Shoutbox 0 nowych PW 


18 Stron V  « < 7 8 9 10 11 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Przygotowanie silnika M50B25 pod turbo
mcgiver
post Mon, 23 Feb 2009 - 23:48
Post #161


Forum Killer
Dołączył: Mon, 24 March 2008
Skąd: żywiec





w m50 już są 2 spręzyny.
podkładki to by była najtańsza opcja , jutro to bede mierzył czy da sie coś zakombinować , jeśli się uporam z wywazaniem.


--------------------
mój stroker m50b29T się robi _http://mcg1ver.fotosik.pl/albumy/516168-68.html

TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX; po co jechac na ręcznym , jak mozna dać w p...e :).
Śmierć jeżdzi szybko więc trzeba być szybszym od niej.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 23 Feb 2009 - 23:48
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
mcgiver
post Tue, 24 Feb 2009 - 08:20
Post #162


Forum Killer
Dołączył: Mon, 24 March 2008
Skąd: żywiec





ile trzeba dać za arp do korbowodów , dysponuje ktos jakimś linkiem??
szukam szukam i nie widzę konkretów. to maja być szpilki czy śruby?


--------------------
mój stroker m50b29T się robi _http://mcg1ver.fotosik.pl/albumy/516168-68.html

TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX; po co jechac na ręcznym , jak mozna dać w p...e :).
Śmierć jeżdzi szybko więc trzeba być szybszym od niej.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maleckis
post Tue, 24 Feb 2009 - 09:34
Post #163


Forum Killer
Dołączył: Sun, 05 February 2006
Skąd: Poznań





Do korbowodów są śruby ARP. ~225$ + przesyłka w VAC Motorsports.


--------------------
Maleckis Motorsport
www.maleckis.com
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mcgiver
post Tue, 24 Feb 2009 - 23:33
Post #164


Forum Killer
Dołączył: Mon, 24 March 2008
Skąd: żywiec





CYTAT(maleckis @ Tue, 24 Feb 2009 - 09:34) *
Do korbowodów są śruby ARP. ~225$ + przesyłka w VAC Motorsports.

Nieżle ich pogieło z tymi cenami angry.gif za 12 śrubek 800zł dry.gif


--------------------
mój stroker m50b29T się robi _http://mcg1ver.fotosik.pl/albumy/516168-68.html

TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX; po co jechac na ręcznym , jak mozna dać w p...e :).
Śmierć jeżdzi szybko więc trzeba być szybszym od niej.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bmwkonin
post Tue, 24 Feb 2009 - 23:40
Post #165


User
Dołączył: Sun, 15 February 2009
Skąd: Konin





Wykorzystaj śruby od M57 - są seryjne (tanie) a pewnie wytrzymałością dorównują ARP.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mcgiver
post Tue, 24 Feb 2009 - 23:48
Post #166


Forum Killer
Dołączył: Mon, 24 March 2008
Skąd: żywiec





CYTAT(bmwkonin @ Tue, 24 Feb 2009 - 23:40) *
Wykorzystaj śruby od M57 - są seryjne (tanie) a pewnie wytrzymałością dorównują ARP.


Niestety ale w M57 są 47mm ,a moje mają 53mm . ale bardzo ciekawe bo moje śruby szły nawet do 380 konnej 850sci http://www.realoem.com/bmw/partxref.do?par...&showeur=on
niestety przeliczajac moc na cylindry zarówno w moim silniku jak i w 850csi wychodzi 32konie na cylinder tak że lekka lipa .


