Shoutbox 0 nowych PW 


41 Stron V  « < 7 8 9 10 11 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Seat Toledo II 3.6 Turbo, 4x4 Dsg R36 turbo
rennen
post Thu, 07 Jul 2016 - 21:17
Post #161


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: Faaker See ;)





CYTAT(Fiodor @ Thu, 07 Jul 2016 - 16:58) *
przecież silnik dostaje bardziej na wysokich obrotach chociażby z powody większego doładowania


Kompletna nieprawda. Z punktu widzenia akademickiego dostaje najbardziej po dupie jak próbujemy jechać na maksa ekonomicznie z pełnym bagażnikiem i 2 karkami na tylnej kanapie wink.gif albo butować z przyczepą na 6 biegu, to jest dużo większe obciążenie niż kręcenie każdego biegu do odcinki na pusto.


--------------------
'93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 07 Jul 2016 - 21:17
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Fawor
post Thu, 07 Jul 2016 - 21:42
Post #162


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





CYTAT(Master86 @ Thu, 07 Jul 2016 - 21:13) *
A wszystko przez fakt że zakładając że jest ten sam moment np przy 2000 obr i 4000 obr, to w przypadku 4 tyś obr obciążenie korbowodów rozkłada się na 2 razy więcej cykli...

haha, łał. Nic się na silniku nie rozkłada tylko jest przez niego generowane! W każdym cyklu. Inaczej podczas pomiaru byloby go po prostu dwa razy mniej smile.gif Przemysl jeszcze raz co napisales..





--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Thu, 07 Jul 2016 - 22:12
Post #163


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





CYTAT(Fawor @ Thu, 07 Jul 2016 - 21:42) *
haha, łał. Nic się na silniku nie rozkłada tylko jest przez niego generowane! W każdym cyklu. Inaczej podczas pomiaru byloby go po prostu dwa razy mniej smile.gif Przemysl jeszcze raz co napisales..


moze zle to ujal master, ale chyba troche ma racji, ale nie filizofujac , nm z dolu zabija wszystko a na górze tez zabiją biggrin.gif


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
strus
post Thu, 07 Jul 2016 - 23:29
Post #164


Super User
Dołączył: Thu, 20 December 2012
Skąd: Nasielsk





Troche z innej beczki, beda wieksze kola i konkretniejszy hamulec czy zostaje sleeper?


--------------------
Daewoo Lanos C20XET ---> 249KM 329NM
Daewoo Leganza X25XE ---> 209KM 243NM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kkkacper
post Thu, 07 Jul 2016 - 23:38
Post #165


Forum Killer
Dołączył: Fri, 31 December 2010
Skąd: pomorskie





no i wpadl Fawor w temat i znow sie zaczyna.. hahah..

tak, tak -> sorry za OT!

P.S. Gratki Jacek, przyznaje, ze sam nie wierzylem do konca, ze to wyjedzie wink.gif


--------------------
Szukasz wtrysków? Zapraszam ;)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jacek6804
post Fri, 08 Jul 2016 - 00:23
Post #166


Super User
Dołączył: Tue, 21 January 2014





Wszystkim dzięki za gratki, ale nie ma.czego biggrin.gif

Ktoś pytał o hamulec i koło, najpierw zrobię napęd na tył i razem pewnie hebel i koło, bo raczej koło nie zostanie w 5x100 po zmianie hamulca.
Ma ktos dostęp do preszpanu? Bo zrobiłem uszczelkę pod ssący z korka 4mm i wydmuchalo i chcę z preszpanu teraz dorobić.
Poza tym, ciągle jeżdżę i żadnych problemów narazie nie ma z.autem smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BartekSz
post Fri, 08 Jul 2016 - 08:41
Post #167


Forum Killer
Dołączył: Mon, 10 October 2005
Skąd: Kraków/Łódź/Tarnów/Dębica





preszpan...>> klik < <
Go to the top of the page
 
+Quote Post
OMEGA
post Fri, 08 Jul 2016 - 09:47
Post #168


User
Dołączył: Sat, 10 January 2009





A coś takiego?


--------------------
[URL=http://imageshack.us/photo/my-images/4/southparkturbo.jpg[/IMG][/URL]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pan. B
post Fri, 08 Jul 2016 - 10:38
Post #169


Forum Homee
Dołączył: Tue, 05 May 2009
Skąd: Nowa Huta





Nie chcesz teflonu zamiast tego preszpanu?
Ptfe ma dużo lepsze właściwości. Cenowo też nie ma tragedii, i jest dostępny w arkuszach na allegroszu.


