Mocny samochód do 20 tyś na sleepera |
Mocny samochód do 20 tyś na sleepera |
Wed, 03 Nov 2021 - 10:31
Post
#161
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 17 March 2015 |
https://www.youtube.com/watch?v=53pjVf_bp-4
Europejskie astry też tak miały czy tylko na wyspach? Astrą nawet za karę nie chciałbym jeździć |
|
|
Wspieraj forum |
Wed, 03 Nov 2021 - 10:31
Post
#
|
Dotacja |
|
|
|
Wed, 03 Nov 2021 - 10:40
Post
#162
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie |
Astrą nawet za karę nie chciałbym jeździć zaczyna się... a inni BMW na przykład... -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
Wed, 03 Nov 2021 - 10:48
Post
#163
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 18 September 2008 Skąd: Tarnobrzeg/Warszawa |
Aż dziwne, że przez 9 stron tematu nie pojawiło się jeszcze: bierz e36 328i, przecież to idealny kandydat w tym budżecie (jak i w każdym innym)
-------------------- '84 Opel Kadett V6 powered by Transplantz Best ET 14.975 VAG Racing 2014 - bo tak
'97 BMW 328i 233KM/282Nm by 109-Performance - na co dzień '00 Honda Integra Type R W1 PROFI 248KM/215Nm by strojenia.pl - na tor '05 Renault Megane RS225 274KM/383Nm powered by ECUmajster - na weekend |
|
|
Wed, 03 Nov 2021 - 11:06
Post
#164
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie |
Aż dziwne, że przez 9 stron tematu nie pojawiło się jeszcze: bierz e36 328i, przecież to idealny kandydat w tym budżecie (jak i w każdym innym) najlepiej taki już bez katów i buzzerem z tyłu jakich pełno teraz na wsiach sleeper pełną gębą. No chyba że w 4 furtkach na felach 15 na oryginalnym wydechu...wtedy tak. -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
Wed, 03 Nov 2021 - 11:12
Post
#165
|
|
Super User Dołączył: Wed, 01 December 2004 Skąd: Suburbicon |
najlepiej taki już bez katów i buzzerem z tyłu jakich pełno teraz na wsiach sleeper pełną gębą. No chyba że w 4 furtkach na felach 15 na oryginalnym wydechu...wtedy tak. są jeszcze takie w przyrodzie? Czy tylko na gieldziek...ów "jedyny taki od szoguna za 99k PLN, promocja taniej nie będzie" |
|
|
Wed, 03 Nov 2021 - 11:15
Post
#166
|
|
Super User Dołączył: Sun, 08 May 2005 Skąd: mam? Nie powiem |
|
|
|
Wed, 03 Nov 2021 - 11:39
Post
#167
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 18 September 2008 Skąd: Tarnobrzeg/Warszawa |
kontrolm, chyba dawno na wsi nie byłeś, teraz tam króluje e46
mihau_dst, ja mam takiego w 5 furtkach na ori wydechu, z dziurą w przednim błotniku i tylnej klapie (no w klapie już nie ma bo wymieniłem). Na trasie wiele e60, A6 i innych nowszych premium się zdziwiło jak je taki zgruzowany touring wyprzedził, a jeden gość w F10 to już naprawdę nie mógł przeżyć jak został wyprzedzony i robił co się da, żeby znowu być z przodu, ale przez jakieś 20 km mu sie nie udało, a później skręcił gdzieś na wioskę I żeby nie było, mój poprzedni post był ironiczny, bo e36 2.8 jeszcze niedawno było jedynym słusznym rozwiązaniem w każdym temacie tego działu, ale jak dłużej o tym myślę, to rzeczywiście bez M Pakietu i w 4/5 drzwiach może być to fajny sleeper, oczywiście jeśli mamy tu na myśli zaskakiwanie nowszych/droższych aut na trasie, a nie kreski z Golfami R, S3 czy AMG, bo takie 328i to było szybkie ale 20-25 lat temu. No i jak miałbym wybierać między takim Megane/Astrą/Leonem/Punto/Bravo ze "ścierwopałem" pod maską a e36, to właściwie nie wiem nad czym się tu zastanawiać, oczywiście jeśli ktoś jest świadomy, że taki staruszek ma swoje kaprysy i serwisowanie zapewne będzie droższe. -------------------- '84 Opel Kadett V6 powered by Transplantz Best ET 14.975 VAG Racing 2014 - bo tak
