Saab 900NG Viggen Pack |
Saab 900NG Viggen Pack |
Thu, 15 Feb 2018 - 18:38
Post
#141
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 27 May 2006 Skąd: Płock |
Niestety warunki nie sprzyjają testom. Zimno mokro ślisko brak trakcji.
Poczekam do wiosny po strojeniu zrobi się serię testów bo jak na razie cały czas coś poprawiam. Dziś przyszedł słusznych wymiarów stożek zastąpi on dotychczasowy mały filterek który mógł trochę blokować przepływy. Z tematów nie tuningowych Wymieniłem siłowniki maski Oraz klosze lamp ponieważ były już zmatowiałe i otłuczone od kamieni do tego zestaw uszczelek i nowych spinek lamp. 50/50 jedna wymieniona druga stara. Na zdjęciu średnio widać różnicę lecz na żywo jest kolosalna. No i założone -------------------- Toyota Supra Mk4
2JZ-GTE |
|
|
Wspieraj forum |
Thu, 15 Feb 2018 - 18:38
Post
#
|
Dotacja |
|
|
|
Fri, 02 Mar 2018 - 19:26
Post
#142
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 27 May 2006 Skąd: Płock |
Saab już prawie gotowy do strojenia
Przyszła pompa paliwa powinna ogarnąć 500 na lekko Do tego wybierak na przegubach kulowych poprawi działanie short shifta i precyzję wybierania. Są i wtryski 850 do tego dwa kompy. W połowie marca finalne strojenie -------------------- Toyota Supra Mk4
2JZ-GTE |
|
|
Fri, 11 May 2018 - 18:11
Post
#143
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 27 May 2006 Skąd: Płock |
Tak więc Saab został wystrojony ostatecznie przez Turbo LPG
Odcinka została przesunięta na 6,500. Zdecydowanie lepiej jedzie z dołu góra również jest sporo lepsza. Wtryski 630cc spokojnie wystarczyły Niestety wysoka temperatura na hamowni zarazem +50 w dolocie sprawiło że wykres wygląda podobnie do poprzedniego. Zweryfikuje to na hamowni na której mierzyłem wcześniej w jakiś chłodniejszy dzień. Samochód jest z całą pewnością szybszy lepiej się napędza i buduje doładowanie bez falowania itp.... No i jako bonus zabawa z Bmw https://www.youtube.com/watch?v=o47fOiD8Kyo -------------------- Toyota Supra Mk4
2JZ-GTE |
|
|
Wed, 23 May 2018 - 16:48
Post
#144
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 27 May 2006 Skąd: Płock |
W związku z tym że projekt jest już bliski końca pozostała tylko modyfikacja układu hamulcowego oraz lakierowanie i spasowanie poszczególnych elementów + zabezpieczenie antykorozyjne.
Nowe tarcze + klocki Tarcze kotwiczne Przewody w oplocie Górne gumy amorów Linki ręcznego Nowe halogeny przód Nowe wahacze przód Do tego wymianie ulegną wszystkie płyny oraz filtry Zakupiłem też Bova firmy Tial ponieważ dwutłoczkowy Pro-perfekt mimo usztywnienia sprężyny upuszcza doładowanie. -------------------- Toyota Supra Mk4
2JZ-GTE |
|
|
Wed, 23 May 2018 - 18:34
Post
#145
|
|
Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów |
Skoro moc trzyma do końca to dlaczego nie kręcisz wyżej 500rpm?
-------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
Wed, 23 May 2018 - 18:37
Post
#146
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 27 May 2006 Skąd: Płock |
Ponieważ to hybryda na głowicy B205 ma stockowe miękkie podwójne sprężynki zaworowe i zwyczajnie trochę strach
-------------------- Toyota Supra Mk4
2JZ-GTE |
|
|
Sat, 26 May 2018 - 13:32
Post
#147
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 27 May 2006 Skąd: Płock |
Tak więc przyszło mi potestować trochę Saaba.
Rolka 100-220 Saab VS Audi Rolka 60 - 200+ Audi VS VW by Compsport w DSG dodatkowo Audi dociążone przez moją osobę o około 100kg -------------------- Toyota Supra Mk4
2JZ-GTE |
|
|
Thu, 01 Nov 2018 - 12:53
Post
#148
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 27 May 2006 Skąd: Płock |
Trochę czas minęło dużo się działo
Saab został rozebrany do ostatniej śrubki wszystkie podejrzane elementy zostały wyczyszczone pomalowane i zakonserwowane. Do tego zostały ogarnięte kompleksowo hamulce wszystkie linki łączniki wahacze. Wszędzie są poligumki. Pozostaje złożyć środek żeby siadł jak trzeba ustawić zbieżność, założyć Tiala i jechać na korektę coby dobić do tych 400+ Brakujące sylikony silniczka też wleciały Parę zdjęć na szybko po kompletnym zmontowaniu zrobię pełną sesję W między czasie jak robił się Saab zaczęły się kompletować graty do Lanosa -------------------- Toyota Supra Mk4
2JZ-GTE |
|
|
Mon, 05 Nov 2018 - 08:15
Post
#149
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 18 July 2014 |
Czy tylko u mnie zdjęcia niedziałają?
|
|
|
Mon, 05 Nov 2018 - 09:29
Post
#150
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 08 August 2010 Skąd: Busko Zdrój |
wyłącz adblocka albo inne tego typu oprogramowanie na tej stronie i fotki wrócą
|
|
|
Fri, 09 Nov 2018 - 14:10
Post
#151
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie |
Mam pytanie techniczne jakiej średnicy rura u ciebie wchodzi z ic do przepustnicy ?
