Shoutbox 0 nowych PW 


16 Stron V  « < 12 13 14 15 16 >  
Reply to this topicStart new topic
> RX-8 VTEC k20 by Przema72
mihas66
post Fri, 14 Feb 2014 - 22:55
Post #261


Forum Homee
Dołączył: Sat, 04 July 2009





Mocny cios... Napis z cos więcej jak przewidujesz ze wstanie ta turbina w k20


--------------------
Wszystkie moje posty są moja subiektywną opinia proszę ich nie łączyć z żadną firmą i osobami...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 14 Feb 2014 - 22:55
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
przemekYelo
post Sat, 15 Feb 2014 - 00:06
Post #262


Super User
Dołączył: Wed, 20 October 2010
Skąd: wawa





Dobry wybór ja w 1.8 miałem od3700 full boost w k20 pewnie dużo wcześniej będzie


--------------------
seat Leon 490 hp sold
Audi A3 R32 turbo project coming soon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DEMISS
post Sat, 15 Feb 2014 - 15:26
Post #263


Frequent User
Dołączył: Tue, 30 October 2007
Skąd: mmz





na takie 400hp k20 to chyba nie trzeba otwierać??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
przema72
post Sat, 15 Feb 2014 - 22:03
Post #264


Forum Killer
Dołączył: Mon, 25 September 2006
Skąd: włoszczowa





i nie otwieram wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Mon, 17 Feb 2014 - 10:42
Post #265


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





CYTAT(przema72 @ Sun, 16 Feb 2014 - 00:03) *
i nie otwieram wink.gif


A grubsza uszczelka ? smile.gif


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Amorr
post Wed, 19 Feb 2014 - 18:24
Post #266


Super User
Dołączył: Fri, 27 January 2006
Skąd: Lublin





3071r bardzo milutka. Po 3 latach suchutka - a co jak co ale jeżdzone to było i jest. Restryktor chyba robilem 0,9mm. W ITRku ladnie wstawala przy moim CR to u ciebie bedzie idealna.

Ja u siebie zmieniłem ciepłą na http://www.ebay.com/itm/Stainless-Steel-Tu...6c8&vxp=mtr i ładnie kocykiem do T3 mozna zakryc. Lepiej wstaje. Poza tym V-band - lubie. Demontaż - montaż miodzio w razie czego.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bodzio1990
post Tue, 25 Feb 2014 - 17:48
Post #267


Rookie
Dołączył: Tue, 25 February 2014





Witam.Mega projekt biggrin.gif
A co np.: z silnikiem 1.8Turbo z grupy VAG?Widzę że spełnia kryteria o których pisałeś na 2 stronie, i także jest dość rozwojowy?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wymiot
post Tue, 25 Feb 2014 - 20:27
Post #268


Frequent User
Dołączył: Sat, 23 March 2013





jest nudny jak flaki z olejem pewnie i dlatego wybral k serie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukkoz01
post Tue, 25 Feb 2014 - 22:44
Post #269


Super User
Dołączył: Thu, 22 September 2011
Skąd: Warszawa





Jeżeli pakować coś z Vag-a to tylko R30. Chociaż K seria pasuje do tego auta jak mało który silnik.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Wed, 26 Feb 2014 - 21:33
Post #270


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





CYTAT(lukkoz01 @ Wed, 26 Feb 2014 - 00:44) *
Jeżeli pakować coś z Vag-a to tylko R30. Chociaż K seria pasuje do tego auta jak mało który silnik.


Jest tez kwestia tego,ze masz skrzynie fabrycznie przystosowana do krecenia silnika do 9k rpm. Jak wsadzisz takiego vaga , ktory kreci sie do 7500rpm, to na 2ce nawet 100-tki nie przekroczy. Vmax takiego silnika bylby <250km/h, co sie troche mija z celem.


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kojot_zabijak
post Wed, 26 Feb 2014 - 22:22
Post #271


User
Dołączył: Sun, 04 August 2013





Gdzie jeździsz w polsce szybciej niż 250km/h? 100 to nawet sporo aut seryjnych na dwójce nie przekracza.
Co do auta dla mnie mega sprzęt, sam pomyśle o takim sprzęcie za jakiś czas bardzo mi się spodobało dzięki twojemu projektowi, wankiel wg mnie jest do kitu silnik który wytrzymuje 100tyś a jego remont kosztuje 10tys pln to dla mnie absurd.
Pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Thu, 27 Feb 2014 - 13:55
Post #272


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





CYTAT(kojot_zabijak @ Thu, 27 Feb 2014 - 00:22) *
Gdzie jeździsz w polsce szybciej niż 250km/h? 100 to nawet sporo aut seryjnych na dwójce nie przekracza.
Co do auta dla mnie mega sprzęt, sam pomyśle o takim sprzęcie za jakiś czas bardzo mi się spodobało dzięki twojemu projektowi, wankiel wg mnie jest do kitu silnik który wytrzymuje 100tyś a jego remont kosztuje 10tys pln to dla mnie absurd.
Pozdrawiam


Popytaj tych co testuja sie w warszawie na S-ce, jak skonczy sie skrzynia na 240 to troche wstyd wink.gif.


