Shoutbox 0 nowych PW 


5 Stron V  « < 2 3 4 5 >  
Reply to this topicStart new topic
> Pozbycie się rdzy i konserwacja po jej usunięciu
Tamitu
post Fri, 21 Nov 2014 - 09:33
Post #61


Rookie
Dołączył: Tue, 18 November 2014





Ok, dzięki za radę. Na pewno sprawdzę. smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 21 Nov 2014 - 09:33
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Rudiger
post Sat, 29 Nov 2014 - 22:26
Post #62


Forum Killer
Dołączył: Sat, 08 October 2011





może się przyda, kiedys popełniłem taki artykuł
http://www.czarprlu.pl/?p=1013


--------------------
narkotyczny zapach dogrzanych slicków...
powered by PENRITE
vmistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2012
mistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2015
Go to the top of the page
 
+Quote Post
raich
post Sun, 30 Nov 2014 - 12:36
Post #63


Forum Homee
Dołączył: Sun, 05 July 2009





CYTAT(Rudiger @ Sat, 29 Nov 2014 - 22:26) *
może się przyda, kiedys popełniłem taki artykuł
http://www.czarprlu.pl/?p=1013

w przypadku jesli nie czysciles elementu do golej blachy i nie posiada on na sobie korozji to podklad reaktywny uzywasz tez?
uzywalem tego podkladu reaktywnego novol protect 340,to prawda,ze po wymieszaniu z utwardzaczem musi on odstac 2 dni?

posiadasz taki akrtykul odnosnie podwozia?
tam pewnie w gre wchodzil podklad epoksydowy plus baranek nakladany z pistoletu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rudiger
post Mon, 01 Dec 2014 - 21:48
Post #64


Forum Killer
Dołączył: Sat, 08 October 2011





Podkład reaktywny daję zawsze na gołą blachę, czy szlifowaną czy też piaskowaną. Jeśli tylko elementy matowię bez przetarcia do blachy - to oczywiście na daję.
Podkład reaktywny - a właściwie ten jego dodawany bezbarwny składnik - zawiera, z tego co pamiętam, kwas ortofosforowy który wchodzi w reakcję z blachą i pozostałymi na niej tlenkami.

NIE, po zmieszaniu z tą bezbarwną cieczą od razu nadaje się do aplikacji. Po 2 dniach to już do kosza się nadaje smile.gif

Odnośnie podwozia to proces jest taki sam z tym że... ja unikam baranka. Baranek ma pory po zaschnięciu - bez pokrycia go lakierem nawierzchniowym (jak np. da progach wielu samochodów) nie jest szczelny.
Ja stosuję na podwozie Autobit APP, fajny środek, nie śmierdzi, ładnie się rozlewa. Jest oczywiście trudniejszy potem do polakierowania ale da się
w poniższym temacie możesz zobaczyć jak ta masa wygląda finalnie. Jak widać technologia mieszana - tam gdzie ma być lakier (komory,progi) poszedł baranek, na nadkola i podwozie autobit (lakiernik finalnie i tak nadkola polakierował w kolor)

http://www.czarprlu.pl/?p=1267


--------------------
narkotyczny zapach dogrzanych slicków...
powered by PENRITE
vmistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2012
mistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2015
Go to the top of the page
 
+Quote Post
raich
post Thu, 04 Dec 2014 - 20:14
Post #65


Forum Homee
Dołączył: Sun, 05 July 2009





podkladu epoksydowego nie uzywasz?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rudiger
post Mon, 22 Dec 2014 - 22:13
Post #66


Forum Killer
Dołączył: Sat, 08 October 2011





czasami tak, ale z reguły idę w tradycyjny podkład akrylowy.


--------------------
narkotyczny zapach dogrzanych slicków...
powered by PENRITE
vmistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2012
mistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2015
Go to the top of the page
 
+Quote Post
raich
post Tue, 23 Dec 2014 - 22:22
Post #67


Forum Homee
Dołączył: Sun, 05 July 2009





w jakich przypadkach?
dlaczego z reguly podklad akrylowy?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gajoss
post Fri, 27 Feb 2015 - 12:32
Post #68


Frequent User
Dołączył: Tue, 15 June 2010





Bo jeżeli stosuje podkład reaktywny to nie zaleca się na niego stosować podkładu epoksydowego, tylko akrylowy. Epoksydowy najlepiej stosować wtedy kiedy nie stosujemy reaktywnego.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
raich
post Sat, 28 Feb 2015 - 11:31
Post #69


Forum Homee
Dołączył: Sun, 05 July 2009





wiec dlaczego nie podklad epoksydowy plus podklad akrylowy na to?
czym jest podyktowane stosowanie podkladu reaktywnego zamiast podkladu epoksydowego?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bozo
post Wed, 04 Mar 2015 - 20:28
Post #70


User
Dołączył: Wed, 02 December 2009





Można dać podkład epoksydowy plus na to akrylowy.
Można dać też reaktywny plus na to akrylowy.
Podkłady reaktywne są lepsze na takie czyszczone elementy z rdzy, ponieważ w utwardzaczu jednym ze składników jest kwas fosforowy.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rudiger
post Tue, 10 Mar 2015 - 23:11
Post #71


Forum Killer
Dołączył: Sat, 08 October 2011





Kiedyś rozmawiałem z technologiem z Novola i powiedział że można dać epoxyd na reaktywny ale pod warunkiem że ten reaktywny będzie sezonowany 3-4 dni (w temp.letnich)
A często nie ma na to czasu.


