Mercedes-Benz CLK M104 3.6L GTX35 8HP70, 1.7-1.5bar 700KM 900Nm |
Mercedes-Benz CLK M104 3.6L GTX35 8HP70, 1.7-1.5bar 700KM 900Nm |
Thu, 23 Apr 2020 - 21:46
Post
#281
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 12 December 2017 |
Fajna fotorelacja, tydzien temu kupilem pierwszego w zyciu mietka, takiego samego tylko biedne 2.1Cdi do wozenia du.y.... napisalybym jego wady, ale nie chce
Ciekawy ten 'spoiler' do intercoolera, musze to sprawdzic Chodz mam maly IC w moim aucie na tor i jemu to i tak nic nie da, ale ciekawosc jest wieksza. |
|
|
Wspieraj forum |
Thu, 23 Apr 2020 - 21:46
Post
#
|
Dotacja |
|
|
|
Thu, 23 Apr 2020 - 21:48
Post
#282
|
|
Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów |
Większy luz na pierścieniach zapobiegnie pękaniu półek tłoków?
-------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
Thu, 23 Apr 2020 - 22:18
Post
#283
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 17 February 2006 Skąd: warszawa |
-------------------- www.youtube.com/radzioFLATOUT
www.youtube.com/motoLAB www.facebook.com/radzioFLATOUT www.patronite.pl/radzioFLATOUT |
|
|
Thu, 23 Apr 2020 - 22:33
Post
#284
|
|
Super User Dołączył: Fri, 07 October 2016 Skąd: Olsztyn |
Mis nie w 100% ale zawsze to lepiej , często się natykam na takie informacje
https://cdn2.ms-motorservice.com/fileadmin/...owych_53081.pdf -------------------- Mercedes-Benz M111 2.3 GTX30 + Eaton M62
|
|
|
Thu, 23 Apr 2020 - 23:35
Post
#285
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 04 October 2005 Skąd: Warszawa |
Piszesz o 2 bar, a nie widzę, żebyś śruby głowicy wymieniał.
U mnie przy 1,45 bara było 405KM 550Nm. Kończyłem sezon na ponad 1,8 bara. Przy tym doładowaniu rozciągnęły się śruby, podniosło czapkę i dmuchnęło uszczelkę Eaton z dołu jest zbędny przy dobrze dobranym turbo, mówiłem -------------------- Warner R4 180KM 380kg, Łódź 56,3, Rozeta Wróbla 1:09,72
Mercedes w202 C230 m111 Turbo 405KM 550Nm 1150kg Poznań 1:44.8 (bez aero) Mercedes R129 SL500 M119, 6-manual, AMG 8 tłoczków 360mm, ET 13:382, Poznań 1:55 |
|
|
Fri, 24 Apr 2020 - 07:40
Post
#286
|
|
Super User Dołączył: Fri, 07 October 2016 Skąd: Olsztyn |
Oringi i klej jest myślę że nie ma się już co martwić o uszczelkę, ale będę miał na uwadze po kilku przejazdach wykręce śrubę sprawdzę długość i wrazie czego będzie można szybko zamontować szpilki
-------------------- Mercedes-Benz M111 2.3 GTX30 + Eaton M62
|
|
|
Fri, 24 Apr 2020 - 08:47
Post
#287
|
|
User Dołączył: Fri, 16 February 2018 |
|
|
|
Fri, 24 Apr 2020 - 08:58
Post
#288
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city |
Większy luz na pierścieniach zapobiegnie pękaniu półek tłoków? około 13:40 https://www.youtube.com/watch?v=AScojLj139A -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
Fri, 24 Apr 2020 - 13:42
Post
#289
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 03 July 2010 |
Jak dobrałeś średnicę koła alternatora, ile jest większe od seryjnego koła?
