Jakie klocki?, Ferodo DS 2500/3000 Performance czy może coś innego? |
Jakie klocki?, Ferodo DS 2500/3000 Performance czy może coś innego? |
Fri, 24 Jan 2020 - 11:48
Post
#81
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki |
no wada wiekszego wsapolczyniika jest ze latwiej zagotowac plyn hamulcowy i przewody tez mocniej puchna. ale cos za cos.
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2013r 180KM 13,806s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
Wspieraj forum |
Fri, 24 Jan 2020 - 11:48
Post
#
|
Dotacja |
|
|
|
Sat, 08 Feb 2020 - 11:18
Post
#82
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 18 September 2008 Skąd: Tarnobrzeg/Warszawa |
Pojeździłem trochę na DS1.11, na razie tylko po ulicy i mam takie przemyślenia: na zimno wcale nie hamują gorzej od Mintexa M1155 i nie ma się czego obawiać, że wjedziemy komuś w tyłek na zimnych klockach, pedał bierze wyraźnie wyżej niż na M1155 - po założeniu M1155, które zbiegło się z wymianą płynu, myślałem że układ nie jest dobrze odpowietrzony, bo pedał był dziwnie miękki. Co do piszczenia, to czasem coś tam popiskują ale nie zawsze i niezbyt głośno - siary na mieście nie robią W boju ich jeszcze nie sprawdziłem, ale IMO nie ma co się ich bać w aucie, które jeździ też po ulicy.
-------------------- '84 Opel Kadett V6 powered by Transplantz Best ET 14.975 VAG Racing 2014 - bo tak
'97 BMW 328i 233KM/282Nm by 109-Performance - na co dzień '00 Honda Integra Type R W1 PROFI 248KM/215Nm by strojenia.pl - na tor '05 Renault Megane RS225 274KM/383Nm powered by ECUmajster - na weekend |
|
|
Sat, 08 Feb 2020 - 12:06
Post
#83
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 17 February 2006 Skąd: warszawa |
Pojeździłem trochę na DS1.11, na razie tylko po ulicy i mam takie przemyślenia: na zimno wcale nie hamują gorzej od Mintexa M1155 i nie ma się czego obawiać, że wjedziemy komuś w tyłek na zimnych klockach, pedał bierze wyraźnie wyżej niż na M1155 - po założeniu M1155, które zbiegło się z wymianą płynu, myślałem że układ nie jest dobrze odpowietrzony, bo pedał był dziwnie miękki. Co do piszczenia, to czasem coś tam popiskują ale nie zawsze i niezbyt głośno - siary na mieście nie robią W boju ich jeszcze nie sprawdziłem, ale IMO nie ma co się ich bać w aucie, które jeździ też po ulicy. czyli tak jak mówiłem. ds1.11 to takie nowożytne ds2500 -------------------- www.youtube.com/radzioFLATOUT
www.youtube.com/motoLAB www.facebook.com/radzioFLATOUT www.patronite.pl/radzioFLATOUT |
|
|
Sat, 08 Feb 2020 - 13:05
Post
#84
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 18 September 2008 Skąd: Tarnobrzeg/Warszawa |
czyli tak jak mówiłem. ds1.11 to takie nowożytne ds2500 Dokładnie tak, dzięki za radę jeszcze raz, bo miałem niezłą zagwozdkę -------------------- '84 Opel Kadett V6 powered by Transplantz Best ET 14.975 VAG Racing 2014 - bo tak
'97 BMW 328i 233KM/282Nm by 109-Performance - na co dzień '00 Honda Integra Type R W1 PROFI 248KM/215Nm by strojenia.pl - na tor '05 Renault Megane RS225 274KM/383Nm powered by ECUmajster - na weekend |
|
|
Sat, 08 Feb 2020 - 14:48
Post
#85
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki |
Co do piszczenia u mnie zawsze się pojawiało dopiero po jeździe torowej tzn po mocnym nagrzaniu.
