Mocny samochód do 20 tyś na sleepera |
Mocny samochód do 20 tyś na sleepera |
Wed, 27 Oct 2021 - 14:24
Post
#21
|
|
Super User Dołączył: Sun, 08 May 2005 Skąd: mam? Nie powiem |
no generalnie to nawet zwykła Astra 2,0/200 robi śmigło z Golfa 1,5 https://zeperfs.com/en/duel1292-6658.htm a przecież piszę jeszcze o zczipowaniu tego na 240KM. Podejrzewam, że autorowi chodzi o przyjemne auto w trasę, by jadąc przepisowo, nie być złośliwie hamowanym przez menadżera w Superbie, gdy ten błyskając długimi, chce przepędzić wszystko co się rusza z lewego pasa. I na takie auta ta Astra znakomicie się nadaje. Niepozorny z zewnątrz, a jak trzeba, to się świetnie rozpędza od 80-100kph w górę. Czasy 0-100 wyjątkowo źle opisują dynamikę auta. GTC nie było w 5 furtkach, a taki jest warunek postawiony przez autora wątku, w twoich kategoriach GTC robi też wiatrak ze zwykłej 5d, a nadal zwykłe 1.8t 180 za ułamek tej kwoty robi 3 wiatraki z tej astry. https://zeperfs.com/en/duel5511-1292.htm |
|
|
Wspieraj forum |
Wed, 27 Oct 2021 - 14:24
Post
#
|
Dotacja |
|
|
|
Wed, 27 Oct 2021 - 14:42
Post
#22
|
|
User Dołączył: Fri, 13 December 2019 |
Że jak? Poniżej 10sec w e46 3.0 dislu,? Chyba jak mocno 400+ A do tego który nowy "przeciętny" 200ps + zrobi lepszy czas poniżej 10sec Może przy wadze max 1000kg... Chyba że Ci chodziło 0-100 Trochę się nie dogadaliśmy . Chodziło mi o to, że taki 3.0d ma potencjał na bycie całkiem szybkim i robienie poniżej 10sec 100-200, oczywiście nie w takim budżecie. Kolega pisał "dalsza droga też przetarta i można zbudować z tego dość szybkie auto, robiące poniżej 10s 100-200", co jest akurat prawdą - spokojnie E46 330d robi poniżej 10s 100-200, tylko faktycznie są to już grube mody na 400+, a nie sam program Dokładnie o to mi chodziło, że docelowo przy większych nakładach pieniężnych takie e46 może być dość szybkie. Tutaj mówimy o zwykłym programie i mocy pewnie w okolicach 250km (przy takim budżecie) |
|
|
gość_KompotEm_* |
Wed, 27 Oct 2021 - 15:12
Post
#23
|
|
Wiem, że nie znajdę za te pieniądze rakiety, ale wystarczyłoby mi porobić droższe wozy typu Audi a4 b8 150km po mapie, insignie 150/180km, jakieś BMW 190/200km, toyota, Škoda, kia firmowa itd. Dużo się zastanawiałem właśnie nad 1.8t w a3 lub leonie, ale ciężko znaleźć coś w tej kwocie zadbanego i z końców produkcji a co do volvo to fajna maszyna, ale w AWD to bardzo ciężko znaleźć bo się również rozglądałem. E46 3.0D byłoby chyba najlepsze, ale koszty eksploatacji tego auta mnie przerażają. Znajomy ma właśnie serie 204km i spalanie na poziomie 12l wcale nie zaskakuje przez co myśli nad 330i w LPG Przez to się zastanawiam nad tym Oplem 2.0t i Fiatem 1.4t, chyba da się tego Fiata wkręcić w okolice 180km a są to dość lekkie wozy i raczej nie wyglądają na specjalnie szybkie aby narobić potu na czole bardziej agresywnym samochodom. Szukałem również saba AWD, ale takiego po 2007/2008 bo te modele nie mają już chyba tych światłowodów no lecz także ciężko.
