RX-8 VTEC k20 by Przema72 |
RX-8 VTEC k20 by Przema72 |
Tue, 19 Feb 2013 - 19:07
Post
#161
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 25 September 2006 Skąd: włoszczowa |
tak rósł boost na we wspomnianym wcześniej f20c na dwóch GT28RS .63 a/r które sa znacznie wieksze od td04
wiec powiedzmy ze full bost przy 4krpm bedzie mnie juz w pelni zadowalal , a jak bedzie kiepsko to bedzie sie zmieniac konfiguracje |
|
|
Wspieraj forum |
Tue, 19 Feb 2013 - 19:07
Post
#
|
Dotacja |
|
|
|
Tue, 19 Feb 2013 - 23:05
Post
#162
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 06 June 2006 Skąd: warszawa |
mi sie wydaje ze w tym silniku turbo z evo 10 ewentualnie gt3071r było by mega fajnym rowiązaniem , ewentualnie precision 5858 , albo cos z rodziny efr
-------------------- Mini r53....
sprzedam adapter 1jz/2jz - 350z 6speed . pw |
|
|
Tue, 19 Feb 2013 - 23:32
Post
#163
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city |
mi sie wydaje ze w tym silniku turbo z evo 10 ewentualnie gt3071r było by mega fajnym rowiązaniem , ewentualnie precision 5858 , albo cos z rodziny efr Pomijasz tu kwestie ceny takiego turbo. 2 x td04 to koszt ~1000zl,a to co ty proponujesz, to granice 3-6k pln. -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
Wed, 20 Feb 2013 - 00:55
Post
#164
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 06 June 2006 Skąd: warszawa |
no nie bardzo ,nowe td04 to koszt 2tys zł x 2 to 4000, nowa gt3071 4500zł , wiec słabo z twoja matematyka
generalnie , tak ma byc koło 400hp to z tego silnika z turbo z evo 10 powinno byc pewnie grubo ponad 430hp,uzywane kolo 2tyś nic lepszego nie trzeba. -------------------- Mini r53....
sprzedam adapter 1jz/2jz - 350z 6speed . pw |
|
|
Wed, 20 Feb 2013 - 01:03
Post
#165
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city |
no nie bardzo ,nowe td04 to koszt 2tys zł x 2 to 4000, nowa gt3071 4500zł , wiec słabo z twoja matematyka generalnie , tak ma byc koło 400hp to z tego silnika z turbo z evo 10 powinno byc pewnie grubo ponad 430hp,uzywane kolo 2tyś nic lepszego nie trzeba. To sa uzywane td04 na fotkach, przyjrzyj sie. Druga sprawa,ze uzywanej gt3071 nie kupisz, a uzywane td05 od evo 10 w dobrym stanie to 3kpln. Ja podaje ceny realne, rynkowe,a nie papierowe . Ale nie ma co wiecej offtopowac, bo dostaniemy po % -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
Wed, 20 Feb 2013 - 07:59
Post
#166
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 25 September 2006 Skąd: włoszczowa |
mi sie wydaje ze w tym silniku turbo z evo 10 ewentualnie gt3071r było by mega fajnym rowiązaniem , ewentualnie precision 5858 , albo cos z rodziny efr problem w tym ze niema jeszcze w pl 4cylindrówki twin turbo , wiec skąd mozesz wiedziec co bedzie bardziej fajnym rozwiazaniem pozatym gt3071 i turbo z evo10 sa dla mnie za małe , ja w tym wypadku chce miec 50koni zapasu na turbinie o czym wspominałem juz wczesniej , ja wiem ze kazdy ma na doladowanie swój sposób , ale tutaj nic to niezmieni nawet gdybym gt35 dostal w prezencie ;] , musze zrobic cos czego jeszcze niema , aby sie przekonac jak to dziala poza tym wpada tez licznik z obrotomierzem do 10tys , gdyż oryginalny do 9 jest za krótki i piszczenie shifta już przy 7500 bardzo denerwuje |
|
|
Wed, 20 Feb 2013 - 12:08
Post
#167
|
|
prawie jak integra Dołączył: Mon, 29 December 2003 Skąd: waw |
|
|
|
Wed, 20 Feb 2013 - 12:14
Post
#168
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 25 September 2006 Skąd: włoszczowa |
jacek juz kupił a ja niechce gt30 bo za mała
|
|
|
Wed, 20 Feb 2013 - 12:43
Post
#169
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: http://fightboxing.pl/ |
Za mała? U mnie na GT30R było blisko 500 koni przy 1.6 bara
|
|
|
Wed, 20 Feb 2013 - 12:50
Post
#170
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 25 September 2006 Skąd: włoszczowa |
wiem wiem , tak sobie napisałem w żarcie
itak decyzja zapadla i niebedzie tutaj singla pod zadna postacia |
|
|
Wed, 20 Feb 2013 - 15:06
Post
#171
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 06 June 2006 Skąd: warszawa |
problem w tym ze niema jeszcze w pl 4cylindrówki twin turbo , wiec skąd mozesz wiedziec co bedzie bardziej fajnym rozwiazaniem A no z tąd ze na zachodzie i w jpn próbowali tak sobie utrudnic zycie , i szybko odpuscili , ams tez zaprzestał ,prób z dwiema turbimi w r6 i r4 działającymi inaczej niz sekwencyjnie ze wzgledu na trudnosci ze sterowaniem i ogólny przerost formy nad trescia . Wiec jezeli to nie bedzie układ sekwencyjny to dla mnie bedzie kupa. Łatwiej taniej i koniec konców efektywnie bedzie zaaplikować singla . Co do wydajnosci tubiny o których pisalem , to chyba sie mylisz gt3071 550hp w paru projektach w pl pokazało , wiec chyba toszeczke wiecj jak 50hp zapasu zostaje Ale zrobisz jak chcesz , w końcu to Twój woz:) -------------------- Mini r53....
