Shoutbox 0 nowych PW 


9 Stron V  « < 6 7 8 9 >  
Reply to this topicStart new topic
> Czy da się zrobić z 2.0 16V w C5 200KM kompresorem po taniości?, Szukam opinii fachowców od francuzów (i nie tylko).
poprostujakub
post Sun, 24 Jan 2021 - 20:13
Post #141


User
Dołączył: Sun, 20 December 2020
Skąd: Lubuskie/Dolnośląskie





CYTAT(done4 @ Sun, 24 Jan 2021 - 18:29) *
Chyba już najwyższy czas żeby moderator zamknął ten temat.

Ja jeszcze nie skończyłem tongue.gif
Aktualnie szukam baterii która to pociągnie. Te z demontażu hybryd wyglądają spoko, ale znaleźć jakiekolwiek informacje o ich parametrach graniczy z cudem.

--------
Nowe informacje znalazłem - elektryczna sprężarka TorqAmp przy 5kW byłaby w stanie napompować u mnie 0,3 bara przy 5000 RPM, więc wygląda na to, że 7kW z Audi będzie pokrywało cały interesujący mnie zakres.

--------
Wiatraczek zamówiony, w środę lub czwartek ma być. Jest sens mierzenia AFR w końcówce wydechu, czy musi być przed katalizatorem?


--------------------
Citroen C5 mk II, EW10A, LPG || MB W208 CLK320, LPG
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 24 Jan 2021 - 20:13
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Chycu
post Mon, 25 Jan 2021 - 14:18
Post #142


Frequent User
Dołączył: Thu, 12 September 2013





2.0 z doładowaniem 0.3 bara
My nadal jesteśmy na racingforum? XD

Ty naprawdę uważasz że to elektryczne doładowanie jest prostsze i tańsze od swapa na v6?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ju-by
post Mon, 25 Jan 2021 - 14:29
Post #143


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 11 June 2003
Skąd: Warszawa





Najtańsza będzie karlica biegnąca w kieracie napędowym*

*w Czarnej Wołdze pykło
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kontrolm
post Mon, 25 Jan 2021 - 14:44
Post #144


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 09 March 2007
Skąd: Błonie

Ikona grupy



poprostujakub - w Twoim silniku skok podciśnienia 2kPa powyżej zapisanej normy na jałowym powoduje przejscie w tryb awaryjny połączony z błędami ABS ESP i wszystkich innych systemów łącznie z lampką podsufitki i uniemożliwia totalnie jazdę. Jebaniec jest tak czuły jak żaden inny silnik na wszelkie anomalie. Bezbłędnie wykrywa nawet nieszczelną odmę.
A Ty myślisz że dmuchniesz w to 0.3 bara i silnik to przyjmie ot tak ?


--------------------
VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
Go to the top of the page
 
+Quote Post
poprostujakub
post Mon, 25 Jan 2021 - 15:23
Post #145


User
Dołączył: Sun, 20 December 2020
Skąd: Lubuskie/Dolnośląskie





CYTAT(Chycu @ Mon, 25 Jan 2021 - 14:18) *
2.0 z doładowaniem 0.3 bara
My nadal jesteśmy na racingforum? XD

Ty naprawdę uważasz że to elektryczne doładowanie jest prostsze i tańsze od swapa na v6?

Doładowanie wolnossącego Citroena C5 to swego rodzaju ekstremum, więc dopiero tu znalazłem potrzebne informacje wink.gif

Na prądzie się akurat znam, więc dla mnie i owszem.

CYTAT(kontrolm @ Mon, 25 Jan 2021 - 14:44) *
poprostujakub - w Twoim silniku skok podciśnienia 2kPa powyżej zapisanej normy na jałowym powoduje przejscie w tryb awaryjny połączony z błędami ABS ESP i wszystkich innych systemów łącznie z lampką podsufitki i uniemożliwia totalnie jazdę. Jebaniec jest tak czuły jak żaden inny silnik na wszelkie anomalie. Bezbłędnie wykrywa nawet nieszczelną odmę.
A Ty myślisz że dmuchniesz w to 0.3 bara i silnik to przyjmie ot tak ?

Założenie jest takie, że wiatraczek będzie włączany tylko przy WOT i będzie pozbawiony zasilania tak długo jak przepustnica będzie trzymała w kolektorze podciśnienie. Z tym, że będę musiał fałszować odczyt MAP się liczyłem i zastanawiam się, czy by nie zainwestować w DET3. Tylko dokładanie trzeciego urządzenia sterującego obok ECU i sterownika LPG brzmi jak proszenie się o kłopoty.
Błędy ESP/ABS, lampki podsufitki i parę innych fajnych już przerabiałem - Lexia powinna być sprzedawana w zestawie z tym autem.