--------------------
BMW...freude am fahren...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kkkacper
post Fri, 08 Jul 2016 - 12:47
Post #170


Forum Killer
Dołączył: Fri, 31 December 2010
Skąd: pomorskie





my korzystamy z czegos podobnego jak wrzucil OMEGA i daje rade, mialem Ci wlasnie o tym pisac.. wink.gif


--------------------
Szukasz wtrysków? Zapraszam ;)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TWISTER
post Fri, 08 Jul 2016 - 19:47
Post #171


Frequent User
Dołączył: Sun, 21 September 2003
Skąd: Tarnowskie Góry





w szukajce trzeba wpisać klingielit jak coś żeby to znaleźć


--------------------
_Szkoła Nauki Jazdy Tarnowskie Góry, Bytom
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Fri, 08 Jul 2016 - 21:55
Post #172


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





CYTAT(k64 @ Thu, 07 Jul 2016 - 23:12) *
moze zle to ujal master, ale chyba troche ma racji, ale nie filizofujac , nm z dolu zabija wszystko a na górze tez zabiją biggrin.gif

ma rację o tyle, ze przy 4k masz krótszy czas pobytu korby w newralgicznym punkcie największego wychylenia, w którym jest najbardziej podatny na siłę, która moze go wygiąć. Ale nie ma to nic wspolnego z rozkładem momentu na silniku smile.gif Jeśli wykres jest płaski, to w 2k masz tyle samo na cykl, ile przy 4k - ale krócej.

Kacper - nie trolluj tylko gadaj technicznie, jak coś Ci sie nie zgadza.


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Porszak
post Sat, 09 Jul 2016 - 02:00
Post #173


Forum Homee
Dołączył: Thu, 22 January 2004
Skąd: bełchatów





sam "teflon" jest za miekki troche i osiada, wypada to potem dociagac. i generalnie jak nie walczysz o kazdy KM to ja bym sie nie bawil tylko robił metalowe uszczelki pod kolektor. ewentualnie z tworzywa, ale twardszego niz "teflon"


--------------------
„Dokładnie wiadomo, kiedy ludzie zaczęli się ścigać: gdy tylko zbudowali drugi samochód.”
-by Richard Petty NASCAR racedriver

corsa c16xe N/A 176KM/187Nm powered by corsasport.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
addam24
post Sat, 09 Jul 2016 - 17:56
Post #174


Forum Killer
Dołączył: Sat, 12 June 2010





CYTAT(Fawor @ Fri, 08 Jul 2016 - 21:55) *
ma rację o tyle, ze przy 4k masz krótszy czas pobytu korby w newralgicznym punkcie największego wychylenia, w którym jest najbardziej podatny na siłę, która moze go wygiąć. Ale nie ma to nic wspolnego z rozkładem momentu na silniku smile.gif Jeśli wykres jest płaski, to w 2k masz tyle samo na cykl, ile przy 4k - ale krócej.

Kacper - nie trolluj tylko gadaj technicznie, jak coś Ci sie nie zgadza.

Ale tak na logikę. Przykladowo przy 2 tys obrotów w suwie pracy na korbe działa jakas siła. I przy 4 tys obrotów działa też taka sama siła. To przy 4 tys obrotów musi wystepowac większy moment obrotowy.Bo jak?Działa ta sama siła przy 4 a jest generowana dużo częściej- i moment obrotowy się nie zwieksza?Jakby ktoś wzial kij i zacząłby cie nap........ po łbie z siłą przykładowo 20kg i czestotliwoscia co 10 sekund a później zwiększyły częstotliwość do 5 sekund,uderzając nadal z siłą 20kg-to kiedy byś wcześniej padł?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kompot
post Sat, 09 Jul 2016 - 18:40
Post #175


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 17 February 2005





CYTAT(addam24 @ Sat, 09 Jul 2016 - 16:56) *
Ale tak na logikę. Przykladowo przy 2 tys obrotów w suwie pracy na korbe działa jakas siła. I przy 4 tys obrotów działa też taka sama siła. To przy 4 tys obrotów musi wystepowac większy moment obrotowy.Bo jak?Działa ta sama siła przy 4 a jest generowana dużo częściej- i moment obrotowy się nie zwieksza?Jakby ktoś wzial kij i zacząłby cie nap........ po łbie z siłą przykładowo 20kg i czestotliwoscia co 10 sekund a później zwiększyły częstotliwość do 5 sekund,uderzając nadal z siłą 20kg-to kiedy byś wcześniej padł?

