Shoutbox 0 nowych PW 


41 Stron V  « < 11 12 13 14 15 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Seat Toledo II 3.6 Turbo, 4x4 Dsg R36 turbo
cowboy
post Fri, 05 Aug 2016 - 10:54
Post #241


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(Jacek6804 @ Thu, 04 Aug 2016 - 13:31) *
Kiedyś pisałem ze mam delikatny soft bo zapomniałem powiedzieć gościowi od strojenia ze mam kuta korbe i zrobił delikatny bezpieczny dla.silnika dół, ale wszyscy o tym zapominają.


ale to było jak było te pierwsze 0,4 bara, a potem jak rozumiem była korekta na 1 Bar ?
500KM robią 3.2 BDB i BUB na 1 barze wiec potencjał tego 3,6 jest jeszcze duży


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 05 Aug 2016 - 10:54
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
BeeMiX
post Fri, 05 Aug 2016 - 13:23
Post #242


Moderator
Dołączył: Sat, 23 July 2005
Skąd: Nowy Jork / Choszczno





Jestem dokładnie tego zdania co Ledziu. Ktoś kto ma doświadczenie i wie co robi dawno by wyłapał że jest coś nie halo z napięciem. Lepiej znajdz kogoś kumatego, bo silniki najczęściej padają przez błedy w strojeniu


--------------------
97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500
08 S500L
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Fri, 05 Aug 2016 - 14:27
Post #243


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





Heh, strojenie...a rozmawialiśmy na Leonclubie na priv smile.gif


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jacek6804
post Fri, 05 Aug 2016 - 16:41
Post #244


Super User
Dołączył: Tue, 21 January 2014





A więc tak, jak auto miałem nie wystrojone i dzwoniłem po ludziach, łącznie ponad 10 osób, to nikt nie chciał się tego podjąć stroić bo że zbyt skomplikowany setup.. że zmiana wtrysku na pośredni... że komputer od wolnossącego 2,8... itp. jedynie Jacek Jakimów podjął się tego, mam do niego ponad 400km i auto u niego było tylko raz, na 3dni... Auto było strojone już wtedy na wyższym doładowaniu, ale były problemy z egt. Powiedział mi wtedy ze zbijamy ciśnienie do 0,6b by nie upalić motoru i że głównym problemem egt będzie zbyt ciasny wydech, bo WG dodatkowo puszczone z DP. W domu uporałem się z wysokim egt robiąc scrimera. Podniosłem doładowanie na WG i śmigał na ponad barze i nic sięnie działo. Dopiero z tydzień temu zaczęły pojawiać sie problemy z zapłonami, konsultowałem się wielokrotnie z tunerem i kazał mi sprawdzać wiele rzeczy, m.in. napięcia pod obciążeniem, wszystkie masy, układ paliwowy, cewki, świece, nawet świece smarowałem smarem do świec, ale to nic nie dawało. Czasami było ok, a czasami wywalało zapłony przy depnięciu. Gdy chciałem zrobić logi to zazwyczaj było ok i nie mogłem nawet podesłać mu logów. A teraz przypadkiem okazało się że alternator nie domagał, chyba kończą się szczotki i raz ładował a raz nie. Zregeneruje alternator i się zobaczy. Aaa i prosze mi nie pisać że wyładowałem kasę w auto do jeżdżenia a auto stoi, bo przez miesiąc zrobiłem ponad 3000km a auto może stało kilka dni jak gaz montowałem, żadnych awarii, jedynie teraz alternator... co raczej nie ma nic wspólnego z tuningiem silnika... tym bardziej ze alternator, pochodzi z 1,9tdi o nieznajomym przebiegu.
Ogólnie jestem w 100% zadowolony z Jacka pracy, w trakcie strojenia wyszło kilka kruczków o których zostałem poinformowany i po ich ogarnięciu miałem wrócić na finalne strojenie. Założę się że na jego temat wypowiadają się ludzie którzy go nie znają osobiście. A chłopak zrobił naprawdę konkretne projekty, o których internet nawet nie słyszał bo nigdzie się tym nie chwali. Nie rozumiem tylko jednego, czemu wszyscy, sorry, prawie wszyscy, takie podejście macie, od samego początku. Najpierw że zły pomysł na r36t, ze nie wyjdzie mi nic z tego i obudze sie z reka w nocniku, itp, nie chce mi sie wymieniać dalej, teraz ze auto ma 500km a nie lekko ponad 500... Tyle ma ile ma, auto nie jest maxymalnie wystrojone jeszcze i tyle w temacie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RasPL
post Fri, 05 Aug 2016 - 18:01
Post #245


