Shoutbox 0 nowych PW 


18 Stron V  « < 9 10 11 12 13 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Przygotowanie silnika M50B25 pod turbo
Mario
post Wed, 25 Mar 2009 - 20:59
Post #201


Forum Homee
Dołączył: Sat, 21 December 2002
Skąd: Płock





CYTAT(mcgiver @ Wed, 25 Mar 2009 - 20:22) *
doszła dziś turbina.
strasznie wielka , pozatym ma lekkie luzy poprzeczne i muszla spręzarki jest mokra od oleju.
wiem ze nie wróży to nic dobrego ale z tego co czytałem tu i ówdzie moze to być spowodowane również słabym spływem oleju spowodowanym np. przedmuchami do skrzyni korbowej.

jak powinien być zorientowany spływ oleju w stosunku do zasilania olejem? zasilanie na górze ,a spływ na dole , czy może w taki sposób zeby olej zanim wypłynie z komory smarowania tworzył w komorze olejowej "jeziorko"??

jakiej średnicy powinien być restryktor? pewnie zalezy to od ciśnienia jakie zapewnia pompa? pompa bedzie z silnika z vanosem wiec jest wydajniejsza.

położenie wałka turbo-sprężarki ma być zorientowane poziomo czy ze spadkiem w którąś strone?


Jeżeli widać że jest zapocona to należało by ją dać do serwisu na sprawdzenie.
Co do luzów jeżeli luzy poprzeczne powodują dotykanie wirnika do muszli jest to wskazanie do oddania turbo do naprawy jeżeli ma minimalny luz to można jeździć.
Zasilanie oleju góra prostopadle
Spływ prostopadle w dół grawitacyjny (suma wszystkich zagięć nie może przekroczyć 90st.)
Restryktor w zależności od rodzaju łożyskowania 1.5 /2-2.5 i 3.5mm)
Turbo umieszczone równolegle do podłoża max odchył to +-15 stopni.


--------------------
Wicemistrz Polski i Mistrz Pucharu PZMot na 1/4 mili w klasie Profi+ 2003r.
Ostatnie projekty :2 X BMW M3 3.0 Turbo ,Audi A3 1.8T,Seat Ibiza 1.8T, 2XBMW 325 Turbo,
2xAudi S3, 6xBMW E46 330i + 325 Supercharged by MTG
wiecek1@neostrada.pl gg 5424844
Sportowe układy wydechowe,uturbianie aut,instalacje kompresorów...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 25 Mar 2009 - 20:59
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
mcgiver
post Thu, 26 Mar 2009 - 07:17
Post #202


Forum Killer
Dołączył: Mon, 24 March 2008
Skąd: żywiec





CYTAT(Mario @ Wed, 25 Mar 2009 - 20:59) *
Jeżeli widać że jest zapocona to należało by ją dać do serwisu na sprawdzenie.
Co do luzów jeżeli luzy poprzeczne powodują dotykanie wirnika do muszli jest to wskazanie do oddania turbo do naprawy jeżeli ma minimalny luz to można jeździć.
Zasilanie oleju góra prostopadle
Spływ prostopadle w dół grawitacyjny (suma wszystkich zagięć nie może przekroczyć 90st.)
Restryktor w zależności od rodzaju łożyskowania 1.5 /2-2.5 i 3.5mm)
Turbo umieszczone równolegle do podłoża max odchył to +-15 stopni.

dzięki Mario odpowiedziałes na wszystkie moje pytania.


--------------------
mój stroker m50b29T się robi _http://mcg1ver.fotosik.pl/albumy/516168-68.html

TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX; po co jechac na ręcznym , jak mozna dać w p...e :).
Śmierć jeżdzi szybko więc trzeba być szybszym od niej.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
michaś
post Thu, 26 Mar 2009 - 21:00
Post #203


