Mocny samochód do 20 tyś na sleepera |
Mocny samochód do 20 tyś na sleepera |
Sun, 07 Nov 2021 - 00:35
Post
#241
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city |
Rezor - jedna uwaga. Możesz liczyć rozpędzanie samochodu z siły (moment na kołach / średnicę koła), lub możesz liczyć z mocy (czyli energia w czasie). Oba podejścia powinny dać ten samy wynik.
Kiedyś, jak miałem więcej czasu, to się bawiłem w taką gimnastykę. Moc jest znacznym ułatwieniem, bo mówi o tym, co jest na kołach, nie znając w zasadzie przełożeń czy średnic kół. -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
Wspieraj forum |
Sun, 07 Nov 2021 - 00:35
Post
#
|
Dotacja |
|
|
|
Sun, 07 Nov 2021 - 05:51
Post
#242
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie |
Jest tego mnóstwo ja korzystam czasem z tego - http://warped.org/vw/calc.html
-------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
Sun, 07 Nov 2021 - 07:47
Post
#243
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 16 October 2011 |
Uczepiliście się teraz Maćka i świrujecie, a wszyscy mają trochę racji. Eetam uczepiliśmy się Ja lubie czytać jego posty we wszystkich tematach na ktorych się "zna". A reszta czysta teoria więc wiemy już że w laboratorium 1,8t zrobiony na 400km jedzie tak samo jak ls2 400km wiemy że ałdi vs opel jest wolny a laik może zobaczyć to na zepfersie analizując co ile ma koni do 1km i wagę auta z kierowcą przed oddaniem kupy i po Mimo wszystko będę tym głupim i wybieram jazdę ls2 a zepfersa zostawie dzieciom, bedą mialy łatwiej niż ja mając 10lat bo wtedy biegaliśmy z chłopakami i sprawdzaliśmy "ile ma na liczniku" P.s. W przyszlym tygodniu robie strojenie secika pod niuta. Kurna jaki jestem dekiel przecież mocą moglem polecieć i Maciek by stwierdził jak bdzie szybko i 20k.w kieszeni |
|
|
Sun, 07 Nov 2021 - 09:05
Post
#244
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 10 January 2008 Skąd: Warszawa WJ |
Saab 4x4 to chyba jednak nie ten budżet, na otomoto jest jeden za 40
-------------------- cztery koła i silnik
|
|
|
Sun, 07 Nov 2021 - 10:28
Post
#245
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 17 February 2009 Skąd: Pomorze |
Nie zrozumieliśmy się: Ustaliliśmy że gsf jest wolny i tyle. Zaglądam do zepfersa i patrzę 4,6s paczka ćwiartka 13s szukam czegoś szybszego o gabarytach i masie słusznej no i nic wsjo tak samo albo wolniej. Do tego patrzę na rf a tam mowa o realu c6 z06 która na torze jak "blabla" będzie zrealizowane robi 12,2s.ćwiare. I co na to Kowalski? chłopaki ustalili że gsf nie jedzie a ma 4,6s pakę do tego ma 0,8s.gorszy czas na ćwiare od płaskownika ważącego 400kg.mniej, na torze i z dobrym kierownikiem. Po pierwsze u nas nie ma torów do bicia rekordów, po te jeździ się za granicę. Dwa - dużo ciężej zrobić dobry czas mocnym autem z manualem kierowcy niewprawionemu, niż słabszym z automatem. więc już nie debatujmy co jest starsze co nowsze albo co się psuje tylko nad cyferkami które napisałem że w zepfersiku są strzałem na oślep. Większym strzałem na oślep jest Twoje "mierzenie" z ulicy, autami o różnym stanie, mocy, kierowcy, bez odpowiedniego sprzętu. W każdym razie swoją "drag list door to door" możesz zamieścić A jak chcesz robić jakieś porównanie to rób to sensownie, a nie dopasowując sobie cyferki tak żeby Ci się spinało... Saab AWD wolniejszy od FWD jeśli nie ma ponad 250ps. |
|
|
Sun, 07 Nov 2021 - 12:18
Post
#246
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 16 October 2011 |
Po pierwsze u nas nie ma torów do bicia rekordów, po te jeździ się za granicę. Dwa - dużo ciężej zrobić dobry czas mocnym autem z manualem kierowcy niewprawionemu, niż słabszym z automatem. Kolego nie rób ze mnie idioty, po co pływasz po temacie ? Jest farmazon który Ci wyłuszczyłem a teraz wyjeżdżasz z jakimiś torami, manualami itp. Kowalski ma gsfa i patrzy w zepfersie co widzi ? Twoje pływanie o torach i manualach czy widzi cyfry które może sobie zestawić z tym co my piszemy. Większym strzałem na oślep jest Twoje "mierzenie" z ulicy, autami o różnym stanie, mocy, kierowcy, bez odpowiedniego sprzętu. W każdym razie swoją "drag list door to door" możesz zamieścić A jak chcesz robić jakieś porównanie to rób to sensownie, a nie dopasowując sobie cyferki tak żeby Ci się spinało... Dobre różny stan mocy w autach które były nowe i zazwyczaj podczas rolki kierownik miał wcisnąć gaz Więc spoko pływaj dalej ahoj marynarzu |
|
|
Sun, 07 Nov 2021 - 13:14
Post
#247
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie |
Dziś widziałem ogłoszenie z Oplem Corsą OPC 190KM za 13 tyś...sądzę że to autko też może być brane pod uwagę w tym zestawieniu. Są u nas dwa na wiosce, nawet to jedzie.
