Shoutbox 0 nowych PW 


25 Stron V  « < 11 12 13 14 15 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Lexus SC300 Neverending Story, 2JZ VVTi GT35r 6spd
nomaster
post Sat, 28 Apr 2018 - 20:51
Post #241


Forum Killer
Dołączył: Wed, 09 November 2016





No dobra a jak teraz będzie złożony silnik? Jaki zamach i kółko? Żeby znów nie jebło, i tak podziwiam cierpliwość biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 28 Apr 2018 - 20:51
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
GIB
post Sat, 28 Apr 2018 - 22:15
Post #242


Forum Homee
Dołączył: Thu, 10 January 2008
Skąd: Warszawa WJ





Czekamy na to że po pół roku auto będzie bezawaryjne a nie że się tuner od turbo nie spisał....


--------------------
cztery koła i silnik
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BeeMiX
post Fri, 04 May 2018 - 01:09
Post #243


Moderator
Dołączył: Sat, 23 July 2005
Skąd: Nowy Jork / Choszczno





CYTAT(nomaster @ Sat, 28 Apr 2018 - 20:51) *
No dobra a jak teraz będzie złożony silnik? Jaki zamach i kółko? Żeby znów nie jebło, i tak podziwiam cierpliwość biggrin.gif


Wał razem z kółkiem napędu rozrządu jest u Dziaka na czyszczeniu, wyważeniu. Funo skończył rysunek nowego zamachu i na dniach wysyłamy do wykonania. Sprzęgło będzie przerobione by móc je bezproblemowo rozbierać i wyważyć. Obróbkę bloku raczej zrobię u siebie lokalnie, ze względów logistycznych i czasowych. Do kupy składam wszystko sam, motor wrzucam u Marcina BiedaGarage w Gorzowie.
Na chwilę obecną czekam na tłoki CP i korby Eagla z USA, powiny być do końca przyszłego tyg. Jak je dostanę to składam motor i czekam na zamach/sprzęgło. Tak już jest z customowymi garatami i terminem realizacji.

W między czasie udało się odebrać nową zabawkę. Pół roku walczyłem z gościem co naprawiał mi skrzynie (kupiłem z padniętą). Była złożona dobrze tylko włożył płytę o złym numerze. Pół roku auto stało u niego na placu. Nie miałem wcześniej własnego kabrio i muszę powiedzieć że całkiem mi się podoba.



CYTAT(GIB @ Sat, 28 Apr 2018 - 22:15) *
Czekamy na to że po pół roku auto będzie bezawaryjne a nie że się tuner od turbo nie spisał....


No mógłbym nic nie pisać o awariach jak w większości projektów i składać drugi motor po cichu. Albo złożyć dla wykresu z hamowni i robić w sobotę tylko rundkę delikatnie żeby nic nie jebło rolleyes.gif Sporo osób się boi awarii i nie dzwigneła by jak by coś się stało. Myśle że nie myli się tylko ten co nic nie robi, ale też niczego się nie nauczy. A na koniec dnia, to tylko auto i tylko hobby.
Fakt faktem ryzyko można minimalizować i rozsądniej od początku było to złożyć na kutym, z kółkiem ATI. Chciałbym też wtryski Injector Dynamics i cały kolektor na CNC z trąbkami. Ale nie mam firmy w którą mogę wrzucić fakturę ani sponsora


--------------------
97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500
08 S500L
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ddziaduch
post Fri, 04 May 2018 - 07:15
Post #244


Forum Killer
Dołączył: Wed, 05 January 2011
Skąd: Gdańsk





Ciekawe masz te okna dachowe, nie widziałem czegoś takiego jeszcze happy.gif


--------------------
Było:
Astra F Kombi GL '92 1.4 8v -> 2.0 8v.
Vectra B Kombi Sport Zender '01 2.6 24v.
Jest:
Volvo V70 '98 T5
Go to the top of the page
 
+Quote Post
WLD_Wlodi
post Fri, 04 May 2018 - 14:39
Post #245


Frequent User
Dołączył: Sat, 26 May 2012





CYTAT
W między czasie udało się odebrać nową zabawkę. Pół roku walczyłem z gościem co naprawiał mi skrzynie (kupiłem z padniętą). Była złożona dobrze tylko włożył płytę o złym numerze. Pół roku auto stało u niego na placu. Nie miałem wcześniej własnego kabrio i muszę powiedzieć że całkiem mi się podoba.


