Toyota Supra Yakuza |
Toyota Supra Yakuza |
Wed, 12 Oct 2016 - 19:06
Post
#121
|
|
Super User Dołączył: Tue, 17 July 2007 |
Jeśli podnosi koło, to moim zdaniem tył za sztywny. Może wystarczy przestawić stabilizator ?
|
|
|
Wspieraj forum |
Wed, 12 Oct 2016 - 19:06
Post
#
|
Dotacja |
|
|
|
Wed, 12 Oct 2016 - 19:24
Post
#122
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 10 December 2002 Skąd: Bydgoszcz |
Tak sobie też pomyślałem.
-------------------- Yakuza
|
|
|
Wed, 12 Oct 2016 - 21:41
Post
#123
|
|
User Dołączył: Mon, 13 November 2006 Skąd: 3CITY |
A moim zdaniem sprężyny przód za miękkie,przód się kładzie i tył podnosi.
-------------------- Renault Megane 3RS
|
|
|
Wed, 12 Oct 2016 - 21:48
Post
#124
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 25 January 2006 Skąd: Krosno |
Podnosi się w sesie ze odrywa się od asfaltu ?
Jakie masz tam zawieszenie bo nie chce mi się przegladac całego tematu. Możesz sprobowac z dlugoscia amortyzatora jeśli się reguluje, moze masz za krótko. Ew troszkę tłumienie odkręć. Jakie springi przod tyl i jaka masa przodu tylu. Jakie opony ? Masz moze jakies video ?? -------------------- EVO X 590/740
Cooper S R56 |
|
|
Thu, 13 Oct 2016 - 06:56
Post
#125
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki |
auto bylo stabilne przy tych akrobacjach? wyjezdzalo dupa jak podnosilo kolo czy bylo neutralne, a moze pluzylo przodem?
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2013r 180KM 13,806s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
Thu, 13 Oct 2016 - 07:49
Post
#126
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 10 December 2002 Skąd: Bydgoszcz |
Zawieszenie KW wariant 3. Stabilizatory Titana. Zawieszenie poza geometria nie jest wogóle ustawione. Koło nie odrywa się od ziemi ale podobno widać ze nie przylega całą powierzchnia. Mam odczucie ze tył się mocno odciaza przy hamowaniu a w zakręcie potrafiło mnie obrócić. Fakt ze na wilgotnym torze ale szybciej puścił tył niż wyjechał przód. A i opony to michelin cup. 245 przód 315 tył.
-------------------- Yakuza
|
|
|
Thu, 13 Oct 2016 - 08:19
Post
#127
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki |
masz Zestaw KW Variant 3 z 16 poziomów regulacji odbicia i 12 poziomów regulacji dobicia?
jak tak to mozesz pobawic sie osobno dobiciem i odbiciem. na poczatek mozna sile dobicia z przodu zwiekszyc o pare klikniec by przy hamowaniu mniej odciazac tyl, ewentualnie zmniejszyc sile dobicia tylu o pare klikniec jak cie potrafi obracac w srodku luku. -------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2013r 180KM 13,806s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
Thu, 13 Oct 2016 - 08:33
Post
#128
|
|
Super User Dołączył: Thu, 28 April 2016 |
Stabilizator z tyłu zmiękczyć, z przodu usztywnić. W razie jakby nadal były problemy trzeba ustawić tłumienie tyłu.
Przestawiać jedno i jazda, przestawiać drugie i jazda, i tak cały dzień. Wtedy to dostroisz. Recepty nie ma szczegółowej. |
|
|
Thu, 13 Oct 2016 - 13:22
Post
#129
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 25 January 2006 Skąd: Krosno |
Ale obraca cie od gazu czy od hamowania ?
Jak od hamowania to albo masz za mocny hebel tyl albo daj mniej tłumienia. Pozatym jeśli przodu nie wypycha i jeździ się dobrze to nie ruszaj. Wewnetrzne kolo nie zawsze w zakrecie będzie przylegać cala powierzchnia. Najlepiej by było zobaczyć video. -------------------- EVO X 590/740
Cooper S R56 |
|
|
Thu, 13 Oct 2016 - 13:58
Post
#130
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city |
Jak masz negatywy z tyłu, to wewnętrzne koło będzie ZAWSZE się odrywać. Dużo zależy od prędkości w zakręcie, twardości ścianki i jak duży jest negatyw. To normalne i fizyki tutaj nie przeskoczysz.
