Motoryzacyjne pytania i odpowiedzi... |
Motoryzacyjne pytania i odpowiedzi... |
Thu, 04 Mar 2010 - 12:29
Post
#701
|
|
eMpowered Dołączył: Mon, 27 March 2006 Skąd: Warszawa |
Nie mam pojęcia, takie info gdzieś tam od kogoś usłyszałem.
|
|
|
Wspieraj forum |
Thu, 04 Mar 2010 - 12:29
Post
#
|
Dotacja |
|
|
|
Thu, 04 Mar 2010 - 12:36
Post
#702
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 24 March 2003 |
Rózne pigmenty mają również bazy samochodwe. Są auta, na które również nakładane są różne bazy. Na motorach owszem, finalny lakier bywa połączeniem kilku baz nakładanych warstwowo (nie mylić z mieszaniem).
Dlatego napisałem, że w dużym uproszczeniu się nie różni |
|
|
Thu, 04 Mar 2010 - 13:48
Post
#703
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 31 March 2005 Skąd: Piotrków Trybunalski |
no to jak sie nie różni to po co te nazwy ?? chwyt reklamowy czy jak ??
mam rozumiec ze różnica jest w technice malowania ?? i czemu na moto kładzie się wiecej warstw ?? -------------------- Usunięto kontrowersyjne treści. Profil pod obserwacją.
|
|
|
Thu, 04 Mar 2010 - 18:04
Post
#704
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 24 March 2003 |
i czemu na moto kładzie się wiecej warstw ?? żeby wyglądał bardziej kozacko i zobacz jaka jest powierzchnia malowanych elementów motoru, a jaka auta. Koncernom zwyczajnie by się nie opłacała taka masowa produkcja w pięknym lakierze. I tak jak popatrzę na "chmury" na lakierze (srebro przede wszystkim, szare itp.) w nowych Toyotach, Fordach i innych autach to szok - to się nazywa oszczędność na materiale, auta są zwyczajnie niedomalowane.. PS. I nie każdy motor jest malowany w taki sposób. A i auto pomalować w taki sposób to też nie filozofia. Trzeba tylko dobrą kabinę, dobre materiały i bdb. lakiernika. I trochę kasy zarówno na materiały jak i na robociznę To nie biały akryl |
|
|
gość_Keler_* |
Thu, 04 Mar 2010 - 19:18
Post
#705
|
|
powiem że mialem wczoraj nowe koła w ręku i porównywałem... moje niewygląda żeby odstawało czymś od nowego... wiec stawiam że to wina zastrzasku ale z kolei pan z warsztatu od skrzyń z ktorym dziś rano gadałem upierał się że zatrzask niema nic do "trzymania biegu" i to napewno wina koła i przesowki... :/ łapy opadają a niby taka głupota... wyciągam dzisiaj skrzynie i wioze gdzieś niech zrobią bo niemam nerwów do tego... a "zatrzasku" i tak pewnie sam niewymienie bo za cieńki jestem w temacie skrzyń Pan z warsztatu miał rację, opór zatrzasku pokonujesz przecież przy użyciu niewielkiej siły podczas zmiany biegów (tak żeby zobrazować), w końcu to tylko kulka/fasolka na sprężynie. |
|
|
Fri, 05 Mar 2010 - 14:26
Post
#706
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 02 December 2004 Skąd: Warszawa |
Czemu nikomu nie udało się jeszcze wyprodukować zapachu "nowego auta" do samochodu ?
-------------------- Zamiast na siłę ulepszać samochód lepiej ulepszyć kierowcę...
|
|
|
Fri, 05 Mar 2010 - 14:48
Post
#707
|
|
Super User Dołączył: Sun, 12 February 2006 Skąd: centrum PL |
Czemu nikomu nie udało się jeszcze wyprodukować zapachu "nowego auta" do samochodu ? pierwszy z brzegu: http://allegro.pl/item919068096_zapachowe_...h_maskotka.html Dostepne kolory/zapachy: >> niebieski - zapach nowego samochodu << ... -------------------- |
|
|
Fri, 05 Mar 2010 - 14:54
Post
#708
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 02 December 2004 Skąd: Warszawa |
Litośc,wąchąłeś kiedyś taki zapaszek ? Poza nazwą niewiele ma wspólnego.
-------------------- Zamiast na siłę ulepszać samochód lepiej ulepszyć kierowcę...
|
|
|
Fri, 05 Mar 2010 - 16:53
Post
#709
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 24 March 2003 |
mile, Ty poważnie pytasz?
|
|
|
Fri, 05 Mar 2010 - 17:50
Post
#710
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 02 December 2004 Skąd: Warszawa |
Jak najbardziej.