Rookie
Dołączył: Wed, 11 February 2009





i jak postępy z turbo??bo coraz bardziej sie zastanawiam nad ślimakiem do siebie. chętnie bym wysłuchał porady od kogoś kto już jest w trakcie albo już nawet zwalczył temat:) ja bym niechciał kosmicznych doładowań, zadowoliłbym sie maks 0,7 bara. spowodowane jest to też finansami bo zakucie jest drogie. pare lat temu koleszka uturbił m50b25 w e36 srebrnej, robił to w Tomsonie< i na 0,7 bara, na seryjnych bebechach wypluło mu 290 koni. wiec w zupełności bym sie takim wynikiem zadowolił. silnik to m50b25 z vanosiem i siedzi w e30.
dziwki za pomoc i pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mcgiver
post Thu, 26 Mar 2009 - 23:02
Post #204


Forum Killer
Dołączył: Mon, 24 March 2008
Skąd: żywiec





dzwoniłem dziś w sprawie mojej głowicy ,jest zrobiona i dają gwarancję wink.gif , niestety już sie wykrwawiłem dry.gif z kasy na ten miesiąc więc odbiór dopiero za 2 tygodnie.
zaczołem się rozglądać za blowoff'em i WG , niestety na necie jest juz tyle śmieci ,że cięzko odrużnić konkretny towar od szajsu .
dysponuje ktoś jakimiś konkretnymi linkami zaworów które obrobią moje KKK-27 ?? jeśli nie z konkretną cena , to przynajmniej poglądowo , abym wiedział co szajs a co konkret. znalazłem hks , greddy , properfect , ale niewiem czy to nie są podróbki , (w sumie jesli dadzą radę to podróbki też mogą być), bo nie miałem jeszcze styczności z tymi gratami.
przy wrzucaniu linków pamietajcie ,że to nie jest to KKK z osobowek tylko z cięzarówki tongue.gif .


--------------------
mój stroker m50b29T się robi _http://mcg1ver.fotosik.pl/albumy/516168-68.html

TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX; po co jechac na ręcznym , jak mozna dać w p...e :).
Śmierć jeżdzi szybko więc trzeba być szybszym od niej.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
extremek
post Tue, 07 Apr 2009 - 20:51
Post #205


Frequent User
Dołączył: Fri, 11 February 2005
Skąd: wawa





Jesli jest ktos zainteresowany to mam na sprzedaz komplet nowiutkich kutych korbowodów Eagle 135mm. Szczegóły na priv.
pozdrawiam


--------------------
BMW
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mcgiver
post Thu, 09 Apr 2009 - 23:12
Post #206


Forum Killer
Dołączył: Mon, 24 March 2008
Skąd: żywiec





głowica po remoncie co widac na zamieszczonym obrazku smile.gif . pospawane peknięcie , wymienione prowadnice wydechowe , wymienione gniazdo obok którego było spawane , wszystkie zawory dotarte do gniazd , (uszczelniaczy kazałem nie wymieniać bo mam kupione nowe ale założe je po wszystkich modach) ,mycie itd. , ale....niestety w domu zorientowałem sie ze nie ma jednego otworu wodnego mad.gif bo został zaspawany przy likwidacji pękniecia, co zaznaczyłem na obu zdjęciach , bo ciule mieli jakąś inną uszczelkę ,a nie mówili mi zebym przywiózł swoją na wzór.
Zadzwoniłem tam i kazali mi ją przywieść po świętach , niestety nie mogłem sie doczekać i wywierciłem nowy otwór i połaczyłem go z tym kwadratowym otworem obok niego.
Niestety niemam jak sprawdzić czy ten otwór ma połączenie takie ze opływa runer wydechowy pionowo w dół czy tylko sie łączy z tym kwadratowym huh.gif ???




Będę wdzięczny jesli ktoś mi sprawdzi na swojej głowicy jeśli ma takową i napisze czy z tego otworu którego brakuje leci kanał pionowo (normalnie w górę ,a na zdjęciu w dół) koło runera wydechowego czy tylko się łaczy z tym kwadratowym.


--------------------
mój stroker m50b29T się robi _http://mcg1ver.fotosik.pl/albumy/516168-68.html

TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX; po co jechac na ręcznym , jak mozna dać w p...e :).
Śmierć jeżdzi szybko więc trzeba być szybszym od niej.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mcgiver
post Sat, 11 Apr 2009 - 12:50
Post #207


Forum Killer
Dołączył: Mon, 24 March 2008
Skąd: żywiec





??? nikt nic nie wie??


