Przygotowanie silnika M50B25 pod turbo |
Przygotowanie silnika M50B25 pod turbo |
Wed, 25 Mar 2009 - 20:59
Post
#201
|
|
Forum Homee Dołączył: Sat, 21 December 2002 Skąd: Płock |
doszła dziś turbina. strasznie wielka , pozatym ma lekkie luzy poprzeczne i muszla spręzarki jest mokra od oleju. wiem ze nie wróży to nic dobrego ale z tego co czytałem tu i ówdzie moze to być spowodowane również słabym spływem oleju spowodowanym np. przedmuchami do skrzyni korbowej. jak powinien być zorientowany spływ oleju w stosunku do zasilania olejem? zasilanie na górze ,a spływ na dole , czy może w taki sposób zeby olej zanim wypłynie z komory smarowania tworzył w komorze olejowej "jeziorko"?? jakiej średnicy powinien być restryktor? pewnie zalezy to od ciśnienia jakie zapewnia pompa? pompa bedzie z silnika z vanosem wiec jest wydajniejsza. położenie wałka turbo-sprężarki ma być zorientowane poziomo czy ze spadkiem w którąś strone? Jeżeli widać że jest zapocona to należało by ją dać do serwisu na sprawdzenie. Co do luzów jeżeli luzy poprzeczne powodują dotykanie wirnika do muszli jest to wskazanie do oddania turbo do naprawy jeżeli ma minimalny luz to można jeździć. Zasilanie oleju góra prostopadle Spływ prostopadle w dół grawitacyjny (suma wszystkich zagięć nie może przekroczyć 90st.) Restryktor w zależności od rodzaju łożyskowania 1.5 /2-2.5 i 3.5mm) Turbo umieszczone równolegle do podłoża max odchył to +-15 stopni. -------------------- Wicemistrz Polski i Mistrz Pucharu PZMot na 1/4 mili w klasie Profi+ 2003r.
Ostatnie projekty :2 X BMW M3 3.0 Turbo ,Audi A3 1.8T,Seat Ibiza 1.8T, 2XBMW 325 Turbo, 2xAudi S3, 6xBMW E46 330i + 325 Supercharged by MTG wiecek1@neostrada.pl gg 5424844 Sportowe układy wydechowe,uturbianie aut,instalacje kompresorów... |
|
|
Wspieraj forum |
Wed, 25 Mar 2009 - 20:59
Post
#
|
Dotacja |
|
|
|
Thu, 26 Mar 2009 - 07:17
Post
#202
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 24 March 2008 Skąd: żywiec |
Jeżeli widać że jest zapocona to należało by ją dać do serwisu na sprawdzenie. Co do luzów jeżeli luzy poprzeczne powodują dotykanie wirnika do muszli jest to wskazanie do oddania turbo do naprawy jeżeli ma minimalny luz to można jeździć. Zasilanie oleju góra prostopadle Spływ prostopadle w dół grawitacyjny (suma wszystkich zagięć nie może przekroczyć 90st.) Restryktor w zależności od rodzaju łożyskowania 1.5 /2-2.5 i 3.5mm) Turbo umieszczone równolegle do podłoża max odchył to +-15 stopni. dzięki Mario odpowiedziałes na wszystkie moje pytania. -------------------- mój stroker m50b29T się robi _http://mcg1ver.fotosik.pl/albumy/516168-68.html
TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX; po co jechac na ręcznym , jak mozna dać w p...e :). Śmierć jeżdzi szybko więc trzeba być szybszym od niej. |
|
|
Thu, 26 Mar 2009 - 21:00
Post
#203
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 11 February 2009 |
i jak postępy z turbo??bo coraz bardziej sie zastanawiam nad ślimakiem do siebie. chętnie bym wysłuchał porady od kogoś kto już jest w trakcie albo już nawet zwalczył temat:) ja bym niechciał kosmicznych doładowań, zadowoliłbym sie maks 0,7 bara. spowodowane jest to też finansami bo zakucie jest drogie. pare lat temu koleszka uturbił m50b25 w e36 srebrnej, robił to w Tomsonie< i na 0,7 bara, na seryjnych bebechach wypluło mu 290 koni. wiec w zupełności bym sie takim wynikiem zadowolił. silnik to m50b25 z vanosiem i siedzi w e30.
dziwki za pomoc i pozdrawiam |
|
|
Thu, 26 Mar 2009 - 23:02
Post
#204
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 24 March 2008 Skąd: żywiec |
dzwoniłem dziś w sprawie mojej głowicy ,jest zrobiona i dają gwarancję , niestety już sie wykrwawiłem z kasy na ten miesiąc więc odbiór dopiero za 2 tygodnie.
