RX-8 VTEC k20 by Przema72 |
RX-8 VTEC k20 by Przema72 |
Fri, 14 Feb 2014 - 22:55
Post
#261
|
|
Forum Homee Dołączył: Sat, 04 July 2009 |
Mocny cios... Napis z cos więcej jak przewidujesz ze wstanie ta turbina w k20
-------------------- Wszystkie moje posty są moja subiektywną opinia proszę ich nie łączyć z żadną firmą i osobami...
|
|
|
Wspieraj forum |
Fri, 14 Feb 2014 - 22:55
Post
#
|
Dotacja |
|
|
|
Sat, 15 Feb 2014 - 00:06
Post
#262
|
|
Super User Dołączył: Wed, 20 October 2010 Skąd: wawa |
Dobry wybór ja w 1.8 miałem od3700 full boost w k20 pewnie dużo wcześniej będzie
-------------------- seat Leon 490 hp sold
Audi A3 R32 turbo project coming soon |
|
|
Sat, 15 Feb 2014 - 15:26
Post
#263
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 30 October 2007 Skąd: mmz |
na takie 400hp k20 to chyba nie trzeba otwierać??
|
|
|
Sat, 15 Feb 2014 - 22:03
Post
#264
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 25 September 2006 Skąd: włoszczowa |
i nie otwieram
|
|
|
Mon, 17 Feb 2014 - 10:42
Post
#265
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city |
-------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
Wed, 19 Feb 2014 - 18:24
Post
#266
|
|
Super User Dołączył: Fri, 27 January 2006 Skąd: Lublin |
3071r bardzo milutka. Po 3 latach suchutka - a co jak co ale jeżdzone to było i jest. Restryktor chyba robilem 0,9mm. W ITRku ladnie wstawala przy moim CR to u ciebie bedzie idealna.
Ja u siebie zmieniłem ciepłą na http://www.ebay.com/itm/Stainless-Steel-Tu...6c8&vxp=mtr i ładnie kocykiem do T3 mozna zakryc. Lepiej wstaje. Poza tym V-band - lubie. Demontaż - montaż miodzio w razie czego. |
|
|
Tue, 25 Feb 2014 - 17:48
Post
#267
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 25 February 2014 |
Witam.Mega projekt
A co np.: z silnikiem 1.8Turbo z grupy VAG?Widzę że spełnia kryteria o których pisałeś na 2 stronie, i także jest dość rozwojowy? |
|
|
Tue, 25 Feb 2014 - 20:27
Post
#268
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 23 March 2013 |
jest nudny jak flaki z olejem pewnie i dlatego wybral k serie
|
|
|
Tue, 25 Feb 2014 - 22:44
Post
#269
|
|
Super User Dołączył: Thu, 22 September 2011 Skąd: Warszawa |
Jeżeli pakować coś z Vag-a to tylko R30. Chociaż K seria pasuje do tego auta jak mało który silnik.
|
|
|
Wed, 26 Feb 2014 - 21:33
Post
#270
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city |
Jeżeli pakować coś z Vag-a to tylko R30. Chociaż K seria pasuje do tego auta jak mało który silnik. Jest tez kwestia tego,ze masz skrzynie fabrycznie przystosowana do krecenia silnika do 9k rpm. Jak wsadzisz takiego vaga , ktory kreci sie do 7500rpm, to na 2ce nawet 100-tki nie przekroczy. Vmax takiego silnika bylby <250km/h, co sie troche mija z celem. -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
Wed, 26 Feb 2014 - 22:22
Post
#271
|
|
User Dołączył: Sun, 04 August 2013 |
Gdzie jeździsz w polsce szybciej niż 250km/h? 100 to nawet sporo aut seryjnych na dwójce nie przekracza.
