Mocny samochód do 20 tyś na sleepera |
Mocny samochód do 20 tyś na sleepera |
Wed, 03 Nov 2021 - 14:27
Post
#181
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie |
Trzeba trafić zdrowy egzemplarz i trochę o niego zadbać, a będzie wdzięczny. Mój 2011r kupiony zdrowy, zrobił już 100tys km w 3 lata na gazie, nadal zero korozji, zero awarii. Tylko eksploatacja: rozrząd klocki, tarcze, filtry, olej co 9tys, opony, wycieraczki. Teraz łożyska tył padły - 300zł SKF. To cały serwis. Nawet seria wielu zaskakuje na drodze, bo nikt się nie spodziewa że Fiatem można pocisnąć. jak mnie gonili misiaczki w nieoznakowanym Punto 1.4 T-Jet a ja miałem a ze 190 to trzeba przyznać szybko mnie doszli -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
Wspieraj forum |
Wed, 03 Nov 2021 - 14:27
Post
#
|
Dotacja |
|
|
|
Wed, 03 Nov 2021 - 17:44
Post
#182
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 17 March 2015 |
e60 jest jak dla mnie dalej premium. Możesz kupić auto które ma aktywne stabilizatory, HUD, mocny silnik, mega wygodne komforty i inne gadżety których w niektórych markach do dziś nie kupisz. Ale dla nie to auto jest zbyt awaryjne żeby je komuś polecić.
Odnośnie Astry: specjalnie wkleiłem fragment Top Gear, gdzie Clarkson jeździ astrą opc i pokazuje jak zachowuje się układ kierowniczy kiedy wstaje turbo. Dlatego napisałem, że nie chciałbym jeździć takim autem, wolałbym naprawiać alfę 156 2.5 v6, patrzeć na lagunę, tłuc kilometry 407 |
|
|
Wed, 03 Nov 2021 - 18:11
Post
#183
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 11 January 2005 Skąd: łódzkie |
daj boże, bo na papierze takie 520d jest szybsze od tej astry (7,2 do 100 w bwm) znienawidzony przez wielu zeperfs twierdzi inaczej niezaczipowana Astra 200KM jest zauważalnie szybsza (3 sekundy podczas przyśpieszania 80-180), natomiast liźnięta czipsem na 240KM to już robi z beemki śmigło (8 sekund szybciej 80-180) https://zeperfs.com/en/duel6601-5511.htm https://zeperfs.com/en/duel6601-1347.htm i właśnie o to chodzi w sleeperze. Jedziesz sobie srebrną Astrą na kołpaku, podjeżdża ci na zderzak lisingowa bimmera wściekle błyskając LEDami, a ty masz pełny wybór - możesz zjechać na prawy i przepuścić szaleńca, ale też możesz zrobić redukcję na 3 i but, albo nawet przepuścić beemkę, a potem to ty się pobawisz długimi (najlepiej na halogenie ). I właśnie o to chodzi w takim samochodzie - jedziesz dokładnie jak chcesz, a nie jak zmuszają cię inni. -------------------- Porsche 911 (992)
BMW X7 M60iX (G07) |
|
|
Wed, 03 Nov 2021 - 18:24
Post
#184
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 16 October 2011 |
Pisałeś o GS F i odnosiłem się do tego samochodu. Jak na 480 KM to jedzie to słabo. Hmmm tak pisałem bo odniosłem takie wrażenie na drodze co było tu negowane ale... może sprawdźmy zepfersa który podaje iż gsf ma 4,6s do 100km/h ćwiarę robi w 13s no i szxukamy czegoś szybszego no bo logika wskazuje ten kiepski to ktoś musi być szybszy bierzemy bmw f10 550. Turbinki, spory piec i takie tam. Oczywiście 450km i co mamy 4,4s do 100km/h ćwiary nie ma ale do 0-160 i 0-200 taki sam czas. Dołozymy corvetkę wspomnianą przez kolegę że realny jej czas to 12,5s na 1/4m więc chyba coś tu nie halo z tymi wynikami zepfersikowatymi To w końcu gsf jedzie źle czy dobrze ? Jeśli mówisz o odczuciach na biegu to tak, różnica będzie znaczna, ale dyskusja jest o osiągach i przy 0-100, 100-200 km/h max moment może w ogóle nie być osiągnięty, bo jedzie się w regionie