Volvo V70 2.3T 1998r. Proszę o pomoc w doborze turbosprężarki., TD05-20G, TD04-20T, GT2871 czy może coś innego? Plan 400KM. |
Volvo V70 2.3T 1998r. Proszę o pomoc w doborze turbosprężarki., TD05-20G, TD04-20T, GT2871 czy może coś innego? Plan 400KM. |
Tue, 23 May 2017 - 17:10
Post
#1
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 10 March 2006 Skąd: Małopolska |
Witam
Zaczynam zabawę z moim silnikiem w volvo. Jest to B5234T (czyli 2,3T 240KM jakby ktoś nie wiedział ) Planuję na początek osiągnąć w miarę bezpieczne okolice 400KM z racji tego że samochód jest AWD i nie wiem co się będzie działo z napędami. Później się zobaczy. Nie chcę też strasznego lag ale żeby auto nie puchło górą. Jaką turbosprężarkę wybrać? Takie typy padają na różnych forach ale wiem, że tu odpowiedzi będą najsensowniejsze: 1. http://performance.k64.pl/turbo-td0520g-su...ej25-p-256.html 2. http://www.racingfactory.pl/turbosprezarka...71-id-3462.html 3. http://allegro.pl/turbina-hybryda-volvo-s6...58.html#thumb/5 Czy może coś innego? Fajnie jakby pasowała na flanszę t25 ale to nie warunek. Pozdrawiam i z góry dzięki za odpowiedzi. |
|
|
Wspieraj forum |
Tue, 23 May 2017 - 17:10
Post
#
|
Dotacja |
|
|
|
Wed, 24 May 2017 - 16:46
Post
#2
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 03 November 2016 |
Chcesz mieć 400km i pewnie około 520nm i te gumowe napędy awd w v70 I ?
Sprawdzony jest garret gt2871, tyle że ori |
|
|
Wed, 24 May 2017 - 23:43
Post
#3
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 11 January 2006 Skąd: www.ztr-tuning.pl |
-------------------- Celica ZTR Drag FWD Turbo 2GR-FE 1057HP 1075Nm 1/4 Best ET 9.5sec./260Km/h
Mistrz Polski Rover ZTR 1548cc 450HP BEST ET 10.83/400m TUNING TECHNICZNY I ELEKTRONICZNY WSZYSTKICH MAREK-INSTALACJE TURBO,CZĘŚCI ZAMIENNE,UKŁ. HAMULCOWE I ZAWIESZENIA,POMIAR MOCY, ECUMASTER EMU DET3 itp... Odwiedź moją stronę Celica ZTR Drag FWD Odwiedź moją stronę ZTR-Tuning |
|
|
Thu, 25 May 2017 - 08:06
Post
#4
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 10 March 2006 Skąd: Małopolska |
Chcesz mieć 400km i pewnie około 520nm i te gumowe napędy awd w v70 I ? Sprawdzony jest garret gt2871, tyle że ori Ja wiem czy gumowe? Jak się coś z tyłu posypie to zostanie fwd Ale tym się będę martwił później. Jaka może być różnica we wstawaniu i ogólnie pomiędzy ori garretem a repliką? |
|
|
Thu, 25 May 2017 - 10:08
Post
#5
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 11 January 2006 Skąd: www.ztr-tuning.pl |
Łatwiej Ci będzie zamontować turbo z flanszą T3 niż z T25 do oryginalnego kolektora
-------------------- Celica ZTR Drag FWD Turbo 2GR-FE 1057HP 1075Nm 1/4 Best ET 9.5sec./260Km/h
Mistrz Polski Rover ZTR 1548cc 450HP BEST ET 10.83/400m TUNING TECHNICZNY I ELEKTRONICZNY WSZYSTKICH MAREK-INSTALACJE TURBO,CZĘŚCI ZAMIENNE,UKŁ. HAMULCOWE I ZAWIESZENIA,POMIAR MOCY, ECUMASTER EMU DET3 itp... Odwiedź moją stronę Celica ZTR Drag FWD Odwiedź moją stronę ZTR-Tuning |
|
|
Thu, 25 May 2017 - 17:47
Post
#6
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 23 November 2007 Skąd: Gdańsk |
Nie będę zakładał nowego tematu dla jednego pytania.
