Seat Toledo II 3.6 Turbo, 4x4 Dsg R36 turbo |
Seat Toledo II 3.6 Turbo, 4x4 Dsg R36 turbo |
Tue, 05 Jul 2016 - 06:49
Post
#141
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 17 March 2007 Skąd: Łódź |
Opis mega, ogromny szacun za wlozona wlasna prace, projekt petarda.
Ciekaw jestem jak ta chlodnica oleju z japonskiego 1.3 bedzie sie tutaj sprawowala, tez chcialem ja wkladac do siebie ale wymiarami nie powala i raczej jej wydajnosc jest na dosc przecietnym poziomie, sluzy ona do chlodzenia oleju w skrzyni i auto z ktorego pochodzi ma je dwie. Daj info jakie temperatury olej Ci na niej trzyma. -------------------- Ibiza Cupra 1.8T by CompSport
|
|
|
Wspieraj forum |
Tue, 05 Jul 2016 - 06:49
Post
#
|
Dotacja |
|
|
|
Tue, 05 Jul 2016 - 08:55
Post
#142
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 03 December 2006 Skąd: łódzkie |
Jestem trochę na forum i powiem Ci że jest to jeden z najlepiej obfotografowanych projektów. Widać pasje i samozaparcie.Gratulacje auta no i potomka rzecz jasna
Co do rzeczy na które zwróciłem uwagę to co za śruby w stopkach korbowodów czemu nie sprawdzone ARP2000? domyślam sie że już je dostałeś w komplecie ale lipa by była gdyby jednak puściły a takie rzeczy zdarzały się w podobnych przypadkach |
|
|
Tue, 05 Jul 2016 - 09:38
Post
#143
|
|
Super User Dołączył: Tue, 21 January 2014 |
Chłodnica nie jest wcale taka mała jak by sie wydawało, a nawet mi sie wydaje ze jest spora, i gruba. Dodatkowo mogę założyć chwytak powietrza z tdi ktory kieruje powietrze na maly IC, a ja mam w tym samym miejscu chłodnice oleju co tdi IC Opcjonalnie mogę dołożyć jeszcze jedną chłodnice na lewą stronę, bo miejsce mam Ale narazie nie widze potrzeby. Olej ma srednio o 5stopni wiecej niz ciecz, a max temp jaka złapał to 120stopni przy ostrej jeździe po miescie w temperaturze ponad 30 stopni
Odnosnie srub, to zgadza sie, były w zestawie a.nie chciałem iść juz w dodatkowe koszta. Legenta głosi ze arp2000 mają też twardość grade8?? I że placi sie tylko za markę. Ale mniejsza o to, nie znam siebze tak powiem przy tych moich 500KM 600Nm ktore chcę finalnie powinno wszystko dac rade, a znam projekty o większych mocach co latają na seryjnym dole i wszystko gra,a tu korba kuta ibsruby grade8 |
|
|
Tue, 05 Jul 2016 - 10:52
Post
#144
|
|
User Dołączył: Sun, 14 April 2013 |
Dużo trzeba przerabiać do napędu na 4 koła ?
|
|
|
Tue, 05 Jul 2016 - 11:30
Post
#145
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań |
ja jedynie przyczepiłbym się do trąbek, bo moim zdaniem to przetłoczenie na wlotach nie jest wykonane tak, aby ułatwiać laminarny zasys powietrza dookoła nich...zrobiłeś po prostu takie dziwne przetłoczenie - rozszerzenie, a nie kołnierz
-------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
Tue, 05 Jul 2016 - 18:12
Post
#146
|
|
Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa |
w R36 są róznej długości kanały w kolektorze, wiem jak w 3.6 FSI, chyba tez
w R32 tylko chyba 250KM ... nie pamietam jak to jest z ta korekcją te trąbki jakies niezgodne z wzorcem troche ale mysle ze z turbo ujdzie jakoś masz chłopie zaparcie i musisz kochac tego seata gratulacje za prawie ukonczenie turbo 3.6 niestety tanie silniki z allegro z wyrwanymi łapami to jest jednak mina ;( -------------------- |
|
|
Tue, 05 Jul 2016 - 19:05
Post
#147
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław |
świetny dowód na to, że tuning musi być kosmicznie drogi... świetnie to wyszło, kiedy finalne strojenie? zajechałbym do Jacka pooglądać, bo całość naprawdę robi wrażenie....
