Shoutbox 0 nowych PW 


37 Stron V  « < 2 3 4 5 6 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Mocny samochód do 20 tyś na sleepera
kontrolm
post Thu, 28 Oct 2021 - 19:39
Post #61


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 09 March 2007
Skąd: Błonie

Ikona grupy



niestety taki lajf - turbo to nadmuchane konie. Wymagają sterylnych labolatoryjnych warunków żeby tą faktyczną moc wyzwolić. A w realnym życiu takie warunki nie istnieją a turbodmuchawkom jakoś więcej przeszkadza niż pomaga. I potem jak to piszesz dochodzi do kuriozalnych sytuacji (s-f?) gdzie 2xsłabsze auto objeżdża 2x mocniejsze. Wiadomo - nie na autostradzie przy 200 tylko właśnie ze świateł albo na torze i wiadomo że tylko do pewnej prędkości bo potem to już przelatuje jak samolot. A to procedura startu nie zadziałała a takie auto bez niej ruszyć szybko nie umie a to za gorąco na dworzu jest - zawsze coś. Jakby tak idealnie zawsze było to nikt by na 1/4 mili icka suchym lodem nie okładał laugh.gif


--------------------
VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 28 Oct 2021 - 19:39
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
gość_KompotEm_*
post Thu, 28 Oct 2021 - 20:12
Post #62









Tylko, że zdarzają się sytuacje w których ktoś kupi jakiegoś ,,premium" woza za pieniądze, które zarobił pracując rok przy szparagach w Niemczech z mocą 150km i myśli, że jest królem szos i właśnie chciałbym mieć wóz, który takiego delikwenta ostudzi. Np: wyjeżdżam z krzyżówki na terenie niezabudowanym spokojnie przyspieszam a ktoś widząc, że auto wygląda na słabe od razu wyprzedza i wlecze się później te 90km/h, głównie tak robią właśnie takie samochody, które mówicie, że oni wcale się nie ścigają i nie mają nawet takiego zamiaru. Nikt nie mówił, że chcę się ścigać ze świateł z Insignią w której siedzi matka z dziećmi wioząc ich do szkoły tylko takiego ,,Janusza" który wcześniej pchał się i wyprzedzał wszystko jak leci dojechać na światłach i porobić ze startu. Akurat jak widzę auta typu M2, Mustangi, Audi S3, S4 jadą często spokojnie a ich wyprzedza jakiś kaskader w E90 2.0D 170km i myśli, że dostał bonus od fabryki. Najbardziej mnie cieszy w trasie jak takiego delikwenta później przy wjeździe na autostradę porobi jedno z tych aut, które wyprzedzał jeszcze na terenach zabudowanych. Co do tego ile znam 2JZ w E36 to znam 1 a M2 jeszcze nie widziałem w okolicy. Poza tym dużo właśnie starszych samochodów kręci się po okolicy z podkręconymi silnikami a jak zdarzy się jakieś M3 to zazwyczaj leży w rowie gdy spadnie pierwszy śnieg.

Poza tym z tego co widzę to połowa forum ma jakieś Audi 1.8t, 1.9TDI albo E36/E46 z 2.0D pod maską lub 2.8, 3.0 zrobione na +200/250km i jakoś widać sens w tym aby wpakować w auto 20 tyś + 10 tyś na mody i spędzić na rozbieraniu i składaniu silnika kilka miesięcy aby później i nic z tego nie mieć tylko auto do dynamicznego przemieszczania się po bułki lub do pracy. Bo do wyścigu to za wolne na tor się nie nadaje, szpanować też nie ma czym bo co drugie auto według tego co czytam to M2, M3, S3, S4 i Dodge Demon. Tylko dla satysfakcji, że się grzebało i coś z tego ciekawego wyszło tak samo ja chce znaleźć auto, które w miarę ekonomiczne do jazdy na co dzień i w zakupie nie zostanie objechane przez byle Diesla, który będzie się stawiał z mocą 160/180km lub młodego gniewnego w E36 2.8 lub Golfie 4 1.9 TDI po chipie. Jakbym chciał sleepera typowego to kupiłbym ulepa 1.8T albo 3.0D wsadził resztę w silnik i podzespoły typu zawieszenie i hamulce + wywalił wszystko co dodaje zbędny balast łącznie z klimatyzacją i innymi bajerami, siedzeniami i wygłuszeniem.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rufios
post Thu, 28 Oct 2021 - 20:48
Post #63


Super User
Dołączył: Wed, 12 November 2008
Skąd: znad morza





Za 20 tys Kup coś co będzie jeździło, a nie stało.

