Shoutbox 0 nowych PW 


18 Stron V  « < 10 11 12 13 14 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Przygotowanie silnika M50B25 pod turbo
mcgiver
post Sun, 07 Jun 2009 - 23:42
Post #221


Forum Killer
Dołączył: Mon, 24 March 2008
Skąd: żywiec





ostatnio w projekcie niewiele sie dzieje bo mam robotę z domem (wiecie ; sezon budowlany wink.gif ) .
za to korzystajac z okazji , kupiłem baze pod mój projekt
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=650676602
cena z aukcji poleciała 30% w dół hehe tongue.gif
silnik w aucie miał być niby zajechany na amen , ale okazało sie ,ze jest tylko wtopiony wałek w łoze , wiec do wymiany tylko łoze i wałek.
pozatym urwany jest główny łancuch , ale zawory są proste tylko na dwóch tłokach widać ze spotkały sie z zaworami ale bez zadnych uszkodzeń.
rozebrałem cały silnik ; gładzie super , widac nawet ślady honowania fabrycznego, próg praktycznie nie wyczuwalny .
Głowica sprawdzałem z kazdej strony i nie widzę zadnych pękniec wiec w moim mniemaniu też jest cała ,ale dam ją na sprawdzenie
Co ciekawe cały rozrzad jest idealny , wręcz jakby maxymalnie kilka tysiecy temu był wymieniany , ale koleś twierdzi ze on nic nie robił . buda jest w całkiem dobrym stanie wiec bedzie swietna bazą pod driftowóz i beta którą jeżdzę ocaleje biggrin.gif .
zastanawia mnie fakt ze ecu ma końcówkę 400 zamiast 402 ,


--------------------
mój stroker m50b29T się robi _http://mcg1ver.fotosik.pl/albumy/516168-68.html

TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX; po co jechac na ręcznym , jak mozna dać w p...e :).
Śmierć jeżdzi szybko więc trzeba być szybszym od niej.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 07 Jun 2009 - 23:42
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
k64
post Mon, 22 Jun 2009 - 23:53
Post #222


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





czi GARRET GT32 bedzie lepszy niz
turbina juz sprawdzona w jednym z projektow tu opisywanych a mianowiscie
IHI FV43 z Subaru STI ? (2,5) ...

mam mozliwosc kupna obie ... garret 1600zl , ihi 1800 ... obie z gwarancja , stan igla.

calosc do m50b25 ... ktora lepsza sie nada (odprezony silnik) , doladowanie 0,8 - 1 max

czy ktos cos wie na temat Garreta gt32? dokladne oznaczenie volvo P/N: 8112854 garret P/N:452123-9001
Type: GT32 Thrust Bearing Turbo.
Horsepower: 200 - 420
Displacement: 2.0 - 2.7L
Other Info: Non Watercooled

Wheel Diameter Trim A/R Type
71mm 52 0.50 Wastegated

TURBINE
Wheel Diameter Trim A/R Type
64mm 73 0.78 Wastegated
64mm 73 0.69 Free Float



DLACZEGO TAM VOLVO PISZE? Garret se to wsadzal do roznych marek i za kazdym razem zmienial tabliczke czy VOLVO wlasciwie 3ma lape na firmie Garret??
moze ktos sie orientuje w czym to siedzialo VOLVO orginalnie... nie potrafie znalesc


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Grzesi(E30)k
post Tue, 23 Jun 2009 - 12:07
Post #223


Forum Killer
Dołączył: Tue, 13 January 2009
Skąd: Białystok





Z racji że nic nie wygrzebałem ,a temat zbliżony (bo przed soft turbo wypada wyremontować silnik) to zapytam ludzi którzy przez to przechodzili/przechodzą:

1.)Ile wyniesie mnie remont dołu w M50B25 non-vanos zakładając że tłoki już idą prawdopodobnie nad wymiar i w następstwie ofc szlif honowanie i takie rzeczy (nie ogarniam za dobrze tematu jeszcze)

I od razu zapytam czy jest sens zakładać te panewki z TDS'a z racji że sa mocniejsze? (prawda to) i czy to chodzi o same korbowodowe czy także panewki główne wału korbowego?