-------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
gość_KompotEm_* |
Mon, 08 Nov 2021 - 21:14
Post
#248
|
|
Co do Corsy to podbno wersja D jest gorsza od C jeśli chodzi o jakość.
|
|
|
Mon, 08 Nov 2021 - 21:16
Post
#249
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie |
Co do Corsy to podbno wersja D jest gorsza od C jeśli chodzi o jakość. a C od B Podobno Toyoty się nie psują.... -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
Mon, 08 Nov 2021 - 21:51
Post
#250
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 17 February 2009 Skąd: Pomorze |
Kolego nie rób ze mnie idioty, po co pływasz po temacie ? Jest farmazon który Ci wyłuszczyłem a teraz wyjeżdżasz z jakimiś torami, manualami itp. Kowalski ma gsfa i patrzy w zepfersie co widzi ? Twoje pływanie o torach i manualach czy widzi cyfry które może sobie zestawić z tym co my piszemy. Kowalski w GSF...hmmm no ok Niech będzie, zamiast Zepf będzie jeździł do Ciebie na testy, bo to najbardziej miarodajny sposób Sam wyjechałeś farmazonem o torach: Do tego patrzę na rf a tam mowa o realu c6 z06 która na torze jak "blabla" będzie zrealizowane robi 12,2s.ćwiare. |
|
|
Tue, 09 Nov 2021 - 07:01
Post
#251
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 16 October 2011 |
Ty czytasz co piszesz ?
Nie widzisz gupoty ? Skoro stwierdzamy że gsf jest wolny a ma 13s na ćwiare wg.zepfersa a potem Ty dodajesz vet z06 c6 mającą na torze czyli w idealnych warunkach 12,2 to coś jest nie halo. Auto kategoria płaskownik, pół tony różnicy, na torze robi lepszy czas od limuzyny o 0,8s !!! Czyli jak jest gsf jest wolny czy szybki ? A może wkradl się gdzieś farmazon w suchych cyferkach ? Co ciekawe z06 wg zepfersa robi ćwiare w 11,7 a 0-100 3,9 lipiej od gsfa o 0,5s Dalej nie widzisz gupoty ? A moje próby dały kupę zaoszczędzonej kasy i pogląd na wiedzę płynącą z internetu. |
|
|
Tue, 09 Nov 2021 - 08:22
Post
#252
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 26 October 2015 |
A tak z czystej ciekawości - jakiego modelu strat opon użyłeś i jakich wartości parametru/ów? Jeśli chodzi Ci o model dynamiki opon to formuła H. Pacejki -------------------- Projekt: Mustang SN95 '94 coupe 302W 280KM
Daily: 300C '05 Wagon 5.7 AWD 360KM Praca: Rimac <TBD> |
|
|
Tue, 09 Nov 2021 - 12:02
Post
#253
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 18 September 2008 Skąd: Tarnobrzeg/Warszawa |
Ty czytasz co piszesz ? Nie widzisz gupoty ? Skoro stwierdzamy że gsf jest wolny a ma 13s na ćwiare wg.zepfersa a potem Ty dodajesz vet z06 c6 mającą na torze czyli w idealnych warunkach 12,2 to coś jest nie halo. Auto kategoria płaskownik, pół tony różnicy, na torze robi lepszy czas od limuzyny o 0,8s !!! Czyli jak jest gsf jest wolny czy szybki ? A może wkradl się gdzieś farmazon w suchych cyferkach ? Co ciekawe z06 wg zepfersa robi ćwiare w 11,7 a 0-100 3,9 lipiej od gsfa o 0,5s Dalej nie widzisz gupoty ? A moje próby dały kupę zaoszczędzonej kasy i pogląd na wiedzę płynącą z internetu. 0,8s na 1/4 to wg Ciebie jest mało? -------------------- '84 Opel Kadett V6 powered by Transplantz Best ET 14.975 VAG Racing 2014 - bo tak
'97 BMW 328i 233KM/282Nm by 109-Performance - na co dzień '00 Honda Integra Type R W1 PROFI 248KM/215Nm by strojenia.pl - na tor '05 Renault Megane RS225 274KM/383Nm powered by ECUmajster - na weekend |