Potem taki młody gniewny, chce udowadnic innym, że jest królem szos.
Co ciekawe jak jeździłem C63 AMG W204 z oznaczeniami na klapie, to ciągle ktoś szukał zaczepki. A ja foteliki dla dzieci lub jakieś zakupy w bagażniku. A potem taki gniewny, objechałem C63.
Po zmianie na C43 AMG W205 bez oznaczeń na klapie, święty spokój.
Zwykły czarny Mercedes jakich sporo.
Tylko czasami jak wystrzelę 0-100kmh w 4.8 sek. , to na następnych światłach, młody gniewny w lekkim szoku.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Frolik
post Thu, 28 Oct 2021 - 20:55
Post #64


Forum Homee
Dołączył: Wed, 05 September 2012
Skąd: Warszawa





Ja z BMW M5 przesiadłem się do w124 3.0d wolnossak. Te trasy które robię regularnie od 10 lat, dom-praca-dom itp pokonuję z identyczną prędkością. Liczba głupich i niebezpiecznych sytuacji na drodze które mnie spotykaja, spadła w zasadzie do zera. Liczba kontroli milicyjnych spadła do zera, a bywała nawet 1 w miesiacu przy BMW. Łacznie z tym że trzepali telefony i bagażnik. Takie auto źle nastraja stróżów prawa i innych kierowców, nie ma co ukrywać. W zasadzie w124 jeździ sie przyjemniej, bo w korkach każdy puści i jest luzik. Jeżdząc M5 niemal każdy inny kierowca się napinał, mało kto wpuszczał w korku, nieraz chcieli sie scigac jakimiś wydmuszkami, co w ruchu ulicznym w miescie uwazam za głupotę. Karcić nikogo nigdy nie karciłem, bo i po co. Nie mam natury ORMOWCA. Tych co kupili mocne auta pracując na szparagach, powyzej swoich możliwosci i szpanują to skarci życie jak im panewka zastuka. Zresztą co złego w tym że ktoś zarobił na mocne auto zbierając szparagi? Lepsze to niż złodziejstwo albo korzystanie z kasy starych i szpanowanie tym.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Maciek1234
post Thu, 28 Oct 2021 - 21:05
Post #65


Forum Homee
Dołączył: Tue, 11 January 2005
Skąd: łódzkie





CYTAT(KompotEm @ Thu, 28 Oct 2021 - 21:12) *
Tylko, że zdarzają się sytuacje w których ktoś kupi jakiegoś ,,premium" woza za pieniądze, które zarobił pracując rok przy szparagach w Niemczech z mocą 150km i myśli, że jest królem szos i właśnie chciałbym mieć wóz, który takiego delikwenta ostudzi.

no to słuchaj mnie, bo zwykle wybieram takie fury laugh.gif kiedyś ostro babka się wystudziła, jak w Range Roverze za grube monety próbowała przy 210kph pokonać zakręt na eSce. Bardzo szybko zjeżdżała na parking, żeby ostudzić emocje laugh.gif

Powiem szczerze - kupuj taką furę, bo śmiechu jest co niemiara. Pomijam już upokorzone Porszaki, ale raz miałem okazję pogonić się z E60, pewnie 3,0d, sądząc po wybuchu czarnej sadzy spod maski, gdy wydobywał maksymalną moc z bolida.

Astra 200KM, liźnięta czipem na 240 z nawiązką nauczy pokory 99% użytkowników, których chcesz nauczyć pokory laugh.gif Zwrot "nauczyć pokory" jest mocno na wyrost. Po prostu czasem można sobie pokolorować szary dzień spędzony w trasie.

Od siebie jeszcze dodam, że mimo wszystko warto rozważyć jakieś autko pędzone na 4 buty. Parę razy zdarzyło się podjechać na czerwone światło podczas deszczu, gdy na dwóch sąsiednich pasach, dwie ośki zapragnęły rozstrzygnąć, kto ma dłuższego laugh.gif Banan na twarzy, gdy widzisz bezradnie mielące kołami ośki, podczas gdy ty odjeżdżasz nawet nie wkręcając silnika na wyższe obroty jest po prostu bezcenny.