Seryjna suszarka + dolot + wydech + program = ??? Ile można bezpiecznie ugrać? |
|
|
Thu, 25 May 2017 - 20:53
Post
#7
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 04 April 2011 |
Garretta GT2871r miałem i wypluło 411KM i 509Nm z 2.0 R5 przy krótkiej korbie. Turbo bardzo fajne bo trzyma ładnie moc do końca, a nie zdycha jak RS obecnie zmieniłem na większą, a ta jest na sprzedaż
Co do chińczyka to jest ich kilka, ale widziałem wykresy różnych w podobnym setupu do mojego i nie trzymają tak doładowania do końca i gorzej się rozkręcają -------------------- Fiat Coupe 2.5 20VT (Italiano DAZA) >647KM & 669Nm + DSG powered by WALAS MotorSport
World first Fiat with DSG DQ250 - FB -> Fiat Coupe - YellowProject |
|
|
Thu, 25 May 2017 - 21:38
Post
#8
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 10 March 2006 Skąd: Małopolska |
Rs jest na sprzedaż czy Gt2871?
|
|
|
Thu, 25 May 2017 - 21:43
Post
#9
|
|
User Dołączył: Wed, 02 December 2009 |
|
|
|
Fri, 26 May 2017 - 00:14
Post
#10
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 11 January 2006 Skąd: www.ztr-tuning.pl |
W tym przypadku Twin scroll niewykorzystany turbo przykręcone przez adapter do oryginalnego kolektora
-------------------- Celica ZTR Drag FWD Turbo 2GR-FE 1057HP 1075Nm 1/4 Best ET 9.5sec./260Km/h
Mistrz Polski Rover ZTR 1548cc 450HP BEST ET 10.83/400m TUNING TECHNICZNY I ELEKTRONICZNY WSZYSTKICH MAREK-INSTALACJE TURBO,CZĘŚCI ZAMIENNE,UKŁ. HAMULCOWE I ZAWIESZENIA,POMIAR MOCY, ECUMASTER EMU DET3 itp... Odwiedź moją stronę Celica ZTR Drag FWD Odwiedź moją stronę ZTR-Tuning |
|
|
Fri, 26 May 2017 - 08:01
Post
#11
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 04 April 2011 |
@Misior GT2871r - jest w dziale handel
-------------------- Fiat Coupe 2.5 20VT (Italiano DAZA) >647KM & 669Nm + DSG powered by WALAS MotorSport
World first Fiat with DSG DQ250 - FB -> Fiat Coupe - YellowProject |
|
|
Fri, 26 May 2017 - 10:26
Post
#12
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 10 March 2006 Skąd: Małopolska |
A co powiecie na zestaw K24 z S60R?
http://www.ebay.com/itm/Volvo-OEM-Type-R-T...&rmvSB=true Ile na takim czymś można zrobić? |
|
|
Fri, 26 May 2017 - 23:24
Post
#13
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 11 January 2006 Skąd: www.ztr-tuning.pl |
u mnie to turbo wypluło 380KM - jak coś to mam na półce nową oryginalną K24
-------------------- Celica ZTR Drag FWD Turbo 2GR-FE 1057HP 1075Nm 1/4 Best ET 9.5sec./260Km/h
Mistrz Polski Rover ZTR 1548cc 450HP BEST ET 10.83/400m TUNING TECHNICZNY I ELEKTRONICZNY WSZYSTKICH MAREK-INSTALACJE TURBO,CZĘŚCI ZAMIENNE,UKŁ. HAMULCOWE I ZAWIESZENIA,POMIAR MOCY, ECUMASTER EMU DET3 itp... Odwiedź moją stronę Celica ZTR Drag FWD Odwiedź moją stronę ZTR-Tuning |
|
|
Sun, 28 May 2017 - 14:54
Post
#14
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 10 March 2006 Skąd: Małopolska |
Tyle na seryjnym dole czy zmieniałeś korby albo coś innego?
