Shoutbox 0 nowych PW 


24 Stron V  « < 13 14 15 16 17 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Mercedes-Benz CLK M104 3.6L GTX35 8HP70, 1.7-1.5bar 700KM 900Nm
damianz
post Thu, 23 Apr 2020 - 21:46
Post #281


Frequent User
Dołączył: Tue, 12 December 2017





Fajna fotorelacja, tydzien temu kupilem pierwszego w zyciu mietka, takiego samego tylko biedne 2.1Cdi do wozenia du.y.... napisalybym jego wady, ale nie chce smile.gif

Ciekawy ten 'spoiler' do intercoolera, musze to sprawdzic wink.gif Chodz mam maly IC w moim aucie na tor i jemu to i tak nic nie da, ale ciekawosc jest wieksza.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 23 Apr 2020 - 21:46
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Mis
post Thu, 23 Apr 2020 - 21:48
Post #282


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 07 January 2009
Skąd: Rzeszów





Większy luz na pierścieniach zapobiegnie pękaniu półek tłoków? smile.gif


--------------------
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post
radzio_gsi
post Thu, 23 Apr 2020 - 22:18
Post #283


Forum Homee
Dołączył: Fri, 17 February 2006
Skąd: warszawa





CYTAT(Damzzii @ Thu, 23 Apr 2020 - 20:45) *
Wyłącz ublock/adblock


good tip smile.gif


--------------------
www.youtube.com/radzioFLATOUT
www.youtube.com/motoLAB
www.facebook.com/radzioFLATOUT
www.patronite.pl/radzioFLATOUT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
marcin137
post Thu, 23 Apr 2020 - 22:33
Post #284


Super User
Dołączył: Fri, 07 October 2016
Skąd: Olsztyn





Mis nie w 100% ale zawsze to lepiej , często się natykam na takie informacje
https://cdn2.ms-motorservice.com/fileadmin/...owych_53081.pdf



--------------------
Mercedes-Benz M111 2.3 GTX30 + Eaton M62
Go to the top of the page
 
+Quote Post
EssiRS
post Thu, 23 Apr 2020 - 23:35
Post #285


Forum Homee
Dołączył: Tue, 04 October 2005
Skąd: Warszawa





Piszesz o 2 bar, a nie widzę, żebyś śruby głowicy wymieniał.
U mnie przy 1,45 bara było 405KM 550Nm. Kończyłem sezon na ponad 1,8 bara. Przy tym doładowaniu rozciągnęły się śruby, podniosło czapkę i dmuchnęło uszczelkę
Eaton z dołu jest zbędny przy dobrze dobranym turbo, mówiłem wink.gif


--------------------
Warner R4 180KM 380kg, Łódź 56,3, Rozeta Wróbla 1:09,72
Mercedes w202 C230 m111 Turbo 405KM 550Nm 1150kg Poznań 1:44.8 (bez aero)
Mercedes R129 SL500 M119, 6-manual, AMG 8 tłoczków 360mm, ET 13:382, Poznań 1:55
Go to the top of the page
 
+Quote Post
marcin137
post Fri, 24 Apr 2020 - 07:40
Post #286


Super User
Dołączył: Fri, 07 October 2016
Skąd: Olsztyn





Oringi i klej jest myślę że nie ma się już co martwić o uszczelkę, ale będę miał na uwadze po kilku przejazdach wykręce śrubę sprawdzę długość i wrazie czego będzie można szybko zamontować szpilki


--------------------
Mercedes-Benz M111 2.3 GTX30 + Eaton M62
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ultraspool
post Fri, 24 Apr 2020 - 08:47
Post #287


User
Dołączył: Fri, 16 February 2018





CYTAT(Mis @ Thu, 23 Apr 2020 - 21:48) *
Większy luz na pierścieniach zapobiegnie pękaniu półek tłoków? smile.gif



to prawda, pierscien bez luzu wygina sie i wybija polki w tloku. W praktyce.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Fri, 24 Apr 2020 - 08:58
Post #288


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





CYTAT(Mis @ Thu, 23 Apr 2020 - 21:48) *
Większy luz na pierścieniach zapobiegnie pękaniu półek tłoków? smile.gif

około 13:40
https://www.youtube.com/watch?v=AScojLj139A


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
done4
post Fri, 24 Apr 2020 - 13:42
Post #289


Forum Killer
Dołączył: Sat, 03 July 2010





Jak dobrałeś średnicę koła alternatora, ile jest większe od seryjnego koła?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
marcin137
post Fri, 24 Apr 2020 - 16:46
Post #290


Super User
Dołączył: Fri, 07 October 2016
Skąd: Olsztyn





Seryjnie w tych silnikach bez kompresora alternator ma przełożenie 2.65 a z kompresorem 3.4 u mnie jest 2.5 , zrobiłem największe jakie się dało żeby jak najwolniej się kręcił , ładowanie jest ok


