Braid - uwaga na tę firmę |
Braid - uwaga na tę firmę |
Sun, 09 Dec 2018 - 10:53
Post
#1
|
|
User Dołączył: Fri, 03 December 2010 |
Chcieliśmy Was ostrzec przed produktami firmy Braid.
Dla własnego bezpieczeństwa zachęcam do zapoznania się z video i sharowania w celu eliminowania takiego kitu z rynku https://youtu.be/4SgDw2Jv6tc -------------------- _https://www.facebook.com/szybciejnizrynek
|
|
|
Wspieraj forum |
Sun, 09 Dec 2018 - 10:53
Post
#
|
Dotacja |
|
|
|
Sun, 09 Dec 2018 - 19:40
Post
#2
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 28 December 2011 Skąd: Katowice |
Kupowałeś felgi jako nowe?
|
|
|
Sun, 09 Dec 2018 - 21:18
Post
#3
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 28 March 2018 |
Jaka reakcja sprzedawcy na reklamację jeżeli kupowane jako nowe?
|
|
|
Sun, 09 Dec 2018 - 23:41
Post
#4
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 02 June 2006 Skąd: okolice Warszawy |
Rexsio - w filmie wszystko opowiedzial.
Ogolnie to firma podobno zrzucila to na "motorsport i wszystko moze sie stac" -------------------- <b>wtryskiwacze: BOSCH 525cc wysokoomowe, Bosch 650cc, SIEMENS 630cc 1200cc Lucas niskoomowe</b> |
|
|
Mon, 10 Dec 2018 - 09:51
Post
#5
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice |
Na pięcioro babcie wróżą. Braid to marka o ugruntowanej pozycji na rynku. To, że twardy stop aluminium nie ma wysokiej wytrzymałości zmęczeniowej jest powszechnie znane. Prawdopodobnie odlewają to ze stopu z dodatkami stopowymi powodującymi wysoką twardość stopu, np cynk. Dla jednych wada dla innych zaleta. Oczywiście felgi nie pojadą tylu imprez i trzeba je częściej wymieniać.
Drugie możliwe wytłumaczenie to faktyczne zastosowanie 'twardego' stopu aluminium, które za wyjątkiem siluminów mają to do siebie, że z temperaturą tracą wytrzymałość w sposób napisałbym drastyczny. Pęknięcia relatywnie blisko tarczy, być może przegrzanie i nie pojawia się ten problem przy pływających tarczach? Oczywiście najwygodniej po łyku piwa przed kompem poskakać po producencie i zrobić sobie dzień, ale to nie prowadzi nigdzie. Sam jeździłem na braidach i nie miałem problemów. Jeżdżą na nich ludzie w rajdach ciężkimi samochodami i nie narzekają. Coraz bardziej skłaniam się ku temu, że te felgi mogły złapać zbyt wysoką temperaturę. P.S. Przy 170 stC stop alu 7075 ma tylko 50% swojej wyjściowej wytrzymałości, a przy 200stC niewiele ponad 25%. A tutaj widzimy pewnie silnik z 200KM, tarcza hamulcowa jednolita 260mm albo coś koło tego, próba rodem z KJS z niskimi prędkościami, slick, etc. Proszę spojrzeć jak wygląda tarcza to też trochę mówi. Myślenie, że producent nie przetestował tych felg przez kilkadziesiąt lat produkcji jest nawet rozweselające. -------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
Mon, 10 Dec 2018 - 10:11
Post
#6
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 16 December 2014 |
Na pięcioro babcie wróżą. Braid to marka o ugruntowanej pozycji na rynku. To, że twardy stop aluminium nie ma wysokiej wytrzymałości zmęczeniowej jest powszechnie znane. Prawdopodobnie odlewają to ze stopu z dodatkami stopowymi powodującymi wysoką twardość stopu, np cynk. Dla jednych wada dla innych zaleta. Oczywiście felgi nie pojadą tylu imprez i trzeba je częściej wymieniać. Drugie możliwe wytłumaczenie to faktyczne zastosowanie 'twardego' stopu aluminium, które za wyjątkiem siluminów mają to do siebie, że z temperaturą tracą wytrzymałość w sposób napisałbym drastyczny. Pęknięcia relatywnie blisko tarczy, być może przegrzanie i nie pojawia się ten problem przy pływających tarczach? Oczywiście najwygodniej po łyku piwa przed kompem poskakać po producencie i zrobić sobie dzień, ale to nie prowadzi do nikąd. Sam jeździłem na braidach i nie miałem problemów. Jeżdżą na nich ludzie w rajdach ciężkimi samochodami i nie narzekają. Coraz bardziej skłaniam się ku temu, że te felgi mogły złapać zbyt wysoką temperaturę. P.S. Przy 170 stC stop alu 7075 ma tylko 50% swojej wyjściowej wytrzymałości, a przy 200stC niewiele ponad 25%. A tutaj widzimy pewnie silnik z 200KM, tarcza hamulcowa jednolita 260mm albo coś koło tego, próba rodem z KJS z niskimi prędkościami, slick, etc. Proszę spojrzeć jak wygląda tarcza to też trochę mówi. Myślenie, że producent nie przetestował tych felg przez kilkadziesiąt lat produkcji jest nawet rozweselające. Czyli producent jest bez winy i lepiej upalać na Oemowych felgach czy innych JR spec bo te nie pękają. |
|
|
Mon, 10 Dec 2018 - 10:12
Post
#7
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 04 May 2017 Skąd: Krk |
Gowniana felga i tyle, albo ten konkretny egzemplarz mial jakas wade ukryta.