|
|
|
Sun, 28 May 2017 - 19:53
Post
#15
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 11 January 2006 Skąd: www.ztr-tuning.pl |
dobra seria znosi max 520Nm dalej to już proszenie się o problemy
-------------------- Celica ZTR Drag FWD Turbo 2GR-FE 1057HP 1075Nm 1/4 Best ET 9.5sec./260Km/h
Mistrz Polski Rover ZTR 1548cc 450HP BEST ET 10.83/400m TUNING TECHNICZNY I ELEKTRONICZNY WSZYSTKICH MAREK-INSTALACJE TURBO,CZĘŚCI ZAMIENNE,UKŁ. HAMULCOWE I ZAWIESZENIA,POMIAR MOCY, ECUMASTER EMU DET3 itp... Odwiedź moją stronę Celica ZTR Drag FWD Odwiedź moją stronę ZTR-Tuning |
|
|
Sun, 28 May 2017 - 20:57
Post
#16
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 10 January 2008 Skąd: Warszawa WJ |
Ciekawe czy w 19 letnim volvo jest jeszcze zdrowa seria. Jak się bawiłem w Volvo to mówiło się że tłoki do 300 KM są, korby niewiele później i generalnie lepiej zakuć szczególnie niemłody już motor. Swoją drogą to jakiś swap chyba bo zdaje się AWD szło w 2.4T 193 KM i Rkach.
-------------------- cztery koła i silnik
|
|
|
Mon, 29 May 2017 - 09:15
Post
#17
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 10 March 2006 Skąd: Małopolska |
Ciekawe czy w 19 letnim volvo jest jeszcze zdrowa seria. Jak się bawiłem w Volvo to mówiło się że tłoki do 300 KM są, korby niewiele później i generalnie lepiej zakuć szczególnie niemłody już motor. Swoją drogą to jakiś swap chyba bo zdaje się AWD szło w 2.4T 193 KM i Rkach. Tak to jest swap. Fabrycznie był (jeszcze jest) 193KM ale kupiłem cały swap 2.3t okazyjnie i przygotowuje sobie silnik przed przełożeniem. 520Nm mówisz maks, a jaka moc przy takim niutonie? |
|
|
Mon, 29 May 2017 - 09:33
Post
#18
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 05 January 2011 Skąd: Gdańsk |
Te AWD się samo z siebie sypie z seryjną mocą z racji wieku. Opisz jak będziesz coś dłubał. Jestem ciekawe efektu. Sam mam takie auto
-------------------- Było:
Astra F Kombi GL '92 1.4 8v -> 2.0 8v. Vectra B Kombi Sport Zender '01 2.6 24v. Jest: Volvo V70 '98 T5 |
|
|
Mon, 29 May 2017 - 09:58
Post
#19
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 10 March 2006 Skąd: Małopolska |
Te AWD się samo z siebie sypie z seryjną mocą z racji wieku. Opisz jak będziesz coś dłubał. Jestem ciekawe efektu. Sam mam takie auto Ciekawe, bo szwedzkie fora twierdzą (czego oczywiście nie wiem na 100%), że u nich najmocniejszy sprzęt na seryjnym napędzie ma 520KM i ma zmienioną tylko tuleję od skrzyni kątowej. Dlatego pomyślałem, że nawet jakby sporo przesadzili to może ~400 wytrzyma. |
|
|
Mon, 29 May 2017 - 11:35
Post
#20
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 11 January 2006 Skąd: www.ztr-tuning.pl |
Ciekawe czy w 19 letnim volvo jest jeszcze zdrowa seria. Jak się bawiłem w Volvo to mówiło się że tłoki do 300 KM są, korby niewiele później i generalnie lepiej zakuć szczególnie niemłody już motor. Swoją drogą to jakiś swap chyba bo zdaje się AWD szło w 2.4T 193 KM i Rkach. Wiadomo że zakucie silnika to pewny zabieg, ale ten silnik jak na serie znosi dużo - tłoki 400KM przyjmują bez problemu, lepiej inwestować w korbę... Tak samo mówili kiedyś o silnikach VR6 , że to słaby motor -------------------- Celica ZTR Drag FWD Turbo 2GR-FE 1057HP 1075Nm 1/4 Best ET 9.5sec./260Km/h
Mistrz Polski Rover ZTR 1548cc 450HP BEST ET 10.83/400m TUNING TECHNICZNY I ELEKTRONICZNY WSZYSTKICH MAREK-INSTALACJE TURBO,CZĘŚCI ZAMIENNE,UKŁ. HAMULCOWE I ZAWIESZENIA,POMIAR MOCY, ECUMASTER EMU DET3 itp... Odwiedź moją stronę Celica ZTR Drag FWD Odwiedź moją stronę ZTR-Tuning |
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 28 April 2024 - 23:19 |