Czy da się zrobić z 2.0 16V w C5 200KM kompresorem po taniości?, Szukam opinii fachowców od francuzów (i nie tylko). |
Czy da się zrobić z 2.0 16V w C5 200KM kompresorem po taniości?, Szukam opinii fachowców od francuzów (i nie tylko). |
Sun, 24 Jan 2021 - 20:13
Post
#141
|
|
User Dołączył: Sun, 20 December 2020 Skąd: Lubuskie/Dolnośląskie |
Chyba już najwyższy czas żeby moderator zamknął ten temat. Ja jeszcze nie skończyłem Aktualnie szukam baterii która to pociągnie. Te z demontażu hybryd wyglądają spoko, ale znaleźć jakiekolwiek informacje o ich parametrach graniczy z cudem. -------- Nowe informacje znalazłem - elektryczna sprężarka TorqAmp przy 5kW byłaby w stanie napompować u mnie 0,3 bara przy 5000 RPM, więc wygląda na to, że 7kW z Audi będzie pokrywało cały interesujący mnie zakres. -------- Wiatraczek zamówiony, w środę lub czwartek ma być. Jest sens mierzenia AFR w końcówce wydechu, czy musi być przed katalizatorem? -------------------- Citroen C5 mk II, EW10A, LPG || MB W208 CLK320, LPG
|
|
|
Wspieraj forum |
Sun, 24 Jan 2021 - 20:13
Post
#
|
Dotacja |
|
|
|
Mon, 25 Jan 2021 - 14:18
Post
#142
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 12 September 2013 |
2.0 z doładowaniem 0.3 bara
My nadal jesteśmy na racingforum? XD Ty naprawdę uważasz że to elektryczne doładowanie jest prostsze i tańsze od swapa na v6? |
|
|
Mon, 25 Jan 2021 - 14:29
Post
#143
|
|
Forum Clubber Dołączył: Wed, 11 June 2003 Skąd: Warszawa |
Najtańsza będzie karlica biegnąca w kieracie napędowym*
*w Czarnej Wołdze pykło |
|
|
Mon, 25 Jan 2021 - 14:44
Post
#144
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie |
poprostujakub - w Twoim silniku skok podciśnienia 2kPa powyżej zapisanej normy na jałowym powoduje przejscie w tryb awaryjny połączony z błędami ABS ESP i wszystkich innych systemów łącznie z lampką podsufitki i uniemożliwia totalnie jazdę. Jebaniec jest tak czuły jak żaden inny silnik na wszelkie anomalie. Bezbłędnie wykrywa nawet nieszczelną odmę.
A Ty myślisz że dmuchniesz w to 0.3 bara i silnik to przyjmie ot tak ? -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
Mon, 25 Jan 2021 - 15:23
Post
#145
|
|
User Dołączył: Sun, 20 December 2020 Skąd: Lubuskie/Dolnośląskie |
2.0 z doładowaniem 0.3 bara My nadal jesteśmy na racingforum? XD Ty naprawdę uważasz że to elektryczne doładowanie jest prostsze i tańsze od swapa na v6? Doładowanie wolnossącego Citroena C5 to swego rodzaju ekstremum, więc dopiero tu znalazłem potrzebne informacje Na prądzie się akurat znam, więc dla mnie i owszem. poprostujakub - w Twoim silniku skok podciśnienia 2kPa powyżej zapisanej normy na jałowym powoduje przejscie w tryb awaryjny połączony z błędami ABS ESP i wszystkich innych systemów łącznie z lampką podsufitki i uniemożliwia totalnie jazdę. Jebaniec jest tak czuły jak żaden inny silnik na wszelkie anomalie. Bezbłędnie wykrywa nawet nieszczelną odmę. A Ty myślisz że dmuchniesz w to 0.3 bara i silnik to przyjmie ot tak ? Założenie jest takie, że wiatraczek będzie włączany tylko przy WOT i będzie pozbawiony zasilania tak długo jak przepustnica będzie trzymała w kolektorze podciśnienie. Z tym, że będę musiał fałszować odczyt MAP się liczyłem i zastanawiam się, czy by nie zainwestować w DET3. Tylko dokładanie trzeciego urządzenia sterującego obok ECU i sterownika LPG brzmi jak proszenie się o kłopoty. Błędy