Shoutbox 0 nowych PW 


20 Stron V  « < 6 7 8 9 10 > »   
Reply to this topicStart new topic
> KIA Stinger 2.0T
HMP_inc
post Thu, 09 Nov 2017 - 10:20
Post #141


Forum Killer
Dołączył: Sun, 11 June 2006
Skąd: LU





Moze w ogole stworzyc podforum KIA? w koncu to takie zjawiskowe produkty, niektorzy uzytkownicy nawet nie kryja ze biora dole od importera i zajmuja sie reklama na forach.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 09 Nov 2017 - 10:20
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
hubi91
post Thu, 09 Nov 2017 - 10:59
Post #142


Super User
Dołączył: Fri, 17 June 2011
Skąd: Warszawa





Chyba największy dysonans opinii wynika z tego, że do końca Stinger nie jest żywcem skopiowaną konkurencją dla innego segmentu.
Czy jest od odpowiednikiem Passata? Nie. C klasy? Nie. E klasy, clsa, superba, a7? Nie.
Ciężko doszukiwać się moim zdaniem bezpośredniej konkurencji.
Dla mnie stinger wygląda trochę jak maserati ghibli (przy czym samo ghibli to jest maserati dla ubogich), ale z tych 2 stinger wygląda dla mnie lepiej.
I tak jak a7, clsy i panamery są dla mnie strasznie brzydkie (w oderwaniu od segmentu) to stinger wygląda ładnie i to może być jeden z głównych powodów do zakupu tego auta.
Czy stinger jest najlepszy w swojej klasie?
A w jakiej jest klasie? W jakiej by nie był zawsze znajdzie się lepszy mercedes smile.gif
Tylko, że za merca trzeba odpowiednio zapłacić.
Znaczek na spodniach a znaczek na masce to 2 różne rzeczy, w samochodach dużo mniej "przepłaca się za znaczek", choć w jakimś stopniu tak jest.
Czy Kia jest premium, zdecydowanie jeszcze nie? Czy będzie? Niewykluczone.
Wystarczy spojrzeć na Volvo z ich Polestar 1, który ma mieć 600 koni i 1000Nm, który ma konkurować z S klasą coupe i Lexusem LC...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Krisss
post Thu, 09 Nov 2017 - 11:00
Post #143


Frequent User
Dołączył: Wed, 15 June 2005
Skąd: Rzeszów





CYTAT(Maciek1234 @ Thu, 09 Nov 2017 - 09:34) *
Co nie zmienia faktu, że Dacia Stinger to bardzo ciekawy wóz, ma interesująco prowadzony marketing, nawet na tym forum nagle, jak z kapelusza, znajduje się człowiek, który żonie kupił wersję 3,3, a diler dał mu trzy dni wersję 2,0, żeby sobie pojeździł, a potem wersję 3,3, żeby się upewnił. Inny użytkownik tydzień jeździ Stingerem po torze wyścigowym - i już sobie zamówił laugh.gif A normalni ludzie mają w ogóle problem, by znaleźć takiego Stingera u dilera do jazd testowych (patrz pierwsza strona wątku).

Jasne, "a na taśmach słychać strzały" tongue.gif

Spytaj może dziennikarzy motoryzacyjnych czy piszą o testowanych autach wszystko co faktycznie chcieliby napisać. Czy może jest zasada, że się zbytnio nie krytykuje aut, bo później jest problem dostać testówkę. A bez niej będzie ch&j a nie poczytny test. Taki marketing Cię nie boli?
Jesteś inteligentny, więc bierz poprawkę na peany ludzi z Kia. Tym bardziej, że nie kryją swoich związków z tą marką. Hexx też nie jest na forum świeżakiem i faktycznie ma potrzebę udowodnienia, że to co kupił jest wspaniałe. Ale tu też wystarczy zastosować korektę.

Czy każda dyskusję trzeba sprowadzać do wojny koniobijców z hejterami? Mam wrażenie, że jest tu sporo osób o zrównoważonej psychice i można kulturalnie powymieniać się swoimi spostrzeżeniami i szukać obiektywnej oceny samochodu.