-------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
Sun, 11 Nov 2018 - 17:30
Post
#152
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 27 May 2006 Skąd: Płock |
2,5 cala kupiłem tą rurę od Maptuna żeby mieć ładnie wyprofilowane wejście do przepustnicy no i zarazem żeby zmniejszyć ilość sylikonowych łączeń.
-------------------- Toyota Supra Mk4
2JZ-GTE |
|
|
Sun, 11 Nov 2018 - 17:46
Post
#153
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie |
2,5 cala kupiłem tą rurę od Maptuna żeby mieć ładnie wyprofilowane wejście do przepustnicy no i zarazem żeby zmniejszyć ilość sylikonowych łączeń. Dzięki za info wygląda na mniejszą ;-) A w icku też masz taką średnicę ? -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
Sun, 11 Nov 2018 - 18:56
Post
#154
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 27 May 2006 Skąd: Płock |
Od stożka do turbo 3,5
Od turbo do ic 2 cale Od ic do przepustnicy 2,5 cala Większych średnic nie ma sensu ładować do tak małej sprężarki. Rozważam update Turbo jeżeli kupię większe to dolna średnica też wejdzie 2,5. -------------------- Toyota Supra Mk4
2JZ-GTE |
|
|
Mon, 12 Nov 2018 - 06:33
Post
#155
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie |
Od stożka do turbo 3,5 Od turbo do ic 2 cale Od ic do przepustnicy 2,5 cala Większych średnic nie ma sensu ładować do tak małej sprężarki. Rozważam update Turbo jeżeli kupię większe to dolna średnica też wejdzie 2,5. Dzięki wielkie rozumiem że to wszystko średnice zewnętrzne rura 2mm ? -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
Tue, 13 Nov 2018 - 23:18
Post
#156
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 27 May 2006 Skąd: Płock |
Dzięki wielkie rozumiem że to wszystko średnice zewnętrzne rura 2mm ? Aż tak dokładnie nie mierzyłem Na dniach wpada bov tiala zmierzę dokładnie i napiszę. -------------------- Toyota Supra Mk4
2JZ-GTE |
|
|
Thu, 20 Dec 2018 - 09:26
Post
#157
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 27 May 2006 Skąd: Płock |
Analizując progres prac przy budowie Lanka doszedłem do wniosku że będzie problem nim powalczyć na zawodach w roku 2019 - zwyczajnie nie zdąży się złożyć.
Chciałem założyć wałki Catcamsa do Saaba niestety okazało się że trzeba jednak dokupić sprężynki zaworowe i budowało to już zbyt dużą kwotę w stosunku do przyrostów. Zapadał więc decyzja że wrzuci się oryginalnego Garetta GT3071R Tak więc postanowiłem dać mały Up Saabiszczowi żeby chociaż trochę się pobawić. Dziś zjechało to -------------------- Toyota Supra Mk4
2JZ-GTE |
|
|
Thu, 20 Dec 2018 - 16:47
Post
#158
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 27 May 2009 Skąd: Lublin |
Kucze, fajny szwedzik.
|
|
|
Fri, 21 Dec 2018 - 13:58
Post
#159
|
|
User Dołączył: Sat, 11 August 2012 Skąd: wpr |
O! Jakiś komentarz co do głowicy? Zakres prac, ile w niej potencjału względem kosztów?
|
|
|
Fri, 21 Dec 2018 - 23:02
Post
#160
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 27 May 2006 Skąd: Płock |
O! Jakiś komentarz co do głowicy? Zakres prac, ile w niej potencjału względem kosztów? Głowice Saaba mają bardzo restrykcyjne kanały wydechowe. Praktycznie każdy porting jest dobry ciężko ją zwyczajnie popsuć. Głowica od Dziaka będzie jeździła w Lanosie to jest auto budowane z myślą o sporcie. Tu potrzeba więcej precyzji bo walka jest o każdego konia. Zakres prac objął wyrównanie komór spalnia porting kanałów w technologii CNC planowanie i flow bench. Do tego twarde pojedyńcze sprężynki zaworowe żeby można było wyżej kręcić. Potencjał jaki można uwolnić z takiej głowicy jest spory. Jest to obowiązkowy krok w tuningu tych silników. W Saabie porting robiłem sam i skutek jest zdecydowanie zadowalający zakres obróbki podobny lecz to już manualna robota więc zapewne mniej precyzyjna. Po serii testów z zaworami upusotowymi najlepiej spisał się duży dwutłoczkowy properfekt z utwardzoną sprężyną. Jest bardzo szybki i pięknie trzyma. Chińskiego Tiala pomimo dorobienia sprężynek nie mogłem wyregulować albo był surge albo był cały czas otwarty. -------------------- Toyota Supra Mk4
2JZ-GTE |
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 28 April 2024 - 23:26 |