-------------------- IXgen-TypeR K20C
M240iX |
|
|
Mon, 10 Dec 2018 - 10:24
Post
#8
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice |
Czyli producent jest bez winy i lepiej upalać na Oemowych felgach czy innych JR spec bo te nie pękają. Myślenie naprawdę boli? Porównaj wagę felgi OEM do BRAIDA i czytaj tekst ze zrozumieniem. I tak, tak uważam, że z takim zaciskiem i taką tarczą lepiej jeździć na seryjnych, o upalaniu zapomnieć. P.S. Dla mnie koniec gadki. Kto wie co czyta ten zrozumie, a reszta niech myśli, że BRAID robi ch..owe felgi, haha. Tylko skąd te ceny i za co ludzie płacą? Idioci, normalnie idioci, forum nie czytają. -------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
Mon, 10 Dec 2018 - 10:35
Post
#9
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 16 December 2014 |
Myślenie naprawdę boli? Porównaj wagę felgi OEM do BRAIDA i czytaj tekst ze zrozumieniem. I tak, tak uważam, że z takim zaciskiem i taką tarczą lepiej jeździć na seryjnych, o upalaniu zapomnieć. P.S. Dla mnie koniec gadki. Kto wie co czyta ten zrozumie, a reszta niech myśli, że BRAID robi ch..owe felgi, haha. Tylko skąd te ceny i za co ludzie płacą? Idioci, normalnie idioci, forum nie czytają. MIP ale OZ też są mega lekkie a nie słyszałem żeby komuś pękły |
|
|
Mon, 10 Dec 2018 - 10:39
Post
#10
|
|
User Dołączył: Fri, 03 December 2010 |
każdy może mieć swoje zdanie
10 uszkodzonych felg kupowanych jako nowe w 3 różnych samochodach vs tysiące kilometrów natrzaskanych w renówkowych Intrach, kupowanych jako wieloletnie używki, i nigdy jakiegokolwiek problemu ja nie zamierzam nikogo do niczego przekonywać, ale sytuacja wydaje się warta podzielenia z innymi -------------------- _https://www.facebook.com/szybciejnizrynek
|
|
|
Mon, 10 Dec 2018 - 10:40
Post
#11
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice |
MIP ale OZ też są mega lekkie a nie słyszałem żeby komuś pękły Bełkoczesz. Masz internet to sobie pooglądaj zdjęcia popękanych felg różnych producentów. Po prostu robią lipne felgi i tyle. Pytanie dlaczego seryjne felgi są takie ciężkie. Normalnie producenci robią klientom na złość. -------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
Mon, 10 Dec 2018 - 10:46
Post
#12
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice |
primox sytuacja wydaje się być warta podzielenia to prawda i ja osobiście Ci dziękuję.
Natomiast myślenie, że ja jestem zajeb...ty, a BRAID to firma co robi ch&j.. felgi to już jest pewna przesada z Twojej strony. Osobiście uważam, że powinieneś się zastanowić co zrobiłeś źle, że Ci te felgi pękły. Co zrobisz to już Twoja sprawa. Sam się zastanów co to za firma BRAID i jakie ma doświadczenie w porównaniu do Twojego. Jak chcesz ostrzegać to napisz może do nich: https://www.autoguide.com/auto-news/2018/08...ds-amazing.html Póki wóz nie wyjechał, bo jak zaczną ludziom felgi pękać... Tylko, że oni mają felgę dobraną prawdopodobnie inaczej niż na zasadzie wyboru wzoru i koloru. -------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
Mon, 10 Dec 2018 - 10:47
Post
#13
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 04 May 2017 Skąd: Krk |
Tego typu pekniecia albo zniszczenia byly publikowane w tematach gownianych chinoli z Alledrogo. Za 1000pln nowka, komplet.
Nie wiem co trzeba zrobic zeby ta felge w Kielcach zagotowac. Swego czasu bylem tam czestym bywalcem i nikomu kola nie odpadaly. -------------------- IXgen-TypeR K20C
M240iX |
|
|
Mon, 10 Dec 2018 - 10:50
Post
#14
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice |
Jak nie wiesz. Z pewnością dobrze pamiętasz jakie temperatury łapały Twoje felgi więc w czym problem?
