Shoutbox 0 nowych PW 


16 Stron V  « < 7 8 9 10 11 > »   
Reply to this topicStart new topic
> RX-8 VTEC k20 by Przema72
przema72
post Tue, 19 Feb 2013 - 19:07
Post #161


Forum Killer
Dołączył: Mon, 25 September 2006
Skąd: włoszczowa





tak rósł boost na we wspomnianym wcześniej f20c na dwóch GT28RS .63 a/r które sa znacznie wieksze od td04
wiec powiedzmy ze full bost przy 4krpm bedzie mnie juz w pelni zadowalal , a jak bedzie kiepsko to bedzie sie zmieniac konfiguracje
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 19 Feb 2013 - 19:07
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
szeniman
post Tue, 19 Feb 2013 - 23:05
Post #162


Forum Killer
Dołączył: Tue, 06 June 2006
Skąd: warszawa





mi sie wydaje ze w tym silniku turbo z evo 10 ewentualnie gt3071r było by mega fajnym rowiązaniem , ewentualnie precision 5858 , albo cos z rodziny efr


--------------------
Mini r53....

sprzedam adapter 1jz/2jz - 350z 6speed . pw
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Tue, 19 Feb 2013 - 23:32
Post #163


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





CYTAT(szeniman @ Tue, 19 Feb 2013 - 23:05) *
mi sie wydaje ze w tym silniku turbo z evo 10 ewentualnie gt3071r było by mega fajnym rowiązaniem , ewentualnie precision 5858 , albo cos z rodziny efr

Pomijasz tu kwestie ceny takiego turbo. 2 x td04 to koszt ~1000zl,a to co ty proponujesz, to granice 3-6k pln.


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szeniman
post Wed, 20 Feb 2013 - 00:55
Post #164


Forum Killer
Dołączył: Tue, 06 June 2006
Skąd: warszawa





no nie bardzo ,nowe td04 to koszt 2tys zł x 2 to 4000, nowa gt3071 4500zł , wiec słabo z twoja matematyka tongue.gif

generalnie , tak ma byc koło 400hp to z tego silnika z turbo z evo 10 powinno byc pewnie grubo ponad 430hp,uzywane kolo 2tyś nic lepszego nie trzeba.


--------------------
Mini r53....

sprzedam adapter 1jz/2jz - 350z 6speed . pw
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Wed, 20 Feb 2013 - 01:03
Post #165


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





CYTAT(szeniman @ Wed, 20 Feb 2013 - 00:55) *
no nie bardzo ,nowe td04 to koszt 2tys zł x 2 to 4000, nowa gt3071 4500zł , wiec słabo z twoja matematyka tongue.gif

generalnie , tak ma byc koło 400hp to z tego silnika z turbo z evo 10 powinno byc pewnie grubo ponad 430hp,uzywane kolo 2tyś nic lepszego nie trzeba.


To sa uzywane td04 na fotkach, przyjrzyj sie. Druga sprawa,ze uzywanej gt3071 nie kupisz, a uzywane td05 od evo 10 w dobrym stanie to 3kpln. Ja podaje ceny realne, rynkowe,a nie papierowe smile.gif. Ale nie ma co wiecej offtopowac, bo dostaniemy po %


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
przema72
post Wed, 20 Feb 2013 - 07:59
Post #166


Forum Killer
Dołączył: Mon, 25 September 2006
Skąd: włoszczowa





CYTAT(szeniman @ Tue, 19 Feb 2013 - 23:05) *
mi sie wydaje ze w tym silniku turbo z evo 10 ewentualnie gt3071r było by mega fajnym rowiązaniem , ewentualnie precision 5858 , albo cos z rodziny efr


problem w tym ze niema jeszcze w pl 4cylindrówki twin turbo , wiec skąd mozesz wiedziec co bedzie bardziej fajnym rozwiazaniem

pozatym gt3071 i turbo z evo10 sa dla mnie za małe , ja w tym wypadku chce miec 50koni zapasu na turbinie o czym wspominałem juz wczesniej , ja wiem ze kazdy ma na doladowanie swój sposób , ale tutaj nic to niezmieni nawet gdybym gt35 dostal w prezencie ;] , musze zrobic cos czego jeszcze niema , aby sie przekonac jak to dziala

poza tym
wpada tez licznik z obrotomierzem do 10tys , gdyż oryginalny do 9 jest za krótki i piszczenie shifta już przy 7500 bardzo denerwuje

