Lexus SC300 Neverending Story, 2JZ VVTi GT35r 6spd |
Lexus SC300 Neverending Story, 2JZ VVTi GT35r 6spd |
Fri, 03 Aug 2018 - 11:40
Post
#281
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 14 July 2004 Skąd: Rz |
Do zmiennych obciążeń używa się wieloklinów o zarysie ewolwentowy. Te stosowane powszechnie w motoryzacji są normowane i bez problemu możne je wyciąć drutówką.
-------------------- Quality means doing it right when no one is looking.
|
|
|
Wspieraj forum |
Fri, 03 Aug 2018 - 11:40
Post
#
|
Dotacja |
|
|
|
Thu, 18 Oct 2018 - 01:14
Post
#282
|
|
Moderator Dołączył: Sat, 23 July 2005 Skąd: Nowy Jork / Choszczno |
W końcu wykres który można pokazać Trochę nie miałem czasu i trochę nie mogłem dojść do ładu czemu sprawny silnik nie chciał generować mocy górą. Okazało się że kółko VVTi nie wracało do poczatkowej pozycji i wałek był ciagle przyspieszony. Jak widać odżyło i całkiem spoko dmucha. Na powrócie do domu 100-200 zrobił w 6.4s, myśle jest jeszcze trochę do urwania -------------------- 97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500 08 S500L |
|
|
Thu, 18 Oct 2018 - 09:47
Post
#283
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 25 January 2006 Skąd: Krosno |
Gratulacje !!
-------------------- EVO X 590/740
Cooper S R56 |
|
|
Thu, 18 Oct 2018 - 09:57
Post
#284
|
|
Super User Dołączył: Tue, 17 July 2007 |
Uroczy
|
|
|
Thu, 18 Oct 2018 - 10:02
Post
#285
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 24 April 2011 Skąd: wlkp |
Jak wleci docelowe sprzęgło jeszcze będzie dokładane koksu?
|
|
|
Thu, 18 Oct 2018 - 17:25
Post
#286
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 16 April 2006 Skąd: ja to wiem... |
Mega pozazdrościć
-------------------- B4 8C 2.0 20vt 7163 EFR 6-gang quattro
|
|
|
Thu, 18 Oct 2018 - 22:44
Post
#287
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 12 January 2006 Skąd: Pionki/Warszawa |
W końcu wykres który można pokazać Trochę nie miałem czasu i trochę nie mogłem dojść do ładu czemu sprawny silnik nie chciał generować mocy górą. Okazało się że kółko VVTi nie wracało do poczatkowej pozycji i wałek był ciagle przyspieszony. Jak widać odżyło i całkiem spoko dmucha. Na powrócie do domu 100-200 zrobił w 6.4s, myśle jest jeszcze trochę do urwania Jak się kształtuje doładowanie w funkcji obrotów? Bardzo fajnie to musi jechać przy 3 tys już 400 NM. Bardzo fajnie. Gratuluje. Pozdrawiam |
|
|
Fri, 19 Oct 2018 - 08:23
Post
#288
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki |
lal. tez jestem ciekaw jak z tym doladowaniem. ale ewidentnie widac ze jest mocno tlamszone przy 4000. pewnie kolo 0,8 bara przy 4000 i rosnacy boost do odcinki i tam te 1,35 bara. swietny wykres. tez taki chce.
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2013r 180KM 13,806s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
Fri, 19 Oct 2018 - 12:08
Post
#289
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 12 January 2006 Skąd: Pionki/Warszawa |
lal. tez jestem ciekaw jak z tym doladowaniem. ale ewidentnie widac ze jest mocno tlamszone przy 4000. pewnie kolo 0,8 bara przy 4000 i rosnacy boost do odcinki i tam te 1,35 bara. swietny wykres. tez taki chce. Mnie ciekawi jak wcześnie się boost pojawia. M54b30 ma 300 NM @3500 tu tyle jest już przy 2500 obr. |
|
|
Fri, 19 Oct 2018 - 14:30
Post
#290
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 05 September 2005 Skąd: Katowice / Banja Luka |
Kwestia VVTi?
-------------------- #włoszczyzna
|
|
|
Fri, 19 Oct 2018 - 15:14
Post
#291
|
|
Moderator Dołączył: Sat, 23 July 2005 Skąd: Nowy Jork / Choszczno |
Dziekuje serdecznie za miłe słowa.