2.)Oraz koszta głowicy w tym samym silniku - nowe prowadnice, hydro popychacze uszczelniacze i zawory.



Interesują mnie same koszta części robocizna to indywidualna sprawa.
A najchętniej to bym prosił o stronkę lub jakiś katalog z częściami żebym mógł sobie sam na spokojnie wszystko policzyć biggrin.gif


Z góry dziękować.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
makaveli
post Wed, 24 Jun 2009 - 09:54
Post #224


Forum Killer
Dołączył: Sun, 25 July 2004
Skąd: radzymin





jak robisz remont calego silnika, to bez 5k nie podchodz.
no chyba ze wsadzisz wiekszosc starych uszczelek,stare sruby, stary rorzad...
panewki od tds na korby.
w wawie remont glowicy to 1200-1300 (bez nowych zaworow) plus koszt szklanek.


--------------------
e36 320iA coupe -> 329iT by SLG - 400+
e36 325i convertible
golf
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Grzesi(E30)k
post Wed, 24 Jun 2009 - 13:21
Post #225


Forum Killer
Dołączył: Tue, 13 January 2009
Skąd: Białystok





No właśnie jak robić to wszystko na perfekt bez żadnych osłabionych punktów. Nowe uszczelki, pompy (wody, oleju) nowy rozrząd ,etc. uważam za normalną rzecz przy dobrej generalce...


Ehh to zostaje szukać zdrowego M50B25 non-vanos. Na pewno dla mnie bardziej realne jest znalezienie go niż ten remont :/
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mcgiver
post Wed, 24 Jun 2009 - 13:55
Post #226


Forum Killer
Dołączył: Mon, 24 March 2008
Skąd: żywiec





CYTAT(Grzesi(E30)k @ Wed, 24 Jun 2009 - 13:21) *
No właśnie jak robić to wszystko na perfekt bez żadnych osłabionych punktów. Nowe uszczelki, pompy (wody, oleju) nowy rozrząd ,etc. uważam za normalną rzecz przy dobrej generalce...


Ehh to zostaje szukać zdrowego M50B25 non-vanos. Na pewno dla mnie bardziej realne jest znalezienie go niż ten remont :/

Kazdy jak sprzedaje to twierdzi ze silnik jest zyleta , a potem wychodza kwiatki typu tłukące sie szklanki , apetyt na wiecej oleju niz bęzyny itd.
lepiej kupić szrota za pare groszy i zrobić wszystko od a do z.


--------------------
mój stroker m50b29T się robi _http://mcg1ver.fotosik.pl/albumy/516168-68.html

TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX; po co jechac na ręcznym , jak mozna dać w p...e :).
Śmierć jeżdzi szybko więc trzeba być szybszym od niej.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Grzesi(E30)k
post Wed, 24 Jun 2009 - 14:01
Post #227


Forum Killer
Dołączył: Tue, 13 January 2009
Skąd: Białystok





Aktualnie takiego szrota mam pod maską tongue.gif Ale nie jestem zbyt płynny finansowo i takie ~5000zł na silnik = nie porobione zawieszenie, nie ogarnięta buda i reszta moim zdaniem jednak ważniejszych rzeczy niż pogoń za KM :/


Wbrew pozorom idzie znaleźć zdrowe M50 ale jak brać to takie z auta którym można przejechać się i posłuchać na zimno i na ciepło.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
korona
post Thu, 25 Jun 2009 - 05:48
Post #228


Forum Homee
Dołączył: Mon, 27 November 2006
Skąd: [SRB] Adam





CYTAT(k64 @ Mon, 22 Jun 2009 - 23:53) *
czi GARRET GT32 bedzie lepszy niz
turbina juz sprawdzona w jednym z projektow tu opisywanych a mianowiscie
IHI FV43 z Subaru STI ? (2,5) ...

mam mozliwosc kupna obie ... garret 1600zl , ihi 1800 ... obie z gwarancja , stan igla.

calosc do m50b25 ... ktora lepsza sie nada (odprezony silnik) , doladowanie 0,8 - 1 max

czy ktos cos wie na temat Garreta gt32? dokladne oznaczenie volvo P/N: 8112854 garret P/N:452123-9001
.....