--------------------
mój stroker m50b29T się robi _http://mcg1ver.fotosik.pl/albumy/516168-68.html

TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX; po co jechac na ręcznym , jak mozna dać w p...e :).
Śmierć jeżdzi szybko więc trzeba być szybszym od niej.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mcgiver
post Wed, 25 Feb 2009 - 20:49
Post #167


Forum Killer
Dołączył: Mon, 24 March 2008
Skąd: żywiec





wyważyłem dziś tłoki i korby.
na tłokach zeszłem do 2,4g z 5g rozrzutu.
rozrzut dość duży ale jak wiadomo tłoki pochodzą z 2 silników.
dalej skojazyłem komplety metodą najlzejszy tłok z najcięższą korbą i wyrównałem wszystko do 943g +/-0,05g. materiał z korb starałem sie zbierać odpowiednio ;ciężki tłok zbierałem z główki , lekki tłok zbierałem ze stopki lub dołu korbowodu.
co do śrub korbowodowych to dzwoniłem dziś do aso i niestety nie są mi w stanie pomóc w silnikach z grupy Sxx śruby również były krótsze.

jutro będe walczył z tematem sprężyn zaworowych.
mam problem ze znalezieniem warsztatu gdzie wyważą mi wał dry.gif ....


--------------------
mój stroker m50b29T się robi _http://mcg1ver.fotosik.pl/albumy/516168-68.html

TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX; po co jechac na ręcznym , jak mozna dać w p...e :).
Śmierć jeżdzi szybko więc trzeba być szybszym od niej.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mcgiver
post Wed, 25 Feb 2009 - 21:48
Post #168


Forum Killer
Dołączył: Mon, 24 March 2008
Skąd: żywiec





bmwkonin śruby o których mówisz http://www.realoem.com/bmw/partxref.do?par...&showeur=on mają sens z korbowodami które posiadam z m52b28 bo to sa te same śruby co w m57 i w dodatku dedykowane do nich
korby szły tez w takich modelach , ale czy nadają się pod 350KM??
http://www.realoem.com/bmw/partxref.do?par...&showeur=on jednak nie są to takie mocne korby jak w m50b25 .
konkluzja; wsadzając zestaw z m52b28 -mam mocniejsze śruby ,ale słabsze korby.
i co dalej??...


--------------------
mój stroker m50b29T się robi _http://mcg1ver.fotosik.pl/albumy/516168-68.html

TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX; po co jechac na ręcznym , jak mozna dać w p...e :).
Śmierć jeżdzi szybko więc trzeba być szybszym od niej.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mcgiver
post Thu, 26 Feb 2009 - 20:33
Post #169


Forum Killer
Dołączył: Mon, 24 March 2008
Skąd: żywiec





spręzyny ssące pomierzone .
spręzyny mają na sobie ślady farby żółtej i różowej ,czy to coś oznacza?
wymiary spręzyn ssących :
-wysokość zewnetrznej 44 ,wewnetrznej 41,
-zewnetrzna 6 zwojów fi30,7 z drutu fi4,1 ,
-wewnetrzna 6 zwojów fi21,1 z drutu fi2,6
zarówno wydechowe jak i ssące wypchnołem o 2mm dalej niż robią to krzywki wałków i wychodzi na to ze podkładki po 1,5-2mm poza utwardzeniem spręzyn nic by nie zmieniły nawet przy montażu nie bedzie problemu
w oryginalnych w tłokach sa podcięcia na głębokość;
- ssace 2,6mm ,
- wydechowe 1,9mm
tłoki jak wiadomo są już inne ale stare tłoki to dla mnie punkt odniesienia o ile mogę splanować głowicę nie powodując kolizji oraz zwiekszjąc cr .
tak więc wydechowymi nie trzeba sie przejmowć bo jest jeszcze miejsca dośc.
teraz sprawa taka czy wogule ma sens utwardznie spręzyn podkładkami czy lepiej dopasowć jakieś inne??