max mocy (zależy od skrzyni, przełożeń, biegu na starcie blabla). Powniem Ci tak Maciek jest młody, internet przyjmuje wszystko no ale już nie przesadzajmy bo mówimy o realnych autach i realnych wynikach na czym chba nam zależy. Więc trudno się czyta Maciusia w momencie gdy np. dorobienie dobrze działających 100nm i 15km kosztowało mnie x3 w stosunku do dorobienia 100km i 15nm. Zgadnij czemu ? Mówisz o totalnej fikcji określając ją "blabla" któe jest podstawą. I dalej twierdzę że 400km z 1,8t będzie się nadawać na podcier porównując do 400km z seryjnego v8 ls2. Dla mnie to "blabla" jest w realu podstawą i w dodatku nie do ominięcia więc pisanie że jak coś będzie lekkie, jak będzie szybka zmiana biegów, trzymanie na obrotach, nie wypadanie z bustu, idealne warunki drogowe, idealne to i tamto jest wiarą w krasnoludki. Bo nic takiego nie będzie... żadne auto nie będzie ważyć tyle co motocykl żeby nie mieć niuta a silnik silnikowi nie jest równy więc może być 150km w 1,8t w 1,8tsi i v6 i kążde z tych aut będzie jechać inaczej mając tą samą moc potęgowane przez "blabla" https://zeperfs.com/en/duel6601-5511.htm https://zeperfs.com/en/duel6601-1347.htm i właśnie o to chodzi w sleeperze.i. W sleeperze chodzi o to że Kowalski nie mający zielonego pojęcia o motoryzacji zajrzy na zepfersa i mówi do żony "stara ten ma xxx s do 100km/h a mój ma połowę tego..." następna tabelka moc no bo na bilbordzie była tylko moc i... dostaje łomot od sleepera Miałeś Maciuś odpowiedzieć na pytania a Ty dalej nam tu pudelka robisz jak mnie gonili misiaczki w nieoznakowanym Punto 1.4 T-Jet a ja miałem a ze 190 to trzeba przyznać szybko mnie doszli Gdzie mają takie punto ? |
|
|
Wed, 03 Nov 2021 - 18:59
Post
#185
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie |
Gdzie mają takie punto ? Ślunsk pomiędzy Częstochową a Bełchatowem tam cała akcja się rozegrała. I to akurat byli panowie tajniacy ale nie ci od piratów drogowych tylko tacy kurtka dzińsowa i spodnie, pod spodem szelki kabury gnaty. Odwaliłem taki numer że postanowili porozmawiać z kierowcą bombowca mimo że normalnie to nie ich działka. Potem jeszcze pokazali nam jak Punciak odchodzi w oczach w porównaniu do Skodziany w Tedeju -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
Wed, 03 Nov 2021 - 19:08
Post
#186
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie |
Odnośnie Astry: specjalnie wkleiłem fragment Top Gear, gdzie Clarkson jeździ astrą opc i pokazuje jak zachowuje się układ kierowniczy kiedy wstaje turbo. Dlatego napisałem, że nie chciałbym jeździć takim autem, wolałbym naprawiać alfę 156 2.5 v6, patrzeć na lagunę, tłuc kilometry 407 Czyli wolałbyś auto nudne jak flaki z olejem bo przeraża Cię że możesz coś poczuć w kierownicy ? ;-) Zrobiłem kiedyś 205 z silnikiem V6 auto przy każdym dodaniu gazu np. podczas wyprzedzania próbowało : a uderzyć w wyprzedzany pojazd b wpaść do rowu po lewej Nie ukrywam że to było zajebiste szarpałeś się z nim jak z bykiem ale frajda była niesamowita. Sądzę że ta Astra nie zapewnia nawet 1/10 tej atrakcji znanej mi z 205 a Ty wklejasz TopGeara sugerującego że to auto CIę zabije. Przypomina mi się hostoria gdy pojawiły się w gazetach pierwsze recenzje Peugeota 205 GTI. No i mogłeś przeczytać: a prasa brytyjska: cudownie nadsterowny tył nonstop zamiata w zakrętach b prasa niemiecka: auto zabójca widowmaker nieprzewidywalny w zakrętach bo nonstop zamiata dupą (wybierzcie nasze szkopskie pługi ryjące przodem w zakręcie) I tyle są warte te recenzje.... -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