--------------------
narkotyczny zapach dogrzanych slicków...
powered by PENRITE
vmistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2012
mistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2015
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kepa416
post Tue, 24 Mar 2015 - 23:51
Post #72


User
Dołączył: Thu, 18 November 2010





Nie zakładam nowego tematu, mam Civica po konserwacji przynajmniej była taka rok temu. Bo zimie dziś przy zmianie kapci odkryłem że wylazła ruda z przodu na podłużnicach, z tyłu zmyłem trochę przy walce z hamulcami i pod spodem kilka odbić jest widocznych. Chcę to zrobić sam i konsekwentnie bo rok temu popłynął za to hajs a na mniej niż rok to żaden interes. Teraz tak czy wszystkie miejsca gdzie wyszło załatwić szczotką stalową warkoczową potem na to podkład reaktywny i na to dopiero środek do konserwacji? Czy wymagać to będzie czegoś dodatkowego.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
raich
post Wed, 25 Mar 2015 - 15:59
Post #73


Forum Homee
Dołączył: Sun, 05 July 2009





podkladu akrylowego miedzy podkladem reaktywnym a bitex'em.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rudiger
post Wed, 25 Mar 2015 - 22:37
Post #74


Forum Killer
Dołączył: Sat, 08 October 2011





a przede wszystkim piaskowania. Szczotką to se można wytrzeć smile.gif


--------------------
narkotyczny zapach dogrzanych slicków...
powered by PENRITE
vmistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2012
mistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2015
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pan. B
post Thu, 26 Mar 2015 - 09:43
Post #75


Forum Homee
Dołączył: Tue, 05 May 2009
Skąd: Nowa Huta





Panowie czy podklad reaktywny i akrylowy ktory byl przechowywany w cieplym pomieszczeniu ale jest przeterminowany prawie rok nada sie jeszcze do czegos czy smietnik?


--------------------
BMW...freude am fahren...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KonradGT
post Fri, 27 Mar 2015 - 08:40
Post #76


Super User
Dołączył: Wed, 29 September 2010
Skąd: Warszawa





Śmietnik.


--------------------
E36 + forged M50B30 + GT3582 / 620HP/720Nm
E46 + M54B30 + GT3076 + E85 / 520HP/610Nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
raich
post Fri, 27 Mar 2015 - 15:48
Post #77


Forum Homee
Dołączył: Sun, 05 July 2009





napisze z doswiadczenia,ze zalezy czy bylo otwierane opakowanie i jak bylo zamkniete w okresie przechowywania.
farby,ktorymi malowalem/maluje leza w magazynku nawet 5 lat.(nie lakieruje aut ale tym samym sprzetem)
pisze z praktyki,nie wiem jak wygladaja w teorii zjawiska zachodzace w nich po uzyniu po terminie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pan. B
post Fri, 27 Mar 2015 - 16:49
Post #78


Forum Homee
Dołączył: Tue, 05 May 2009
Skąd: Nowa Huta





Cały czas szczelnie zamknięte, nie są to duże ilości bo, po 2 l każdy podkład. Więc koszt nowych nie duży. Pytam z ciekawości. Dzięki Panowie.


--------------------
BMW...freude am fahren...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rudiger
post Wed, 01 Apr 2015 - 23:57
Post #79


Forum Killer
Dołączył: Sat, 08 October 2011





ee dajcie spokój, podkład to nie jogurt. Jeśli zachował właściwości fizyczne - nie rozwarstwił się, nie zgrudował itp.
Ewentualnie dać na mniej ważne elementy (wnętrze, felgi itp)


--------------------
narkotyczny zapach dogrzanych slicków...
powered by PENRITE
vmistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2012
mistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2015
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mss
post Sun, 12 Apr 2015 - 22:30
Post #80


Forum Killer
Dołączył: Sun, 27 December 2009
Skąd: Łomża





moze byc problem ze schnieciem i problemem bedzie tu sam utwardzacz, nie lakier/podklad.


--------------------
Fabia 1.8T 300+
Leon R30T EFR9180
Go to the top of the page
 
+Quote Post

5 Stron V  « < 2 3 4 5 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 27 April 2024 - 12:49