Historii mogę ci pisać do znudzenie - nie jest tak, jak tu piszą, że nikt się nie chce ścigać, albo ktoś sobie dobiera, że z grzmotami się nie ścigają, a z empakietami owszem. Ludzie chcą się ścigać, zwykle to jest szybkie sprawdzenie odejścia, gdy TIR zblokuje, czyli takie 80-180, ale oczywiście można ciąć się na dłuższą metę, to ty decydujesz. No i nikt nie spycha cię długimi z lewego pasa, paradoksalnie, im mocniejsza fura, tym możesz wolniej jeździć lewym pasem. Jak miałem Golfa 1,4, to nawet paka osiemdziesiąt wzbudzała frustrację wśród suwów pokroju Volvo XC60, natomiast teraz, mogę sobie autostradą jechać 140kph i nikt nawet długimi nie mignie, pełen komfort psychiczny biggrin.gif I wcale nie trzeba do tego pięciuset koni, czy mikrosamochodu z karykaturalnie podkręconym silnikiem.


--------------------
Porsche 911 (992)
BMW X7 M60iX (G07)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rwtnt
post Thu, 28 Oct 2021 - 21:16
Post #66


Forum Killer
Dołączył: Sat, 09 June 2012





CYTAT(InnyLogin @ Thu, 28 Oct 2021 - 17:12) *
Dziękuję za te zdanie, uśmiałem się.

Nie jestem fanem jakiegoś ścigania się po mieście. Bo to nie miejsce i zdarzają się osoby co pocisną 140-170km/h aby być pierwszym, a potem nie ma jak hamować gdy ktoś wyjedzie z bocznej albo wejdzie na przejście.
A jakieś przyklejanie emblematów czy coś nie wiem kto na to patrzy? Jak jadę przez miasto i samochód nie stoi przede mną lub nie widzę coś naprawdę ciekawego co stanowi promil ruchu to mam totalnie gdzieś czy ktoś ma emblemat SDI na jakimś RS czy popularnym aucie.


Nie wiem gdzie jeździsz i ile kilometrów robisz. Ale ciężko mi uwierzyć w jakiś większy komfort przy takich parametrach i jak robisz większe przebiegi to może męczyć. Napisz co to za cudo, pochwal się.

Zresztą sleeper to niepozorne auto które ma moc. Jadąc autem które wygląda na posiadające moc to sporo osób odpuszcza a część wprost przeciwnie - wymuszanie, siadanie na zderzaku. Znacznie więcej niebezpiecznych sytuacji, agresji bo te "sportowe" auto "trzeba mu pokazać". Jadąc zwykłym nie rzucającym się autem spotykam mniej agresji i ludzie są jakby milsi, wpuszczają itd., a sleeper będzie takim autem tylko ma ten plus że pozwoli znacznie sprawniej się poruszać i da przyjemność z jazdy. Tak z moich spostrzeżeń.

A jakieś "karcenie", objechanie ze świateł mocniejszego auta. Świadczy o mentalności zakompleksionego nastolatka który musi coś udowodnić. Wystarczy że ktoś nie wie że bierze udział w ulicznych zawodach na 1/4 czy 1/8. No i mamy objechanego supercara.


Auto to tt 3.2 turbo z dsg dq500 idealne przełożenia na trasy z 7 biegiem wink.gif Nie wiem co tutaj ma męczyć wink.gif Co do wywodów, że auta z turbo są pokonywane przez 2x słabsze wolnossaki to jakiś żarty, chyba, że mają mega niską masę.

Przecież m5 to idealny sleeper nikt prawie nie zwraca na niego uwagi ot sedan z wiekszą mocą... nie wiem ile kontroli policyjnych można nim zaliczyć. To była raczej kwestia twojego stylu jazdy.

Tak zwykle "szybko" jeżdżą ludzie w słabych 100-200 konnych autach, którzy mają się za króla szosy.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bamboocha
post Thu, 28 Oct 2021 - 21:22
Post #67


User
Dołączył: Wed, 10 February 2010
Skąd: Wałcz





Jeżeli czasem chcesz w trasie utrzeć komuś sandały aby potem kminił co tam kur** pod maską tego paździerza siedzi kup saab-a 2.0T albo 2.3T w wersji aero. Ściągnij dokładki zderzaków aby był bardziej cichociemny, w trasie takie 80-140 mało które auto nadąży. Tanie ale o sprawny ciężko. Jak w mieście chcesz "karać" nieświadomych (choć myślę jak koledzy wyżej) to jakieś a3/gulf z haldexem i 1.8t/2.0t ale to raczej już gruzy.
Za ten hajs idź do dużego komisu obejrzyj kilka aut zobacz co ci się podoba, przejedź się i wtedy będziesz wiedział czego chcesz. Tak to rozkminy bez sensu


