Lexus SC300 Neverending Story, 2JZ VVTi GT35r 6spd |
Lexus SC300 Neverending Story, 2JZ VVTi GT35r 6spd |
Sat, 28 Apr 2018 - 20:51
Post
#241
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 09 November 2016 |
No dobra a jak teraz będzie złożony silnik? Jaki zamach i kółko? Żeby znów nie jebło, i tak podziwiam cierpliwość
|
|
|
Wspieraj forum |
Sat, 28 Apr 2018 - 20:51
Post
#
|
Dotacja |
|
|
|
Sat, 28 Apr 2018 - 22:15
Post
#242
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 10 January 2008 Skąd: Warszawa WJ |
Czekamy na to że po pół roku auto będzie bezawaryjne a nie że się tuner od turbo nie spisał....
-------------------- cztery koła i silnik
|
|
|
Fri, 04 May 2018 - 01:09
Post
#243
|
|
Moderator Dołączył: Sat, 23 July 2005 Skąd: Nowy Jork / Choszczno |
No dobra a jak teraz będzie złożony silnik? Jaki zamach i kółko? Żeby znów nie jebło, i tak podziwiam cierpliwość Wał razem z kółkiem napędu rozrządu jest u Dziaka na czyszczeniu, wyważeniu. Funo skończył rysunek nowego zamachu i na dniach wysyłamy do wykonania. Sprzęgło będzie przerobione by móc je bezproblemowo rozbierać i wyważyć. Obróbkę bloku raczej zrobię u siebie lokalnie, ze względów logistycznych i czasowych. Do kupy składam wszystko sam, motor wrzucam u Marcina BiedaGarage w Gorzowie. Na chwilę obecną czekam na tłoki CP i korby Eagla z USA, powiny być do końca przyszłego tyg. Jak je dostanę to składam motor i czekam na zamach/sprzęgło. Tak już jest z customowymi garatami i terminem realizacji. W między czasie udało się odebrać nową zabawkę. Pół roku walczyłem z gościem co naprawiał mi skrzynie (kupiłem z padniętą). Była złożona dobrze tylko włożył płytę o złym numerze. Pół roku auto stało u niego na placu. Nie miałem wcześniej własnego kabrio i muszę powiedzieć że całkiem mi się podoba. Czekamy na to że po pół roku auto będzie bezawaryjne a nie że się tuner od turbo nie spisał.... No mógłbym nic nie pisać o awariach jak w większości projektów i składać drugi motor po cichu. Albo złożyć dla wykresu z hamowni i robić w sobotę tylko rundkę delikatnie żeby nic nie jebło Sporo osób się boi awarii i nie dzwigneła by jak by coś się stało. Myśle że nie myli się tylko ten co nic nie robi, ale też niczego się nie nauczy. A na koniec dnia, to tylko auto i tylko hobby. Fakt faktem ryzyko można minimalizować i rozsądniej od początku było to złożyć na kutym, z kółkiem ATI. Chciałbym też wtryski Injector Dynamics i cały kolektor na CNC z trąbkami. Ale nie mam firmy w którą mogę wrzucić fakturę ani sponsora -------------------- 97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500 08 S500L |
|
|
Fri, 04 May 2018 - 07:15
Post
#244
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 05 January 2011 Skąd: Gdańsk |
Ciekawe masz te okna dachowe, nie widziałem czegoś takiego jeszcze
-------------------- Było:
Astra F Kombi GL '92 1.4 8v -> 2.0 8v. Vectra B Kombi Sport Zender '01 2.6 24v. Jest: Volvo V70 '98 T5 |
|
|
Fri, 04 May 2018 - 14:39
Post
#245
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 26 May 2012 |
CYTAT W między czasie udało się odebrać nową zabawkę. Pół roku walczyłem z gościem co naprawiał mi skrzynie (kupiłem z padniętą). Była złożona dobrze tylko włożył płytę o złym numerze. Pół roku auto stało u niego na placu. Nie miałem wcześniej własnego kabrio i muszę powiedzieć że całkiem mi się podoba. Jeżeli można wiedzieć to co w tej skrzyni było padnięte i jaka to skrzynia? (Pewnie 722.5?) |
|
|
Fri, 04 May 2018 - 17:59
Post
#246
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 09 November 2016 |
Szczerze powiem, że ja swoim autem właśnie jeżdżę trochę z pełnymi gaciami, że coś zdechnie, powoli się oswajam ale nie ukrywam że trochę ryje to baniak bo tyle co włożyłem w to serca to chyba bym się popłakał jakby korba wyszła bokiem... W sumie dalej auta nie wystroiłem bo cały czas są jakieś małe problemy a to wał zaczął wpadac w drgania a to przegub a to to to tamto i tak w kółko...