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2013r 180KM 13,806s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
Sun, 09 Feb 2020 - 13:56
Post
#86
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki |
A tutaj opinie o ds 3.12
https://rennlist.com/forums/991-gt3-gt3rs-a...o-ds3-12-a.html Ogólnie obecnie najlepszy klocek ferodo. Piszą że wszędzie lepszy od ds1.11 -------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2013r 180KM 13,806s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
Wed, 26 Feb 2020 - 10:20
Post
#87
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 27 March 2013 Skąd: Warszawa |
Przed zakupem klocków do każdego z samochodów warto wcześniej poczytać opinie na temat najlepszego modelu do danego auta lub zapytać dobrego mechanika. Wybór jest duży https://www.iparts.pl/czesci-samochodowe/kl...owe,100030.html dlatego trudno jest się zdecydować. Jednak nie warto kupować najtańszych zamienników, gdyż dobre klocki hamulcowe mają duży wpływ na nasze bezpieczeństwo.
-------------------- Zapraszamy do sklepu iParts.pl
|
|
|
Wed, 26 Feb 2020 - 10:33
Post
#88
|
|
Super User Dołączył: Sun, 08 May 2005 Skąd: mam? Nie powiem |
iparts, Twój wpis wniósł b. dużo do tematu przez co zmienił moje życie.
|
|
|
Wed, 26 Feb 2020 - 12:00
Post
#89
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki |
z ciekawosci. jakie opinie ma u Was w iparcie model ds 3.12 ? -------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2013r 180KM 13,806s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
Wed, 26 Feb 2020 - 12:21
Post
#90
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 17 February 2006 Skąd: warszawa |
z ciekawosci. jakie opinie ma u Was w iparcie model ds 3.12 ? to trochę tak jakbyś poszedł do ASO nissana i zapytał o uszczelkę pod głowicę do r34 gtr.... kiedyś otrzymałem wiadomość, ze nissan nie produkował takiego auta -------------------- www.youtube.com/radzioFLATOUT
www.youtube.com/motoLAB www.facebook.com/radzioFLATOUT www.patronite.pl/radzioFLATOUT |
|
|
Tue, 03 Mar 2020 - 19:04
Post
#91
|
|
Super User Dołączył: Fri, 08 April 2016 |
DS1.11 to zupełnie inny materiał niż ds2500, nie rozumiem jak ktoś może je porównywać. ds2500 jest na ulice dobre (albo na tył co najwyżej na torze), ds1.11 na tor. Ja mam z przodu w Zetce ds1.11 i dają radę. Ale na ulice po co ten klocek ktoś by miał zakładać? No idea!
-------------------- www.timeattackpoland.pl / Nissan 350z HR
|
|
|
Tue, 03 Mar 2020 - 20:14
Post
#92
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki |
No widzisz po to że ds2500 nie hamuje na ulicy a ds1,11 hamuje. Z ds2500 masz laga jak z dużą turbina a ds1,11 łapie od strzała i to ds1,11 jest na ulice a ds 2500 na nią się nie nadaje. Ds2500 na zimno nie hamuje a ds1,11 tak.
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2013r 180KM 13,806s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
Tue, 03 Mar 2020 - 20:48
Post
#93
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 17 February 2006 Skąd: warszawa |
DS1.11 to zupełnie inny materiał niż ds2500, nie rozumiem jak ktoś może je porównywać. ds2500 jest na ulice dobre (albo na tył co najwyżej na torze), ds1.11 na tor. Ja mam z przodu w Zetce ds1.11 i dają radę. Ale na ulice po co ten klocek ktoś by miał zakładać? No idea! z pierwszą częścią się zgodzę, ds2500 jest dosyć oldschoolowym klockiem organicznym, którego największym atutem jest cena. ds1.11 jest nowoczesnym zamiennikiem ds2500 wykonanym w technologii ceramicznej, który przez to, że ma mega płaski współczynnik świetnie nadaje się ulicę, szczególnie do aut wyposażonym w abs i esp. takimi typowo wyczynowymi mieszankami są ds3000 ds uno i 3.11 -------------------- www.youtube.com/radzioFLATOUT