Moje pytanie o AFR wynika z tego, że chcę sprawdzić jak to się zachowuje w "warunkach bojowych", przy WOT, kiedy ECU nie żałuje paliwa, ale też tak, żeby silnika nie przegrzać.
Docelowo to sterownik LPG ma się zajmować sprawami okołodoładowaniowymi. Ale najpierw muszę rozpracować sterowanie prądem, a potem będę obdzwaniał warsztaty w poszukiwaniu kogoś kto się podejmie pożenienia mojej radosnej twórczości z sensownym zasilaniem paliwem.


--------------------
Citroen C5 mk II, EW10A, LPG || MB W208 CLK320, LPG
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Misior
post Mon, 25 Jan 2021 - 15:32
Post #146


Forum Homee
Dołączył: Fri, 10 March 2006
Skąd: Małopolska





Chyba masz za dużo czasu na tych zdalnych lekcjach bo Ci głupoty przychodzą do głowy cool.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
erikson74
post Mon, 25 Jan 2021 - 17:02
Post #147


User
Dołączył: Sun, 18 June 2017





Może należy obejrzeć ten materiał https://youtu.be/DoojiiuypZw na pewno nie tanio to nie jest i na pewno nie jest to opłacalne, być może trzeba będzie wymienić zawias
Go to the top of the page
 
+Quote Post
As_
post Mon, 25 Jan 2021 - 21:42
Post #148


Forum Killer
Dołączył: Sun, 17 February 2008
Skąd: W-wa





Ciekawa jest ostatnio tendencja na forum.
Im bardziej temat z dupy tym większa aktywnośc wink.gif

Cytryna już chyba przebiła wymianę swiateł i dachu w nowej suprze wink.gif


--------------------
papierowe konie + oszukane 4x4
Go to the top of the page
 
+Quote Post
poprostujakub
post Tue, 26 Jan 2021 - 18:29
Post #149


User
Dołączył: Sun, 20 December 2020
Skąd: Lubuskie/Dolnośląskie





Wiatraczek przybył, ale nie będzie tak hop-siup jak myślałem - z samochodem gada on po CAN a samym silnikiem steruje dość zaawansowany uC, więc nawet jak wyciągnę wsad to dużo mi to nie da.
Niemniej sam silnik to prawdopodobnie ACIM czyli coś takiego jak jest w pralkach, tyle, że na 48V. Majfrendy na pewno mają do tego jakieś sterowniki, tylko jeszcze ze znajomym modelarzem musimy ustalić dokładny układ wyprowadzeń stopnia mocy.


--------------------
Citroen C5 mk II, EW10A, LPG || MB W208 CLK320, LPG
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Frolik
post Fri, 11 Feb 2022 - 12:51
Post #150


Forum Homee
Dołączył: Wed, 05 September 2012
Skąd: Warszawa





Widziałem ok. dwa miesiace temu byl na OLX bardzo zadbany C5 ze sprawnym chodzącym silnikiem, tylko mocno uderzony w bok za 1500zł, do wyjęcia pewnie za 1200zł.
Silnik XFX taki jak byś potrzebował.
Ale temat pewnie umarł na etapie przemyśleń.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
poprostujakub
post Fri, 11 Feb 2022 - 12:56
Post #151


User
Dołączył: Sun, 20 December 2020
Skąd: Lubuskie/Dolnośląskie





Raczej można go uznać za martwy. Dmuchawka z SQ7 okazała się sterowana DSP i nie da się jej silnikiem prosto zakręcić, więc zacząłem liczyć koszty zrobienia tego porządnie i taniej wyszedł zakup CLK320.


--------------------
Citroen C5 mk II, EW10A, LPG || MB W208 CLK320, LPG
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mis
post Fri, 11 Feb 2022 - 14:39
Post #152


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 07 January 2009
Skąd: Rzeszów





Który obecnie też jest kiblem nie nadającym się do jazdy ze względu na silnik i może nie tylko. smile.gif

Naprawdę nie chcesz kupić auta i nim coś jeździć?


--------------------
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post
siewcu
post Fri, 11 Feb 2022 - 15:00
Post #153


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 04 December 2007
Skąd: Wrocław





Trochę się pośmiałem w sumie czytając ten temat biggrin.gif Jak się skończyła historia? Włożeniem po ludzku V6 czy modlitwami przy wyprzedzaniu?


--------------------
www.time4rally.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kontrolm
post Fri, 11 Feb 2022 - 16:26
Post #154


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 09 March 2007
Skąd: Błonie

Ikona grupy



CYTAT(Mis @ Fri, 11 Feb 2022 - 14:39) *
Który obecnie też jest kiblem nie nadającym się do jazdy ze względu na silnik i może nie tylko. smile.gif

Naprawdę nie chcesz kupić auta i nim coś jeździć?

przecież pisze że kupił Clk320.