|
|
Tue, 09 Nov 2021 - 13:39
Post
#254
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 16 October 2011 |
0,8s na 1/4 to wg Ciebie jest mało? Chłopie mówimy o zwykłych parametrach auta ulicznego. Więc w ujęciu czegoś w czym stwierdzamy użyteczność drogową 0,8s to dużo ??? Stawiając prawie 2tonową limuzynę ze ścigantem ważącym pewnie 500kg mniej w którym plomby Ci wypadną, mającym 7l pojemności i pewnie z 650Nm ... i to na torze ? Tylko proszę Cię nie teoretyzuj, zostaw to Maćkowi... |
|
|
Tue, 09 Nov 2021 - 14:10
Post
#255
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 18 September 2008 Skąd: Tarnobrzeg/Warszawa |
Dla mnie różnica między 13 a 12,2 to jest przepaść, to są prędkości rzędu >50 m/s na mecie, 0,8s to jest różnica ponad 40 m, czyli niemal 10 długości, jeśli dla Ciebie to mało, to ja wysiadam z tej dyskusji.
Swoją drogą, takie rzeczy tylko na tym forum, żeby od auta za 20k dojść do GSF'a i C6 Z06 Jednak jeszcze nie jest tak źle i forum nie umiera, wbrew tytułowi jednego z wątków w OT -------------------- '84 Opel Kadett V6 powered by Transplantz Best ET 14.975 VAG Racing 2014 - bo tak
'97 BMW 328i 233KM/282Nm by 109-Performance - na co dzień '00 Honda Integra Type R W1 PROFI 248KM/215Nm by strojenia.pl - na tor '05 Renault Megane RS225 274KM/383Nm powered by ECUmajster - na weekend |
|
|
Tue, 09 Nov 2021 - 15:24
Post
#256
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city |
Dla mnie różnica między 13 a 12,2 to jest przepaść, to są prędkości rzędu >50 m/s na mecie, 0,8s to jest różnica ponad 40 m, czyli niemal 10 długości, jeśli dla Ciebie to mało, to ja wysiadam z tej dyskusji. Swoją drogą, takie rzeczy tylko na tym forum, żeby od auta za 20k dojść do GSF'a i C6 Z06 Jednak jeszcze nie jest tak źle i forum nie umiera, wbrew tytułowi jednego z wątków w OT Chyba najlepsze podsumowanie tematu. Forum żyje pełnią życia, tylko tematy lekko nam zjechały w bok -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
Tue, 09 Nov 2021 - 16:42
Post
#257
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 16 October 2011 |
Dla mnie różnica między 13 a 12,2 to jest przepaść, to są prędkości rzędu >50 m/s na mecie, 0,8s to jest różnica ponad 40 m, czyli niemal 10 długości, jeśli dla Ciebie to mało, to ja wysiadam z tej dyskusji. Swoją drogą, takie rzeczy tylko na tym forum, żeby od auta za 20k dojść do GSF'a i C6 Z06 Jednak jeszcze nie jest tak źle i forum nie umiera, wbrew tytułowi jednego z wątków w OT A miałeś teoretyzowanie zostawić Maćkowi Widzę że nie przeczytałeś więc Ci powtórzę treść z poprzednich postów: Z06 na normalnych oponach ma około 13s.1/4m. Zejdziesz z tego czasu do 12,5s na odpowiednich gumach a ktoś inny stwierdził że nawet poniżej 12,4s. Pewnie wybierając najlepszy tor w pl i jakieś semi sliki. Więc zadam Ci pytanie czy zwykłe uliczne auto (które nas rozczarowuje) mające w/g zepfersa czas 13s. jest szybkie czy wolne ? Dodam tylko że nie rozmawiamy o warunkach torowych tylko ulicznych a oba auta dzieli przepaść w masie. No i jeszcze jedno dyskusja zaczęła się od wklejania linków z zepfersa na dowód tego że coś jest takie albo srakie a nie jest to zachętą do kupna z06 za 20k. |
