Dobrze klejace opony na codzien i na tor |
Dobrze klejace opony na codzien i na tor |
Tue, 02 Mar 2010 - 16:35
Post
#61
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 23 September 2009 Skąd: Łódź |
Uniroyal RainSport 2 - swietna opona zwlaszcza na deszcz. Jak cieplo, to plywa w zakrecie. Acz podobno bardziej uniwersalna od wersji pierwszej.
Conti PremiumContact2 - upalilem w Imprezie dwa komplety i mam taki wniosek, ze do upalania sie nie nadaja, hahaha. W kazdym razie auto mialo gorsza przyczepnosc niz na amerykanskiej calorocznej (jakis Bridgestone). Moze trzeba kupowac SportContact. Korci mnie zeby sprawdzic Firestone SZ90, ktore polecaja moi koledzy, ale mam tez znizki w Kumho... wiec pewnie pojde w te strone. Niestety wszystko musi poczekac, bo mam jeszcze ze 4 komplety zdobycznych uzywek. W weekend robilem porzadek w garazu, przyszedl sasiad, skomplementowal regal na kola i... podarowal mi Turanze amerykanska, z ktora kupil Civika. Jak dla mnie to grubo tam miesa, ze 3 treningi obsluza. -------------------- EJ20G, EJ253, C16SE
|
|
|
Wspieraj forum |
Tue, 02 Mar 2010 - 16:35
Post
#
|
Dotacja |
|
|
|
Wed, 03 Mar 2010 - 09:49
Post
#62
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 18 February 2005 Skąd: Południe |
No dobra, coby nowego topica nie odpalać. Pacjent - Escort z podpisu, czyli dupowóz na maxa. 90 wściekłych rumaków, total seria poza hamulcem z Mondeo z przodu. Kupiłem felgi z Pumy, 6,5x15 i kombinuje nad oponami. W sumie wychodzi, że albo Uniroyal RainSport 2, albo Conti PremiumContact2. Conti o ile wiem ciszej, Uniroyal niszczy wszystko na wodzie. Mowa o 195/50R15. A może jakaś inna propozycja z klasy Medium. HP mi niepotrzebne, opony klasy econo to zwykle kible straszne, jakieś Sava czy inne. Powiedzmy, że z 1kPLN na komplet moge wydać, ale nie jest to jakieś sztywne. Za te pieniadze mozesz kupic generalnie wszystko... Od T1R ktore fajnie trzymaja ale dosc szybko znikaja, przez SP9000 ktore w mojej opini super kleiły (205/40/17), GY F1, po tuningowe Yokohama PARADA. Jesli nie masz zamiaru latac po zakretach to przy tej mocy wszystkie te opony powinny spelniac swoje zadanie. -------------------- 911 992 4S
M5 F90 800KM |
|
|
Wed, 03 Mar 2010 - 10:46
Post
#63
|
|
Super User Dołączył: Tue, 01 December 2009 Skąd: Wrocław |
Pytanko odnośnie RE050A, widziałem w Norauto w rozmiarze 225/45R17 i były wyprodukowane w Polsce, obok stały ER 300 195/60R15 i również były polskie, może to i głupie ale różnie ludzie mówią, czy wg Was ma to że są produkowane u nas jakiekolwiek znaczenie odnośnie osiągów opony? Do swojego wozidła chcę kupić w rozmiarze 205/55R16.
Czy Wasze wrażenia i opinie odnośnie RE050A dotyczą opon wyprodukowanych w Polsce? Już byłem na 100% zdecydowany jak zwykle "za pięć dwunasta" pojawiły się wątpliwości... -------------------- Project FiA 6Y20VT - v 1.5
|
|
|
Wed, 03 Mar 2010 - 13:25
Post
#64
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 11 October 2002 Skąd: Warszawa |
Jako że czarne wyszło potrzebna mi opona na lato do WRXa. Zamierzam na miej pojeździć trochę (no może więcej niż trochę ) na Bemowie u Wróbla po tych jego płytach betonowych, zakładam więc że zaraz się skończy.