Forum Homee
Dołączył: Sun, 28 October 2012
Skąd: Tychy





Ci co Jacka nie znaja zawsze od niego beda wiedziec lepiej. To normalne w PL. Lepiej rob tyl i ogarnij motor, doloz koksu i 700 jest do porobienia.


--------------------
Golf II 2.0 16VT BW9180 4Motion DSG on emublack
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Fri, 05 Aug 2016 - 19:08
Post #246


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





spokojnie
mocy mysle ze do 600 mozesz dokłądać
ale koniecznie haldex
tuning jest ogólnie bez sensu
ja np. mam czapke z 3.6 FSI gotową do założenia na R32 i to tez operacja sztuka dla sztuki wink.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
siewcu
post Sat, 06 Aug 2016 - 19:36
Post #247


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 04 December 2007
Skąd: Wrocław





CYTAT(RasPL @ Fri, 05 Aug 2016 - 18:01) *
Ci co Jacka nie znaja zawsze od niego beda wiedziec lepiej. To normalne w PL. Lepiej rob tyl i ogarnij motor, doloz koksu i 700 jest do porobienia.

jak to rozumieć? że Jacek robi dobrze czy że robi źle?


--------------------
www.time4rally.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RasPL
post Sat, 06 Aug 2016 - 20:01
Post #248


Forum Homee
Dołączył: Sun, 28 October 2012
Skąd: Tychy





Robi dobrze. Nie mial/niedogadano szczegolow konstrukcji wiec zrobil bezpiecznie dla motoru. Znawcy z wypowiedzi odrazu by dali 3bar doladowania i zobaczyli 2000KM na jedno hamowanie.


--------------------
Golf II 2.0 16VT BW9180 4Motion DSG on emublack
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Wed, 10 Aug 2016 - 19:35
Post #249


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





Widzialem filmy z YT - albo to porządnie wysterujcie, albo zmień turbo, bo na prawdę jesli na 5tym biegu w 3,6litra pojemności zaczyna sie cokolwiek dziać przy 150km/h to wiedz, że masz na prawdę ch*jowego spoola wink.gif


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
siewcu
post Wed, 10 Aug 2016 - 19:43
Post #250


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 04 December 2007
Skąd: Wrocław





eh, a może by po prostu poczekać na finalne strojenie?


--------------------
www.time4rally.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
strus
post Wed, 10 Aug 2016 - 22:18
Post #251


Super User
Dołączył: Thu, 20 December 2012
Skąd: Nasielsk





Jesli ma byc budzetowo ja bym tu widzial Borg Warner S300SX3 ewentualnie JRspec GT3582R BB


--------------------
Daewoo Lanos C20XET ---> 249KM 329NM
Daewoo Leganza X25XE ---> 209KM 243NM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Wed, 10 Aug 2016 - 22:44
Post #252


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





CYTAT(Fawor @ Wed, 10 Aug 2016 - 19:35) *
Widzialem filmy z YT - albo to porządnie wysterujcie, albo zmień turbo, bo na prawdę jesli na 5tym biegu w 3,6litra pojemności zaczyna sie cokolwiek dziać przy 150km/h to wiedz, że masz na prawdę ch*jowego spoola wink.gif

to zalezy jakie mial obroty , jakie przelozenia. pokaz link wink.gif byl podglad na doladowanie?