'97 BMW 328i 233KM/282Nm by 109-Performance - na co dzień '00 Honda Integra Type R W1 PROFI 248KM/215Nm by strojenia.pl - na tor '05 Renault Megane RS225 274KM/383Nm powered by ECUmajster - na weekend |
|
|
Wed, 03 Nov 2021 - 11:55
Post
#168
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 13 November 2010 Skąd: Łódź |
kontrolm, chyba dawno na wsi nie byłeś, teraz tam króluje e46 mihau_dst, ja mam takiego w 5 furtkach na ori wydechu, z dziurą w przednim błotniku i tylnej klapie (no w klapie już nie ma bo wymieniłem). Na trasie wiele e60, A6 i innych nowszych premium się zdziwiło jak je taki zgruzowany touring wyprzedził, a jeden gość w F10 to już naprawdę nie mógł przeżyć jak został wyprzedzony i robił co się da, żeby znowu być z przodu, ale przez jakieś 20 km mu sie nie udało, a później skręcił gdzieś na wioskę I żeby nie było, mój poprzedni post był ironiczny, bo e36 2.8 jeszcze niedawno było jedynym słusznym rozwiązaniem w każdym temacie tego działu, ale jak dłużej o tym myślę, to rzeczywiście bez M Pakietu i w 4/5 drzwiach może być to fajny sleeper, oczywiście jeśli mamy tu na myśli zaskakiwanie nowszych/droższych aut na trasie, a nie kreski z Golfami R, S3 czy AMG, bo takie 328i to było szybkie ale 20-25 lat temu. No i jak miałbym wybierać między takim Megane/Astrą/Leonem/Punto/Bravo ze "ścierwopałem" pod maską a e36, to właściwie nie wiem nad czym się tu zastanawiać, oczywiście jeśli ktoś jest świadomy, że taki staruszek ma swoje kaprysy i serwisowanie zapewne będzie droższe. To chyba Ty nie byłeś dawno na wsi, bo ja doskonale widzę co zastępuje E36 i nie jest to właśnie E46 a E60. E46 przejęło pałeczkę taniego "driftu" xDDDD, ogromna ilość tego już została zezłomowana. Bardzo ciężko trafić na ulicy przedliftowego sedana/kombi bo najszybciej zeszły z ceny do jednej wypłaty. Coupety to tam jeszcze fruwają, jakieś polifty coś tam jak się trzyma kupy to jeździ pewnie i na wsi też E60 absolutnie to nie jest premium jak wyżej próbowałeś zasugerować Premium to było może w 2008-10r jak to świeże było. A co do polecania komuś E36 jako daily i w trasy to serio trzeba kogoś nie lubić... Te auta zniknęły nie z powodu schowania ich w garażach a z racji degradacji podwozia, totalnych kraks i dziesiątek napraw do tego stopnia, że drut od spawarki nie chciał się trzymać i trzeba było na wagę z tym jechać. Teraz kupić nawet sedana w jakimś sensownym stanie, z kompletnym wnętrzem i 2,8 pod maską to albo trzeba położyć chore pieniądze albo kupić trupa który będzie potrzebował chorych pieniędzy. Z coupe jest dwa razy gorzej... No i osiągi. Mimo wszystko jakieś 2.0t po sofcie będzie miało więcej zalet, bo mam nadzieję, że temat sleepera do 20k nie otrze się o uturbione 2.8 xD -------------------- E46Turbo || M50TUB25 @ 1.25bar
https://www.facebook.com/E46Turbo |
|
|
Wed, 03 Nov 2021 - 11:59
Post
#169
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 05 September 2012 Skąd: Warszawa |
