Seat Toledo II 3.6 Turbo, 4x4 Dsg R36 turbo |
Seat Toledo II 3.6 Turbo, 4x4 Dsg R36 turbo |
Thu, 11 Aug 2016 - 15:26
Post
#261
|
|
Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów |
s200 ladnie wstaje w 2,8L -to mała koczka, trudno zeby nie wstala! , to juz jezdzi twoje 2,8? ale po co temat twoim s200 jak tutaj proponujesz s300sx - a to przepasc. Swoja droga zadna super technologia , dolozony cnc i tyle. Zrobil sie mega marketing na Borgi - bo sa toporne, bo daja kreski, w miare fajnie wstaja i cena nie zabija, ALE brakuje czegos pomiedzy s200 a s300. Brakuje czegos na 600. Zasugerowales S300 , masz prawo, ale co sie nie okaze ze klient kupi s300sx i bedzie dalej tak samo lipnie. Wstaje kosmicznie - od 1600rpm, przy 1900rpm mam 0,3b, przy 2000rpm lawinowo wali. Obawiam się, że na 5 biegu pod górkę przywaliłoby 1b przy 2500rpm, jednak dziękuję za takie wstawanie dopóki nie założę porządnej korby jak w projekcie z tematu. Jeźdżę na nieotwartym słupku, na fabrycznym ECU, przepływce custom 4 cale, jednej sondzie korygującej, pracuje jak seria i oszczędnie nawet śmiga. Na 600KM nie ma półśrodka to fakt, jedynie S300SX na dupie 0,88 ratuje - czyli najmniejszej. Nie może być gorzej w tym Seacie, niż obecnie na S300SX z AR 0,91. Albo obecne turbo to śmieć albo rzeczywiście coś jest niesprawne. Odnośnie wstawania to pamiętajmy, że to 3600ccm na zmiennej fazie, powinno kopać z dołu jak złe, nawet user Leo'n ma 0,9b przy 3500rpm z S300SX mając 3000ccm pojemności. Z mojej strony EOT, a właścicielowi życzę lepszego wstawania, ogarnięcia na zero LPG oraz haldexa - będzie naprawdę fajny wóz! -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
Wspieraj forum |
Thu, 11 Aug 2016 - 15:26
Post
#
|
Dotacja |
|
|
|
Thu, 11 Aug 2016 - 21:40
Post
#262
|
|
Super User Dołączył: Thu, 20 December 2012 Skąd: Nasielsk |
k64 myslalem o S300SX3 z ar 0.88, tu mamy 3.6l wiec wydawalo mi sie ze powinno calkiem przyzwoicie wstawac, ale moge sie mylic, nie mam zadnego doswiadczenia z tak duzymi sprezarkam.
-------------------- Daewoo Lanos C20XET ---> 249KM 329NM
Daewoo Leganza X25XE ---> 209KM 243NM |
|
|
Thu, 11 Aug 2016 - 23:36
Post
#263
|
|
Super User Dołączył: Tue, 21 January 2014 |
Patrzyłem dziś na 5biegu i przy 3tys mam 0,3b a przy 4,5tys ponad bar, maksymalnie 1,2b(tyle ustawiłem wczoraj na WG)
Filmiki nagrywane byly na 1,1b Auto było strojone tylko i wyłącznie raz, a doładowanie było ujęte na 0,6b zaworem WG, Pozniej tylko poprawiłem wydech i Podnioslem doładowanie. A w programie nic nie było dokladane koksu na dole. Nie znam sie czy to sie robi jakoś zaplonami czy dawkami czy czym innym. Narazie mam ogarnąć układ paliwowy, bo podobno mogę mieć pęcherzyki powietrza w listwie paliwowej bo czasami stukowe łapie i załącza sie dupochron i obcina zaplony i dzieje sie wtedy tak ze doładowanie rosnie na maxa a auto nie jedzie i wywala bledy od wyrzucania zaplonow. (Robiłem logi j wyslalem tunerowi i mowil ze albo chujowe paliwo albo powietrze w paliwie) A na różnych paliwaxh jest to samo a mam 044 w zbiorbiku więc bardzo prawdopodobne jest te powietrze w ukladzie. Mam też zmienić filtr powietrza, bo ori puszka i wkladka KN zbyt malo wydajna (wydaje mi sie ze tez moze mieć to wplyw na wstawanie turbo?) Kolejna sprawa to nie wiem cie zrobic hybrydy- taki zabieg poleca mi gość od strojenia i wtedy dopiero jechac ponad 400 km do njego finalnie Wystroić auto. Kolejny problem jaki mam to spadek doładowania po zmianie biegu. Np jade 4b od dołu do odcinki i mam 1,2b wpinam 5b i doladownie nie przekracza juz 0,6b do samej odcinki, chyba ze zmienie bieg zajebiscie szybko to wtedy doladowanie ładnie rosnie (ale przez te szybkie