Ten post został edytowany przez mcgiver: Tue, 24 Mar 2009 - 23:28


--------------------
mój stroker m50b29T się robi _http://mcg1ver.fotosik.pl/albumy/516168-68.html

TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX; po co jechac na ręcznym , jak mozna dać w p...e :).
Śmierć jeżdzi szybko więc trzeba być szybszym od niej.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rumpel_ski
post Thu, 05 Mar 2009 - 22:46
Post #170


Frequent User
Dołączył: Sun, 16 March 2008
Skąd: Płock





Weź pod uwagę vanos to już podpowiedź przecież jeśli stosujesz taki właśnie silnik, ze zmienną fazą dolotów to układ Vanosa przyśpiesza wałek tak aby jeszcze szybciej otworzyć zawór i szybciej go schować więc ze schowaniem nie ma probleby jednak pomyśl kiedy nastąpi otwarcie gdy w tym samym momencie wałek przyśpieszy. - Przepraszam ale nie doczytałem jaki silnik przerabiasz.


--------------------
BMW SWAPY MECHANIKA DIAGNOSTYKA. 790 641 416
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mcgiver
post Thu, 05 Mar 2009 - 22:47
Post #171


Forum Killer
Dołączył: Mon, 24 March 2008
Skąd: żywiec





nonvanos czyli bez zmiennych faz
będą 1-1,5mm podkładki pod spręzyny utwardzajace je.


--------------------
mój stroker m50b29T się robi _http://mcg1ver.fotosik.pl/albumy/516168-68.html

TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX; po co jechac na ręcznym , jak mozna dać w p...e :).
Śmierć jeżdzi szybko więc trzeba być szybszym od niej.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rumpel_ski
post Thu, 05 Mar 2009 - 22:48
Post #172


Frequent User
Dołączył: Sun, 16 March 2008
Skąd: Płock





Acha więc teoria upada i dobrze.


--------------------
BMW SWAPY MECHANIKA DIAGNOSTYKA. 790 641 416
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mcgiver
post Thu, 19 Mar 2009 - 17:43
Post #173


Forum Killer
Dołączył: Mon, 24 March 2008
Skąd: żywiec





prace postepują jak krew z nosa ale cały czas do przodu wink.gif .
kwestia spręzyn już jest nieważna bo opanowałem inny patent , ale o tym narazie nic nie pisze.
blok splanowałem o 0,3mm ,głowica sie remontuje w pewnym wartsztacie (spawanie,wymiana niektórych gniazd , w miare potrzeb wymiana prowadnic i szlifowanie zaworów) dodam ze warsztat daje gwarancje w formie ponownego spawania w razie awari oraz zwrot kosztów uszczelki.
nawiazałem kontakt z gosciem z warszawy który robi uszczelki na żadany wymiar od 1mm wzwyż za przystepna cene.

nastepna kwestia; na 90% mam turbinkę z 9litrowego dizla która niby już pompuje w tym silniku od 700rpm, co przy wydatku gazów w strokerze 2,9 powinno się zacząc dziać od około 2200rpm
jest pod flanszę t3/t4 i ma dośc pokażne przekroje wszystkich wyprowadzeń ohmy.gif .
teraz pytanie
1. gdzie mogę dorobić flanszę t3/t4 oraz pod głowicę m50b25 bo kolektor bede spawał sam i jakie to sa koszty?
2. czy ta turbina będzie współpracować z blowoff'em z nissana 300zxtt wysterowany fabrycznie podobno pod 0,75bara , podobno nie da sie go inaczej przestawić ; prawda czy fałsz?


--------------------
mój stroker m50b29T się robi _http://mcg1ver.fotosik.pl/albumy/516168-68.html

TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX; po co jechac na ręcznym , jak mozna dać w p...e :).
Śmierć jeżdzi szybko więc trzeba być szybszym od niej.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VTEC
post Thu, 19 Mar 2009 - 21:17
Post #174


Forum Killer
Dołączył: Thu, 10 January 2008
Skąd: Winowrocław





Blow off w dzisiejszych czasach kosztuje tyle, że chyba nie opłaca sie na nim oszczędzać.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mcgiver
post Thu, 19 Mar 2009 - 21:21
Post #175