Mi też BRAIDy nie odpadały i nie widziałem, żeby komuś w rajdach odpadały. Głupie gadanie. -------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
Mon, 10 Dec 2018 - 10:54
Post
#15
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 04 May 2017 Skąd: Krk |
Tyle wiem i widzialem, ze obstawialbym wadliwy egzemplarz a nie Twoje mongolskie teorie.
-------------------- IXgen-TypeR K20C
M240iX |
|
|
Mon, 10 Dec 2018 - 10:57
Post
#16
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice |
Czyli spokojnie kolega może kupować nowy komplet i brykać ze spokojnym serduchem. Te były wadliwe i o temacie można zapomnieć. To jest przykład odpowiedniego wnioskowania
Pękła mi felga jednego z najlepszych producentów na rynku, nie pomyślę co zrobiłem źle, czy nie dobrałem źle felgi do zastosowania, czy nie za lekka, czy nie przegrzana. Tylko po prostu miałem pecha trafiłem wadliwą serię, kupuję nowy komplet i wszystko gra bo przecież nikomu na Kielcach felgi nie odpadają -------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
Mon, 10 Dec 2018 - 11:04
Post
#17
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 04 May 2017 Skąd: Krk |
Zakladam, ze pewne oczywiste oczywistosci zostaly sprawdzone i wedlug tego dokonano wyboru MiP.
-------------------- IXgen-TypeR K20C
M240iX |
|
|
Mon, 10 Dec 2018 - 12:23
Post
#18
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 24 March 2015 |
MIP ale OZ też są mega lekkie a nie słyszałem żeby komuś pękły Mi pękła - OZ pucharowa z pucharu AR 156 czyli stareńka pewnie prod 1999. Nie jestem pewien który to model OZ, w każdym razie dość lekka waga ok 6kg śr. 15". Nie pękła aż tak że się wszystkie ramiona urwały, coś postukiwało, oglądałem i były od na kilku ramionach pęknięcia poprzeczne wychodzące spod lakieru jak w końcówce filmu i w tych samych miejscach. Slick, tez tory gównie jak Kielce czy Jastrząb, ale stawiałem to na jej przeszłość nie do końca znaną, a nie na przegrzewanie, ale teraz to nie wiem. Auto słabsze 150 koni 1250 kg z kierowcą wtedy, też slick, tarcza wentylowana 284. Felgi faktycznie gorące po kilkunastu min jazdy. Mam tych felg sporo, tylko na jednej te pęknięcia były. Ale trzeba się przyglądać najwyraźniej. -------------------- Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com |
|
|
Mon, 10 Dec 2018 - 12:48
Post
#19
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 04 May 2017 Skąd: Krk |
Jezdzilem wozem podobnym do autora watku, podobna waga, podobna moc, podobny hamulec. EJ9 + B-seria, 200+, 260mm tarcza z przodu. OZ Ultraleggera 15cali + R1R. Felga do pancernych nie nalezy bo jest lekka, troche ponad 5kg.
I bardziej mi przychodzily do glowy uszkodzenia typu uderzone, wgiete, pogiete, skrzywione. A nie na calym obwodzie w pizdu. Zeby nie bylo, ze sie przypieprzam MiP moze miec sporo racji, ale jesli to nie ten przypadek to rzadko sie widuje tak rozdupcona felge (vide temat chinoli za czapke gruszek). -------------------- IXgen-TypeR K20C
M240iX |
|
|
Mon, 10 Dec 2018 - 12:51
Post
#20
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice |
Co Ty opowiadasz, na forum nie było to nie pękają
Co do temperatury to jest ona pomijana, jak tłoki pękają to też ludzie myślą, że detonacje i takie tam, a prawie nikt nie bierze pod uwagę chłodzenia tłoka i jego temperatury. W nowych dieslach silnikach Bmw tłoki pękają po przegrzaniu, mercedes odchodzi od aluminiowych tłoków bo pękają w mocnych dieslach, ale co tam forum nie czytają? W silnikach wyczynowych jak choćby F1 jest kilka jak nie kilkanaście dysz olejowych schładzających każdy tłok. Te felgi z filmu mają pęknięcia od strony tarczy, a dlaczego od strony tarczy to już kto ma rozum to sobie wyobrazi, ale co tam "moje" mongolskie teorie Nie tylko konwekcja, ale przede wszystkim promieniowanie cieplne. W motorsporcie stosuje się pływające tarcze z aluminiowymi ANODOWANYMI dzwonami i to ciepło tak nie wali po felgach przynajmniej mniej przez przewodzenie. Tutaj wykonane przeze mnie dystanse do kół po anodowaniu: http://benzmaxi.com/node/3 Kto tak to wykonuje? -------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 28 April 2024 - 23:14 |