Seat Toledo II 3.6 Turbo, 4x4 Dsg R36 turbo |
Seat Toledo II 3.6 Turbo, 4x4 Dsg R36 turbo |
Thu, 07 Jul 2016 - 21:17
Post
#161
|
|
I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: Faaker See ;) |
przecież silnik dostaje bardziej na wysokich obrotach chociażby z powody większego doładowania Kompletna nieprawda. Z punktu widzenia akademickiego dostaje najbardziej po dupie jak próbujemy jechać na maksa ekonomicznie z pełnym bagażnikiem i 2 karkami na tylnej kanapie albo butować z przyczepą na 6 biegu, to jest dużo większe obciążenie niż kręcenie każdego biegu do odcinki na pusto. -------------------- '93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8 |
|
|
Wspieraj forum |
Thu, 07 Jul 2016 - 21:17
Post
#
|
Dotacja |
|
|
|
Thu, 07 Jul 2016 - 21:42
Post
#162
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań |
A wszystko przez fakt że zakładając że jest ten sam moment np przy 2000 obr i 4000 obr, to w przypadku 4 tyś obr obciążenie korbowodów rozkłada się na 2 razy więcej cykli... haha, łał. Nic się na silniku nie rozkłada tylko jest przez niego generowane! W każdym cyklu. Inaczej podczas pomiaru byloby go po prostu dwa razy mniej Przemysl jeszcze raz co napisales.. -------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
Thu, 07 Jul 2016 - 22:12
Post
#163
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik |
haha, łał. Nic się na silniku nie rozkłada tylko jest przez niego generowane! W każdym cyklu. Inaczej podczas pomiaru byloby go po prostu dwa razy mniej Przemysl jeszcze raz co napisales.. moze zle to ujal master, ale chyba troche ma racji, ale nie filizofujac , nm z dolu zabija wszystko a na górze tez zabiją -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
Thu, 07 Jul 2016 - 23:29
Post
#164
|
|
Super User Dołączył: Thu, 20 December 2012 Skąd: Nasielsk |
Troche z innej beczki, beda wieksze kola i konkretniejszy hamulec czy zostaje sleeper?
-------------------- Daewoo Lanos C20XET ---> 249KM 329NM
Daewoo Leganza X25XE ---> 209KM 243NM |
|
|
Thu, 07 Jul 2016 - 23:38
Post
#165
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 31 December 2010 Skąd: pomorskie |
no i wpadl Fawor w temat i znow sie zaczyna.. hahah..
tak, tak -> sorry za OT! P.S. Gratki Jacek, przyznaje, ze sam nie wierzylem do konca, ze to wyjedzie -------------------- Szukasz wtrysków? Zapraszam ;)
|
|
|
Fri, 08 Jul 2016 - 00:23
Post
#166
|
|
Super User Dołączył: Tue, 21 January 2014 |
Wszystkim dzięki za gratki, ale nie ma.czego
Ktoś pytał o hamulec i koło, najpierw zrobię napęd na tył i razem pewnie hebel i koło, bo raczej koło nie zostanie w 5x100 po zmianie hamulca. Ma ktos dostęp do preszpanu? Bo zrobiłem uszczelkę pod ssący z korka 4mm i wydmuchalo i chcę z preszpanu teraz dorobić. Poza tym, ciągle jeżdżę i żadnych problemów narazie nie ma z.autem |
|
|
Fri, 08 Jul 2016 - 08:41
Post
#167
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 10 October 2005 Skąd: Kraków/Łódź/Tarnów/Dębica |
preszpan...>> klik < <
|
|
|
Fri, 08 Jul 2016 - 09:47
Post
#168
|
|
User Dołączył: Sat, 10 January 2009 |
A coś takiego?
-------------------- [URL=http://imageshack.us/photo/my-images/4/southparkturbo.jpg[/IMG][/URL]
|
|
|
Fri, 08 Jul 2016 - 10:38
Post
#169
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 05 May 2009 Skąd: Nowa Huta |
Nie chcesz teflonu zamiast tego preszpanu?