--------------------
Chrysler Aspen 5.7HEMI
Go to the top of the page
 
+Quote Post
As_
post Thu, 28 Oct 2021 - 21:39
Post #68


Forum Killer
Dołączył: Sun, 17 February 2008
Skąd: W-wa





za 2 dychy można też kupić w miarę młodą City Go i karcić rowerzystów


--------------------
papierowe konie + oszukane 4x4
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GIB
post Thu, 28 Oct 2021 - 23:40
Post #69


Forum Homee
Dołączył: Thu, 10 January 2008
Skąd: Warszawa WJ





moralizatorzy, nie pamięta wół...?
również polecam 9-3 2.0t można się zbliżyć do 300 KM w tym budżecie a w trasie przyjemniejsze niż asterka wink.gif


--------------------
cztery koła i silnik
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_KompotEm_*
post Thu, 28 Oct 2021 - 23:50
Post #70









Saab jest jakaś opcją i rozglądam się za jakimś Saabem, ale ciężko znaleźć w miarę fajnego Saaba w tej kwocie. Ogólnie to można jeździć od komisu do komisu, ale jak nie szukam czegoś konkretnego to trochę szkoda czasu. Bo w komisie to wszystko jest fajne póki nie zacznie się eksploatacja i wychodzi, że można było w tej cenie szukać coś innego bo była opcja. Przez to pytam osób, które miały styczność z takimi wozami i wiedzą co lepiej wybrać. Kiedyś chciałem kupic a4 b6 bo w końcu 1.8t i quattro, ale dopiero później po przeczytaniu kilku tematów na temat tego auta i modyfikacji aby to jeździło jako tako to wychodzi, że wcale szału i nie robi i w tej cenie są lepsze wybory jak ktoś chce koniecznie mocne AWD.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
InnyLogin
post Fri, 29 Oct 2021 - 00:51
Post #71


Super User
Dołączył: Thu, 02 April 2020





CYTAT(Rufios @ Thu, 28 Oct 2021 - 20:48) *
Za 20 tys Kup coś co będzie jeździło, a nie stało.

Potem taki młody gniewny, chce udowadnic innym, że jest królem szos.
Co ciekawe jak jeździłem C63 AMG W204 z oznaczeniami na klapie, to ciągle ktoś szukał zaczepki. A ja foteliki dla dzieci lub jakieś zakupy w bagażniku. A potem taki gniewny, objechałem C63.
Po zmianie na C43 AMG W205 bez oznaczeń na klapie, święty spokój.
Zwykły czarny Mercedes jakich sporo.

O tym wspomniałem wcześniej że wyglądające na szybkie zachęca innych użytkowników. Ba, nawet paru się tu wypowiedziało. Skłonnych do agresywnej i chamskiej jazdy by coś udowodnić. Szkoda czasu na takich.

CYTAT(Maciek1234 @ Thu, 28 Oct 2021 - 21:05) *
Powiem szczerze - kupuj taką furę, bo śmiechu jest co niemiara. Pomijam już upokorzone Porszaki, ale raz miałem okazję pogonić się z E60, pewnie 3,0d, sądząc po wybuchu czarnej sadzy spod maski, gdy wydobywał maksymalną moc z bolida.

Astra 200KM, liźnięta czipem na 240 z nawiązką nauczy pokory 99% użytkowników, których chcesz nauczyć pokory laugh.gif Zwrot "nauczyć pokory" jest mocno na wyrost. Po prostu czasem można sobie pokolorować szary dzień spędzony w trasie.

Mam nadzieję nie spotkać cię na drodze bo chwalisz się stwarzaniem zagrożenia. Spokojnie, nie podejmę rękawicy, bo jak widzę że ktoś stwarza zagrożenie bo ma 200+ Astrę czy cokolwiek innego i myśli że jest panem szosy to puszczam jak najszybciej niech jedzie w pizdu jak najdalej. Najlepiej do pierwszego drzewa aby się nie reprodukował i niech nie zatamuję drogi. Choć co gorsza można go spotkać 5km dalej jadąc na tempomacie bo "lokalny zabijaka" nie będzie jechał ze stałą prędkością choćby dużą bo jednak szkoda na paliwo.
A 240 kunia mega szybkim pojazdem? Mogę ci poręczyć że jak wyjedziesz nawet w naszym kraju z pipidówy do jakiegokolwiek większego miasta wieczorem czy w nocy. Spotkasz wiele znacznie ciekawszych i mocniejszych aut gdzie nikt nawet nie zwróci na ciebie uwagi.

