KIA Stinger 2.0T |
KIA Stinger 2.0T |
Wed, 08 Nov 2017 - 18:52
Post
#121
|
|
Super User Dołączył: Wed, 24 December 2008 |
Nie pasuje znaczek, można inaczej.
Ps. Po prostu kolega hexx vel hexx #2 jest wszędzie. Jak Lewandowski, boisz się podnieść klapy od kibla bo może wyskoczyć Lewandowski z maszynką albo z szamponem |
|
|
Wspieraj forum |
Wed, 08 Nov 2017 - 18:52
Post
#
|
Dotacja |
|
|
|
Wed, 08 Nov 2017 - 19:00
Post
#122
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 19 February 2006 Skąd: Warszawa-Marki |
Przecież święta trójca wypuszcza też kondony jakich mało, ale to jednak premium i ludzie to kupują, taka jest prawda. Koleżanka jest "account manager" w Guess, raczej znanej marki odzieżowej uznawanej za "premium". To jakie kondony ta firma wypuszcza, to przechodzi pojęcie. Koleżanka śmieje się, że takiej "jakości" produkty to z trudem byłoby sprzedać na Marywilskiej. Także faktycznie, te Premium to coraz częściej ukryte jest głównie w logo. Ale i tak chętnych nie brakuje. |
|
|
Wed, 08 Nov 2017 - 19:08
Post
#123
|
|
Super User Dołączył: Mon, 30 March 2015 |
stinger to dobre auto, smukła sportowa linia, sportowe osiągi, dobre wykonanie wnętrza, serwisowanie na odpowiednim poziomie, ...tylko czemu nawet po otwarciu okna tego nie słychać? 2.0T brzmi jak słabsze 1.4tsi, 3.3T nie słuchałem ale z info dostępnych w necie(jest już bardzo dużo rzeczowych video-testów), v6 brzmi jak r4... a wymiana wydechu niesie za sobą konsekwencje w postaci problemów z gwarancją, ogólnie kia już pracuje nad "sportowym" wydechem do stingera i nie długo ma wypuścić takowy w ofercie.
|
|
|
Wed, 08 Nov 2017 - 19:14
Post
#124
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 07 November 2017 |
... a wymiana wydechu niesie za sobą konsekwencje w postaci problemów z gwarancją, ogólnie kia już pracuje nad "sportowym" wydechem do stingera i nie długo ma wypuścić takowy w ofercie. ten "sportowy" będzie dość banalny w zasadzie to tylko "klapka" która będzie powodowała skrócenie wydechu z pominięciem tłumików |
|
|
Wed, 08 Nov 2017 - 19:25
Post
#125
|
|
Super User Dołączył: Mon, 30 March 2015 |
to faktycznie ten wydech seryjny to jakiś "tłumik" jak do broni... aby do takich rozwiązań się posuwać, ciekawe jak to będzie grało?
|
|
|
Wed, 08 Nov 2017 - 19:29
Post
#126
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 14 August 2003 Skąd: Klucze |
Powiem wam że różnie bywa. Znam ludzi którzy mają już dość mercedesa, bmw itd.
Mój klient z 2 letniej e klasy przesiadł się do toyoty camry bo stwierdził że w dupie ma prestiż jak się auto sypie cały czas. Poczekamy jak z awaryjnością. Jak będzie ok to myślę że auto się przyjmie bez problemu. |
|
|
Wed, 08 Nov 2017 - 19:35
Post
#127
|
|
Super User Dołączył: Mon, 30 March 2015 |
|
|
|
Wed, 08 Nov 2017 - 20:02
Post
#128
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 14 August 2003 Skąd: Klucze |
Nawet nie chodziło o sam silnik a o całokształt.
|
|
|
Wed, 08 Nov 2017 - 21:15
Post
#129
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 17 February 2005 |
Nie jest to może auto dekady czy nawet roku, ale każdy producent, który wprowadza dobrze wyposażone 250 konne rwd w dobrej cenie na rynek zasługuje na uwage. Dziwi mnie niska popularnosc Jaga XE na tym forum. Nie wiem niestety jak wyglada cenowo/wyposazeniowo na tle konkurencji, ale zawieszeniowo razem z Alfa Giulia sa w czubie, skrzynia ta sama co Alfa i BMW, silniki - nowe benzyny od 2017. -------------------- E90 330d LCI
BTG 9:49 (IS200) |
|
|
Wed, 08 Nov 2017 - 21:41
Post
#130
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 27 January 2010 Skąd: Częstochowa |
Ale KIA może być dobrą alternatywą dla kogoś, komu pasuje sportowe Infiniti Q50S, ale nie chce auta z tak awaryjną i niedopracowaną elektroniką Rozwiń proszę temat awaryjności infiniti bo z moich obserwacji to raczej pierwszy mój tak dopracowany i bezawaryjny samochód. -------------------- RRS SDV6, Tesla M3LR, Tesla S 100D, Lexus GX460 offroad
|
|
|
Wed, 08 Nov 2017 - 22:11
Post
#131
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 15 June 2005 Skąd: Rzeszów |
Temat jest, jak zwykle, pełen kategorycznych wypowiedzi ludzi, którzy nawet nigdy nie byli blisko zakupu nowego samochodu. Patrzą na ceny wyjściowe BMW czy Mercedesa i do tego odnoszą cenę Kii.
