RX-8 VTEC k20 by Przema72 |
RX-8 VTEC k20 by Przema72 |
Tue, 22 Jan 2013 - 09:22
Post
#81
|
|
Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa |
tablet i parametry z EMU na nim to super sprawa !
jak tylko bedzie to działać to prosze o fotki... -------------------- |
|
|
Wspieraj forum |
Tue, 22 Jan 2013 - 09:22
Post
#
|
Dotacja |
|
|
|
Tue, 22 Jan 2013 - 10:20
Post
#82
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 09 March 2006 |
a teraz już mierzy jakieś parametry? co to za tablet? ja mam w telefonie (galaxy s+) i u mnie wskaźniki działają z minimalnym opóźnieniem. za to w galaxy s2 już płynnie pokazuje obroty, afr i resztę
|
|
|
Wed, 23 Jan 2013 - 07:33
Post
#83
|
|
Forum Homee Dołączył: Sat, 04 July 2009 |
Nie wiem jaki masz tablet ale jak obsługuje UMTS/HSDPA na 900MHz to zamawiaj sobie kartę sim areo2 i wtedy auto mapa czy inne aplikacje będą mogły się na bieżąco aktualizować z netem.... Koszt zamówienia karty nie przekracza 40zł i jest to opłata jednorazowa potem za free...
Areo2-bezpłatny internet "socjalny" dostępny dla każdego mieszkańca polski ma ograniczenia typu co 1h rozłącza połączenie ale od razu można się połączyć i max prędkość to 512 w obie strony... Zasięg taki jak CP... -------------------- Wszystkie moje posty są moja subiektywną opinia proszę ich nie łączyć z żadną firmą i osobami...
|
|
|
Wed, 23 Jan 2013 - 08:15
Post
#84
|
|
User Dołączył: Thu, 28 October 2010 Skąd: otwock |
No super, następna osoba przełamała legendę wankla. Jak wrzuciłem SR'A do RX7 to mało co mnie nie zadziobali na forum mazdy. Silnik super trafiony aczkolwiek w s2000 jest fabrycznie kuty, ale to nie problem. Gratuluję fury
|
|
|
Wed, 23 Jan 2013 - 08:26
Post
#85
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 25 September 2006 Skąd: włoszczowa |
kazdy silnik hondy jest fabryczny kuty , czasami odnosze wrazenie ze niewszyscy wiedzą co oznacza "kuty" nawet 1.3 75konne hondy posiada korbowody i wał robiony z odkówki
przy czym f20c to troche gorszy technologicznie silnik niz k-seria ;] |
|
|
Wed, 23 Jan 2013 - 08:28
Post
#86
|
|
User Dołączył: Thu, 28 October 2010 Skąd: otwock |
|
|
|
Wed, 23 Jan 2013 - 08:52
Post
#87
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 25 September 2006 Skąd: włoszczowa |
jestem fanem silników hondy ale nie aż takim , f20c ma tłoki jak każdy inny silnik hondy, niema w nich niczego nadzwyczajnego i śmieszą mnie te bajki w stylu k-seria jest kuta , f20c jest kute , b16b jest kute ,a d-seria ma słabe panewki
wystarczy spojrzeć na tłoki f20c żeby zobaczyć ze sa to odlewy a nie frezowane odkuwki takze ujmując sedno sprawy f20c nie jest w zadnym stopniu bardziej wytrzymałym silnikiem niz k-seria , natomiast k-seria jest dużo bardziej rozwojowa niz f20c , dlatego chocby sporo osób swapuje s2k na k-serie |
|
|
Wed, 23 Jan 2013 - 09:45
Post
#88
|
|
Forum Clubber Dołączył: Sun, 10 April 2005 Skąd: WWA/Tripolis |
Dokladnie tak. F20C jest lepsze od K20A tylko przy zalozeniu seria vs seria, ewentualnie seria vs lekki mod. Jak zamierzamy sie powaznie bawic to w ogole nie ma tematu ktory jest lepszy.