|
|
|
Wed, 27 Oct 2021 - 15:12
Post
#24
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 11 January 2005 Skąd: łódzkie |
GTC nie było w 5 furtkach, a taki jest warunek postawiony przez autora wątku, w twoich kategoriach GTC robi też wiatrak ze zwykłej 5d, a nadal zwykłe 1.8t 180 za ułamek tej kwoty robi 3 wiatraki z tej astry. powiem ci szczerze, że nieco mnie sprowokowałeś do sprawdzenia osiągów Astry vs A3https://zeperfs.com/en/duel5511-34.htm niespecjalnie Audi ma start do tej Astry, więc nie wiem skąd wnosisz, że zwykłe 1.8t 180 za ułamek tej kwoty robi 3 wiatraki z tej astry - Urban legend. -------------------- Porsche 911 (992)
BMW X7 M60iX (G07) |
|
|
Wed, 27 Oct 2021 - 15:16
Post
#25
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie |
ale ciężko znaleźć coś w tej kwocie zadbanego i z końców produkcji dołóż do tego swój ulubiony kolor za taką kwotę nie liczy się rocznik tylko stan techniczny. 3 letnie auto może mieć najechane 700 tyś km ocywiście u nas sprzedane z magicznym 88 tyś km -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
Wed, 27 Oct 2021 - 15:20
Post
#26
|
|
User Dołączył: Fri, 13 December 2019 |
Wiem, że nie znajdę za te pieniądze rakiety, ale wystarczyłoby mi porobić droższe wozy typu Audi a4 b8 150km po mapie, insignie 150/180km, jakieś BMW 190/200km, toyota, Škoda, kia firmowa itd. Dużo się zastanawiałem właśnie nad 1.8t w a3 lub leonie, ale ciężko znaleźć coś w tej kwocie zadbanego i z końców produkcji a co do volvo to fajna maszyna, ale w AWD to bardzo ciężko znaleźć bo się również rozglądałem. E46 3.0D byłoby chyba najlepsze, ale koszty eksploatacji tego auta mnie przerażają. Znajomy ma właśnie serie 204km i spalanie na poziomie 12l wcale nie zaskakuje przez co myśli nad 330i w LPG Przez to się zastanawiam nad tym Oplem 2.0t i Fiatem 1.4t, chyba da się tego Fiata wkręcić w okolice 180km a są to dość lekkie wozy i raczej nie wyglądają na specjalnie szybkie aby narobić potu na czole bardziej agresywnym samochodom. Szukałem również saba AWD, ale takiego po 2007/2008 bo te modele nie mają już chyba tych światłowodów no lecz także ciężko. jakoś nie widzę, aby ~20 letni 1.9 tdi z mocą pod 200km czy nawet ta Astra 2.0t po programie robiły wiatrak z nowszych aut z mocą pod 200km (a takie tutaj wymieniłeś). Te auta mają przeważnie szybkie automaty, do tego charakterystyka nowych aut jest zupełnie inna - wstają sporo wcześniej.. Dla mnie raczej nie realne, aby w budżecie 20k kupić (i potem delikatnie podciągnąć moc) auto które będzie w miarę bezawaryjne i ZNACZĄCO odjedzie wymienionym przez Ciebie autom. Chyba, że mówimy o jakiś wydmuszkach ważących lekko ponad 1 tonę, ale to się na daily nie nadaję. PS 1. Trzeba by zweryfikować, ale wydaje mi się, że utrzymanie 3.0d w BMW nie jest jakoś baaardzo drogię, te stapalnie 12l/100 to też jakieś duże mi się wydaje.. PS 2. Fiat 180km według Ciebie odjedzie takiemu a4 z mocą ~200km czy serii 3 z mocą ~200km? To Cię zaskoczę - jeśli w tych autach będą automaty, a przeważnie są i kierowca będzie chciał to Twoje szansę będą marne.. |
|
|
Wed, 27 Oct 2021 - 15:37
Post
#27
|
|
Super User Dołączył: Sun, 08 May 2005 Skąd: mam? Nie powiem |
powiem ci szczerze, że nieco mnie sprowokowałeś do sprawdzenia osiągów Astry vs A3 https://zeperfs.com/en/duel5511-34.htm niespecjalnie Audi ma start do tej Astry, więc nie wiem skąd wnosisz, że zwykłe 1.8t 180 za ułamek tej kwoty robi 3 wiatraki z tej astry - Urban legend. jak to łatwo dodać quattro zamiast ośki żeby utwierdzić się w swoim błędnym przekonaniu. |
|
|
gość_KompotEm_* |
Wed, 27 Oct 2021 - 15:45
Post
#28
|
|
Co do spalania 12l to zależy gdzie jeździ bo jak śmiga dłuższe trasy to pali mniej, jak po mieście to więcej. Ale tak 8/12 to zawsze a nie szarżuje zbytnio. No to w takim razie w sumie do kwoty 20 tys nie ma auta, które ma jakieś perspektywy aby narobić zamieszania na drodze bez wsadzenia w niego worka pieniędzy. Kiedyś jeździłem chwilę Civicem VIII 2.2 diesel zrobionym na około 170/180km i robił zamieszanie niezłe, ale rdza go polubiła i trzeba było się rozstać.
