Shoutbox 0 nowych PW 


41 Stron V  « < 6 7 8 9 10 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Seat Toledo II 3.6 Turbo, 4x4 Dsg R36 turbo
spychu
post Tue, 05 Jul 2016 - 06:49
Post #141


Frequent User
Dołączył: Sat, 17 March 2007
Skąd: Łódź





Opis mega, ogromny szacun za wlozona wlasna prace, projekt petarda.

Ciekaw jestem jak ta chlodnica oleju z japonskiego 1.3 wink.gif bedzie sie tutaj sprawowala, tez chcialem ja wkladac do siebie ale wymiarami nie powala i raczej jej wydajnosc jest na dosc przecietnym poziomie, sluzy ona do chlodzenia oleju w skrzyni i auto z ktorego pochodzi ma je dwie.

Daj info jakie temperatury olej Ci na niej trzyma.


--------------------
Ibiza Cupra 1.8T by CompSport
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 05 Jul 2016 - 06:49
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
lightman
post Tue, 05 Jul 2016 - 08:55
Post #142


Forum Killer
Dołączył: Sun, 03 December 2006
Skąd: łódzkie





Jestem trochę na forum i powiem Ci że jest to jeden z najlepiej obfotografowanych projektów. Widać pasje i samozaparcie.Gratulacje auta no i potomka rzecz jasna wink.gif
Co do rzeczy na które zwróciłem uwagę to co za śruby w stopkach korbowodów czemu nie sprawdzone ARP2000? domyślam sie że już je dostałeś w komplecie ale lipa by była gdyby jednak puściły a takie rzeczy zdarzały się w podobnych przypadkach
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jacek6804
post Tue, 05 Jul 2016 - 09:38
Post #143


Super User
Dołączył: Tue, 21 January 2014





Chłodnica nie jest wcale taka mała jak by sie wydawało, a nawet mi sie wydaje ze jest spora, i gruba. Dodatkowo mogę założyć chwytak powietrza z tdi ktory kieruje powietrze na maly IC, a ja mam w tym samym miejscu chłodnice oleju co tdi IC smile.gif Opcjonalnie mogę dołożyć jeszcze jedną chłodnice na lewą stronę, bo miejsce mam smile.gif Ale narazie nie widze potrzeby. Olej ma srednio o 5stopni wiecej niz ciecz, a max temp jaka złapał to 120stopni przy ostrej jeździe po miescie w temperaturze ponad 30 stopni
Odnosnie srub, to zgadza sie, były w zestawie a.nie chciałem iść juz w dodatkowe koszta. Legenta głosi ze arp2000 mają też twardość grade8??ohmy.gif I że placi sie tylko za markę. Ale mniejsza o to, nie znam siebze tak powiem biggrin.gif przy tych moich 500KM 600Nm ktore chcę finalnie powinno wszystko dac rade, a znam projekty o większych mocach co latają na seryjnym dole i wszystko gra,a tu korba kuta ibsruby grade8 smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
leonARL
post Tue, 05 Jul 2016 - 10:52
Post #144


User
Dołączył: Sun, 14 April 2013





Dużo trzeba przerabiać do napędu na 4 koła ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Tue, 05 Jul 2016 - 11:30
Post #145


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





ja jedynie przyczepiłbym się do trąbek, bo moim zdaniem to przetłoczenie na wlotach nie jest wykonane tak, aby ułatwiać laminarny zasys powietrza dookoła nich...zrobiłeś po prostu takie dziwne przetłoczenie - rozszerzenie, a nie kołnierz



--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Tue, 05 Jul 2016 - 18:12
Post #146


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





w R36 są róznej długości kanały w kolektorze, wiem jak w 3.6 FSI, chyba tez
w R32 tylko chyba 250KM ... nie pamietam jak to jest z ta korekcją

te trąbki jakies niezgodne z wzorcem troche ale mysle ze z turbo ujdzie jakoś wink.gif
masz chłopie zaparcie i musisz kochac tego seata

gratulacje za prawie ukonczenie turbo 3.6
niestety tanie silniki z allegro z wyrwanymi łapami to jest jednak mina ;(


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
siewcu
post Tue, 05 Jul 2016 - 19:05
Post #147


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 04 December 2007
Skąd: Wrocław





świetny dowód na to, że tuning musi być kosmicznie drogi... świetnie to wyszło, kiedy finalne strojenie? zajechałbym do Jacka pooglądać, bo całość naprawdę robi wrażenie....