Jeżeli można wiedzieć to co w tej skrzyni było padnięte i jaka to skrzynia? (Pewnie 722.5?)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nomaster
post Fri, 04 May 2018 - 17:59
Post #246


Forum Killer
Dołączył: Wed, 09 November 2016





Szczerze powiem, że ja swoim autem właśnie jeżdżę trochę z pełnymi gaciami, że coś zdechnie, powoli się oswajam ale nie ukrywam że trochę ryje to baniak bo tyle co włożyłem w to serca to chyba bym się popłakał jakby korba wyszła bokiem... W sumie dalej auta nie wystroiłem bo cały czas są jakieś małe problemy a to wał zaczął wpadac w drgania a to przegub a to to to tamto i tak w kółko...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BeeMiX
post Sat, 05 May 2018 - 16:25
Post #247


Moderator
Dołączył: Sat, 23 July 2005
Skąd: Nowy Jork / Choszczno





CYTAT(ddziaduch @ Fri, 04 May 2018 - 07:15) *
Ciekawe masz te okna dachowe, nie widziałem czegoś takiego jeszcze happy.gif


Tak sie kończy jak architekt musi ratować sytuacje gdy inwestor myślał ze poradzi sobie bez architekta biggrin.gif


CYTAT(WLD_Wlodi @ Fri, 04 May 2018 - 14:39) *
Jeżeli można wiedzieć to co w tej skrzyni było padnięte i jaka to skrzynia? (Pewnie 722.5?)


722.6, to 1998 rok wiec jeszcze M119 ale juz 5biegow. Auto kupiłem od starszych osób z Teksasu. Myśle ze jeździli w trybie awaryjnym tak długo aż juz nie dała rady dłużej. A ze w awaryjnym jest włączony tylko 3 bieg to oczywiście kosze popalone itp generalnie wszystko zostało wymienione na nowe, konwerter wysłany do Teo motors na regeneracje, włożona druga płyta sterująca.


CYTAT(nomaster @ Fri, 04 May 2018 - 17:59) *
Szczerze powiem, że ja swoim autem właśnie jeżdżę trochę z pełnymi gaciami, że coś zdechnie, powoli się oswajam ale nie ukrywam że trochę ryje to baniak bo tyle co włożyłem w to serca to chyba bym się popłakał jakby korba wyszła bokiem... W sumie dalej auta nie wystroiłem bo cały czas są jakieś małe problemy a to wał zaczął wpadac w drgania a to przegub a to to to tamto i tak w kółko...


Ja eliminowalem jakies niedoróbki praktycznie przez rok. Po Wielkanocy miałem jechać na strojenie ale nie dojechałem biggrin.gif co poradzić, kosztowne hobby sobie wybraliśmy smile.gif


--------------------
97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500
08 S500L
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GIB
post Sun, 06 May 2018 - 22:21
Post #248


Forum Homee
Dołączył: Thu, 10 January 2008
Skąd: Warszawa WJ





Głównie chodziło mi o zachwyt w momencie odbioru części vs wrażenia po jakimś tam okresie używania, jak za pół roku napiszesz że turbo rzyga olejem to będzie to o czym mówię, jeśli nie to nie ma o czym mówić, ten projekt już wiele przeszedł.


--------------------
cztery koła i silnik
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ptq
post Sun, 06 May 2018 - 23:45
Post #249


Forum Killer
Dołączył: Thu, 24 July 2003
Skąd: Szczecin/Koszalin





CYTAT(nomaster @ Fri, 04 May 2018 - 17:59) *
Szczerze powiem, że ja swoim autem właśnie jeżdżę trochę z pełnymi gaciami, że coś zdechnie, powoli się oswajam ale nie ukrywam że trochę ryje to baniak bo tyle co włożyłem w to serca to chyba bym się popłakał jakby korba wyszła bokiem... W sumie dalej auta nie wystroiłem bo cały czas są jakieś małe problemy a to wał zaczął wpadac w drgania a to przegub a to to to tamto i tak w kółko...