Co do auta dla mnie mega sprzęt, sam pomyśle o takim sprzęcie za jakiś czas bardzo mi się spodobało dzięki twojemu projektowi, wankiel wg mnie jest do kitu silnik który wytrzymuje 100tyś a jego remont kosztuje 10tys pln to dla mnie absurd. Pozdrawiam |
|
|
Thu, 27 Feb 2014 - 13:55
Post
#272
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city |
Gdzie jeździsz w polsce szybciej niż 250km/h? 100 to nawet sporo aut seryjnych na dwójce nie przekracza. Co do auta dla mnie mega sprzęt, sam pomyśle o takim sprzęcie za jakiś czas bardzo mi się spodobało dzięki twojemu projektowi, wankiel wg mnie jest do kitu silnik który wytrzymuje 100tyś a jego remont kosztuje 10tys pln to dla mnie absurd. Pozdrawiam Popytaj tych co testuja sie w warszawie na S-ce, jak skonczy sie skrzynia na 240 to troche wstyd . -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
Fri, 28 Feb 2014 - 10:24
Post
#273
|
|
I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: Faaker See ;) |
Popytaj tych co testuja sie w warszawie na S-ce, jak skonczy sie skrzynia na 240 to troche wstyd . Daj spokój, "kojot" widocznie ma słabiutkie auto i dlatego 250 km/h wydaje mu się abstrakcyjne , pojeździ czymś męskim i sam przekroczy przypadkiem np 200 w terenie zabudowanym to zrozumie, że to żaden kłopot -------------------- '93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8 |
|
|
Fri, 28 Feb 2014 - 11:23
Post
#274
|
|
User Dołączył: Sun, 13 September 2009 |
od walentynek trochę już minęło czasu.... prace trwają? bardzo jestem ciekawy efektu.... a w szczególności przyjazności w normalnym użytkowaniu auta
|
|
|
Fri, 28 Feb 2014 - 11:28
Post
#275
|
|
User Dołączył: Sun, 04 August 2013 |
Renner no masz rację mam narazie słabiutkie autko, lecz wkrótce wchodzi soft turbo to będzie troszke lepiej, w zabudowam jechałem max 180 i to jak dla mnie narazie sporo za dużo mam dopiero 20 lat i chcę jeszcze troszkę że tak powiem pożyć.
Pozdrawiam panów. |
|
|
Sat, 01 Mar 2014 - 14:35
Post
#276
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 06 June 2004 Skąd: JAWORZNO |
Po przekroczeniu pewnej granicy mocy powinna powstać pewna granica w mózgu bo jak auto robi w kilka sekund 200 i więcej to nie problem pojechać 250 w zabudowanym Tyle, że jak ktoś wyjedzie z uliczki a ty sadzisz 200 w zabudowanym to na nic już nie ma czasu zresztą czasem sam boję się swojego auta i jadę jak emeryt
Poczekajmy na jakieś filmy z testów turbo bo na pewno będzie przyjemnie jechało patrząc na to co i jak jest zrobione do tej pory -------------------- Civic 1,6 125ps@142 Nm / 329ps@445Nm
Lepiej zrobić coś czego będziesz chwilę żałował niż żałować , że tego nie zrobiłeś ! |
|
|
Sat, 01 Mar 2014 - 15:05
Post
#277
|
|
I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: Faaker See ;) |
Ale ja nigdy nie mówiłem, że to rozsądne, tylko że to żaden problem. Sam kiedyś podczas strojenia z niedziałającym prędkościomierzem potem wyczytałem z logów że jechałem 224 km/h po jednopasmowej ulicy w mieście i się serio przeraziłem, od tego czasu praktycznie przestałem butować w mieście oprócz krótkich przelotów 50-150 na 3 pasmówce czy coś
Wracając do tematu - jak tam mazda? Turbo już siedzi? Panie Przema72, pokaż pan jakieś fotki -------------------- '93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8 |
|
|
Sat, 01 Mar 2014 - 17:07
Post
#278
|
|
Forum Homee Dołączył: Sat, 04 July 2009 |
Panowie nie ma co tu debatować bo jazda ponad 200 na normalnych drogach jest tak samo abstrakcyjna jak zakręcenie silnika 1.8T VAG ponad 7tyś od którego się ten off top zaczął.... Da nie wtajemniczonych zawory w 1.8T powyżej 7tys lubią się urywać a ze jest ich 20 tak więc jest duża szansa że któryś nie wytrzyma, a robienie głowicy z odpowiednimi zaworami tez nie jest tańsze od k20....
-------------------- Wszystkie moje posty są moja subiektywną opinia proszę ich nie łączyć z żadną firmą i osobami...
|
|
|
Sat, 01 Mar 2014 - 17:57
Post
#279
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: Jasło |
Panowie nie ma co tu debatować bo jazda ponad 200 na normalnych drogach jest tak samo abstrakcyjna jak zakręcenie silnika 1.8T VAG ponad 7tyś od którego się ten off top zaczął.... Da nie wtajemniczonych zawory w 1.8T powyżej 7tys lubią się urywać a ze jest ich 20 tak więc jest duża szansa że któryś nie wytrzyma, a robienie głowicy z odpowiednimi zaworami tez nie jest tańsze od k20.... 7-7.2krpm mozna krecic i jesli motor zdrowy to nie notuje sie przypadkow urwania zaworow, powyzej zdazy sie bo calosc juz nie wyrabia. przy 7.4krpm zawory zaczynaja plywac na nówce głowicy serii eot -------------------- GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
|
|
|
Wed, 19 Mar 2014 - 14:02
Post
#280
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 07 January 2014 |
Witam wszystkich. Mam takie pytanie, dlaczego nie np. Rotrex C30-94? Pytam tylko z czystej ciekawości
|
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 28 April 2024 - 21:56 |