Wed, 03 Nov 2021 - 19:16
Post
#187
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 11 January 2005 Skąd: łódzkie |
Miałeś Maciuś odpowiedzieć na pytania a zadałeś jakieś? Zawsze służę pomocą, więc jeśli masz jakieś, to wal śmiało, postaram się przystępnie odpowiedzieć -------------------- Porsche 911 (992)
BMW X7 M60iX (G07) |
|
|
Wed, 03 Nov 2021 - 20:32
Post
#188
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 17 February 2009 Skąd: Pomorze |
Hmmm tak pisałem bo odniosłem takie wrażenie na drodze co było tu negowane ale... może sprawdźmy zepfersa który podaje iż gsf ma 4,6s do 100km/h ćwiarę robi w 13s no i szxukamy czegoś szybszego no bo logika wskazuje ten kiepski to ktoś musi być szybszy bierzemy bmw f10 550. Turbinki, spory piec i takie tam. Oczywiście 450km i co mamy 4,4s do 100km/h ćwiary nie ma ale do 0-160 i 0-200 taki sam czas. Dołozymy corvetkę wspomnianą przez kolegę że realny jej czas to 12,5s na 1/4m więc chyba coś tu nie halo z tymi wynikami zepfersikowatymi To w końcu gsf jedzie źle czy dobrze ? F10 porównujesz do auta produkowanego od 2016 - ale to naciągane, lepiej G30 (2017-..) nadal słabsze (462ps) i zauważalnie szybsze, ale cóż jaki komentator takie porównanie... GSF będzie nieporównywalnie bardziej trwały silnikowo i na tej zalecie bym się skupił, a nie robił na siłę z niego szybkie auto którym nie jest. Z06 z którymi miałem do czynienia robiły 12.2 i 12.3s (czyli poniżej 12.4s, a nie 12.5s jeśli do mnie się odnosisz), na semi i z kierowcą co jeździ nimi nie tylko od święta 12s jest do złamania. To, że spotkane przez Ciebie egzemplarze jeździły słabo, nie oznacza że tak jeżdżą wszystkie... |
|
|
Wed, 03 Nov 2021 - 20:46
Post
#189
|
|
User Dołączył: Wed, 10 February 2010 Skąd: Wałcz |
jak mnie gonili misiaczki w nieoznakowanym Punto 1.4 T-Jet a ja miałem a ze 190 to trzeba przyznać szybko mnie doszli okolice kalisza pomorskiego / recza kiedyś nagrali mnie takim grande punto przy 155/90 a później nie mogli dojść przy wyprzedzaniach a jechałem tylko saabem 900 2.0T 205km, niebieski pytał czy nie mam jakiś modów bo w dowodzie tylko 136kW -------------------- Chrysler Aspen 5.7HEMI
|
|
|
Thu, 04 Nov 2021 - 06:40
Post
#190
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 16 October 2011 |
F10 porównujesz do auta produkowanego od 2016 - ale to naciągane, lepiej G30 (2017-..) nadal słabsze (462ps) i zauważalnie szybsze, ale cóż jaki komentator takie porównanie... GSF będzie nieporównywalnie bardziej trwały silnikowo i na tej zalecie bym się skupił, a nie robił na siłę z niego szybkie auto którym nie jest. Z06 z którymi miałem do czynienia robiły 12.2 i 12.3s (czyli poniżej 12.4s, a nie 12.5s jeśli do mnie się odnosisz), na semi i z kierowcą co jeździ nimi nie tylko od święta 12s jest do złamania. To, że spotkane przez Ciebie egzemplarze jeździły słabo, nie oznacza że tak jeżdżą wszystkie... Nie zrozumieliśmy się: Ustaliliśmy że gsf jest wolny i tyle. Zaglądam do zepfersa i patrzę 4,6s paczka ćwiartka 13s szukam czegoś szybszego o gabarytach i masie słusznej no i nic wsjo tak samo albo wolniej. Do tego patrzę na rf a tam mowa o realu c6 z06 która na torze jak "blabla" będzie zrealizowane robi 12,2s.