CYTAT(gucior @ Thu, 09 Nov 2017 - 09:44) *
w tym rzeczonym prestiżu też chodzi chyba o możliwość personalizacji auta - KIA daje do wyboru 8 lakierów, dwa kolory taicerki i opcjonalny szklany dach i nic więcej zrobić nie możesz. bez pytanie obdarowuje wszystkimi systemami i wodotryskami dając przy okazji dla wielu nieakceptowalną cenę za markę. jedni się tym pasjonują, że mają wszystko a drudzy nie, życie

niemcy / włosi / szwedzi dają alternatywę - weź sobie dowolny motor, dowolny dodatek i zapłać na tyle na ile masz w portfelu - zupełnie inna polityka.

stinger jest spoko i ma kilka zalet, zobaczymy ile tego wyjedzie z salonów i po tym ocenimy czy to sukces czy kolejna wtopa na europejskim rynku.

gucior, z tego co kojarzę, to chyba miałeś do czynienia z zakupem ciut droższych samochodów. Więc wiesz ile ta indywidualizacja aut marek premium kosztuje. Co nie zmienia faktu, że masz rację - da się te samochody dopieścić drogimi, a czasami nawet ekskluzywnymi, dodatkami. Tylko to jest własnie spełnianie zachcianek i akceptowanie wielkich wydatków na starcie i potężnej utraty wartości na końcu obcowania z takim samochodem. Jeśli kogoś stać, to bardzo się cieszę i nigdy nie skrytykuję tej osoby, że nie kupiła Kii czy innej Dacii.

Ale jak ktoś próbuje udowodnić, że można kupić podobne do Stingera auto u "świętej trójcy" nie dokładając zbyt wiele, to sorry.

No i po co mi świadomość, że mogę doposażyć auto np. w skóry z merynosów, skoro i tak kupuję podstawowy model, bo ten z merynosami i innymi extrasami dźwiga cenę o 70%?

Dla jasności, nie mam nic do ludzi kupujących "znaczki". Nie robią tego za moje pieniądze, więc życzę wszystkiego najlepszego. Gorzej kiedy próbują mi wmówić, że ten znaczek czyni auto lepszym.

CYTAT(HMP_inc @ Thu, 09 Nov 2017 - 10:20) *
Moze w ogole stworzyc podforum KIA? w koncu to takie zjawiskowe produkty, niektorzy uzytkownicy nawet nie kryja ze biora dole od importera i zajmuja sie reklama na forach.

A może ochłoń trochę albo idź pobiegać skoro energia Cię rozpiera. Jeśli piszą, że są z obozu Kia, to w czym masz problem??? Nie umiesz pomyśleć?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Maciek1234
post Thu, 09 Nov 2017 - 11:55
Post #144


Forum Homee
Dołączył: Tue, 11 January 2005
Skąd: łódzkie





CYTAT(hubi91 @ Thu, 09 Nov 2017 - 11:59) *
Chyba największy dysonans opinii wynika z tego, że do końca Stinger nie jest żywcem skopiowaną konkurencją dla innego segmentu.
Czy jest od odpowiednikiem Passata? Nie. C klasy? Nie. E klasy, clsa, superba, a7? Nie.
Ciężko doszukiwać się moim zdaniem bezpośredniej konkurencji.
Dlaczego ciężko się doszukać? Insignia 2,0/260KM 4x4, Mondeo 2,0/240KM 4x4, Passat w wersji Arteon 2,0/280KM 4x4 - wymiarami wszystko podobne - długość 4,8-4,9 metra, rozstaw osi 2,8-2,9, szerokość 1,8-1,9 metra. Arteon, Mondeo, czy Insignia też miały bardzo agresywne, sportowe sylwetki w dniu swojej premiery. Moce zbliżone 240-280KM, napęd 4x4. To wszystko marka popularna. Różnice w prowadzeniu, czy osiągach są iluzoryczne, bo dopóki nie zestawisz tych wszystkich aut na torze, z prawdziwymi kierowcami wyścigowymi, w prawdziwej rywalizacji, to tak naprawdę nie znasz potencjału auta.

Póki co, Stinger jest nowością, dlatego ma tak wyśrubowane ceny. Za rok wersję 2,0T kupisz za 130-150 tysięcy (i to będzie dobra cena za to auto, a nie 200 tysięcy, gdzie bez łaski kupuje się mocne Audi A4 252KM).


