![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 17 March 2015 ![]() |
jak w temacie, chcę założyć do siebie dystanse 30mm, jakie będą lepsze (bezpieczniejsze) przelotowe z długimi śrubami czy dystans przykręcony do piasty a koło do dystansu. Jakie są zalety i wady tych rozwiązań?
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
Przelotowe. Zaleta przelotowych to prostota, niska masa i bezpieczeństwo. Natomiast zalety przykręconych to mnożenie problemów, więcej śrubek, większa masa nieresorowana, ryzyko wyrwania dystansu - wielu uważa to za przekonywujące argumenty.
Przy 30mm każdy z w/w sposobów się sprawdzi. -------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 23 June 2009 ![]() |
Przykręcane dobrej firmy to brak problemów z wymiana koła, a jak koło jest ciężkie plus długa śruba i kiepski krótki kołnierz centrujacy to idzie się wkurzyć, jeszcze jeden plus to taki ze można ich użyć jako przelotowych
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 13 August 2003 ![]() |
a jaki jest problem z wymianą kół przy przelotowych?
z wymiana tarcz przy przykręcanych po kilku latach to rozumiem.... -------------------- _http://forum.mr2cp.pl/index.php
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 03 May 2025 - 21:51 |