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rennen
post Fri, 28 Feb 2014 - 10:24
Post #273


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: Faaker See ;)





CYTAT(jackkpl @ Thu, 27 Feb 2014 - 15:55) *
Popytaj tych co testuja sie w warszawie na S-ce, jak skonczy sie skrzynia na 240 to troche wstyd wink.gif.


Daj spokój, "kojot" widocznie ma słabiutkie auto i dlatego 250 km/h wydaje mu się abstrakcyjne smile.gif, pojeździ czymś męskim i sam przekroczy przypadkiem np 200 w terenie zabudowanym to zrozumie, że to żaden kłopot wink.gif


--------------------
'93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maciek19
post Fri, 28 Feb 2014 - 11:23
Post #274


User
Dołączył: Sun, 13 September 2009





od walentynek trochę już minęło czasu.... prace trwają? bardzo jestem ciekawy efektu.... a w szczególności przyjazności w normalnym użytkowaniu auta
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kojot_zabijak
post Fri, 28 Feb 2014 - 11:28
Post #275


User
Dołączył: Sun, 04 August 2013





Renner no masz rację mam narazie słabiutkie autko, lecz wkrótce wchodzi soft turbo to będzie troszke lepiej, w zabudowam jechałem max 180 i to jak dla mnie narazie sporo za dużo mam dopiero 20 lat i chcę jeszcze troszkę że tak powiem pożyć.
Pozdrawiam panów.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KFAS
post Sat, 01 Mar 2014 - 14:35
Post #276


Frequent User
Dołączył: Sun, 06 June 2004
Skąd: JAWORZNO





Po przekroczeniu pewnej granicy mocy powinna powstać pewna granica w mózgu bo jak auto robi w kilka sekund 200 i więcej to nie problem pojechać 250 w zabudowanym smile.gif Tyle, że jak ktoś wyjedzie z uliczki a ty sadzisz 200 w zabudowanym to na nic już nie ma czasu zresztą czasem sam boję się swojego auta i jadę jak emeryt smile.gif
Poczekajmy na jakieś filmy z testów turbo bo na pewno będzie przyjemnie jechało patrząc na to co i jak jest zrobione do tej pory cool.gif


--------------------
Civic 1,6 125ps@142 Nm / 329ps@445Nm
Lepiej zrobić coś czego będziesz chwilę żałował niż żałować , że tego nie zrobiłeś !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rennen
post Sat, 01 Mar 2014 - 15:05
Post #277


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: Faaker See ;)





Ale ja nigdy nie mówiłem, że to rozsądne, tylko że to żaden problem. Sam kiedyś podczas strojenia z niedziałającym prędkościomierzem potem wyczytałem z logów że jechałem 224 km/h po jednopasmowej ulicy w mieście i się serio przeraziłem, od tego czasu praktycznie przestałem butować w mieście oprócz krótkich przelotów 50-150 na 3 pasmówce czy coś wink.gif

Wracając do tematu - jak tam mazda? Turbo już siedzi? Panie Przema72, pokaż pan jakieś fotki wink.gif


--------------------
'93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mihas66
post Sat, 01 Mar 2014 - 17:07
Post #278


Forum Homee
Dołączył: Sat, 04 July 2009





Panowie nie ma co tu debatować bo jazda ponad 200 na normalnych drogach jest tak samo abstrakcyjna jak zakręcenie silnika 1.8T VAG ponad 7tyś od którego się ten off top zaczął.... Da nie wtajemniczonych zawory w 1.8T powyżej 7tys lubią się urywać a ze jest ich 20 tak więc jest duża szansa że któryś nie wytrzyma, a robienie głowicy z odpowiednimi zaworami tez nie jest tańsze od k20....


--------------------
Wszystkie moje posty są moja subiektywną opinia proszę ich nie łączyć z żadną firmą i osobami...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GREGOR10
post Sat, 01 Mar 2014 - 17:57
Post #279


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





CYTAT(mihas66 @ Sat, 01 Mar 2014 - 19:07) *
Panowie nie ma co tu debatować bo jazda ponad 200 na normalnych drogach jest tak samo abstrakcyjna jak zakręcenie silnika 1.8T VAG ponad 7tyś od którego się ten off top zaczął.... Da nie wtajemniczonych zawory w 1.8T powyżej 7tys lubią się urywać a ze jest ich 20 tak więc jest duża szansa że któryś nie wytrzyma, a robienie głowicy z odpowiednimi zaworami tez nie jest tańsze od k20....


7-7.2krpm mozna krecic i jesli motor zdrowy to nie notuje sie przypadkow urwania zaworow, powyzej zdazy sie bo calosc juz nie wyrabia.
przy 7.4krpm zawory zaczynaja plywac na nówce głowicy serii
eot


--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MirtaX
post Wed, 19 Mar 2014 - 14:02
Post #280


Rookie
Dołączył: Tue, 07 January 2014





Witam wszystkich. Mam takie pytanie, dlaczego nie np. Rotrex C30-94? Pytam tylko z czystej ciekawości wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

16 Stron V  « < 12 13 14 15 16 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 28 April 2024 - 21:56