Ptfe ma dużo lepsze właściwości. Cenowo też nie ma tragedii, i jest dostępny w arkuszach na allegroszu. -------------------- BMW...freude am fahren...
|
|
|
Fri, 08 Jul 2016 - 12:47
Post
#170
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 31 December 2010 Skąd: pomorskie |
my korzystamy z czegos podobnego jak wrzucil OMEGA i daje rade, mialem Ci wlasnie o tym pisac..
-------------------- Szukasz wtrysków? Zapraszam ;)
|
|
|
Fri, 08 Jul 2016 - 19:47
Post
#171
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 21 September 2003 Skąd: Tarnowskie Góry |
w szukajce trzeba wpisać klingielit jak coś żeby to znaleźć
-------------------- _Szkoła Nauki Jazdy Tarnowskie Góry, Bytom
|
|
|
Fri, 08 Jul 2016 - 21:55
Post
#172
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań |
moze zle to ujal master, ale chyba troche ma racji, ale nie filizofujac , nm z dolu zabija wszystko a na górze tez zabiją ma rację o tyle, ze przy 4k masz krótszy czas pobytu korby w newralgicznym punkcie największego wychylenia, w którym jest najbardziej podatny na siłę, która moze go wygiąć. Ale nie ma to nic wspolnego z rozkładem momentu na silniku Jeśli wykres jest płaski, to w 2k masz tyle samo na cykl, ile przy 4k - ale krócej. Kacper - nie trolluj tylko gadaj technicznie, jak coś Ci sie nie zgadza. -------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
Sat, 09 Jul 2016 - 02:00
Post
#173
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 22 January 2004 Skąd: bełchatów |
sam "teflon" jest za miekki troche i osiada, wypada to potem dociagac. i generalnie jak nie walczysz o kazdy KM to ja bym sie nie bawil tylko robił metalowe uszczelki pod kolektor. ewentualnie z tworzywa, ale twardszego niz "teflon"
-------------------- „Dokładnie wiadomo, kiedy ludzie zaczęli się ścigać: gdy tylko zbudowali drugi samochód.”
-by Richard Petty NASCAR racedriver corsa c16xe N/A 176KM/187Nm powered by corsasport.pl |
|
|
Sat, 09 Jul 2016 - 17:56
Post
#174
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 12 June 2010 |
ma rację o tyle, ze przy 4k masz krótszy czas pobytu korby w newralgicznym punkcie największego wychylenia, w którym jest najbardziej podatny na siłę, która moze go wygiąć. Ale nie ma to nic wspolnego z rozkładem momentu na silniku Jeśli wykres jest płaski, to w 2k masz tyle samo na cykl, ile przy 4k - ale krócej. Kacper - nie trolluj tylko gadaj technicznie, jak coś Ci sie nie zgadza. Ale tak na logikę. Przykladowo przy 2 tys obrotów w suwie pracy na korbe działa jakas siła. I przy 4 tys obrotów działa też taka sama siła. To przy 4 tys obrotów musi wystepowac większy moment obrotowy.Bo jak?Działa ta sama siła przy 4 a jest generowana dużo częściej- i moment obrotowy się nie zwieksza?Jakby ktoś wzial kij i zacząłby cie nap........ po łbie z siłą przykładowo 20kg i czestotliwoscia co 10 sekund a później zwiększyły częstotliwość do 5 sekund,uderzając nadal z siłą 20kg-to kiedy byś wcześniej padł? |
|
|
Sat, 09 Jul 2016 - 18:40
Post
#175
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 17 February 2005 |
Ale tak na logikę. Przykladowo przy 2 tys obrotów w suwie pracy na korbe działa jakas siła. I przy 4 tys obrotów działa też taka sama siła. To przy 4 tys obrotów musi wystepowac większy moment obrotowy.Bo jak?Działa ta sama siła przy 4 a jest generowana dużo częściej- i moment obrotowy się nie zwieksza?Jakby ktoś wzial kij i zacząłby cie nap........ po łbie z siłą przykładowo 20kg i czestotliwoscia co 10 sekund a później zwiększyły częstotliwość do 5 sekund,uderzając nadal z siłą 20kg-to kiedy byś wcześniej padł? Brawo, właśnie odkryłeś różnicę między momentem obrotowym i mocą! -------------------- E90 330d LCI
BTG 9:49 (IS200) |
|
|
Sat, 09 Jul 2016 - 19:32
Post
#176
|
|
Super User Dołączył: Tue, 21 January 2014 |
Dobra, starczy OT Może ktoś mi zmienić nazwę tematu na Seat Toledo II 3.6 Turbo?