Jestem akurat w trakcie szukania nowego, w miarę mocnego DD. I powiem Wam, że jeżeli doposaży się marki premium (440ix, C43 czy S5) do poziomu Stingera GT, to robi się cena o min. 100 tysięcy wyższa niż cennikowa w Kii (3.3 GT). A to jest tylko poziom Kia. Powiedzcie mi proszę, gdzie widzicie w podstawowym np. 440ix to premium??? W tych markach żeby poczuć się faktycznie premium, to trzeba się pchać w Audi Exclusive, BMW Indyvidual itd. A tam byle ładny sufit potrafi kosztować 10 tysięcy. I proszę bez argumentów w postaci 30% rabatu, bo takie cuda dotyczą tylko schodzących modeli, w specjalnych wersjach dla korpoludków ciut wyższego szczebla. Te wersje z "premium" mają tylko znaczki producenta. W normalnych warunkach wyrwanie więcej niż 15% wymaga już robienia loda, horej curki itp. A Kia też proponuje na starcie 5% upustu, bez żadnej próby negocjacji z mojej strony. Czyli pewnie 10 % w zasięgu. Dlatego, jeżeli ktoś ma w dupie znaczki i kupuje samochód dla siebie, a nie dla sąsiada, tudzież dla podniesienia swojego dyskusyjnego "prestiżu", to Kia jest ofertą nie do pobicia. Koniec, kropka. Co nie znaczy, że jak ktoś "sra pieniędzmi" i bez mrugnięcia okiem jest w stanie wydać powyżej 350 tysięcy na samochód z tego segmentu, to powinien rozważać plebejskiego Stingera. I wcale nie uważam, że Stinger jest idealny. Zresztą jak prawie każde inne auto, włącznie z tymi "premium", do których trzeba dosrać 50 - 70% ceny podstawowej, żeby zaczęły się faktycznie zbliżać do premium. Oczywiście powyższe wywody nie dotyczą kogoś, dla kogo "premium" to jest Guess i inne tego typu marki, wykreowane przez "celebrytów" dla sisusiumajtek, zawiedzionych życiem podstarzałych księżniczek i ich ciotowatych partnerów. Wtedy faktycznie BMW ze 150 konnym motorkiem, na baloniastych 17', ze szmacianym krzesłem i tabletem z 3 ikonami jest premium. Bo ma znaczek BMW. |
|
|
Wed, 08 Nov 2017 - 22:54
Post
#132
|
|
Super User Dołączył: Sat, 30 January 2010 Skąd: Warszawa |
i to jest całe clou ... postrzeganie marki większość nie patrzy na auto jako całość ... a tylko na znaczek jaki jest na masce Gdyby zdjąć logo KIA i przykleić "pierścienie" + dać nazwę S4 Sport Coupe ... to nie było by zachwytów ? Oj, były by... Rozmiarem to nie jest A5 a raczej A4.. choć linia jest podobna do A5 Gdyby założyć tam dowolne logo "premium" to taki stinger 2.0 255KM dalej jechałby jak bmw 320d, dalej miałby przeciętne plastiki w środku i przeciętny bagażnik. Kompleks znaczka/braku premium nie ma tu nic do rzeczy. Mnie ten samochód bardzo ciekawił, ale jedyne co zapadło mi w pamięć po jeździe nim, to hałasujące zawieszenie. btw a4 i a5 mają praktycznie takie same wymiary 2.0T sprawdzony już w optimie, niewysilony to i mało awaryjny, serwis na bardzo akceptowalnym poziomie, spalanie takie jak 2.0tsi 300.. z osiągami gorzej. To nie jest przytyk w niczyją stronę, ale co za czasy, że 2.0 255KM to niewysilony silnik 15 lat coś takiego byśmy powiedzieli o 2.0 130KM Temat jest, jak zwykle, pełen kategorycznych wypowiedzi ludzi, którzy nawet nigdy nie byli blisko zakupu nowego samochodu. Patrzą na ceny wyjściowe BMW czy Mercedesa i do tego odnoszą cenę Kii. Jestem akurat w trakcie szukania nowego, w miarę mocnego DD. I powiem Wam, że jeżeli doposaży się marki premium (440ix, C43 czy S5) do poziomu Stingera GT, to robi się cena o min. 100 tysięcy wyższa niż cennikowa w Kii (3.3 GT). A to jest tylko poziom Kia. Powiedzcie mi proszę, gdzie widzicie w podstawowym np. 440ix to premium??? W tych markach żeby poczuć się faktycznie premium, to trzeba się pchać w Audi Exclusive, BMW Indyvidual itd. A tam byle ładny sufit potrafi kosztować 10 tysięcy. nie każdy potrzebuje lukrowanych klamek, niektórzy szukają mocnego samochodu a nie 'premium' i wtedy wystarczy bazowe wyposażenie+mpak+jakieś pierdoły, wtedy różnica cenowa nie jest już tak masakryczna. -------------------- ...