A Porsche Cayman objechane przez 200-250 konną Astrę? Serio, wstawaj? Sprawdzone, że przy podobnej masie do najsłabszej wersji trzeba mieć ~50KM więcej w czymś innym by dorównać do 200km/h.
Życzę zdrowia przede wszystkim bo szczęścia nie brakuję.

Maćku1234 pochwal się czym ubijasz te 911 choćby w turbo przy 200-250KM? Czy po prostu ciągłe trollowanie?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
borman
post Fri, 29 Oct 2021 - 02:34
Post #72


User
Dołączył: Sat, 04 November 2017





ale bagno się zrobiło smile.gif

kup sobie kolego A4 B7 z trzylitrowym dieslem zrób stage1/stage2 i będziesz zadowolony
Go to the top of the page
 
+Quote Post
16vg60
post Fri, 29 Oct 2021 - 06:06
Post #73


Forum Killer
Dołączył: Sat, 11 June 2011
Skąd: lublin





CYTAT
. Mam nadzieję nie spotkać cię na drodze bo chwalisz się stwarzaniem zagrożenia. Spokojnie, nie podejmę rękawicy, bo jak widzę że ktoś stwarza zagrożenie bo ma 200+ Astrę czy cokolwiek innego i myśli że jest panem szosy to puszczam jak najszybciej niech jedzie w pizdu jak najdalej. Najlepiej do pierwszego drzewa aby się nie reprodukował i niech nie zatamuję drogi. Choć co gorsza można go spotkać 5km dalej jadąc na tempomacie bo "lokalny zabijaka" nie będzie jechał ze stałą prędkością choćby dużą bo jednak szkoda na paliwo.


Ahhh już widzę jak klaszczesz uszami ze szczęścia na zmianę taryfikatora cen za wykroczenia drogowe, w końcu wszyscy tak jak ty będziemy jeździli przepisowo rolleyes.gif


--------------------
GOLF MK4 R32 OEM-niuu toys
RS4 B5 SPORTEC -family cars
S3 8l ABT ,BAM ,Imola Gelb -wife car
GOLF MK2 RALLYE R32 4M...-toys
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zmoświ
post Fri, 29 Oct 2021 - 08:02
Post #74


Super User
Dołączył: Sun, 08 May 2005
Skąd: mam? Nie powiem





CYTAT(KompotEm @ Thu, 28 Oct 2021 - 23:50) *
Saab jest jakaś opcją i rozglądam się za jakimś Saabem, ale ciężko znaleźć w miarę fajnego Saaba w tej kwocie. Ogólnie to można jeździć od komisu do komisu, ale jak nie szukam czegoś konkretnego to trochę szkoda czasu. Bo w komisie to wszystko jest fajne póki nie zacznie się eksploatacja i wychodzi, że można było w tej cenie szukać coś innego bo była opcja. Przez to pytam osób, które miały styczność z takimi wozami i wiedzą co lepiej wybrać. Kiedyś chciałem kupic a4 b6 bo w końcu 1.8t i quattro, ale dopiero później po przeczytaniu kilku tematów na temat tego auta i modyfikacji aby to jeździło jako tako to wychodzi, że wcale szału i nie robi i w tej cenie są lepsze wybory jak ktoś chce koniecznie mocne AWD.

Kup a4 b5, trzeba szukać i cierpliwie czekać to znajdziesz, ja za swojego aeb q ambition z 1be z 99 dałem miesiąc temu 4,5k (fakt z zewnątrz trochę podrapany i zderzaki do malowania ale 0 rdzy w przeciwieństwie do b6/b7 czy 8p), kupiłem sterownik z ajl z chpiem i na hamowni wyszło 190/270. Teraz w aucie robi się sprzęgło, gdyż się poddało zaraz po wymianie kompa ale myślę że 6.X do setki przy strzale jest możliwe, całość jak na razie wyniosła mnie 6,5k i uważam to za najlepszy współczynnik pieniądz-fun smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Frolik
post Fri, 29 Oct 2021 - 08:08
Post #75


Forum Homee
Dołączył: Wed, 05 September 2012
Skąd: Warszawa





CYTAT(KompotEm @ Thu, 28 Oct 2021 - 23:50) *
Kiedyś chciałem kupic a4 b6 bo w końcu 1.8t i quattro, ale dopiero później po przeczytaniu kilku tematów na temat tego auta i modyfikacji aby to jeździło jako tako to wychodzi, że wcale szału i nie robi i w tej cenie są lepsze wybory jak ktoś chce koniecznie mocne AWD.