zaczołem się rozglądać za blowoff'em i WG , niestety na necie jest juz tyle śmieci ,że cięzko odrużnić konkretny towar od szajsu . dysponuje ktoś jakimiś konkretnymi linkami zaworów które obrobią moje KKK-27 ?? jeśli nie z konkretną cena , to przynajmniej poglądowo , abym wiedział co szajs a co konkret. znalazłem hks , greddy , properfect , ale niewiem czy to nie są podróbki , (w sumie jesli dadzą radę to podróbki też mogą być), bo nie miałem jeszcze styczności z tymi gratami. przy wrzucaniu linków pamietajcie ,że to nie jest to KKK z osobowek tylko z cięzarówki . -------------------- mój stroker m50b29T się robi _http://mcg1ver.fotosik.pl/albumy/516168-68.html
TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX; po co jechac na ręcznym , jak mozna dać w p...e :). Śmierć jeżdzi szybko więc trzeba być szybszym od niej. |
|
|
Tue, 07 Apr 2009 - 20:51
Post
#205
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 11 February 2005 Skąd: wawa |
Jesli jest ktos zainteresowany to mam na sprzedaz komplet nowiutkich kutych korbowodów Eagle 135mm. Szczegóły na priv.
pozdrawiam -------------------- BMW
|
|
|
Thu, 09 Apr 2009 - 23:12
Post
#206
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 24 March 2008 Skąd: żywiec |
głowica po remoncie co widac na zamieszczonym obrazku . pospawane peknięcie , wymienione prowadnice wydechowe , wymienione gniazdo obok którego było spawane , wszystkie zawory dotarte do gniazd , (uszczelniaczy kazałem nie wymieniać bo mam kupione nowe ale założe je po wszystkich modach) ,mycie itd. , ale....niestety w domu zorientowałem sie ze nie ma jednego otworu wodnego bo został zaspawany przy likwidacji pękniecia, co zaznaczyłem na obu zdjęciach , bo ciule mieli jakąś inną uszczelkę ,a nie mówili mi zebym przywiózł swoją na wzór.
Zadzwoniłem tam i kazali mi ją przywieść po świętach , niestety nie mogłem sie doczekać i wywierciłem nowy otwór i połaczyłem go z tym kwadratowym otworem obok niego. Niestety niemam jak sprawdzić czy ten otwór ma połączenie takie ze opływa runer wydechowy pionowo w dół czy tylko sie łączy z tym kwadratowym ??? Będę wdzięczny jesli ktoś mi sprawdzi na swojej głowicy jeśli ma takową i napisze czy z tego otworu którego brakuje leci kanał pionowo (normalnie w górę ,a na zdjęciu w dół) koło runera wydechowego czy tylko się łaczy z tym kwadratowym. -------------------- mój stroker m50b29T się robi _http://mcg1ver.fotosik.pl/albumy/516168-68.html
TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX; po co jechac na ręcznym , jak mozna dać w p...e :). Śmierć jeżdzi szybko więc trzeba być szybszym od niej. |
|
|
Sat, 11 Apr 2009 - 12:50
Post
#207
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 24 March 2008 Skąd: żywiec |
??? nikt nic nie wie??
-------------------- mój stroker m50b29T się robi _http://mcg1ver.fotosik.pl/albumy/516168-68.html
TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX; po co jechac na ręcznym , jak mozna dać w p...e :). Śmierć jeżdzi szybko więc trzeba być szybszym od niej. |
|
|
Thu, 30 Apr 2009 - 20:59
Post
#208
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik |
Potrzebne wtryski do m50b25 - MOC do 300KM (soft)...
1. czy beda dobre z E39 V8? 2. co taniego mozna dostac jesli nie z e39? moze z e34 v8? 3. czy z e39 beda pasowac P&P do listwy i kolektora ssacego z m50? 4. moge miec wtryski takie za 100zl tylko ze pochodza z e38 3.0 to jest to samo? czy beda ok? z allegro widze ze te wtryski z e38 pasuja do BMW E32 E34 E38 530 730 540 740 z silnikami M60 V8. ) a te 4.0 mialy 286 ps ... wiec moze jednak beda ok te wtryski? pozdrawiam i dzieki -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
Thu, 30 Apr 2009 - 21:23
Post
#209
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 24 March 2008 Skąd: żywiec |
Potrzebne wtryski do m50b25 - MOC do 300KM (soft)... 1. czy beda dobre z E39 V8? 2. co taniego mozna dostac jesli nie z e39? moze z e34 v8? 3. czy z e39 beda pasowac P&P do listwy i kolektora ssacego z m50? 4. moge miec wtryski takie za 100zl tylko ze pochodza z e38 3.0 to jest to samo? czy beda ok? z allegro widze ze te wtryski z e38 pasuja do BMW E32 E34 E38 530 730 540 740 z silnikami M60 V8. ) a te 4.0 mialy 286 ps ... wiec moze jednak beda ok te wtryski? pozdrawiam i dzieki mocowo z v8 do r6 raczej ci nie podejdą . w r6 masz 192KM : 6 =32KM, w v8 286KM:8 =35,7 KM , 35,7x 6 = 214 KM wiec nie sądzę że wyciśniesz z nich jeszcze 40% wiecej jeśli mowa o 300KM ,tak mi to logicznie mysląc wygląda. chyba ze dasz jeszcze 2 na dolocie .... . -------------------- mój stroker m50b29T się robi _http://mcg1ver.fotosik.pl/albumy/516168-68.html
TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX; po co jechac na ręcznym , jak mozna dać w p...e :). Śmierć jeżdzi szybko więc trzeba być szybszym od niej. |
|
|
Fri, 01 May 2009 - 07:50
Post
#210
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik |
dzieki , na to nie wpadlem ehh
gdzie w takim razie dostac z e34 m5 lub e36 m3 takie ... (powinny byc dobre co? chyba najtaniej przyjda ...? ) wyczytalem ze e36 m50b25 do ok 240ps (?) -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
Fri, 01 May 2009 - 10:46
Post
#211
|
|
Moderator Dołączył: Sun, 16 March 2003 Skąd: Sweden |
szukaj z volva R
-------------------- E36 coupe M50b28 T by Artix
Audi A4 B8 TDI Avant by KingSoft |
|
|
Wed, 06 May 2009 - 14:35
Post
#212
|
|
User Dołączył: Tue, 05 May 2009 |
Witam
Czy ktoś ma może rysunek z wymiarami lub rysunek gotowy w Cadzie flanszy kolektora do głowicy do silnika M50B25? Poza Tym te posty i tak widzę że przy 0.5 bara to z tego silnika wyciągacie 290KM max a zobaczcie ten filmik. Gadałem z nim i mówił że to wszystko jest na seryjnym silniku bez odprężania no i tam ma troche inne moce przy odpowiednio 0.5 i 1 bar Co może być przyczyną? tzn jak on to osiągnął??? http://www.youtube.com/watch?v=YjkQVvfM1r4...re=channel_page |
|
|
Tue, 02 Jun 2009 - 13:26
Post
#213
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik |
czy zwykla stal mozna pospawac z z nierdzewka - chodzi o spawanie kolektorow wydechowych
jaka roznica tak naprawde jest w nierdzewce przy kolektorach pod T miedzy zwykla stala a np. nierdzewka. latwiej dostac kolanka i rury zwyklej, z nierdzewka problem jest (skad to brac? ) -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
Tue, 02 Jun 2009 - 13:47
Post
#214
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 24 March 2008 Skąd: żywiec |
generalnie juz wielokrotnie spawałem zwykła stal z nierdzewką i nie ma najmniejszego problemu, czy to migiem czy elektrodą.
Co do kolektorów nie mam doswiaczenia i trudno mi powiedziec czy w wyniku róznych struktór materiałów po czasie to nie popęka. biorac pod uwagę kilka argumentów ja jednak będe spawał kolektor ze zwykłej stali ; 1. tańszy materiał który itak będzie zawiniety bandazem termicznym więc bezcelowe jest to by był ładny. 2. łatwiejszy dostęp do zwykłej stali , 3. mniejsze prawdopodobienstwo pękania. -------------------- mój stroker m50b29T się robi _http://mcg1ver.fotosik.pl/albumy/516168-68.html
TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX; po co jechac na ręcznym , jak mozna dać w p...e :). Śmierć jeżdzi szybko więc trzeba być szybszym od niej. |
|
|
Sat, 06 Jun 2009 - 00:12
Post
#215
|
|
User Dołączył: Wed, 20 August 2008 |
ja pierdole!! jesli macie problemy z ortografia to najpierw piszcie posty w Wordzie a potem wklejajcie na forum bo czytac tego nie idzie!!!!
|
|
|
Sat, 06 Jun 2009 - 00:26
Post
#216
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 24 March 2008 Skąd: żywiec |
ja pierdole!! jesli macie problemy z ortografia to najpierw piszcie posty w Wordzie a potem wklejajcie na forum bo czytac tego nie idzie!!!! a weż się pałuj , to nie jest forum polonistyczne tylko techniczne a jak juz to może "nie da się czytać" ,a nie że "nie idzie" -------------------- mój stroker m50b29T się robi _http://mcg1ver.fotosik.pl/albumy/516168-68.html
TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX; po co jechac na ręcznym , jak mozna dać w p...e :). Śmierć jeżdzi szybko więc trzeba być szybszym od niej. |
|
|
Sat, 06 Jun 2009 - 08:45
Post
#217
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik |
ja pierdole - sie pisze inaczej ... sorki za ot,
a dalo by rade KOLEKTOR zeliwny org z M50 przerobic tak zeby dospawac do nie go zwykla stal? czy raczej mija sie to z celem. -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
Sat, 06 Jun 2009 - 09:01
Post
#218
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 18 December 2006 Skąd: TST |
da sie bez problemu takie rzeczy robić
|
|
|
Sat, 06 Jun 2009 - 10:40
Post
#219
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 27 November 2006 Skąd: [SRB] Adam |
k64 - mam do sprzedania kolektory z M52 które można spawać, pasują do M50
|
|
|
Sat, 06 Jun 2009 - 10:49
Post
#220
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik |
da sie bez problemu takie rzeczy robić ok zreszta musimy pogadac, wreszcie tu zajzales, z tym ze ja chce turbo umiejscowic pod maska ... kolektor typu ebay dolny juz mam ale racze rezygnuje z takiej opcji jaka zastosowales, dzieki za info. Zglosze sie. -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 27 April 2024 - 16:29 |