zmiany biegow rozjebalem skrzynie kilka dni temu, ale temat ogarnięty juz) WG napewno sie nie zacina, bo mam scrimera, i bardzo wyraźnie słychać kiedy wg jest otwarte a kiedy nie, bo mam bardzo cichy wydech i w momencie otwarcia WG konkretnie zaczyna drzec jape. Wiec pewnie coś trzeba poprawić w sofcie. Jestem pewny ze Jacek to ogarnie, tylko muszę do niego sie wybrać, ale to dopiero jak ogarne pare spraw. Mialem tez problemy z odpalaniem w różnych temperaturach (auto miał tylko 3 dni i nie miał za bardzo tego jak ustawić), po odpaleniu gasl, albo falowaly obroty itp. Nagralem mu filmiki jak sje zachowuje w poszczególnych temperaturach po odpaleniu, wysłałem mu soft, coś poprawił, wgralem poprawiony ibjest bajka teraz. Chłopak jest naprawdę bardzo kumaty, wiele w zyciu juz zrobił i wie co robi, a Wy cisniecie ze dupa nie tuner... Dla ciekawostki napiszę ze jak ktoś będzie chciał pompę paliwa z największą wydajnością w polsce do TFSI to wlasnie do Jacka sie zgłaszać, z wydajnościa o ile db pamietam coś ok 800KM. Co chyba w Pl nikt tego nei ogarnął jeszcze oprócz niego (mowa oczywiście o 2.0 tfsi) |
|
|
Fri, 12 Aug 2016 - 00:57
Post
#264
|
|
Super User Dołączył: Thu, 14 January 2010 Skąd: lublin |
Na innym forum pisałem Ci że ta średnica dolotu do filtra nie wyda. Ta restrykcja może być jednym z powodów tak tragicznego spoola. Wielkie płuca a oddychać nie ma czym..myślę jednak że stroiciel zobaczyłby to w 5 minut. Przejedz się bez filtra i zobacz.
Jak ogarniesz te wszystkie bolączki to jedź do tunera niech zdejmie troche koksu, bo parcie na kreski jest bez sensu w obecnym napędzie. Trzeba dać tyle żeby dało się wykorzystać to na drodze, czyli przy obecnych oponach może 300hp. Wrzucisz napęd to dorzucisz ciśnienia. 3mam kciuki. |
|
|
Fri, 12 Aug 2016 - 01:36
Post
#265
|
|
Super User Dołączył: Tue, 21 January 2014 |
Na innym forum pisałem Ci że ta średnica dolotu do filtra nie wyda. Ta restrykcja może być jednym z powodów tak tragicznego spoola. Wielkie płuca a oddychać nie ma czym..myślę jednak że stroiciel zobaczyłby to w 5 minut. Przejedz się bez filtra i zobacz. Jak ogarniesz te wszystkie bolączki to jedź do tunera niech zdejmie troche koksu, bo parcie na kreski jest bez sensu w obecnym napędzie. Trzeba dać tyle żeby dało się wykorzystać to na drodze, czyli przy obecnych oponach może 300hp. Wrzucisz napęd to dorzucisz ciśnienia. 3mam kciuki. Jutro zdejmę filtr i założę siatkę na turbo i się przejadę porównać. Jak ogarnę bolączki to pojadę do Jacka by właśnie dokoksować go, by stale nie jeździć, bo na zimę planuję wrzucić ten napęd, bo tylko leży i niszczy się Docelowo będę chciał ok 600KM, zrobię napęd i hamulce w zimę, jakaś rolka i tak prześmigam sezon 2017, o ile znów nie będę miał pomysłów |
|
|
Fri, 12 Aug 2016 - 01:38
Post
#266
|
|
Super User Dołączył: Tue, 21 January 2014 |
Teraz trochę zaległości: 05.08.2016 Padł alternator 06.08.2016 rano Alternator zregenerowany, udało się wymienić alternator do południa mimo konieczności ściagania zderzaka i pasa przedniego... 06.08.2016 wieczór Rozwaliłem skrzynie biegów :P Zbyt agresywna jazda :P U kolegi ukręciłem półoś lub przegub w golfie 2 vr6turbo, a za max 5 min w swoim rozwaliłem skrzynie :D Zbyt szybka przepinka biegów... 07.08.2016 rano Podejrzewałem że stało się dokładnie to samo co rok temu, czyli urwane widełki 3/4 bieg, więc okazało się że kolega z leon club ma takie widełki w Radomiu, 200km, ale wywiózł mi ładny kawałek drogi by było szybciej - Dzięki wielkie ;) 07.08.2016 19:00 Auto wjeżdża na kanał i Start z wyjęciem skrzyni, okazało się że prościej łatwiej i przyjemniej będzie wyjąć skrzynię razem z silnikiem niż samą skrzynie 4motion, tym bardziej ze w r36t mam dużo gratów dołozone i jest ciasno. 