|
|
|
Sat, 05 May 2018 - 16:25
Post
#247
|
|
Moderator Dołączył: Sat, 23 July 2005 Skąd: Nowy Jork / Choszczno |
Ciekawe masz te okna dachowe, nie widziałem czegoś takiego jeszcze Tak sie kończy jak architekt musi ratować sytuacje gdy inwestor myślał ze poradzi sobie bez architekta Jeżeli można wiedzieć to co w tej skrzyni było padnięte i jaka to skrzynia? (Pewnie 722.5?) 722.6, to 1998 rok wiec jeszcze M119 ale juz 5biegow. Auto kupiłem od starszych osób z Teksasu. Myśle ze jeździli w trybie awaryjnym tak długo aż juz nie dała rady dłużej. A ze w awaryjnym jest włączony tylko 3 bieg to oczywiście kosze popalone itp generalnie wszystko zostało wymienione na nowe, konwerter wysłany do Teo motors na regeneracje, włożona druga płyta sterująca. Szczerze powiem, że ja swoim autem właśnie jeżdżę trochę z pełnymi gaciami, że coś zdechnie, powoli się oswajam ale nie ukrywam że trochę ryje to baniak bo tyle co włożyłem w to serca to chyba bym się popłakał jakby korba wyszła bokiem... W sumie dalej auta nie wystroiłem bo cały czas są jakieś małe problemy a to wał zaczął wpadac w drgania a to przegub a to to to tamto i tak w kółko... Ja eliminowalem jakies niedoróbki praktycznie przez rok. Po Wielkanocy miałem jechać na strojenie ale nie dojechałem co poradzić, kosztowne hobby sobie wybraliśmy -------------------- 97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500 08 S500L |
|
|
Sun, 06 May 2018 - 22:21
Post
#248
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 10 January 2008 Skąd: Warszawa WJ |
Głównie chodziło mi o zachwyt w momencie odbioru części vs wrażenia po jakimś tam okresie używania, jak za pół roku napiszesz że turbo rzyga olejem to będzie to o czym mówię, jeśli nie to nie ma o czym mówić, ten projekt już wiele przeszedł.
-------------------- cztery koła i silnik
|
|
|
Sun, 06 May 2018 - 23:45
Post
#249
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 24 July 2003 Skąd: Szczecin/Koszalin |
Szczerze powiem, że ja swoim autem właśnie jeżdżę trochę z pełnymi gaciami, że coś zdechnie, powoli się oswajam ale nie ukrywam że trochę ryje to baniak bo tyle co włożyłem w to serca to chyba bym się popłakał jakby korba wyszła bokiem... W sumie dalej auta nie wystroiłem bo cały czas są jakieś małe problemy a to wał zaczął wpadac w drgania a to przegub a to to to tamto i tak w kółko... Po kilku latach takiego stanu odpuściłem. Zbyt mocno mnie to zjadało. Silnik budowany 2x na kuciznie, bo pierwszy stanął jak podrobiony olej zamienił się w czarną wodę. Za każdym razem 5 cyferek z konta znikało plus czas. Masakra generalnie. |
|
|
Sun, 06 May 2018 - 23:49
Post
#250
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 01 October 2014 |
mi podoba się to że szczerze piszesz o usterkach i problemach. czyli dzielisz się wiedzą. wiele jest firm i ludzi z którymi warto działać i nawiązać kątakt i są tacy których należy omijać. ja swój 3 projekt robię od 10 lat i na forum związanym z moją marką też można się naciąć. cenię sobie ludzi co idą pod prąd. jedyne co można podpowiedzieć to uczyć się na błędach innych bo czasami szkoda kasy
|
|
|
Mon, 07 May 2018 - 10:21
Post
#251
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 25 January 2006 Skąd: Krosno |
ptq jaki problem kupic ori olej u sprawdzonego dostawcy ? wiele producentow zabezpiecza kodem olej i możesz sprawdzić oryginalność na stronie.
