Seat Toledo II 3.6 Turbo, 4x4 Dsg R36 turbo |
Seat Toledo II 3.6 Turbo, 4x4 Dsg R36 turbo |
Fri, 05 Aug 2016 - 10:54
Post
#241
|
|
Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa |
Kiedyś pisałem ze mam delikatny soft bo zapomniałem powiedzieć gościowi od strojenia ze mam kuta korbe i zrobił delikatny bezpieczny dla.silnika dół, ale wszyscy o tym zapominają. ale to było jak było te pierwsze 0,4 bara, a potem jak rozumiem była korekta na 1 Bar ? 500KM robią 3.2 BDB i BUB na 1 barze wiec potencjał tego 3,6 jest jeszcze duży -------------------- |
|
|
Wspieraj forum |
Fri, 05 Aug 2016 - 10:54
Post
#
|
Dotacja |
|
|
|
Fri, 05 Aug 2016 - 13:23
Post
#242
|
|
Moderator Dołączył: Sat, 23 July 2005 Skąd: Nowy Jork / Choszczno |
Jestem dokładnie tego zdania co Ledziu. Ktoś kto ma doświadczenie i wie co robi dawno by wyłapał że jest coś nie halo z napięciem. Lepiej znajdz kogoś kumatego, bo silniki najczęściej padają przez błedy w strojeniu
-------------------- 97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500 08 S500L |
|
|
Fri, 05 Aug 2016 - 14:27
Post
#243
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań |
Heh, strojenie...a rozmawialiśmy na Leonclubie na priv
-------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
Fri, 05 Aug 2016 - 16:41
Post
#244
|
|
Super User Dołączył: Tue, 21 January 2014 |
A więc tak, jak auto miałem nie wystrojone i dzwoniłem po ludziach, łącznie ponad 10 osób, to nikt nie chciał się tego podjąć stroić bo że zbyt skomplikowany setup.. że zmiana wtrysku na pośredni... że komputer od wolnossącego 2,8... itp. jedynie Jacek Jakimów podjął się tego, mam do niego ponad 400km i auto u niego było tylko raz, na 3dni... Auto było strojone już wtedy na wyższym doładowaniu, ale były problemy z egt. Powiedział mi wtedy ze zbijamy ciśnienie do 0,6b by nie upalić motoru i że głównym problemem egt będzie zbyt ciasny wydech, bo WG dodatkowo puszczone z DP. W domu uporałem się z wysokim egt robiąc scrimera. Podniosłem doładowanie na WG i śmigał na ponad barze i nic sięnie działo. Dopiero z tydzień temu zaczęły pojawiać sie problemy z zapłonami, konsultowałem się wielokrotnie z tunerem i kazał mi sprawdzać wiele rzeczy, m.in. napięcia pod obciążeniem, wszystkie masy, układ paliwowy, cewki, świece, nawet świece smarowałem smarem do świec, ale to nic nie dawało. Czasami było ok, a czasami wywalało zapłony przy depnięciu. Gdy chciałem zrobić logi to zazwyczaj było ok i nie mogłem nawet podesłać mu logów. A teraz przypadkiem okazało się że alternator nie domagał, chyba kończą się szczotki i raz ładował a raz nie. Zregeneruje alternator i się zobaczy. Aaa i prosze mi nie pisać że wyładowałem kasę w auto do jeżdżenia a auto stoi, bo przez miesiąc zrobiłem ponad 3000km a auto może stało kilka dni jak gaz montowałem, żadnych awarii, jedynie teraz alternator... co raczej nie ma nic wspólnego z tuningiem silnika... tym bardziej ze alternator, pochodzi z 1,9tdi o nieznajomym przebiegu.