|
|
|
Wed, 27 Oct 2021 - 16:03
Post
#29
|
|
User Dołączył: Fri, 13 December 2019 |
Co do spalania 12l to zależy gdzie jeździ bo jak śmiga dłuższe trasy to pali mniej, jak po mieście to więcej. Ale tak 8/12 to zawsze a nie szarżuje zbytnio. No to w takim razie w sumie do kwoty 20 tys nie ma auta, które ma jakieś perspektywy aby narobić zamieszania na drodze bez wsadzenia w niego worka pieniędzy. Kiedyś jeździłem chwilę Civicem VIII 2.2 diesel zrobionym na około 170/180km i robił zamieszanie niezłe, ale rdza go polubiła i trzeba było się rozstać. Nie no, mi chodzi o to, że da się w takim budżecie spokojnie kupić auto które będzie obiektywnie mówiąc dynamiczne - bo uważam, że czy to astra 2.0t, czy e46 3.0d jest dla większości użytkowników (szczególnie "przeciętnych") autem dość dynamicznym. Problem w tym, że takie samochody nie będą ZNACZĄCO* szybsze niż nowe konstrukcję, które są znacznie bardziej dopracowane (inne charakterystyki turbin, szybkie skrzynie, dopracowana elektronika itd). *Ustalmy jedno - auto które robi 0-100 w 1 sekundę szybciej, czy 100-200 w 2 sekundy szybciej nie jest ZNACZĄCO szybsze niż inne. |
|
|
Wed, 27 Oct 2021 - 16:16
Post
#30
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 16 October 2011 |
PS 1. Trzeba by zweryfikować, ale wydaje mi się, że utrzymanie 3.0d w BMW nie jest jakoś baaardzo drogię, te stapalnie 12l/100 to też jakieś duże mi się wydaje.. Nie wiem co to znaczy dla Ciebie drogo w przypadku e46 3,0d ale były wrzuty na tym forum co miłośnicy tych perełek uważają za drogo a co za tanio. Czy nie uważasz że te auta mają sporo problemów zaczynając od tego iż okrążyły ziemię 5razy potem jeździli nimi przedstawiciele "taniego premium" od pedantycznego serwisu pt. byle taniej kończąc na tym że tak właściwie poza zacnym słupkiem reszta jest delikatnie mówiąc kłopotliwa? |
|
|
Wed, 27 Oct 2021 - 16:36
Post
#31
|
|
User Dołączył: Fri, 13 December 2019 |
Nie wiem co to znaczy dla Ciebie drogo w przypadku e46 3,0d ale były wrzuty na tym forum co miłośnicy tych perełek uważają za drogo a co za tanio. Czy nie uważasz że te auta mają sporo problemów zaczynając od tego iż okrążyły ziemię 5razy potem jeździli nimi przedstawiciele "taniego premium" od pedantycznego serwisu pt. byle taniej kończąc na tym że tak właściwie poza zacnym słupkiem reszta jest delikatnie mówiąc kłopotliwa? no dobra, a 1.9 tdi w 20 letnim Leonie to ile ma przebiegu? 200k? albo 1.8t w a3 z 1999r? One nie były delikatnie mówiąc katowane przez młodych gniewnych? Nie były serwisowane w stylu byle taniej? Mówimy o autach +/- 20 letnich, które często są wybierane przez młode osoby ze względu na stosunkowo fajną dynamikę/podatność na mody, według mnie e46 czy leon czy a3 mogą być zarówno w słabym stanie jak i całkiem przyzwoitym. |
|
|
Wed, 27 Oct 2021 - 18:33
Post
#32
|
|