-------------------- EVO X 590/740
Cooper S R56 |
|
|
Mon, 07 May 2018 - 15:07
Post
#252
|
|
Moderator Dołączył: Sat, 23 July 2005 Skąd: Nowy Jork / Choszczno |
Głównie chodziło mi o zachwyt w momencie odbioru części vs wrażenia po jakimś tam okresie używania, jak za pół roku napiszesz że turbo rzyga olejem to będzie to o czym mówię, jeśli nie to nie ma o czym mówić, ten projekt już wiele przeszedł. Tak naprawdę największym rozczarowaniem było ISC. O ile nie było betonu i przód wybierał w miarę ok, to tył był dramatyczny. Wogole bez pojecia są projektowane te gwinty. Dziwie sie ze jest to tak wypromowane jak podstawowego Teina można kupic w tej kasie. Fakt faktem jaram sie jak kupie cos nowego, ale to chyba o to chodzi mi podoba się to że szczerze piszesz o usterkach i problemach. czyli dzielisz się wiedzą. wiele jest firm i ludzi z którymi warto działać i nawiązać kątakt i są tacy których należy omijać. ja swój 3 projekt robię od 10 lat i na forum związanym z moją marką też można się naciąć. cenię sobie ludzi co idą pod prąd. jedyne co można podpowiedzieć to uczyć się na błędach innych bo czasami szkoda kasy Niestety sporo jest projektów które WOT widziały tylko ma hamowni, wyglądają dobrze tylko na zdjęciach itp. No i potem ludzie myślą ze jest kolorowo i za pare groszy można cos złożyć i upalac myśle ze jak bym jeździł tym w słoneczne niedziele, zmieniał biegi przed boostem i miał rev limiter na 7000rpm to by żyło i żyło. Ale z takiego podejścia juz blisko do stensów i innych obecnie modnych pedaliad -------------------- 97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500 08 S500L |
|
|
Mon, 07 May 2018 - 16:05
Post
#253
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław |
Uważaj na słownictwo, bo Cię ktoś oskarży Ale zdanie mam takie samo... A z ISC jest sporo zadowolonych ludzi, ciekawe dlaczego skoro to taki badziew.
-------------------- www.time4rally.pl
|
|
|
Mon, 07 May 2018 - 17:06
Post
#254
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 17 March 2015 |
jak ktoś płaci za coś 3koła za gwint to zawsze jest zadowolony (przynajmniej sobie to wmawia, że jest) nawet jak nie jest. Chyba, że ktoś ma porównanie do wyższej półki. Cały czas czytam temat i trzymam kciuki za powodzenie. A to, że jednemu wybuchnie a drugiemu jeździ to mnóstwo zmiennych. Dobrze, że czyta się o takich wybuchach, bo nie wszyscy wtedy myślą, że cyk, poskładane i jeździ i się nie psuje.
|
|
|
Tue, 08 May 2018 - 11:08
Post
#255
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 24 July 2003 Skąd: Szczecin/Koszalin |
|
|
|
Wed, 09 May 2018 - 19:07
Post
#256
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 09 November 2016 |
Może poza tematem ale wie ktoś czy oleje w GORDONie chodzi mi konkretnie o Liqui Moly można śmiało używać? Mam u siebie 5w50, wczesniej miałem valvo i źle to wyglądało po valvo.
|
|
|
Thu, 10 May 2018 - 17:20
Post
#257
|
|
Moderator Dołączył: Sat, 23 July 2005 Skąd: Nowy Jork / Choszczno |
Dostałem właśnie telefon od znajomego. Ma identyczna awarie jak u mnie. Zakuty JZ, seryjne
Kolko na wale dokręcone momentem i na klej, lekki alu zamach aftermarket, skrzynia Nissana ze spawanym dzwonem, odcinka 7800 fuel cut. Napewno mniej przebiegu jak u mnie. Kolko się odkrecilo i pękło. Mind fuck -------------------- 97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500 08 S500L |
|
|
Thu, 10 May 2018 - 21:48
Post
#258
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław |
Teoria błędów w wykonaniu kółka i zamachu upada. Może o lekki zamach się rozchodzi? Albo o idealne wyważenie całości, razem ze sprzęgłem?
-------------------- www.time4rally.pl
|
|
|
Thu, 10 May 2018 - 21:51
Post
#259
|
|
Moderator Dołączył: Sat, 23 July 2005 Skąd: Nowy Jork / Choszczno |
Jeszcze nie rozebrał całości, auto było składane na częściach kupionych od wcześniejszego właściciela projektu, z tego co pamiętam zamach aftermarketowy zaadaptowany żeby przyjął docisk Nissana. No i jak jeździliśmy tym autem w poniedziałek zaczął się jakiś hałas ze skrzyni, pewnie łożysko.
-------------------- 97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500 08 S500L |
|
|
Thu, 10 May 2018 - 22:57
Post
#260
|
|
Super User Dołączył: Tue, 17 July 2007 |
Wieszanie psów na Alim było trochę nie na miejscu póki nie ma jednoznacznie określonej przyczyny. A jak widać niekoniecznie musi to być wina kółek.
Co do wyważenia zaś, to moim zdaniem przy planowanych tak wysokich obrotach powinno to być wyważone jako całość, jak również korby i tłoki też doważone do grama. U mnie jest znacznie niżej odcinka (7200), ale po doważeniu korb stopa-główka i tłoków silnik znacznie zyskał na kulturze pracy mimo, że ma lżejszy zamach. |
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 28 April 2024 - 16:40 |