|
|
|
Wed, 08 Nov 2017 - 23:20
Post
#133
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 15 June 2005 Skąd: Rzeszów |
Gdyby założyć tam dowolne logo "premium" to taki stinger 2.0 255KM dalej jechałby jak bmw 320d, Może dywanik wsunął Ci się pod pedał gazu? 320d??? Aż tak się uprzedziłeś do tego Stingera? nie każdy potrzebuje lukrowanych klamek, niektórzy szukają mocnego samochodu a nie 'premium' i wtedy wystarczy bazowe wyposażenie+mpak+jakieś pierdoły, wtedy różnica cenowa nie jest już tak masakryczna. Czyli kupują auto słabsze, gorzej wyposażone i kilkadziesiąt tysięcy droższe??? Chyba zgodzisz się, że niewiele w tym logiki |
|
|
Wed, 08 Nov 2017 - 23:29
Post
#134
|
|
Super User Dołączył: Sat, 30 January 2010 Skąd: Warszawa |
Może dywanik wsunął Ci się pod pedał gazu? 320d??? Aż tak się uprzedziłeś do tego Stingera? Czyli kupują auto słabsze, gorzej wyposażone i kilkadziesiąt tysięcy droższe??? Chyba zgodzisz się, że niewiele w tym logiki Nie jestem uprzedzony. Niby ma 6s do setki, ale wrażenia niestety były jakby to było 320d A czy kupowanie samochodów musi być logiczne. Cały ten temat krąży wokół znaczka, wiec wystarczy, że komuś nie podoba się znaczek kia, a chce mieć trzylitrowe 4x4 i kupi Poza tym niektórzy jednak patrzą na utratę wartości i łatwość sprzedaży używki, a w przypadku stingera to jednak niewiadoma. -------------------- ...
|
|
|
Thu, 09 Nov 2017 - 01:55
Post
#135
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 27 September 2010 Skąd: oslo |
od TT do stingera jest dulga droga wg mnie designem kia wygrywa z niemiecka nuda po pierwsze moze i dobrze to robi http://www.autonews.com/article/20160324/O...for-hyundai-kia polecam przy zakupie zapomniec o znaczku -------------------- 2cool4ya
bmw e23 728i 1984 lpg hvitlok.no macademy.no |
|
|
Thu, 09 Nov 2017 - 03:42
Post
#136
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 07 November 2017 |
Jestem akurat w trakcie szukania nowego, w miarę mocnego DD. I powiem Wam, że jeżeli doposaży się marki premium (440ix, C43 czy S5) do poziomu Stingera GT, to robi się cena o min. 100 tysięcy wyższa niż cennikowa w Kii (3.3 GT). A to jest tylko poziom Kia. spalą Cię na stosie za te słowa |
|
|
Thu, 09 Nov 2017 - 09:34
Post
#137
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 11 January 2005 Skąd: łódzkie |
znaczek (że to tylko KIA) nie przyciągnie fanów Audi, BMW czy MB. I ma rację. Przecież święta trójca wypuszcza też kondony jakich mało, ale to jednak premium i ludzie to kupują, taka jest prawda. podobnie, jak znaczek Dacia nie przyciągnie klientów Opla, Renault, Volkswagena, czy Forda. I nie ważne, że Dacia jest tak samo dobra technicznie jak Skoda, VW, Seat, nikt nie kupi Dacii za 150 tysięcy. Przynajmniej na chwilę obecną - za 5 lat kto wie...Gdyby na BMW 330 naklejono znaczek Dacii, czy Kii i zażądano 250 tysięcy, to też nikt tego nie kupi. Po prostu niektórzy producenci wyrobili sobie taką renomę, że sam znaczek jest wart grube tysiące. Najlepiej to widoczne jest na przykładzie współpracy Nissan-Renault-Mercedes. Dokładnie te same auta, z tymi samymi silnikami, wycenione w bardzo różny sposób. Mercedes X-Klass 250d Power - 209 tysięcy Nissan Navara Tekna - 159 tysięcy Przyklej znaczek Dacii na Stingera i odpowiedz sobie na pytanie, czy zapłaciłbyś za Dacię 200 tysięcy złotych. Dacia Stinger na razie bardzo chce być w premium - może będzie, to dopiero będzie można ocenić za 2-3 lata na podstawie wyników sprzedaży tego auta. Wyniki Optimy w Europie są bardzo słabe - ledwie 10 tysięcy samochodów rocznie - i to dopiero, po wprowadzeniu wersji kombi, bo przed tą zmianą to była sprzedaż na poziomie 3000 aut rocznie. Nawet Avensis, uważany obecnie za model schodzący, sprzedaje 30,000 aut rocznie. 