-------------------- www.time4rally.pl
|
|
|
Tue, 05 Jul 2016 - 23:24
Post
#148
|
|
Super User Dołączył: Tue, 21 January 2014 |
świetny dowód na to, że tuning musi być kosmicznie drogi... świetnie to wyszło, kiedy finalne strojenie? zajechałbym do Jacka pooglądać, bo całość naprawdę robi wrażenie.... W tym roku będę jeszcze na korekcie w Wrocku więc zapraszam na oględziny Gdyby to było N/A to bardziej bym przykładał uwagę do trąbek. Ogólnie tuner powiedział że kolektor nawet równo pompuje, więc jest git Kilka filmików https://www.youtube.com/watch?v=48EJx0bK1aI https://www.youtube.com/watch?v=wBMaqAPgrIo https://youtu.be/ZFxkT2qXqrk?t=34m41s Ogólnie ze strojeniem był taki temat że dałem tunerowi 3 dni na ogarnięcie tego, bo auto potrzebne było na zlot. Jacek Jakimów z Wrocławia SUPER ogarnia temat, kilka osób mi odradzało, nie wiem czemu, bo ja nie żałuję i polecę każdemu! A przy strojeniu było do ogarnięcia sporo: -silnik 3,6 fis przerobiony na wtrysk pośredni z wtryskami 6x 850cc -sterownik z wolnossącego 2,8 BDE -dołożenie mapsensora -wywalenie przepływomierza (chciałem się go pozbyć od razu by w przyszłości nie przeszkadzał mi w podnoszeniu mocy) -ogarnięcie wszystkiego by nie było żadnych błędów. -coś grzebał w kontroli trakcji by była mniej czuła na poślizg kół przy przyspieszaniu i ogólnie wszystko musiało w aucie działać w 100% czyli klima, tempomat, trakcja, komputer pokładowy itp itd. No i się UDAŁO jedyny myk był z rosnącym egt od 0,8b czego przyczyną jest na 99% środkowy wydech który konkretnie zwęża średnicę, bo ma przetłoczenia wygłuszające. No i dałem dupy z tym że wymieniłem Jackowi wszystkie mody jakie są w silniku, ale zapomiałem mu powiedzieć że w silniku siedzi kuta korba. No i stroił go tak by nie obciążać silnika i nie dołożył mu Nm z dołu tylko na górze. Ale ogarnę teraz wydech, pojeżdżę trochę, przerobię jeszcze sprzęgło, bo mam nową wizję by wytrzymało jeszcze więcej i wtedy jadę na korektę i finalnie chce 500KM/600Nm w ośce. A w zimę dołożyć napęd, a co na wiosnę będę dłubał jeszcze nie wiem, ale na pewno coś będzie Przy okazji spytam, ma ktoś może na handel kocyk pasujący na moje turbo? |
|
|
Wed, 06 Jul 2016 - 00:35
Post
#149
|
|
Super User Dołączył: Tue, 23 June 2015 |
Gratki projektu, fajnie chodzi na filmiku, 4x4 naprawdę konieczne bo tak to trakcji szukać trzeba ze świeczką
Tak jak na początku pisałem nie można dać się zniechęcić hejtom, bo jak się chce to się da |
|
|
Wed, 06 Jul 2016 - 06:22
Post
#150
|
|
Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa |
Przy okazji spytam, ma ktoś może na handel kocyk pasujący na moje turbo? Michał sprzedawca modnie_wygodnie na allegro http://allegro.pl/oslona-kocyk-koc-termoiz...6301738978.html ja mam na swoim GT35/40 i polecam -------------------- |
|
|
Wed, 06 Jul 2016 - 20:28
Post
#151
|
|
Super User Dołączył: Thu, 20 December 2012 Skąd: Nasielsk |
Zastanawiam sie tylko czy 3" to nie troche malo na DP w takim turbo.
-------------------- Daewoo Lanos C20XET ---> 249KM 329NM
Daewoo Leganza X25XE ---> 209KM 243NM |
|
|
Wed, 06 Jul 2016 - 20:53
Post
#152
|
|
Super User Dołączył: Sat, 19 June 2010 Skąd: PL |
3" wystarczą do 800km
-------------------- JZA80
|
|
|
Wed, 06 Jul 2016 - 22:16
Post
#153
|
|
Super User Dołączył: Thu, 12 July 2012 Skąd: Pomorze |
3" nie wystarczą na 800 koni. Przepchną ledwo 700.
-------------------- mk2 16vt
|
|
|
Wed, 06 Jul 2016 - 22:47
Post
#154
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 18 December 2006 Skąd: TST |
co steruje zmiennymi fazami?
|
|
|
Thu, 07 Jul 2016 - 07:11
Post
#155
|
|
Super User Dołączył: Thu, 20 December 2012 Skąd: Nasielsk |
3" wydech moze i wystarczy na 700-800KM ale poczatek gdzie temperatura jest wieksza mysle ze 89mm powinien byc i dopiero dalej 3"
-------------------- Daewoo Lanos C20XET ---> 249KM 329NM
Daewoo Leganza X25XE ---> 209KM 243NM |
|
|
Thu, 07 Jul 2016 - 07:32
Post
#156
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 31 December 2008 Skąd: MIRAGE |
W tym roku będę jeszcze na korekcie w Wrocku więc zapraszam na oględziny Gdyby to było N/A to bardziej bym przykładał uwagę do trąbek. Ogólnie tuner powiedział że kolektor nawet równo pompuje, więc jest git Kilka filmików https://www.youtube.com/watch?v=48EJx0bK1aI https://www.youtube.com/watch?v=wBMaqAPgrIo https://youtu.be/ZFxkT2qXqrk?t=34m41s Przydałby się jeszcze jakiś dobry kapeć. Pomimo, że ośka to da się tym w miarę szybko wystartować na dobrej i szerokiej gumie. -------------------- Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
|
|
|
Thu, 07 Jul 2016 - 09:45
Post
#157
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik |
3" nie wystarczą na 800 koni. Przepchną ledwo 700. potwierdzam i to nawet nie. -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
Thu, 07 Jul 2016 - 16:58
Post
#158
|
|
Super User Dołączył: Mon, 17 September 2012 |
No i stroił go tak by nie obciążać silnika i nie dołożył mu Nm z dołu tylko na górze. przecież silnik dostaje bardziej na wysokich obrotach chociażby z powody większego doładowania -------------------- ibiza ALH 305/544
|
|
|
Thu, 07 Jul 2016 - 17:51
Post
#159
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 08 July 2012 Skąd: Mordor (W-ch) / Opole |
przecież silnik dostaje bardziej na wysokich obrotach chociażby z powody większego doładowania Właśnie nie, duży moment obrotowy przy niskich obrotach łamie korbowody. -------------------- Viki`B powered by y/z16xe (ruda tańczy jak szalona :D )
|
|
|
Thu, 07 Jul 2016 - 20:13
Post
#160
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 16 December 2010 Skąd: Imielin |
|
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 29 April 2024 - 04:35 |