Po kilku latach takiego stanu odpuściłem. Zbyt mocno mnie to zjadało. Silnik budowany 2x na kuciznie, bo pierwszy stanął jak podrobiony olej zamienił się w czarną wodę. Za każdym razem 5 cyferek z konta znikało plus czas. Masakra generalnie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bina
post Sun, 06 May 2018 - 23:49
Post #250


Frequent User
Dołączył: Wed, 01 October 2014





mi podoba się to że szczerze piszesz o usterkach i problemach. czyli dzielisz się wiedzą. wiele jest firm i ludzi z którymi warto działać i nawiązać kątakt i są tacy których należy omijać. ja swój 3 projekt robię od 10 lat i na forum związanym z moją marką też można się naciąć. cenię sobie ludzi co idą pod prąd. jedyne co można podpowiedzieć to uczyć się na błędach innych bo czasami szkoda kasy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek
post Mon, 07 May 2018 - 10:21
Post #251


Forum Homee
Dołączył: Wed, 25 January 2006
Skąd: Krosno





ptq jaki problem kupic ori olej u sprawdzonego dostawcy ? wiele producentow zabezpiecza kodem olej i możesz sprawdzić oryginalność na stronie.


--------------------
EVO X 590/740
Cooper S R56
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BeeMiX
post Mon, 07 May 2018 - 15:07
Post #252


Moderator
Dołączył: Sat, 23 July 2005
Skąd: Nowy Jork / Choszczno





CYTAT(GIB @ Sun, 06 May 2018 - 22:21) *
Głównie chodziło mi o zachwyt w momencie odbioru części vs wrażenia po jakimś tam okresie używania, jak za pół roku napiszesz że turbo rzyga olejem to będzie to o czym mówię, jeśli nie to nie ma o czym mówić, ten projekt już wiele przeszedł.


Tak naprawdę największym rozczarowaniem było ISC. O ile nie było betonu i przód wybierał w miarę ok, to tył był dramatyczny. Wogole bez pojecia są projektowane te gwinty. Dziwie sie ze jest to tak wypromowane jak podstawowego Teina można kupic w tej kasie. Fakt faktem jaram sie jak kupie cos nowego, ale to chyba o to chodzi smile.gif

CYTAT(bina @ Sun, 06 May 2018 - 23:49) *
mi podoba się to że szczerze piszesz o usterkach i problemach. czyli dzielisz się wiedzą. wiele jest firm i ludzi z którymi warto działać i nawiązać kątakt i są tacy których należy omijać. ja swój 3 projekt robię od 10 lat i na forum związanym z moją marką też można się naciąć. cenię sobie ludzi co idą pod prąd. jedyne co można podpowiedzieć to uczyć się na błędach innych bo czasami szkoda kasy


Niestety sporo jest projektów które WOT widziały tylko ma hamowni, wyglądają dobrze tylko na zdjęciach itp. No i potem ludzie myślą ze jest kolorowo i za pare groszy można cos złożyć i upalac smile.gif myśle ze jak bym jeździł tym w słoneczne niedziele, zmieniał biegi przed boostem i miał rev limiter na 7000rpm to by żyło i żyło. Ale z takiego podejścia juz blisko do stensów i innych obecnie modnych pedaliad smile.gif



--------------------
97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500
08 S500L
Go to the top of the page
 
+Quote Post
siewcu
post Mon, 07 May 2018 - 16:05
Post #253


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 04 December 2007
Skąd: Wrocław





Uważaj na słownictwo, bo Cię ktoś oskarży tongue.gif Ale zdanie mam takie samo... A z ISC jest sporo zadowolonych ludzi, ciekawe dlaczego skoro to taki badziew.