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Thu, 11 Aug 2016 - 08:43
Post #253


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(Fawor @ Wed, 10 Aug 2016 - 19:35) *
Widzialem filmy z YT - albo to porządnie wysterujcie, albo zmień turbo, bo na prawdę jesli na 5tym biegu w 3,6litra pojemności zaczyna sie cokolwiek dziać przy 150km/h to wiedz, że masz na prawdę ch*jowego spoola wink.gif


podobno to taki sam chinczyk jak u mnie GT35/40 1.0 AR na wydechu...wiec w moim R30 wstaje całkiem sensownie, budzi sie przy 3 krpm a od 4krpm to juz jest pełen ogień - za tą cene to IMO rewelacja wink.gif zwłaszcza ze kolektor mam słaby
w 3.6 powinno nie byc gorzej, moze trzeba dodkosować ile sie da z dołu a nie patrzec na korby wink.gif jak są kute to zniosą wszystko co ta turbina jest w stanie napompowac wink.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mis
post Thu, 11 Aug 2016 - 08:55
Post #254


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 07 January 2009
Skąd: Rzeszów





CYTAT(strus @ Wed, 10 Aug 2016 - 22:18) *
Jesli ma byc budzetowo ja bym tu widzial Borg Warner S300SX3

+1
A dokładnie na flanszy T4 z TS i dupką 0,91. smile.gif


--------------------
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Thu, 11 Aug 2016 - 09:15
Post #255


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





CYTAT(cowboy @ Thu, 11 Aug 2016 - 09:43) *
podobno to taki sam chinczyk jak u mnie GT35/40 1.0 AR na wydechu...wiec w moim R30 wstaje całkiem sensownie, budzi sie przy 3 krpm a od 4krpm to juz jest pełen ogień - za tą cene to IMO rewelacja wink.gif zwłaszcza ze kolektor mam słaby
w 3.6 powinno nie byc gorzej, moze trzeba dodkosować ile sie da z dołu a nie patrzec na korby wink.gif jak są kute to zniosą wszystko co ta turbina jest w stanie napompowac wink.gif

dlatego tez wspomniałem - może to kwestia strojenia i celowego ograniczenia.


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Thu, 11 Aug 2016 - 09:30
Post #256


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





CYTAT(Mis @ Thu, 11 Aug 2016 - 08:55) *
+1
A dokładnie na flanszy T4 z TS i dupką 0,91. smile.gif
zlituj sie Mis.
nie masz pojecia jak wstaje te turbo odnoszac sie do s300 (z tym ze logiczna sprawa s300 jest na 700konia z +) , a ja ci wytlumacze, tak samo a nawet lepiej, (cowboy ci potwierdzil). S300 byl wkladany i 3.0 2jz boost jest ponad 4 tys rpm (Banoffa znasz). Tutaj ewidentnie albo cos skopane, albo 3,6L daje mniej spalin niz 3.0 r30 ! ? Ale to juz spece od VW niech sie wypowiadaja.

Macie potwierdzenia wozów innych a upieracie sie przy swoich teoriach.

Ta sama turbina w 2,5L daje pełny boost 0,9 przy 4300rpm co sprawdziłem dawno temu , wiec dlaczego tutaj w 3,6L nie wstaje?
2011rok

ta sama mam teraz u żony 3500rpm 3.0L - 1,3 bara 560KM 800nM ! Dziś nagram film.

włoży s300sx z najmniejszą dupą to doładowanie będzie w tych samych okolicach . Idziesz w zakład?


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
barott
post Thu, 11 Aug 2016 - 09:54
Post #257


Super User
Dołączył: Thu, 12 July 2012
Skąd: Pomorze





Nie ma co tu udowadniać, takie gt35 w 3.6l powinno wstawac błyskawicznie czy to chińczyk czy nie. Ja mogę się założyć że WG jest nieszczelne i puszcza bokiem(różne chińskie zawory przetestowaliśmy i niestety żadne nie daja rady pomimo zapewnień wielu osócool.gif. Coś mechanicznie jest skopane lub stroiciel zdjał specjalnie doładowanie bo nie wiedział o kutej korbie.