ESP/ABS, lampki podsufitki i parę innych fajnych już przerabiałem - Lexia powinna być sprzedawana w zestawie z tym autem. Moje pytanie o AFR wynika z tego, że chcę sprawdzić jak to się zachowuje w "warunkach bojowych", przy WOT, kiedy ECU nie żałuje paliwa, ale też tak, żeby silnika nie przegrzać. Docelowo to sterownik LPG ma się zajmować sprawami okołodoładowaniowymi. Ale najpierw muszę rozpracować sterowanie prądem, a potem będę obdzwaniał warsztaty w poszukiwaniu kogoś kto się podejmie pożenienia mojej radosnej twórczości z sensownym zasilaniem paliwem. -------------------- Citroen C5 mk II, EW10A, LPG || MB W208 CLK320, LPG
|
|
|
Mon, 25 Jan 2021 - 15:32
Post
#146
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 10 March 2006 Skąd: Małopolska |
Chyba masz za dużo czasu na tych zdalnych lekcjach bo Ci głupoty przychodzą do głowy
|
|
|
Mon, 25 Jan 2021 - 17:02
Post
#147
|
|
User Dołączył: Sun, 18 June 2017 |
Może należy obejrzeć ten materiał https://youtu.be/DoojiiuypZw na pewno nie tanio to nie jest i na pewno nie jest to opłacalne, być może trzeba będzie wymienić zawias
|
|
|
Mon, 25 Jan 2021 - 21:42
Post
#148
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 17 February 2008 Skąd: W-wa |
Ciekawa jest ostatnio tendencja na forum.
Im bardziej temat z dupy tym większa aktywnośc Cytryna już chyba przebiła wymianę swiateł i dachu w nowej suprze -------------------- papierowe konie + oszukane 4x4
|
|
|
Tue, 26 Jan 2021 - 18:29
Post
#149
|
|
User Dołączył: Sun, 20 December 2020 Skąd: Lubuskie/Dolnośląskie |
Wiatraczek przybył, ale nie będzie tak hop-siup jak myślałem - z samochodem gada on po CAN a samym silnikiem steruje dość zaawansowany uC, więc nawet jak wyciągnę wsad to dużo mi to nie da.
Niemniej sam silnik to prawdopodobnie ACIM czyli coś takiego jak jest w pralkach, tyle, że na 48V. Majfrendy na pewno mają do tego jakieś sterowniki, tylko jeszcze ze znajomym modelarzem musimy ustalić dokładny układ wyprowadzeń stopnia mocy. -------------------- Citroen C5 mk II, EW10A, LPG || MB W208 CLK320, LPG
|
|
|
Fri, 11 Feb 2022 - 12:51
Post
#150
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 05 September 2012 Skąd: Warszawa |
Widziałem ok. dwa miesiace temu byl na OLX bardzo zadbany C5 ze sprawnym chodzącym silnikiem, tylko mocno uderzony w bok za 1500zł, do wyjęcia pewnie za 1200zł.
Silnik XFX taki jak byś potrzebował. Ale temat pewnie umarł na etapie przemyśleń. |
|
|
Fri, 11 Feb 2022 - 12:56
Post
#151
|
|
User Dołączył: Sun, 20 December 2020 Skąd: Lubuskie/Dolnośląskie |
Raczej można go uznać za martwy. Dmuchawka z SQ7 okazała się sterowana DSP i nie da się jej silnikiem prosto zakręcić, więc zacząłem liczyć koszty zrobienia tego porządnie i taniej wyszedł zakup CLK320.
-------------------- Citroen C5 mk II, EW10A, LPG || MB W208 CLK320, LPG
|
|
|
Fri, 11 Feb 2022 - 14:39
Post
#152
|
|
Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów |
Który obecnie też jest kiblem nie nadającym się do jazdy ze względu na silnik i może nie tylko.
Naprawdę nie chcesz kupić auta i nim coś jeździć? -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
Fri, 11 Feb 2022 - 15:00
Post
#153
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław |
Trochę się pośmiałem w sumie czytając ten temat Jak się skończyła historia? Włożeniem po ludzku V6 czy modlitwami przy wyprzedzaniu?