--------------------
Porsche 911 (992)
BMW X7 M60iX (G07)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Joker
post Thu, 09 Nov 2017 - 11:57
Post #145


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 24 March 2003





CYTAT(Krisss @ Thu, 09 Nov 2017 - 11:00) *
Czy każda dyskusję trzeba sprowadzać do wojny koniobijców z hejterami? Mam wrażenie, że jest tu sporo osób o zrównoważonej psychice i można kulturalnie powymieniać się swoimi spostrzeżeniami i szukać obiektywnej oceny samochodu.


Samo sedno. Moim subiektywnym zdaniem nawet taki hexx nie jest wcale niekulturalny - czasem ironizuje ale raczej w odpowiedzi na posty o podobnym lub bardziej brutalnym ataku w jego stronę.
To nie On próbuje na siłę udowodnić swoje racje (ma jakieś argumenty - a racja to też niestety pojęcie względne "ratio - rozum" - każdy ma swój) tylko inni próbują na siłę udowodnić, że on jej nie ma. Przestańcie a i on przestanie - tak sądzę wink.gif

Wg tego co mówi - racji ma SPORO. To, że tego nie akceptujemy to kwestia indywidualna. Jego wybór KIA wziął się z pewnych przesłanek i faktów a także - CO ISTOTNE - przekonań.

Wszyscy mamy inne przekonania, dlatego niektórzy potrafią kupić KIA Stinger (nie mają napałów na znaczek Audi itd.), zaś inni potrafią zapłacić za znaczek BMW w 5 GT czy o zgrozo 2 Gran Tourer lub znaczek Audi w budzie A2. A ja rzygam jak widzę te auta.

Szanujmy się nawzajem.

Ja osobiście nie kupię Kia, wolę 2-letnie G30 czy A6. Moje prawo, moje przekonania. Szanuję zaś wybór Klientów KIA (w tym hexxa) - mają swoje przekonania - ba, trafiają do mnie. Nie rozumiem dlaczego mając odmienne zdanie mam ich uświadamiać, że dokonali złego wyboru. Jeżeli uznali, że w danej cenie przy ich założeniach auto spełnia wymagania i wypada lepiej na tle konkurencji - to dlaczego nie?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piwo
post Thu, 09 Nov 2017 - 12:16
Post #146


I live here !
Dołączył: Wed, 03 February 2010
Skąd: Marki





CYTAT
Dla mnie stinger wygląda trochę jak maserati

mam podobne odczucia smile.gif


--------------------
930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2013r 180KM 13,806s
0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s
Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
exocet
post Thu, 09 Nov 2017 - 12:18
Post #147


Super User
Dołączył: Sat, 30 January 2010
Skąd: Warszawa





Joker, ale tu większość wcale nie próbuje przekonywać hexxa, że źle zrobił, bo wybrał tę markę, a nie coś innego. Hexx wszystko co pisze przedstawia jako prawdę objawioną, a często pisze zwykłe pierdolety (vide a4 i a5).
Te brutalne ataki jak to nazywasz w jego stronę, to raczej odpowiedź na jego zaczepki. Zauważ, że dopóki nie powrócił na forum, to ten temat nie był taki gorący. Ludzie wymieniali się uwagami i tyle. Zresztą to nie pierwszy raz kiedy tak, jakiś czas temu był temat insigni i było podobnie.


--------------------
...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Joker
post Thu, 09 Nov 2017 - 12:27
Post #148


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 24 March 2003





CYTAT(exocet @ Thu, 09 Nov 2017 - 12:18) *
Joker, ale tu większość wcale nie próbuje przekonywać hexxa, że źle zrobił, bo wybrał tę markę, a nie coś innego. Hexx wszystko co pisze przedstawia jako prawdę objawioną, a często pisze zwykłe pierdolety (vide a4 i a5).
Te brutalne ataki jak to nazywasz w jego stronę, to raczej odpowiedź na jego zaczepki. Zauważ, że dopóki nie powrócił na forum, to ten temat nie był taki gorący. Ludzie wymieniali się uwagami i tyle. Zresztą to nie pierwszy raz kiedy tak, jakiś czas temu był temat insigni i było podobnie.


Nieprawda smile.gif To uczulenie na jego osobę - zaznaczę pierwszy post, za który dostał atak.

CYTAT(hexx #2 @ Tue, 07 Nov 2017 - 16:24) *
Dzień dobry...
Chwilę mnie nie było i pewnie znowu nie będzie, bo jakiś chochlik (nazwijmy to tak) skasuje mi profil.... laugh.gif

Stinger ?
Mój (a w zasadzie kupiony dla żony) wjechał....