|
|
|
Sat, 09 Jul 2016 - 19:51
Post
#177
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 24 March 2003 |
Ale tak na logikę. Przykladowo przy 2 tys obrotów w suwie pracy na korbe działa jakas siła. I przy 4 tys obrotów działa też taka sama siła. To przy 4 tys obrotów musi wystepowac większy moment obrotowy.Bo jak?Działa ta sama siła przy 4 a jest generowana dużo częściej- i moment obrotowy się nie zwieksza?Jakby ktoś wzial kij i zacząłby cie nap........ po łbie z siłą przykładowo 20kg i czestotliwoscia co 10 sekund a później zwiększyły częstotliwość do 5 sekund,uderzając nadal z siłą 20kg-to kiedy byś wcześniej padł? W drugą stronę to działa, weź ten kij podeprzyj z dwóch stron na końcach. Stań nogą na sekundę zacznie się uginać do granicy wytrzymałości , stań na dłużej to pęknie wpół. |
|
|
Sun, 10 Jul 2016 - 00:03
Post
#178
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 17 September 2010 Skąd: Płońsk |
Moment obrotowy czyli moment w funcji obrotów silnika.
Mysle ze to chyba rozjaśnia jak to dziala. Nie zaniżajmy poziomu tego forum takimi wywodami. Jak ktos nie rozumie to niech sobie doczyta w jakimś fachowym poradniku. W innym wypadku temat bedzie smietnikiem. Co do uszczelki to ebonit daje rade... |
|
|
Sun, 10 Jul 2016 - 02:27
Post
#179
|
|
I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: Faaker See ;) |
Jakby ktoś wzial kij i zacząłby cie nap........ po łbie z siłą przykładowo 20kg i czestotliwoscia co 10 sekund a później zwiększyły częstotliwość do 5 sekund,uderzając nadal z siłą 20kg-to kiedy byś wcześniej padł? To jest definitywnie jedna z bardziej przełomowych teorii jakie przeczytałem przez 14 lat przeglądania forum. Może przeczytaj chociaż książke od fizyki do gimnazjum zanim podzielisz się kolejną porcją tych złotych myśli o "nap... kijami", albo chociaż daj je w temacie z dowcipami. Tu lepiej niech zostaną posty o toledo, prosimy o wyścig z rolki z jakimś amg albo porsche -------------------- '93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8 |
|
|
Sun, 10 Jul 2016 - 02:48
Post
#180
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 12 January 2006 Skąd: Pionki/Warszawa |
To jest definitywnie jedna z bardziej przełomowych teorii jakie przeczytałem przez 14 lat przeglądania forum. Może przeczytaj chociaż książke od fizyki do gimnazjum zanim podzielisz się kolejną porcją tych złotych myśli o "nap... kijami", albo chociaż daj je w temacie z dowcipami. Tu lepiej niech zostaną posty o toledo, prosimy o wyścig z rolki z jakimś amg albo porsche Pisz co chcesz ale ja się uśmiałem , nie mów że nie parsknąłeś? Pozdrawiam |
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 29 April 2024 - 04:07 |