Go to the top of the page
 
+Quote Post
!markos
post Wed, 20 Feb 2013 - 12:08
Post #167


prawie jak integra
Dołączył: Mon, 29 December 2003
Skąd: waw





CYTAT(jackkpl @ Wed, 20 Feb 2013 - 01:03) *
uzywanej gt3071 nie kupisz
Kupisz wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
przema72
post Wed, 20 Feb 2013 - 12:14
Post #168


Forum Killer
Dołączył: Mon, 25 September 2006
Skąd: włoszczowa





jacek juz kupił tongue.gif a ja niechce gt30 bo za mała biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TJung
post Wed, 20 Feb 2013 - 12:43
Post #169


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 18 May 2004
Skąd: http://fightboxing.pl/





Za mała? U mnie na GT30R było blisko 500 koni przy 1.6 bara
Go to the top of the page
 
+Quote Post
przema72
post Wed, 20 Feb 2013 - 12:50
Post #170


Forum Killer
Dołączył: Mon, 25 September 2006
Skąd: włoszczowa





wiem wiem , tak sobie napisałem w żarcie wink.gif

itak decyzja zapadla i niebedzie tutaj singla pod zadna postacia
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szeniman
post Wed, 20 Feb 2013 - 15:06
Post #171


Forum Killer
Dołączył: Tue, 06 June 2006
Skąd: warszawa





CYTAT(przema72 @ Wed, 20 Feb 2013 - 07:59) *
problem w tym ze niema jeszcze w pl 4cylindrówki twin turbo , wiec skąd mozesz wiedziec co bedzie bardziej fajnym rozwiazaniem


A no z tąd ze na zachodzie i w jpn próbowali tak sobie utrudnic zycie , i szybko odpuscili , ams tez zaprzestał ,prób z dwiema turbimi w r6 i r4 działającymi inaczej niz sekwencyjnie ze wzgledu na trudnosci ze sterowaniem i ogólny przerost formy nad trescia .
Wiec jezeli to nie bedzie układ sekwencyjny to dla mnie bedzie kupa. Łatwiej taniej i koniec konców efektywnie bedzie zaaplikować singla .

Co do wydajnosci tubiny o których pisalem , to chyba sie mylisz gt3071 550hp w paru projektach w pl pokazało , wiec chyba toszeczke wiecj jak 50hp zapasu zostaje tongue.gif

Ale zrobisz jak chcesz , w końcu to Twój woz:)


--------------------
Mini r53....

sprzedam adapter 1jz/2jz - 350z 6speed . pw
Go to the top of the page
 
+Quote Post
przema72
post Wed, 20 Feb 2013 - 15:15
Post #172


Forum Killer
Dołączył: Mon, 25 September 2006
Skąd: włoszczowa





nie podważam tutaj niczyich projektów , ale czasami moce osiągnięte na niektórych turbinach są nad wyraz optymistyczne wink.gif i nie we wrzystkich setupach taka moc jest osiagalna , tym bardziej ze wiekszosc takich sprezarek pokazuje potencjal przy minimum 1.5bara u mnie niebedzie wiecej jak 0.8-0.9bar , spójz na mape gt3071 i zobacz ze przy 1bar to ona zaczyna dopiero wchodzic w sensowa sprawnosc
trzeba patrzeć na całokształt setupu a nie zakładać ze jeśli ta sprężarka u kogoś wydoliła na 550koni to w każdym silniku tak bedzie

jak będzie zrobione zostało już powiedziane , ja nie mam tendencji do zmiany zdania , nie wsadzę tam od tak sobie singla jak wszyscy i koniec

byc moze uklad bedzie sekwencyjny , jesli uda sie zmieścić zawór odcinający , czas pokaze
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szeniman
post Wed, 20 Feb 2013 - 21:55
Post #173


