Shoutbox 0 nowych PW 


38 Stron V  « < 27 28 29 30 31 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Audi TTRS Clubsport 8J DSG, Szybkie TT na tor
Albert
post Tue, 19 Mar 2019 - 22:07
Post #561


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





swap, kolejny dzień walki smile.gif silnik siedzi na swoim miejscu

Do tej pory trzeba było
- przebudować downpipe pod innym kątem i inną końcówką do turbo
- przygotować nowe przewody klimatyzacji
- przesunąć pompę abs
- dodać osłonę termiczną pompy abs
- dorobić nowe mocowanie w poduszce silnika

przy okazji usunęliśmy wygłuszenie silnika, zawsze -2 kg

ze znanych tematów zostało nam
- uporządkować przewody układu chłodzenia silnika
- wystrugać nową rurę od filtra powietrza do kolanka przed turbo
oraz jeszcze pewnie kilka niespodzianek

potem tylko zostaje elektronika



--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 19 Mar 2019 - 22:07
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Wojtek
post Tue, 19 Mar 2019 - 22:11
Post #562


Forum Homee
Dołączył: Wed, 25 January 2006
Skąd: Krosno





Kątem wink.gif


--------------------
EVO X 590/740
Cooper S R56
Go to the top of the page
 
+Quote Post
siewcu
post Wed, 20 Mar 2019 - 11:32
Post #563


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 04 December 2007
Skąd: Wrocław





Da się wymienić poszycie dachu? Jak tak to kiedy wlatuje jakiś kompozyt? Nie mogę się doszukać czy jest wymieniony czy nie, a zawsze idzie coś ugrać wink.gif


--------------------
www.time4rally.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Wed, 20 Mar 2019 - 11:42
Post #564


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





Dach jest alu, na razie nie ma planów wymiany.


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
_adams_
post Thu, 21 Mar 2019 - 03:33
Post #565


Forum Killer
Dołączył: Thu, 17 December 2009
Skąd: Kruszwica





A maska jaka jest? Siłowniki out.


--------------------
Życie jest rumakiem który nie znosi tchórzliwego jeźdźca.

B6 1.8T@GT28RS>B9 2.0T Allroad
Punto Evo 1.4T
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Thu, 21 Mar 2019 - 06:04
Post #566


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





maska lekka carbon, siłowniki pewnie wylecą w tym roku


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
siewcu
post Thu, 21 Mar 2019 - 13:33
Post #567


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 04 December 2007
Skąd: Wrocław





To jeszcze tylko carbonowej klapy brakuje... Chętnie bym się pobawił w wyrzeźbienie takiego czegoś wink.gif


--------------------
www.time4rally.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Thu, 21 Mar 2019 - 14:16
Post #568


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





Juz jest


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
siewcu
post Thu, 21 Mar 2019 - 14:31
Post #569


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 04 December 2007
Skąd: Wrocław





Jeszcze trochę i nie będzie gdzie masy rwać... Zostają jeszcze pierdoły typu szyby tylne z cieniutkiej plexi albo carbonu a potem odwiercanie wszystkiego zbędnego smile.gif Choć gdzieś ostatnio słyszałem na jakimś filmie, że nity są lżejsze niż spawy w budzie... tongue.gif


--------------------
www.time4rally.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MisioLBN
post Thu, 21 Mar 2019 - 15:01
Post #570


Forum Homee
Dołączył: Tue, 16 December 2014





CYTAT(siewcu @ Thu, 21 Mar 2019 - 14:31) *
Jeszcze trochę i nie będzie gdzie masy rwać... Zostają jeszcze pierdoły typu szyby tylne z cieniutkiej plexi albo carbonu a potem odwiercanie wszystkiego zbędnego smile.gif Choć gdzieś ostatnio słyszałem na jakimś filmie, że nity są lżejsze niż spawy w budzie... tongue.gif

Dlatego samoloty się nituje a nie spawa smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
prnit
post Thu, 21 Mar 2019 - 16:12
Post #571


Forum Homee
Dołączył: Fri, 18 October 2002
Skąd: Warszawa i okolice





Ja rozumiem, resorowanie, hamowanie i tą walkę z wagą ale czy na tym etapie to nie lepiej już te $ wydawać na moc auta a nie na wagę, czy to taka zabawa w sztukę dla sztuki? lub dewelopment do firmy bo jeśli rozmawiamy o 2kg w góre czy w dół to już chyba przeginka, może od początku baza projektu nie była dobra bo to auto za lekkie nigdy nie będzie...