sprzedam adapter 1jz/2jz - 350z 6speed . pw |
|
|
Wed, 20 Feb 2013 - 15:15
Post
#172
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 25 September 2006 Skąd: włoszczowa |
nie podważam tutaj niczyich projektów , ale czasami moce osiągnięte na niektórych turbinach są nad wyraz optymistyczne i nie we wrzystkich setupach taka moc jest osiagalna , tym bardziej ze wiekszosc takich sprezarek pokazuje potencjal przy minimum 1.5bara u mnie niebedzie wiecej jak 0.8-0.9bar , spójz na mape gt3071 i zobacz ze przy 1bar to ona zaczyna dopiero wchodzic w sensowa sprawnosc
trzeba patrzeć na całokształt setupu a nie zakładać ze jeśli ta sprężarka u kogoś wydoliła na 550koni to w każdym silniku tak bedzie jak będzie zrobione zostało już powiedziane , ja nie mam tendencji do zmiany zdania , nie wsadzę tam od tak sobie singla jak wszyscy i koniec byc moze uklad bedzie sekwencyjny , jesli uda sie zmieścić zawór odcinający , czas pokaze |
|
|
Wed, 20 Feb 2013 - 21:55
Post
#173
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 06 June 2006 Skąd: warszawa |
ja kibicuje sekwencji , to jest przyszłość !
albo połączenie otwartego kolektora ,spool valve, i turbo z housingiem typu divided -------------------- Mini r53....
sprzedam adapter 1jz/2jz - 350z 6speed . pw |
|
|
Thu, 21 Feb 2013 - 16:39
Post
#174
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 07 February 2009 Skąd: Białystok reprezentant |
troche nie rozumiem takiego gadania i gdybania, że to bez sensu itp jeśli jeszcze nikt tego nie zrobił i wytestował w pl. Przypomina mi się początek mego tematu i mój pomysł na 4wd + turbo&kompresor w civicu wtedy też było dużo gadania, że się nie da, że to bez sensu, a jak widać dotychczas napęd fajnie daje sobie rade, a na dalsze efekty prac czekam z niecierpliwością.
Mam nadzieje, że w kwietniu fura bedzie skończona i bedzie można się karnąć na prawym. Życze powodzenia i dalej obserwuje temat |
|
|
Thu, 21 Feb 2013 - 17:35
Post
#175
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 25 September 2006 Skąd: włoszczowa |
|
|
|
Fri, 22 Feb 2013 - 02:58
Post
#176
|
|
User Dołączył: Mon, 12 January 2009 Skąd: Łódź |
a myślałem, że tylko ja takiporąbany aby młodzież na "śnieg parkingowy" zabrać
-------------------- E55T '98 - czyli V8 w wydaniu AMG :D
S211 320 CDI '06 + pakiet AMG |
|
|
Fri, 22 Feb 2013 - 06:24
Post
#177
|
|
Super User Dołączył: Wed, 20 October 2010 Skąd: wawa |
-------------------- seat Leon 490 hp sold
Audi A3 R32 turbo project coming soon |
|
|
Fri, 22 Feb 2013 - 07:21
Post
#178
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 25 September 2006 Skąd: włoszczowa |
odpowiem tak jak za kazdym razem NIE , ponieważ ja montuje twin turbo
|
|
|
Fri, 22 Feb 2013 - 09:24
Post
#179
|
|
prawie jak integra Dołączył: Mon, 29 December 2003 Skąd: waw |
|
|
|
Sat, 23 Feb 2013 - 11:44
Post
#180
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 15 June 2007 Skąd: Białystok / Suchowola |
a jak widać dotychczas napęd fajnie daje sobie rade a gdzie to niby widać? rx8 to piękne, rzadko spotykane auto. w takiej konfiguracji to w ogóle bajka. ciekawy projekt -------------------- E36 325i coupe
|
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 29 April 2024 - 02:29 |