--------------------
www.time4rally.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nomad66
post Mon, 07 May 2018 - 17:06
Post #254


Forum Killer
Dołączył: Tue, 17 March 2015





jak ktoś płaci za coś 3koła za gwint to zawsze jest zadowolony (przynajmniej sobie to wmawia, że jest) nawet jak nie jest. Chyba, że ktoś ma porównanie do wyższej półki. Cały czas czytam temat i trzymam kciuki za powodzenie. A to, że jednemu wybuchnie a drugiemu jeździ to mnóstwo zmiennych. Dobrze, że czyta się o takich wybuchach, bo nie wszyscy wtedy myślą, że cyk, poskładane i jeździ i się nie psuje.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ptq
post Tue, 08 May 2018 - 11:08
Post #255


Forum Killer
Dołączył: Thu, 24 July 2003
Skąd: Szczecin/Koszalin





CYTAT(Wojtek @ Mon, 07 May 2018 - 10:21) *
ptq jaki problem kupic ori olej u sprawdzonego dostawcy ? wiele producentow zabezpiecza kodem olej i możesz sprawdzić oryginalność na stronie.


Akurat tak się złożyło. Kupiłem w sklepie auto-moto normalnym. I wyszedł z tego karampuk.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nomaster
post Wed, 09 May 2018 - 19:07
Post #256


Forum Killer
Dołączył: Wed, 09 November 2016





Może poza tematem ale wie ktoś czy oleje w GORDONie chodzi mi konkretnie o Liqui Moly można śmiało używać? Mam u siebie 5w50, wczesniej miałem valvo i źle to wyglądało po valvo.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BeeMiX
post Thu, 10 May 2018 - 17:20
Post #257


Moderator
Dołączył: Sat, 23 July 2005
Skąd: Nowy Jork / Choszczno





Dostałem właśnie telefon od znajomego. Ma identyczna awarie jak u mnie. Zakuty JZ, seryjne
Kolko na wale dokręcone momentem i na klej, lekki alu zamach aftermarket, skrzynia Nissana ze spawanym dzwonem, odcinka 7800 fuel cut. Napewno mniej przebiegu jak u mnie. Kolko się odkrecilo i pękło. Mind fuck smile.gif


--------------------
97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500
08 S500L
Go to the top of the page
 
+Quote Post
siewcu
post Thu, 10 May 2018 - 21:48
Post #258


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 04 December 2007
Skąd: Wrocław





Teoria błędów w wykonaniu kółka i zamachu upada. Może o lekki zamach się rozchodzi? Albo o idealne wyważenie całości, razem ze sprzęgłem?


--------------------
www.time4rally.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BeeMiX
post Thu, 10 May 2018 - 21:51
Post #259


Moderator
Dołączył: Sat, 23 July 2005
Skąd: Nowy Jork / Choszczno





Jeszcze nie rozebrał całości, auto było składane na częściach kupionych od wcześniejszego właściciela projektu, z tego co pamiętam zamach aftermarketowy zaadaptowany żeby przyjął docisk Nissana. No i jak jeździliśmy tym autem w poniedziałek zaczął się jakiś hałas ze skrzyni, pewnie łożysko.


--------------------
97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500
08 S500L
Go to the top of the page
 
+Quote Post
marcinm
post Thu, 10 May 2018 - 22:57
Post #260


Super User
Dołączył: Tue, 17 July 2007





Wieszanie psów na Alim było trochę nie na miejscu póki nie ma jednoznacznie określonej przyczyny. A jak widać niekoniecznie musi to być wina kółek.

Co do wyważenia zaś, to moim zdaniem przy planowanych tak wysokich obrotach powinno to być wyważone jako całość, jak również korby i tłoki też doważone do grama.

U mnie jest znacznie niżej odcinka (7200), ale po doważeniu korb stopa-główka i tłoków silnik znacznie zyskał na kulturze pracy mimo, że ma lżejszy zamach.

Go to the top of the page
 
+Quote Post

25 Stron V  « < 11 12 13 14 15 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 28 April 2024 - 16:40