Tak MACa otwieramy dopiero przy 5000 rpm co widać zreszta na wykresie, sama sprężyna trzyma 0.9b. Bez włączonego MACa pokazał trzymając 0.9b 520KM. Kontrole zaworkiem jeszcze z pewnością dopracujemy, myśle ze jak się spędzi trochę czasu i pobawi PIDami to można uzyskać wykres jak stół i tylko góra delikatnie dodmuchac żeby zrobić 7mkę z przodu. Co ciekawe, dzięki takiemu przebiegowi momentu auto nie traci wogole trakcji na 3 biegu mimo temperatury poniżej 10 stopni na dworze i zmęczonych już SuperSportach. Świetna sprawa bo idzie na doładowaniu jednostajnie aż do odcięcia. Kolejna ciekawostka jest to jak istotne jest chłodzenie woda wastegate’a. Mam je tymczasowo odłączone i po kilku pomiarach na rolkach boost zaczął spadać bo sprężyna zmiękła od temperatury. Potem na ulicy zaczął przeładowywać bo się wystudzil. Także warto podpinać jak jest taka możliwość. No i warto inwestować w oryginalne wastegate’y, mój już aż zmienił kolor anody od czasu i temperatury a dalej działa znakomicie. Jeszcze jest sporo do poprawy, jak będzie chwila to poprawimy ten dół bo tam jeszcze jest lekko ubogo i nie bawiliśmy się mapa vvti w tym zakresie. Myśle ze spokojnie wstanie szybciej. Algorytm DynoProjektu tak zaokrągla wykres na samym końcu i obcina, a kręcone było do 7700 i ten niut napewno tak nie opada. DOHC porobie może jakieś logi dziś i wrzucę, jak będzie chwila. Nakładaliśmy moje wykresy na m50b28 z ori GT30R no i jest bardzo mała różnica na plus we wstawaniu dla M50. Wydaje mi się ze u mnie nałożyło się kilka rzeczy dla których ten motor przyjmuje tak fajnie boost. Świetnie zrobiona głowica przez Grześka przede wszystkim, wałki, kolektor dolotowy z trąbkami oraz wirnik CNC turbiny. Znajomy miał GTE bez vvti strojone u Lamika na 670KM, ori GTX35 1gen, wałki bardzo fajne GSC, a ta moc uzyskali dopiero przy 1.6 bara. Tyle ze ma seryjny kolektor dolotowy. Wniosek jest taki ze konkretne wyniki pojawiają się dopiero po kompleksowym przygotowaniu. No i jak widać głowica GE po portingu nie może mieć kompleksów jeśli chodzi o przepływy -------------------- 97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500 08 S500L |
|
|
Fri, 19 Oct 2018 - 15:28
Post
#292
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 09 November 2016 |
Czemu nie ładujesz dołem więcej? Wykres kozak musi fajnie to latać, zawsze lubiłem we wszystkich pojazdach jak górą nie zdychają.
|
|
|
Fri, 19 Oct 2018 - 16:32
Post
#293
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 24 March 2003 |
Czemu nie ładujesz dołem więcej? Wykres kozak musi fajnie to latać, zawsze lubiłem we wszystkich pojazdach jak górą nie zdychają. Jeszcze jest sporo do poprawy, jak będzie chwila to poprawimy ten dół bo tam jeszcze jest lekko ubogo i nie bawiliśmy się mapa vvti w tym zakresie. Myśle ze spokojnie wstanie szybciej.
|
|
|
Fri, 19 Oct 2018 - 17:11
Post
#294
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki |
Jak dla mnie ideal. Pewnie moment na kołach czyli po stratach jest płaski jak deska wiec nic nie zmieniaj. Moment na silniku się nie liczy. Masz idealnie wystrojone auto do upalania, bez przeładowan powodujących utratę trakcji i ryzyko uślizgu tylnej osi i zaliczenia drzewa.