10,000 aut rocznie to sprzedawał Citroen C5, gdy wygaszał produkcje modelu. Co nie zmienia faktu, że Dacia Stinger to bardzo ciekawy wóz, ma interesująco prowadzony marketing, nawet na tym forum nagle, jak z kapelusza, znajduje się człowiek, który żonie kupił wersję 3,3, a diler dał mu trzy dni wersję 2,0, żeby sobie pojeździł, a potem wersję 3,3, żeby się upewnił. Inny użytkownik tydzień jeździ Stingerem po torze wyścigowym - i już sobie zamówił A normalni ludzie mają w ogóle problem, by znaleźć takiego Stingera u dilera do jazd testowych (patrz pierwsza strona wątku). -------------------- Porsche 911 (992)
BMW X7 M60iX (G07) |
|
|
gość_gucior_* |
Thu, 09 Nov 2017 - 09:44
Post
#138
|
|
w tym rzeczonym prestiżu też chodzi chyba o możliwość personalizacji auta - KIA daje do wyboru 8 lakierów, dwa kolory taicerki i opcjonalny szklany dach i nic więcej zrobić nie możesz. bez pytanie obdarowuje wszystkimi systemami i wodotryskami dając przy okazji dla wielu nieakceptowalną cenę za markę. jedni się tym pasjonują, że mają wszystko a drudzy nie, życie
niemcy / włosi / szwedzi dają alternatywę - weź sobie dowolny motor, dowolny dodatek i zapłać na tyle na ile masz w portfelu - zupełnie inna polityka. stinger jest spoko i ma kilka zalet, zobaczymy ile tego wyjedzie z salonów i po tym ocenimy czy to sukces czy kolejna wtopa na europejskim rynku. |
|
|
Thu, 09 Nov 2017 - 10:00
Post
#139
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 14 November 2006 |
Przsadzasz, dealerzy maja takie auta do jazd, niektorzy 1 szt niektorzy 2, ale u wszystkich oblozenie jazdami probnymi jest spore
|
|
|
Thu, 09 Nov 2017 - 10:05
Post
#140
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki |
ja bym nie generalizwal. dobre auto zawsze sie sprzeda mimo zlej marki. pamietam jak wychodzila kia picanto. miala dobry zawias jeden z lepszych w klasie i od razu sprzedaz podskoczyla. to samo bylo z suzuki swiftem. jak srodek jest z dupy wszedzie twarde pllastiki, fotele sie wycieraja po 50tys km, zawieszenie jest nie sportowe i buja na kazdym zakrecie, uklad kierowniczy bez wyczucia to auto na pewno sie nie sprzeda. jak w kii stinger wszystko jest na najwyzszym poziomie to to auto nie bedzie potrzebowalo prestizu by sie sprzedawac. dacii do poziomu odpowiedniego brakuje wiec chetnych na nie nie ma. niech prowadzi sie jak porsche, a wnetrze ma jak audii a chetni sie znajda. a jak ma gowno a nie zawieszenie to za przeproszeniem klientem moze byc tylko stary dziadek co nie potrzebuje wchodzic w luki na pograniczu przyczepnosci, samochod traktuje jak autobus i nigdy nie zamierza czerpac przyjemnosci z jazdem autem. dobrze sprzedajacym sie autem moze byc tylko auto ktore sprawia frajde z prowadzenia.
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2013r 180KM 13,806s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 28 April 2024 - 10:13 |