I żeby nie było, mój poprzedni post był ironiczny, bo e36 2.8 jeszcze niedawno było jedynym słusznym rozwiązaniem w każdym temacie tego działu, ale jak dłużej o tym myślę, to rzeczywiście bez M Pakietu i w 4/5 drzwiach może być to fajny sleeper, oczywiście jeśli mamy tu na myśli zaskakiwanie nowszych/droższych aut na trasie, a nie kreski z Golfami R, S3 czy AMG, bo takie 328i to było szybkie ale 20-25 lat temu. No i jak miałbym wybierać między takim Megane/Astrą/Leonem/Punto/Bravo ze "ścierwopałem" pod maską a e36, to właściwie nie wiem nad czym się tu zastanawiać, oczywiście jeśli ktoś jest świadomy, że taki staruszek ma swoje kaprysy i serwisowanie zapewne będzie droższe. Skoro już i tak poruszamy się w tematyce science-fiction to w tych samych pieniadzach masz Audi 80, Audi A4 z niesmiertelnym 4.2 pod maską. Też zaskoczy niejednego, szczególnie kombiak w jakimś neutralnym kolorze Niestety (albo stety) dla wiekszosci ludzi e36, czy tym bardziej A4b5, Audi 80 to się nie akceptowalne śmieci drogowe. |
|
|
Wed, 03 Nov 2021 - 12:02
Post
#170
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie |
cholera ja mieszkam na wsi ;-) i chyba bieda u nas bo jeździ nadal sporo e36 w coupe na buzzerach ze zderzakami na trytkach, mamy też e34 niektóre uturbione a co do e60 to jednak nadal u nas to synonim bogactwa - małolatów na to nie stać a ci inni starsi co w halach na wózku pracują faktycznie kupują e46
Frolik - ładne zadbane 80 już przyciąga wzrok bo to już rzadkość, nieśmiertelne 80 w 1.8 benzyna wymarły. Jest u nas jedna sztuka w Cabrio mega zadbana plastiki fotele wnętrze a'la S2 do tego fajna felga z daleka się świeci jak psu jajca, nikt na BMW w jakieś Fce nawet nie spojrzy jak ta Audica stanie obok. Ja mam 205 Roland Garrosa nadal ładna sztuka to notorycznie jestem zaczepiany zazwyczaj na stacji benzynowej przez panów z takich ładnych nowych Beemwe czy nie chciałbym się pozbyć -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
Wed, 03 Nov 2021 - 12:12
Post
#171
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 13 November 2010 Skąd: Łódź |
cholera ja mieszkam na wsi ;-) i chyba bieda u nas bo jeździ nadal sporo e36 w coupe na buzzerach ze zderzakami na trytkach, mamy też e34 niektóre uturbione a co do e60 to jednak nadal u nas to synonim bogactwa - małolatów na to nie stać a ci inni starsi co w halach na wózku pracują faktycznie kupują e46 Frolik - ładne zadbane 80 już przyciąga wzrok bo to już rzadkość. Jest u nas jedna sztuka w Cabrio mega zadbana plastiki fotele wnętrze a'la S2 do tego fajna felga z daleka się świeci jak psu jajca, nikt na BMW w jakieś Fce nawet nie spojrzy jak ta Audica stanie obok. Ja mam 205 Roland Garrosa nadal ładna sztuka to notorycznie jestem zaczepiany zazwyczaj na stacji benzynowej przez panów z takich ładnych nowych Beemwe czy nie chciałbym się pozbyć E32 to nie widziałem już z 15 lat albo lepiej na drodze, E34 próbuję sobie przypomnieć ale serio chyba tylko na necie je widuje. Prędzej GTRa spotkam niż E34 Może to zależy od regionu - serio nie wiem Jeszcze jakiś czas temu to robiłem bardzo dużo km po wsiach w łódzkim/mazowieckim bo było bliżej niż trasą do celu to absolutnie mogę krwią podpisać wyżej napisane zdania -------------------- E46Turbo || M50TUB25 @ 1.25bar
https://www.facebook.com/E46Turbo |
|
|
Wed, 03 Nov 2021 - 12:18
Post
#172
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 05 September 2012 Skąd: Warszawa |