--------------------
Mercedes-Benz M111 2.3 GTX30 + Eaton M62
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MadeInPoland
post Sat, 25 Apr 2020 - 00:07
Post #291


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 15 July 2008
Skąd: Katowice







Widzę w końcu zacząłeś odchudzać te koła. Silnik ciężki? Zawsze lepiej zrobić więcej otworów mniejszych niż takie duże. Zdejmujesz więcej materiału i nie osłabiasz tak konstrukcji. Zdjęcie moich kół do 6.2 na wzór.
Co do alternatora to zauważ, że Twoje koło zasłoniło wlot powietrza do chłodzenia. Miałem taki problem i spaliło mi się kilka alternatorów zanim załapałem o co chodzi.
Nie muszą Ci się palić, ale jak Ci się spali to weź to pod uwagę.


--------------------
Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MokreTłoki
post Mon, 27 Apr 2020 - 22:20
Post #292


Rookie
Dołączył: Mon, 27 April 2020
Skąd: Kraków





No pięknie jestem pełen podziwu a więc szerokości!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gicy
post Wed, 29 Apr 2020 - 06:52
Post #293


Super User
Dołączył: Sun, 30 April 2006





masz może wymiary tych tłoków



głównie chodzi mi o odległość, od osi sworznia, do górnej płaszczyzny tłoka?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
farmer91
post Wed, 29 Apr 2020 - 09:20
Post #294


Forum Killer
Dołączył: Sun, 24 April 2011
Skąd: wlkp





1. Oby nie pił oleju bo duży luz na tych pierścieniach zrobiłeś
2. Z odelżaniem Koła pasowego / tłumika drgań też lepiej uważać bo dziwne rzeczy się dzieją...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
.wide
post Wed, 29 Apr 2020 - 10:35
Post #295


Super User
Dołączył: Tue, 12 July 2005
Skąd: śląsk





CYTAT(gicy @ Wed, 29 Apr 2020 - 06:52) *
masz może wymiary tych tłoków
głównie chodzi mi o odległość, od osi sworznia, do górnej płaszczyzny tłoka?

Średnica sworznia: 22,00mm
Wysokość kompresji: 30,00mm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MisioLBN
post Wed, 29 Apr 2020 - 13:35
Post #296


Forum Homee
Dołączył: Tue, 16 December 2014





CYTAT(farmer91 @ Wed, 29 Apr 2020 - 09:20) *
1. Oby nie pił oleju bo duży luz na tych pierścieniach zrobiłeś
2. Z odelżaniem Koła pasowego / tłumika drgań też lepiej uważać bo dziwne rzeczy się dzieją...

Jak pompa oleju pędzona nie bezpośrednio z wału to będzie działać. Jeżeli pompa jest bezpośrednio na wale to pozdrawiam smile.gif Kolega 2x rozwalił pompe oleju zanim założyli seryjne koło pasowe.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
przem
post Wed, 29 Apr 2020 - 15:37
Post #297


Frequent User
Dołączył: Wed, 14 May 2003
Skąd: wpr/wgm





CYTAT(MisioLBN @ Wed, 29 Apr 2020 - 13:35) *
Jak pompa oleju pędzona nie bezpośrednio z wału to będzie działać. Jeżeli pompa jest bezpośrednio na wale to pozdrawiam smile.gif Kolega 2x rozwalił pompe oleju zanim założyli seryjne koło pasowe.

Można prosić o jakieś szersze omówienie problemu?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MisioLBN
post Wed, 29 Apr 2020 - 16:00
Post #298


Forum Homee
Dołączył: Tue, 16 December 2014





Był cały wątek tu na forum. W skrocie brak tłumika drgan skretnych powoduje ze pompy oleju sie rozpadaja na kawalki
Go to the top of the page
 
+Quote Post
woytek9
post Wed, 29 Apr 2020 - 16:59
Post #299


User
Dołączył: Thu, 04 January 2007
Skąd: żywiec





w fiatowskim 1.2 8V miałem lekkie sztywne kółko pasowe, pompa oleju na wale, 3 lata na jednym silniku z licznymi startami w kjs i innymi upalaniami i nic się z pompą nie stało....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
marcin137
post Wed, 29 Apr 2020 - 18:43
Post #300


Super User
Dołączył: Fri, 07 October 2016
Skąd: Olsztyn





Na szczęście pompa jest osobno ale dobrze wiedzieć na przyszłość że nie warto się go pozbywać , nie bardzo rozumiem zasadę działania tego tłumika więc szybko wyleciał



--------------------
Mercedes-Benz M111 2.3 GTX30 + Eaton M62
Go to the top of the page
 
+Quote Post

24 Stron V  « < 13 14 15 16 17 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Monday, 29 April 2024 - 06:11