|
|
|
Fri, 24 Apr 2020 - 16:46
Post
#290
|
|
Super User Dołączył: Fri, 07 October 2016 Skąd: Olsztyn |
Seryjnie w tych silnikach bez kompresora alternator ma przełożenie 2.65 a z kompresorem 3.4 u mnie jest 2.5 , zrobiłem największe jakie się dało żeby jak najwolniej się kręcił , ładowanie jest ok
-------------------- Mercedes-Benz M111 2.3 GTX30 + Eaton M62
|
|
|
Sat, 25 Apr 2020 - 00:07
Post
#291
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice |
Widzę w końcu zacząłeś odchudzać te koła. Silnik ciężki? Zawsze lepiej zrobić więcej otworów mniejszych niż takie duże. Zdejmujesz więcej materiału i nie osłabiasz tak konstrukcji. Zdjęcie moich kół do 6.2 na wzór. Co do alternatora to zauważ, że Twoje koło zasłoniło wlot powietrza do chłodzenia. Miałem taki problem i spaliło mi się kilka alternatorów zanim załapałem o co chodzi. Nie muszą Ci się palić, ale jak Ci się spali to weź to pod uwagę. -------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
Mon, 27 Apr 2020 - 22:20
Post
#292
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 27 April 2020 Skąd: Kraków |
No pięknie jestem pełen podziwu a więc szerokości!
|
|
|
Wed, 29 Apr 2020 - 06:52
Post
#293
|
|
Super User Dołączył: Sun, 30 April 2006 |
masz może wymiary tych tłoków
głównie chodzi mi o odległość, od osi sworznia, do górnej płaszczyzny tłoka? |
|
|
Wed, 29 Apr 2020 - 09:20
Post
#294
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 24 April 2011 Skąd: wlkp |
1. Oby nie pił oleju bo duży luz na tych pierścieniach zrobiłeś
2. Z odelżaniem Koła pasowego / tłumika drgań też lepiej uważać bo dziwne rzeczy się dzieją... |
|
|
Wed, 29 Apr 2020 - 10:35
Post
#295
|
|
Super User Dołączył: Tue, 12 July 2005 Skąd: śląsk |
|
|
|
Wed, 29 Apr 2020 - 13:35
Post
#296
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 16 December 2014 |
1. Oby nie pił oleju bo duży luz na tych pierścieniach zrobiłeś 2. Z odelżaniem Koła pasowego / tłumika drgań też lepiej uważać bo dziwne rzeczy się dzieją... Jak pompa oleju pędzona nie bezpośrednio z wału to będzie działać. Jeżeli pompa jest bezpośrednio na wale to pozdrawiam Kolega 2x rozwalił pompe oleju zanim założyli seryjne koło pasowe. |
|
|
Wed, 29 Apr 2020 - 15:37
Post
#297
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 14 May 2003 Skąd: wpr/wgm |
|
|
|
Wed, 29 Apr 2020 - 16:00
Post
#298
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 16 December 2014 |
Był cały wątek tu na forum. W skrocie brak tłumika drgan skretnych powoduje ze pompy oleju sie rozpadaja na kawalki
|
|
|
Wed, 29 Apr 2020 - 16:59
Post
#299
|
|
User Dołączył: Thu, 04 January 2007 Skąd: żywiec |
w fiatowskim 1.2 8V miałem lekkie sztywne kółko pasowe, pompa oleju na wale, 3 lata na jednym silniku z licznymi startami w kjs i innymi upalaniami i nic się z pompą nie stało....
|
|
|
Wed, 29 Apr 2020 - 18:43
Post
#300
|
|
Super User Dołączył: Fri, 07 October 2016 Skąd: Olsztyn |
Na szczęście pompa jest osobno ale dobrze wiedzieć na przyszłość że nie warto się go pozbywać , nie bardzo rozumiem zasadę działania tego tłumika więc szybko wyleciał
-------------------- Mercedes-Benz M111 2.3 GTX30 + Eaton M62
|
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 29 April 2024 - 06:11 |