[zdjęcia]


Dlaczego ?
Bo NIE MA na rynku nic lepszego pod względem wyposażenia, nic co jest lepiej wykonane, nic co lepiej jedzie, nic co lepiej hamuje... i nic co kosztuje mniej.


Klasa Premium ?
KIA jest od dawana w klasie premium.. tyle, że nie ma tych modeli na Europę (odsyłam do KIA K900).

Jeżeli ktoś nie onanizuje się logiem na masce... a patrzy na produkt, to doceni progres marki i co raz lepsze produkty.

PS
Nie jestem związany z marką KIA

PS2
Nie ma sensu kupować wersji 2.0T ... bo niewiele dopłacając mamy naprawdę dobre i mocne auto


Napisał, że nic co kosztuje mniej nie jest tak wyposażne i wykonane - to stwierdziła większość więc tu niczym nie zaskoczył.

KIA w klasie premium - opisał klasę premium, pojęcie premium jako znaczek bogatego auta to co innego.

Napisał o logo na masce - co właśnie jest istotne - jak ktoś się nie onanizuje to doceni. I tu ma pełną rację smile.gif

Nie będę więcej jego adwokatem, ale to jedyny post na który jakby nie dostał kolejnych ataków to pewnie by taki został wink.gif Najpierw Ty, później error. w poście 74. Poprzednie jego posty to rzeczowa dyskusja i wymiana argumentów.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szybciutki
post Thu, 09 Nov 2017 - 12:52
Post #149


Frequent User
Dołączył: Tue, 28 September 2010





Lekko ich poniosło z ceną. 2.O gtline 175k plus dodatki=190 minus rabat dilera wychodzi ca. 178k.

Za te pieniądze można kupić naprawdę wypasione BMW f30 330i, maksymalnie wyposażonego Suoerba sportline 280KM czy mustanga v8.

Trzeba być fanem Kii żeby pakować się w tak niesprawdzoną rynkowo propozycję.


--------------------
Nie odpowiadam na wiadomości prywatne, proszę o kontakt przez www.gurumotive.com :)

Go to the top of the page
 
+Quote Post
exocet
post Thu, 09 Nov 2017 - 13:01
Post #150


Super User
Dołączył: Sat, 30 January 2010
Skąd: Warszawa





Joker, ja nikogo nie atakowałem tylko napisałem co wkrótce nastąpi i miałem racje wink.gif To był jego pierwszy post, więc jakie poprzednie posty? tongue.gif

Inna sprawa, że można mieć na niego uczulenie, pisze jakby zjadł wszystkie rozumy i to co jego jest zawsze naj, a tymczasem często pisze głupoty.


--------------------
...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
flapjck1
post Thu, 09 Nov 2017 - 13:03
Post #151


Forum Homee
Dołączył: Tue, 14 November 2006





http://www.v10.pl/archiwum/serwis_informac...compared__1.jpg
Go to the top of the page
 
+Quote Post
flapjck1
post Thu, 09 Nov 2017 - 13:06
Post #152


Forum Homee
Dołączył: Tue, 14 November 2006





CYTAT(szybciutki @ Thu, 09 Nov 2017 - 12:52) *
Za te pieniądze można kupić naprawdę wypasione BMW f30 330i, maksymalnie wyposażonego Suoerba sportline 280KM czy mustanga v8.



ok, to do analizy:

jaka moze byc potencjalna utrata wartosci pojazdu po 2-3-5-10 latach?
jakie beda koszty utrzymania samochodu - perspektywa 20-50-100-150kkm ?
jakie sa warunki gwarancji? przebieg? okres czasowy?


smile.gif


Go to the top of the page
 
+Quote Post
error.
post Thu, 09 Nov 2017 - 13:28
Post #153


Super User
Dołączył: Fri, 02 December 2016





CYTAT(Joker @ Thu, 09 Nov 2017 - 12:27) *
Nieprawda smile.gif To uczulenie na jego osobę - zaznaczę pierwszy post, za który dostał atak.



Napisał, że nic co kosztuje mniej nie jest tak wyposażne i wykonane - to stwierdziła większość więc tu niczym nie zaskoczył.

KIA w klasie premium - opisał klasę premium, pojęcie premium jako znaczek bogatego auta to co innego.