--------------------
mój stroker m50b29T się robi _http://mcg1ver.fotosik.pl/albumy/516168-68.html

TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX; po co jechac na ręcznym , jak mozna dać w p...e :).
Śmierć jeżdzi szybko więc trzeba być szybszym od niej.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Thu, 30 Apr 2009 - 20:59
Post #208


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





Potrzebne wtryski do m50b25 - MOC do 300KM (soft)...

1. czy beda dobre z E39 V8?
2. co taniego mozna dostac jesli nie z e39? moze z e34 v8?
3. czy z e39 beda pasowac P&P do listwy i kolektora ssacego z m50?
4. moge miec wtryski takie za 100zl tylko ze pochodza z e38 3.0 to jest to samo? czy beda ok? z allegro widze ze te wtryski z e38 pasuja do BMW E32 E34 E38 530 730 540 740 z silnikami M60 V8. ) a te 4.0 mialy 286 ps ... wiec moze jednak beda ok te wtryski?

pozdrawiam i dzieki dry.gif


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mcgiver
post Thu, 30 Apr 2009 - 21:23
Post #209


Forum Killer
Dołączył: Mon, 24 March 2008
Skąd: żywiec





CYTAT(k64 @ Thu, 30 Apr 2009 - 20:59) *
Potrzebne wtryski do m50b25 - MOC do 300KM (soft)...

1. czy beda dobre z E39 V8?
2. co taniego mozna dostac jesli nie z e39? moze z e34 v8?
3. czy z e39 beda pasowac P&P do listwy i kolektora ssacego z m50?
4. moge miec wtryski takie za 100zl tylko ze pochodza z e38 3.0 to jest to samo? czy beda ok? z allegro widze ze te wtryski z e38 pasuja do BMW E32 E34 E38 530 730 540 740 z silnikami M60 V8. ) a te 4.0 mialy 286 ps ... wiec moze jednak beda ok te wtryski?

pozdrawiam i dzieki dry.gif


mocowo z v8 do r6 raczej ci nie podejdą .
w r6 masz 192KM : 6 =32KM,
w v8 286KM:8 =35,7 KM ,
35,7x 6 = 214 KM
wiec nie sądzę że wyciśniesz z nich jeszcze 40% wiecej jeśli mowa o 300KM ,tak mi to logicznie mysląc wygląda.
chyba ze dasz jeszcze 2 na dolocie .... wink.gif .


--------------------
mój stroker m50b29T się robi _http://mcg1ver.fotosik.pl/albumy/516168-68.html

TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX; po co jechac na ręcznym , jak mozna dać w p...e :).
Śmierć jeżdzi szybko więc trzeba być szybszym od niej.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Fri, 01 May 2009 - 07:50
Post #210


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





dzieki , na to nie wpadlem ehh

gdzie w takim razie dostac z e34 m5 lub e36 m3 takie ... (powinny byc dobre co? chyba najtaniej przyjda ...? )
wyczytalem ze e36 m50b25 do ok 240ps (?)


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
artix
post Fri, 01 May 2009 - 10:46
Post #211


Moderator
Dołączył: Sun, 16 March 2003
Skąd: Sweden





szukaj z volva R


--------------------
E36 coupe M50b28 T by Artix
Audi A4 B8 TDI Avant by KingSoft
Go to the top of the page
 
+Quote Post
elmo0104
post Wed, 06 May 2009 - 14:35
Post #212


User
Dołączył: Tue, 05 May 2009





Witam
Czy ktoś ma może rysunek z wymiarami lub rysunek gotowy w Cadzie flanszy kolektora do głowicy do silnika M50B25?