--------------------
Męczennik od elektryków :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
error.
post Thu, 21 Mar 2019 - 16:24
Post #572


Super User
Dołączył: Fri, 02 December 2016





A mi się podoba. Przede wszystkim za kompleksowe podejście do tematu. smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Thu, 21 Mar 2019 - 16:57
Post #573


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





CYTAT(prnit @ Thu, 21 Mar 2019 - 16:12) *
Ja rozumiem, resorowanie, hamowanie i tą walkę z wagą ale czy na tym etapie to nie lepiej już te $ wydawać na moc auta a nie na wagę, czy to taka zabawa w sztukę dla sztuki? lub dewelopment do firmy bo jeśli rozmawiamy o 2kg w góre czy w dół to już chyba przeginka, może od początku baza projektu nie była dobra bo to auto za lekkie nigdy nie będzie...



2kg niewiele zmienia, ale 20-30kg na przodzie zmienia dużo.

Podstawa to masa na osi, która ma gorszą przyczepność (przód) i aero. Aero w takim wozie masz ograniczone z przodu, chyba, ze na maskę posadzisz skrzydło. Dlatego zdjęcie 20kg daje Ci 20kg mniej + relatywny zysk docisku (relatywny, bo jak masz 500kg masy i 200kg docisku, a zrobisz 480kg i 200kg docisku, to docisk % wzrósł).

O ile walka o kg na tyle (typu zmiana szyby, zderzaki) nie ma sensu w tym wozie, to zdejmowanie masy z przodu to klucz. Szczególnie tak mocno wysunięta do przodu, jak światła, zderzak, belka pod zderzakiem itp.



--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Thu, 21 Mar 2019 - 17:18
Post #574


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





1165kg
nie do wiary!


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
m6nj
post Thu, 21 Mar 2019 - 18:27
Post #575


Super User
Dołączył: Thu, 14 January 2010
Skąd: lublin





Tu 2 tam 5 i zrobiło sie tt 4x4 dsg o wadze zardzewiałej hondy z b16.. miazga!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Fri, 22 Mar 2019 - 06:00
Post #576


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





CYTAT(prnit @ Thu, 21 Mar 2019 - 16:12) *
Ja rozumiem, resorowanie, hamowanie i tą walkę z wagą ale czy na tym etapie to nie lepiej już te $ wydawać na moc auta a nie na wagę, czy to taka zabawa w sztukę dla sztuki? lub dewelopment do firmy bo jeśli rozmawiamy o 2kg w góre czy w dół to już chyba przeginka, może od początku baza projektu nie była dobra bo to auto za lekkie nigdy nie będzie...


zadanie domowe
odpal sobie jakikolwiek lap time simulator
daj parametry 1.2 G w zakręcie i oblicz czas
potem daj parametr 1.5 G w zakręcie i zobacz czas
potem daj 1.2 G i dodaj mocy ... zobacz ile trzeba dodać mocy by mieć taki sam czas jak z niższą mocą ale 1.5 G w zakręcie
podpowiedź .. dużo

CYTAT(cowboy @ Thu, 21 Mar 2019 - 17:18) *
1165kg
nie do wiary!


CYTAT(m6nj @ Thu, 21 Mar 2019 - 18:27) *
Tu 2 tam 5 i zrobiło sie tt 4x4 dsg o wadze zardzewiałej hondy z b16.. miazga!


a ja gdziekolwiek napisałem że to waga całego auta ? to waga auta bez kół i opon (76 kg) i przedniego pasa (~30-40kg) i tylnego skrzydła (~10kg) smile.gif

nie ma na aucie jeszcze sporo elementów które mają je odciążyć.


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
m6nj
post Fri, 22 Mar 2019 - 16:55
Post #577


Super User
Dołączył: Thu, 14 January 2010
Skąd: lublin





Jeśli wyjdzie 1300 to też będzie bardzo dobrze.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rimu
post Fri, 22 Mar 2019 - 17:04
Post #578


User
Dołączył: Tue, 22 January 2013





Coś ciężkie koła.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Sat, 23 Mar 2019 - 09:49
Post #579


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





CYTAT(rimu @ Fri, 22 Mar 2019 - 17:04) *
Coś ciężkie koła.


18" koło ciężkie? Sama opona waży okolice 10kg smile.gif. Bardziej budżetowe felgi i opony w moim przypadku to waga 23kg na sztukę, co daje raptem 92kg na całe auto.


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
siewcu
post Sat, 23 Mar 2019 - 17:24
Post #580


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 04 December 2007
Skąd: Wrocław





CYTAT(Albert @ Fri, 22 Mar 2019 - 06:00) *
nie ma na aucie jeszcze sporo elementów które mają je odciążyć.

Coś na pewno jest, pytanie tylko jak grubo chcesz iść... Zawsze możesz iść w ultralekką klatkę i carbonowe drzwi bez boczków, ogołocić środek do zera z kompozytami w każdym możliwym miejscu etc...


--------------------
www.time4rally.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post

38 Stron V  « < 27 28 29 30 31 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Tuesday, 16 April 2024 - 12:01