2 w nocy sprawa wyglądała już tak: Długo czekaliśmy z kolegą na brata- operatora c330 :D ale i tak szybko chyba się uwineliśmy :) 08.08.2016 dzień trochę zmarnowany, nie było czasu dla auta, bo żniwa :P gdyby nie pomocnik to nawet skrzyni nie złożył bym w ten dzien pewnie :D Dodatkowo korzystając z okazji wyjętego silnika zmodyfikowałem jeszcze docisk by: -przenosił więcej Nm niż do tej pry -pedał sprzęgła chodził lżej -by sprzęgło lepiej rozsprzęglało(mniejszym skokiem pedała) No i się UDAŁO, pod każdym względem ;) fot niestety nie mam z przeróbki docisku :P 09.08.2016r znów pół dnia zmarnowane :P Tym razem nie miałem weny :D Ale od ok 16 ruszyliśmy z tematem 22:00 auto gotowe do wyjazdu :) Zrobiłem 60km o teraz nie żałuję tego ze padła skrzynia :) Bo przy okazji udoskonalilem przerobiony docisk, i nie dosyć że przeniesie wiecej Nm teraz, to sprzęgło chodzi dużo lżej, jak orginalnie, mimo ze są 2 sprężyny w docisku :) A wcześniej był beton pedał :D Dodatkowo sprzęgło rozsprzegla juz przy wciśnięciu pedała (pedału? Pedała? Albo db, nie wnikajmy w to głębiej...:D) już przy połowie wciśnięcia rozsprzegla i można zmieniać bieg. Wczesniej trzeba bylo sprzęgło wcisnąć prawie do konca by zmieniać biegi.:) Auto jest bardzo elastyczne, bardzo przyjemnie sie nim jeździ, jak kazdym innym cywilnym autem. Nawet moja dziewczyna która jest w ciąży smiało poradziła sobie z jazdą tym autem, a nie jeździła nim od jesieni ;) Tylko mówiła że sprzęgło chodzi lekko ale fajnie sprężynuje :D |
|
|
Fri, 12 Aug 2016 - 01:46
Post
#267
|
|
Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów |
Jutro zdejmę filtr i założę siatkę na turbo i się przejadę porównać. Przejedź się bez filtra, ale przepływkę i kilka centymetrów rury przed nią zostaw koniecznie. -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
Fri, 12 Aug 2016 - 07:51
Post
#268
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań |
Auto było strojone tylko i wyłącznie raz, a doładowanie było ujęte na 0,6b zaworem WG, Pozniej tylko poprawiłem wydech i Podnioslem doładowanie. A w programie nic nie było dokladane koksu na dole. Nie znam sie czy to sie robi jakoś zaplonami czy dawkami czy czym innym. Narazie mam ogarnąć układ paliwowy, bo podobno mogę mieć pęcherzyki powietrza w listwie paliwowej bo czasami stukowe łapie i załącza sie dupochron i obcina zaplony i dzieje sie wtedy tak ze doładowanie rosnie na maxa a auto nie jedzie i wywala bledy od wyrzucania zaplonow. (Robiłem logi j wyslalem tunerowi i mowil ze albo chujowe paliwo albo powietrze w paliwie) A na różnych paliwaxh jest to samo a mam 044 w zbiorbiku więc bardzo prawdopodobne jest te powietrze w ukladzie. Mam też zmienić filtr powietrza, bo ori puszka i wkladka KN zbyt malo wydajna (wydaje mi sie ze tez moze mieć to wplyw na wstawanie turbo?) jak można stroić auto na 0,6 i później podnieśc na 1,2? Ja rozumiem, że są przeliczenia, sonda koryguje, stukowiec pilnuje itp, ale w silniku zasady działania nie funkcjonują liniowo...Ja w ogóle bym sie nie odwazył na takie coś, a jako tuner absolutnie zabronił. Wy natomiast (oboje) jesteście zdziwieni, ze po podwojeniu boosta i dołożeniu ponad 100KM bez korekty map obcina zapłony i wywala błedy? Pęcherzyki....we wszystkich paliwach... Zalej do pustego baku 100+ i zobacz czy bedzie lepiej. Jesli tak to masz odpowiedź co jest przyczyną. -------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
Fri, 12 Aug 2016 - 08:39
Post
#269
|
|
Super User Dołączył: Tue, 21 January 2014 |
Przeplywka jest wyłączona, a auto bylo strojone powyzej bara, tylko zostało ujęte na 0,6 zaworem bo rosło egt.