-------------------- Kra$
And JDM again... :) |
|
|
Wed, 23 Jan 2013 - 11:23
Post
#89
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 16 October 2011 |
Ciekawe co z masą silnika po uturbieniu??? Czy juz przestało być to ważne tak bardzo jak na początku tematu?
|
|
|
Wed, 23 Jan 2013 - 12:01
Post
#90
|
|
User Dołączył: Sun, 13 September 2009 |
Ciekawe co z masą silnika po uturbieniu??? Czy juz przestało być to ważne tak bardzo jak na początku tematu? a co może być nie tak z masą silnika po uturbieniu. po całej operacji dojdzie tylko waga gratów do tego potrzebnych (turbina, IC, przewody, itd) i koniec. nie wydaje mi się że rozkład masy diametralnie się przez to zmieni... |
|
|
Wed, 23 Jan 2013 - 12:02
Post
#91
|
|
Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów |
Kolektor z rurek cienkościenych i nie będzie dramatu
-------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
Wed, 23 Jan 2013 - 13:20
Post
#92
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 25 September 2006 Skąd: włoszczowa |
kolektor ma być możliwie jak najkrótszy , orurowanie zostanie wykonane z aluminium , intercooler będzie tez dobrany na styk pod 400 parę koni , wiec sądzę ze cala instalacja to jakieś 25kilo max
|
|
|
Thu, 24 Jan 2013 - 14:32
Post
#93
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 05 February 2007 |
jak to jezdzi na chwile obecna z tym silnikiem wzgledem wankla ktory byl wczesniej duzo straty w osiagach czy 1:1 ?
-------------------- ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ...
|
|
|
Fri, 25 Jan 2013 - 11:52
Post
#94
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 06 June 2006 Skąd: warszawa |
yyyy jakiej straty ? chyba wszystko jezdzi lepiej niz seryjny wankel.
-------------------- Mini r53....
sprzedam adapter 1jz/2jz - 350z 6speed . pw |
|
|
Fri, 25 Jan 2013 - 12:12
Post
#95
|
|
Super User Dołączył: Sat, 16 February 2008 Skąd: London |
serio 230km/220Nm z wankla jezdzi gorzej niz 200km/197Nm z hondy? pamietajac ze silnik hondy jest o jakies 50% cieższy? pytam bo nie wiem i niezbyt to widze...
|
|
|
Fri, 25 Jan 2013 - 12:24
Post
#96
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 06 June 2006 Skąd: warszawa |
tylko który silnik wankla ma te 230hp in real life ? ,
-------------------- Mini r53....
sprzedam adapter 1jz/2jz - 350z 6speed . pw |
|
|
Fri, 25 Jan 2013 - 12:47
Post
#97
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 25 September 2006 Skąd: włoszczowa |
i który silnik wankla wazy 50kg aby byl 50% lzejszy niz k20 ? chyba ten montowany w NSU
|
|
|
Fri, 25 Jan 2013 - 12:56
Post
#98
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 06 June 2006 Skąd: warszawa |
silnik z renesisa wazy 95kg a k seria 130kg (google) więc chyba nie ma tragedii .
-------------------- Mini r53....
sprzedam adapter 1jz/2jz - 350z 6speed . pw |
|
|
Fri, 25 Jan 2013 - 13:21
Post
#99
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 25 September 2006 Skąd: włoszczowa |
niestety jak sie spojzy na wykresy wersji 231konnych to zadko która jednostka przekracza 200 , w k-seri jest na odwrót rzadko która ma poniżej 210 ;] , a czesto po samym wydechu i strojeniu dobijaja w okolice 220koni bez ingerencji w silnik
tak czy inaczej rozważanie o tym niema głębszego sensu , bo wpada turbo ;] |
|
|
Fri, 25 Jan 2013 - 13:21
Post
#100
|
|
Forum Clubber Dołączył: Sun, 10 April 2005 Skąd: WWA/Tripolis |
k seria 130kg (google) więc chyba nie ma tragedii . Chyba ze skrzynia... -------------------- Kra$
And JDM again... :) |
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 29 April 2024 - 08:44 |