ćwiare. I co na to Kowalski? chłopaki ustalili że gsf nie jedzie a ma 4,6s pakę do tego ma 0,8s.gorszy czas na ćwiare od płaskownika ważącego 400kg.mniej, na torze i z dobrym kierownikiem. Sądzę że Jan Kowalski mający w leasingu gsfa powie kur ktoś tu kłamie albo zepfers, albo Ledziu bo z innymi napisał że jest kiepsko albo Pan od vetty jest dupa bo w warunkach torowych lżejszym sportowym autem łapie 0,8s lepszy czas od mojego gsfa Lincoln e30ix więc już nie debatujmy co jest starsze co nowsze albo co się psuje tylko nad cyferkami które napisałem że w zepfersiku są strzałem na oślep. I nie pisałem że egzemplarze z06 takie czy owakie jadą źle tylko bez realizacji "bleble" jest czas 13s a po realizcji "bleble" Ty napisałeś że jest lepszy co i tak przy zepfersikowatych 13s 1/4m gsfa jest śmieszne. |
|
|
Thu, 04 Nov 2021 - 14:26
Post
#191
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 17 March 2015 |
kontrolm, jako fun, weekendowa zabawka takie auto ok, wyjechać, znaleźć 20 sprzyjających okoliczności żeby wcisnąć gaz i pokazać jak się odpycha. Ale do skutecznej jazdy na co dzień, bezsens.
W daily mimo wszystko takie coś nie jest pożądane: bo jeździsz z rodziną, czasami zmęczony, w deszczu, po dziurach. Zawsze jeździsz 100% koncentracji? Jak tak miota kierownicą to dla mnie znak, że coś jest nie halo z fabryki. Peugeotem 205 jeździłem trochę, jak dla mnie to auto było genialne, bo mogłeś tym autem zrobić co zachcesz. Było tak przyjemnie zestrojone. 100% kontroli cały czas. I takie powinno być auto, chcesz jechać bokiem to auto Cię słucha i wykonuje Twoje polecenie, chcesz jechać spokojnie prosto, nie ma problemu, chcesz cisnąć w zakręcie, pamiętaj tylko o fizyce. Kupujesz Astrę i się zastanawiasz się czy jak wstanie turbo to pojedziesz w krzaki, bo tak zostało skonstruowane podwozie. Jak już mam podać konkurenta dla Astry który będzie się fajnie prowadził i w miarę jechał to Megane 2.0t. |
|
|
Thu, 04 Nov 2021 - 14:44
Post
#192
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie |
kontrolm, jako fun, weekendowa zabawka takie auto ok, wyjechać, znaleźć 20 sprzyjających okoliczności żeby wcisnąć gaz i pokazać jak się odpycha. Ale do skutecznej jazdy na co dzień, bezsens. W daily mimo wszystko takie coś nie jest pożądane: bo jeździsz z rodziną, czasami zmęczony, w deszczu, po dziurach. Zawsze jeździsz 100% koncentracji? Jak tak miota kierownicą to dla mnie znak, że coś jest nie halo z fabryki. Peugeotem 205 jeździłem trochę, jak dla mnie to auto było genialne, bo mogłeś tym autem zrobić co zachcesz. Było tak przyjemnie zestrojone. 100% kontroli cały czas. I takie powinno być auto, chcesz jechać bokiem to auto Cię słucha i wykonuje Twoje polecenie, chcesz jechać spokojnie prosto, nie ma problemu, chcesz cisnąć w zakręcie, pamiętaj tylko o fizyce. Kupujesz Astrę i się zastanawiasz się czy jak wstanie turbo to pojedziesz w krzaki, bo tak zostało skonstruowane podwozie. Jak już mam podać konkurenta dla Astry który będzie się fajnie prowadził i w miarę jechał to Megane 2.0t. oglądam ten filmik z Clarksonem oglądam i naprawdę nie wiem do czego Ty się tam czepiasz. Przecież to auto jest spokojne jak wagon tybetańskich mnichów. To że koleś puścił kierownicę, dodaje gazu i auto delikatnie skręca w lewo...DELIKATNIE....zero walki. Przecież to na tle pierwszego z brzegu RWD z wyłączoną trakcją to jest zabawka - anestezjolog. I to auto ma Cię negatywnie zaskoczyć ??? Jeździłem przez chwilę Zafirą OPC 240KM na podwoziu Astry i pomijając tandetny wszechobecny plastik to było bardzo fajne auto i bardzo przewidywalne. SIlnik rączy z dużym potencjałem na wiecej, niezły look, przyjemnie się tym łykało inne fury. -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