|
|
|
Fri, 12 Aug 2016 - 08:42
Post
#270
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań |
No więc nie jest do końca wystrojone powyżej bara, bo było za duże EGT. Teraz warunki w silniku sie zmieniły i to nie do końca można spłycić do poziomu, ze sie polepszyły, wiec można ładowac bez obaw Dobrze, że to pancerny VAG, bo Honde już dawno byś upalił...
-------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
Fri, 12 Aug 2016 - 10:25
Post
#271
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 15 August 2006 Skąd: POMORZE |
upalić to można kazdy silnik, nie tylko pancerne vw , znam zawodnika ktory upalił 3 silniki , pierwszy po 300 metrach po złozeniu , drugi po 500 metrach a trzecie po 2 kilometrach, i skończyła się przygoda z turbieniem
-------------------- Usunięto komercyjną sygnaturę.
|
|
|
Fri, 12 Aug 2016 - 10:54
Post
#272
|
|
Super User Dołączył: Tue, 21 January 2014 |
Zrobiłem testy bez filtra, Auto ma wyższe doładowanie w całym zakresie, max wczesniej biło 1,2b teraz 1,3b delikatnie wczesniej wstaje, a NAJWAZNIEJSZE wreszcie po zmienie biegow auto nie traci doladowania, tylko odrazu jest pełen ogień na max boost ))
Wczesniej po zmianie biegu spadalo do 0,6b i nie mogło złapać cugu. Kolejna rzecz która odkryłem to nieszczelność pomiędzy turbo, a baranem, na.zimnym spsiukalem pianka do testowania szczelnosci LPG i banki sadzi juz.na.biegu jalowym. Mam nadzieje ze to bedzie wina późnego wstawania Moze ktoś może polecić jakis filtr powietrza?na 4" z potencjałem hmm powiedzmy te 800KM, by pozbyć sie problemu z brakiem tlenu raz na zawsze. |
|
|
Fri, 12 Aug 2016 - 12:31
Post
#273
|
|
Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa |
ja mam ITG niby na 500KM a zrobiłem +600 na nim
miałem zdjąć go na hamowni żeby sprawdzić czy bez filtra byłoby wiecej ale zapomniałem http://www.re5pect.pl/filtr-itg-jc-60-124mm-do-530km.html ale trzeba wziać pod uwagę ze to jest duzy filtr -------------------- |
|
|
Fri, 12 Aug 2016 - 18:39
Post
#274
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 28 October 2012 Skąd: Tychy |
Jak juz widelki wymieniales to trzeba bylo odrazu je wzmocnic i podpore walka dorobic bo jak pojdziesz w przod to bedziesz znowu skrzynie rozbieral
-------------------- Golf II 2.0 16VT BW9180 4Motion DSG on emublack
|
|
|
Fri, 12 Aug 2016 - 21:19
Post
#275
|
|
Super User Dołączył: Thu, 20 December 2012 Skąd: Nasielsk |
Zrobiłem testy bez filtra, Auto ma wyższe doładowanie w całym zakresie, max wczesniej biło 1,2b teraz 1,3b delikatnie wczesniej wstaje, a NAJWAZNIEJSZE wreszcie po zmienie biegow auto nie traci doladowania, tylko odrazu jest pełen ogień na max boost )) Wczesniej po zmianie biegu spadalo do 0,6b i nie mogło złapać cugu. Kolejna rzecz która odkryłem to nieszczelność pomiędzy turbo, a baranem, na.zimnym spsiukalem pianka do testowania szczelnosci LPG i banki sadzi juz.na.biegu jalowym. Mam nadzieje ze to bedzie wina późnego wstawania Moze ktoś może polecić jakis filtr powietrza?na 4" z potencjałem hmm powiedzmy te 800KM, by pozbyć sie problemu z brakiem tlenu raz na zawsze. Jacek, pytalem czy aby dolot i filtr sa wystarczajaco wydajne -------------------- Daewoo Lanos C20XET ---> 249KM 329NM
Daewoo Leganza X25XE ---> 209KM 243NM |
|
|
Fri, 12 Aug 2016 - 23:27
Post
#276
|
|
Super User Dołączył: Thu, 14 January 2010 Skąd: lublin |
Wtedy były:)
|
|
|
Mon, 15 Aug 2016 - 11:23
Post
#277
|
|
Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów |
Najczęstrzy problem z jakim się spotkałem że turbo późno wstaje leżał po winie wastegata np. że ktoś przyjerdzając do mnie na strojenie nie zamontował tego gniazda w nim, albo jakieś problemy związane z jego nieszczlnością zawór-gniazdo.