-------------------- www.time4rally.pl
|
|
|
Fri, 11 Feb 2022 - 16:26
Post
#154
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie |
Który obecnie też jest kiblem nie nadającym się do jazdy ze względu na silnik i może nie tylko. Naprawdę nie chcesz kupić auta i nim coś jeździć? przecież pisze że kupił Clk320. -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
Fri, 11 Feb 2022 - 16:36
Post
#155
|
|
Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów |
-------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
Fri, 11 Feb 2022 - 17:30
Post
#156
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 06 February 2013 Skąd: Namysłów |
W innym temacie pisał że kupił po taniosci...Zatem efekt że nie będzie, czym jeździć zapewne przewidywał.
-------------------- Crx Ballade Zc1&Bmw E36 328,Bmw E46 330i.
|
|
|
Fri, 11 Feb 2022 - 17:31
Post
#157
|
|
User Dołączył: Sun, 20 December 2020 Skąd: Lubuskie/Dolnośląskie |
Trochę się pośmiałem w sumie czytając ten temat Jak się skończyła historia? Włożeniem po ludzku V6 czy modlitwami przy wyprzedzaniu? Mniej jeżdżę, więc tak nie boli. A i A4 i E36 na drogach coraz mniej, więc jest mniej sytuacji gdy ktoś próbuje utrudniać wyprzedzanie. Do tego z cenami paliw jakie były w ostatnim czasie doceniłem fakt, że jadąc 85 km/h Citroen potrafi zejść w okolice 8l/100km LPG. Który obecnie też jest kiblem nie nadającym się do jazdy ze względu na silnik i może nie tylko. Naprawdę nie chcesz kupić auta i nim coś jeździć? A powiem Ci, że Mercedes całkiem sprawnie sobie poradził z trasą Zielona Góra - Żagań, bez problemu utrzymując 90 km/h a nawet dając radę przy wyprzedzaniu. Ba, nawet zadem mi zarzucił jak gaz depnąłem na skrzyżowaniu. Ja go kupiłem do pojeżdżenia, ale po taniości i wydatki rzędu drugiej wartości auta też miałem przewidziane. Ale przez zawirowania życiowo-hipoteczne drastycznie mi spadła ilość środków na pierdoły, więc Mercedes będzie musiał poczekać. Jeśli odpowiednio ułożą się gwiazdy, humor ministra finansów i mój grafik w pracy, a pierścienie w Mercedesie nie, to może nawet szarpnę się na przekładkę na 3.7 jakoś na początku lata. Jedyny problem to znaleźć mechanika którego nie pokona 25-cioletna niemiecka technologia. -------------------- Citroen C5 mk II, EW10A, LPG || MB W208 CLK320, LPG
|
|
|
Sat, 12 Feb 2022 - 09:46
Post
#158
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 17 February 2008 Skąd: W-wa |
A powiem Ci, że Mercedes całkiem sprawnie sobie poradził z trasą Zielona Góra - Żagań, bez problemu utrzymując 90 km/h a nawet dając radę przy wyprzedzaniu. Ba, nawet zadem mi zarzucił jak gaz depnąłem na skrzyżowaniu. Gruba fura, gratuluję zakupu -------------------- papierowe konie + oszukane 4x4
|
|
|
Sat, 12 Feb 2022 - 10:54
Post
#159
|
|
User Dołączył: Sun, 20 December 2020 Skąd: Lubuskie/Dolnośląskie |
Z 7. barami w cylindrach i dwoma które się krztuszą jestem bardzo dumny z jego dokonania.
-------------------- Citroen C5 mk II, EW10A, LPG || MB W208 CLK320, LPG
|
|
|
Sat, 12 Feb 2022 - 11:05
Post
#160
|
|
User Dołączył: Sun, 18 June 2017 |
W innym temacie pisał że kupił po taniosci...Zatem efekt że nie będzie, czym jeździć zapewne przewidywał. Ogarnij silnik żeby działał wydech od kolektora do końca oczywiście customowy i wgraj soft, nawet ten od BSR, masz jakieś 218 KM więc dojdzie 45km powinno ci wystarczyć jak nie jesteś maniakiem dużej stadniny pod maską |
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 28 April 2024 - 13:59 |