Ogólnie jestem w 100% zadowolony z Jacka pracy, w trakcie strojenia wyszło kilka kruczków o których zostałem poinformowany i po ich ogarnięciu miałem wrócić na finalne strojenie. Założę się że na jego temat wypowiadają się ludzie którzy go nie znają osobiście. A chłopak zrobił naprawdę konkretne projekty, o których internet nawet nie słyszał bo nigdzie się tym nie chwali. Nie rozumiem tylko jednego, czemu wszyscy, sorry, prawie wszyscy, takie podejście macie, od samego początku. Najpierw że zły pomysł na r36t, ze nie wyjdzie mi nic z tego i obudze sie z reka w nocniku, itp, nie chce mi sie wymieniać dalej, teraz ze auto ma 500km a nie lekko ponad 500... Tyle ma ile ma, auto nie jest maxymalnie wystrojone jeszcze i tyle w temacie. |
|
|
Fri, 05 Aug 2016 - 18:01
Post
#245
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 28 October 2012 Skąd: Tychy |
Ci co Jacka nie znaja zawsze od niego beda wiedziec lepiej. To normalne w PL. Lepiej rob tyl i ogarnij motor, doloz koksu i 700 jest do porobienia.
-------------------- Golf II 2.0 16VT BW9180 4Motion DSG on emublack
|
|
|
Fri, 05 Aug 2016 - 19:08
Post
#246
|
|
Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa |
spokojnie
mocy mysle ze do 600 mozesz dokłądać ale koniecznie haldex tuning jest ogólnie bez sensu ja np. mam czapke z 3.6 FSI gotową do założenia na R32 i to tez operacja sztuka dla sztuki -------------------- |
|
|
Sat, 06 Aug 2016 - 19:36
Post
#247
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław |
Ci co Jacka nie znaja zawsze od niego beda wiedziec lepiej. To normalne w PL. Lepiej rob tyl i ogarnij motor, doloz koksu i 700 jest do porobienia. jak to rozumieć? że Jacek robi dobrze czy że robi źle? -------------------- www.time4rally.pl
|
|
|
Sat, 06 Aug 2016 - 20:01
Post
#248
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 28 October 2012 Skąd: Tychy |
Robi dobrze. Nie mial/niedogadano szczegolow konstrukcji wiec zrobil bezpiecznie dla motoru. Znawcy z wypowiedzi odrazu by dali 3bar doladowania i zobaczyli 2000KM na jedno hamowanie.
-------------------- Golf II 2.0 16VT BW9180 4Motion DSG on emublack
|
|
|
Wed, 10 Aug 2016 - 19:35
Post
#249
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań |
Widzialem filmy z YT - albo to porządnie wysterujcie, albo zmień turbo, bo na prawdę jesli na 5tym biegu w 3,6litra pojemności zaczyna sie cokolwiek dziać przy 150km/h to wiedz, że masz na prawdę ch*jowego spoola
-------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
Wed, 10 Aug 2016 - 19:43
Post
#250
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław |
eh, a może by po prostu poczekać na finalne strojenie?
