Shoutbox 0 nowych PW 


18 Stron V  « < 12 13 14 15 16 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Przygotowanie silnika M50B25 pod turbo
Sultan of spin
post Tue, 01 Sep 2009 - 02:28
Post #261


User
Dołączył: Thu, 09 April 2009





CYTAT(mcgiver @ Mon, 31 Aug 2009 - 22:48) *
bov już jest , teraz czas na wg.
znalazłem takie cuś na aledrogo http://www.allegro.pl/show_item.php?item=725946644 , pisałem ze sprzedawcą i zarzeka się ze to nie chińszczyzna , bo wykonanie o wiele lepsze .
do wyboru 34mm , 35mm , 40mm.
co powiecie na takie zabawki wink.gif ? wiadomo ze ani to hks , ani greddy, ale cena przystepna.
a tak apropo jesli wg nawali to co jest bardziej prawdopodobne ; będzie niedoładowywał , czy przeładowywał ? wiem może głupio sformułowane , ale co może najpredzej paśc w takim niemarkowym zaworze?



Przy takim nie markowym zaworze słabym punktem może się okazać sprężyna, która dociska zawór kiedy jest on zamknięty, tzn po pewnym czasie może zacząć się ona blokować i zawór pozostanie w pozycji otwartej, tak się często dzieje przy tańszych bov'ach.
Najlepszym rozwiązaniem jest HKS a najtaniej można go dostać w USA.
Co do jakości poszczególnych zaworów i to który warto zamontować sporo możesz się dowiedzieć na http://turbokillers.com/


--------------------
S52b32
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 01 Sep 2009 - 02:28
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
mcgiver
post Tue, 01 Sep 2009 - 08:14
Post #262


Forum Killer
Dołączył: Mon, 24 March 2008
Skąd: żywiec





CYTAT(Sultan of spin @ Tue, 01 Sep 2009 - 02:28) *
Przy takim nie markowym zaworze słabym punktem może się okazać sprężyna, która dociska zawór kiedy jest on zamknięty, tzn po pewnym czasie może zacząć się ona blokować i zawór pozostanie w pozycji otwartej, tak się często dzieje przy tańszych bov'ach.
Najlepszym rozwiązaniem jest HKS a najtaniej można go dostać w USA.
Co do jakości poszczególnych zaworów i to który warto zamontować sporo możesz się dowiedzieć na http://turbokillers.com/


niewiem czy się dobrze rozumiemy bo ja piszę o WG ,a ty o BOV.
jeśli faktycznie słabym punktem takiego WG jest tylko sprężyna , to nie problem , bo wtedy poprostu niedoładuje , więc nie ma ryzyka rozje... silnika , chyba się zdecyduję na ten fi 40mm


--------------------
mój stroker m50b29T się robi _http://mcg1ver.fotosik.pl/albumy/516168-68.html

TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX; po co jechac na ręcznym , jak mozna dać w p...e :).
Śmierć jeżdzi szybko więc trzeba być szybszym od niej.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Sat, 05 Sep 2009 - 14:17
Post #263


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





jakie mam kupic swiece do m50b25 turbo , odprezenie ok 8, inwestowac w cos lepszego czy znow to samo , mialem NGK pod silnik brane nie pamietam juz oznaczenia (slaba iskra juz jest na nich i maja swoj przebieg)


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
elmo0104
post Sat, 05 Sep 2009 - 19:38
Post #264


User
Dołączył: Tue, 05 May 2009





Ja bym kupil ngk ale jakies zimniejsze, tzn takie ktore maja lepsze odprowadzenie ciepla(nie sa to jakies specjalne swiece), musisz poszukac jakie oznaczenie by dokladnie mialy takie swiece NGK bo ja nie wiem. Ty juz z tymi swiecami jezdziles autem uturbionym? czy bedzie to pierwsza jazda autem z turbo?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Sun, 06 Sep 2009 - 02:36
Post #265


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





CYTAT(elmo0104 @ Sat, 05 Sep 2009 - 19:38) *
Ja bym kupil ngk ale jakies zimniejsze, tzn takie ktore maja lepsze odprowadzenie ciepla(nie sa to jakies specjalne swiece), musisz poszukac jakie oznaczenie by dokladnie mialy takie swiece NGK bo ja nie wiem. Ty juz z tymi swiecami jezdziles autem uturbionym? czy bedzie to pierwsza jazda autem z turbo?

jezdzilem na tych jako NA, uturbionym jeszcze nie jezdzilem, ale ok dzieki poszukam


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
elmo0104
post Sun, 06 Sep 2009 - 12:57
Post #266


User
Dołączył: Tue, 05 May 2009





proponuje Ci tak : weź do ręki szczelinomierz ustaw na starych świecach odpowiednia przerwe i troche jeszcze na nich pojeźdź w celu weryfikacji. Jak zrobisz ze 2 tyś km to wykręć i zobacz jaki mają kolor, Jeśli bedą białe porcelanki to trzeba szukać właśnie zimniejszych , tak jak pisałem wyżej, jeśli będą szare/brunatne to kupuj takie same. Czarne raczej nie będą no ale napisze tutaj że wtedy świeca jest za zimna i trzeba założyc jakąś cieplejszą bo szybko padnie.


