Używane S6 C7 z USA |
Używane S6 C7 z USA |
Thu, 14 Oct 2021 - 10:27
Post
#1
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 14 October 2021 |
Cześć,
Pierwszy post, więc nie strzelajcie, jeśli popełniam jakieś gafy. Przymierzam się do zakupu S6 C7 (2016-2017) z USA z jakimś uszkodzeniem karoseryjnym. Docelowo chciałbym go zrobić na około 600 HP - pytanie czy przebieg 100 000 km na serii to już nie jest zbyt dużo? Może lepiej zwiększyć budżet i szukać czegoś z mniejszym przebiegiem? Gdzieś natknąłem się na wątek na forum, że przy 150k 4.0 tfsi zaczyna się sypać, więc może przy 100k przebiegu bez sensu ładować się w mody za niemałe pieniądze. Wiadomo, że zawsze "to zależy", ale może ktoś ma doświadczenia. |
|
|
Wspieraj forum |
Thu, 14 Oct 2021 - 10:27
Post
#
|
Dotacja |
|
|
|
Thu, 14 Oct 2021 - 19:25
Post
#2
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Warszawa i okolice |
nie wiem komu się sypał 4.0TT przy 150, ja mam w S8 210tysi i przy 680KM nic się nie sypie, auto nie bierze też jakoś oleju, problemów brak. Co do aut z USA to bym odpuścił te złomy bo najczesciej sa one tak uszkodzone ze nadawaja się tylko do utylizacji.
-------------------- Męczennik od elektryków :)
|
|
|
Fri, 15 Oct 2021 - 02:56
Post
#3
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 14 July 2012 Skąd: Łódź |
Przebiegi typu 170-200kkm nie są dla tego motoru problemem, kwestia regularnego serwisowania i chociaż minimalnej wiedzy na temat specyfiki jednostki. Co do USA to uważaj żeby to nie była druga albo trzecia szkoda, nigdy nie kupuj o pośredników, zawsze prosto od ubezpieczalni, unikniesz trupów podpicowanych na którąś z koleji aukcję
|
|
|
Fri, 15 Oct 2021 - 06:40
Post
#4
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 16 October 2011 |
nie wiem komu się sypał 4.0TT przy 150, ja mam w S8 210tysi i przy 680KM nic się nie sypie, auto nie bierze też jakoś oleju, problemów brak. Co do aut z USA to bym odpuścił te złomy bo najczesciej sa one tak uszkodzone ze nadawaja się tylko do utylizacji. A ja jeżdże autami z usa i jak najbardziej polecam i nie są to złomy. Przy rozsądnym zakupie z usa bardziej bym się bał niemieckiej technologii niż wielkiej wypadkowości. Temat jest prosty ogarnięty pośrednik znający niuanse zakupów od strony papierowej, logistycznej i ewentualnych oszustw jakie temu towarzyszą. Albo kupować na miejscu wtedy jest groźba badziewnych napraw ale mamy możliwość sprawszenia auta. |
|
|
Fri, 15 Oct 2021 - 09:51
Post
#5
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 17 December 2009 Skąd: Kruszwica |
Zgadzam się z powyższym, trupy bite 2-3 x i podpicowane na aukcję tak, też są. Ale unikniesz tego jeśli kupisz od człowieka który na miejscu ogląda auto i bez problemu to wychwyci.
4.0T nie żadnych większych bolączek, to jeden z lepszych silników Audi. Drobne problemy sprawia chyba wodny cooler, nie znam dokładnie tematu ale coś mi świta. -------------------- Życie jest rumakiem który nie znosi tchórzliwego jeźdźca.
B6 1.8T@GT28RS>B9 2.0T Allroad Punto Evo 1.4T |
|
|
Fri, 15 Oct 2021 - 09:54
Post
#6
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 14 October 2021 |
Dzięki wielkie za odpowiedzi.
|
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 28 April 2024 - 04:36 |