Forum Killer
Dołączył: Mon, 24 March 2008
Skąd: żywiec





CYTAT(VTEC @ Thu, 19 Mar 2009 - 21:17) *
Blow off w dzisiejszych czasach kosztuje tyle, że chyba nie opłaca sie na nim oszczędzać.

czyli co polecasz do tego setupu pod low budget wink.gif ?
ps. turbinę już kupiłem KKK-K27 i teraz czekam na paczkę


--------------------
mój stroker m50b29T się robi _http://mcg1ver.fotosik.pl/albumy/516168-68.html

TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX; po co jechac na ręcznym , jak mozna dać w p...e :).
Śmierć jeżdzi szybko więc trzeba być szybszym od niej.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rumpel_ski
post Thu, 19 Mar 2009 - 21:40
Post #176


Frequent User
Dołączył: Sun, 16 March 2008
Skąd: Płock





CYTAT(mcgiver @ Thu, 19 Mar 2009 - 17:43) *
teraz pytanie
1. gdzie mogę dorobić flanszę t3/t4 oraz pod głowicę m50b25 bo kolektor bede spawał sam i jakie to sa koszty?


Uderz do użytkownika Mario. w sprawie flanszy pomoże na 100% w sprawie budowy układu wydechowego także.


--------------------
BMW SWAPY MECHANIKA DIAGNOSTYKA. 790 641 416
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mcgiver
post Thu, 19 Mar 2009 - 22:02
Post #177


Forum Killer
Dołączył: Mon, 24 March 2008
Skąd: żywiec





CYTAT(rumpel_ski @ Thu, 19 Mar 2009 - 21:40) *
Uderz do użytkownika Mario. w sprawie flanszy pomoże na 100% w sprawie budowy układu wydechowego także.

dzieki wink.gif napewno nie omieszkam go zapytać.


--------------------
mój stroker m50b29T się robi _http://mcg1ver.fotosik.pl/albumy/516168-68.html

TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX; po co jechac na ręcznym , jak mozna dać w p...e :).
Śmierć jeżdzi szybko więc trzeba być szybszym od niej.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VTEC
post Thu, 19 Mar 2009 - 22:03
Post #178


Forum Killer
Dołączył: Thu, 10 January 2008
Skąd: Winowrocław





No kup jakiegoś BOV'a od properfekt'a albo czaj sie na używke HKS/Greddy smile.gif I tak wszystkiego teraz nie zakładasz od razu więc przyczaić się można.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mcgiver
post Thu, 19 Mar 2009 - 22:08
Post #179


Forum Killer
Dołączył: Mon, 24 March 2008
Skąd: żywiec





CYTAT(VTEC @ Thu, 19 Mar 2009 - 22:03) *
No kup jakiegoś BOV'a od properfekt'a albo czaj sie na używke HKS/Greddy smile.gif I tak wszystkiego teraz nie zakładasz od razu więc przyczaić się można.

świeta racja , troche wody jeszcze upłynie zanim to wszystko bedzie na swoim miejscu , czyli na drodze smile.gif , będę miał oko na takie graty. a chodzi o jakies konkretne modele?

edit

a co z wg?? co by najlepiej zapodać?


--------------------
mój stroker m50b29T się robi _http://mcg1ver.fotosik.pl/albumy/516168-68.html

TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX; po co jechac na ręcznym , jak mozna dać w p...e :).
Śmierć jeżdzi szybko więc trzeba być szybszym od niej.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mcgiver
post Thu, 19 Mar 2009 - 22:13
Post #180


Forum Killer
Dołączył: Mon, 24 March 2008
Skąd: żywiec





sory prosze o usuniecie huh.gif


--------------------
mój stroker m50b29T się robi _http://mcg1ver.fotosik.pl/albumy/516168-68.html

TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX; po co jechac na ręcznym , jak mozna dać w p...e :).
Śmierć jeżdzi szybko więc trzeba być szybszym od niej.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

18 Stron V  « < 7 8 9 10 11 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 28 April 2024 - 13:55