Forum Killer
Dołączył: Tue, 06 June 2006
Skąd: warszawa





ja kibicuje sekwencji , to jest przyszłość !

albo połączenie otwartego kolektora ,spool valve, i turbo z housingiem typu divided tongue.gif


--------------------
Mini r53....

sprzedam adapter 1jz/2jz - 350z 6speed . pw
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kuba_guzik110
post Thu, 21 Feb 2013 - 16:39
Post #174


Forum Killer
Dołączył: Sat, 07 February 2009
Skąd: Białystok reprezentant





troche nie rozumiem takiego gadania i gdybania, że to bez sensu itp jeśli jeszcze nikt tego nie zrobił i wytestował w pl. Przypomina mi się początek mego tematu i mój pomysł na 4wd + turbo&kompresor w civicu wtedy też było dużo gadania, że się nie da, że to bez sensu, a jak widać dotychczas napęd fajnie daje sobie rade, a na dalsze efekty prac czekam z niecierpliwością.

Mam nadzieje, że w kwietniu fura bedzie skończona i bedzie można się karnąć na prawym. Życze powodzenia i dalej obserwuje temat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
przema72
post Thu, 21 Feb 2013 - 17:35
Post #175


Forum Killer
Dołączył: Mon, 25 September 2006
Skąd: włoszczowa





jako ze sypnęło śniegiem to Lena dziś wsiadła w nowe Recaro i pojechała poćwiczyć drifty przed sezonem biggrin.gif

ps. tak na rozluźnienie atmosfery
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Oktan
post Fri, 22 Feb 2013 - 02:58
Post #176


User
Dołączył: Mon, 12 January 2009
Skąd: Łódź





a myślałem, że tylko ja takiporąbany aby młodzież na "śnieg parkingowy" zabrać biggrin.gif


--------------------
E55T '98 - czyli V8 w wydaniu AMG :D
S211 320 CDI '06 + pakiet AMG
Go to the top of the page
 
+Quote Post
przemekYelo
post Fri, 22 Feb 2013 - 06:24
Post #177


Super User
Dołączył: Wed, 20 October 2010
Skąd: wawa





to ładuj gt3076, tutaj masz 0.85bar

http://sphotos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-p...621960433_n.jpg


--------------------
seat Leon 490 hp sold
Audi A3 R32 turbo project coming soon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
przema72
post Fri, 22 Feb 2013 - 07:21
Post #178


Forum Killer
Dołączył: Mon, 25 September 2006
Skąd: włoszczowa





odpowiem tak jak za kazdym razem NIE wink.gif , ponieważ ja montuje twin turbo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
!markos
post Fri, 22 Feb 2013 - 09:24
Post #179


prawie jak integra
Dołączył: Mon, 29 December 2003
Skąd: waw





CYTAT(przemekYelo @ Fri, 22 Feb 2013 - 06:24) *
to ładuj gt3076, tutaj masz 0.85bar
2.4l + kolektor Full Race. "Troche" inny setup.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukasz_61
post Sat, 23 Feb 2013 - 11:44
Post #180


Frequent User
Dołączył: Fri, 15 June 2007
Skąd: Białystok / Suchowola





CYTAT(kuba_guzik110 @ Thu, 21 Feb 2013 - 16:39) *
a jak widać dotychczas napęd fajnie daje sobie rade

a gdzie to niby widać?

rx8 to piękne, rzadko spotykane auto. w takiej konfiguracji to w ogóle bajka. ciekawy projekt


--------------------
E36 325i coupe
Go to the top of the page
 
+Quote Post

16 Stron V  « < 7 8 9 10 11 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Monday, 29 April 2024 - 02:29