|
|
Tue, 09 Nov 2021 - 17:20
Post
#258
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 17 February 2005 |
Jeśli chodzi Ci o model dynamiki opon to formuła H. Pacejki Akurat chodziło mi o opory toczenia, jaki model i wartości parametrów. -------------------- E90 330d LCI
BTG 9:49 (IS200) |
|
|
Tue, 09 Nov 2021 - 17:36
Post
#259
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city |
A miałeś teoretyzowanie zostawić Maćkowi Widzę że nie przeczytałeś więc Ci powtórzę treść z poprzednich postów: Z06 na normalnych oponach ma około 13s.1/4m. Zejdziesz z tego czasu do 12,5s na odpowiednich gumach a ktoś inny stwierdził że nawet poniżej 12,4s. Pewnie wybierając najlepszy tor w pl i jakieś semi sliki. Więc zadam Ci pytanie czy zwykłe uliczne auto (które nas rozczarowuje) mające w/g zepfersa czas 13s. jest szybkie czy wolne ? Dodam tylko że nie rozmawiamy o warunkach torowych tylko ulicznych a oba auta dzieli przepaść w masie. No i jeszcze jedno dyskusja zaczęła się od wklejania linków z zepfersa na dowód tego że coś jest takie albo srakie a nie jest to zachętą do kupna z06 za 20k. To tak jak dyskutować, czy dziewczyna jest ładna czy brzydka. Każdy ma inną perspektywę. Ja nawet nie wiem, ile moja fura robi na 1/4 (pewnie niskie 12), ale pomimo tego, że w warunkach ulicznych zamiata dupą do końca 2-ego biegu uważam, że jest wolna. -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
Tue, 09 Nov 2021 - 19:49
Post
#260
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 18 September 2008 Skąd: Tarnobrzeg/Warszawa |
A miałeś teoretyzowanie zostawić Maćkowi Widzę że nie przeczytałeś więc Ci powtórzę treść z poprzednich postów: Z06 na normalnych oponach ma około 13s.1/4m. Zejdziesz z tego czasu do 12,5s na odpowiednich gumach a ktoś inny stwierdził że nawet poniżej 12,4s. Pewnie wybierając najlepszy tor w pl i jakieś semi sliki. Więc zadam Ci pytanie czy zwykłe uliczne auto (które nas rozczarowuje) mające w/g zepfersa czas 13s. jest szybkie czy wolne ? Dodam tylko że nie rozmawiamy o warunkach torowych tylko ulicznych a oba auta dzieli przepaść w masie. No i jeszcze jedno dyskusja zaczęła się od wklejania linków z zepfersa na dowód tego że coś jest takie albo srakie a nie jest to zachętą do kupna z06 za 20k. Czy jest szybkie, czy wolne? Punkt widzenia, zależy od punktu siedzenia. Cały czas piszesz, że GSF robi 13 s wg zeperfs, a Corvette 13 s w realu, a może GSF w realu robi 14? Nie wiem, nie widziałem, nie wypowiadam się na ten temat, ale żeby dolać doliwy do ognia napiszę, że widziałem jak kiedyś na nocnej ustawce RCF zebrał baty od Clio 2 Sport I co z tego wynika? Obawiam się, że nic. Chociaż z drugiej strony tym akcentem wracamy do aut za 20k, więc autorze wątku: bierz Clio, obejdziesz RCF'a, a więc i GSF'a, a więc będziesz szedł mniej więcej równo z Z06 -------------------- '84 Opel Kadett V6 powered by Transplantz Best ET 14.975 VAG Racing 2014 - bo tak
'97 BMW 328i 233KM/282Nm by 109-Performance - na co dzień '00 Honda Integra Type R W1 PROFI 248KM/215Nm by strojenia.pl - na tor '05 Renault Megane RS225 274KM/383Nm powered by ECUmajster - na weekend |
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 28 April 2024 - 23:25 |