Frolik - ładne zadbane 80 już przyciąga wzrok bo to już rzadkość, nieśmiertelne 80 w 1.8 benzyna wymarły. Jest u nas jedna sztuka w Cabrio mega zadbana plastiki fotele wnętrze a'la S2 do tego fajna felga z daleka się świeci jak psu jajca, nikt na BMW w jakieś Fce nawet nie spojrzy jak ta Audica stanie obok. Cabrio i coupe zadbane rzeczywiscie przyciągają wzrok. Za to sedany i kombi Audi 80 - widzę ich na wsi dużo, więcej niż e36 czy e34 tym bardziej. Takie Audi to zwykle tanie woły robocze, jeszcze trochę ich jeździ przecież. Blacha i zabezpieczenie antykorozyjne dużo lepsze niż w BMW w nich było. |
|
|
Wed, 03 Nov 2021 - 12:24
Post
#173
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 18 September 2008 Skąd: Tarnobrzeg/Warszawa |
To chyba Ty nie byłeś dawno na wsi, bo ja doskonale widzę co zastępuje E36 i nie jest to właśnie E46 a E60. E46 przejęło pałeczkę taniego "driftu" xDDDD, ogromna ilość tego już została zezłomowana. Bardzo ciężko trafić na ulicy przedliftowego sedana/kombi bo najszybciej zeszły z ceny do jednej wypłaty. Coupety to tam jeszcze fruwają, jakieś polifty coś tam jak się trzyma kupy to jeździ pewnie i na wsi też E60 absolutnie to nie jest premium jak wyżej próbowałeś zasugerować Premium to było może w 2008-10r jak to świeże było. A co do polecania komuś E36 jako daily i w trasy to serio trzeba kogoś nie lubić... Te auta zniknęły nie z powodu schowania ich w garażach a z racji degradacji podwozia, totalnych kraks i dziesiątek napraw do tego stopnia, że drut od spawarki nie chciał się trzymać i trzeba było na wagę z tym jechać. Teraz kupić nawet sedana w jakimś sensownym stanie, z kompletnym wnętrzem i 2,8 pod maską to albo trzeba położyć chore pieniądze albo kupić trupa który będzie potrzebował chorych pieniędzy. Z coupe jest dwa razy gorzej... No i osiągi. Mimo wszystko jakieś 2.0t po sofcie będzie miało więcej zalet, bo mam nadzieję, że temat sleepera do 20k nie otrze się o uturbione 2.8 xD Ja półtora roku temu, mniej więcej budżecie z tego tematu, kupiłem sedana 2.8 w M Paku totalnie bez rdzy, za 1/10 tego budżetu kupiłem też sobie touringa 1.6 i włożyłem 2.8, auto poobijane, z dziurą w tylnej klapie, dziurą w błotniku, ale jakoś szpula drutu do migomatu nie była mi potrzebna. Jak się ma budżet i jakiekolwiek pojęcie to jeszcze można kupić sztukę, która się nadaje do jazdy. Przez półtora roku zrobiłem obydwiema łącznie 45 kkm i sobie chwalę, ale co kto woli, ja nikogo namawiał nie będę. Mój post był zupełnie ironiczny, ale jak widać niektórzy podchwycili temat czyli 2.8 nadal budzi emocje A co do e60 i premium: tak, to nadal jest premium, stare ale premium. Jak coś było premium jako nowe to nigdy nim być nie przestanie, a jak coś od początku było g*wnem, to lepiej nie będzie -------------------- '84 Opel Kadett V6 powered by Transplantz Best ET 14.975 VAG Racing 2014 - bo tak
'97 BMW 328i 233KM/282Nm by 109-Performance - na co dzień '00 Honda Integra Type R W1 PROFI 248KM/215Nm by strojenia.pl - na tor '05 Renault Megane RS225 274KM/383Nm powered by ECUmajster - na weekend |
|
|
Wed, 03 Nov 2021 - 12:39
Post
#174
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie |
A co do e60 i premium: tak, to nadal jest premium, stare ale premium. Jak coś było premium jako nowe to nigdy nim być nie przestanie, a jak coś od początku było g*wnem, to lepiej nie będzie +1 Jak kupisz Hondę Legend z lat 90-tych albo starą 7 też z tych lat to tylko przez to że jest stara to już nie jest premium ? Jest jest i to często pachnie bardziej premium niż ten nowy plastik w salonie za pół miliona gdzie nawet wskazówki na desce nie ma tylko płaskie bezpłciowe ekrany i pusta bezkresna połać deski rozdzielczej. Gdzie te miliony żaróweczek pod każdym ze 128 przycisków (Safrane) i wieży HiFi z graficznym korektorem, przepiękne zegary chromy szlachetne drewno. TO wszystko kiedyś przyciągało spojrzenie i przyciąga i dziś. Bo to nie tablet który możesz sobie kupić za 100 a tu się nagle okazało że ktoś go wmontował w auto "premium" zastępując tym wszystko co do tej pory tam było plus pokrętło iDrive i to ma być WOW Siedzisz stukasz pukasz w ekran na drogę wogóle nie patrzysz bo przecież chciałeś podnieść temperaturę o 1 stopień albo przełączyć stację w radiu Stało ostatnio na Parowcowej jakieś BMW z lat 70-tych wyglądało na dzisiejszy odpowiednik 7-mki. Te chromy, ta skóra, te liczniki - to było WOW a dziś to nawet WOOOOW. Ale zawsze może być na drugim końcu szalki takie XC90 I gen który do dziś wszyscy postrzegają jako premium a w środku to jest jak dla mnie OCHYDA, wnętrze bez polotu, przyciski jak za komunistycznych czasów, klima automat bez wyświetlacza, radio które świetnie gra ale nic nie potrafi co potrafi zwykły kompakt z tych samych czasów. Wygląda to w środku jak japoński Nissan Maxima (ale ten był fajniejszy bo miał fajne lampeczki) z lat 90 ale oczywiście jak chcesz coś grzebnąć to się okazuje że pod plastikami jest CAN światłowód i nic nie możesz normalnie podłączyć bo pół auta przestaje działać...taki dziwoląg -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
Wed, 03 Nov 2021 - 12:53
Post
#175
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 13 November 2010 Skąd: Łódź |
A co do e60 i premium: tak, to nadal jest premium, stare ale premium. Jak coś było premium jako nowe to nigdy nim być nie przestanie, a jak coś od początku było g*wnem, to lepiej nie będzie Ale E60 nie było w segmencie premium nigdy skoro mówimy o klasyfikacji, to segment E czyli klasa średnia. Oczko wyżej niż passat, ot co xD -------------------- E46Turbo || M50TUB25 @ 1.25bar
https://www.facebook.com/E46Turbo |
|
|
Wed, 03 Nov 2021 - 12:56
Post
#176
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 05 September 2012 Skąd: Warszawa |
Oczywiscie, są samochody które powstały jako klasa premium i takimi były w latach swojej świetności.
W potocznym rozumieniu premium jest to, co obecnie jest drogie i niedostępne dla większości śmiertelników. Jak były nowe, to mercedes w124 i BMW e34 kosztowały tyle, ile willa w dobrej dzielnicy Warszawy. Dlatego to były auta premium. Bo normalny człowiek, przeciętny pracownik w Polsce, nawet odkładając całe życie nie mógł odłożyć sobie na taki samochód czy taki dom. BMW e60 dzisiaj? Miesiąc pracy średnio uzdolnionego kafelkarza. No i tyle z tego premium. |
|
|
Wed, 03 Nov 2021 - 13:01
Post
#177
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 18 September 2008 Skąd: Tarnobrzeg/Warszawa |
Ale E60 nie było w segmencie premium nigdy skoro mówimy o klasyfikacji, to segment E czyli klasa średnia. Oczko wyżej niż passat, ot co xD Premium =/= segment F. Jak już chcesz być taki dokładny: klasa średnia to segment D, a segment E to średnia wyższa. Abstrahując już od faktu, że uczepiłeś się jednego słowa, które w żaden sposób nie wpływa na sens mojej wypowiedzi. No i wcześniej piszesz, że takie e60 to może było premium w 2008-2010, teraz że nigdy nie było, zdecyduj się w końcu ;) -------------------- '84 Opel Kadett V6 powered by Transplantz Best ET 14.975 VAG Racing 2014 - bo tak