--------------------
VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mis
post Fri, 11 Feb 2022 - 16:36
Post #155


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 07 January 2009
Skąd: Rzeszów





Wiem.
http://www.racingforum.pl/index.php?showto...154548&st=0


--------------------
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post
grzesiek84
post Fri, 11 Feb 2022 - 17:30
Post #156


Frequent User
Dołączył: Wed, 06 February 2013
Skąd: Namysłów





W innym temacie pisał że kupił po taniosci...Zatem efekt że nie będzie, czym jeździć zapewne przewidywał.


--------------------
Crx Ballade Zc1&Bmw E36 328,Bmw E46 330i.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
poprostujakub
post Fri, 11 Feb 2022 - 17:31
Post #157


User
Dołączył: Sun, 20 December 2020
Skąd: Lubuskie/Dolnośląskie





CYTAT(siewcu @ Fri, 11 Feb 2022 - 15:00) *
Trochę się pośmiałem w sumie czytając ten temat biggrin.gif Jak się skończyła historia? Włożeniem po ludzku V6 czy modlitwami przy wyprzedzaniu?

Mniej jeżdżę, więc tak nie boli. A i A4 i E36 na drogach coraz mniej, więc jest mniej sytuacji gdy ktoś próbuje utrudniać wyprzedzanie. Do tego z cenami paliw jakie były w ostatnim czasie doceniłem fakt, że jadąc 85 km/h Citroen potrafi zejść w okolice 8l/100km LPG.

CYTAT(Mis @ Fri, 11 Feb 2022 - 14:39) *
Który obecnie też jest kiblem nie nadającym się do jazdy ze względu na silnik i może nie tylko. smile.gif

Naprawdę nie chcesz kupić auta i nim coś jeździć?

A powiem Ci, że Mercedes całkiem sprawnie sobie poradził z trasą Zielona Góra - Żagań, bez problemu utrzymując 90 km/h a nawet dając radę przy wyprzedzaniu. Ba, nawet zadem mi zarzucił jak gaz depnąłem na skrzyżowaniu.
Ja go kupiłem do pojeżdżenia, ale po taniości i wydatki rzędu drugiej wartości auta też miałem przewidziane. Ale przez zawirowania życiowo-hipoteczne drastycznie mi spadła ilość środków na pierdoły, więc Mercedes będzie musiał poczekać. Jeśli odpowiednio ułożą się gwiazdy, humor ministra finansów i mój grafik w pracy, a pierścienie w Mercedesie nie, to może nawet szarpnę się na przekładkę na 3.7 jakoś na początku lata. Jedyny problem to znaleźć mechanika którego nie pokona 25-cioletna niemiecka technologia.


--------------------
Citroen C5 mk II, EW10A, LPG || MB W208 CLK320, LPG
Go to the top of the page
 
+Quote Post
As_
post Sat, 12 Feb 2022 - 09:46
Post #158


Forum Killer
Dołączył: Sun, 17 February 2008
Skąd: W-wa





CYTAT(poprostujakub @ Fri, 11 Feb 2022 - 17:31) *
A powiem Ci, że Mercedes całkiem sprawnie sobie poradził z trasą Zielona Góra - Żagań, bez problemu utrzymując 90 km/h a nawet dając radę przy wyprzedzaniu. Ba, nawet zadem mi zarzucił jak gaz depnąłem na skrzyżowaniu.


Gruba fura, gratuluję zakupu


--------------------
papierowe konie + oszukane 4x4
Go to the top of the page
 
+Quote Post
poprostujakub
post Sat, 12 Feb 2022 - 10:54
Post #159


User
Dołączył: Sun, 20 December 2020
Skąd: Lubuskie/Dolnośląskie





Z 7. barami w cylindrach i dwoma które się krztuszą jestem bardzo dumny z jego dokonania.


--------------------
Citroen C5 mk II, EW10A, LPG || MB W208 CLK320, LPG
Go to the top of the page
 
+Quote Post
erikson74
post Sat, 12 Feb 2022 - 11:05
Post #160


User
Dołączył: Sun, 18 June 2017





CYTAT(grzesiek84 @ Fri, 11 Feb 2022 - 17:30) *
W innym temacie pisał że kupił po taniosci...Zatem efekt że nie będzie, czym jeździć zapewne przewidywał.

Ogarnij silnik żeby działał wydech od kolektora do końca oczywiście customowy i wgraj soft, nawet ten od BSR, masz jakieś 218 KM więc dojdzie 45km powinno ci wystarczyć jak nie jesteś maniakiem dużej stadniny pod maską
Go to the top of the page
 
+Quote Post

9 Stron V  « < 6 7 8 9 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 28 April 2024 - 13:59