Brawo, właśnie odkryłeś różnicę między momentem obrotowym i mocą!


--------------------
E90 330d LCI
BTG 9:49 (IS200)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jacek6804
post Sat, 09 Jul 2016 - 19:32
Post #176


Super User
Dołączył: Tue, 21 January 2014





Dobra, starczy OT smile.gif Może ktoś mi zmienić nazwę tematu na Seat Toledo II 3.6 Turbo?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Joker
post Sat, 09 Jul 2016 - 19:51
Post #177


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 24 March 2003





CYTAT(addam24 @ Sat, 09 Jul 2016 - 17:56) *
Ale tak na logikę. Przykladowo przy 2 tys obrotów w suwie pracy na korbe działa jakas siła. I przy 4 tys obrotów działa też taka sama siła. To przy 4 tys obrotów musi wystepowac większy moment obrotowy.Bo jak?Działa ta sama siła przy 4 a jest generowana dużo częściej- i moment obrotowy się nie zwieksza?Jakby ktoś wzial kij i zacząłby cie nap........ po łbie z siłą przykładowo 20kg i czestotliwoscia co 10 sekund a później zwiększyły częstotliwość do 5 sekund,uderzając nadal z siłą 20kg-to kiedy byś wcześniej padł?


W drugą stronę to działa, weź ten kij podeprzyj z dwóch stron na końcach. Stań nogą na sekundę zacznie się uginać do granicy wytrzymałości , stań na dłużej to pęknie wpół.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pawel-2005
post Sun, 10 Jul 2016 - 00:03
Post #178


Forum Killer
Dołączył: Fri, 17 September 2010
Skąd: Płońsk





Moment obrotowy czyli moment w funcji obrotów silnika.
Mysle ze to chyba rozjaśnia jak to dziala.
Nie zaniżajmy poziomu tego forum takimi wywodami. Jak ktos nie rozumie to niech sobie doczyta w jakimś fachowym poradniku. W innym wypadku temat bedzie smietnikiem.
Co do uszczelki to ebonit daje rade...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rennen
post Sun, 10 Jul 2016 - 02:27
Post #179


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: Faaker See ;)





CYTAT(addam24 @ Sat, 09 Jul 2016 - 17:56) *
Jakby ktoś wzial kij i zacząłby cie nap........ po łbie z siłą przykładowo 20kg i czestotliwoscia co 10 sekund a później zwiększyły częstotliwość do 5 sekund,uderzając nadal z siłą 20kg-to kiedy byś wcześniej padł?


To jest definitywnie jedna z bardziej przełomowych teorii jakie przeczytałem przez 14 lat przeglądania forum. Może przeczytaj chociaż książke od fizyki do gimnazjum zanim podzielisz się kolejną porcją tych złotych myśli o "nap... kijami", albo chociaż daj je w temacie z dowcipami. Tu lepiej niech zostaną posty o toledo, prosimy o wyścig z rolki z jakimś amg albo porsche biggrin.gif


--------------------
'93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DOHC
post Sun, 10 Jul 2016 - 02:48
Post #180


Forum Homee
Dołączył: Thu, 12 January 2006
Skąd: Pionki/Warszawa





CYTAT(rennen @ Sun, 10 Jul 2016 - 02:27) *
To jest definitywnie jedna z bardziej przełomowych teorii jakie przeczytałem przez 14 lat przeglądania forum. Może przeczytaj chociaż książke od fizyki do gimnazjum zanim podzielisz się kolejną porcją tych złotych myśli o "nap... kijami", albo chociaż daj je w temacie z dowcipami. Tu lepiej niech zostaną posty o toledo, prosimy o wyścig z rolki z jakimś amg albo porsche biggrin.gif


Pisz co chcesz ale ja się uśmiałem laugh.gif, nie mów że nie parsknąłeś?

Pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post

41 Stron V  « < 7 8 9 10 11 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Monday, 29 April 2024 - 04:07