--------------------
www.time4rally.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jacek6804
post Tue, 05 Jul 2016 - 23:24
Post #148


Super User
Dołączył: Tue, 21 January 2014





CYTAT(siewcu @ Tue, 05 Jul 2016 - 19:05) *
świetny dowód na to, że tuning musi być kosmicznie drogi... świetnie to wyszło, kiedy finalne strojenie? zajechałbym do Jacka pooglądać, bo całość naprawdę robi wrażenie....


W tym roku będę jeszcze na korekcie w Wrocku więc zapraszam na oględziny wink.gif



Gdyby to było N/A to bardziej bym przykładał uwagę do trąbek. Ogólnie tuner powiedział że kolektor nawet równo pompuje, więc jest git smile.gif
Kilka filmików
https://www.youtube.com/watch?v=48EJx0bK1aI
https://www.youtube.com/watch?v=wBMaqAPgrIo

https://youtu.be/ZFxkT2qXqrk?t=34m41s

Ogólnie ze strojeniem był taki temat że dałem tunerowi 3 dni na ogarnięcie tego, bo auto potrzebne było na zlot. Jacek Jakimów z Wrocławia SUPER ogarnia temat, kilka osób mi odradzało, nie wiem czemu, bo ja nie żałuję i polecę każdemu! A przy strojeniu było do ogarnięcia sporo:
-silnik 3,6 fis przerobiony na wtrysk pośredni z wtryskami 6x 850cc
-sterownik z wolnossącego 2,8 BDE
-dołożenie mapsensora
-wywalenie przepływomierza (chciałem się go pozbyć od razu by w przyszłości nie przeszkadzał mi w podnoszeniu mocy)
-ogarnięcie wszystkiego by nie było żadnych błędów.
-coś grzebał w kontroli trakcji by była mniej czuła na poślizg kół przy przyspieszaniu
i ogólnie wszystko musiało w aucie działać w 100% czyli klima, tempomat, trakcja, komputer pokładowy itp itd.
No i się UDAŁO
jedyny myk był z rosnącym egt od 0,8b czego przyczyną jest na 99% środkowy wydech który konkretnie zwęża średnicę, bo ma przetłoczenia wygłuszające.
No i dałem dupy z tym że wymieniłem Jackowi wszystkie mody jakie są w silniku, ale zapomiałem mu powiedzieć że w silniku siedzi kuta korba. No i stroił go tak by nie obciążać silnika i nie dołożył mu Nm z dołu tylko na górze. Ale ogarnę teraz wydech, pojeżdżę trochę, przerobię jeszcze sprzęgło, bo mam nową wizję by wytrzymało jeszcze więcej i wtedy jadę na korektę smile.gif
i finalnie chce 500KM/600Nm w ośce. A w zimę dołożyć napęd, a co na wiosnę będę dłubał jeszcze nie wiem, ale na pewno coś będzie smile.gif

Przy okazji spytam, ma ktoś może na handel kocyk pasujący na moje turbo?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Winni
post Wed, 06 Jul 2016 - 00:35
Post #149


Super User
Dołączył: Tue, 23 June 2015





Gratki projektu, fajnie chodzi na filmiku, 4x4 naprawdę konieczne bo tak to trakcji szukać trzeba ze świeczką tongue.gif

Tak jak na początku pisałem nie można dać się zniechęcić hejtom, bo jak się chce to się da wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Wed, 06 Jul 2016 - 06:22
Post #150


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(Jacek6804 @ Tue, 05 Jul 2016 - 23:24) *
Przy okazji spytam, ma ktoś może na handel kocyk pasujący na moje turbo?


Michał
sprzedawca modnie_wygodnie na allegro
http://allegro.pl/oslona-kocyk-koc-termoiz...6301738978.html
ja mam na swoim GT35/40 i polecam


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
strus
post Wed, 06 Jul 2016 - 20:28
Post #151


Super User
Dołączył: Thu, 20 December 2012
Skąd: Nasielsk





Zastanawiam sie tylko czy 3" to nie troche malo na DP w takim turbo.