Thu, 04 Nov 2021 - 19:45
Post
#193
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 05 September 2012 Skąd: Warszawa |
Zatem najlepsze sleepery do 20 tys zł to będą Astra III, Bravo i Punto 1.4 turbo i moze Octavia 1 1.8T ale nie RS. Wszystko FWD. Moze na samym początku poszukujacy auta powinien odpowiedziec sobie na pytanie czy chce FWD, RWD czy AWD. To by sprecyzowało założenia. Można też kupić 330i kombi bez m-paka, czy 330d które też się jakoś odpycha. Podany wcześniej COLT CZT też jest ciekawym wyborem, podobnie jak P.206 RC.
|
|
|
Thu, 04 Nov 2021 - 22:24
Post
#194
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 17 February 2005 |
Hmmm tak pisałem bo odniosłem takie wrażenie na drodze co było tu negowane ale... może sprawdźmy zepfersa który podaje iż gsf ma 4,6s do 100km/h ćwiarę robi w 13s no i szxukamy czegoś szybszego no bo logika wskazuje ten kiepski to ktoś musi być szybszy bierzemy bmw f10 550. Turbinki, spory piec i takie tam. Oczywiście 450km i co mamy 4,4s do 100km/h ćwiary nie ma ale do 0-160 i 0-200 taki sam czas. Dołozymy corvetkę wspomnianą przez kolegę że realny jej czas to 12,5s na 1/4m więc chyba coś tu nie halo z tymi wynikami zepfersikowatymi To w końcu gsf jedzie źle czy dobrze ? Proste, że źle, ale dobrze, że pytasz Auto 100 kg lżejsze, 40 KM mocniejsze, a jedzie tak samo. Od G30 462 KM (nadal 15 KM mniej) i 120 kg więcej, dostaje już niezłe baty. Wolnossąca moc z reguły jest osiągana w piku, a w turbo jest tłusto i płasko, ot co. Aha, i jeszcze jedno - wszystkie wersje F10 550i na zeperfs mają tylko po jednym pomiarze, GS F ma przynajmniej 7 i to zaczyna być wiarygodne. Nie będę Cię oskarżał o korzystanie z danych na oślep, zrobiłeś to sobie sam Mówisz o totalnej fikcji określając ją "blabla" któe jest podstawą. I dalej twierdzę że 400km z 1,8t będzie się nadawać na podcier porównując do 400km z seryjnego v8 ls2. Dla mnie to "blabla" jest w realu podstawą i w dodatku nie do ominięcia więc pisanie że jak coś będzie lekkie, jak będzie szybka zmiana biegów, trzymanie na obrotach, nie wypadanie z bustu, idealne warunki drogowe, idealne to i tamto jest wiarą w krasnoludki. Bo nic takiego nie będzie... żadne auto nie będzie ważyć tyle co motocykl żeby nie mieć niuta a silnik silnikowi nie jest równy więc może być 150km w 1,8t w 1,8tsi i v6 i kążde z tych aut będzie jechać inaczej mając tą samą moc potęgowane przez "blabla" Wykręcasz rzeczywistość odczytałeś "blabla" tak jak było wygodniej i popłynąłeś, a to było zastąpienie "itd". Oczywiście, że 1.8t i V6 będą jechały inaczej, a jak inaczej to już temat rzeka. Brałem udział w niezliczonych dyskusjach o tym na forum i raczej nie pamiętam, żebym był nimi usatysfakcjonowany, to jest debata na dyskusję przy białej tablicy z markerem w ręku -------------------- E90 330d LCI
BTG 9:49 (IS200) |
|
|
Thu, 04 Nov 2021 - 23:18
Post
#195
|
|
User Dołączył: Sat, 04 November 2017 |
co wy pleciecie przecież w starych fwd 300hp bez szpery się nie da jeździć, bo kontrola trakcji działa najczęściej na zasadzie zduszenia auta elektryczną przepustnicą
podbije jeszcze raz: a4 b7q 3.0tdi manual +stage2 zrobi wszystkie auta tutaj polecane i finalnie wyjdzie taniej i mniej awaryjnie niż cudaki 150hp+ z litra |
|
|
Fri, 05 Nov 2021 - 00:18
Post
#196
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 17 February 2008 Skąd: W-wa |
ile komplet pompek teraz kosztuje do tego 3.0 TDI z przebiegiem pół miliona?