Natomiast jeśli się odrywa całkowicie , to albo masz za mały skok zawieszenia, albo za sztywny stabilizator z tyłu. Tłumienie amorka nie ma tutaj wpływu, bo po 2s w zakręcie zawieszenie stabilizuje już swoją pozycję. https://www.facebook.com/TPoznanTrackDay/ph...e=3&theater https://www.facebook.com/TPoznanTrackDay/ph...e=3&theater -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
Tue, 25 Oct 2016 - 02:20
Post
#131
|
|
Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów |
Sobota upłynęła na testach na torze Poznań. Fajnie się jeździ z tą skrzynią. Trzeba tylko dopracować redukowanie niektórych biegów. Jadące za mną auto obserwowało że jadąc np. w prawo mocno unosi się tylne prawe koło i w lewo na odwrót. Czym to skorygować? Ustawieniem stabilizatorów a może amorów. Teraz mam stabilizator z przodu max sztywno a z tyłu w pośrednim ustawieniu. Z tyłu odkrec jeden lacznik stabilizatora i testuj, nie będzie już unosić koła Albo przednie zawieszenie usztywnic np. twardsze sprężyny albo nastawy amorka... -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
Tue, 25 Oct 2016 - 08:34
Post
#132
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 25 January 2006 Skąd: Krosno |
Nie no mega pomysl...
-------------------- EVO X 590/740
Cooper S R56 |
|
|
Tue, 25 Oct 2016 - 08:41
Post
#133
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 10 December 2002 Skąd: Bydgoszcz |
Patrząc na pogodę to jakieś testy i tak trzeba będzie robić w przyszłym roku.
-------------------- Yakuza
|
|
|
Tue, 25 Oct 2016 - 10:16
Post
#134
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city |
Nie no mega pomysl... No pomysł jest ok - wiele seryjnych samochodów nie ma stabilizatora z tyłu . -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
Tue, 25 Oct 2016 - 11:24
Post
#135
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 10 December 2002 Skąd: Bydgoszcz |
Przestawiłem z tyłu stabilizator ze środkowej sztywności na najmniejszą.
-------------------- Yakuza
|
|
|
Tue, 25 Oct 2016 - 14:53
Post
#136
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 25 January 2006 Skąd: Krosno |
Na przodzie to jeszcze rozumie, ale na tyle to masakra, jezdzilem takim wozem i tyl nie miał nic wspólnego z droga.
-------------------- EVO X 590/740
Cooper S R56 |
|
|
Wed, 26 Oct 2016 - 16:12
Post
#137
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 10 December 2002 Skąd: Bydgoszcz |
Dzisiaj pogoda całkiem dobra to się przejechałem na niskim doładowaniu. Wreszcie widać jak biegi się zmieniają.
https://www.youtube.com/watch?v=VIMhFcQGXJQ https://www.youtube.com/watch?v=Xo5OIbt5l4E -------------------- Yakuza
|
|
|
Wed, 26 Oct 2016 - 18:42
Post
#138
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 04 October 2005 Skąd: Warszawa |
Wygląda to bardzo fajnie.
Czuć różnicę w "pompowaniu" turbo? -------------------- Warner R4 180KM 380kg, Łódź 56,3, Rozeta Wróbla 1:09,72
Mercedes w202 C230 m111 Turbo 405KM 550Nm 1150kg Poznań 1:44.8 (bez aero) Mercedes R129 SL500 M119, 6-manual, AMG 8 tłoczków 360mm, ET 13:382, Poznań 1:55 |
|
|
Wed, 26 Oct 2016 - 19:53
Post
#139
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 10 December 2002 Skąd: Bydgoszcz |
I jeszcze jeden.
https://www.youtube.com/watch?v=OEP4fOQ2RzY...eature=youtu.be Pompuje cały czas. Za dużo to się nie skupiałem na turbo tylko na trzymaniu telefonu i zmianach biegów. -------------------- Yakuza
|
|
|
Thu, 27 Oct 2016 - 14:20
Post
#140
|
|
Super User Dołączył: Sat, 30 October 2010 |
Na małym doładowaniu zmienia perfect, pytanie jak będzie zmieniać na docelowym doładowaniu, pod odcinka?
|
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 28 April 2024 - 19:47 |