Warto by było zajrzeć do niego, choć może i bez tego się obejdzie jak masz Screamer pipa to odpal auto wejdź pod wóz i przyłóż rękę, będzie wiadomo czy jest szczelny... Powodzenia -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
Mon, 15 Aug 2016 - 17:16
Post
#278
|
|
Super User Dołączył: Tue, 21 January 2014 |
Najczęstrzy problem z jakim się spotkałem że turbo późno wstaje leżał po winie wastegata np. że ktoś przyjerdzając do mnie na strojenie nie zamontował tego gniazda w nim, albo jakieś problemy związane z jego nieszczlnością zawór-gniazdo. Warto by było zajrzeć do niego, choć może i bez tego się obejdzie jak masz Screamer pipa to odpal auto wejdź pod wóz i przyłóż rękę, będzie wiadomo czy jest szczelny... Powodzenia Mam screamera i słychać wyraźnie że auto zaczyna drzeć japę gdy otworzy się WG. Szczelny jest, wchodziłem i sprawdzałem pod auto też. Jak rozebrałem WG to widać ślady że zawór przylega po całości i jest szczelny. Lecz tak jak pisałem zauważyłem że mam lekkie przedmuchy między turbo, a baranem, nie wiem czy to ma aż tak duży wpływ-może ma. Ale ciężki dostęp mam by turbo odkręcić i czekam bo może od razu hybrydę zrobię by więcej mocy docelowo ukręcić na następny sezon, lub jakieś większe turbo od k64. Na chwilę obecną mam problem że czasami wypadają mi zapłony na 5 i 6 cyl. Cewki mam nowe z ASO, zamieniałem kolejnością, nawet 2 nówki z pudełka założyłem, zero zmian. świece nowe, zimne, irydowe czy tam platynowe. przerwa z 0,7 do 0,5 pomniejszona, też zero poprawy. Próbowałem tez do cewek bezpośrednio podłączyć masę i zasilanie prosto z aku, by wyeliminować jakieś spadki napięcia, też bez zmian. Kompresja na wszystkich cylindrach jednakowa. Jeszcze muszę podmienić wtryskiwacze kolejnością, bo zauważyłem że kanały 5 i 6 w kolektorzy ssącym są wilgotne, a reszta sucha, więc może wtryskiwacze leją? Albo coś ze zmienną fazą rozrządu, tylko zastanawia mnie czemu problem pojawia by się na cyl 5 i 6 tylko. |
|
|
Mon, 15 Aug 2016 - 19:25
Post
#279
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań |
a jesteś pewien ze tam wypadają bo zlicza licznik podczas logowania? czy czym się to objawia?
-------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
Mon, 15 Aug 2016 - 21:35
Post
#280
|
|
User Dołączył: Tue, 07 April 2009 Skąd: Piaseczno |
Na chwilę obecną mam problem że czasami wypadają mi zapłony na 5 i 6 cyl. Cewki mam nowe z ASO, zamieniałem kolejnością, nawet 2 nówki z pudełka założyłem, zero zmian. świece nowe, zimne, irydowe czy tam platynowe. Zrób nową wiązkę na grubszych kablach. Ewentualnie, jak je podpinasz bezpośrednio, to sprawdź na różnej grubosci przewodach. -------------------- Tunned by turboteam.pl, programmed by Szary garage.
|
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 29 April 2024 - 07:41 |