'97 BMW 328i 233KM/282Nm by 109-Performance - na co dzień '00 Honda Integra Type R W1 PROFI 248KM/215Nm by strojenia.pl - na tor '05 Renault Megane RS225 274KM/383Nm powered by ECUmajster - na weekend |
|
|
Wed, 03 Nov 2021 - 13:20
Post
#178
|
|
Super User Dołączył: Fri, 17 June 2011 Skąd: Warszawa |
Premium =/= segment F. Jak już chcesz być taki dokładny: klasa średnia to segment D, a segment E to średnia wyższa. Abstrahując już od faktu, że uczepiłeś się jednego słowa, które w żaden sposób nie wpływa na sens mojej wypowiedzi. Klasa pojazdu jeszcze ma jakiś sens, bo decydują tu gabaryty, wyposażenie podstawowe itp. Natomiast PREMIUM to jest coś niemacalne (tylko dla bogoczy) Jeśli samochód klasy kompakt zaczyna się od 50k (fiat tipo, swoją drogą te wszystkie fiaty dacie, z resztą korea i francja to już wygląda dla mnie na premium, czar pryska jak się na silnik popatrzy), a są takie, które kosztują 3x więcej np. Mercedes CLA200 to nazywamy ten drugi PREMIUM, czy słusznie? dla mnie ta łatka nie ma znaczenia i tak jak np. golf wydaje mi się nudny to na pewno wolałbym golfa R niż np CLA200, ale nadal ubolewam nad marną gamą silników poza świętą trójcą. To już korea trochę lepiej wypada KIA, Hyundai itp. Nie jest łatwo dla kogoś kto chce 6 garów, a nie daj boże 8 garów to już w ogóle gimnastyka |
|
|
Wed, 03 Nov 2021 - 13:28
Post
#179
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 05 September 2012 Skąd: Warszawa |
Nie ma co się łapać za słówka, bo nie o to chodzi.
O tym co jest postrzegane jako premium, decyduje kontekst, zamożność społeczeństwa w danej chwili. Wiadomo że e34 czy w124 to też tylko segment E. Ale w latach schyłkowej komuny, na tle polskiej szarzyzny i biedy to były auta PREMIUM jak mało co. Dzisiaj nawet auta "premium" są bardzo łatwo dostępne dla szerokich grup ludności. Dziś jak masz jakąś tam zdolność finansową, to wyjeżdżasz sobie z nowym BMW g30 z salonu, wpłacając pierwszą wpłatę kilka czy kilkanaście procent. Dzisiaj takie nowe BMW jest mniejszym premium niż POLONEZ w latach 80-tych. Ktoś sie będzie smiał że nazwałem poloneza autem premium? Tak, w latach 80-tych w Polsce był on takim produktem. Wszystko w kontekście danych czasów. E60 w Polsce, jak było autem nowym, na pewno było premium. Dzisiaj juz takim nie jest. |
|
|
Wed, 03 Nov 2021 - 14:15
Post
#180
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 17 December 2009 Skąd: Kruszwica |
A te Punto i Bravo dobrze sie trzymaja blacharsko? Bo pierwsze generacje tych wozów to po 10-12 latach bywały dziurawe na wylot i to solidnie. Fiat solidnie zapracowął na swoją reputację. Trzeba trafić zdrowy egzemplarz i trochę o niego zadbać, a będzie wdzięczny. Mój 2011r kupiony zdrowy, zrobił już 100tys km w 3 lata na gazie, nadal zero korozji, zero awarii. Tylko eksploatacja: rozrząd klocki, tarcze, filtry, olej co 9tys, opony, wycieraczki. Teraz łożyska tył padły - 300zł SKF. To cały serwis. Nawet seria wielu zaskakuje na drodze, bo nikt się nie spodziewa że Fiatem można pocisnąć. -------------------- Życie jest rumakiem który nie znosi tchórzliwego jeźdźca.
B6 1.8T@GT28RS>B9 2.0T Allroad Punto Evo 1.4T |
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 29 April 2024 - 05:20 |