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2013r 180KM 13,806s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
Fri, 19 Oct 2018 - 17:21
Post
#295
|
|
Moderator Dołączył: Sat, 23 July 2005 Skąd: Nowy Jork / Choszczno |
W sensie więcej dmuchnąć poniżej 4000rpm? Watpie ze zbuduje więcej jak te 0.9 z samej sprężyny. Ale sprawdzimy. Napewno jeszcze coś dojdzie ruszając mapę vvti i paliwa. Boje się o sprzeglo bo to spiek z seryjnym dociskiem 350Z, dlatego najchętniej ograniczał bym Nm do 650 az do samej góry i do tego będę dążył. Ale i tak chciałem progresywny boost bo moim zdaniem strojenie na peak boostu sprawia ze auto jest gorsze w ogarnieciu i wcale nie szybsze. Chyba ze się mylę to chętnie dowiem się jak to wyglada z fizycznego punktu widzenia.
-------------------- 97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500 08 S500L |
|
|
Fri, 19 Oct 2018 - 23:23
Post
#296
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 09 December 2007 |
Hmmm chyba trzeba kiedyś dać ponieść się mocniej fantazji i jeszcze inaczej te kanały wymodelować frezem, tylko kto sprzęgło wtedy do tego zrobi A tak na poważnie jestem zadowolony, spool i mid-range jak sobie założyłem zgodnie z Wojtka nakreśleniem planu na ten setup i góra przy tym bardzo ładnie trzyma napełnienie również.
-------------------- Renault Clio Sport 2 - rajdówka w ciągłej budowie ....
|
|
|
Sat, 20 Oct 2018 - 02:44
Post
#297
|
|
Moderator Dołączył: Sat, 23 July 2005 Skąd: Nowy Jork / Choszczno |
Jak dla mnie ideal. Pewnie moment na kołach czyli po stratach jest płaski jak deska wiec nic nie zmieniaj. Moment na silniku się nie liczy. Masz idealnie wystrojone auto do upalania, bez przeładowan powodujących utratę trakcji i ryzyko uślizgu tylnej osi i zaliczenia drzewa. Bardzo celna uwaga z mocą na kołach. Muszę wyciągnąc z hamowni wykres jak wygląda na kołach, jest taka możliwość Hmmm chyba trzeba kiedyś dać ponieść się mocniej fantazji i jeszcze inaczej te kanały wymodelować frezem, tylko kto sprzęgło wtedy do tego zrobi A tak na poważnie jestem zadowolony, spool i mid-range jak sobie założyłem zgodnie z Wojtka nakreśleniem planu na ten setup i góra przy tym bardzo ładnie trzyma napełnienie również. To jak to przyjmuje górą jest fenomenalne, nie mogę być bardziej zadowolony. Szczerze myślałem że AR .82 się zapcha już robiąc ~600KM, a analizując dziś logi EGT ledwo dobija do 900 idąc ogniem po biegach. Zrobimy coś jeszcze, ale ja bym chętniej położył już łapę na jakiejś większej pojemności -------------------- 97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500 08 S500L |
|
|
Sat, 20 Oct 2018 - 09:55
Post
#298
|
|
Super User Dołączył: Tue, 17 July 2007 |
|
|
|
Sat, 20 Oct 2018 - 12:17
Post
#299
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 24 November 2011 Skąd: Wawa |
Super to wygląda na kreskach. Trochę nie jak 2jz na jednej turbinie
-------------------- Renault Megane 1.8 16V Turbo - było
Mazda 6 MPS - był -Best ET 13:45 Ryki 2015 Mazda 6Speed - jest |
|
|
Sat, 20 Oct 2018 - 18:17
Post
#300
|
|
Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów |
Szczerze myślałem że AR .82 się zapcha już robiąc ~600KM, a analizując dziś logi EGT ledwo dobija do 900 idąc ogniem po biegach. Zrobimy coś jeszcze, ale ja bym chętniej położył już łapę na jakiejś większej pojemności Jest sporo czynników dotyczących zapychania się żeliwa, w okolicy robimy bez problemowe 600KM+ na AR 0.63, TurboBandit zrobił prawie 900KM na 0.63 żeliwku. AR to tylko stosunek wielkości, liczy się przede wszystkim flansza wlotowa i wylotowa, wielkość wirnika wydechowego, kształt i przepływy muszli wydechowej w temacie zapychania. Gratki, nie dziwię się, że nie ładujecie więcej z dołu, bo sprzęgło się poddałoby przecież, nie rób auta na kreski forumowe tylko tak, by jeździło zamiast palić sprzęgło i wybuchać. -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 28 April 2024 - 04:55 |