--------------------
mk2 16vt
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mis
post Thu, 11 Aug 2016 - 09:56
Post #258


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 07 January 2009
Skąd: Rzeszów





CYTAT(k64 @ Thu, 11 Aug 2016 - 09:30) *
zlituj sie Mis.
nie masz pojecia jak wstaje te turbo odnoszac sie do s300 (z tym ze logiczna sprawa s300 jest na 700konia z +) , a ja ci wytlumacze, tak samo a nawet lepiej

Dziękuję, że wiesz lepiej ode mnie co stroiłem i na jakich turbosprężarkach. Teraz jestem nasycony wiedzą, teraz pozostaje mi dzwonić do ludzi i mówić każdemu jak mu powinno wstawać, pomimo, że auta są oddane z wykresami. biggrin.gif

Nie krytykuję chińczyków, większość aut na nich stroję, są lepsze niektóre, są gorsze, te z wirnikami CNC na ślizgu bez TS i dobrze spasowane miło mnie zaskakują. smile.gif

Widzę tu parcie na mocny wynik po przekładce napędu i do tej pojemności według mnie najlepiej nadałoby się S300SX TS z AR 0,91 w stosunku jakość/cena.

Możesz się nie ze mną nie zgadzać, ale pamiętaj, że nie masz podglądu na każdą firmę/stroiciela/projekt. Gdybyś miał to wiedziałbyś chociażby jak wstaje mi S200SX przy 2800ccm.

Wychodzi na to, że stroję na takich chińczykach, stroję swoje auto na Borgu i mam jakieś porównanie, więc mogę chyba chłopakowi coś polecić? Nie zawiedzie się po przesiadce z tego, co aktualnie ma, gdyby była taka szansa to nie polecałbym czegoś niepewnego nie mając z tego żadnych profitów, bo byłby to dla mnie strzał w kolano.

Peace, życzę wszystkim mega wstawania! wink.gif


--------------------
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Thu, 11 Aug 2016 - 10:46
Post #259


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





CYTAT(Mis @ Thu, 11 Aug 2016 - 09:56) *
Dziękuję, że wiesz lepiej ode mnie co stroiłem i na jakich turbosprężarkach. Teraz jestem nasycony wiedzą, teraz pozostaje mi dzwonić do ludzi i mówić każdemu jak mu powinno wstawać, pomimo, że auta są oddane z wykresami. biggrin.gif

Nie krytykuję chińczyków, większość aut na nich stroję, są lepsze niektóre, są gorsze, te z wirnikami CNC na ślizgu bez TS i dobrze spasowane miło mnie zaskakują. smile.gif

Widzę tu parcie na mocny wynik po przekładce napędu i do tej pojemności według mnie najlepiej nadałoby się S300SX TS z AR 0,91 w stosunku jakość/cena.

Możesz się nie ze mną nie zgadzać, ale pamiętaj, że nie masz podglądu na każdą firmę/stroiciela/projekt. Gdybyś miał to wiedziałbyś chociażby jak wstaje mi S200SX przy 2800ccm.

Wychodzi na to, że stroję na takich chińczykach, stroję swoje auto na Borgu i mam jakieś porównanie, więc mogę chyba chłopakowi coś polecić? Nie zawiedzie się po przesiadce z tego, co aktualnie ma, gdyby była taka szansa to nie polecałbym czegoś niepewnego nie mając z tego żadnych profitów, bo byłby to dla mnie strzał w kolano.

Peace, życzę wszystkim mega wstawania! wink.gif


s200 ladnie wstaje w 2,8L -to mała koczka, trudno zeby nie wstala! , to juz jezdzi twoje 2,8? wink.gif ale po co temat twoim s200 jak tutaj proponujesz s300sx - a to przepasc. Swoja droga zadna super technologia , dolozony cnc i tyle. Zrobil sie mega marketing na Borgi - bo sa toporne, bo daja kreski, w miare fajnie wstaja i cena nie zabija, ALE brakuje czegos pomiedzy s200 a s300. Brakuje czegos na 600. Zasugerowales S300 , masz prawo, ale co sie nie okaze ze klient kupi s300sx i bedzie dalej tak samo lipnie.


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Morfeusz
post Thu, 11 Aug 2016 - 14:13
Post #260


Super User
Dołączył: Fri, 26 December 2008
Skąd: Płońsk





3

4

5

Chyba o to chodziło


--------------------
No Blow OFF-No Blow JOB
Go to the top of the page
 
+Quote Post

41 Stron V  « < 11 12 13 14 15 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Monday, 29 April 2024 - 01:10