-------------------- Zamiast na siłę ulepszać samochód lepiej ulepszyć kierowcę...
|
|
|
Fri, 05 Mar 2010 - 18:04
Post
#711
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 31 March 2005 Skąd: Piotrków Trybunalski |
Czemu nikomu nie udało się jeszcze wyprodukować zapachu "nowego auta" do samochodu ? może nie ma zapotrzebowania albo jest to nie opłacalne i lepiej dokładnie umyć i wysprzątac,odnowic wnętrze jak ktoś chce koniecznie mieć zapach nowego auta niech pogada z kims kto pracuje w fabryce na etapie montażu/produkcji wnętrza może załatwi jakies chemikalia -------------------- Usunięto kontrowersyjne treści. Profil pod obserwacją.
|
|
|
Fri, 05 Mar 2010 - 18:10
Post
#712
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 24 March 2003 |
Jak najbardziej. ok... zatem...za dużo mamy tu na forum chemików i fizyków żebym miał operować fachowym słownictwem, ale odpowiedź znajdziesz gdy pomyślisz, jakie zapachy masz dostępne teraz - czy to kwiat, czy to owoc, czy to coś na podobiznę perfum - wytwarzany jest sztuczny aromat. A teraz pomyśl, z czego sztuczny aromat miałby zostać utworzony, skoro w nowym aucie nie pachnie niczym innym jak plastikiem, tapicerką (czy to skóra czy welur/materiał), elementami stalowymi itp. |
|
|
Fri, 05 Mar 2010 - 18:11
Post
#713
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 02 December 2004 Skąd: Warszawa |
Przecież to byłby hit wśród sprzedawców aut używanych.
-------------------- Zamiast na siłę ulepszać samochód lepiej ulepszyć kierowcę...
|
|
|
Fri, 05 Mar 2010 - 18:22
Post
#714
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 06 April 2006 Skąd: świdnik |
albo zapach malucha lub kredensa nagrzanego na słońcu:)
|
|
|
Fri, 05 Mar 2010 - 20:06
Post
#715
|
|
Super User Dołączył: Tue, 17 August 2004 Skąd: Sochaczew |
Kultowe juz choinki Wunderbaum wystepuja w zapachu "New Car", chociaz jak na moj nos to maja niewiele wspolnego z zapachem nowego auta
-------------------- '08 b8 3.0tdi
|
|
|
Sat, 06 Mar 2010 - 08:55
Post
#716
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 22 March 2004 Skąd: Żory |
Nowe auto śmierdzi klejem, żywicą, lakierem, plastikiem i innymi cudami. To w salonie już mniej, ale taka całkiem nówka jadąca z fabryki na parking-bufor. To jebie niemiłosiernie. Potem, zanim auto zoabaczy klient, to jest pucowane, myte i czyszczone. I większość smrodu znika. Ale jakbyście tak wsiedli do auta jeszcze fabryce, albo pod salonem, jak z lawety zjeżdza, to nie byłoby pytań o zapach nowego auta. Bo to nie zapach, tylko wredny smród.
Cały czas pisze o zwykłych wozidłach, dla zwykłych szaraczków. Wypasy poskładane ze skóry (nie z plastikowej świni) i drewna, które kiedyś rosło pachną zupełnie inaczej. -------------------- Tire smoke and coffee. Breakfast of champions
|
|
|
Sun, 07 Mar 2010 - 18:48
Post
#717
|
|
Moderator Dołączył: Sat, 03 January 2004 Skąd: Warszawa |
Doliczyc do tego jeszcze ze kazdy model pachnie inaczej i do kazdego trzeba by specjalnie komponowac nute zapachowa. Pozatym nawet 20-letni maluch pachnie jak kazdy innych maluch jezeli sie o niego dba. Jak ktos niedba o samochod to wlasnie wiesza roznego rodzaju smierdzidla zeby w samochodzie nie jechalo jak w miejskim szalecie.
|
|
|
Sun, 07 Mar 2010 - 19:09
Post
#718
|
|
Forum Clubber Dołączył: Sun, 09 March 2003 Skąd: Londyn |
Pytanie o cisnienie w oponach.
Skad mam wziac ile mam napompowac kola 18 jak producent przewidzial 16 i 17? Tyle samo co w serii czyli cisnienie to cisnienie? Ile byscie napompowali 235/40/18 i 265/35/18 np w BMW 540 Kombi jezdzacym tylko ze mna wiekszosc czasu? Dalem 2.5B przod i 2.6B tyl |
|
|
Sun, 07 Mar 2010 - 19:37
Post
#719
|
|
FotoPstryk Dołączył: Wed, 02 March 2005 Skąd: Olsztyn |
daj +0.1 do tego co producent zaleca dla 17 i bedzie ok
-------------------- www.slubfotki.pl - Najszybszy fotograf ślubny
www.ictus.cba.pl - fajne fotki motoryzacyjne |
|
|
Sun, 07 Mar 2010 - 19:46
Post
#720
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 31 March 2005 Skąd: Piotrków Trybunalski |
ja bym pompował tyle co producent napisał.jak sie przekroczy i da wieksze cisnienie opony inaczej sie układaja,powstaje brzuch posrodku opony więc w 540i powinienes odczuc np. gorsza trakcje. pozatym czuc wtedy głuche dudnienie na dziurach
-------------------- Usunięto kontrowersyjne treści. Profil pod obserwacją.
|
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 29 April 2024 - 22:05 |