Poza Tym te posty i tak widzę że przy 0.5 bara to z tego silnika wyciągacie 290KM max a zobaczcie ten filmik. Gadałem z nim i mówił że to wszystko jest na seryjnym silniku bez odprężania no i tam ma troche inne moce przy odpowiednio 0.5 i 1 bar

Co może być przyczyną? tzn jak on to osiągnął???

http://www.youtube.com/watch?v=YjkQVvfM1r4...re=channel_page
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Tue, 02 Jun 2009 - 13:26
Post #213


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





czy zwykla stal mozna pospawac z z nierdzewka - chodzi o spawanie kolektorow wydechowych


jaka roznica tak naprawde jest w nierdzewce przy kolektorach pod T miedzy zwykla stala a np. nierdzewka.


latwiej dostac kolanka i rury zwyklej, z nierdzewka problem jest (skad to brac? ) huh.gif


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mcgiver
post Tue, 02 Jun 2009 - 13:47
Post #214


Forum Killer
Dołączył: Mon, 24 March 2008
Skąd: żywiec





generalnie juz wielokrotnie spawałem zwykła stal z nierdzewką i nie ma najmniejszego problemu, czy to migiem czy elektrodą.
Co do kolektorów nie mam doswiaczenia i trudno mi powiedziec czy w wyniku róznych struktór materiałów po czasie to nie popęka.
biorac pod uwagę kilka argumentów ja jednak będe spawał kolektor ze zwykłej stali ;
1. tańszy materiał który itak będzie zawiniety bandazem termicznym więc bezcelowe jest to by był ładny.
2. łatwiejszy dostęp do zwykłej stali ,
3. mniejsze prawdopodobienstwo pękania.


--------------------
mój stroker m50b29T się robi _http://mcg1ver.fotosik.pl/albumy/516168-68.html

TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX; po co jechac na ręcznym , jak mozna dać w p...e :).
Śmierć jeżdzi szybko więc trzeba być szybszym od niej.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
saron22
post Sat, 06 Jun 2009 - 00:12
Post #215


User
Dołączył: Wed, 20 August 2008





ja pierdole!! jesli macie problemy z ortografia to najpierw piszcie posty w Wordzie a potem wklejajcie na forum bo czytac tego nie idzie!!!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mcgiver
post Sat, 06 Jun 2009 - 00:26
Post #216


Forum Killer
Dołączył: Mon, 24 March 2008
Skąd: żywiec





CYTAT(saron22 @ Sat, 06 Jun 2009 - 00:12) *
ja pierdole!! jesli macie problemy z ortografia to najpierw piszcie posty w Wordzie a potem wklejajcie na forum bo czytac tego nie idzie!!!!

a weż się pałuj , to nie jest forum polonistyczne tylko techniczne

a jak juz to może "nie da się czytać" ,a nie że "nie idzie" laugh.gif


--------------------
mój stroker m50b29T się robi _http://mcg1ver.fotosik.pl/albumy/516168-68.html

TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX; po co jechac na ręcznym , jak mozna dać w p...e :).
Śmierć jeżdzi szybko więc trzeba być szybszym od niej.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Sat, 06 Jun 2009 - 08:45
Post #217


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





ja pierdole - sie pisze inaczej ... sorki za ot,


a dalo by rade KOLEKTOR zeliwny org z M50 przerobic tak zeby dospawac do nie go zwykla stal? czy raczej mija sie to z celem.


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hz10
post Sat, 06 Jun 2009 - 09:01
Post #218


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 18 December 2006
Skąd: TST





da sie bez problemu takie rzeczy robić
Go to the top of the page
 
+Quote Post
korona
post Sat, 06 Jun 2009 - 10:40
Post #219


Forum Homee
Dołączył: Mon, 27 November 2006
Skąd: [SRB] Adam





k64 - mam do sprzedania kolektory z M52 które można spawać, pasują do M50
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Sat, 06 Jun 2009 - 10:49
Post #220


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





CYTAT(hz10 @ Sat, 06 Jun 2009 - 09:01) *
da sie bez problemu takie rzeczy robić

ok zreszta musimy pogadac, wreszcie tu zajzales, z tym ze ja chce turbo umiejscowic pod maska ... kolektor typu ebay dolny juz mam ale racze rezygnuje z takiej opcji jaka zastosowales, dzieki za info. Zglosze sie.


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post

18 Stron V  « < 9 10 11 12 13 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 27 April 2024 - 16:29