![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
User Dołączył: Sat, 26 March 2005 Skąd: Warszawa ![]() |
Cześć.
2 godziny po kapitalnym remoncie silnika urwał mi się zawór dolotowy. Wcześniej urwał mi się zawór wydechowy. Są to dość małe zawory tytanowe w silniku 450cc V2. Czy ktoś się orientuje, czy można i jaki jest koszt dorobienia 4 szt wydechowych i 4 sztuk dolotowych, z jakiego materiału itd ? Widziałem firmę Paradowscy - opinie są mieszane, ale większość Twierdzi, że pod wolnossaki ok. Z góry dzięki -------------------- 2001 Peugeot 406 3.0 w sedanie
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
Oryginały są niedostępne? Często jest tak, że oryginał kosztuje tyle co zamiennik a jakość to przepaść.
-------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 14 November 2006 ![]() |
urwal sie dlaczego?
ja paradowskich zawory dorabiane stosuje ale zawsze sam robie pasowanie prowadnic, nie wydarzylo mi sie nic, tyle ze te moje silniczki to popierdolki ale niektorzy moi znajomi twierdza ze to zlo wcielone i jedna szlifiernia ze stolicy tez tak uwaza... |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 19 October 2003 Skąd: krakooff ![]() |
Oryginał, ewentualnie Prox czy Vesrah, jeśli to silnik motocyklowy, skuter wodny, itp.
Dorabianie odpuść, za wydech to ok. 65zł/szt., a luzy zaworowe klapną szybciej niż serwisówka przewiduje regulację. |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
User Dołączył: Sat, 26 March 2005 Skąd: Warszawa ![]() |
oryginały są tytanowe, podobno produkcji ASSIN i kosztują komplet 8 sztuk około 2500 zeta...
-------------------- 2001 Peugeot 406 3.0 w sedanie
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
User Dołączył: Fri, 26 June 2015 ![]() |
I takie trzeba wsadzić jeśli znów nie chcesz remontu po 2h
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
User Dołączył: Sat, 26 March 2005 Skąd: Warszawa ![]() |
nie jestem do końca przekonany. Gość wsadził $3000 - wszystko nowe , cylindry, tłoki, korby, panewki, zawory, uszczelki, simmeringi, oringi - tylko wał został, bo był jak nowy. Silnik składany był przez najlepszego ziomka od tych silników na świecie. Gość przejechał 3 sesje na torze i w 4h urwał się trzonek zaworu wydechowego... Także polemizowałbym z tą jakością oryginałów...
-------------------- 2001 Peugeot 406 3.0 w sedanie
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 14 November 2006 ![]() |
masz foty tego co ocalalo?
w sensie zaworu? |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
User Dołączył: Sat, 26 March 2005 Skąd: Warszawa ![]() |
![]() -------------------- 2001 Peugeot 406 3.0 w sedanie
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
jeżeli jakaś szlifiernia w Wawie uważa że Paradowscy to zło to musi to być Krasnobrodzka - a to dopiero jest zło - zepsują nawet najlepsze zawory.
Ja Paradowskiego wkładam i do turbo i do szlifierkowych NA i nigdy nic żaden nikomu. Tyle że tu się to nie nada bo pod masę tytanu policzono wszystkie inne elementy i moja szklana kula widzi awarię silnika nie po 4h tylko po 20 min. -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 14 November 2006 ![]() |
generalnie to zawor urwal sie na zgrzewie trzonek/grzybek
nie byl przekrecony? trzonek nie ma sladow zatarcia? |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 14 November 2006 ![]() |
jeżeli jakaś szlifiernia w Wawie uważa że Paradowscy to zło to musi to być Krasnobrodzka - a to dopiero jest zło - zepsują nawet najlepsze zawory. Ja Paradowskiego wkładam i do turbo i do szlifierkowych NA i nigdy nic żaden nikomu. Tyle że tu się to nie nada bo pod masę tytanu policzono wszystkie inne elementy i moja szklana kula widzi awarię silnika nie po 4h tylko po 20 min. autoszlif parowcowa ![]() |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
User Dołączył: Sat, 26 March 2005 Skąd: Warszawa ![]() |
generalnie to zawor urwal sie na zgrzewie trzonek/grzybek nie byl przekrecony? trzonek nie ma sladow zatarcia? Co rozumiesz przez przekrecony ? A te zawory nie sa caloscia bez zgrzewow, tylko maka nalozona utwardzona warstwe na grzybie ? -------------------- 2001 Peugeot 406 3.0 w sedanie
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 19 October 2003 Skąd: krakooff ![]() |
Przekręcony poza odcinkę zapewne(silnik).
Co to za silnik, Prox i Vesrah robią zamienniki stopowe dla urywających się tytanowych zaworów w np. niektórych Ktmach? Możliwe, że do Twojego też coś jest:-) Ja Paradowskiego wkładam i do turbo i do szlifierkowych NA i nigdy nic żaden nikomu. Tyle że tu się to nie nada bo pod masę tytanu policzono wszystkie inne elementy i moja szklana kula widzi awarię silnika nie po 4h tylko po 20 min. Nawet 9500rpm to przepaść do 16500rpm; do samochodowego silnika zawory ok; ale do moto, to pieniądze wyrzycone w błoto:-). |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
User Dołączył: Sat, 26 March 2005 Skąd: Warszawa ![]() |
Do 13000 sie kreci, ale ludzie testowali, ze 13400 znosily.
-------------------- 2001 Peugeot 406 3.0 w sedanie
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 03 May 2025 - 14:07 |