-------------------- www.time4rally.pl
|
|
|
Wed, 10 Aug 2016 - 22:18
Post
#251
|
|
Super User Dołączył: Thu, 20 December 2012 Skąd: Nasielsk |
Jesli ma byc budzetowo ja bym tu widzial Borg Warner S300SX3 ewentualnie JRspec GT3582R BB
-------------------- Daewoo Lanos C20XET ---> 249KM 329NM
Daewoo Leganza X25XE ---> 209KM 243NM |
|
|
Wed, 10 Aug 2016 - 22:44
Post
#252
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik |
Widzialem filmy z YT - albo to porządnie wysterujcie, albo zmień turbo, bo na prawdę jesli na 5tym biegu w 3,6litra pojemności zaczyna sie cokolwiek dziać przy 150km/h to wiedz, że masz na prawdę ch*jowego spoola to zalezy jakie mial obroty , jakie przelozenia. pokaz link byl podglad na doladowanie? -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
Thu, 11 Aug 2016 - 08:43
Post
#253
|
|
Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa |
Widzialem filmy z YT - albo to porządnie wysterujcie, albo zmień turbo, bo na prawdę jesli na 5tym biegu w 3,6litra pojemności zaczyna sie cokolwiek dziać przy 150km/h to wiedz, że masz na prawdę ch*jowego spoola podobno to taki sam chinczyk jak u mnie GT35/40 1.0 AR na wydechu...wiec w moim R30 wstaje całkiem sensownie, budzi sie przy 3 krpm a od 4krpm to juz jest pełen ogień - za tą cene to IMO rewelacja zwłaszcza ze kolektor mam słaby w 3.6 powinno nie byc gorzej, moze trzeba dodkosować ile sie da z dołu a nie patrzec na korby jak są kute to zniosą wszystko co ta turbina jest w stanie napompowac -------------------- |
|
|
Thu, 11 Aug 2016 - 08:55
Post
#254
|
|
Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów |
Jesli ma byc budzetowo ja bym tu widzial Borg Warner S300SX3 +1 A dokładnie na flanszy T4 z TS i dupką 0,91. -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
Thu, 11 Aug 2016 - 09:15
Post
#255
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań |
podobno to taki sam chinczyk jak u mnie GT35/40 1.0 AR na wydechu...wiec w moim R30 wstaje całkiem sensownie, budzi sie przy 3 krpm a od 4krpm to juz jest pełen ogień - za tą cene to IMO rewelacja zwłaszcza ze kolektor mam słaby w 3.6 powinno nie byc gorzej, moze trzeba dodkosować ile sie da z dołu a nie patrzec na korby jak są kute to zniosą wszystko co ta turbina jest w stanie napompowac dlatego tez wspomniałem - może to kwestia strojenia i celowego ograniczenia. -------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
Thu, 11 Aug 2016 - 09:30
Post
#256
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik |
+1 zlituj sie Mis.A dokładnie na flanszy T4 z TS i dupką 0,91. nie masz pojecia jak wstaje te turbo odnoszac sie do s300 (z tym ze logiczna sprawa s300 jest na 700konia z +) , a ja ci wytlumacze, tak samo a nawet lepiej, (cowboy ci potwierdzil). S300 byl wkladany i 3.0 2jz boost jest ponad 4 tys rpm (Banoffa znasz). Tutaj ewidentnie albo cos skopane, albo 3,6L daje mniej spalin niz 3.0 r30 ! ? Ale to juz spece od VW niech sie wypowiadaja. Macie potwierdzenia wozów innych a upieracie sie przy swoich teoriach. Ta sama turbina w 2,5L daje pełny boost 0,9 przy 4300rpm co sprawdziłem dawno temu , wiec dlaczego tutaj w 3,6L nie wstaje? 2011rok ta sama mam teraz u żony 3500rpm 3.0L - 1,3 bara 560KM 800nM ! Dziś nagram film. włoży s300sx z najmniejszą dupą to doładowanie będzie w tych samych okolicach . Idziesz w zakład? -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
Thu, 11 Aug 2016 - 09:54
Post
#257
|
|
Super User Dołączył: Thu, 12 July 2012 Skąd: Pomorze |
Nie ma co tu udowadniać, takie gt35 w 3.6l powinno wstawac błyskawicznie czy to chińczyk czy nie. Ja mogę się założyć że WG jest nieszczelne i puszcza bokiem(różne chińskie zawory przetestowaliśmy i niestety żadne nie daja rady pomimo zapewnień wielu osó. Coś mechanicznie jest skopane lub stroiciel zdjał specjalnie doładowanie bo nie wiedział o kutej korbie.