www.youtube.com/motoLAB www.facebook.com/radzioFLATOUT www.patronite.pl/radzioFLATOUT |
|
|
Tue, 03 Mar 2020 - 21:32
Post
#94
|
|
Super User Dołączył: Fri, 08 April 2016 |
No widzisz po to że ds2500 nie hamuje na ulicy a ds1,11 hamuje. Z ds2500 masz laga jak z dużą turbina a ds1,11 łapie od strzała i to ds1,11 jest na ulice a ds 2500 na nią się nie nadaje. Ds2500 na zimno nie hamuje a ds1,11 tak. Ja wlasnie mialem ds2500 na przodzie kiedy auto jeszcze jezdzilo po ulicy oprocz toru i nie zauwazylem zadnego problemu z hamowaniem na zimno. Ale na torze miekl hamulec po pewnym czasie. -------------------- www.timeattackpoland.pl / Nissan 350z HR
|
|
|
Tue, 03 Mar 2020 - 21:51
Post
#95
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 17 February 2006 Skąd: warszawa |
Ja wlasnie mialem ds2500 na przodzie kiedy auto jeszcze jezdzilo po ulicy oprocz toru i nie zauwazylem zadnego problemu z hamowaniem na zimno. Ale na torze miekl hamulec po pewnym czasie. hmmm na ds2500 jest tępo. Poważnie nie czułeś, że nie działa jak powinno -------------------- www.youtube.com/radzioFLATOUT
www.youtube.com/motoLAB www.facebook.com/radzioFLATOUT www.patronite.pl/radzioFLATOUT |
|
|
Fri, 06 Mar 2020 - 19:21
Post
#96
|
|
User Dołączył: Sat, 11 August 2012 Skąd: wpr |
DS Performance za 550 na obie osie czy Mintex 1155 za 750?
|
|
|
Sat, 07 Mar 2020 - 16:48
Post
#97
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 17 February 2006 Skąd: warszawa |
DS Performance za 550 na obie osie czy Mintex 1155 za 750? ds performance jest lepszym zamiennikiem seryjnego klocka, nie pyli nadmiernie, jest cichy, nie zużywa za mocno tarcz. m1155 jest trochę jak ds2500, ale mniej tępe od startu. -------------------- www.youtube.com/radzioFLATOUT
www.youtube.com/motoLAB www.facebook.com/radzioFLATOUT www.patronite.pl/radzioFLATOUT |
|
|
Thu, 19 Mar 2020 - 09:42
Post
#98
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 02 May 2009 Skąd: PL |
Cześć,
Czy do Focusa RS MK3 występują Ferodo DS Performance ? Znalazłem tylko DS 2500. Obecnie mam od nowości serie i po 18 tys km czuje, ze seryjne klocki już lekko się meczą podczas ostrej jeździe w mieście. Czy do gładkiej oe tarczy zainwestować w nowe klocki czy zmienić kpl. z tarczami. Na tor póki co się nie wybieram. Dzięki. |
|
|
Thu, 19 Mar 2020 - 13:48
Post
#99
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 30 March 2012 Skąd: Warszawa |
Najlepszy wybór to DS2500 + tarcza OEM. Nie szukaj nic innego. Zamontuj komplet na przód i tył: przewody, płyn i klocki. Łapią dość dobrze od początku a jak się nagrzeją to wystarczą w 100%.
pozdrowionka i bezpiecznej jazdy. PS. DS2500 nie mają homologacji drogowej, wiec benzyna ekstrakcyjna po numerach katalogowych zwiększy ich "skuteczność" -------------------- KZ Kart Łódź 54.1
MX5 Łódź 58.3 / Poznań 1:47.0 / Silesia 1:54.3 Vette C5 Silesia 1:54 |
|
|
Mon, 23 Mar 2020 - 13:47
Post
#100
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 17 February 2006 Skąd: warszawa |
Cześć, Czy do Focusa RS MK3 występują Ferodo DS Performance ? Znalazłem tylko DS 2500. Obecnie mam od nowości serie i po 18 tys km czuje, ze seryjne klocki już lekko się meczą podczas ostrej jeździe w mieście. Czy do gładkiej oe tarczy zainwestować w nowe klocki czy zmienić kpl. z tarczami. Na tor póki co się nie wybieram. Dzięki. Teoretycznie występują FDS4830. Aczkolwiek, uważam, że ds performance, to dobry klocek do kombiaka, który używany jest w górach W aucie sportowym szybkie złapie zadyszkę. -------------------- www.youtube.com/radzioFLATOUT
www.youtube.com/motoLAB www.facebook.com/radzioFLATOUT www.patronite.pl/radzioFLATOUT |
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 28 April 2024 - 22:55 |