Jeśli sie chce fajnie jeżdzące AWD, to w cenie do 20 czy 25 tysięcy nie ma lepiej jeżdzącego i przyjemniej prowadzącego się auta niż jakieś subaru z turbiną. W a4b6 nawet jak włożysz kupę kasy i dociagniesz do tych 250 czy nawet 300 km, to napęd i rozkład mas i tak masz dużo gorszy niż w subaru. Po prostu a4 było konstruowane jako mała, wygodna limuzyna, a nie auto do ścigania się. Pewnych rzeczy się nie przeskoczy.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Maciek1234
post Fri, 29 Oct 2021 - 08:34
Post #76


Forum Homee
Dołączył: Tue, 11 January 2005
Skąd: łódzkie





CYTAT(InnyLogin @ Fri, 29 Oct 2021 - 01:51) *
A 240 kunia mega szybkim pojazdem? Mogę ci poręczyć że jak wyjedziesz nawet w naszym kraju z pipidówy do jakiegokolwiek większego miasta wieczorem czy w nocy. Spotkasz wiele znacznie ciekawszych i mocniejszych aut gdzie nikt nawet nie zwróci na ciebie uwagi.

jak ktoś zamierza jeździć 300-konnym wózkiem na nocne zawody, to spóźnił się jakieś 30 lat biggrin.gif Od początku jest mowa o zwykłym aucie na trasy, które jest szybsze niż przeciętne, a wygląda niepozornie. W Europie auto z silnikiem +150KM to obecnie rarytas, drogi rarytas, większość aut to silniki 120-130KM, pisałem zresztą o tym. EMpakietowe premium to też kuriozum, kiedyś w lusterku zobaczyłem C-klase Coupe lawirujące między autami, jechałem swoim tempem (130kph), więc śmignął obok mnie błyskawicznie. Potem zblokowała go ciężarówka, więc się dogoniliśmy. Tir zjechał, więc zaczęła się jazda - oczywiście moje autko zrobiło z niego śmigło, jak się zrównałem z nim, to na klapie napis C 180 laugh.gif Odpuściłem, bo słabszych się nie bije - choć patrząc po stylu jazdy i obwieszenie spoilerami AMG miałem nadzieję na pojedynek przyjaźni z C300 (które jak najbardziej się zdarzają, człowiek pościga się trochę, kilka rolek 80-250 zaliczy, potem podziękowanie awaryjnymi i każdy jedzie dalej w swoim tempie, bez spiny, z pozytywnym nastawieniem na resztę dnia).


CYTAT(InnyLogin @ Fri, 29 Oct 2021 - 01:51) *
A Porsche Cayman objechane przez 200-250 konną Astrę? Serio, wstawaj? Sprawdzone, że przy podobnej masie do najsłabszej wersji trzeba mieć ~50KM więcej w czymś innym by dorównać do 200km/h.
Życzę zdrowia przede wszystkim bo szczęścia nie brakuję.

https://zeperfs.com/en/duel1347-1907.htm

80-180 13,3 vs 13,4 - więc decyduje refleks i szybka zmiana biegów biggrin.gif

a tu robi śmigło z bardzo modnego Macana

https://zeperfs.com/en/duel1347-6407.htm

CYTAT(InnyLogin @ Fri, 29 Oct 2021 - 01:51) *
Maćku1234 pochwal się czym ubijasz te 911 choćby w turbo przy 200-250KM?
to żadna tajemnica, większość forum wie o mojej furze, ale nie chcę, żeby ten wątek zszedł na manowce. I tak jak ty, nie wierzy w jej osiągi laugh.gif cóż, znaczek nie jeździ - 200 koni w Audi ma dokładnie taką samą siłę jak 200 koni w Fiacie, Oplu, Ssangyoungu, czy Hyundaju.