DLACZEGO TAM VOLVO PISZE? Garret se to wsadzal do roznych marek i za kazdym razem zmienial tabliczke czy VOLVO wlasciwie 3ma lape na firmie Garret??
moze ktos sie orientuje w czym to siedzialo VOLVO orginalnie... nie potrafie znalesc


Garrett którego masz do kupienia pochodzi z ciężarówki Volvo FL6 poj. 6-7l, jako że jest przeznaczona do diesla będzie mieć pewnie większą część gorącą niż GT32 do benzyny (GT32 może występować z różnymi wirnikami i obudowami). W związku z tym pemnie będzie wstawać od jakiś 3-3,5tys obr.
IHI będzie wstawało na pewno dużo szybciej, na pewno ma mniejszą wydajność niż Garrett. Które brać? Zależy do czego auto, jak chcesz się cieszyć ciągiem jak w dieslu od samego dołu bierz IHI, jak celujesz w KM a auto lubisz trzymać na wysokich obrotach bierz GT32


CYTAT(Grzesi(E30)k @ Tue, 23 Jun 2009 - 12:07) *
Z racji że nic nie wygrzebałem ,a temat zbliżony (bo przed soft turbo wypada wyremontować silnik) to zapytam ludzi którzy przez to przechodzili/przechodzą:

1.)Ile wyniesie mnie remont dołu w M50B25 non-vanos zakładając że tłoki już idą prawdopodobnie nad wymiar i w następstwie ofc szlif honowanie i takie rzeczy (nie ogarniam za dobrze tematu jeszcze)

I od razu zapytam czy jest sens zakładać te panewki z TDS'a z racji że sa mocniejsze? (prawda to) i czy to chodzi o same korbowodowe czy także panewki główne wału korbowego?

2.)Oraz koszta głowicy w tym samym silniku - nowe prowadnice, hydro popychacze uszczelniacze i zawory.



Interesują mnie same koszta części robocizna to indywidualna sprawa.
A najchętniej to bym prosił o stronkę lub jakiś katalog z częściami żebym mógł sobie sam na spokojnie wszystko policzyć biggrin.gif


Z góry dziękować.


Jak najlepiej wyromontować silnik?

- Tłoków nadwymiarowych nie warto szukać, za drogo. Lepiej kupić używki w idealnym stanie i do tego dokupić blok nominał z fabrycznym honowaniem. Co ciekawe nie zawsze zużywają się w równym stopniu, rozbierałem wiele M50, czasem tłoki były igła a na bloku progi, czasem blok jak nowy a tłoki wytarte. Lepiej kupić osobno niż złożone w całość.
- Wał podobnie, szukaj nominała w idealnym stanie, panewki główne 350zł, korbowodowe 300zł
- napinacze nie muszą być nowe, można kupić używane w stanie jak nowe, podobnie ślizgi łańcucha.
- pompa oleju do rozbiórki i sprawdzenia, jak nie ma śladów przytarć można zostawić
- popychacze hydrauliczne możesz zostawić używane jak nie mają przytarć i szyny także muszą być w bdb stanie, nowe kosztują 20-30zł sztuka, a jak szyny są wyrobione to i tak będą stukać. Dużo zależy od oleju.
- śruby głowicy ok 100-150zł, korbowodów ok 100, uszczelka głowicy 100-150, pod pokrywę zaworów 100, pod miskę 60. Ceny są za zamienniki, oryginały kosztują 3 razy tyle, ale po malutkie uszczelki i tak trzeba wybrać się do serwisu (8-20zł szt)
- remont głowicy na śląsku to 800-1000zł bez nowych zaworów, jak stare są dobre to po co wymieniać, zużywają się głównie prowadnice i to one podlegają wymianie przy remoncie