Super User Dołączył: Thu, 02 April 2020 |
KompotEm sądze że Twoimi typami nikogo nie zaskoczysz. Odpuść sobie kible typu bmw w dieslu albo meganki 2ki/opelki to będziesz miał szanse dozbierać trochę kasy i kupić coś konkretniejszego. Z tych wyliczanek punto tjet jest jakąś opcją. Dołóż colta czt 3d który po podstawowych modach może spełnić rolę zaskakiwacza miastowego o wiele mocniejszych aut. No i masz awaryjność w wersji Japońskiej a nie europejskiej. Popieram. CZT/Ralliart/Smart Forfour wydają się jedyną sensowną opcją przy takich wymaganiach sleeper pełną gębą i to do 20k, lekko dłubnięty na 200-210KM lub mocniejsza wersja. Ale mamy zawarte wygodne w trasę, nie jest źle no ale jednak to miejskie auto i jak ma być miejsce z tyłu to nie mamy bagażnika. Aczkolwiek zjada wszystkie wymienione bo ~1tony robi robotę, świeży rocznik, dobre prowadzenie, dość łatwo znaleźć zadbany. Koszty utrzymania najniższe i nikły sens montowania LPG. Na obecny czas 3 litrowa beemka która już okrążyła ziemie, Opel który zjada blachę i olej albo po młodych gniewnych 1,8T przy 180KM zjadające wszystko na drodze no chyba nie. Według mnie te opcje nie wydają się rozsądne. Maciek1234 ty chyba jesteś mocnym fanem Opla? |
|
|
Wed, 27 Oct 2021 - 18:43
Post
#33
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 09 June 2012 |
Hmm w sumie mam na daily 600 konne auto ważace 1400kg z lekkim plusem i to jest dla mnie sleeper ;P każdy ma inną definicje
|
|
|
Wed, 27 Oct 2021 - 19:05
Post
#34
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 17 February 2008 Skąd: W-wa |
Z moich obserwacji to ludzie którzy się chcą ścigać po ulicach to mają do tego mocne samochody a jak ktoś ma "wozy typu Audi a4 b8 150km po mapie, insignie 150/180km, jakieś BMW 190/200km, toyota, Škoda, kia firmowa itd." to się nimi nie ściga ze świateł.
Trafisz na M2/M3/Golfa R/AMG czy jakieś inne eski i nici ze ścigania bo albo się nikomu nie będzie chciało karcić starego strucla albo jak się jednak zechce to będzie jeszcze gorzej. A te nowsze przez ciebie wymienione to w 95% będą normalnie ruszać nawet bez wrzucenia skrzyni w tryb sport. I będziesz przez 95% czasu robić z siebie pajaca strzelając ze sprzęgła i pałując do odcinki od świateł do świateł a reszta nawet nie będzie wiedzieć, że bierze udział w wyścigu. Kup sobie coś co fajnie skręca i daje frajdę z jazdy i nawet niech to ma 8 albo 9 do setki. Co za różnica czy raz na te 20 razy jak ktoś jednak podejmie rękawice będzie szybsze od Insigni o 5m czy będzie te 5m z tyłu. -------------------- papierowe konie + oszukane 4x4
|
|
|
Wed, 27 Oct 2021 - 19:09
Post
#35
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 09 June 2012 |
Całkowita prawda ja np 90% czasu jeżdzę na low boost i jak nie jedzie auto, które nie ma chociaż 4-5 do setki lub 100-200 w 10s to nawet się nie napinam bo w sumie szkodza czasu.