--------------------
Porsche 911 (992)
BMW X7 M60iX (G07)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Frolik
post Fri, 29 Oct 2021 - 09:12
Post #77


Forum Homee
Dołączył: Wed, 05 September 2012
Skąd: Warszawa





CYTAT(Maciek1234 @ Fri, 29 Oct 2021 - 08:34) *
W Europie auto z silnikiem +150KM to obecnie rarytas, drogi rarytas, większość aut to silniki 120-130KM, pisałem zresztą o tym. EMpakietowe premium to też kuriozum


Faktycznie w Paryżu czy w Barcelonie, czy nawet Brukseli bardzo mało widać aut powyzęj 150 koni. 120-140 koni to taka średnia, czasem się trafia jakies porsche ferrari czy coś mocnego. O ile drogich limuzyn, czy aut typu ferrari, lambo widać więcej w tych stolicach niż w Polsce, to mocnych suvów, czy sportowych wersji sedanów, mocnych coupe - zdecydowanie więcej widać w Polsce. Dodatkowy fakt że tam aut typu e46 e90 e60 to już prawie nie widać, a w Polsce szczególnie powiatowej, choc i w duzych miastach jest tego zatrzęsienie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Maciek1234
post Fri, 29 Oct 2021 - 09:47
Post #78


Forum Homee
Dołączył: Tue, 11 January 2005
Skąd: łódzkie





CYTAT(Frolik @ Fri, 29 Oct 2021 - 10:12) *
Faktycznie w Paryżu czy w Barcelonie, czy nawet Brukseli bardzo mało widać aut powyzęj 150 koni.
nawet w słynnej z nielimitownych autostrad Bawarii, królują 318i, czy 218d, A4 35TSI i tak dalej (oczywiście na halogenie biggrin.gif ). Trudno się dziwić, skoro w krajach europejskich za przekraczanie prędkości potrafią odebrać samochód.

W Polsce jest dokładnie to samo, kupujemy auta z podstawowymi silnikami, za to częściej niż na zachodzie, próbujemy ubrać samochód w szaty bardzo mocnych, ale jednak sprzedawanych jednostkowo aut. Stąd popularność wszelkich pakietów stylizacyjnych, w latach 90-tych zwanych "spoilerami", "lotkami", "brewkami", "nakładkami" i masowo odlewanych w garażowych firmach na szybko przygotowanych kopytach biggrin.gif

Przecież w dzisiejszych czasach, 200KM to oznaka auta sportowego - Fiesta ST, Puma ST, Octavia RS, Cupra Formotor ( laugh.gif ), to wszystko ma silniki w okolicach 200KM. Nawet agresywnie wyglądająca Alfy Gulia i Stelvio mają głównie silniki 2,0/200KM. Passaty i Arteony dochodzą do 190KM, Superby to samo, Mondea 150-180, o francuskich nawet nie ma co wspominać, bo tam rzadko kiedy siedzi coś powyżej 150KM.

I tak wygląda motoryzacyjna rzeczywistość, zakłamywana przez youtuba, gdzie parki prasowe udostępniają do przejażdżek głównie najmocniejsze i najbardziej dopasione modele aut, podczas gdy testów aut z silnikami podstawowymi jest jak lekarstwo - tylko który youtuber zachwyci się taką 218i, skoro może się przejechać 235IXem, bez potrzeby płacenia raty leasingowej, czy ubezpieczenia...


--------------------
Porsche 911 (992)
BMW X7 M60iX (G07)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hubi91
post Fri, 29 Oct 2021 - 10:54
Post #79


Super User
Dołączył: Fri, 17 June 2011
Skąd: Warszawa





CYTAT(hubi91 @ Fri, 29 Oct 2021 - 10:51) *
+1 biggrin.gif

a tak offtopem cisnąć to faktycznie trzeba chyba pytać gdzie kto mieszka, bo np. u mnie w okolicy fur 300koni+ to jest wiecej niz mniej. Owszem trafi sie dziadek w fabii, ale jak spotkam młodego gniewnego w czapce z daszkiem to najcześciej jest to mustang często GT, a45amg, m power itp, nawet moja matka ostatni raz samochód, który ma mniej niż 200 koni to miała z 15 lat temu....