Opona musi zatem dobrze kleić, ale RÓWNIEŻ wolno schodzić i kosztować rozsądne pieniądze (abym nie poszedł z torbami jak za 3 tyg. będę kupował nowy komplet). Ponieważ nie chce mi się ciągle zmieniać kół, a na co dzień WRXem lubi jeździć moja żona, wyścigowy slick odpada - opona musi dawać się również prowadzić na mokrym. Rozmiar 225/45/17 -------------------- 2021 Audi R8 V10
1991 Ferrari Testarossa |
|
|
Wed, 03 Mar 2010 - 13:35
Post
#65
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: http://fightboxing.pl/ |
Wie ktoś coś o tym ? Ma toto dopuszczenie na ulice ? Jakieś opinie również mile widziane Przeznaczenie: 4x4 - około 1050 kg/300 HP
http://ssl.delti.com/cgi-bin/rshop.pl?deta...&sowigan=So |
|
|
Wed, 03 Mar 2010 - 15:47
Post
#66
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 23 September 2009 Skąd: Łódź |
Czy Wasze wrażenia i opinie odnośnie RE050A dotyczą opon wyprodukowanych w Polsce? Tak, mam w Imprezie 050A wyprodukowane w Polsce i jesteb bardzo zadowolony. Dokladnie ten rozmiar - 205/55/16. -------------------- EJ20G, EJ253, C16SE
|
|
|
Wed, 03 Mar 2010 - 18:40
Post
#67
|
|
Super User Dołączył: Tue, 01 December 2009 Skąd: Wrocław |
Ufff dzięki za radosną nowinę
-------------------- Project FiA 6Y20VT - v 1.5
|
|
|
Thu, 04 Mar 2010 - 11:44
Post
#68
|
|
User Dołączył: Thu, 09 March 2006 |
Szybkie pytanie - mam 2x T1R i 2x Proxes 4
Które na tył a które na przód i dlaczego? -------------------- F4R
|
|
|
Fri, 05 Mar 2010 - 07:31
Post
#69
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 03 October 2007 Skąd: pomorskie |
witam,
jeśli by porównać Toyo R888 do amerykańskich wytworów, jeśli chodzi o jazdę na codzień i czasem 1/4 co wypada najlepiej? Mickey Thompson ET street radialII Nitto NT555 oba koła tak samo jak toyo, mają bieżnik, oraz DOT czy można się poruszać na nich po naszych drogach,oraz czy łapią sie pod klasę street na zawodach 1/4? jeśli nie to WHY???? mogę kupić takie opony w interesujących mnie rozmiarach 16",17" 255/50....(295/45)... w cenie+-900zł za sztukę (w usa 190USD) czy to dobra cena? Doradzcie -------------------- mustang 94r. 5.0 GT nitrous.
ET 11.89@199,5km/h Ełk 2012 |
|
|
Fri, 05 Mar 2010 - 14:56
Post
#70
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 18 February 2005 Skąd: Południe |
Szybkie pytanie - mam 2x T1R i 2x Proxes 4 Które na tył a które na przód i dlaczego? To troche malo danych! rok? stan? zuzycie? auto? przeznaczenie? Do normalnej jazdy uliczej dalbym T1R na przod i P4 na tyl. Dlaczego? Bo w moim odczuci T1R ma mieksza mieszanke i lepiej klei, a to jest Ci potrzebne w FWD (patrzac po podpisie i avatarze Clio/R19). -------------------- 911 992 4S
M5 F90 800KM |
|
|
Fri, 05 Mar 2010 - 15:48
Post
#71
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 17 April 2004 Skąd: Łódź |
Ufff dzięki za radosną nowinę czyli jednak zostajesz przy nich to px4 na tyl potestowac i jak cos srpzedac i dokupic t1r na tyl -------------------- Łódzki Związek Motorowy
_http://www.motosportklub.pl |
|
|
Fri, 05 Mar 2010 - 16:36
Post
#72
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 28 April 2008 Skąd: Drag Racing Strip |
witam, jeśli by porównać Toyo R888 do amerykańskich wytworów, jeśli chodzi o jazdę na codzień i czasem 1/4 co wypada najlepiej? Mickey Thompson ET street radialII Nitto NT555 oba koła tak samo jak toyo, mają bieżnik, oraz DOT czy można się poruszać na nich po naszych drogach,oraz czy łapią sie pod klasę street na zawodach 1/4? jeśli nie to WHY???? mogę kupić takie opony w interesujących mnie rozmiarach 16",17" 255/50....(295/45)... w cenie+-900zł za sztukę (w usa 190USD) czy to dobra cena? Doradzcie Miałem ci na PW odpisać ale jakoś zapomniałem Nitto NT555 to opony typu Toyo T1R lub S, odpowiednikiem R888 są Nitto NT555R do dragu (a R2 to opony na tor). Z koleji jeśli opona ma być użytkowana na codziń i 1/4 mili to ja bym jednak poszedł w MT Sportsman S/R lub BFGoodrich g-Force T/A Drag Radial ew. zwykłe BFGoodrich Dragradial wszystkie są lepsze na wodę niż R888 (choć dalej na mokrym bym się nie napędzał jak dziki) i dobrze kleją. Wszystkie mają DOT. Pzdr -------------------- American Muscle.