Napisał o logo na masce - co właśnie jest istotne - jak ktoś się nie onanizuje to doceni. I tu ma pełną rację smile.gif

Nie będę więcej jego adwokatem, ale to jedyny post na który jakby nie dostał kolejnych ataków to pewnie by taki został wink.gif Najpierw Ty, później error. w poście 74. Poprzednie jego posty to rzeczowa dyskusja i wymiana argumentów.


Sorry, ale ja jestem bezpośredni. Jak ktoś pisze pierdy o KIA i klasie premium to nazywam rzeczy po imieniu. Najpierw "od dawna w klasie premium" ( laugh.gif ) a potem, że marka podbiera klientów bardziej pospolitym producentom. Żadnej logiki. Aby wyszło na jego. Albo o tym Porsche i VW. laugh.gif Dlaczego ów Pan, nie pociągnął dalej tego wątku? To, że KIA oferuje jakieś tam pojazdy aspirujące do najwyższej klasy na poszczególnych rynkach jest świadomym i rozsądnym krokiem, ale to żaden przypadek tylko celowe działanie. To tak apropos wywołania mnie do tablicy.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tommo
post Thu, 09 Nov 2017 - 13:33
Post #154


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 12 February 2008
Skąd: NMiasto





CYTAT(flapjck1 @ Thu, 09 Nov 2017 - 13:06) *
ok, to do analizy:

jaka moze byc potencjalna utrata wartosci pojazdu po 2-3-5-10 latach?
jakie beda koszty utrzymania samochodu - perspektywa 20-50-100-150kkm ?



smile.gif

Szukasz wróżbity na forum?


--------------------
A110S
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Maciek1234
post Thu, 09 Nov 2017 - 14:16
Post #155


Forum Homee
Dołączył: Tue, 11 January 2005
Skąd: łódzkie





CYTAT(piwo @ Thu, 09 Nov 2017 - 13:16) *
CYTAT
Dla mnie stinger wygląda trochę jak maserati

mam podobne odczucia smile.gif
Renault Laguna Coupe wyglądała jak Aston Martin... Tylko, że wyglądać jak Aston Martin, a BYĆ Aston Martinem to bardzo duża różnica.

Chyba wszyscy zgadzamy się w kwestii, że Kia wypuściła fajny samochód. Różnimy się jedynie w kwestii oceny ceny tego auta. Wg mnie jest przesadzona i to mocno. Natomiast jeśli pracownicy KIA mają jakieś programy pracownicze i cena katalogowa ich nie dotyczy, to faktycznie robią dobry interes i będą zadowoleni zarówno z auta, jak i ceny, którą zapłacili.


--------------------
Porsche 911 (992)
BMW X7 M60iX (G07)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hexx #2
post Thu, 09 Nov 2017 - 14:21
Post #156


Forum Homee
Dołączył: Tue, 07 November 2017





CYTAT(Maciek1234 @ Thu, 09 Nov 2017 - 09:34) *
Co nie zmienia faktu, że Dacia Stinger to bardzo ciekawy wóz, ma interesująco prowadzony marketing, nawet na tym forum nagle, jak z kapelusza, znajduje się człowiek, który żonie kupił wersję 3,3, a diler dał mu trzy dni wersję 2,0, żeby sobie pojeździł, a potem wersję 3,3, żeby się upewnił.

a co w tym widzisz niesamowitego ?
dostać auto "na weekend" to naprawdę nic nadzwyczajnego

CYTAT(Maciek1234 @ Thu, 09 Nov 2017 - 09:34) *
A normalni ludzie mają w ogóle problem, by znaleźć takiego Stingera u dilera do jazd testowych (patrz pierwsza strona wątku).

jeżeli jesteś poważnie zainteresowany kupnem, to zapraszam do Lublina.. też dostaniesz auto na weekend
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hexx #2
post Thu, 09 Nov 2017 - 14:46
Post #157


Forum Homee
Dołączył: Tue, 07 November 2017





CYTAT(Maciek1234 @ Thu, 09 Nov 2017 - 11:55) *
Dlaczego ciężko się doszukać? Insignia 2,0/260KM 4x4, Mondeo 2,0/240KM 4x4, Passat w wersji Arteon 2,0/280KM 4x4 - wymiarami wszystko podobne - długość 4,8-4,9 metra, rozstaw osi 2,8-2,9, szerokość 1,8-1,9 metra. Arteon, Mondeo, czy Insignia też miały bardzo agresywne, sportowe sylwetki w dniu swojej premiery. Moce zbliżone 240-280KM, napęd 4x4. To wszystko marka popularna.