-------------------- mk2 16vt
|
|
|
Thu, 11 Aug 2016 - 09:56
Post
#258
|
|
Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów |
zlituj sie Mis. nie masz pojecia jak wstaje te turbo odnoszac sie do s300 (z tym ze logiczna sprawa s300 jest na 700konia z +) , a ja ci wytlumacze, tak samo a nawet lepiej Dziękuję, że wiesz lepiej ode mnie co stroiłem i na jakich turbosprężarkach. Teraz jestem nasycony wiedzą, teraz pozostaje mi dzwonić do ludzi i mówić każdemu jak mu powinno wstawać, pomimo, że auta są oddane z wykresami. Nie krytykuję chińczyków, większość aut na nich stroję, są lepsze niektóre, są gorsze, te z wirnikami CNC na ślizgu bez TS i dobrze spasowane miło mnie zaskakują. Widzę tu parcie na mocny wynik po przekładce napędu i do tej pojemności według mnie najlepiej nadałoby się S300SX TS z AR 0,91 w stosunku jakość/cena. Możesz się nie ze mną nie zgadzać, ale pamiętaj, że nie masz podglądu na każdą firmę/stroiciela/projekt. Gdybyś miał to wiedziałbyś chociażby jak wstaje mi S200SX przy 2800ccm. Wychodzi na to, że stroję na takich chińczykach, stroję swoje auto na Borgu i mam jakieś porównanie, więc mogę chyba chłopakowi coś polecić? Nie zawiedzie się po przesiadce z tego, co aktualnie ma, gdyby była taka szansa to nie polecałbym czegoś niepewnego nie mając z tego żadnych profitów, bo byłby to dla mnie strzał w kolano. Peace, życzę wszystkim mega wstawania! -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
Thu, 11 Aug 2016 - 10:46
Post
#259
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik |
Dziękuję, że wiesz lepiej ode mnie co stroiłem i na jakich turbosprężarkach. Teraz jestem nasycony wiedzą, teraz pozostaje mi dzwonić do ludzi i mówić każdemu jak mu powinno wstawać, pomimo, że auta są oddane z wykresami. Nie krytykuję chińczyków, większość aut na nich stroję, są lepsze niektóre, są gorsze, te z wirnikami CNC na ślizgu bez TS i dobrze spasowane miło mnie zaskakują. Widzę tu parcie na mocny wynik po przekładce napędu i do tej pojemności według mnie najlepiej nadałoby się S300SX TS z AR 0,91 w stosunku jakość/cena. Możesz się nie ze mną nie zgadzać, ale pamiętaj, że nie masz podglądu na każdą firmę/stroiciela/projekt. Gdybyś miał to wiedziałbyś chociażby jak wstaje mi S200SX przy 2800ccm. Wychodzi na to, że stroję na takich chińczykach, stroję swoje auto na Borgu i mam jakieś porównanie, więc mogę chyba chłopakowi coś polecić? Nie zawiedzie się po przesiadce z tego, co aktualnie ma, gdyby była taka szansa to nie polecałbym czegoś niepewnego nie mając z tego żadnych profitów, bo byłby to dla mnie strzał w kolano. Peace, życzę wszystkim mega wstawania! s200 ladnie wstaje w 2,8L -to mała koczka, trudno zeby nie wstala! , to juz jezdzi twoje 2,8? ale po co temat twoim s200 jak tutaj proponujesz s300sx - a to przepasc. Swoja droga zadna super technologia , dolozony cnc i tyle. Zrobil sie mega marketing na Borgi - bo sa toporne, bo daja kreski, w miare fajnie wstaja i cena nie zabija, ALE brakuje czegos pomiedzy s200 a s300. Brakuje czegos na 600. Zasugerowales S300 , masz prawo, ale co sie nie okaze ze klient kupi s300sx i bedzie dalej tak samo lipnie. -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
Thu, 11 Aug 2016 - 14:13
Post
#260
|
|
Super User Dołączył: Fri, 26 December 2008 Skąd: Płońsk |
3
4 5 Chyba o to chodziło -------------------- No Blow OFF-No Blow JOB
|
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 29 April 2024 - 01:10 |