Pozdro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Karol_e28
post Mon, 07 Sep 2009 - 14:00
Post #267


Super User
Dołączył: Mon, 16 June 2008
Skąd: TheDark





a nie mozesz kupic ProPerfekta? http://www.re5pect.pl/index.php?products=p...mp;prod_id=3084
Go to the top of the page
 
+Quote Post
choody
post Mon, 07 Sep 2009 - 14:14
Post #268


Frequent User
Dołączył: Tue, 26 May 2009





To się wstrzeliłeś Karol w temat smile.gif zawór już kupiony dawno
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mcgiver
post Mon, 07 Sep 2009 - 14:16
Post #269


Forum Killer
Dołączył: Mon, 24 March 2008
Skąd: żywiec





CYTAT(Karol_e28 @ Mon, 07 Sep 2009 - 14:00) *


CYTAT(mcgiver @ Tue, 01 Sep 2009 - 08:14) *
niewiem czy się dobrze rozumiemy bo ja piszę o WG ,a ty o BOV.
jeśli faktycznie słabym punktem takiego WG jest tylko sprężyna , to nie problem , bo wtedy poprostu niedoładuje , więc nie ma ryzyka rozje... silnika , chyba się zdecyduję na ten fi 40mm


--------------------
mój stroker m50b29T się robi _http://mcg1ver.fotosik.pl/albumy/516168-68.html

TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX; po co jechac na ręcznym , jak mozna dać w p...e :).
Śmierć jeżdzi szybko więc trzeba być szybszym od niej.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Karol_e28
post Tue, 08 Sep 2009 - 09:13
Post #270


Super User
Dołączył: Mon, 16 June 2008
Skąd: TheDark





k... nie spojrzałem na datę laugh.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Grzesi(E30)k
post Mon, 21 Sep 2009 - 18:27
Post #271


Forum Killer
Dołączył: Tue, 13 January 2009
Skąd: Białystok





Mam M50B25 NV ,a moge mieć za dobre pieniądze głowice z M50B20 NV (muszę tylko zweryfikować stan) czy odlewy sa takie same (średnica zaworów etc) i za razem na tyle kompatybilne że wystarczy zmienić wałki i jazda? Jak sie mają wałki wzgledem siebie w tych głowicach?

No i czy się opyla bawić jeżeli głowica będzie mnie kosztować ~100-150zł kompletna ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
korona
post Mon, 21 Sep 2009 - 19:24
Post #272


Forum Homee
Dołączył: Mon, 27 November 2006
Skąd: [SRB] Adam





Inna jest średnica zaworów, więc muszą być w innych miejscach wycięcia pod zawory w tłokach. Wałki pasują zamiennie, nie ma żadnej różnicy w osiągach
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Grzesi(E30)k
post Mon, 21 Sep 2009 - 19:31
Post #273


Forum Killer
Dołączył: Tue, 13 January 2009
Skąd: Białystok





Dzięki.


Czyli zostanie mi wziąć same wałki.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mcgiver
post Sat, 10 Oct 2009 - 21:42
Post #274


Forum Killer
Dołączył: Mon, 24 March 2008
Skąd: żywiec





czy kolektory wydechowe w m52 były takie same w b20 jak i w b28?
mam za dobra kasę do kupienia m52b20 i zastanawiam sie czy światło wewnatrz runerów jest dobre do m50 strokera 2,9litra pod turbo? chcę z tego pospawać topmounta.


--------------------
mój stroker m50b29T się robi _http://mcg1ver.fotosik.pl/albumy/516168-68.html

TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX; po co jechac na ręcznym , jak mozna dać w p...e :).
Śmierć jeżdzi szybko więc trzeba być szybszym od niej.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wb78
post Sun, 11 Oct 2009 - 00:03
Post #275


Frequent User
Dołączył: Tue, 25 March 2008





Kolektor w b20 i b28 jest ten sam (właściwie to są te same bo mamy 2 części). Są 2 otwory na lambde, po jednym na kolektor.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
elmo0104
post Sun, 11 Oct 2009 - 20:17
Post #276


User
Dołączył: Tue, 05 May 2009





z tego co wiem to sam przeswit rurek:P jest miejszy niż w seryjnych kolektorach żeliwnych od M50 (korona gdzieś się wypowiadał) ale nie zmienia to faktu że i tak pewnie będzie to tanie i dobre rozwiązanie na kolektor do turbo.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mcgiver
post Thu, 15 Oct 2009 - 08:10
Post #277