|
|
|
Wed, 27 Oct 2021 - 19:32
Post
#36
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 10 January 2008 Skąd: Warszawa WJ |
dozbieraj do M2
-------------------- cztery koła i silnik
|
|
|
Wed, 27 Oct 2021 - 19:41
Post
#37
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 16 October 2011 |
no dobra, a 1.9 tdi w 20 letnim Leonie to ile ma przebiegu? 200k? albo 1.8t w a3 z 1999r? One nie były delikatnie mówiąc katowane przez młodych gniewnych? Nie były serwisowane w stylu byle taniej? Mówimy o autach +/- 20 letnich, które często są wybierane przez młode osoby ze względu na stosunkowo fajną dynamikę/podatność na mody, według mnie e46 czy leon czy a3 mogą być zarówno w słabym stanie jak i całkiem przyzwoitym. Ja to słyszę kilka razy miesięcznie + premium musi kosztować a e46 jest ostatnim normalnym bmw. Na tą chwilę w 99% są to zajechane śmiecie które może sobie kupić miłośnik marki lubiący wieczne użeranie się a nie ktoś kto uzbierał 20k na zakup co jest i tak śmieszną kwotą na ambitnego "typa" co ma trzymać się kupy dawać spokój jazdy i jakąś frajdę. Na tej zasadzie można polecić inne kible z dużymi dieslami wierząc że mi się akurat może uda. Ogólnie tu na tym forum jest jakaś równoległa rzeczywistość pt. 1,8t w budżecie 7k albo stare bmw w 6cio garowym dieslu tak jak by nikt nie słyszał co ile kosztuje i co jak się je..bie. Już nie wspomnę o cenach serwisu i kolejkach mechaników chcących zająć się następnym knotem po 10ciu młodych gniewnych. |
|
|
Wed, 27 Oct 2021 - 19:43
Post
#38
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 11 January 2005 Skąd: łódzkie |
Maciek1234 ty chyba jesteś mocnym fanem Opla? znaczek jest mi całkowicie obojętny. Widzę czarno na białym, że Astra 200KM jest na dzisiejsze czasy szybka, łatwo to zachipować, rywale są albo wolniejsi, albo drożsi (np. Renault Megane 225KM). I co najważniejsze, spełnia wszystkie oczekiwania autora - nikt się nie spodziewa, że taka Astra będzie ostro poganiać - a pogonić można takie auta jak Audi A6 50TDI https://zeperfs.com/en/duel1347-7391.htm fajnie się odpycha jak na furę za mniej niż 20k na gotowo z chipem. -------------------- Porsche 911 (992)
BMW X7 M60iX (G07) |
|
|
gość_KompotEm_* |
Thu, 28 Oct 2021 - 05:22
Post
#39
|
|
No właśnie nie mam zamiaru się ścigać i napinać od świateł do świateł. Ale mnie wkurza jak jadę sobie spokojnie a jakiś typ za mną gniecie 130 konne audi i próbuje mnie wyprzedzać bo jadę np jakimś niepozornym wozem. Przez to szukam właśnie coś niepozornego a potrafiące namieszać bo na każde auto coś się znajdzie. Takie M2 też dostanie baty od e36 z 2jz pod maską i tak koło się zamyka. Przez to chyba właśnie ten opel wydaje się najlepszym wyborem w tej kasie bo dość dużo tych modeli jest dostępnych i jest w czym wybierać.
|
|
|
Thu, 28 Oct 2021 - 06:08
Post
#40
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 11 June 2011 Skąd: lublin |
W tej cenie s3 8l, do np 23k kupisz dobra sztukę
Albo technicznie, karoseryjnie ok a serie albo coś podrobiona a trochę zaniedbana/przedlifta(polecam serie i samemu zrobić) Po ic, wydechu i programie naprawdę fajnie to jedzie, po hybrydzie pod 300ps, będziesz ćwiczył ze świateł 70%tych nowych kondonow a o 130konnych audi nie wspomnę I wiem co pisze bo miałem 3xs3, a na serwis/mody czasami stoi po 5sztuk umnie Bardzo wdzięczne auto, wytrzymuje wszystko tylko trzeba kupić rokujący egzemplarz,, zrobić serwis, wyeliminować bolączki i zajebac lgp Do tego od dobrych kilku lat ceny trzyma, a dobre sztuki będą drożeć.. -------------------- GOLF MK4 R32 OEM-niuu toys
RS4 B5 SPORTEC -family cars S3 8l ABT ,BAM ,Imola Gelb -wife car GOLF MK2 RALLYE R32 4M...-toys |
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 28 April 2024 - 23:15 |