Seat Toledo II 3.6 Turbo, 4x4 Dsg R36 turbo |
Seat Toledo II 3.6 Turbo, 4x4 Dsg R36 turbo |
Tue, 12 Jul 2016 - 19:41
Post
#201
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 28 October 2012 Skąd: Tychy |
Wytrzymuje i 600+ bez grzebania, jezeli chodzi o dyfer tyl +sprzeglo haldex.
-------------------- Golf II 2.0 16VT BW9180 4Motion DSG on emublack
|
|
|
Wspieraj forum |
Tue, 12 Jul 2016 - 19:41
Post
#
|
Dotacja |
|
|
|
Tue, 12 Jul 2016 - 22:34
Post
#202
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 15 August 2006 Skąd: POMORZE |
sporo wiecej wytrzymuję
-------------------- Usunięto komercyjną sygnaturę.
|
|
|
Tue, 12 Jul 2016 - 23:35
Post
#203
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 22 August 2006 Skąd: WKZ |
-------------------- golf mkI 4x4
golf mkII V8 audi A2 R36 polo 86C XX w budowie |
|
|
Tue, 12 Jul 2016 - 23:53
Post
#204
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 15 August 2006 Skąd: POMORZE |
mówimy o dyfrze haldexowym tylnym tak,? taki 1 generacja, z s3 golf 4
to mamy sprzety, przeciez mocne, i jak narazie to dziala i nie jęczy -------------------- Usunięto komercyjną sygnaturę.
|
|
|
Wed, 13 Jul 2016 - 07:54
Post
#205
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 16 January 2006 Skąd: Bydgoszcz |
Żeby nie było całkiem ot. Haldex wytrzymuje moce rzędu 400KM bez zajakniecia ? wytrzymuje bez problemu 2X tyle, jedynie trzeba w skrzyni poprawić fabrykę, bo ona może klęknąć, np nity na przesuwkach -------------------- Frezowanie, cięcie CNC
https://www.facebook.com/pages/STELMACH/286353431402978 |
|
|
Wed, 13 Jul 2016 - 08:39
Post
#206
|
|
Super User Dołączył: Tue, 21 January 2014 |
wytrzymuje bez problemu 2X tyle, jedynie trzeba w skrzyni poprawić fabrykę, bo ona może klęknąć, np nity na przesuwkach To mam chyba obspawane by nie oberwalo nita. Ale zastanawiam sie co z tym słynnym 4 biegiem, bo duzo osób montuje podpore 4 biegu i zastanawiam sie dobjakich mocy wytrzyma bez dokladania podpory czy wkladania mocniejszych bebechow. |
|
|
Wed, 13 Jul 2016 - 11:10
Post
#207
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 16 January 2006 Skąd: Bydgoszcz |
To mam chyba obspawane by nie oberwalo nita. Ale zastanawiam sie co z tym słynnym 4 biegiem, bo duzo osób montuje podpore 4 biegu i zastanawiam sie dobjakich mocy wytrzyma bez dokladania podpory czy wkladania mocniejszych bebechow. na pewno wałka z widełkami nie masz pospawanego, bo wałek jest stalowy a widełki to jakiś mosiężny odlew, no chyba że obspawanego masz samego nita -------------------- Frezowanie, cięcie CNC
https://www.facebook.com/pages/STELMACH/286353431402978 |
|
|
Wed, 13 Jul 2016 - 21:23
Post
#208
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 28 October 2012 Skąd: Tychy |
Widelki do poprawy, dyfer do poprawy, podpora musi byc. Podparcie walka sprzeglowego w lozysku igielkowym walu. To tylko skrot bo specjalisci jeszcze z 10 rzeczy dopisza. Odnosnie dyfra napisslem 600 + bo jak igielka to dzialaja i w 1200KM autach z ponad 1000Nm. Jak dyfer lichy i sprzeglo zmeczone nie spodziewalbym sie takich liczb. No i sprzeglo odpowiednie by sie przydalo.