Forum Killer
Dołączył: Mon, 24 March 2008
Skąd: żywiec





dzieki za pomoc w podjeciu decyzji ; kolektorki juz jadą .
teraz z innej beczki : wczoraj przytachałem do piwnicy silnik z bety która kupiłem w czercu , tak co by go całkiem szlag nie trafił w bagazniku pod chmurką i odkryłem ciekawa rzecz blink.gif tłoki są płaskie i dochodza dokładnie do płaszczyzny bloku.
jest to o tyle dziwne ,że silnik (oczywiście m50b25) jest bez vanosa , ecu nr400 , korpus filtra bez wyprowadzenia na vanos , głowica z zaslepką z boku . samochód jest z 91roku i już zgłupłem kiedy wkładano płaskie tłoki do m50b25.
w strokerze który buduję pod turbo tłoki były z nieckami i wychodziły 0,7mm powyżej płaszczyzny bloku.


--------------------
mój stroker m50b29T się robi _http://mcg1ver.fotosik.pl/albumy/516168-68.html

TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX; po co jechac na ręcznym , jak mozna dać w p...e :).
Śmierć jeżdzi szybko więc trzeba być szybszym od niej.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
korona
post Thu, 15 Oct 2009 - 08:46
Post #278


Forum Homee
Dołączył: Mon, 27 November 2006
Skąd: [SRB] Adam





CYTAT(mcgiver @ Thu, 15 Oct 2009 - 08:10) *
dzieki za pomoc w podjeciu decyzji ; kolektorki juz jadą .
teraz z innej beczki : wczoraj przytachałem do piwnicy silnik z bety która kupiłem w czercu , tak co by go całkiem szlag nie trafił w bagazniku pod chmurką i odkryłem ciekawa rzecz blink.gif tłoki są płaskie i dochodza dokładnie do płaszczyzny bloku.
jest to o tyle dziwne ,że silnik (oczywiście m50b25) jest bez vanosa , ecu nr400 , korpus filtra bez wyprowadzenia na vanos , głowica z zaslepką z boku . samochód jest z 91roku i już zgłupłem kiedy wkładano płaskie tłoki do m50b25.
w strokerze który buduję pod turbo tłoki były z nieckami i wychodziły 0,7mm powyżej płaszczyzny bloku.



Tłoki płaskie były wyłacznie w silnikach z vanosem, do kompletu są niezbędne dłuższe korby (140mm). Jeżeli takie tłoki są w silniku bez vanosa to ktos już tam grzebał, innej opcji nie ma.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mcgiver
post Thu, 15 Oct 2009 - 08:59
Post #279


Forum Killer
Dołączył: Mon, 24 March 2008
Skąd: żywiec





CYTAT(korona @ Thu, 15 Oct 2009 - 08:46) *
Tłoki płaskie były wyłacznie w silnikach z vanosem, do kompletu są niezbędne dłuższe korby (140mm). Jeżeli takie tłoki są w silniku bez vanosa to ktos już tam grzebał, innej opcji nie ma.

niewiem jakie długie sa korby ale tłoki od dołu widac ze są krutsze , tyle mi się udało zauwazyć bez rozbierania dołu.
są ślady że ktoś już tam był , głowica ,ma rysy na płaszczyżnie , boczna pokrywa rozrządu na silikonie ,rozrząd wygląda jak nowy , niektóre sruby w silniku są pouszkadzane .
ale zastanawiam się co by miało na celu ta modyfikacja , czyżby tylko podniesienie CR ?nonvanos miały 10,2 ,a vanos 10,5 chyba. lub może ktoś zajechał silnik i założył pierwszy lepszy czyli z dół z vanosa a góra bez ?
Korona co Ty na to ?
EDIT
które korby były z kanałem smarujacym ? bo wiem ze były , to miało na celu natrysk na denko czy smarowanie sworznia ?
dodam ze w tym silniku sa również dysze natryskowe z podpór wału w stronę tłoka.


--------------------
mój stroker m50b29T się robi _http://mcg1ver.fotosik.pl/albumy/516168-68.html

TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX; po co jechac na ręcznym , jak mozna dać w p...e :).
Śmierć jeżdzi szybko więc trzeba być szybszym od niej.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mcgiver
post Thu, 15 Oct 2009 - 09:24
Post #280


Forum Killer
Dołączył: Mon, 24 March 2008
Skąd: żywiec





scaliłem posty smile.gif



--------------------
mój stroker m50b29T się robi _http://mcg1ver.fotosik.pl/albumy/516168-68.html

TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX; po co jechac na ręcznym , jak mozna dać w p...e :).
Śmierć jeżdzi szybko więc trzeba być szybszym od niej.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

18 Stron V  « < 12 13 14 15 16 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 28 April 2024 - 13:30