Z resztą jako przykład w 2017 roku rozstałem się z nissanem 350z, kupił go ojciec dla swojego syna lat 18 smile.gif
W 2018 rozstałem się z 335i e92 i ten samochód jako tako się odpychał, kupił 18-latek z Kielc wyciągając kwotę z ogłoszenia (nie negocjując ceny) w gotówce z kieszeni zarobionej w Niemczech....
Mam nadzieję, że obaj mają się dobrze smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
deejey!
post Fri, 29 Oct 2021 - 11:05
Post #80


Forum Killer
Dołączył: Sat, 13 November 2010
Skąd: Łódź





CYTAT(Maciek1234 @ Fri, 29 Oct 2021 - 09:47) *
nawet w słynnej z nielimitownych autostrad Bawarii, królują 318i, czy 218d, A4 35TSI i tak dalej (oczywiście na halogenie biggrin.gif ). Trudno się dziwić, skoro w krajach europejskich za przekraczanie prędkości potrafią odebrać samochód.

W Polsce jest dokładnie to samo, kupujemy auta z podstawowymi silnikami, za to częściej niż na zachodzie, próbujemy ubrać samochód w szaty bardzo mocnych, ale jednak sprzedawanych jednostkowo aut. Stąd popularność wszelkich pakietów stylizacyjnych, w latach 90-tych zwanych "spoilerami", "lotkami", "brewkami", "nakładkami" i masowo odlewanych w garażowych firmach na szybko przygotowanych kopytach biggrin.gif

Przecież w dzisiejszych czasach, 200KM to oznaka auta sportowego - Fiesta ST, Puma ST, Octavia RS, Cupra Formotor ( laugh.gif ), to wszystko ma silniki w okolicach 200KM. Nawet agresywnie wyglądająca Alfy Gulia i Stelvio mają głównie silniki 2,0/200KM. Passaty i Arteony dochodzą do 190KM, Superby to samo, Mondea 150-180, o francuskich nawet nie ma co wspominać, bo tam rzadko kiedy siedzi coś powyżej 150KM.

I tak wygląda motoryzacyjna rzeczywistość, zakłamywana przez youtuba, gdzie parki prasowe udostępniają do przejażdżek głównie najmocniejsze i najbardziej dopasione modele aut, podczas gdy testów aut z silnikami podstawowymi jest jak lekarstwo - tylko który youtuber zachwyci się taką 218i, skoro może się przejechać 235IXem, bez potrzeby płacenia raty leasingowej, czy ubezpieczenia...



BMW E46 tak tu mocno szykanowane, projektowane ponad 20 lat temu. Topowa wersja M3 343KM, i tak tej jest na drogach mało, wręcz nie widać tych aut. ALE wersji typu 330i (~220koni) 320d+ (180-200koni) 330d (~200 koni bo wersje starsze są przeciętne 184+ soft to takie 220koni, nowsze 200 w serii 280 po samym sofcie osiągalne) Jej następca czyli seria E9x to również mocno zróżnicowana gama silników ale zawierająca już turbo doładowane silniki benzynowe N55 oraz N54. No ale to oczywiście już górna półka, więc zejdźmy niżej - 320d w serii 163KM, po sofcie 200KM. Wersje 325d 197 po sofcie 300KM. Wersja 35d bądź zwykłe 30d również przekracza mocowo te "sportowe" oznaki w/w wozów (które też zresztą często można je modyfikować) Nawet passaty bądź superby w/w za 1000zł można wzmocnić w jakimś zakładzie chiptuningu i nagle okazuje się, że wóz nabiera werwy. Zresztą wiele aut sprowadzony z za granicy od lat okazuje się dawno po chipie... wink.gif

Dobra rozpisałem dwa stare samochody z czego jeden już znika dość mocno z dróg, nie uwzględniając nawet serii 5 (bo cięższa, więc darujmy sobie następcę E36 czyli wyzywane kiedyś przez miłośników klasycznych BMW a tak obecnie kochane E60 (wystarczyło, że cena spadła do rejonu 15k pln i proszę - można docenić xD )

Dalej można rozpisać grupę VAG, gdzie sporo jest jednostek które coś tam mocy mają w serii, często są modyfikowane i bez problemu osiągają 200KM bądź wiecej. Oczywiście ktoś napisze, że nowsze (to widać w rocznikach 2015+ mają mniejsze silniki, mniejszy potencjał... No czasem tak jest, ale za to mają dużo lepsze skrzynie automatyczne które z blondynką za kierownicą ogarną szybszego przeciwnika.


--------------------
E46Turbo || M50TUB25 @ 1.25bar
https://www.facebook.com/E46Turbo
Go to the top of the page
 
+Quote Post

37 Stron V  « < 2 3 4 5 6 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 28 April 2024 - 23:45