-------------------- Golf II 2.0 16VT BW9180 4Motion DSG on emublack
|
|
|
Thu, 14 Jul 2016 - 19:36
Post
#209
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 24 March 2003 |
Moment obrotowy czyli moment w funcji obrotów silnika. Mysle ze to chyba rozjaśnia jak to dziala. Nie zaniżajmy poziomu tego forum takimi wywodami. Jak ktos nie rozumie to niech sobie doczyta w jakimś fachowym poradniku. W innym wypadku temat bedzie smietnikiem. A Ty czytałeś jakiś poradnik? Moment w funkcji obrotów silnika to jest właśnie moc a nie moment obrotowy (masło maślane) Sama nazwa "obrotowy" nie bierze się z funkcji obrotów silnika (czyli Twoje "czyli" legło) tylko jest związane siłą spowodowaną obrotami wokół osi (bardzo potocznie w skrócie) - https://pl.wikipedia.org/wiki/Moment_si%C5%82y Tu poczytaj chociaż trochę bo sam sobie strzeliłeś w kolano - dziwię się, że każdy przeoczył te bzdury, ale pewnie zajęci byli śmianiem się z porównania do oklepu kijem |
|
|
Thu, 14 Jul 2016 - 19:59
Post
#210
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław |
Kiepski ten tuner skoro mysli ze seryjne korby w r36 zniosa tylko 430nm przy 5 tys obrotow. a, czyli powinien pompować ile wlezie? fajnie w sumie, auto pojechało na strojenie ~400KM, okazało się, że jest kilka rzeczy do poprawki ale nie, tuner kiepski bo nie jest dowalone koksu do oporu... -------------------- www.time4rally.pl
|
|
|
Fri, 15 Jul 2016 - 14:07
Post
#211
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 28 October 2012 Skąd: Tychy |
Skonczyli byscie wywody, kolejna strona leci. Jak auto potrafi wiecej niech autor pokaze wykres po poprawach a nie byle by cos wkleić. Jezeli tuner to wystroił na tak mało bo wie że coś trzeba zrobić lepiej to chyba raczej dobry a nie kiepski. Zacznijcie wkońcu sypać tu konkretami
-------------------- Golf II 2.0 16VT BW9180 4Motion DSG on emublack
|
|
|
Fri, 15 Jul 2016 - 17:41
Post
#212
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 17 September 2010 Skąd: Płońsk |
A Ty czytałeś jakiś poradnik? Moment w funkcji obrotów silnika to jest właśnie moc a nie moment obrotowy (masło maślane) Sama nazwa "obrotowy" nie bierze się z funkcji obrotów silnika (czyli Twoje "czyli" legło) tylko jest związane siłą spowodowaną obrotami wokół osi (bardzo potocznie w skrócie) - https://pl.wikipedia.org/wiki/Moment_si%C5%82y Tu poczytaj chociaż trochę bo sam sobie strzeliłeś w kolano - dziwię się, że każdy przeoczył te bzdury, ale pewnie zajęci byli śmianiem się z porównania do oklepu kijem Moment to jest siła x ramie. Moment obrotowy to jest to co wyżej tylko w funkcji obrotów silnika Moment obrotowy x obroty to jest moc. Oczywiscie odpowiednie jednostki itp. Takze dziekuje za poradniki i radze samemu się pouczyć. Koniec ot z mojej strony ale wypadalo sprostowac... |
|
|
Fri, 15 Jul 2016 - 19:51
Post
#213
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań |
Moment obrotowy to siła razy ramie, któremu zabrano dwa stopnie swobody więc pod wpływem działania siły zacznie wykonywać ruch w okol punktu podparcia. Funkcja obrotów nie ma tu nic do rzeczy bo to jest po prostu funkcja czasu.