no nie do końca
Stinger jest od nich niższy .. i nie jest typową limuzyną jak Passat, Superb czy Mondeo
wygodnie to siedzą w zasadzie osoby z przodu a samo wsiadanie jest.. trochę uciążliwe (jak dla mnie) z uwagi na to, że jest to niskie auto
bagażnik też nie jest "rodzinny" jak w Mondeo, Passat czy Superb
nie występuje wersja kombi.. bo i po co ?

wersja 4-cylindrowa jest RWD .. a żaden z wymienionych przez Ciebie modeli nie ma tego typu napędu
więc ciężko obiektywnie porównywać prowadzenie (choć były inżynier BMW zapewne lipy nie zrobił)
wersja 6-cylindrowa tez nie ma typowego 4x4 jak ma skoda czy VW. Stinger ma w zasadzie napęd RWD a przód jest nazwijmy to "wspomaganiem trakcji".. czyli odwrotnie niż VW czy Skoda

wersja 6 cylindrowa.. to już zupełnie inna moc .. nie 280KM a 370KM i 510Nm ... więc nie są zbliżone
żaden z wymienionych w topowych wersjach nie ma sensownego układu hamulcowego.. bo sam przyznasz, że malowane na czerwono zaciski to nie jest to samo co setup od Brembo

w tych markach które wymieniłeś jedynym autem które można postawić na kresce obok Stingera 3.3 jest Insignia OPC

subiektywnie...
miałem Superba, jeździłem Passatami.. miałem Insignię OPC a z Fordem jestem związany zawodowo.. więc Mondeo trochę znam
żaden z nich nie prowadzi się tak precyzyjnie i pewnie jak Stinger
najbliżej jest Insignia OPC .. bo dobrze hamuje, dobrze przyspiesza, zawieszenie nie jest złe.. choć ucieka trochę przodem ale i tak najmniej ze wszystkich wspominanych wcześniej
można się z tym zgodzić a można i nie.. kwestia subiektywna

na pewno Stinger nie prowadzi się aż tak dobrze jak M3 limuzyna
pod tym względem (i nie tylko pod tym względem) BMW jest wyraźnie lepsze ... i jest sens dopłacić ponad 150k.. jeżeli kogoś stać
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Joker
post Thu, 09 Nov 2017 - 15:16
Post #158


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 24 March 2003





CYTAT(exocet @ Thu, 09 Nov 2017 - 13:01) *
To był jego pierwszy post, więc jakie poprzednie posty? tongue.gif

Poprzedzające Twój post, czyli te pomiędzy jego pierwszym a Twoim pierwszym wink.gif Sorry za skrót myślowy.

CYTAT(exocet @ Thu, 09 Nov 2017 - 13:01) *
Inna sprawa, że można mieć na niego uczulenie.

No można. Fakt wink.gif

Ja nie mam i dlatego staram się obiektywnie podejść do tego co widzę/czytam.

CYTAT(error. @ Thu, 09 Nov 2017 - 13:28) *
Sorry, ale ja jestem bezpośredni.

Szanuję wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TeddyBear
post Thu, 09 Nov 2017 - 16:28
Post #159


Super User
Dołączył: Wed, 24 December 2008





Szczególnie Insignia OPC do 100 to ma prawie identyczne przyspieszenie jak Stinger 3.3. Co tam 6,9 czy 4,9 ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hexx #2
post Thu, 09 Nov 2017 - 16:46
Post #160


Forum Homee
Dołączył: Tue, 07 November 2017





wiesz, nie chodzi tu tylko o samo przyspieszenie do 100, bo na dobrą sprawę to mało jest to interesujące i moim zdaniem nie oddaje możliwości auta...
lepiej jak już to sprawdzać dynamikę 100-200 czy 100 do 250 ... wink.gif
bo to jest bardziej użyteczne


ogólnie chodzi o całokształt auta, to jak się prowadzi, jak hamuje (OPC też ma układ Brembo), jakie ma fotele, jakie ma wyposażenie i jak wygląda
i jak by nie patrzeć, to Insignia OPC też jest autem GT ... dynamicznym na drodze i dobrym do dalszych wyjazdów
Go to the top of the page
 
+Quote Post

20 Stron V  « < 6 7 8 9 10 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 27 April 2024 - 23:43