-------------------- papierowe konie + oszukane 4x4
|
|
|
Fri, 05 Nov 2021 - 00:34
Post
#197
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 01 August 2020 |
Dobra marudy, idźcie na priv podyskutować bo połowa wątku zawalona o tabelkach...
Od siebie zaproponuje A3 8P 2.0tfsi "quattro" programem to zrobisz na 250, od świateł haldex cie katapultuje a na trasie nie przeszkadza bo masz tylko przód napęd. Te wczesne tfsi nie mają większych wad oprócz chlania oleju, a jak już to często pomaga wymiana pierścieni. Ale jakiekolwiek uturbione ~2litry + program, czy to Megane 2.0T czy Astra 2.0T czy VAG 1.8T (tu sie na ogarnięcie auta i stage 2 budżet spina) powinno przyjąć te 230-240km i tym sie już przyjemnie jeździ na co dzień a czasem poświrować można. Zastanowiłbym sie jeszcze nad jakimś gotowym wozem, np takie TDI https://www.olx.pl/d/oferta/sprzedam-polo-2...D5-IDMmvN5.html z rolki zrobi 98% napotkanych aut a to tylko polo wpier*olo tdi, dosyć niskie koszta a za reszte siana ogarniesz ewentualne problemy |
|
|
Fri, 05 Nov 2021 - 01:59
Post
#198
|
|
User Dołączył: Sat, 04 November 2017 |
|
|
|
Fri, 05 Nov 2021 - 05:16
Post
#199
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie |
w A3 nie trzeba mieć 300 KM żeby utrzeć nosa cieżkiej krowie co ma 350 KM ;-)
gdzieś to pisałem ale przypomnę - taki Swift żeby jechać 220 potrzebuje 140KM a takie Xc90 340 DO tej prędkości rozpędzają się również bez większych róźnic....jeździłem A3 195KM w 1.8T wystarczało to żeby utrzeć nosa większości Superbów, AVensisów i innych Mondziaków siedzących na tylnim zderzaku przy nieosiągalnej dla nich ekonomii. A żeby tu szukać auta ktore utrze nosa jakiemuś SLSowi RSowi czy innemu Lambo które jakimś cudem się tu pojawiło - nie sądzę żeby autor tego szukał.... -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
Fri, 05 Nov 2021 - 07:07
Post
#200
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 17 December 2009 Skąd: Kruszwica |
rozumiem że 1.8t się robi 300+hp na seryjnych wtryskach? Robi się komplet za kwotę niższą niż jedna pompka do TDi , czyli 7-8 x taniej. Padło kryterium taniego jeżdżenia w LPG, więc co wy z tymi klekotami? I ma to być sleeper - każde BMW czy Audi odpada. Dyskusja o >400KM Lexach, Mero itp to już jakiś kosmos w wątku o niepozornym aucie za max 20k -------------------- Życie jest rumakiem który nie znosi tchórzliwego jeźdźca.
B6 1.8T@GT28RS>B9 2.0T Allroad Punto Evo 1.4T |
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 29 April 2024 - 04:58 |