Ja bym remontował a nie kupił w ciemno. Wyjdzie drożej ale wiesz co masz. W razie czego zapraszam na priv, mam wszystko do M50 ph34r.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Thu, 30 Jul 2009 - 22:43
Post #229


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





pytanie mam ...


jaka grubosc ma scianka miski olejowej , mam problem ze zdjeciem (urwane 2 sruby) i ogolnie klopot ...
musialbym bym podnies silnik , bez kanalu jestem , reka opuchnieta a czas goni ...

w skrocie chcemy zrobic splyw oleju z turbiny, czy da rade bez sciagania i spawania... np. gwintowanie jakos?
ma ktos jakis pomysl? spawal wogole ktos miske bez sciagania? rolleyes.gif

pozdrowka k64


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mcgiver
post Mon, 10 Aug 2009 - 15:41
Post #230


Forum Killer
Dołączył: Mon, 24 March 2008
Skąd: żywiec





czy którys z tych zaworów będzie dobry do mojej turbiny??
kkk-k27 z 9litrowego dizla , chciałbym się zmiescić w 300zł,
jakies propozycje.
jeszcze jedno ; dlaczego na aukcjach nie piszą jaka jest średnica upustu w zaworze??

http://moto.allegro.pl/search.php?string=b...0&country=1


--------------------
mój stroker m50b29T się robi _http://mcg1ver.fotosik.pl/albumy/516168-68.html

TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX; po co jechac na ręcznym , jak mozna dać w p...e :).
Śmierć jeżdzi szybko więc trzeba być szybszym od niej.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
choody
post Mon, 10 Aug 2009 - 15:52
Post #231


Frequent User
Dołączył: Tue, 26 May 2009





Ale to są BOVy średnica raczej nie jest potrzebna a szczelność przy odpowiadającym Tobie doładowaniu. Średnica to przy wastegate jest potrzebna.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mcgiver
post Mon, 10 Aug 2009 - 17:25
Post #232


Forum Killer
Dołączył: Mon, 24 March 2008
Skąd: żywiec





no ok ale przecież przy duzej turbinie srednica bova musi być odpowiednio duza aby utrzymywać na poczatek np 0,5bara


--------------------
mój stroker m50b29T się robi _http://mcg1ver.fotosik.pl/albumy/516168-68.html

TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX; po co jechac na ręcznym , jak mozna dać w p...e :).
Śmierć jeżdzi szybko więc trzeba być szybszym od niej.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
choody
post Mon, 10 Aug 2009 - 17:40
Post #233


Frequent User
Dołączył: Tue, 26 May 2009





Jeśli producent pisze że zawór X trzyma ciśnienie 0,5b to raczej nie ważne czy jest to 0.5b z kkk k03 czy holset hx40. bo to jest cały czas to samo 0.5b, przepływ powietrza jest różny w tych turbinach ale w jednej i drugiej 0.5b to 0,5b. Średnica będzie Tobie potrzebna przy doborze wastegate'a bo tutaj chodzi o przepływ.

pozdrowionka
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mcgiver
post Mon, 10 Aug 2009 - 17:49
Post #234


Forum Killer
Dołączył: Mon, 24 March 2008
Skąd: żywiec





CYTAT(choody @ Mon, 10 Aug 2009 - 17:40) *
Jeśli producent pisze że zawór X trzyma ciśnienie 0,5b to raczej nie ważne czy jest to 0.5b z kkk k03 czy holset hx40. bo to jest cały czas to samo 0.5b, przepływ powietrza jest różny w tych turbinach ale w jednej i drugiej 0.5b to 0,5b. Średnica będzie Tobie potrzebna przy doborze wastegate'a bo tutaj chodzi o przepływ.

pozdrowionka

chwila niech mnie ktos oświeci jesli zle mysle
wg wewnętrzne czy zewnetrzne czuwa nad cisnieniem spalin które napedza turbinę.
bov czy blow off (to chyba to samo) czuwa nad tym aby nie zostało przekroczone zadane cisnienie w dolocie.
turbina kkk-k27 z 9litrowego catepilara to duza turbina,
kupiłem, ją okazyjnie jako wstep do mojej zabawy w turbo.
skoro to taka duza turbina to zarówno przekrój upustu na dolocie jak i upustu spalin w wydechu jest ważny , i czym wiekszy tym stabilniejsze ciśnienie w dolocie.
jestem heretykiem czy nie??