Pontiac Firebird Esprit '77 z LS1 |
|
|
Fri, 05 Mar 2010 - 17:12
Post
#73
|
|
Super User Dołączył: Sat, 14 March 2009 |
No dobra, coby nowego topica nie odpalać. Pacjent - Escort z podpisu, czyli dupowóz na maxa. 90 wściekłych rumaków, total seria poza hamulcem z Mondeo z przodu. Kupiłem felgi z Pumy, 6,5x15 i kombinuje nad oponami. W sumie wychodzi, że albo Uniroyal RainSport 2, albo Conti PremiumContact2. Conti o ile wiem ciszej, Uniroyal niszczy wszystko na wodzie. Mowa o 195/50R15. A może jakaś inna propozycja z klasy Medium. HP mi niepotrzebne, opony klasy econo to zwykle kible straszne, jakieś Sava czy inne. Powiedzmy, że z 1kPLN na komplet moge wydać, ale nie jest to jakieś sztywne. Czacza rozważ Yokohamę C-drive'a oraz Nokiana H. |
|
|
Fri, 05 Mar 2010 - 20:59
Post
#74
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 15 March 2005 Skąd: Bełchatów |
Co sadzicie o re70 na codzien ?
Nie jestem super hiper kierowca (evo mam dopiero od 3 miesiecy), do tego mam US wiec zamiata bokami jak chce i boje sie ze na mokrym moze byc ciezko? Czy lepiej zdecydowac sie na re50, a na upalanie kupic cos innego? Evo to moje auto na codzien, wiec trasy, miasto itd. -------------------- Było A3:152KM->S3:272KM->EvoIX:391KM->EvoX:403KM->F10->A6 C7 BiT 370KM@770NM
Jest: S1000XR || E63s W212: 701KM@1002NM |
|
|
Fri, 05 Mar 2010 - 23:01
Post
#75
|
|
Forum Clubber Dołączył: Sun, 23 March 2003 Skąd: B-B, KRAK |
jak pisalem moze i potenze sa dobre na suchy asfalt ale po deszczu to jest totalna kupa mowe o re050a. opony mialem nowki kupione w sklepie
-------------------- Z3 coupe :) jest
Z4 coupe :) jest |
|
|
Sat, 06 Mar 2010 - 01:27
Post
#76
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 11 October 2002 Skąd: Warszawa |
A ja miałem RE50A w poprzednim aucie, teraz mam w obecnym i nie narzekam. Moim zdaniem to świetna cywilna opona. Poprzednio z opon UHP miałem m.in. GY F1, Dunlopy 9000, Dunlopy Sport MAXX.
Teraz do subaraka zarzucam RE70. Felgi już mam, opony mają być we wtorek. -------------------- 2021 Audi R8 V10
1991 Ferrari Testarossa |
|
|
Sat, 06 Mar 2010 - 08:00
Post
#77
|
|
User Dołączył: Sat, 12 April 2008 Skąd: Kraków |
Wg mnie Dunlopy Sport Maxx to straszny szajs przekonaliśmy sie w Ułężu ta torze teraz szukam czegos innego Pablo doradzisz
-------------------- White Abarth 500
Alfa Romeo Giulietta |
|
|
Sat, 06 Mar 2010 - 09:39
Post
#78
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 15 March 2005 Skąd: Bełchatów |
A ja miałem RE50A w poprzednim aucie, teraz mam w obecnym i nie narzekam. Moim zdaniem to świetna cywilna opona. Poprzednio z opon UHP miałem m.in. GY F1, Dunlopy 9000, Dunlopy Sport MAXX. Teraz do subaraka zarzucam RE70. Felgi już mam, opony mają być we wtorek. Ale ty WRX nie masz na codzien A nie zastanawiałeś sie nad r1r tez? -------------------- Było A3:152KM->S3:272KM->EvoIX:391KM->EvoX:403KM->F10->A6 C7 BiT 370KM@770NM
Jest: S1000XR || E63s W212: 701KM@1002NM |
|
|
Sat, 06 Mar 2010 - 11:11
Post
#79
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 20 August 2004 Skąd: Warszawa / Mokotów |
lub BFGoodrich g-Force T/A Drag Radial ew. zwykłe BFGoodrich Dragradial Z tego co wiem, chyba wiem to obie z tych opon nazywaja sie g-force T/A Dragradial, tyle ze ta pierwsza opona ma wszedzie dodany indeks "2" nie wiem czy chodzi ze jest to jakis nowszy model czy co....? -------------------- Sociedad Espanola Automoviles de Turismo
był: Toledo T.U.R.B.O 1.8 20VT GT28R VW Golf VII R Tornado Red 400/500 - Mistrz Polski Street AWD 2016 Audi RS4 B8 450HP |
|
|
Sat, 06 Mar 2010 - 14:46
Post
#80
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 11 October 2002 Skąd: Warszawa |
Wg mnie Dunlopy Sport Maxx to straszny szajs przekonaliśmy sie w Ułężu ta torze teraz szukam czegos innego Pablo doradzisz Nikt nie twierdzi, że jest inaczej. Ale ty WRX nie masz na codzien A nie zastanawiałeś sie nad r1r tez? Jeżeli ty Lancera masz na co dzień, to tym bardziej brałbym RE70, zamiast R1R. -------------------- 2021 Audi R8 V10
1991 Ferrari Testarossa |
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 27 April 2024 - 11:40 |