-------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
Fri, 15 Jul 2016 - 20:42
Post
#214
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 28 October 2012 Skąd: Tychy |
Skonczcie odpowiednie szkoly, zrobcie doktoraty z mechaniki stosowsnej lub przeczytajcie poradnik mechanika ( nie mechanika samochodowego ) potem madrujcie. I jeden i drugi cos wie i rozumie ale w slowa nie ubiera. Zapraszam na wyklady z mechaniki do mnie a w miedzyczasie dajcie zyc temu tematowi
-------------------- Golf II 2.0 16VT BW9180 4Motion DSG on emublack
|
|
|
Fri, 15 Jul 2016 - 22:18
Post
#215
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 24 March 2003 |
Moment obrotowy to siła razy ramie, któremu zabrano dwa stopnie swobody więc pod wpływem działania siły zacznie wykonywać ruch w okol punktu podparcia. Funkcja obrotów nie ma tu nic do rzeczy bo to jest po prostu funkcja czasu. Ale po tym co pisze Pawel 2005 to widac nadal nie kuma co pisze :-) Moment obrotowy to jest to co wyżej tylko w funkcji obrotów silnika Błąd! To nie ma nic wspólnego z funkcją obrotów silnika! Nazwa "obrotowy" wiąże się z ruchem obrotowym względem punktu a nie z funkcją obrotów, czy wiesz w ogóle co znaczy słowo funkcja? Zajrzyj do tego prostego linki z Wiki a może skumasz, że gadasz głupoty :-) to Ty ludzi odsyłałeś do poradnika w pierwszym poście ;-) |
|
|
Sat, 16 Jul 2016 - 14:02
Post
#216
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań |
Skonczcie odpowiednie szkoly, zrobcie doktoraty z mechaniki stosowsnej lub przeczytajcie poradnik mechanika ( nie mechanika samochodowego ) potem madrujcie. I jeden i drugi cos wie i rozumie ale w slowa nie ubiera. Zapraszam na wyklady z mechaniki do mnie a w miedzyczasie dajcie zyc temu tematowi mam nadzieję, że nie piszesz do mnie, bo tym kierowaniem na wykłady z mechaniki trochę nisko pojechałeś... -------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
Sat, 16 Jul 2016 - 18:37
Post
#217
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław |
panowie, zluzujcie trochę... albo może któryś mod to wydzieli chociaż, bo ni w pi... ni w oko to nie ma związku z tematem. wywody mogą komuś pomóc, ale na pewno nie w tym temacie
-------------------- www.time4rally.pl
|
|
|
Fri, 29 Jul 2016 - 18:20
Post
#218
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 17 September 2011 Skąd: Płock |
Auto "obmrygane" w Płocku Pozdrawiam
-------------------- E 63 S AMG
E30 318is zbudowane na Tor ;) E36 328 zbudowane na Tor ;) |
|
|
Tue, 02 Aug 2016 - 18:24
Post
#219
|
|
Super User Dołączył: Tue, 21 January 2014 |
Auto "obmrygane" w Płocku Pozdrawiam I jak? Trochę nie pisałem, ale trochę się pozmieniało: -montaż LPG (tylko do jazdy eko) -przeniesienie akumulatora do bagażnika (w celu zwolniania miesca pod maską dla parowników) -podniesienie doładowania z 0,6b na 1,2b -zrobienie scrimera (WG wpuszczony w wydech ograniczał przepływy spalin z turbo przez co rosło egt) -Powiększenie dziury w zderzaku na rzecz lepszego chłodzenia (docelowo będzie zderzak z cupry R) -nowy duży wentylator, co prawda zamiennik, ale wkurzały mnie padające co chwile używane orginały. A tu moja mama po jeździe na fotelu pasażera czarnego Tu kilka fotek z VW MANIA, kto był ten widział seata No i to na co wszyscy czekali- WYKRES Auto hamowane na doładowaniu ok 1bar (aktualnie jeżdżę na ok 1,2b) Autem zrobiłem już 3000km a minął dopiero miesiąc, sprawdza się idealnie jako daily car |
|
|
Tue, 02 Aug 2016 - 18:50
Post
#220
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań |
hmm,ogólna cyfra spoko, ale moim zdaniem mega kiepsko wstaje to turbo jak na 3,6litra...oby po prostu tanio i długo jeździło. A poza tym brakuje temu autu porządnej felgi - ta seryjna 16tka wyglada ciut biednie
-------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 29 April 2024 - 02:20 |