--------------------
Daewoo Lanos C20XET ---> 249KM 329NM
Daewoo Leganza X25XE ---> 209KM 243NM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Joe89
post Wed, 06 Jul 2016 - 20:53
Post #152


Super User
Dołączył: Sat, 19 June 2010
Skąd: PL





3" wystarczą do 800km


--------------------
JZA80
Go to the top of the page
 
+Quote Post
barott
post Wed, 06 Jul 2016 - 22:16
Post #153


Super User
Dołączył: Thu, 12 July 2012
Skąd: Pomorze





3" nie wystarczą na 800 koni. Przepchną ledwo 700.


--------------------
mk2 16vt
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hz10
post Wed, 06 Jul 2016 - 22:47
Post #154


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 18 December 2006
Skąd: TST





co steruje zmiennymi fazami?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
strus
post Thu, 07 Jul 2016 - 07:11
Post #155


Super User
Dołączył: Thu, 20 December 2012
Skąd: Nasielsk





3" wydech moze i wystarczy na 700-800KM ale poczatek gdzie temperatura jest wieksza mysle ze 89mm powinien byc i dopiero dalej 3"


--------------------
Daewoo Lanos C20XET ---> 249KM 329NM
Daewoo Leganza X25XE ---> 209KM 243NM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mirage
post Thu, 07 Jul 2016 - 07:32
Post #156


Forum Killer
Dołączył: Wed, 31 December 2008
Skąd: MIRAGE





CYTAT(Jacek6804 @ Tue, 05 Jul 2016 - 23:24) *
W tym roku będę jeszcze na korekcie w Wrocku więc zapraszam na oględziny wink.gif



Gdyby to było N/A to bardziej bym przykładał uwagę do trąbek. Ogólnie tuner powiedział że kolektor nawet równo pompuje, więc jest git smile.gif
Kilka filmików
https://www.youtube.com/watch?v=48EJx0bK1aI
https://www.youtube.com/watch?v=wBMaqAPgrIo

https://youtu.be/ZFxkT2qXqrk?t=34m41s


Przydałby się jeszcze jakiś dobry kapeć. Pomimo, że ośka to da się tym w miarę szybko wystartować na dobrej i szerokiej gumie.


--------------------
Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Thu, 07 Jul 2016 - 09:45
Post #157


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





CYTAT(barott @ Wed, 06 Jul 2016 - 22:16) *
3" nie wystarczą na 800 koni. Przepchną ledwo 700.


potwierdzam i to nawet nie.



--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fiodor
post Thu, 07 Jul 2016 - 16:58
Post #158


Super User
Dołączył: Mon, 17 September 2012





CYTAT(Jacek6804 @ Tue, 05 Jul 2016 - 23:24) *
No i stroił go tak by nie obciążać silnika i nie dołożył mu Nm z dołu tylko na górze.

przecież silnik dostaje bardziej na wysokich obrotach chociażby z powody większego doładowania


--------------------
ibiza ALH 305/544
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pietrek.L
post Thu, 07 Jul 2016 - 17:51
Post #159


Forum Killer
Dołączył: Sun, 08 July 2012
Skąd: Mordor (W-ch) / Opole





CYTAT(Fiodor @ Thu, 07 Jul 2016 - 16:58) *
przecież silnik dostaje bardziej na wysokich obrotach chociażby z powody większego doładowania

Właśnie nie, duży moment obrotowy przy niskich obrotach łamie korbowody.


--------------------
Viki`B powered by y/z16xe (ruda tańczy jak szalona :D )
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Master86
post Thu, 07 Jul 2016 - 20:13
Post #160


Frequent User
Dołączył: Thu, 16 December 2010
Skąd: Imielin





CYTAT(Pietrek.L @ Thu, 07 Jul 2016 - 18:51) *
Właśnie nie, duży moment obrotowy przy niskich obrotach łamie korbowody.


A wszystko przez fakt że zakładając że jest ten sam moment np przy 2000 obr i 4000 obr, to w przypadku 4 tyś obr obciążenie korbowodów rozkłada się na 2 razy więcej cykli...
Go to the top of the page
 
+Quote Post

41 Stron V  « < 6 7 8 9 10 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Monday, 29 April 2024 - 04:35