--------------------
mój stroker m50b29T się robi _http://mcg1ver.fotosik.pl/albumy/516168-68.html

TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX; po co jechac na ręcznym , jak mozna dać w p...e :).
Śmierć jeżdzi szybko więc trzeba być szybszym od niej.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
choody
post Mon, 10 Aug 2009 - 18:13
Post #235


Frequent User
Dołączył: Tue, 26 May 2009





BOV (blow off valve) działa praktycznie TYLKO w momencie zamknięcia przepustnicy - nakręcona turbina cały czas pompuje i żeby nie rozsadziło dolotu i nie skrzywiło ośki wirników montuje się właśnie BOV. A ciśnieniem na dolocie steruje WG (wastegate) w momencie gdy ciśnienie w dolocie osiąga 0.5b ciśnienie to (w przypadku wewnętrznego WG) za pomocą actuatora (taka gruszka z pręcikiem na stronie kompresora) otwiera klapkę WG w muszli turbiny upuszając spaliny i tym samym nie doprowadza do ładowania powyżej 0.5b. WG zewnętrzny jest przymocowany na kolektorze wydechowym między głowicą a turbiną - robi to samo co wewnętrzny WG tylko momentem otwarcia zaworu steruje sprężyna w jego wnętrzu (lub w nowszych konstrukcjach sterowany elektronicznie elektro-zawór)

Przekrój kanału w BOV jak i w WG określi Tobie czas w jakim czynnik (powietrze w przypadku BOV, spaliny w przypadku WG) opuszczą układ, a nie przy jakim ciśnieniu to nastąpi. Oczywiście trochę racji masz, że zawór (tego samego przeznaczenia) o mniejszym tłoku otworzy się szybciej od tego o większym tłoku, ale jedynie w przypadku w którym obydwa zawory mają takiej samej twardości sprężynę. np. BOV o fi.50mm i ugięciu sprężyny 1mm pod naciskiem 1b otworzy się przy tym 1b, ale zawór o fi.25mm i takiej samej sprężynie otworzy się przy 0.5b. Dlatego odnośnie BOV nie zawracałbym sobie głowy tylko brał taki w którym producent daje regulację od załóżmy 0.5b do 1b. A przy takiej turbinie jak Ty masz to bardziej bałbym się o WG i utrzymanie stabilnego doładowania, bo założenie jest takie że turbo do benzyny powinna być od diesla dwa razy większego pojemnościowo u Ciebie jest to ponad 3razy, i może się okazać że będziesz musiał ustawić 0.2b bo przepływ powietrza będzie ogromny, a poza tym pomyślałeś kiedy ta turbina będzie pompować??

pozdrowionka
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mcgiver
post Mon, 10 Aug 2009 - 18:23
Post #236


Forum Killer
Dołączył: Mon, 24 March 2008
Skąd: żywiec





CYTAT(choody @ Mon, 10 Aug 2009 - 18:13) *
BOV (blow off valve) działa praktycznie TYLKO w momencie zamknięcia przepustnicy - nakręcona turbina cały czas pompuje i żeby nie rozsadziło dolotu i nie skrzywiło ośki wirników montuje się właśnie BOV. A ciśnieniem na dolocie steruje WG (wastegate) w momencie gdy ciśnienie w dolocie osiąga 0.5b ciśnienie to (w przypadku wewnętrznego WG) za pomocą actuatora (taka gruszka z pręcikiem na stronie kompresora) otwiera klapkę WG w muszli turbiny upuszając spaliny i tym samym nie doprowadza do ładowania powyżej 0.5b. WG zewnętrzny jest przymocowany na kolektorze wydechowym między głowicą a turbiną - robi to samo co wewnętrzny WG tylko momentem otwarcia zaworu steruje sprężyna w jego wnętrzu (lub w nowszych konstrukcjach sterowany elektronicznie elektro-zawór)

