lub upalał do upadłego.....
chociaż ostatnio koleś sie pochwalił jak sprowadził z niemiec do polski 1.9tdi 115KM w audi a4b6 2004 i przez kilka godzin w 3 osoby nie schodził po niżej 180km/h są i tacy...
nie pochwalam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
silverkrzysiek
post Wed, 10 Mar 2010 - 22:40
Post #112


User
Dołączył: Tue, 18 November 2008
Skąd: PL





mowa oczywiście o normalnej jezdzie i czasem gdzie można to wcisnie sie gaz do dechy ale jak ktoś chce upalać auto to nie kupuje ON
a swoją drogą tdik jaką masz chłodnice oleju + termostat w podstawie ??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tdik
post Wed, 10 Mar 2010 - 23:02
Post #113


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 23 March 2003
Skąd: B-B, KRAK





mocala chyba mam. kazdemu kto nie ma chlodnicy proponuje zakup zegara tem oleju


--------------------
Z3 coupe :) jest
Z4 coupe :) jest
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mirass
post Wed, 10 Mar 2010 - 23:15
Post #114


Frequent User
Dołączył: Thu, 09 February 2006
Skąd: Wrocław/ Oborniki Śląskie





dyskusja wrze wiec ja sie wypowiem co do softu i koksowania auta bo czytam o kosmicznym koksie i EGT

doładowanie 1,2 bara, dawka paliwa 55mg/r. seryjne czasy wtrysku.

auto nie było skoksowane ani przedmuchane, więc czy nadal wina jest w sofcie? moc wyszła ze sprawności pompek. Pompki od poczatku działalności w uzywce bierzemy od stałego dostawcy i nigdy nie było problemów.
Przypomne tylko że właściciel w momoencie zakupu auta kiedy była robiona diagnoza został poinformowany o potrzebie wymiany pompowtrysku. Nie zrobił tego tylko jeździł. Przed modami też nie był do końca szczęśliwy że pompki trzeba wymienić.
Co do sprężarki. W momencie zakupu na diagnostyki wszystkie parametry byly igła. Później pojawiły sie cyrki. Okazało sie ze turbo oberwało mechanicznie a gruszka sprężarki była zgnieciona. stąd wymiana na garetta.



--------------------
www.vagtune.pl tel.502730289

indywidualny chiptuning, hamownia 4x4 Dynostar 4W-X
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rob555
post Wed, 10 Mar 2010 - 23:52
Post #115


Frequent User
Dołączył: Mon, 03 October 2005
Skąd: Trojmiasto





CYTAT(iibitdi @ Wed, 10 Mar 2010 - 20:41) *
Kolego chyba nie masz najmniejszego pojęcia o czym piszesz.


Hmm porownaj sobie temp oleju BXE podciagnietego na ok 170KM na orginalnej chlodniczce i tej z AWX/ASZ
A co do ww passata to wartosci jakie podal Mirass sa typowe dla normalnego softa bez hardcora
Go to the top of the page
 
+Quote Post
czesław
post Wed, 10 Mar 2010 - 23:53
Post #116


Forum Killer
Dołączył: Thu, 11 December 2008
Skąd: Na dole z lewej strony mapy





Wiadomo w koncu co sie stalo w silniku?


--------------------
Mocy Dostarcza JETRONIK
Go to the top of the page
 
+Quote Post
stiepa
post Thu, 11 Mar 2010 - 18:12
Post #117


Rookie
Dołączył: Sun, 23 September 2007





Więc podumowując wątek jaki jest bezpieczny program dla BXE (konie i niutki) ? zakładając zdrowy motor i czy jest konieczność dokładania chłodnicy oleju (nie chodzi o to, że nie zaszkodzi tylko czy jest to umotywowane przy np. 140 konikach).
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rob555
post Thu, 11 Mar 2010 - 20:26
Post #118


Frequent User
Dołączył: Mon, 03 October 2005
Skąd: Trojmiasto





CYTAT(stiepa @ Thu, 11 Mar 2010 - 18:12) *
Więc podumowując wątek jaki jest bezpieczny program dla BXE (konie i niutki) ?


Nie ma...nawet na serii padaja w tych silnikach sprezarki .. a rzeznik zagotuje motor jak bedzie chcial koniecznie sie wykazac smile.gif
Przyjelo sie ze okolice 140KM i 310Nm nie wplywaja zauwazalnie na spadek wytrzymalosci co nie oznacza ze jest to w 100% bezpieczne.
Mysle ze tutaj wlasnie kwestia indywidualnego podejscia do tematu ma znaczenie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
silverkrzysiek
post Thu, 11 Mar 2010 - 21:02
Post #119


User
Dołączył: Tue, 18 November 2008
Skąd: PL





CYTAT(Rob555 @ Thu, 11 Mar 2010 - 20:26) *
Nie ma...nawet na serii padaja w tych silnikach sprezarki .. a rzeznik zagotuje motor jak bedzie chcial koniecznie sie wykazac smile.gif
Przyjelo sie ze okolice 140KM i 310Nm nie wplywaja zauwazalnie na spadek wytrzymalosci co nie oznacza ze jest to w 100% bezpieczne.
Mysle ze tutaj wlasnie kwestia indywidualnego podejscia do tematu ma znaczenie



słuszna uwaga
wszystko teraz zależy od użytkownika
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tequil
post Thu, 11 Mar 2010 - 21:59
Post #120


User
Dołączył: Thu, 31 March 2005
Skąd: Wrocław





eee wcale nie tak smile.gif sam wspomniałeś aby dolać do paliwa STP wręcz nie na cały bak lecz na pół baku i aby przelatać na tym gdyż może pomoże smile.gif bo całkiem możliwe iż zrobił się osad na końcówce wtrysku... od momentu zakupu do momentu podkręcenia, wymiany pompowtrysków, minęło z 2 tygodnie..

Tudzież liczyłem się z faktem wymiany pompowtrysku gdyż zostało zdiagnozowane przed zakupem autka iż jedna pompka jest słaba, BA! nawet myślałem o nówkach z allegro (około 500zł za szt). Skoro miałem podkręcać silnik "wymieniliśmy" 4szt bo tak było doradzane a że mieliście dojście do sprawdzonych pompek zdecydowałem się na wymiane u Was (nawet nie pomyślałem o tym "po co wymieniać 4 nogi u stołu skoro jedna jest złamana")

Lepiej abym zamilczał i już się nie wypowiadał...gdyż o dziwo jest mi wręcz głupio pisać prawdę.

Poza tym nie sądziłem iż ten post wywoła taką awersje do mnie ( do cholery! został utworzony zaraz po zdarzeniu , przed oddaniem auta do Was, aby ktoś podpowiedział, przygotował na koszty)...nie marudziłem, nie szukałem przyczyny, nie twierdziłem iż to wina softu... gdyż qrwa! wierzyłem w Was chłopaki!
Przyjąłem na klatę cały ten syf który mnie spotkał...widocznie mam pecha do tego auta....


--------------------
.: B6 105KM -->150KM 320Nm by DYNOSOFT :.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

9 Stron V  « < 4 5 6 7 8 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Monday, 29 April 2024 - 07:39