Przekrój kanału w BOV jak i w WG określi Tobie czas w jakim czynnik (powietrze w przypadku BOV, spaliny w przypadku WG) opuszczą układ.

pozdrowionka

no wiec moja wiedza jest podobna do tego co piszesz , z tym że w wypadku turbiny dużej , powietrze zostaje upuszczane nie tylko gdy zamknie sie przepustnica ale wydaje mi się że również wczesniej .
i zgadza się to co napisałem że czym wieksze przekroje wg i bov tym lepiej.
tak wiec ponawiam pytanie jaki bov z linka który wkleiłem polecacie do 300zł , lub inny nie z allegro?


--------------------
mój stroker m50b29T się robi _http://mcg1ver.fotosik.pl/albumy/516168-68.html

TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX; po co jechac na ręcznym , jak mozna dać w p...e :).
Śmierć jeżdzi szybko więc trzeba być szybszym od niej.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kefirsky
post Tue, 11 Aug 2009 - 07:25
Post #237


Forum Killer
Dołączył: Mon, 24 March 2003
Skąd: Niepolska





choody dobrze Ci tłumaczy, a Ty nie czytasz ze zrozumieniem. BOV niczego nie upuszcza wcześniej. Tylko i wyłącznie po zamknięciu przepustnicy.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mcgiver
post Tue, 11 Aug 2009 - 08:03
Post #238


Forum Killer
Dołączył: Mon, 24 March 2008
Skąd: żywiec





CYTAT(Kefirsky @ Tue, 11 Aug 2009 - 07:25) *
choody dobrze Ci tłumaczy, a Ty nie czytasz ze zrozumieniem. BOV niczego nie upuszcza wcześniej. Tylko i wyłącznie po zamknięciu przepustnicy.
czytam ze zrozumieniem smile.gif
dobra więc który bov z linka bedzie dobry?? http://moto.allegro.pl/search.php?string=b...0&country=1
wiem ze wiekszośc to podróbki , ale czytałem ze niektóre podróby wbrew pozorom działaja niezawodnie.


--------------------
mój stroker m50b29T się robi _http://mcg1ver.fotosik.pl/albumy/516168-68.html

TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX; po co jechac na ręcznym , jak mozna dać w p...e :).
Śmierć jeżdzi szybko więc trzeba być szybszym od niej.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
choody
post Tue, 11 Aug 2009 - 16:24
Post #239


Frequent User
Dołączył: Tue, 26 May 2009





Ja bym najbardziej zaufał temu jeśli ma być do 300pln

http://moto.allegro.pl/item711534932_the_s...owy_gratis.html

najgorsze jest to że sprzedający nie piszą do jakich ciśnień są te BOV, czy mają regulację itd.

pozdrowionka
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jendrek e-30
post Wed, 12 Aug 2009 - 21:48
Post #240


Super User
Dołączył: Mon, 15 January 2007
Skąd: warszawa





http://moto.allegro.pl/item707531597_zawor...nowy_super.html


Taki ma na pewno ma regulację i na pewno wystarczy do 300km i do 1.5b styknie spoko przy m50b25 i ma wyjmowany gwizdek więc jak się komuś nie podoba to wyciąga, i potem też jest niezły dźwięk. Te małe raczej są nie regulowane i nie ma ładnego dźwięku, są też takie same jak te różnią się tylko obudową i są tańsze kosztują 200zł na allegro.pl niby taki starszy model hks, ja taki mam i jestem zadowolony i kilku kolegów i nic się nie dzieje. Te działają nie zawodnie przetestowane polecam bo dźwięk naprawdę fajny jak z gwizdkiem i bez niego a w komplecie są dwie flansze aluminiowa i ze stali, bynajmniej w moim tak było i raczej tak jest bo pewnie na jednym statku od chińczyka płynęło











POZDRO ph34r.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

18 Stron V  « < 10 11 12 13 14 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 28 April 2024 - 13:00